abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 november 2019 @ 10:22:48 #1
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189920278
Topicreeks: Irritaties op de weg

We ergeren ons nogal wat in het verkeer. Bumperklevers (voor en achter), linksplakkers, langzaamrijders, hardrijders, voorrangnemers, geen voorrangverleners, inhaalverbod negerende vrachtwagenchauffeurs, onnodig gebruik van mistlampen, dagrijverlichting bij nacht (zonder achterlichten), eigenlijk aan alles.

Steek hier je klaagzang af over ergernissen die je tegengekomen bent in het verkeer, en discussieer mee.

En nog een wijze spreuk van George Carlin:

"Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac?"

* Maar hou het wel gezellig aub!




klik om te spelen

Leerzame informatie

• De uitleg over rijbanen en rijstroken kort samengevat met plaatje:

Een rijstrook is onderdeel van de rijbaan.
Over een rijstrook kunnen voertuigen rijden.
Een rijbaan kan uit één, twee of zelfs meer rijstroken bestaan.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 13 november 2019 @ 10:26:55 #2
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189920329
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:04 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Het lijkt me heel onlogisch dat je je motor sloopt door 120 km/u in z'n 6 te rijden. Volgens mij zit m'n automaatbak in de 8e versnelling bij iets van 80 en het lijkt me sterk dat BMW die automaatbak zo maakt dat het je motor sloopt. Heel soms vind ik wel dat ie terug mag schakelen maar doet ie dan niet en voel ik dat de auto meer gaat trillen, zit dan op iets van 1200 rpm.
BMW maakt een auto die aan belachelijke milieu eisen moet voldoen. Daarom zit ie in een hoge versnelling, ik vind de uitspraak van 120 km/h overigens wel dubieus, dan zou elke diesel wel op 1800 rpm moeten zitten.
Mijn auto verbruikt in zijn 6 meer dan in zijn 5 bij 80 km/h, omdat de motor dan meer kracht heeft bij wat meer toeren en dus minder brandstof nodig heeft.
Zolang de auto dat uithoudt tot buiten de garantie periode is het geen probleem voor de fabrikant. Let maar op, auto's gaan veel minder lang mee met al die milieu onzin, alsmede het feit dat alles goedkoop moet. Hierdoor moeten er meer nieuwe auto's gebouwd worden, wat natuurlijk erg goed is voor het milieu, die weggooi maatschappij :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 13 november 2019 @ 10:28:24 #3
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189920352
Foutje
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189920412
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:26 schreef daNpy het volgende:

[..]

BMW maakt een auto die aan belachelijke milieu eisen moet voldoen. Daarom zit ie in een hoge versnelling, ik vind de uitspraak van 120 km/h overigens wel dubieus, dan zou elke diesel wel op 1800 rpm moeten zitten.
Mijn auto verbruikt in zijn 6 meer dan in zijn 5 bij 80 km/h, omdat de motor dan meer kracht heeft bij wat meer toeren en dus minder brandstof nodig heeft.
Zolang de auto dat uithoudt tot buiten de garantie periode is het geen probleem voor de fabrikant. Let maar op, auto's gaan veel minder lang mee met al die milieu onzin, alsmede het feit dat alles goedkoop moet. Hierdoor moeten er meer nieuwe auto's gebouwd worden, wat natuurlijk erg goed is voor het milieu, die weggooi maatschappij :')
Klootzakken :( ik ga er altijd vanuit dat auto bouwers alles zo goed mogelijk afstellen zodat het ook zo lang mogelijk goed blijft werken ;( ach ja, dan hadden ze ook geen launch control ingebouwd denk ik dan. Voor m'n gevoel sloop je echt de koppeling ermee.
Facts don't care about your feelings
pi_189920442
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:33 schreef YoshiBignose het volgende:

ik ga er altijd vanuit dat auto bouwers alles zo goed mogelijk afstellen zodat het ook zo lang mogelijk goed blijft werken
Goeie grap :D
  woensdag 13 november 2019 @ 11:18:50 #6
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189921077
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:33 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Klootzakken :( ik ga er altijd vanuit dat auto bouwers alles zo goed mogelijk afstellen zodat het ook zo lang mogelijk goed blijft werken ;( ach ja, dan hadden ze ook geen launch control ingebouwd denk ik dan. Voor m'n gevoel sloop je echt de koppeling ermee.
Ik weet dat bij BMW er echt nog wel werk in wordt gestoken om de kwaliteit hoog te houden, maar met idiote klimaat eisen krijg je ook idiote maatregelen/ "oplossingen".

- Als je de opschakelindicator van de Ford Transit Custom (handbak)van m'n schoonpa volgt val je elke keer terug in het turbogat :')
- De Tiguan van schoonmoeders rijdt ook 50 in zijn 6. Heerlijk, 4 versnellingen terug voor de rotonde, waar de auto niet op anticipeert en dus altijd te laat is. Door accelereren naar 80 gaat ten koste van je krukaslagers, of met meer gas weer wachten op terug schakelen :') Ding verbruikt meer olie als benzine.
De Suzuki van m'n ouders werkt in vergelijking nog het beste, maar die heeft dan ook een CVT erin liggen :Y)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 13 november 2019 @ 11:56:38 #7
73232 De_Hertog
Aut bibat, aut abeat
pi_189921617
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:24 schreef daNpy het volgende:
Er komt veel te veel kracht op je krukas lagers bij zulke lage toerentallen en hoge verzetten.
Maar hoe laag heb je het dan over? Die 60 ok, en ik ben het met je eens dat schakelindicatoren lang niet altijd het beste met je motor voor hebben. Maar mijn vraag was of er dus ook auto's zijn waar 100 in 6 nog een 'onverantwoord' laag toerental oplevert. Ik dacht namelijk dat de meeste auto's dat makkelijk zouden moeten kunnen.

(Dit overigens even compleet los van de milieudiscussie, ik rijd ook veel liever 130(+) ;) )
Mary had a little lamb
Then Mary had dessert
  woensdag 13 november 2019 @ 12:19:30 #8
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189921902
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:56 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Maar hoe laag heb je het dan over? Die 60 ok, en ik ben het met je eens dat schakelindicatoren lang niet altijd het beste met je motor voor hebben. Maar mijn vraag was of er dus ook auto's zijn waar 100 in 6 nog een 'onverantwoord' laag toerental oplevert. Ik dacht namelijk dat de meeste auto's dat makkelijk zouden moeten kunnen.
100 is bij onze 2,5 liter 6 cilinder zo'n kantelpunt van 5 naar 6. Kan wel als je constant rijdt, maar wat doortrekken kan geen kwaad. Evenals 70 in 4/5.
Ik houd hem tegenwoordig boven de 2200 toeren (benzine) want daaronder krijg ik een engine lampje na verloop van tijd :')
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189930750
Wat zitten er toch een hoop mensen achter stuur alsof ze daar net vijf minuten geleden wakker geworden zijn en geen idee hebben wat ze daar doen. Random mistlampen aan, op rare momenten van strook wisselen, knipperlichten eindeloos aan laten staan en met een blik van “wat moet ik doen?” :P
pi_189930899
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 21:58 schreef itchycoo het volgende:
Wat zitten er toch een hoop mensen achter stuur alsof ze daar net vijf minuten geleden wakker geworden zijn en geen idee hebben wat ze daar doen. Random mistlampen aan, op rare momenten van strook wisselen, knipperlichten eindeloos aan laten staan en met een blik van “wat moet ik doen?” :P
Ik had een soort jeep voor mij dacht dat die de lampen uit had. :')

Dus ik knipper met groot licht gaat ie naar rechts dus ik links voor bij en kon de achterkant en voorkant in een oogwenk zien. Bleek ie kleine kut blokjes als achterlicht te hebben net boven de bumper _O-

Maar ik kon wel lekker doorijdden :@
pi_189931171
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 22:08 schreef ManianMan het volgende:

[..]

Ik had een soort jeep voor mij dacht dat die de lampen uit had. :')

Dus ik knipper met groot licht gaat ie naar rechts dus ik links voor bij en kon de achterkant en voorkant in een oogwenk zien. Bleek ie kleine kut blokjes als achterlicht te hebben net boven de bumper _O-

Maar ik kon wel lekker doorijdden :@
Maar dat is toch waardeloos? Net als bepaalde modellen van Kia en Hyundai die de knipperlichten achter ergens links- en rechtsonder verstopt hebben. Heel slecht zichtbaar.
pi_189933539
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 22:23 schreef itchycoo het volgende:

[..]

Maar dat is toch waardeloos? Net als bepaalde modellen van Kia en Hyundai die de knipperlichten achter ergens links- en rechtsonder verstopt hebben. Heel slecht zichtbaar.
Idd :+ ik moest over het stuur klimmen om de bumper te zien en ik had 2 seconde afstand :')
pi_189972022
Gisteren op de A7 vlakbij Groningen reed het langzamer vlak bij het Julianaplein.
Ik reed op de rechterrijstrook met zo'n 50/60 km/h en op de linkerstrook reed een busje met een autoambulance er achter. Hier reed ik dus schuin achter op een normale afstand van mijn voorligger.
Komt er via de linkerstrook iemand aanvliegen die de afslag moest hebben, met een groot snelheidsverschil gooit hij de auto vlak voor hij bij het busje met aanhanger was naar rechts en zou mij aan de voorkant geraakt hebben als ik niet geremd had.
Gefeliciteerd met het halen van je afslag maar als je weet dat die afslag er aan zit te komen, kun je dan niet beter iets eerder rechts gaan rijden ipv als een complete staatsmongool gevaarlijke situaties te veroorzaken?
  zaterdag 16 november 2019 @ 17:44:49 #14
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_189972541
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:56 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Maar hoe laag heb je het dan over? Die 60 ok, en ik ben het met je eens dat schakelindicatoren lang niet altijd het beste met je motor voor hebben. Maar mijn vraag was of er dus ook auto's zijn waar 100 in 6 nog een 'onverantwoord' laag toerental oplevert. Ik dacht namelijk dat de meeste auto's dat makkelijk zouden moeten kunnen.

(Dit overigens even compleet los van de milieudiscussie, ik rijd ook veel liever 130(+) ;) )
M'n 2L (benzine) Mazda rijdt prima 100 in z'n 6. 90 ook wel, als je niet (veel) hoeft te versnellen.

50 in z'n 5 is net niet prettig, 55 of 60 is prima zonder dat ik het idee heb m'n big-end lagers naar de vernieling te helpen.
Huilen dan.
  zaterdag 16 november 2019 @ 18:44:21 #15
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_189973386
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:56 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Maar hoe laag heb je het dan over? Die 60 ok, en ik ben het met je eens dat schakelindicatoren lang niet altijd het beste met je motor voor hebben. Maar mijn vraag was of er dus ook auto's zijn waar 100 in 6 nog een 'onverantwoord' laag toerental oplevert. Ik dacht namelijk dat de meeste auto's dat makkelijk zouden moeten kunnen.

(Dit overigens even compleet los van de milieudiscussie, ik rijd ook veel liever 130(+) ;) )
Bij 100 in 6 loopt de mijne denk ik iets van 1700 toeren (een diesel). En dat dreunt onprettig, je voelt dat het te laag is en de motor onnodig te verduren heeft (lagers, drijfstangen).
100 in 5 is 2100 toeren, net als 120 in 6.

Dus als dat hele 100km/u verhaal doorgaat is de aanpassing simpel: gewoon net zo rijden als voorheen maar dan in de 5 ipv in de 6. :+
How can I make this topic about me?
  zaterdag 16 november 2019 @ 21:46:31 #16
463823 Rodgrod
Lekker met vanillekwark
pi_189976868
Scooter met een voorlicht als achterlicht. Dat was wat verwarrend :')
❤️🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤🐤❤️
Doet rubber om staven
  zaterdag 16 november 2019 @ 21:51:20 #17
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_189977010
Net eerst een auto zonder licht en daarna een auto die vol, maar dan ook vol door rood reed.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  zondag 17 november 2019 @ 02:40:47 #18
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_189981932
quote:
7s.gif Op zaterdag 16 november 2019 17:44 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

M'n 2L (benzine) Mazda rijdt prima 100 in z'n 6. 90 ook wel, als je niet (veel) hoeft te versnellen.

50 in z'n 5 is net niet prettig, 55 of 60 is prima zonder dat ik het idee heb m'n big-end lagers naar de vernieling te helpen.
De mijne fikst dat ook easy.. hij loopt gewoon op de leerlauf in zijn 6 rond de 60, hij gaat pas lelijk doen als je hem verder afremt als 40km/u, dan kom je rond stationair, dat gaat niet goed. Klimt zonder gas in zijn 2 fluitend een vet steile parkeergarage uit.
Het verschil zit hem in het koppel, want dat gebruik je dan, en een lekker lomp vliegwiel helpt ook, maar dat is een beetje inherent aan elkaar natuurlijk.De turbo doet dan 0,weinig.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 november 2019 @ 09:28:17 #19
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_190000610
quote:
14s.gif Op zondag 17 november 2019 02:40 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

De mijne fikst dat ook easy.. hij loopt gewoon op de leerlauf in zijn 6 rond de 60, hij gaat pas lelijk doen als je hem verder afremt als 40km/u, dan kom je rond stationair, dat gaat niet goed. Klimt zonder gas in zijn 2 fluitend een vet steile parkeergarage uit.
Het verschil zit hem in het koppel, want dat gebruik je dan, en een lekker lomp vliegwiel helpt ook, maar dat is een beetje inherent aan elkaar natuurlijk.De turbo doet dan 0,weinig.
Leerlauf=stationair?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_190015107
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:56 schreef De_Hertog het volgende:

[..]

Maar hoe laag heb je het dan over? Die 60 ok, en ik ben het met je eens dat schakelindicatoren lang niet altijd het beste met je motor voor hebben. Maar mijn vraag was of er dus ook auto's zijn waar 100 in 6 nog een 'onverantwoord' laag toerental oplevert. Ik dacht namelijk dat de meeste auto's dat makkelijk zouden moeten kunnen.

(Dit overigens even compleet los van de milieudiscussie, ik rijd ook veel liever 130(+) ;) )
Stomme combo van mij rijdt 2500 toeren met 90-100 kilometer per uur. Gaat daarna ook tering veel kabaal maken als ik harder rij.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190017657
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 00:12 schreef ludovico het volgende:

[..]

Stomme combo van mij rijdt 2500 toeren met 90-100 kilometer per uur. Gaat daarna ook tering veel kabaal maken als ik harder rij.
M'n Berlingo maakt 3000 rpm bij 110 km/u ;( dat is ook een beetje de max die ik aanhoud (of moet aanhouden bij wind tegen :') )

Ongeveer onder de 1500 rpm je de auto meer voelt trillen dus het liefst probeer ik daar boven te blijven.
Facts don't care about your feelings
pi_190018030
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 09:23 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

M'n Berlingo maakt 3000 rpm bij 110 km/u ;( dat is ook een beetje de max die ik aanhoud (of moet aanhouden bij wind tegen :') )

Ongeveer onder de 1500 rpm je de auto meer voelt trillen dus het liefst probeer ik daar boven te blijven.
60+ gaat idd prima af in 5.

Mist gewoon een versnelling die koekblikken, ik heb ook zo een verbruik meter... Die gaat ook erg rap omhoog in verbruik boven de 100. Laat maar zeggen 1/20 naar 1/14 bij 120.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:15:30 #23
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190018137
quote:
1s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

60+ gaat idd prima af in 5.

Mist gewoon een versnelling die koekblikken, ik heb ook zo een verbruik meter... Die gaat ook erg rap omhoog in verbruik boven de 100. Laat maar zeggen 1/20 naar 1/14 bij 120.
Het is net of luchtweerstand kwadratisch toeneemt :o
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_190018159
quote:
10s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:15 schreef daNpy het volgende:

[..]

Het is net of luchtweerstand kwadratisch toeneemt :o
Jep,maareh, ook die toeren hebben ermee te maken. Ik geloof niet dat de transporter bus zoveel inefficiënter gaat rijden op hogere snelheden.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  dinsdag 19 november 2019 @ 10:20:49 #25
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190018182
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:17 schreef ludovico het volgende:

[..]

Jep,maareh, ook die toeren hebben ermee te maken. Ik geloof niet dat de transporter bus zoveel inefficiënter gaat rijden op hogere snelheden.
Met de voorkant van een blokhut? Denk het wel ;)
Zelfs bij onze Touring is het verschil in verbruik tussen 100 en 120 al enorm.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_190018205
Ja hoogte is echt funest voor verbruik. Mijn Sprinter L4H2 V6 190pk 7-traps automaat kan met 100km/h rond de 1 op 10 rijden. Ik rijd meestal rond de 130km/h en moet al blij zijn als ik 1 op 7,5 haal.
pi_190018620
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:20 schreef daNpy het volgende:

[..]

Met de voorkant van een blokhut? Denk het wel ;)
Zelfs bij onze Touring is het verschil in verbruik tussen 100 en 120 al enorm.
Scheelt wel hoor, 2200 of 3000 toeren.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190019043
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 11:03 schreef ludovico het volgende:
Scheelt wel hoor, 2200 of 3000 toeren.
Nou niet gaan overdrijven.
Als 120 km/uur 3000 toeren is, dan doe je 40 km/uur per 1000 toeren.
Dan doe je bij 100 km/uur dus 2500 toeren.
pi_190019069
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 11:44 schreef oldford het volgende:

[..]

Nou niet gaan overdrijven.
Als 120 km/uur 3000 toeren is, dan doe je 40 km/uur per 1000 toeren.
Dan doe je bij 100 km/uur dus 2500 toeren.
Klopt?

Ik bedoel dat die Transporter in versnelling 6, 2200 toeren maakt bij 130. En de combo 3000 bij 130.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190019083
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 10:20 schreef daNpy het volgende:

[..]

Met de voorkant van een blokhut? Denk het wel ;)
Zelfs bij onze Touring is het verschil in verbruik tussen 100 en 120 al enorm.
Gelukkig mag je binnenkort niet harder dan 100, komt het verbruik ten goede. Het is ook slecht voor de overheidsinkomsten, dus misschien moeten we alvast een voorraadje brandstof inslaan.
pi_190019256
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 11:48 schreef Light het volgende:

[..]

Gelukkig mag je binnenkort niet harder dan 100, komt het verbruik ten goede. Het is ook slecht voor de overheidsinkomsten, dus misschien moeten we alvast een voorraadje brandstof inslaan.
Gelukkig zegt ie nog.... ben je al 65+ ofzo?
Facts don't care about your feelings
pi_190019284
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 11:48 schreef Light het volgende:

[..]

Gelukkig mag je binnenkort niet harder dan 100, komt het verbruik ten goede. Het is ook slecht voor de overheidsinkomsten, dus misschien moeten we alvast een voorraadje brandstof inslaan.
We worden als land alleen maar rijker als we efficiënter werken, zeker als olie überhaupt een dik exportlek is.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_190019307
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 november 2019 12:07 schreef ludovico het volgende:

[..]

We worden als land alleen maar rijker als we efficiënter werken, zeker als olie überhaupt een dik exportlek is.
Ik weet de beste stap naar meer efficiëntie, mensen vervangen voor robots.
Facts don't care about your feelings
  woensdag 20 november 2019 @ 13:51:47 #34
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_190037350
Het aantal toeren maak toch niet zoveel uit voor het verbruik?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_190038259
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 13:51 schreef kanovinnie het volgende:
Het aantal toeren maak toch niet zoveel uit voor het verbruik?
Jawel. De meeste motoren werken efficiënter bij een laag toerental.

Geadviseerd wordt om vlot op te trekken, vroeg (2000-2500 toeren) te schakelen en zo snel op je kruissnelheid te komen in de hoogste versnelling waarbij de motor nog soepel draait. Je toerental tussen 1500-2000 is prima als je constante snelheid kan bewaren.

Als je auto een goede real-time verbuiksweergave heeft, kan je het ook zelf testen al denk ik dat je zelf wel merkt dat, als je tachtig rijdt, je het pedaal dieper moet indrukken als je dat in z'n drie doet dan in z'n vijf.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 20 november 2019 @ 15:09:43 #36
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190038464
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 14:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Jawel. De meeste motoren werken efficiënter bij een laag toerental.
Wat is een laag toerental? Voor de meeste benzine motoren is > 2000 toeren té laag imo, zeker met belasting. Je kan het goed merken met een hanger, waar een hogere versnelling voor een hoger verbruikt zorgt omdat de motor niet efficiënt de kracht kan overbrengen. Ik houd hem dan altijd boven de 2500 rpm in ieder geval en dat is een 2,5 liter 6 cilinder.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  woensdag 20 november 2019 @ 15:22:08 #37
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_190038580
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 14:49 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Jawel. De meeste motoren werken efficiënter bij een laag toerental.

Geadviseerd wordt om vlot op te trekken, vroeg (2000-2500 toeren) te schakelen en zo snel op je kruissnelheid te komen in de hoogste versnelling waarbij de motor nog soepel draait. Je toerental tussen 1500-2000 is prima als je constante snelheid kan bewaren.

Als je auto een goede real-time verbuiksweergave heeft, kan je het ook zelf testen al denk ik dat je zelf wel merkt dat, als je tachtig rijdt, je het pedaal dieper moet indrukken als je dat in z'n drie doet dan in z'n vijf.
Dat begrijp ik. Maar het stuk verbruik tussen 100 en 130 komt voornamelijk door de luchtweerstand en niet zoveel door de extra toeren.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  woensdag 20 november 2019 @ 15:22:57 #38
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190038592
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Maar het stuk verbruik tussen 100 en 130 komt voornamelijk door de luchtweerstand en niet zoveel door de extra toeren.
Nope, eens :)
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_190038630
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:22 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Dat begrijp ik. Maar het stuk verbruik tussen 100 en 130 komt voornamelijk door de luchtweerstand en niet zoveel door de extra toeren.
Klopt, maar het gaat te ver om te beweren dat toerental niet uitmaakt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_190038693
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:09 schreef daNpy het volgende:

[..]

Wat is een laag toerental? Voor de meeste benzine motoren is > 2000 toeren té laag imo, zeker met belasting. Je kan het goed merken met een hanger, waar een hogere versnelling voor een hoger verbruikt zorgt omdat de motor niet efficiënt de kracht kan overbrengen. Ik houd hem dan altijd boven de 2500 rpm in ieder geval en dat is een 2,5 liter 6 cilinder.
je bedoelt "<".

Wat bedoel je met: "omdat de motor niet efficiënt de kracht kan overbrengen."? Slippen bij jou je koppelingsplaten door?

Je wil een toerental waarbij de motor genoeg vermogen kan leveren om soepel te blijven draaien. Al het extra is extra.

Ja, dat betekent met lading dus dat je meer vermogen en dus een hoger toerental nodig hebt.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_190038733
Kunnen we weer terug naar irritaties? O+
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190038823
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:34 schreef Messina het volgende:
Kunnen we weer terug naar irritaties? O+
Het is mistig in Drenthe.

Normaal rijdt men hier als een stel bejaarden, maar nu net vandaag, als je geen reet kan zien, vindt men het nodig om met 110 over de provinciale weg te jakkeren :?
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  woensdag 20 november 2019 @ 16:22:07 #43
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_190039390
Mijn auto met automaat gaat in een zo hoog mogelijk versnelling bij een constante snelheid. In de stad rijdt ie dan net over de 1000 toeren. Ik mag toch hopen dat ze dat doen omdat dat het efficiënste is. Overigens is het wel een grote motor. Twinturbo V8. Dus dat heeft er misschien ook wel mee te maken.
Horrible Cunt!
  woensdag 20 november 2019 @ 18:11:29 #44
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190040745
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 15:32 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

je bedoelt "<".

Wat bedoel je met: "omdat de motor niet efficiënt de kracht kan overbrengen."? Slippen bij jou je koppelingsplaten door?
Klopt, en nee ze slippen niet door. Dan geeft de motor namelijk teveel vermogen.

quote:
Je wil een toerental waarbij de motor genoeg vermogen kan leveren om soepel te blijven draaien. Al het extra is extra.
Ja, dus te laag = te laag ;)

Algemene irritatie is trouwens mensen die een zijweg afsluiten door ervoor stil te staan. Wat maakt het uit om een paar meter terug te wachten en eventuele bestuurders van rechts ertussen te laten als ze over willen steken of linksaf moeten :?
Valt volgens mij gewoon in de categorie kruispunt niet oprijden als je hem niet direct kan verlaten, iets wat ook bijna niemand weet.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_190040970
Opvallend hoeveel mensen vanochtend zonder licht reden terwijl het toch aardig mistig was. Zicht van 200 meter ongeveer.
Op de terugweg in de wegwerkzaamheden kilometers achter een lul gereden die niet door had dat je ook gewoon je gas los kunt laten als je langzamer wil rijden. Om de haverklap die felle remlichten in je mik :{
A mind with a heart of it's own
  woensdag 20 november 2019 @ 18:52:59 #46
152789 karr-1
One man can make a difference
pi_190041234
Op een 80 weg stoïcijns 50 blijven rijden, ondanks de rij auto's achter je die aan het seinen en toeteren waren omdat je toch echt harder mag daar.

Waarom mogen bejaarden nog de weg op? Als ik ooit zo ga rijden lever ik vrijwillig mijn rijbewijs in en ga ik wel met de bus of zo.
Op zondag 22 november 2015 20:44 schreef Bart2002 het volgende:
"Je bent wel een ongelooflijk eigenwijs pijpje drop."
pi_190041631
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:52 schreef karr-1 het volgende:
Waarom mogen bejaarden nog de weg op?
Zolang ze het verkeer niet in gevaar brengen met te hard rijden, rechts inhalen, inhalen over de doorgetrokken streep, door rood rijden e.d., hebben bejaarden net zo veel recht om te mogen rijden als alle andere.
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:52 schreef karr-1 het volgende:
Als ik ooit zo ga rijden lever ik vrijwillig mijn rijbewijs in en ga ik wel met de bus of zo.
Moet er wel een bus verbinding zijn die er dan ook nog een beetje acceptabele tijd over doet.

Voorbeeldje: Een buurman rijd auto's heen en weer voor lease bedrijven en garages/dealers.
Hij moet vaak naar de Porsche dealer hier in de buurt en doet daar door de weeks ongeveer 1/2 uur over. Een kwartier met de bus en dan een kwartier lopen.
Behalve in het weekend, want dan rijd die lijn niet.
Met een andere lijn kan hij nog in het stadje komen (na 2 uur via een grote omweg met overstappen), maar moet dan ook nog eens 45 minuten lopen.
Ik heb hem maar even weggebracht. Met de auto is het 10 minuten tot aan de dealer voor de deur.
  woensdag 20 november 2019 @ 20:52:24 #48
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_190043162
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 19:19 schreef oldford het volgende:

[..]

Zolang ze het verkeer niet in gevaar brengen met te hard rijden, rechts inhalen, inhalen over de doorgetrokken streep, door rood rijden e.d., hebben bejaarden net zo veel recht om te mogen rijden als alle andere.
[..]

Niet in gevaar brengen vind ik eigenlijk niet voldoende. Hoeveel bejaarden kunnen er nog adequaat reageren in een onverwachte situatie?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_190043222
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 19:19 schreef oldford het volgende:

Zolang ze het verkeer niet in gevaar brengen met te hard rijden, rechts inhalen, inhalen over de doorgetrokken streep, door rood rijden e.d., hebben bejaarden net zo veel recht om te mogen rijden als alle andere.

Te zacht rijden is in heel veel situaties gevaarlijk. Onnodig links rijden ook. En ze zijn blind dus door rood rijden zullen ze ook weleens doen.
Facts don't care about your feelings
pi_190043241
Mijn 3 pitter rijd 1:20 Ja mijn werkgever is een zuinige.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  woensdag 20 november 2019 @ 20:59:58 #51
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_190043284
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:56 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Te zacht rijden is in heel veel situaties gevaarlijk. Onnodig links rijden ook. En ze zijn blind dus door rood rijden zullen ze ook weleens doen.
Als dat je criteria zijn kun je het merendeel van de BMW- en leaserijders ook wel van de weg halen.
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  woensdag 20 november 2019 @ 21:05:52 #52
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_190043408
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als dat je criteria zijn kun je het merendeel van de BMW- en leaserijders ook wel van de weg halen.
Een grotere dooddoener kan je haast niet posten.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_190043476
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:59 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[..]

Als dat je criteria zijn kun je het merendeel van de BMW- en leaserijders ook wel van de weg halen.
Die apk keurmeester oldford doet alsof te hard rijden, rechts inhalen, inhalen over de doorgetrokken streep en door rood rijden de enige dingen zijn die gevaarlijk zijn op de weg. Dus ik gaf wat andere voorbeelden die ook gevaarlijk zijn en die vaker door bejaarden worden uitgevoerd. Dat de meeste bejaarden niet te hard rijden of inhalen over doorgetrokken strepen geloof ik wel :')
Facts don't care about your feelings
pi_190044062
Het gevaarlijkst op de weg zijn vaak de professionele chauffeurs zonder C of D rijbewijs.

Wat die allemaal uithalen...
.
pi_190045544
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 21:09 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Die apk keurmeester oldford doet alsof te hard rijden, rechts inhalen, inhalen over de doorgetrokken streep en door rood rijden de enige dingen zijn die gevaarlijk zijn op de weg. Dus ik gaf wat andere voorbeelden die ook gevaarlijk zijn en die vaker door bejaarden worden uitgevoerd. Dat de meeste bejaarden niet te hard rijden of inhalen over doorgetrokken strepen geloof ik wel :')
Jij ziet op een kilometer afstand al dat het een bejaarde (of, eerlijk is eerlijk, een vrouw) betreft.

Daar kan je prima op anticiperen.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_190046080
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 18:30 schreef DrMarten het volgende:
Opvallend hoeveel mensen vanochtend zonder licht reden terwijl het toch aardig mistig was. Zicht van 200 meter ongeveer.
Op de terugweg in de wegwerkzaamheden kilometers achter een lul gereden die niet door had dat je ook gewoon je gas los kunt laten als je langzamer wil rijden. Om de haverklap die felle remlichten in je mik :{
Geen verlichting, of geen geen verlichting achter (dagrijlichten). Of mistlicht achter, want het zicht is wel beperkt. Dat het zicht nog veel meer dan 50 meter is, snappen ze dan niet.
pi_190049116
quote:
0s.gif Op woensdag 20 november 2019 20:52 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Niet in gevaar brengen vind ik eigenlijk niet voldoende. Hoeveel bejaarden kunnen er nog adequaat reageren in een onverwachte situatie?
Tja, hoeveel Niet bejaarden kunnen er adequaat reageren in een onverwachte situatie?
Als iedereen adequaat zou reageren, zouden er een stuk minder ongelukken in de spits gebeuren. Dus die ook allemaal maar hun rijbewijs afpakken?

O ja, ik was nog wat acties vergeten die gevaar opleveren:
Inhalen over voorsorteerstroken, inhalen over de vluchtstrook, inhalen (als spookrijder) Links van de vluchtheuvel, gevaarlijk inhalen op 2-baans wegen, van richting veranderen zonder te kijken, bumper kleven, dronken rijden, niet handsfree bellen tijden het rijden, emails lezen onder het rijden, sms-en onder het rijden.
Voor sommige van die overtredingen wordt je rijbewijs voor een aantal maanden afgepakt, maar je krijgt het wel weer terug. Dat staat in geen verhouding met het voorbarig afpakken van rijbewijzen van bejaarden.

En voor diegene die zich ergeren: je had ook achter een auto met paarden-trailer kunnen zitten of een boer met zijn tractor en aanhangwagen of een of ander groot landbouwvoertuig. En o ja, een 45-km autootje die daar gewoon mogen rijden van de wetgever. Heeft hetzelfde effect. Dus die mensen dan ook maar allemaal hun rijbewijs afpakken?

[ Bericht 2% gewijzigd door oldford op 21-11-2019 10:26:02 ]
  donderdag 21 november 2019 @ 10:14:16 #58
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_190049178
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 10:09 schreef oldford het volgende:

[..]

Tja, hoeveel Niet bejaarden kunnen er adequaat reageren in een onverwachte situatie?
Als iedereen adequaat zou reageren, zouden er een stuk minder ongelukken in de spits gebeuren. Dus die ook allemaal maar hun rijbewijs afpakken?
Ja. Waarom niet?
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
pi_190049587
Vanochtend weer een mooi ritje door de wegwerkzaamheden op de A1. Hele zooi ruimte op de rechterbaan, maar de voorgangers blijven allemaal met een vaartje van krap 80 links rijden omdat een kilometer verderop weer vrachtwagens rijden die ze voorbij moeten. Ik ben er rustig met een vaartje van 90 rechts voorbij gesukkeld om vervolgens weer netjes in te voegen op de linker baan alwaar ik van een Duitser van middelbare leeftijd de welbekende internationale gebaren van afkeur toegezwaaid kreeg :')

Ik ben echt blij dat ik daar niet dagelijks langs hoef.
A mind with a heart of it's own
  donderdag 21 november 2019 @ 11:45:12 #60
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190050156
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 10:55 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend weer een mooi ritje door de wegwerkzaamheden op de A1. Hele zooi ruimte op de rechterbaan, maar de voorgangers blijven allemaal met een vaartje van krap 80 links rijden omdat een kilometer verderop weer vrachtwagens rijden die ze voorbij moeten. Ik ben er rustig met een vaartje van 90 rechts voorbij gesukkeld om vervolgens weer netjes in te voegen op de linker baan alwaar ik van een Duitser van middelbare leeftijd de welbekende internationale gebaren van afkeur toegezwaaid kreeg :')

Ik ben echt blij dat ik daar niet dagelijks langs hoef.
Ach ja linkrijders denken inderdaad dat ze heel wat mogen ofzo.
Ik ga ze ook stug rechts voorbij en dan invoegen. Zie je ineens dat ze op hun pik getrapt zijn en het gaatje ineens (heel bewust) dichtrijden :')
wat voor stakker ben je dan
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 21 november 2019 @ 12:47:34 #61
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_190050915
quote:
19s.gif Op donderdag 21 november 2019 11:45 schreef Gunner het volgende:

[..]

Ach ja linkrijders denken inderdaad dat ze heel wat mogen ofzo.
Ik ga ze ook stug rechts voorbij en dan invoegen. Zie je ineens dat ze op hun pik getrapt zijn en het gaatje ineens (heel bewust) dichtrijden :')
wat voor stakker ben je dan
De stakker in het verhaal ben jij. Iedereen wacht rustig zijn beurt af en jij dringt voor.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 21 november 2019 @ 12:52:48 #62
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190050988
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 12:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

De stakker in het verhaal ben jij. Iedereen wacht rustig zijn beurt af en jij dringt voor.
haha ja dat zal het zijn ja :D

Ik geef netjes richting aan en je ziet iemand gewoon bewust accelereren omdat ie het niet kan hebben dat een klein autotje voor hem in wil voegen. en dan ben ik de stakker zeker....
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 21 november 2019 @ 13:15:19 #63
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_190051259
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2019 12:52 schreef Gunner het volgende:

[..]

haha ja dat zal het zijn ja :D

Ik geef netjes richting aan en je ziet iemand gewoon bewust accelereren omdat ie het niet kan hebben dat een klein autotje voor hem in wil voegen. en dan ben ik de stakker zeker....
Als je rechts inhaalt zonder reden, afgezien van voordringen, snap ik wel dat mensen je er niet tussen laten. Dat vind ik stakker/pauper gedrag. Of je nou je knipperlicht gebruikt of niet.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 21 november 2019 @ 13:17:45 #64
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190051301
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:15 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Als je rechts inhaalt zonder reden, afgezien van voordringen, snap ik wel dat mensen je er niet tussen laten. Dat vind ik stakker/pauper gedrag. Of je nou je knipperlicht gebruikt of niet.
rechts inhalen heeft altijd een goede reden want linksplakken is zo lekker sjiek zeker.
het rechts inhalen heeft er eigenlijk helemaal niets mee te maken, maar blijkbaar ben jij ook z'n type dat je er zo over struikelt.

gewoon iemand met een te korte plasser in z'n krokante mecedesbus die het niet kan hebben dat iemand in een klein wagentje hem inhaalt. niets meer niets minder. in m'n luxe SUV hebben ze ineens niet meer zo'n grote muil hoor.
Where law ends, tyrrany begins.
  donderdag 21 november 2019 @ 13:34:46 #65
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_190051544
quote:
16s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:17 schreef Gunner het volgende:

[..]

rechts inhalen heeft altijd een goede reden want linksplakken is zo lekker sjiek zeker.
het rechts inhalen heeft er eigenlijk helemaal niets mee te maken, maar blijkbaar ben jij ook z'n type dat je er zo over struikelt.

gewoon iemand met een te korte plasser in z'n krokante mecedesbus die het niet kan hebben dat iemand in een klein wagentje hem inhaalt. niets meer niets minder. in m'n luxe SUV hebben ze ineens niet meer zo'n grote muil hoor.
Wat moeten ze dan doen als twee vrachtwagens elkaar inhalen? Naar rechts zodat jij er langs kan?

Dat je patst met je luxe SUV maakt het stakkergehalte alleen maar groter.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 21 november 2019 @ 13:51:35 #66
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190051740
jelly much bro?

geen leasebak trouwens mocht je dat denken :9
Where law ends, tyrrany begins.
pi_190051788
Poe poe, je hebt het maar goed.
Je raekt an de dinge geweun.
pi_190051867
quote:
1s.gif Op woensdag 20 november 2019 23:09 schreef Jordy-B het volgende:

[..]

Jij ziet op een kilometer afstand al dat het een bejaarde (of, eerlijk is eerlijk, een vrouw) betreft.

Daar kan je prima op anticiperen.
Je ziet op een kilometer afstand ook al als iemand met 150 aan komt rijden, dus?

quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:51 schreef Gunner het volgende:
jelly much bro?

geen leasebak trouwens mocht je dat denken :9
Nu vraag ik mij af, wat noem jij een luxe SUV? :P
Facts don't care about your feelings
  donderdag 21 november 2019 @ 14:04:49 #69
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_190051926
quote:
6s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:51 schreef Gunner het volgende:
jelly much bro?

geen leasebak trouwens mocht je dat denken :9
Jaloers zijn op de auto van iemand? :')
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 21 november 2019 @ 14:06:23 #70
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_190051949
quote:
16s.gif Op donderdag 21 november 2019 13:17 schreef Gunner het volgende:

[..]

rechts inhalen heeft altijd een goede reden want linksplakken is zo lekker sjiek zeker.
het rechts inhalen heeft er eigenlijk helemaal niets mee te maken, maar blijkbaar ben jij ook z'n type dat je er zo over struikelt.

gewoon iemand met een te korte plasser in z'n krokante mecedesbus die het niet kan hebben dat iemand in een klein wagentje hem inhaalt. niets meer niets minder. in m'n luxe SUV hebben ze ineens niet meer zo'n grote muil hoor.
En het ondertussen over andermans kleine plasser hebben. Typisch.
Huilen dan.
pi_190052214
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 14:00 schreef YoshiBignose het volgende:

[..]

Je ziet op een kilometer afstand ook al als iemand met 150 aan komt rijden, dus?
Nee, alleen of ze bejaard of vrouw zijn.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  donderdag 21 november 2019 @ 14:44:29 #72
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_190052363
quote:
1s.gif Op donderdag 21 november 2019 10:55 schreef DrMarten het volgende:
Vanochtend weer een mooi ritje door de wegwerkzaamheden op de A1. Hele zooi ruimte op de rechterbaan, maar de voorgangers blijven allemaal met een vaartje van krap 80 links rijden omdat een kilometer verderop weer vrachtwagens rijden die ze voorbij moeten. Ik ben er rustig met een vaartje van 90 rechts voorbij gesukkeld om vervolgens weer netjes in te voegen op de linker baan alwaar ik van een Duitser van middelbare leeftijd de welbekende internationale gebaren van afkeur toegezwaaid kreeg :')

Ik ben echt blij dat ik daar niet dagelijks langs hoef.
Straks is het een mooie 3e baans weg beiden kanten op richting Azelo met een stuk minder fileleed en dan mag je er maar 100 _O_
pi_190056036
Ik heb zelf ook echt een schurfthekel aan linksplakkers en ik haal die ook gewoon rechts in. Ik snap die allergie voor de rechterstrook echt niet.
  donderdag 21 november 2019 @ 20:20:45 #74
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_190057877
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 18:55 schreef DW457 het volgende:
Ik heb zelf ook echt een schurfthekel aan linksplakkers en ik haal die ook gewoon rechts in. Ik snap die allergie voor de rechterstrook echt niet.
Volgens mij komt dat omdat mensen zich in de auto anoniem en veilig wanen en dan haantjesgedrag beginnen te vertonen. Een ander de ruimte gunnen is er dan niet meer bij, het is 'ikke eerst', ik vind dat ik harder mag dan een ander. En na verloop van tijd wordt het gewoonte om zo te rijden.

Net als het nooit richting aangeven: het zijn allemaal ex-fietsers en dat soort figuren gaan het ook nooit meer aanleren, ook niet na een paar vette boetes.
How can I make this topic about me?
  donderdag 21 november 2019 @ 20:25:36 #75
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_190057959
Ook een ergernis: mensen die niet goed in de rijstrook blijven en je rakelings inhalen. 20cm meer naar rechts en m'n buitenspiegel wordt eraf getikt.
en ja ikzelf rijd natuurlijk wel netjes midden in mijn eigen strook. :P

Gelukkig heb ik een dashcam, nooit meer zonder de weg op.

Wat ik helemaal krankjorum vind is dat mensen bij een afrit niet in de rijstrook blijven maar helemaal over de vluchtstrook gaan rijden. Je zult er toevallig maar stilvallen als pechgeval... gegarandeerd dat er na een minuut eentje op knalt. :X
How can I make this topic about me?
pi_190058001
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:
Ook een ergernis: mensen die niet goed in de rijstrook blijven en je rakelings inhalen. 20cm meer naar rechts en mn buitenspiegel wordt eraf getikt.
en ja ik rijd natuurlijk wel netjes in mijn strook. :P

Gelukkig heb ik een dashcam, nooit meer zonder de weg op.

Wat ik helemaal krankjorum vind is dat mensen bij een afrit niet in de strook blijven maar helemaal over de vluchtstrook gaan rijden. Je zult er toevallig maar staan als pechgeval... gegarandeerd dat er na een minuut eentje op knalt.
Haha bij dat eerste ga ik ook altijd extra naar hun kant en dan schrikken ze. Vooral nu ik in een Berlingo rijdt kan schade me geen reet schelen :')

En bij die tweede... dat zie ik ook zo vaak. Doen ze dat uit brandstof besparing? Het kan best dat er iemand daar met pech staat. 1 keer ging iemand zo erg over die vluchstrook bij de afrit dat ik hem in ging halen. Nou ja, ik deed alsof ik het ging doen maar het leek me iets te gevaarlijk om echt te doen :') toen kreeg ik alsnog een middelvinger.
Facts don't care about your feelings
pi_190058545
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat omdat mensen zich in de auto anoniem en veilig wanen en dan haantjesgedrag beginnen te vertonen. Een ander de ruimte gunnen is er dan niet meer bij, het is 'ikke eerst', ik vind dat ik harder mag dan een ander. En na verloop van tijd wordt het gewoonte om zo te rijden.

Net als het nooit richting aangeven: het zijn allemaal ex-fietsers en dat soort figuren gaan het ook nooit meer aanleren, ook niet na een paar vette boetes.
Meh, ik blijf soms ook iets te lang links (wel met maximaal toegestane snelheid), omdat als ik naar rechts ga ik weet dat ik er nooit meer terug tussen kom en achter die vrachtwagen blijf hangen. Dan ga ik na het inhalen van de vrachtwagen(s) en/of opa & oma uiteraard wel naar rechts ;)
Je raekt an de dinge geweun.
  donderdag 21 november 2019 @ 22:27:03 #78
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_190060031
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Volgens mij komt dat omdat mensen zich in de auto anoniem en veilig wanen en dan haantjesgedrag beginnen te vertonen. Een ander de ruimte gunnen is er dan niet meer bij, het is 'ikke eerst', ik vind dat ik harder mag dan een ander. En na verloop van tijd wordt het gewoonte om zo te rijden.

Net als het nooit richting aangeven: het zijn allemaal ex-fietsers en dat soort figuren gaan het ook nooit meer aanleren, ook niet na een paar vette boetes.
Ik als wielrenner herken me hier niet in.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 18:55 schreef DW457 het volgende:
Ik heb zelf ook echt een schurfthekel aan linksplakkers en ik haal die ook gewoon rechts in. Ik snap die allergie voor de rechterstrook echt niet.
Het gaat in het verhaal hierboven over de ene vrachtwagen die de ander einhaalt met een hele rij auto's erachter...
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 21 november 2019 @ 22:28:47 #79
84430 kanovinnie
Wie dit leest is gek!
pi_190060057
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:25 schreef gebrokenglas het volgende:

Wat ik helemaal krankjorum vind is dat mensen bij een afrit niet in de rijstrook blijven maar helemaal over de vluchtstrook gaan rijden. Je zult er toevallig maar stilvallen als pechgeval... gegarandeerd dat er na een minuut eentje op knalt. :X
Hoe bedoel je dit? Dus al voor de afrit de vluchtstrook op gaan?

Dan ben je echt gestoord. Zeker met de over het algemeen gigantisch lange in/afritten zoals we ze in Nederland hebben.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
  donderdag 21 november 2019 @ 23:10:58 #80
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_190060826
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 22:28 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

Hoe bedoel je dit? Dus al voor de afrit de vluchtstrook op gaan?

Dan ben je echt gestoord. Zeker met de over het algemeen gigantisch lange in/afritten zoals we ze in Nederland hebben.
Dat zie ik ook geregeld gebeuren, da's vooral als het druk is door stoplichten aan het einde van de afrit.. .ontstaat er als het ware een file op de vluchtstrook. Niet best maar op zich beter dan dat men gewoon op de rijstrook stil gaat staan..

Wat ik bedoel is bij klaverblad-achtige afritten met van die 270 graden bochten naar rechts als het ware de binnenbocht nemend over de vluchtstrook.
How can I make this topic about me?
pi_190063759
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 20:20 schreef gebrokenglas het volgende:

[..]

Net als het nooit richting aangeven: het zijn allemaal ex-fietsers en dat soort figuren gaan het ook nooit meer aanleren, ook niet na een paar vette boetes.
jij hebt nooit gefietst of zo?
pi_190063790
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 18:55 schreef DW457 het volgende:
Ik heb zelf ook echt een schurfthekel aan linksplakkers en ik haal die ook gewoon rechts in. Ik snap die allergie voor de rechterstrook echt niet.
voor mij ligt het er een beetje aan HOE je het doet.
rijd iedereen met 80 links achter een vrachtwagen die aan het inhalen is en jij komt met 120 rechts voorbij en probeert je auto er tussen te gooien, dan is dat gat inderdaad te klein.
Rijd je rustig met 90 of zo rechts voorbij dan laat ik gewoon een gaatje vallen waar je makkelijk tussen kan.
pi_190064225
Tijd voor autonoom rijden, dat is de enige oplossing voor al deze problemen. Iedereen die weleens dynamische cruise control of autopilot gebruikt ziet hoe achterlijk mensen rijden. Ik ben eens over 10 km drie keer ingehaald door dezelfde gast en ik reed op auto pilot. Remmen, gas geven, gas los, rechts, links, inhalen met 5 km verschil, daarna weer 10 km langzamer, geen idee wat ze allemaal doen maar het gaat nergens over. Als we allemaal autonoom rijden, of allemaal auto pilot hebben, dan kunnen we mooi in een treintje achter elkaar en alleen inhalen voor vrachtwagens. Netflix erbij en gaan >:)
Facts don't care about your feelings
  vrijdag 22 november 2019 @ 09:45:32 #84
195834 kaasplankje
Nu met maar 8% vet!
pi_190064241
quote:
10s.gif Op donderdag 21 november 2019 12:52 schreef Gunner het volgende:

[..]

haha ja dat zal het zijn ja :D

Ik geef netjes richting aan en je ziet iemand gewoon bewust accelereren omdat ie het niet kan hebben dat een klein autotje voor hem in wil voegen. en dan ben ik de stakker zeker....
Ja zeer asociaal.
pi_190064250
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 09:43 schreef YoshiBignose het volgende:
Tijd voor autonoom rijden, dat is de enige oplossing voor al deze problemen. Iedereen die weleens dynamische cruise control of autopilot gebruikt ziet hoe achterlijk mensen rijden. Ik ben eens over 10 km drie keer ingehaald door dezelfde gast en ik reed op auto pilot. Remmen, gas geven, gas los, rechts, links, inhalen met 5 km verschil, daarna weer 10 km langzamer, geen idee wat ze allemaal doen maar het gaat nergens over. Als we allemaal autonoom rijden, of allemaal auto pilot hebben, dan kunnen we mooi in een treintje achter elkaar en alleen inhalen voor vrachtwagens. Netflix erbij en gaan >:)
Dat zie je ook met normale cruise control. Ben nu in Polen en heb daar de cruise constant op 130kmh (is 1 rechte weg, boksaai) en er was een vrouw die me wel 5x heeft ingehaald. Na het inhalen liet ze weer gas los, bok irritant.
pi_190064668
quote:
0s.gif Op donderdag 21 november 2019 12:47 schreef kanovinnie het volgende:

[..]

De stakker in het verhaal ben jij. Iedereen wacht rustig zijn beurt af en jij dringt voor.
Bij mij had het niks met beurt afwachten te maken. Kilometers lang wegwerkzaamheden met veel vrachtverkeer dus iedereen in een personenauto/bestelbus reed links. Alleen kwam er ineens een heel stuk vrij baan zonder vrachtverkeer. Ik heb geleerd dat je dan naar rechts moet. Dat doe ik dan netjes. De rest bleef links rijden. Als ze dan dan ook nog dik onder de toegestane 90 km/h rijden dan tuf ik ze rechts voorbij. Dannkun je kwaad worden als ik voor jou weer invoeg op de linkerbaan om de volgende stoet vrachtwagens in te halen, maar je had ook gewoon naar rechts kunnen gaan zoals het hoort.
Gister op de terugweg ook zo'n druif in een bouwbusje. Bleef continu met 75 links rijden waar ie zat naar rechts kon en waar je ook gewoon 90 kon. Uiteindelijk iedereen er links voorbij met seinen en claxoneren. Hen het nog even in de spiegel in de gaten gehouden, maar heb hem in de kilometers erna niet naar rechts zien gaan.
A mind with a heart of it's own
  vrijdag 22 november 2019 @ 11:52:39 #87
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190065721
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 10:23 schreef DrMarten het volgende:
Als ze dan dan ook nog dik onder de toegestane 90 km/h rijden dan tuf ik ze rechts voorbij. Dannkun je kwaad worden als ik voor jou weer invoeg op de linkerbaan om de volgende stoet vrachtwagens in te halen, maar je had ook gewoon naar rechts kunnen gaan zoals het hoort.
Precies dit dus. Als men 300 meter asfalt rechts laten liggen ga ik er gewoon voorbij en voeg in wanneer dat 'kan'. En als je dan ziet dat ze bewust een gaatje dichtrijden zodat je niet je invoegactie kan doen dan is dat gewoon kleinzielig.

Maar nee dan ben ik de stakker van het topic. :N :?

Vanmorgen weer hetzelfde liedje. Ga ze gewoon rechts voorbij hoor. Eentje zag ik inhouden om me te laten invoegen dus het kan prima ^O^

[ Bericht 1% gewijzigd door Gunner op 22-11-2019 12:00:15 ]
Where law ends, tyrrany begins.
pi_190065820
quote:
14s.gif Op vrijdag 22 november 2019 11:52 schreef Gunner het volgende:

[..]

Precies dit dus. Als men 300 meter asfalt rechts laten liggen ga ik er gewoon voorbij en voeg in wanneer ik dat wil. En als je dan ziet dat ze bewust een gaatje dichtrijden zodat je niet je invoegactie kan doen dan is dat gewoon kleinzielig.

Maar nee dan ben ik de stakker van het topic. :N :?

Vanmorgen weer hetzelfde liedje. Ga ze gewoon rechts voorbij hoor. Eentje zag ik inhouden om me te laten invoegen dus het kan prima ^O^
Ik vind dat ook altijd sneu. Linksplakkers die niet opschieten. Ga je er rechts voorbij gaan ze ineens schuimbekkend de gaatjes wel dichtrijden.

Daarom ben ik voorstander van het legaliseren van rechts inhalen. Dan is dit hele gezeik van de (auto)baan. Geen treintjes meer op links. Iedereen zo veel mogelijk keep your lane. Ik voorspel prettiger rijden voor iedereen en minder opstoppingen.

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2019 12:00:55 ]
  vrijdag 22 november 2019 @ 12:01:50 #89
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_190065846
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:00 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
Ga je er rechts voorbij gaan ze ineens schuimbekkend de gaatjes wel dichtrijden.
Zo zie ik dat ook altijd voor me :D

fijn om te horen dat ik niet de enige bent die dat opvalt.
Where law ends, tyrrany begins.
  vrijdag 22 november 2019 @ 14:02:34 #90
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_190067660
quote:
7s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:01 schreef Gunner het volgende:

[..]

Zo zie ik dat ook altijd voor me :D

fijn om te horen dat ik niet de enige bent die dat opvalt.
Oja zie het ook regelmatig gebeuren.
Ook zo typerend is dit rijgedrag: van constant op de linkerbaan zitten met een behoorlijk tempo... een auto wil gaan inhalen en doet dat keurig en ruim op tijd, niks mis mee. De linksplakker houdt echter zijn te hoge tempo aan tot 20 meter achter de nu inhalende persoon en remt vervolgens flink af... als signaal dat ze verbaasd zijn dat er iemand naar links is gegaan als zij eraan komen en dat diegene dat eigenlijk niet zou hebben moeten doen, want nu moeten zij afremmen.
En dan er vervolgens met slechts 10 meter afstand achter blijven zitten.

Laatst was ik in Duitsland op de autobahn en reed daar 150+ (een stuk zonder snelheidslimiet).
Achter me komt een Nederlands bedrijvenbusje te rijden en ik kon m'n ogen niet geloven, hij was vrachtbrieven ofzo aan het lezen achter het stuur... Met die snelheid... Elke 2 seconden even opkijkend en dan weer verder lezend. En dat ging kilometers zo door.
Ik snap dat stilstaan tijd kost en dat je het idee hebt dat effe lezen waar je volgende klus is wel effe kan, maar met 160?

Ik had verwacht dat van de dashcam de beelden wel goed te zien zou zijn (heb zowel voor als achter een dashcam zitten dus meneer had er duidelijk op gestaan) maar helaas waren de beelden corrupt, problemen met de SDCard.

[ Bericht 0% gewijzigd door gebrokenglas op 22-11-2019 16:12:17 ]
How can I make this topic about me?
  vrijdag 22 november 2019 @ 15:04:59 #91
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_190068459
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 12:00 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Daarom ben ik voorstander van het legaliseren van rechts inhalen. Dan is dit hele gezeik van de (auto)baan. Geen treintjes meer op links. Iedereen zo veel mogelijk keep your lane. Ik voorspel prettiger rijden voor iedereen en minder opstoppingen.
In de praktijk betekent dat dus dat je langzaam verkeer op elke baan hebt. Als je dan een beetje snelheid wil houden, ben je constant aan het zigzaggen. Totdat je achter een stel slakken terecht komt die alle stroken bezet houden, dan kun je er lekker achter blijven plakken, want die langzame lui hebben dan geen enkele reden om ooit van strook te wisselen. Het is een totale illusie om te denken dat "keep your lane" ervoor zorgt dat je door kan rijden.
pi_190069556
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2019 15:04 schreef Tijn het volgende:

[..]

In de praktijk betekent dat dus dat je langzaam verkeer op elke baan hebt. Als je dan een beetje snelheid wil houden, ben je constant aan het zigzaggen. Totdat je achter een stel slakken terecht komt die alle stroken bezet houden, dan kun je er lekker achter blijven plakken, want die langzame lui hebben dan geen enkele reden om ooit van strook te wisselen. Het is een totale illusie om te denken dat "keep your lane" ervoor zorgt dat je door kan rijden.
In de vs zijn daar anders prima ervaringen mee. Zeker met beperkte snelheden aanhouden en stevig controleren. Het is werkelijk een zegen om daar te rijden, vind ik persoonlijk. Het word pas vervelend als je zelf harder wil rijden dan toegestaan / de meute.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 22-11-2019 16:39:35 ]
  vrijdag 22 november 2019 @ 16:49:59 #93
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_190069746
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 16:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Het word pas vervelend als je zelf harder wil rijden dan toegestaan / de meute.
Als je dat wil, kun je ook gewoon rechts blijven en met 85 km/u achter een vrachtwagen blijven hangen.
pi_190069844
quote:
2s.gif Op vrijdag 22 november 2019 16:49 schreef Tijn het volgende:

[..]

Als je dat wil, kun je ook gewoon rechts blijven en met 85 km/u achter een vrachtwagen blijven hangen.
Oke
  vrijdag 22 november 2019 @ 19:22:26 #95
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190072396
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 16:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

In de vs zijn daar anders prima ervaringen mee. Zeker met beperkte snelheden aanhouden en stevig controleren. Het is werkelijk een zegen om daar te rijden, vind ik persoonlijk. Het word pas vervelend als je zelf harder wil rijden dan toegestaan / de meute.
Daar zit niet om de 500 meter een afslag. Verder is het wel een goed systeem maar werkt ook echt goed als mensen zich er aan houden. En dan werkt ons systeem ook prima.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_190077037
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 november 2019 19:22 schreef daNpy het volgende:

[..]

Daar zit niet om de 500 meter een afslag. Verder is het wel een goed systeem maar werkt ook echt goed als mensen zich er aan houden.
Dat wordt handhaven dan. En dat kan gewoon.
pi_190079106
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 16:39 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

In de vs zijn daar anders prima ervaringen mee. Zeker met beperkte snelheden aanhouden en stevig controleren. Het is werkelijk een zegen om daar te rijden, vind ik persoonlijk. Het word pas vervelend als je zelf harder wil rijden dan toegestaan / de meute.
Bijna alle staten hebben gewoon regels dat het trage verkeer rechts moet houden en links bedoeld is voor inhalen. Keep-your-lane is beroerd voor de doorstroming en rechts inhalen is gevaarlijk. Door de toename
In het aantal verkeersdoden is men sinds 2015 bezig om het onnodig links te rijden aan te pakken.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_190079597
Precies, mensen hebben al moeite met kijken in hun linkerspiegel / dode hoek als ze willen inhalen op de snelweg, laat staan dat ze iedere keer links en rechts moeten kijken of er iemand aan komt rijden :{
Facts don't care about your feelings
  zaterdag 23 november 2019 @ 09:23:21 #99
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_190079688
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 november 2019 23:33 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

Dat wordt handhaven dan. En dat kan gewoon.
Kan met het huidige systeem ook.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  zaterdag 23 november 2019 @ 09:26:10 #100
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_190079703
Beetje de faaloptie wel hoor, voor ‘keep your lane’ zijn.

“Ik kan voor geen meter autorijden dus doe maar de optie waarbij ik het minst op hoef te letten en minder kans heb om ontmaskerd te worden als kutchauffeur.”
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')