Wie doet het beter dan?quote:Op maandag 17 juli 2023 15:40 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Hoeveel kansen wil je die recidivisten nog geven![]()
Arrogant k☆t volk is het
genoeg is een keer genoeg
Ken iemand die wilde graag accountant worden en ging werken bij big fourquote:Op maandag 17 juli 2023 15:52 schreef ludovico het volgende:
Wie doet het beter dan?
Allemaal voor het AFM gaan werken?
Als je na een jaar wordt weggeknikkerd lijkt me dat wel wat prestatiegericht eigenlijk.quote:Op maandag 17 juli 2023 16:32 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ken iemand die wilde graag accountant worden en ging werken bij big four
Na een jaartje komt de baas langs dit gaat hem niet worden..
Was hij van harte welkom bij de AFM om toezicht te houden op accountants![]()
Naam bekend bij mij en op verzoek post ik hem hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.accountant.nl(...)nts-over-de-schreef/
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nu is het lek boven![]()
quote:Bestuurder Marc Hogeboom van KPMG zag zijn firma tien jaar geleden bijna ten onder gaan aan schandalen. Een bekende schrijvende cabaretier wist er wel raad mee. Hogeboom — hij begon inmiddels te denken dat de muren oren hadden — deed toen wat maar weinig bestuurders doen: hij bood publiekelijk zijn excuses aan.
Marc Hogeboom: 'Eerst staat de zon nog hoog aan de hemel. Maar voor je het weet plotseling niet meer.'
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. https://fd.nl/bedrijfslev(...)en-om-youp-van-t-hek
Nu alsnog er uitgetrapt als bestuurder![]()
![]()
![]()
Maar hij gaat dus weg. Net als Roger, die uit reinheid is vertrokken. Uit wat? Uit reinheid. Zo zei hij het zelf. Ik kreeg de slappe lach toen ik het las. Roger zelf ook hoop ik.quote:Afgelopen juni stond er in het FD een interview met de opgeluchte KPMG-bestuurder Marc Hogeboom, die vertelde hoe verschrikkelijk moeilijk het toen was. Maar dat het nu in 2023 crescendo gaat. Opgelucht en trots vertelde hij zijn verhaal. Drie weken na dit uitbundige vraaggesprek stapt onze Marc op. Gestruikeld over de examens die gingen over de ethiek binnen zijn vak en de integriteit van de accountant in het algemeen. Zielig? Nee hoor. Hij blijft delen in de winst. Dus geen zorgen.
https://www.volkskrant.nl(...)een-examen~bdab40e8/?quote:Pheijffer vindt dat veel te zwak. ‘Sleep ze voor het tuchtrecht. Laat zien dat je dit niet tolereert! Als een accountant niet integer is, wat blijft er dan van het beroep over?’
quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
28 juni nog maar drie weken geleden![]()
KPMG'er Marc Hogeboom: 'Ik kan nu wel weer lachen om Youp van 't Hek'
[..]Dit laat wel precies zien wat er mis is met dat volk. Oesters eten en stukjes over zichzelf laten schrijven terwijl ze gewoon de boeken moeten controlerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. https://fd.nl/bedrijfslev(...)en-om-youp-van-t-hek
Nu alsnog er uitgetrapt als bestuurder![]()
![]()
![]()
En als ze genadeloos falen, blijven ze gewoon accountant en blijven ze gewoon meedelen in de winst, slecht een regeltje van hun functie wordt geschrapt wat toch al een hele grote leugen bleek te zijnquote:Op zondag 23 juli 2023 12:52 schreef Mortaxx het volgende:
Dit laat wel precies zien wat er mis is met dat volk. Oesters eten en stukjes over zichzelf laten schrijven terwijl ze gewoon de boeken moeten controleren
https://www.nba.nl/kwalit(...)%20toepassing%20zijn.quote:‘Ik ben mij ervan bewust dat ik als accountant dien te handelen in het algemeen belang.
Ik oefen mijn beroep uit met een professioneel-kritische instelling. In de uitoefening van mijn beroep als accountant laat ik mij leiden door fundamentele beginselen van integriteit, objectiviteit, vakbekwaamheid en zorgvuldigheid en vertrouwelijkheid.
Ik houd mij aan de wetten en regelgeving die op mijn beroep van toepassing zijn.
Mijn professionaliteit brengt met zich mee dat ik geen handelingen verricht waarvan ik weet of behoor te weten dat die het accountantsberoep in diskrediet kunnen brengen.
Zo waarlijk helpe mij God almachtig/dat beloof/dat verklaar ik.’
Dan spoor je toch een stuk minder dan de accountants waar je dagelijks je gal over spuwt.quote:Op zaterdag 22 juli 2023 18:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
maar dat dit soort e-bikes door artsen inmiddels ‘de fiets van Drion’ genoemd wordt stemt mij onstuimig vrolijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Marcel Pheijffer is hoogleraar accountancy aan Nyenrode Business Universiteit en Universiteit Leiden.quote:De feiten in het KPMG-persbericht zijn helder genoeg: te veel accountants konden de luxe van een systeem op basis van vertrouwen niet aan, namen een loopje met hun verplichtingen en negeerden hun professionele verantwoordelijkheid. Dat vraagt om een stevige reactie van de toezichthouder, de politiek, kwartiermakers en de NBA. De simpelste maatregelen? Geen interne toetsingen meer. Inhoudelijker, uitdagender en gevarieerder toetsen. Deugdelijk procestoezicht, zonder naef vertrouwen. Accountants zijn immers soms net kinderen: zonder toezicht en harde sancties spieken de zwakkeren.
Het gaat in de volksmond om spieken en je weet van jongs af aan dat dit verboden is
https://fd.nl/-/1484603/e(...)agt-breder-ingrijpen
Kleuters dus met een stropdas
Die mongolen kunnen hun eigen boekhouding niet eens opstellenquote:Op zondag 23 juli 2023 12:52 schreef Mortaxx het volgende:
Dit laat wel precies zien wat er mis is met dat volk. Oesters eten en stukjes over zichzelf laten schrijven terwijl ze gewoon de boeken moeten controleren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tegen accountant Mazars, die de jaarrekening van Accon goedkeurde, is door toezichthouder AFM een tuchtklacht ingediend in deze zaak. Die moet nog worden behandeld.
https://fd.nl/financiele-(...)om-foute-boekhouding
Die mongolen kunnen hun eigen boekhouding niet eens opstellenquote:Op zondag 23 juli 2023 18:07 schreef kibo het volgende:
Accountancy is een verdienmodel.
Klanten zijn belangrijk , die moet je niet al teveel tegen het harnas jagen.
Die mongolen kunnen hun eigen boekhouding niet eens opstellenquote:Op zondag 23 juli 2023 17:57 schreef nostra het volgende:
Dan spoor je toch een stuk minder dan de accountants waar je dagelijks je gal over spuwt.
De hele theorie is natuurlijk dat de aandeelhouder je inhuurt om de directie te controleren. Dat wordt al wat op eieren lopen als dat dezelfde personen zijn (zoals vaak bij middelgrote bedrijven in NL), maar dat is het probleem van de wetgever. Maar uiteindelijk kan je nog zoveel checks and balances inbouwen, maar a) fouten worden gemaakt) en b) als men je wil belazeren en het goed doet, is er geen accountant die het (op tijd) ziet.quote:Op zondag 23 juli 2023 18:07 schreef kibo het volgende:
Accountancy is een verdienmodel.
Klanten zijn belangrijk , die moet je niet al teveel tegen het harnas jagen.
Zijn ze daar nu zelf ook achterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Acht jaar later zijn de rollen omgedraaid. Doorenbos is de klager, en het is Dohmen die als beklaagde voor het hekje zit van de Accountantskamer in Zwolle. Volgens de advocaat van Stibbe heeft Dohmen als landelijk cordinator tuchtrecht bij de Fiod ‘zijn recht om anderen de maat te nemen verspeeld’.Volgens Doorenbos, die Box al die tijd bijstond, is Fiod-cordinator Dohmen ‘de initiator van het schandaal’. De tuchtrechter moet hem uit het register schrappen, eiste hij maandag.quote:Aanleiding is de zaak Castor, een voor het Openbaar Ministerie (OM) catastrofaal verlopen strafrechtelijk onderzoek naar fraude bij vermogensbeheerder Box Consultants.
Het OM vloog in Castor zo ernstig uit de bocht, dat het Functioneel Parket twee weken geleden geen andere mogelijkheid meer zag dan zelf de stekker uit het onderzoek te trekken.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De tuchtrechter doet naar verwachting over twaalf weken uitspraak.
https://fd.nl/samenleving(...)t-beroep-wordt-gezet
Lekker bezig weer![]()
![]()
Daar is tuchtrecht voor h. De grootste kankeraars komen altijd zelf voor het bankje opmerkelijk genoeg, Pheijjffertje voorop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Verschillende accountants laten het FD weten dat ze verbaasd zijn over de uitermate felle houding van toezichthouder AFM, en vooral van bestuurslid Hanzo van Beusekom, eindverantwoordelijk voor het toezicht op accountants. Bij zijn aantreden, bijna drie jaar geleden, maakte Van Beusekom een opvallende draai in de tot dan toe harde en strenge aanpak van de accountancy.
Hij sprak op een door velen in de sector als constructief en zalvende genterpreteerde toon, hoewel de AFM de lijn vasthield dat accountants — in hun taak als controleur — de lat op het gebied van integriteit wel hoog moesten leggen. Van Beusekom ‘voelt zich nu belazerd’, taxeert een bron dicht bij de toezichthouder, iets wat zijn woordvoerster ontkent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tot slot terug naar de ‘samenwerkende’ accountant Erik. Hoe leest hij de recente berichten over examenfraude? Je moet de NBA Kennistoets alleen maken, erkent hij. Het samen overleggen over met name de vraagstelling voelde voor hem niet als fraude. ‘Maar nu realiseer ik me: dat heb ik ook gedaan.’
https://fd.nl/financiele-(...)ountants-niet-heilig
Wat een puinhoop daar![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haar voormalige baas Hogeboom moest die maand zijn bestuurstaken neerleggen omdat hij verantwoordelijk was voor de fraude als baas van de accountantstak.quote:Hij zei daar destijds over: ‘Terugkijkend had ik meer oog moeten hebben voor signalen die erop wezen dat er onderling antwoorden voor interne toetsen werden gedeeld binnen KPMG Nederland.’‘quote:‘Mariska van de Luur had die signalen niet’, laat een woordvoerster van KPMG na aanleiding van vragen van het FD weten.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
https://fd.nl/bedrijfslev(...)an-de-accountancytak
Nu is het lek boven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De ene nitwit is vervangen door een andere nitwit![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:‘Gaat iemand zich bij de formatie drukmaken om de accountancy die telkens door eigen handelen negatief in de schijnwerpers komt?’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://fd.nl/opinie/1494(...)an-politiek-den-haag
Door eigen handelen in de problemen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 27 januari 2023 11:02 schreef timmmmm het volgende:
Kan je nou nooit normaal iets posten, waarom moet het toch altijd doorspekt met die kleinzielige wrok van je
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 09:46 schreef nostra het volgende:
Dan ben je ook wel ontzettend sneu. En zit dat examen verdomd slecht in elkaar.
quote:Op zaterdag 15 juli 2023 16:30 schreef nostra het volgende:
Ik zie de discrepantie niet echt. Het is nu niet heel erg spannend dat, als antwoorden blijkbaar gemakkelijk uit te wisselen zijn, dat ook gebeurt. C'est la vie. Blijft sneu om te doen, maar niet bepaald wereldschokkend.
Schending beroepseedquote:
Zo duidelijk nu aan alle priet pratersquote:De beroepsorganisatie is van mening dat de examenfraude een schending is van de door alle accountants afgelegde beroepseed. Ernstige gevallen moeten tuchtrechtelijk worden bestraft. De Accountantskamer, de tuchtrechtelijke instantie die klachten tegen accountants beoordeelt, zal zich daarover buigen.
Aan de reacties op dit topic zie je dat letterlijk 1 persoon in Nederland dit echt iets boeit. Tarieven van accountants worden alleen maar hoger hoe meer je ze gaat controleren en hoe meer accountants je uit hun functie zet.quote:Op donderdag 9 november 2023 13:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Schending beroepseed
[..]
Zo duidelijk nu aan alle priet praters![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://fd.nl/bedrijfslev(...)vanwege-examenfraude
Slechts 500 hebben gefraudeerd![]()
![]()
![]()
Dat is wel wat kort door de bocht en het werkt ook de andere kant op. Een ideale situatie is er niet, maar het schrappen van de wettelijke controleplicht (of in ieder geval op het oprekken van de drempels daarvoor) zou alvast een goede stap in de richting zijn.quote:Op donderdag 9 november 2023 13:58 schreef DjDaano het volgende:
Zolang bedrijven zelf betalen voor controles zal de controleur nooit goed zijn werk kunnen doen.
Dat lijkt me helder, maar dat is "teringlijer" roepen langs de zijlijn van het voetbalveld ook al. Tuchtrechtelijk zal de Kamer er in dit geval wel relatief fors op straffen vermoed ik, maar verder dan berispingen zie ik het niet komen.quote:
Wees er maar trots opquote:Op donderdag 9 november 2023 14:08 schreef nostra het volgende:
Dat lijkt me helder, maar dat is "teringlijer" roepen langs de zijlijn van het voetbalveld ook al. Tuchtrechtelijk zal de Kamer er in dit geval wel relatief fors op straffen vermoed ik, maar verder dan berispingen zie ik het niet komen.
Hoe zou je dit willen oplossen? Tenders?quote:Op donderdag 9 november 2023 13:58 schreef DjDaano het volgende:
Zolang bedrijven zelf betalen voor controles zal de controleur nooit goed zijn werk kunnen doen.
quote:“Dit maken we bij de AFM ook niet vaak mee”, merkte een medewerker van de toezichthouder maandag aan het einde van de zitting bij de Accountantskamer in Zwolle op. “Het is echt uitzonderlijk dat je een controledossier ziet dat nagenoeg leeg is.”
Dat was een idioot ja.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:14 schreef ikweethetookniet het volgende:
@nostra; Berisping volstaat wel toch
Zo kennen we die lafbekken weer, uitschrijven voor de uitspraakquote:Op donderdag 9 november 2023 14:36 schreef nostra het volgende:
Dat was een idioot ja.Heeft zich al uitgeschreven afaik.
Strafrechtelijk wel.quote:Op donderdag 9 november 2023 14:45 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Zo kennen we die lafbekken weer, uitschrijven voor de uitspraak![]()
Kunnen ze niet geroyeerd worden alleen lichte straf
Om te
Dus met kleinzielige wrok wil je aantonen dat je kleinzielige wrok bespreken prietpraat is?quote:Op donderdag 9 november 2023 13:50 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Schending beroepseed
[..]
Zo duidelijk nu aan alle priet praters![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar dan nog n keer terug naar 3,5 jaar geleden. Hadden De Vries en Fonteijn verwacht dat ze nu met deze conclusie naar de minister zouden moeten gaan? Fonteijn, netjes maar duidelijk: ‘De sector heeft ons niet positief verrast.’
https://fd.nl/financiele-(...)jden-dan-de-bocht-af
Nog steeds niets geleerd en een puinhoop![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://fd.nl/financiele-(...)pleiten-onderzoekers
Opleiding deugt niet en toezicht ook niet![]()
![]()
Hoeft ook niet verbeteren. Gaat goed nu.quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:37 schreef ikweethetookniet het volgende:
Rapport: accountancy doet weinig om zelf te verbeteren
De accountancysector doet zelf te weinig om de kwaliteit van het eigen werk te verbeteren. Druk van buitenaf via toezicht en regelgeving blijft daarom nodig, concluderen twee deskundigen die als 'kwartiermakers' voor het ministerie van Financin drienhalf jaar lang onderzochten of de sector verbeteringen doorvoerde. "Ons blijkt niet direct een duidelijke verbetering", zeiden ze bij de overhandiging van het slotrapport.
https://www.zeelandnet.nl(...)m-zelf-te-verbeteren
quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:37 schreef DjDaano het volgende:
Hoeft ook niet verbeteren. Gaat goed nu.
Tja jij bent letterlijk de enige ooit die er moeite mee heeft. Prima systeem en iedereen vaart er wel bij.quote:
Prima toch?quote:
Word je nu ook al boos als het tuchtrecht functioneert?quote:
Jij zit nog in fase 1quote:Op zondag 21 januari 2024 09:55 schreef nostra het volgende:
Gaat het nou nog steeds over dat doorgeven van wat multiplechoice antwoorden op wat jaarlijkse nietszeggende toetsjes? Misschien rijden accountants ook wel eens te hard of liegen ze als ze zeggen dat ze ziek zijn op hun schoonmoeders verjaardag. Je zou bijna denken dat het mensen zijn.
Ik denk dat de Amerikanen daar iets anders naar kijkenquote:Op zondag 21 januari 2024 09:55 schreef nostra het volgende:
Gaat het nou nog steeds over dat doorgeven van wat multiplechoice antwoorden op wat jaarlijkse nietszeggende toetsjes? Misschien rijden accountants ook wel eens te hard of liegen ze als ze zeggen dat ze ziek zijn op hun schoonmoeders verjaardag. Je zou bijna denken dat het mensen zijn.
Ja, Amerikaantjes zijn wat rechtlijniger.quote:Op donderdag 15 februari 2024 12:42 schreef ikweethetookniet het volgende:
Ik denk dat de Amerikanen daar iets anders naar kijken
Transparantieverslag KPMG: omzet stijgt, integrated report uitgesteld wegens fraudeonderzoekquote:Op donderdag 15 februari 2024 12:57 schreef nostra het volgende:
Ja, Amerikaantjes zijn wat rechtlijniger.
Oorzakenanalysequote:Het verslag opent met een brief van de raad van bestuur over de examenfraude. "Laten we duidelijk zijn: het delen van antwoorden is volstrekt onaanvaardbaar. Onze dienstverlening is gebaseerd op vertrouwen en we moeten te allen tijde integer handelen."
Die kunnen niet anders natuurlijk, alsnog gaat het echt nergens over. De Wirecardjes van deze wereld (was dat EY?), ga je tijd aan dat prutswerk besteden als (Duitse) NBA, stuk zinniger.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:03 schreef ikweethetookniet het volgende:
Raad van bestuur hier nu ook, nu jij nog
ga ij maar een straatje leggen danquote:Op vrijdag 19 januari 2024 18:58 schreef Cockwhale het volgende:
Accountant, hoe zo'n saaie burgerlul kun je zijn.
Saaie accountant burgerlul gespot.quote:Op donderdag 15 februari 2024 13:13 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ga ij maar een straatje leggen dan
gewezen administratief en programmeur , ik heb veel van accountants geleerd en hen ook altijd van de juiste info voorzienquote:Op donderdag 15 februari 2024 14:57 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Saaie accountant burgerlul gespot.
Schoolgebouwenquote:De accountant 'heeft het fundamentele beginsel van vakbekwaamheid en zorgvuldigheid ernstig geschonden', zo concludeert de Accountantskamer. Ook heeft ze de controle van de jaarrekening 'niet met de vereiste professioneel-kritische instelling uitgevoerd en niet voldoende en geschikte controle-informatie verkregen'. Verder heeft ze controleverklaringen afgegeven die 'niet op een deugdelijke grondslag berusten'.
Dat publiek gefinancierde vastgoed was in handen gebracht van een private 'steunstichting' die Van Denderen ook voorzat, en daarmee feitelijk buiten het inspectietoezicht geplaatst. De jaarrekening 2020 gaf een verkeerd beeld, want er stond dat de onderwijsinstellingen de juridische eigenaar van de panden waren. 'Onjuist', stelt de Accountantskamer - in navolging van de inspectie - vast.quote:Onder leiding van toenmalig bestuurder Van Denderen werd zo'n 16 miljoen euro aan onderwijsgeld onrechtmatig in verbouwing en nieuwbouw van vier schoolgebouwen genvesteerd, aldus een inspectierapport over financieel wanbeheer in 2022.
Accountant regelt seksafspraken met jonge meisjes: pooier, of ‘kluns’ zoals z’n advocaat zegt?quote:Op donderdag 15 februari 2024 14:57 schreef Cockwhale het volgende:
Saaie accountant burgerlul gespot.
Ha ha, oud-collega, wat een prutster was dat toen al.quote:Op maandag 26 februari 2024 13:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
De tuchtrechter schorst de accountant die bij de scholen voor persoonlijk onderwijs (SvPO, tegenwoordig PVO) onvoldoende kritisch keek naar een omstreden vastgoedconstructie waarmee miljoenen aan publiek geld waren gemoeid. De schorsing wordt opgelegd voor de duur van een halfjaar.
Dat vraagt om foto's .quote:Op maandag 26 februari 2024 13:22 schreef nostra het volgende:
[..]
Ha ha, oud-collega, wat een prutster was dat toen al.wel nog bijna gebatst
Nee nee nee, toen dronk ik nog, dat zegt wel genoeg.quote:
ja blijkbaar @nostra .quote:Op maandag 26 februari 2024 14:40 schreef Isdatzo het volgende:
Jeetje. Obsessie much?
Heeft een accountant ooit het vriendinnetje van TS geneukt of zo?
Ja bloedhekel aan die laffe pruters voor de hoofdprijsquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:38 schreef ludovico het volgende:
Heb je een hekel aan accountants ofzoWas je jaarrekening niet op orde?
Bijna goed Marcel is een held maar ken hem verder nietquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:51 schreef nostra het volgende:
Vrouw van Pieter Lakeman of vriend van Marcel Pheijffer, dat kan niet anders.
Och wettelijk beschermd beroep.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:54 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
Ja bloedhekel aan die laffe pruters voor de hoofdprijs
Nee heb geen bv of wat dan ook dus nooit zo een prutser nodig
Enige reden dat ze nog bestaan en omdat sommige hun verplicht zijn in te hurenquote:
Nu een actuele en weer een pareltje dit hoorquote:Op donderdag 14 maart 2024 15:32 schreef Kidjuh het volgende:
Ben je nou dagelijks allerlei websites aan het afstruinen om echt nietszeggende kut artikelen van 3 jaar geleden met ons te delen?
Dat was 126 dagen geleden..................quote:Op dinsdag 21 november 2023 18:37 schreef DjDaano het volgende:
Hoeft ook niet verbeteren. Gaat goed nu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://fd.nl/financiele-(...)lden-zich-bij-mazars
Je kan die prutsers toch op geen enkele manier serieus nemen![]()
![]()
Gebrekkig kwaliteitsstelselquote:In 2016 werd hij al eens eerder 18 maanden doorgehaald, nota bene omdat hij toen ook al met de btw-aangiften van het installatiebedrijf had gesjoemeld.
Fysieke tegenslagenquote:Ook had hij bij de vrouw van het ondernemende echtpaar in de IB-aangifte ten onrechte aangegeven dat ze aan het urencriterium voldeed en allerlei bijbehorende aftrekposten toegepast. Bovendien bleek tijdens de voorbereiding op de tuchtzaak uit e-mails dat de accountant opnieuw had meegewerkt aan btw-fraude. Bij elke btw-aangifte vroeg de AA aan de klant wat hij in moest vullen aan af te dragen btw, in plaats van het correcte bedrag op te geven. Dat was nog niet alles, want de AA zou ook nog eens hebben bemiddeld voor de noodlijdende klant om noodfinanciering los te krijgen bij andere klanten van hem.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |