abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189916915

April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”

Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.

De covers deze week:

[/quote]

[ Bericht 4% gewijzigd door Ole op 13-11-2019 18:42:38 ]
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 november 2019 @ 23:40:02 #2
22592 crew  Ole
pi_189916927
Zwanger zou deze gate helemaal compleet maken _O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189916942

Misschien tijd voor een remake van deze gigantische kerst(s)hit!

( als ze de kerst halen)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 november 2019 @ 23:41:37 #4
22592 crew  Ole
pi_189916948
Nou ja niet voor eventueel kind natuurlijk
  Spellchecker dinsdag 12 november 2019 @ 23:41:44 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189916949
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:40 schreef Ole het volgende:
Zwanger zou deze gate helemaal compleet maken _O-
:X
pi_189916957
Ik heb wel met dat zoontje van Bridget te doen..eerst krijgt dat joch een lading stront over zich heen op Instagram... En dan moet ie gisteren en vandaag dus ook gewoon naar school
  Admin dinsdag 12 november 2019 @ 23:42:42 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189916962
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:41 schreef quirina het volgende:

( als ze de kerst halen)
Wat
is
dit :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Spellchecker dinsdag 12 november 2019 @ 23:42:53 #8
197773 crew  maily
pi_189916966
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:42 schreef totebel het volgende:
Ik heb wel met dat zoontje van Bridget te doen..eerst krijgt dat joch een lading stront over zich heen op Instagram... En dan moet ie gisteren en vandaag dus ook gewoon naar school
En morgen ....
pi_189916969
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zéker de moeite waard. Alleen geloof ik echt niet dat Bridget al zwanger is.
Ik vraag mij dan af waar het 'claimen' van Bridget dan vandaan komt.
pi_189916972
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:42 schreef maily het volgende:

[..]

En morgen ....
Precies... had ze toch even bij stil moeten staan voor ze zich liet krabben
  Spellchecker dinsdag 12 november 2019 @ 23:44:00 #11
197773 crew  maily
pi_189916980
quote:

( als ze de kerst halen)
Wtf ...
Wel :( }) voor dit topic :+
pi_189916997
quote:

( als ze de kerst halen)
Zie ik nou Dreetje staan in het kinderkoor? :P
pi_189917000
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:43 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Ik vraag mij dan af waar het 'claimen' van Bridget dan vandaan komt.
Verliefde oudere vrouw die merkt dat er nog steeds concurrentie is van de aanstaande ex...En toyboy is een te slappe dweil om daar tegenin te gaan
  Admin dinsdag 12 november 2019 @ 23:45:28 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189917001
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:43 schreef totebel het volgende:

[..]

Precies... had ze toch even bij stil moeten staan voor ze zich liet krabben
Ŕls ik haar op tv zie heeft ze het altijd over Mees.
Mees dit, Mees dat.
Daar heeft ze nu dan niet goed over nagedacht.
Maar woont hij altijd bij haar, of ook bij z'n vader?
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Admin dinsdag 12 november 2019 @ 23:45:50 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189917006
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:44 schreef maily het volgende:

[..]

Wtf ...
Wel :( }) voor dit topic :+
Ze heeft Jan Smit ook gedaan :o

Spellchecker dinsdag 12 november 2019 @ 23:47:04 #16
197773 crew  maily
pi_189917017
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze heeft Jan Smit ook gedaan :o
Heeft ze ook de gastendoekjes meegenomen? :o
  Admin dinsdag 12 november 2019 @ 23:48:29 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189917031
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:47 schreef maily het volgende:

[..]

Heeft ze ook de gastendoekjes meegenomen? :o
Ze heeft gewoon Yolanthe de schuld gegeven .

pi_189917055
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:45 schreef totebel het volgende:

[..]

Verliefde oudere vrouw die merkt dat er nog steeds concurrentie is van de aanstaande ex...En toyboy is een te slappe dweil om daar tegenin te gaan
Bridget zal toch niet verlegen zitten om mannelijke aandacht, vind het geen lelijke vrouw.
  dinsdag 12 november 2019 @ 23:55:04 #19
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189917092
Die nare figuren passen precies bij elkaar.
pi_189917095
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:50 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Bridget zal toch niet verlegen zitten om mannelijke aandacht, vind het geen lelijke vrouw.
Mooi van buiten betekent niet mooi van binnen.

Idem
Met Sylvie, volgens mijn hebben die dames hun handen vol om maar interessant te blijven. Gaat zeer onnatuurlijk, al doen ze hun best om het natuurlijk te laten lijken.

Geen vriendinnen, geen zelfrespect.
pi_189917138
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mooi van buiten betekent niet mooi van binnen.

Idem
Met Sylvie, volgens mijn hebben die dames hun handen vol om maar interessant te blijven. Gaat zeer onnatuurlijk, al doen ze hun best om het natuurlijk te laten lijken.

Geen vriendinnen, geen zelfrespect.
Mannen hebben de eigenschap om eerst naar de verpakking te kijken en dan pas naar de binnenkant.
Bovendien lijkt ze mij ook een stuk intelligenter dan Dree, maar misschien vergis ik mij.
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 00:00:10 #22
22592 crew  Ole
pi_189917147
Met welke blonde lag Jantje toen in bed? Was dat niet die ex van Ieuwbank?
pi_189917176
Altijd in de kijkers gestaan om hun mooie voorkomen, nu 40 plus en voor hun tig anderen. Daar kunnen ze blijkbaar intern niet mee omgaan.
pi_189917192
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:59 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Mannen hebben de eigenschap om eerst naar de verpakking te kijken en dan pas naar de binnenkant.
Bovendien lijkt ze mij ook een stuk intelligenter dan Dree, maar misschien vergis ik mij.
Sommige mannen, zoals Dre met zijn Gucci voorkeur.

Maar die zijn gelukkig ver in de minderheid.
pi_189917198
quote:

( als ze de kerst halen)
Nou als Bridget Bij Andre gaat zingen is-ie zo weer weg, denk ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_189917205
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:50 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk wel als het om jonge jochies gaat, waar zij op valt...En mensen die verliefd zijn kunnen hele rare dingen doen (denk aan Tom cruise en de bank van Oprah)
pi_189917210
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 00:00 schreef Ole het volgende:
Met welke blonde lag Jantje toen in bed? Was dat niet die ex van Ieuwbank?
Ellemieke Vermolen?
pi_189917259
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 00:07 schreef totebel het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk wel als het om jonge jochies gaat, waar zij op valt...En mensen die verliefd zijn kunnen hele rare dingen doen (denk aan Tom cruise en de bank van Oprah)
Moest dat van Tom Cruise even googlen _O-
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 00:32:59 #29
22592 crew  Ole
pi_189917382
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 00:08 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ellemieke Vermolen?
^O^ die zocht ik!
Hij was toen 20 en zij 30
pi_189917452
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:54 schreef Annagh het volgende:
Wie zich afvroeg hoe het na al het tumult van de laatste dagen met MONIQUE WESTENBERG is, kon dat vandaag met eigen ogen zien het chique Amsterdam-Zuid. In de Cornelis Schuytstraat, het hol van de leeuw dat eerder het domein is van liefdesrivale BRIDGET MAASLAND, mengde zij zich onder een groot aantal van haar showbizzvriendinnen die de verlaten Monique allemaal omarmden!

De hippe Cornelis Schuytstraat in Amsterdam, met zijn winkeltjes en restaurantjes, was altijd het domein van ’verliefde’ BRIDGET MAASLAND (45). De laatste dagen, sinds het bekend worden van haar fling met ANDRÉ HAZES (25), heeft zij daar haar gezicht niet meer laten zien.

Wie er vandaag wel opdook, is de vrouw die sinds dat moment als vrijgezel door het leven gaat: André’s ex MONIQUE WESTENBERG (41). De Rotterdamse waagde zich opgewekt en monter in het hol van de leeuw en werd daar door verzamelde showbizzvrouwen als CONNIE WITTEMAN, LEONTINE BORSATO, NICOLETTE VAN DAM, DAPHNE DECKERS, QUINTY TRUSTFULL, ANOUK SMULDERS, ROMY MONTEIRO en KIRSTEN SCHILDER warm onthaald.

Wie Monique daar ook tegenkwam, was NIKKIE PLESSEN!

Ook zij was te gast bij de opening van de Shoeby Kerst Pop-up Store van Nicolette van Dam, waarvoor de dames een uitnodiging hadden ontvangen. Een uitnodiging die Monique met beide handen aangreep om de wereld te laten zien dat zij, ondanks de moeilijke tijd die zij moet beleven, niet dag en nacht in haar kussen ligt te bijten. Zij zag er opvallend goed en zelfverzekerd uit en liet zich alle omhelzingen, zoenen en kneepjes in haar arm welgevallen... als één van hen!

"Breuk heeft zij niet zien aankomen, het ging net weer goed"
Zeker in de showbizz houden de ontwikkelingen van afgelopen weekend de gemoederen zeer bezig. Connie sprak langdurig met Monique: „Waar we het over hadden? Vrouwendingetjes... Nee, die hou ik voor me.”

Nikkie Plessen, de onderneemster en socialite die even een bom onder Moniques relatie met André leek te leggen, is ook een goede vriendin van Nicolette en kwam even een kijkje nemen in de tijdelijke winkel.
Bij binnenkomst waren dan ook alle ogen op Monique gericht. In een prachtige, gele jurk stapte zij met een opgeheven hoofd de winkel binnen – zich bewust van het feit dat zij voor haar aanwezigheid daar ook al hét onderwerp van gesprek was.

Het gaat goed met me”, vertelt Monique aan PRIVÉ. „Alleen wil ik nu liever niet over mijn situatie praten. Ik ben hier voor Nicolette, ik haar al een tijd geleden beloofd hier bij te zullen zijn. En afspraken kom ik na!”

Monique kreeg veel steun van de vrouwelijke BN’ers, wat haar zichtbaar goed deed. Eén van hen, die liever niet met naam genoemd wil worden, zegt tegen Privé: „Ze is zo sterk, wat een geweldige vrouw is dit. Ik ken haar al een tijdje en heb zo met haar te doen. Ze heeft dit to-taal niet zien aankomen. Die breuk kwam voor haar volledig uit het niets, daardoor komt de klap nog harder aan. Het leek juist weer goed te gaan tussen hen, André woonde na de vakantie op Bonaire gewoon weer thuis in Berkel en Rodenrijs. Alles leek koek en ei. Wat moet het een klap zijn geweest.
Ze is er allemaal klaar mee. Een nummer van André Hazes hoeft ze nooit meer te horen, dan zet ze de radio uit. Ze kiest nu voor zichzelf en kleine DRÉ. En ze heeft groot gelijk.”

Monique was niet alleen naar Amsterdam-Zuid gekomen, maar met enkele goede vriendinnen die ook de afgelopen dagen voor haar klaarstonden en met wie zij ook weer richting huis vertrok.

Maar daar met de gesloten gordijnen ook blíjven, dat is niets voor Monique. Ze heeft een enorme klap te verwerken gekregen, maar laat zich niet klein krijgen en is niet van plan zich voor de buitenwereld te verstoppen.
Bron:Telegraaf
Dus volgens die anonieme bn'er die en goede vriendin van Monique is, woonde André na die vakantie weer bij zijn gezin? Ben ik dan de enige die hier niet overheen leest?
pi_189917626
quote:

( als ze de kerst halen)
:X
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 01:35:50 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189917705
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 00:48 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Dus volgens die anonieme bn'er die en goede vriendin van Monique is, woonde André na die vakantie weer bij zijn gezin? Ben ik dan de enige die hier niet overheen leest?
nope je bent niet de enige.
hij heeft de lijntjes naar mo terug goed open gehouden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189918017
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat
is
Deze single kwam uit de tijd van Bridget VS Katja en was de eind opdracht. Zij zocht Jan Smit, Katja De Jeugd van Tegenwoordig.
  woensdag 13 november 2019 @ 05:39:06 #35
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_189918152
SPOILER
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_189918176
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 05:39 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Van de regen in de drup ...
  woensdag 13 november 2019 @ 06:17:24 #37
185670 Poezewoes
pi_189918199
Krijg steeds meer de indruk dat Dree in het weekend voor het blok is gezet, door Brigit, als je leest dat hij weer bij Monique woonden, in de krant.
Was natuurlijk wel een luxe van twee walletjes eten.
En nu maar uitvogelen of het, het allemaal wel waard is, om met dat ijskonijn om te gaan.
  woensdag 13 november 2019 @ 06:35:18 #38
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_189918241
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 05:39 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Verrassend dat Romy vooraan staat :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 13 november 2019 @ 06:37:15 #39
185670 Poezewoes
pi_189918246
SPOILER
En nu :? lekker nah nah nah nah???

[ Bericht 2% gewijzigd door Poezewoes op 13-11-2019 06:49:10 ]
pi_189918295
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 06:37 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
En nu :? lekker nah nah nah nah???
De hele wereld zal het weten! *O*
  Miss 200.000.000! woensdag 13 november 2019 @ 07:42:24 #41
367000 roos94
pi_189918509
quote:

( als ze de kerst halen)
Gvd wat is dit nou 😐
pi_189918546
Der ging trouwens jaren geleden een gerucht dat Bridget en Jan Smit het ook gezellig samen hebben gehad, maar dat werd door beiden ontkend.
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 07:51:43 #43
197773 crew  maily
pi_189918578
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Der ging trouwens jaren geleden een gerucht dat Bridget en Jan Smit het ook gezellig samen hebben gehad, maar dat werd door beiden ontkend.
In 2016:
Jan Smit ontkent kus met Bridget Maasland
quote:
Jan Smit en Bridget Maasland zouden hebben gezoend toen ze samen op Ibiza waren voor opnames van het TROS-programma De Zomer Voorbij. De tongzoen was onderdeel van een spelletje in een strandtent, toen de camera's niet draaiden. Dat beweert een 'ooggetuige' tegenover Novum Nieuws. Jan ontkent de zoenpartij.
Volgens de bron duurde de zoenpartij niet lang en werd het stel omringd door collega's. Na afloop zou Bridget hebben gezegd dat Jan 'er niet veel van bakte'.

De zanger, die al twee jaar getrouwd is met Liza Plat, reageert laconiek op de roddel. Vannacht twitterde hij: 'Yeah right! Op een volle camping met allemaal Nederlanders! ;)' En vanmiddag maakte hij een grapje over de roddel: 'Laatste dagje #DZV! Straks nog even lekker zoenen met z'n allen en dan naar huis... '

De managers van de bekende Nederlanders kunnen zich niet indenken dat de twee hebben gezoend. 'Ik kan het me niet herinneren en ik kan het me ook niet voorstellen', reageert Aloys Buys tegen Novum Nieuws, die zelf ook op Ibiza was. 'Ik was erbij en ik heb niks gezien.'

Ook de manager van Maasland trekt het verhaal in twijfel. 'Ik kan het me niet voorstellen.'
  woensdag 13 november 2019 @ 07:53:06 #44
185670 Poezewoes
pi_189918592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Je kan het maar naar je zin hebben, en niet inkennig of eenkennig zijn O-)
Hoe dat heet!
  woensdag 13 november 2019 @ 07:55:22 #45
185670 Poezewoes
pi_189918607
Denk nu ineens zou Dree zijn zoonje al hebben gezien, of heeft hij daar nu geen tijd voor?
  woensdag 13 november 2019 @ 07:57:17 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189918618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:53 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Je kan het maar naar je zin hebben, en niet inkennig of eenkennig zijn O-)
Hoe dat heet!
Aanminnig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189918625
Knuffelen met BN'ers waaronder Nikkie P:
https://www.gids.tv/video(...)et-andre-hazes?_gl=1*kgv9pr*_ga*cjFvbnZmNHhOY0hLcFlONXNhamxNMzBOTFpXeGRVT1duSU5RckNlNGpway03MF9BUDZXQ0t1Q1E5azhKNU1zbg..
pi_189919004
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
Knuffelen met BN'ers waaronder Nikkie P:
https://www.gids.tv/video(...)et-andre-hazes?_gl=1*kgv9pr*_ga*cjFvbnZmNHhOY0hLcFlONXNhamxNMzBOTFpXeGRVT1duSU5RckNlNGpway03MF9BUDZXQ0t1Q1E5azhKNU1zbg..
Gedver zie je als eerste dat smoelwerk van Bas Smit :r Het meest irritante wijf uit dat filmpje.
  Miss 200.000.000! woensdag 13 november 2019 @ 08:50:30 #49
367000 roos94
pi_189919092
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Gedver zie je als eerste dat smoelwerk van Bas Smit :r Het meest irritante wijf uit dat filmpje.
  woensdag 13 november 2019 @ 09:02:48 #50
185670 Poezewoes
pi_189919216
SPOILER
O-)
  woensdag 13 november 2019 @ 09:07:47 #51
341750 Piperidine
Is een baas(e).
pi_189919270
Dat liedje is niet serieus. Dat was destijds een wedstrijd in Katja vs Bridget om het beste kerstnummer te maken. Katja maakte toen een liedje met De Jeugd Van Tegenwoordig.
  woensdag 13 november 2019 @ 09:18:46 #52
185670 Poezewoes
pi_189919394
SPOILER
Tja :Y
pi_189919507
Inderdaad "Tja"... het is natuurlijk wel waar, maar eerlijk is eerlijk Bridget was ook niet bepaald onbekend met het feit dat Dre al iemand had.

Ja, hij vreet van 2 walletjes...Maar Bridget naait ook zowel Dre als iemand die ze een vriendin noemde. Ze is nu niet bepaald een weerloos, naďef slachtoffer he?
  woensdag 13 november 2019 @ 09:28:37 #54
185670 Poezewoes
pi_189919541
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:26 schreef totebel het volgende:
Inderdaad "Tja"... het is natuurlijk wel waar, maar eerlijk is eerlijk Bridget was ook niet bepaald onbekend met het feit dat Dre al iemand had.

Ja, hij vreet van 2 walletjes...Maar Bridget naait ook zowel Dre als iemand die ze een vriendin noemde. Ze is nu niet bepaald een weerloos, naďef slachtoffer he?
Nee een geraffineerde dame, met jeuk!
  woensdag 13 november 2019 @ 09:28:54 #55
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_189919546
quote:
Dat zegt ze ook niet he...
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_189919555
quote:

Is dat wel zo, dat ze vriendinnen waren? Want dan is het best sneu van haar. Maar verder is het gewoon de verantwoordelijkheid van die snotaap.
pi_189919662
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:30 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Is dat wel zo, dat ze vriendinnen waren? Want dan is het best sneu van haar. Maar verder is het gewoon de verantwoordelijkheid van die snotaap.
André gebruikt zijn twee functionerende hersencellen momenteel voor 1 zichzelf en 2 miss Maasland.

Best dom met de feestdagen voor de deur. Zaterdag de intocht, ik verwacht niet dat hij die bewust gaat vieren met zijn zoon. Terwijl die nu de leukste leeftijd ervoor heeft
pi_189919731
quote:

[..]

Nou, zelfs al zou het maar een vage kennis zijn.. Bridget is een grote meid en is ook echt niet vrij te pleiten van verantwoordelijkheid. Een relatie ga je nog altijd met zn 2en aan he?

Dre heeft absoluut verantwoordelijkheid, maar dat zou ook enige mate van volwassenheid impliceren en daar kun je Dreetje niet heel erg op betrappen. Dat is grappig... van een afstand.

Nu gedraagt Bridget zich ook als een puber, daar niet van, maar ze is echt niet vrij van verantwoordelijkheid. In de eerste plaats naar haar eigen zoon, maar ook als je weet dat iemand nog niet los is van zijn (ex)partner. Dan heeft zij ook een rol door bijvoorbeeld te zeggen: je handelt het eerst maar eens netjes af, daarna kunnen we verder kijken.
pi_189919771
quote:

[..]

Welnee, volgens mij waren ze geen vriendinnen. Ze kenden elkaar, volgden elkaar op insta en hadden natuurlijk een gedeelde interesse (en dat bedoel ik niet André). Als dat al vriendschap wordt genoemd....ze gaat/ging wel om met andere huppeltrutjes zoals Nicolette van Dam en plaatst daar ook foto's van en mee.
pi_189919800
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:42 schreef totebel het volgende:

[..]

Nou, zelfs al zou het maar een vage kennis zijn.. Bridget is een grote meid en is ook echt niet vrij te pleiten van verantwoordelijkheid. Een relatie ga je nog altijd met zn 2en aan he?

Dre heeft absoluut verantwoordelijkheid, maar dat zou ook enige mate van volwassenheid impliceren en daar kun je Dreetje niet heel erg op betrappen. Dat is grappig... van een afstand.

Nu gedraagt Bridget zich ook als een puber, daar niet van, maar ze is echt niet vrij van verantwoordelijkheid. In de eerste plaats naar haar eigen zoon, maar ook als je weet dat iemand nog niet los is van zijn (ex)partner. Dan heeft zij ook een rol door bijvoorbeeld te zeggen: je handelt het eerst maar eens netjes af, daarna kunnen we verder kijken.
In het laatste artikel zegt men dat hij weer bij Monique woonde na hun vakantie.
Da's wel even een verschil, mocht dat kloppen. Wat ik wel vermoed omdat hij 24 oktober nog zei te hopen ooit met Monique te kunnen trouwen.
pi_189919816
quote:

[..]

Dre heeft absoluut verantwoordelijkheid, maar
Die kerel is 25
Dus geen maar
pi_189919949
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  Miss 200.000.000! woensdag 13 november 2019 @ 10:01:10 #63
367000 roos94
pi_189919985
quote:
-O- leave the kid alone!
pi_189920145
Wat zou je überhaupt moeten uitleggen aan deze knul van net drie? Volgens mij zag hij zijn vader al niet erg regelmatig en woonde hij sowieso overal en nergens. Een kind van die leeftijd meot je hoogstens uitleggen wat er praktisch verandert want van al het andere heeft hij geen besef. En dan bedoel ik (verbroken) relaties en gevoelens voor een ander. Het verdriet zal hij wellicht deels meekrijgen.

Monique heeft met haar post slim geframed door de aandacht zo op haar zoontje te richten. Het was vast niet opzettelijk maar heeft zijn uitwerking niet gemist.
pi_189920185
quote:
Makkelijk scoren. Iedereen weet dat er een kind bij betrokken is (die van Bridget ‘tel’ ik even niet mee). Triest dat ze hem zo op die cover hebben gezet. Dacht dat het een soort regel was om kinderen niet op die manier bij roddelbladen te betrekken.
Een schande eigenlijk. :r
pi_189920195
quote:
Goeie cover!
pi_189920261
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:14 schreef vencodark het volgende:

[..]

Makkelijk scoren. Iedereen weet dat er een kind bij betrokken is (die van Bridget ‘tel’ ik even niet mee). Triest dat ze hem zo op die cover hebben gezet. Dacht dat het een soort regel was om kinderen niet op die manier bij roddelbladen te betrekken.
Dat ben ik met je eens. Al moet ik zeggen dat de beide ouders van dat ventje t kind ook wel iets te veel de publiciteit in trekken, tot aan reclames aan toe
pi_189920271
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 09:02 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
O-)
Nou dit dus, hun grootste gedeelde interesse op dit moment zal vooral lust zijn. Kan me er niks anders bij voorstellen. Die zoen 5 jaar geleden tussen de dozen en kratten van De Zwarte Kat smaakte naar meer. Beiden wachtten hun kans af. Nu waren ze eindelijk eens tegelijkertijd vrijgezel/minder gebonden en hup... Ze springen gelijk bovenop elkaar.
pi_189920284
quote:

[..]

Het artikel gaat er toch om dat Bridget compleet wordt afgemaakt op social media en overal de schuld van krijgt, terwijl André's aandeel een beetje vergoelijkt wordt.
Over de dubbelde standaarden. Staat nergens dat Bridget geen schuld heeft.
pi_189920460
quote:

[..]

Verliefdheid doet rare dingen met mensen. Dan raak je in een mentale staat van verstandsverbijstering.
pi_189920487
quote:

[..]

Vind het ook vies. Die denken alleen maar aan blaadjes verkopen. Het belang van het kind interesseert hen helemaal niks. Hypocriet zooitje die roddelbusiness
pi_189920725
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:23 schreef Magica het volgende:

[..]

Het artikel gaat er toch om dat Bridget compleet wordt afgemaakt op social media en overal de schuld van krijgt, terwijl André's aandeel een beetje vergoelijkt wordt.
Over de dubbelde standaarden. Staat nergens dat Bridget geen schuld heeft.
Ik zie het eigenlijk vooral als: Andre wordt helemaal niet serieus genomen.

En begrijp me niet verkeerd he, die scheldkannonades die ze over zich heen kreeg slaan echt helemaal nergens op.. Maar eerlijk is eerlijk, we zitten er hier in dit forum ook volop over te speculeren. Toegegeven, zijn geen scheldkannonades, maar heel veel beter dan de bladen zijn we hier ook niet.
pi_189920744
Och, Aafke moest er ook nog een plasje overheen doen. Wat een doos is dat toch
  woensdag 13 november 2019 @ 10:59:24 #74
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189920804
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:39 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Vind het ook vies. Die denken alleen maar aan blaadjes verkopen. Het belang van het kind interesseert hen helemaal niks. Hypocriet zooitje die roddelbusiness
Ik vind het dan weer een tikje hypocriet om hier in SHO over de roddelbladen te klagen. :D Die bladen en de tv-rubrieken zijn de aandrijvers van deze hele gate! We kunnen niet zonder. En wat mij betreft is het hoe smeriger hoe beter. :9

Ik smul van die cover hoor. Heerlijk! Ook dat foute ‘Kleine Jongen’ er onder. Helemaal over de top en zo hoort dat bij een roddelblad.

Maar goed, ik bekommer me totaal niet om dat kind, dat scheelt misschien. :)
Snobs have more fun!
KLIK!
  Miss 200.000.000! woensdag 13 november 2019 @ 11:03:11 #75
367000 roos94
pi_189920857
Mja die volwassenen hebben zelf deze shitshow veroorzaakt, het kind vraagt hier niet om en weet amper wat er nou allemaal aan de hand is. Hij is 3!
pi_189920893
Ik las trouwens dat Bridget afgelopen zaterdag op haar verjaardag aan haar gasten vertelde over haar affairette. Maandag zei ze dat ze een week contact hadden. Waarom zou je in hemelsnaam na enkele dagen al zo officieel gaan doen?

Volgens mij is het wachten op onthullingen van insiders dat ze al veel langer aan het neuken waren en dan heb ik het niet over wat clandestiene vrijages op de bruiloft van Patty.
pi_189920908
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik las trouwens dat Bridget afgelopen zaterdag op haar verjaardag aan haar gasten vertelde over haar affairette. Maandag zei ze dat ze een week contact hadden. Waarom zou je in hemelsnaam na enkele dagen al zo officieel gaan doen?

Volgens mij is het wachten op onthullingen van insiders dat ze al veel langer aan het neuken waren en dan heb ik het niet over wat clandestiene vrijages op de bruiloft van Patty.
Tuurlijk. Dat zag je al in dat Boulevard interview met Hazes toen Bridget ook aan dedesk zat.
pi_189920911
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vind het dan weer een tikje hypocriet om hier in SHO over de roddelbladen te klagen. :D Die bladen en de tv-rubrieken zijn de aandrijvers van deze hele gate! We kunnen niet zonder. En wat mij betreft is het hoe smeriger hoe beter. :9

Ik smul van die cover hoor. Heerlijk! Ook dat foute ‘Kleine Jongen’ er onder. Helemaal over de top en zo hoort dat bij een roddelblad.

Oke ben het hier wel mee eens. Wat kan mij dat kind eigenlijk schelen, dat is toch al verloren 😂
  woensdag 13 november 2019 @ 11:09:11 #79
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189920939
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:54 schreef Doedezemaar het volgende:
Aafke wie? Waar?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 november 2019 @ 11:10:56 #80
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189920962
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat
is
ik denk uit Katje vs Bridget. Katja heeft toen een liedje met de Jeugdvantegenwoordig gemaakt, vermakelijk programma altijd van BNN
DeLuna vindt me dik ;(
Op zondag 22 juni 2014 12:30 schreef 3rdRock het volgende:
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
pi_189920977
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:09 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Aafke wie? Waar?
Die doos die haar afschuw uitsprak over de (negatieve) aandacht voor Barbie met een column waarmee ze Barbie dus weer aandacht gaf.
  woensdag 13 november 2019 @ 11:15:19 #82
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189921028
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:12 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Die doos die haar afschuw uitsprak over de (negatieve) aandacht voor Barbie met een column waarmee ze Barbie dus weer aandacht gaf.
Ja, waar dan?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 november 2019 @ 11:18:19 #83
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189921070
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:01 schreef roos94 het volgende:

[..]

-O- leave the kid alone!
ik zou zeggen inderdaad, maar André sleept zelf dat kind de media in met een lawine aan filmpjes en foto's en groot tijdens concerten :{
DeLuna vindt me dik ;(
pas als jullie gaan trouwen. nu ben je gewoon die Oom Rubber die met onze mama leuke dingen doet :)
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 november 2019 @ 11:20:22 #84
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189921099
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, waar dan?
Linda
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 november 2019 @ 11:20:52 #85
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189921110
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:54 schreef Doedezemaar het volgende:
ja verdomme, stel dat je columns schrijft dan ergens iets van zal vinden. Stel je voor zeg
DeLuna vindt me dik ;(
  woensdag 13 november 2019 @ 11:23:50 #87
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189921171
quote:
Ja, godsamme. Dat gaat over Samantha. ;(
  woensdag 13 november 2019 @ 11:25:01 #88
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189921188
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:07 schreef Pleun2011 het volgende:

[..]

Oke ben het hier wel mee eens. Wat kan mij dat kind eigenlijk schelen, dat is toch al verloren 😂
Bovendien: deze driejarige is in dit verhaal nou net degene die van alle ellende het mínst last heeft, schat ik zo.
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 13 november 2019 @ 11:25:42 #89
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_189921199
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:03 schreef roos94 het volgende:
Mja die volwassenen hebben zelf deze shitshow veroorzaakt, het kind vraagt hier niet om en weet amper wat er nou allemaal aan de hand is. Hij is 3!
Precies. Kind heeft geen benul. Dus geen meelij nodig.
Snobs have more fun!
KLIK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 11:25:48 #90
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189921201
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:23 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, godsamme. Dat gaat over Samantha. ;(
verder hier boven staat die over deze gate
SHO / [HAZES #16][LULGATE] Alles in rep en roer
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  woensdag 13 november 2019 @ 11:29:50 #91
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189921253
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:25 schreef Nizno het volgende:

[..]

verder hier boven staat die over deze gate
-O-

Wie zet dat nou in een spoiler? :'(

Ze heeft wel een punt.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 november 2019 @ 11:31:22 #92
163650 Greys
pi_189921285
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:15 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Ja, waar dan?
Hierboven ergens in dit topic in post 52
SHO / [HAZES #16][LULGATE] Alles in rep en roer
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 november 2019 @ 11:31:44 #93
163650 Greys
pi_189921291
Oh spuit 11 |:)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 11:35:07 #94
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189921340
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:31 schreef Greys het volgende:
Oh spuit 11 |:)
^O^
pi_189921366
"Lief schatje van me, papa voelt dingen bij tante Bridget die hij al heel lang niet heeft gevoeld".

Niks meer aan doen.
pi_189921389
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:36 schreef letmehearyouscream het volgende:
"Lief schatje van me, papa voelt dingen bij tante Bridget die hij al heel lang niet heeft gevoeld".

Niks meer aan doen.
Klinkt wel echt supervies, tante Bridget.
Tap tap tap
pi_189921447
quote:

[..]

ben ik helemaal met je eens, waarom nou dat kindje voorop Ia story niet van eng mannetje Evert Santegroes
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_189921458
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:36 schreef letmehearyouscream het volgende:

Niks meer aan doen.
André:*copy, paste, stuurt in een appje naar Monique* + "Lees dit even voor aan die kleine."
pi_189921489
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:42 schreef Toverheks het volgende:

[..]

ben ik helemaal met je eens, waarom nou dat kindje voorop Ia story niet van eng mannetje Evert Santegroes
Dit is de Privé, Evert heeft helemaal niks met de Story te maken.
pi_189921504
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:45 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[..]

Dit is de Privé, Evert heeft helemaal niks met de Story te maken.
oke dank voor je antwoord, weet ik dat ook weer
pi_189921537
Maar wat ik me nu afvraag, Mo was degene toch die eerder bekent maakte dat hij een ander had, en toen pas Bridget die de wereld inslingerde dat het Andre was. of vergis ik me nu ( kan het allemaal niet meer bijhouden) wat een soap
  woensdag 13 november 2019 @ 11:50:18 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189921552
Kan iemand even een tijdlijn maken?
pi_189921567
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:48 schreef Toverheks het volgende:
Maar wat ik me nu afvraag, Mo was degene toch die eerder bekent maakte dat hij een ander had, en toen pas Bridget die de wereld inslingerde dat het Andre was. of vergis ik me nu ( kan het allemaal niet meer bijhouden) wat een soap
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Zie OP voor chronologische volgorde (pers)berichten
  woensdag 13 november 2019 @ 11:54:32 #104
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189921597
1 Persbericht vanuit André over einde relatie.

2 Insta van Mo dat ze er niet van op de hoogte was dat dit persbericht zou uitgaan en dat ze inmiddels via een app van Dré weet dat hij gevoelens voor een ander heeft.

3 ‘Men’ zoekt naar aanleiding van Mo’s bericht naar WIE DAN en achterhaalt dat het Bridget is.

Volgens mij heeft Bridget nog laten weten dat zij het persbericht een goed idee vond, omdat zij en Dré anders niet met goed fatsoen in het openbaar met elkaar konden verschijnen.
  woensdag 13 november 2019 @ 11:56:57 #105
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189921620
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:48 schreef Toverheks het volgende:
Volgens mij heeft Bridget dus niks geslingerd, maar was het slechts een kwestie van tijd dat duidelijk zou worden dat er iets was tussen haar en Dré. Mo heeft dat zelf bespoedigd door haar instabericht.
pi_189921624
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:54 schreef Lienekien het volgende:

2 Insta van Mo dat ze er niet van op de hoogte was dat dit persbericht zou uitgaan en dat ze inmiddels via een app van Dré weet dat hij gevoelens voor een ander heeft.

3 ‘Men’ zoekt naar aanleiding van Mo’s bericht naar WIE DAN en achterhaalt dat het Bridget is.

Volgens mij heeft Bridget nog laten weten dat zij het persbericht een goed idee was, omdat zij en Dré anders niet met goed fatsoen in het openbaar met elkaar konden verschijnen.
4 André bevestigd dat hij het om Bridget gaat en dat zij hem dingen laat voelen die hij heel lang niet gevoeld heeft.

5 Bridget doet er nog een bericht uit om ook nog even te zeggen dat ze elkaar erg leuk vinden.
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 11:59:49 #107
197773 crew  maily
pi_189921657
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:44 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

André:*copy, paste, stuurt in een appje naar Monique* + "Lees dit even voor aan die kleine."
_O-
pi_189921689
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:54 schreef Lienekien het volgende:

Volgens mij heeft Bridget nog laten weten dat zij het persbericht een goed idee vond, omdat zij en Dré anders niet met goed fatsoen in het openbaar met elkaar konden verschijnen.
^O^
pi_189922134
Was deze al voorbij gekomen?

Je raekt an de dinge geweun.
pi_189922289
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 12:38 schreef Messina het volgende:
Was deze al voorbij gekomen?

[ afbeelding ]
Bridget wordt afgemaakt door de bladen :D Ze doen er nog even een schepje bovenop door die kleine groot op de voorpagina te zetten :D :') :X
  woensdag 13 november 2019 @ 12:50:02 #111
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189922336
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:56 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Volgens mij heeft Bridget dus niks geslingerd, maar was het slechts een kwestie van tijd dat duidelijk zou worden dat er iets was tussen haar en Dré. Mo heeft dat zelf bespoedigd door haar instabericht.
Waarin stond dat het extra pijnlijk was om wie het ging.

Dus dat beperkt de boel al wat, maar in dit geval een instavriendin, die ook graag zwerfhonden redt, iemand die ouder is dan zij (dat zagen we niet aankomen) en tot slot degene met wie hij in het begin van hun relatie ook al eens gerommeld heeft.

Ik gok dat dat laatste het meest pijnlijke is voor Monique, een dat de andere 2 punten het nog eens versterken.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  Moderator woensdag 13 november 2019 @ 12:51:18 #112
184769 crew  Deisyy
pi_189922351
Wat een schandalige maar tranentrekkende voorpagina heeft Story :{

Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 12:51:49 #113
197773 crew  maily
pi_189922360
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 12:51 schreef Deisyy het volgende:

[ afbeelding ]
Dat dekt de lading wel ja _O-
  woensdag 13 november 2019 @ 12:53:24 #114
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189922385
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 12:47 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Bridget wordt afgemaakt door de bladen :D Ze doen er nog even een schepje bovenop door die kleine groot op de voorpagina te zetten :D :') :X

Het is wel duidelijk dat ze #team mo zijn.
Met al die Hazeshints van de periode voor de breuk bekend werd is ook wel duidelijk dat er al een tijdje wat speelt, ook toen André nog in een interview beweerde met Monique te willen trouwen.
Dus dat "nog maar een week" is echt gelul.

Ik denk dat men vooral #teamMo is omdat Bridré de boel lopen te besodemieteren.
Wullie bin KOEL © Soneal
  woensdag 13 november 2019 @ 12:54:23 #115
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_189922403
quote:

[ afbeelding ]
@Croupouque O+
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_189922412
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 12:53 schreef Leandra het volgende:

[..]

Met al die Hazeshints van de periode voor de breuk bekend werd is ook wel duidelijk dat er al een tijdje wat speelt, ook toen André nog in een interview beweerde met Monique te willen trouwen.

Bridré :D
pi_189922459
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 11:50 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben vooral benieuwd naar de tijdlijn van voor afgelopen weekend. Wat was er bijvoorbeeld "op het concert"?
  † In Memoriam † woensdag 13 november 2019 @ 13:02:50 #118
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_189922520
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 10:59 schreef Duderinnetje het volgende:

Helemaal mee eens. Ook het laatste. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
pi_189922527
quote:

[..]

Ja dat is waar.

Bridget is een heks met al haar hints en achterbaksheid maar ook André is een hypocriete lul.

Het is dat Gozertje zo naar zijn hoofd gestegen :r
  woensdag 13 november 2019 @ 13:07:08 #120
185670 Poezewoes
pi_189922603
Paul de Leeuw vind het een schande , dat kleine Dreetje op de voor pagina staat van Privé meld hij op zijn Instagram, maar hij zet wel de hele foto van de voorkant op zijn Instagram.
pi_189922620
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:02 schreef Cynix ® het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Ook het laatste. :Y
Nou toen ik het zag dacht ik in eerste instantie..ach dat kind.
Maar André en Monique lopen zelf zo met hem te koop. André post alleen maar hoe " grappig en leuk " hij is als vader.
Terwijl Mo uiteindelijk overal voor op draait omdat papa altijd werken en feesten is.
pi_189922648
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:07 schreef Poezewoes het volgende:
Paul de Leeuw vind het een schande , dat kleine Dreetje op de voor pagina staat van Privé meld hij op zijn Instagram, maar hij zet wel de hele foto van de voorkant op zijn Instagram.
Heeft hij het niet over André en Bridget? :+
  † In Memoriam † woensdag 13 november 2019 @ 13:11:07 #123
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_189922671
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:07 schreef Poezewoes het volgende:
Iedereen lift op zijn eigen manier lekker mee met het circus. :Y
Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 13:11:40 #124
197773 crew  maily
pi_189922679
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:08 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Nou toen ik het zag dacht ik in eerste instantie..ach dat kind.
Maar André en Monique lopen zelf zo met hem te koop. André post alleen maar hoe " grappig en leuk " hij is als vader.
Terwijl Mo uiteindelijk overal voor op draait omdat papa altijd werken en feesten is.
Mo is anders zelf ook weer aan het feesten ....
pi_189922700
quote:

[..]

quote:

[ afbeelding ]
Is dit echt hun cover? Nee toch?
pi_189922704
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:11 schreef maily het volgende:

[..]

Je verwacht dat ze binnen blijft en haar ogen eruit huilt, of wat?
  woensdag 13 november 2019 @ 13:14:26 #127
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189922730
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:12 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

[..]

Is dit echt hun cover? Nee toch?
Blijkbaar niet.

https://www.story.nl/arti(...)-ligt-nu-de-winkel-8
pi_189922733
quote:

[..]

Mwah echt feesten kun je het niet noemen. Op de filmpjes kwam het over alsof ze vooral veel medeleven/lijden kreeg en iedereen het voor erover had hoe kut het was wat haar overkwam en hoe sterk ze was.

Ze deed geen polonaise op de banken ofzo.
pi_189922739
quote:
Ah, dacht al :)
pi_189922741
quote:

[..]

Bedoel je die opening waar ze gister bij was?
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 13:15:30 #131
197773 crew  maily
pi_189922745
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:12 schreef Messina het volgende:

[..]

Je verwacht dat ze binnen blijft en haar ogen eruit huilt, of wat?
Nee hoor. Het ging mij om het oppasgedeelte uit die post. Dat Mo altijd voor Dré jr opdraait omdat sr loopt te feesten.
  woensdag 13 november 2019 @ 13:15:43 #132
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189922749
Wat is de bron van die andere cover van Story?
pi_189922774
quote:
Monique zwanger?? Wat is dit nou weer?
pi_189922782
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:16 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Precies wat ik dacht. The saga continues.
  woensdag 13 november 2019 @ 13:18:08 #135
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189922797
quote:

[..]

Dat had ik niet eens gezien. _O-
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 13:18:35 #136
197773 crew  maily
pi_189922805
quote:

[..]

Zij had toch eitjes laten invriezen?
  woensdag 13 november 2019 @ 13:18:39 #137
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189922808
BREAKING NEWS!
pi_189922833
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:15 schreef maily het volgende:

[..]

Nee hoor. Het ging mij om het oppasgedeelte uit die post. Dat Mo altijd voor Dré jr opdraait omdat sr loopt te feesten.
Hij is / was toch ook vaak aan het werk en aan het feesten?
Volgens mij is dat een van de redenen dat het niet goed ging tussen hun.
Waar Mo gister was, noem ik geen feest.
Geen feest in de zin van hoe Hazes feest.
pi_189922839
quote:

[..]

Dit zou echt te mooi voor woorden zijn.
Tap tap tap
  Moderator woensdag 13 november 2019 @ 13:20:01 #140
184769 crew  Deisyy
pi_189922840
quote:

[..]

Wat?! :o

En ik dacht dat de voorpagina met de kleine jongen de originele was, zijn er niet allerlei verschillende voorpagina's in omloop? :D
  woensdag 13 november 2019 @ 13:20:39 #141
185670 Poezewoes
pi_189922853
SPOILER
pi_189922857
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

En ik dacht dat de voorpagina met de kleine jongen de originele was, zijn er niet allerlei verschillende voorpagina's in omloop? :D
Dat was de Privé toch?
Tap tap tap
pi_189922865
Bestaat de Weekend nog?
Tap tap tap
  Tettenkoning woensdag 13 november 2019 @ 13:21:51 #144
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189922873
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:21 schreef CherryLips het volgende:
Bestaat de Weekend nog?
Blijkbaar.
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_189922882
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:18 schreef maily het volgende:

[..]

Zij had toch eitjes laten invriezen?
Ja klopt.
pi_189922890
quote:
Bestaat de Weekend nog?
Ik moest laatst wachten bij de Primera en zag volgens mij alleen de Story, Privé en Party. Ik weet dat nog omdat ik die namen zo random vind.
pi_189922895
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dit zou echt te mooi voor woorden zijn.
:D :D :D :D
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 november 2019 @ 13:23:48 #148
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189922919
quote:
Bestaat de Weekend nog?
jazeker, de legendarische Bart Ettekhoven zwaait daar de scepter
DeLuna vindt me dik ;(
pi_189922932
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:20 schreef Deisyy het volgende:

[..]

Die met " kleine jongen " is de Privé. De cover met de zwangerschap is de story.
pi_189922946
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:20 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Classy ook, zwarte nagellak i.c.m. een Gucci sjaal.
  Moderator woensdag 13 november 2019 @ 13:25:56 #151
184769 crew  Deisyy
pi_189922962
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:24 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Die met " kleine jongen " is de Privé. De cover met de zwangerschap is de story.
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:20 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dat was de Privé toch?
Ow toch, ik haal van alles door elkaar :D
pi_189923023
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

_O- Zie het nu pas.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 13:41:02 #153
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189923191
jeetje... richard groenendjk is getrouwd.

pi_189923196
Die fotojacht :')

Laat die twee toch met rust...
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_189923264
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:41 schreef TheVulture het volgende:
Die fotojacht :')

Laat die twee toch met rust...
Dit topic wat doe je.
Tap tap tap
pi_189923280
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:45 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Dit topic wat doe je.
Ik vind het best smeuig om dingen te lezen en te zien maar zo'n klopjacht op de eerste foto vind ik echt overdreven... _O-
pi_189923294
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:15 schreef maily het volgende:

[..]

Ik had ook beter moeten weten, jij zou zoiets nooit beweren :*
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 13:48:26 #158
197773 crew  maily
pi_189923318
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:46 schreef Messina het volgende:

[..]

Ik had ook beter moeten weten, jij zou zoiets nooit beweren :*
_O-
pi_189923333
Ik vind Dré Jr en Sr heel verwarrend. Sr. is voor mij die dikke dode. :@
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 13:52:00 #160
197773 crew  maily
pi_189923371
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:49 schreef Messina het volgende:
Ik vind Dré Jr en Sr heel verwarrend. Sr. is voor mij die dikke dode. :@
Er zijn twee Dré Srs en twee Jrs :D
pi_189923384
Al bekend wat het liefdeskoppel van 2019 vanavond gaat doen?
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 13:53:55 #162
22592 crew  Ole
pi_189923395
Misschien toch zo maar eens langs de Appie voor wat 'vakliteratuur ' :+
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 13:55:32 #163
22592 crew  Ole
pi_189923421
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Al bekend wat het liefdeskoppel van 2019 vanavond gaat doen?
Morgen vast naar Chantals pyamaparty
pi_189923460
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:25 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

:{w Dat heeft zijn moeder op zijn nagels gedaan, ik vind dat zo ordi bij een gozer, slaat werkelijk nergens op.
  † In Memoriam † woensdag 13 november 2019 @ 14:01:59 #165
141844 Macka66
Ingewikkeld doekiemonster
pi_189923500
Dus we hebben Dré senior, Dré junior senior en Dré junior junior. Duidelijk toch.
DancingPhoebe op <a href="http://forum.fok.nl/topic/1352192/3/51#73971988" target="_blank" >23/10/09</a>:[/b]
God, wat is het toch een dunne scheidslijn tussen een vrije geest zijn en je plek in het universum niet kennen :')
  woensdag 13 november 2019 @ 14:03:15 #166
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_189923512
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:58 schreef Toverheks het volgende:

:{w Dat heeft zijn moeder op zijn nagels gedaan, ik vind dat zo ordi bij een gozer, slaat werkelijk nergens op.
Ja ik vind het ook ordinair. Maar wie ben ik😊.
  Moderator woensdag 13 november 2019 @ 14:04:02 #167
184769 crew  Deisyy
pi_189923521
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:03 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Haaibaaike.
pi_189923523
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:03 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Jij bent Haaibaaike jeweettoch van de Golden Earing O+
  Moderator woensdag 13 november 2019 @ 14:04:16 #169
184769 crew  Deisyy
pi_189923524
Maar hoe ver is Mo inmiddels?
  woensdag 13 november 2019 @ 14:04:22 #170
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_189923525
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 13:55 schreef Ole het volgende:

Morgen vast naar Chantals pyamaparty
Dat is toch vrijdag en zaterdag .
pi_189923531
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Het heeft zich nét ingenesteld.
Tap tap tap
pi_189923537
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:04 schreef Deisyy het volgende:
Geloof er geen ene jeweetwel van dat Mo zwanger is, maar de blaadjes moeten gevuld worden denk ik dus hoppa straks wordt het nog een drieling _O-
  woensdag 13 november 2019 @ 14:05:42 #173
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_189923544
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:04 schreef Toverheks het volgende:

Jij bent Haaibaaike jeweettoch van de Golden Earing O+
Ja Heksie daar ga ik zaterdag heen in Rotjeknor. *O* naar Earring mannen :9
pi_189923555
quote:
14s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:05 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Ja Heksie daar ga ik zaterdag heen in Rotjeknor. *O* naar Earring mannen :9
Geweldig genieten, en misschien spot je wel het sjowbizzzzzz koppel van het jaar. Veel plezier
  woensdag 13 november 2019 @ 14:06:50 #175
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 14:07:01 #176
22592 crew  Ole
pi_189923560
quote:
7s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:04 schreef Haaibaaike het volgende:

[..]

Dat is toch vrijdag en zaterdag .
Ja ik vergiste mij een dag
  woensdag 13 november 2019 @ 14:08:06 #177
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_189923570
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:06 schreef Toverheks het volgende:

Geweldig genieten, en misschien spot je wel het sjowbizzzzzz koppel van het jaar. Veel plezier
Ja wie weet zie ik Bridget en Dre😀 _O-Dankje wel Heks :*
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 november 2019 @ 14:11:27 #178
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189923610
even jullie expertise gebruiken voor een stukje op de FP, wat vinden jullie te meest toepasselijke liedjes van Hazes op deze gate. Ik zag ze in het begin voorbij vliegen hier _O-
DeLuna vindt me dik ;(
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 14:13:13 #179
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189923626
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:11 schreef rubbereend het volgende:
even jullie expertise gebruiken voor een stukje op de FP, wat vinden jullie te meest toepasselijke liedjes van Hazes op deze gate. Ik zag ze in het begin voorbij vliegen hier _O-
eenzame kerst.
Maar dat komt volgende maand pas als bridget en dre weer uit elkaar zijn en hij in een hotelletje zijn verdriet weg zit te zuipen met Djarno
  Moderator woensdag 13 november 2019 @ 14:13:20 #180
184769 crew  Deisyy
pi_189923627
quote:
pi_189923631
quote:
Later komt de spijt
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 14:15:58 #182
197773 crew  maily
pi_189923654
quote:
Een Breetje verliefd.
Kleine jongen.
Eenzame Kerst.
pi_189923664
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:15 schreef maily het volgende:

[..]

Een Breetje verliefd.
Kleine jongen.
Eenzame Kerst.
Het hele repertoire van André senior is wel van toepassing.
pi_189923671
Heeft hij eigenlijk ook liedjes van zichzelf, of is alles een cover van zijn vaders muziek?
pi_189923694
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:17 schreef Messina het volgende:
Heeft hij eigenlijk ook liedjes van zichzelf, of is alles een cover van zijn vaders muziek?
Ook van zichzelf
pi_189923695
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:17 schreef Messina het volgende:
Ja: "Leef alsof het je laatste dag is".
pi_189923697

Ik stem voor "Wij houden van oranje".
pi_189923746
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

En ga, a, a, a
A, a, a, a
A, a, a, a
Pak alles wat je kan
En ga, a, a, a
A, a, a, a

Wat een toppertje O+
pi_189923748
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[ afbeelding ]

Ik stem voor "Wij houden van oranje".
Dit is geen flaterende foto.
Sterkheidsbaas van alles.
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 14:23:00 #190
197773 crew  maily
pi_189923765
quote:
2s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:22 schreef Lonaa het volgende:

[..]

Juist wel _O-
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 14:23:16 #191
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189923768
quote:

[..]

Dit is geen flatterende foto.
welke van La Maasland wel dan??
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 14:25:02 #192
22592 crew  Ole
pi_189923782
Wie kan mij vertellen wat ik gisteren heb gedaan ?
pi_189923783
quote:

[..]

Ze is al 45, dan zien de meesten vrouwen er niet meer fris uit.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 14:25:37 #194
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189923795
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:25 schreef Ole het volgende:
Wie kan mij vertellen wat ik gisteren heb gedaan ?
ja dat dekt de lading denk ik wel....

Leef alsof het je laatste dag is... en Pak alles wat je kan... eigenlijk ook
  Tettenkoning woensdag 13 november 2019 @ 14:26:01 #195
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189923800
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:23 schreef Nizno het volgende:
Welke van La Maasland wel dan??

Deze foto ziet er i.i.g. wat beter uit.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 november 2019 @ 14:26:01 #196
163650 Greys
pi_189923801
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:19 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Tis totaal m'n muzieksmaak niet maar toch vind ik dát echt een gezellig hos-lied. :@

ALSOF DE MORGEN NIET BESTAAHAHAHAAAAAAAT *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Tettenkoning woensdag 13 november 2019 @ 14:27:16 #198
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189923817
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:25 schreef Craptacular het volgende:
Ze is al 45, dan zien de meesten vrouwen er niet meer fris uit.
Het gros ziet er slechter uit op die leeftijd. Niet dat ik Bridget leuk vind verder.
  Tettenkoning woensdag 13 november 2019 @ 14:27:39 #199
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189923823
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:26 schreef Greys het volgende:
Tis totaal m'n muzieksmaak niet maar toch vind ik dát echt een gezellig hos-lied. :@
Hossen. :')
pi_189923840
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:26 schreef Nine. het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Deze foto ziet er i.i.g. wat beter uit.
Wel beter. :Y
Sterkheidsbaas van alles.
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 november 2019 @ 14:29:42 #201
163650 Greys
pi_189923861
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:27 schreef Nine. het volgende:

[..]

Hossen. :')
Tis vreselijk en toch af en toe wel ff lekker. Probeer het eens, je knapt ervan op! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_189923880
Leef...alsof het de laatste milf is, leef alsof de morgen niet bestaat *O*
  Tettenkoning woensdag 13 november 2019 @ 14:32:19 #203
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189923898
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:29 schreef Greys het volgende:
Tis vreselijk en toch af en toe wel ff lekker. Probeer het eens, je knapt ervan op! *O*
Een beetje hossen op slechte muziek met een stel dronken mensen. Nee dank je, ik ga liever gewoon dansen.
pi_189923901
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:29 schreef Greys het volgende:

[..]

Ja! Ff uit je dak. Ga ha ha ha, Gá!
pi_189923942
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:13 schreef Nizno het volgende:

[..]

eenzame kerst.
Maar dat komt volgende maand pas als bridget en dre weer uit elkaar zijn en hij in een hotelletje zijn verdriet weg zit te zuipen met Djarno
Ik zie Djarno eigenlijk amper voorbijkomen en dat terwijl Djarno eerst echt 24/7 met Dre was.
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 14:36:32 #206
22592 crew  Ole
pi_189923949
Voor een ander ingeruild...
  Tettenkoning woensdag 13 november 2019 @ 14:37:09 #207
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189923959
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:36 schreef Fokkie83 het volgende:
Ik zie Djarno eigenlijk amper voorbijkomen en dat terwijl Djarno eerst echt 24/7 met Dre was.
Wellicht is Bridget niet zo van de trio's.
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 14:37:32 #208
22592 crew  Ole
pi_189923967
quote:

[..]

Stiekem heeft Dre met Djarno en is Bridget slechts afleiding :7
  Tettenkoning woensdag 13 november 2019 @ 14:38:23 #209
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189923984
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:37 schreef Ole het volgende:
Stiekem heeft Dre met Djarno en is Bridget slechts afleiding :7
Zou ook een leuke plot twist zijn. :D
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 14:41:53 #210
22592 crew  Ole
pi_189924034
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:38 schreef Nine. het volgende:

[..]

Zou ook een leuke plot twist zijn. :D
Alles kan in SHO land. Lezen jullie weer mee Evert e.a.?
  Tettenkoning woensdag 13 november 2019 @ 14:44:09 #211
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189924074
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:41 schreef Ole het volgende:
Alles kan in SHO land. Lezen jullie weer mee Evert e.a.?
George Michael had ook een voorkeur voor oudere dames voordat ie uit de kast kwam...
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 november 2019 @ 14:45:29 #212
163650 Greys
pi_189924092
quote:

[..]

Oh god wie is Django nou weer.
Moment jongens, ik moet me even inlezen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 14:46:18 #213
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189924099
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Django???
Djarno!
Het billemaatje van Dré

op wiki zelfs bekend
quote:
Djarno Givano Hofland is een Nederlands voormalig voetballer die als aanvaller voor AGOVV Apeldoorn speelde.
pi_189924120
quote:
10s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Het neefje van André en mede-proleet. Gouden kettingen, jong aan kinderen begonnen, ordinair.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 14:48:59 #215
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189924132
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 14:50:28 #216
22592 crew  Ole
pi_189924153
quote:
Dat zeg ik!
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 14:55:51 #217
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189924220
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:50 schreef Ole het volgende:

[..]

Dat zeg ik!
Ja we zijn weer eerder dan alle bladen.
Bridget laat zich gewoon gebruiken voor de buitenwereld.

En dit is ook de reden dat Mo zegt dat het extra schokkend is met WIE hij scharrelt.
pi_189924222
André is bij zijn kind. Iedereen moet het natuurlijk gelijk zien op Instagram.

https://www.instagram.com/p/B4zj2fjAo15/?igshid=z5luiiri8nx

En Bridget post een soort zelfde foto met haar zoontje en daar ook alleen een hartje bij.

https://www.instagram.com/p/B4zr5S7Abn5/?igshid=soejb0male7p
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 15:01:20 #219
22592 crew  Ole
pi_189924282
https://weekbladparty.nl/category/showbizz/
Kan iemand de cover even hier plassen? Lukt niet mobiel. Zet ik ze straks in DE OP
pi_189924297
Wat is dat trouwens tegenwoordig met die BN'ers en dat ze alleen een hartje als opmerking plaatsen bij een foto?
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 15:03:45 #221
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189924302
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:01 schreef Ole het volgende:
Kan iemand de cover even hier plassen? Lukt niet mobiel. Zet ik ze straks in DE OP
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 15:04:42 #222
22592 crew  Ole
pi_189924311
Die foto! :D
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 13 november 2019 @ 15:05:10 #223
163650 Greys
pi_189924323
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 14:56 schreef Fokkie83 het volgende:

En Bridget post een soort zelfde foto met haar zoontje en daar ook alleen een hartje bij.

Is er een instelling op Insta dat alle gemene reacties weg blijven maar alleen de hartjes door het haatfilter komen oid? Bestaat dat? Of zit iemand dat met de hand allemaal te verwijderen? Want ik geloof niet dat alle krijsers ineens massaal tot inkeer zijn gekomen. :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 15:08:04 #224
22592 crew  Ole
pi_189924362
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:05 schreef Greys het volgende:

[..]

Is er een instelling op Insta dat alle gemene reacties weg blijven maar alleen de hartjes door het haatfilter komen oid? Bestaat dat? Of zit iemand dat met de hand allemaal te verwijderen? Want ik geloof niet dat alle krijsers ineens massaal tot inkeer zijn gekomen. :D
Ik denk dat er iemand kramp in zijn vingers heeft nu.
pi_189924367
quote:

[..]

Arme Butters ;(
Tap tap tap
pi_189924411
quote:

Ah, dan is alles goed. Soundos heeft het ook geliket dus niks aan de hand.
pi_189924413
quote:

[..]

Nee opmerkingen beperken tot alleen vrienden of mensen met een vinkje bij hun profiel en de rest zal handmatig verwijderd worden :D
pi_189924432
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:12 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ah, dan is alles goed. Soundos heeft het ook geliket dus niks aan de hand.
Soundos?
  Tettenkoning woensdag 13 november 2019 @ 15:13:42 #229
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189924437
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:08 schreef CherryLips het volgende:
Arme Butters ;(
pi_189924591
Bij boulevard zeiden ze dat André er verliefd uit zag.
Ik zie op deze foto een vermoeide, verdrietige André. ( die volgens mij net een potje heeft zitten janken )
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 15:29:15 #231
22592 crew  Ole
pi_189924665
SPOILER
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 15:38:05 #232
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189924775
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:29 schreef Ole het volgende:
,,Ik had via via al gehoord dat André daar zou slapen, leek me ook logisch, hij heeft effe geen huis hč, en had een paar concerten in België,” zegt Van Maren. ,,En ze kwamen ook naar buiten 's ochtends , helaas één voor één. Niet samen.
hoezo? hij huurde toch een huis?
pi_189924894
quote:

Effe neukpauze dus weer tijd voor de kids
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 15:50:43 #234
197773 crew  maily
pi_189924905
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Woensdagmiddag he .... zal voor kleinste Dreetje niet zo spannend zijn maar voor Mees wel.
pi_189924908
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:49 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

:D Dit zullen ze vast met elkaar afgesproken hebben om allebei een foto met hun kids te plaatsen.
pi_189924963
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:01 schreef Ole het volgende:

Missen we alleen de Story nog
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 15:58:26 #237
197773 crew  maily
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 15:58:41 #238
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189924994
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:56 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Missen we alleen de Story nog
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 16:01:10 #239
197773 crew  maily
pi_189925037
11 mei 2019:

Monique Westenberg heeft grote kans om zwanger te raken
quote:
Omdat de vriendin van André Hazes, Monique Westenberg (41), altijd erg openhartig is geweest over de problemen die ze heeft om in verwachting te raken, vervult ze daarmee een voortrekkersrol.

Na de liefdesvakantie van André Hazes (25) en zijn vriendin Monique Westenberg (41) in romantisch Venetië, wisten ze bij terugkomst in Nederland niet hoe snel ze zoontje André (2) weer in hun armen moesten sluiten. En als het aan hen ligt, komt er snel een tweede kindje bij. Omdat het voor Monique als veertiger lang geen abc’tje is in verwachting te raken, liggen er in het ziekenhuis nog enkele ingevroren embryo’s op haar te wachten. In een interview in het Vlaamse magazine Dag Allemaal vertelde Monique onlangs dat zij en André over een tweede kindje praten, en alleen nog moeten bepalen wanneer de speciale behandeling daarvoor start. ‘Maar eerst gaan we nog even rust vinden in ons huis en bij elkaar.’

Goede kans
Volgens zwangerschapsexpert en hoogleraar Voortplanting & Gynaecologie Bart Fauser (64), die zich sterk maakt voor politieke en maatschappelijke discussie over innovaties in de voorplantingsgeneeskunde, heeft Monique bij dezelfde behandeling als haar vorige zwangerschap een reële kans in verwachting te raken. De vorige keer raakte Monique in verwachting dankzij een ICSI-behandeling: een behandeling waarbij de bevruchting van de vrouwelijke eicel kunstmatig in het laboratorium plaatsvindt en de bevruchte eicel vervolgens in de baarmoeder van de vrouw wordt geplaatst. ‘Als er daadwerkelijk embryo’s zijn ingevroren van goede kwaliteit, heb je een grote kans in verwachting te raken,’ vertelt Bart aan Story. ‘Zeker als zij de eerste keer ook zwanger is geraakt van die behandeling. Dan maakt het niet uit dat ze 41 jaar oud is. Een ICSI-behandeling is geen race tegen de klok. De kans op een zwangerschap na terugplaatsing van een embryo wordt bepaald door de leeftijd van de eitjes. Dus als het embryo is ontstaan uit eitjes die op redelijk jonge leeftijd zijn ingevroren, is de kans op een zwangerschap reëel te noemen.’
  Miss 200.000.000! woensdag 13 november 2019 @ 16:01:40 #240
367000 roos94
pi_189925043
Nvm
pi_189925122
Even besides...door die cover van Party ben ik dan weer nieuwsgierig naar "het nieuwe drama" van Wendy door een uit de school klappende collega...Of doet ie haar ook en is ze nu verdrietig omdat Bridget heeft "gewonnen" ?
pi_189925159
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:07 schreef totebel het volgende:
Even besides...door die cover van Party ben ik dan weer nieuwsgierig naar "het nieuwe drama" van Wendy door een uit de school klappende collega...Of doet ie haar ook en is ze nu verdrietig omdat Bridget heeft "gewonnen" ?
Ik had precies hetzelfde :@
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 16:12:41 #243
197773 crew  maily
pi_189925171
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:07 schreef totebel het volgende:
Ik wil weten wat de vreemde gewoontes zijn van Prins Albert #Story :@
pi_189925174
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:11 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik had precies hetzelfde :@
Misschien zelfs wel een nieuwe gate? *hopefull look*
pi_189925188
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:12 schreef maily het volgende:

[..]

Ik denk dat SHO gewoon een eigen magazine moet gaan uitgeven..als ze Bridget al een journalist noemen zijn er hier toch echt mensen beter gekwalificeerd
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 16:15:15 #246
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189925193
Ruud laat mensen inbellen om te vertellen of een kind op de voorpagina van het roddelblad zou mogen bij deze gate

Belt er 1, ja ik vind Bridget sowieso een kutwijf.
Ja daar ging het niet over...

verder...
Op het eind belt er 1, nee van kinderen blijf je af.
Ow dus Bridget had van André af moeten blijven. Duidelijk dan beginnen we nu met de show.

(oke het klonk beter dan hoe ik het nu optyp maar toch)
pi_189925223
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:12 schreef maily het volgende:

[..]

Ook :@
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 16:21:14 #248
197773 crew  maily
pi_189925259
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:15 schreef Nizno het volgende:
Ruud laat mensen inbellen om te vertellen of een kind op de voorpagina van het roddelblad zou mogen bij deze gate

verder...
Ow dus Bridget had van André af moeten blijven. Duidelijk dan beginnen we nu met de show.

Ga ik straks even terugluisteren, staat nog niet online.
pi_189925286
quote:

[..]

Niet mee eens. Als je verliefd wordt op een ander staat het je vrij om daarvoor te gaan wat mij betreft.
  Miss 200.000.000! woensdag 13 november 2019 @ 16:24:57 #250
367000 roos94
pi_189925310
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:23 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Niet mee eens. Als je verliefd wordt op een ander staat het je vrij om daarvoor te gaan wat mij betreft.
-O-
pi_189925358
quote:

[..]

To hell met de anderen?
pi_189925412
quote:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Verliefdheid is geen enkel excuus om overal je derričre mee af te vegen.

Als iemand al iemand heeft, ondanks de eigen verantwoordelijkheid van die persoon, kun je ook nog zoiets hebben als fatsoen.

Eerst de oude relatie netjes afronden, niet gaan drammen en onder druk zetten. Bovendien, als iemand zo makkelijk wegwandelt en zn leuter met grote regelmaat en gemak in een ander hangt, ben jij gewoon de volgende in een lange rij. Ben ik eerlijk gezegd ook gewoon vies van
  woensdag 13 november 2019 @ 16:37:27 #253
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189925525
quote:
Het zou toch een nog heftigere gate worden als Monique ineens een van die embryo's gaat gebruiken... :P
With love :*
  Tettenkoning woensdag 13 november 2019 @ 16:38:29 #254
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189925538
quote:
Als je verliefd wordt op een ander staat het je vrij om daarvoor te gaan wat mij betreft.
Verliefheid lijkt me geen excuus om als een olifant in een porseleinkast tekeer te gaan.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 16:38:45 #255
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189925542
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:37 schreef girlnextdoor. het volgende:

[..]

Het zou toch een nog heftigere gate worden als Monique ineens een van die embryo's gaat gebruiken... :P
misschien is André al vergeten dat ze dat net voor vertrek naar Disney gedaan hadden?
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 16:39:18 #256
197773 crew  maily
pi_189925555
quote:

[..]

:Y

Wel smakeloos, want dan wordt ze weer met de pa van Dreetje geconfronteerd .... dus ik denk niet dat ze dat gaat doen.

Wie kan daar allemaal bij eigenlijk? Bij die embryo's?
pi_189925574
Het wordt steeds gekker. Er worden nu ook al embryo's in de strijd gegooid :o |:)
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 16:42:10 #258
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189925592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:39 schreef maily het volgende:

[..]

Wie kan daar allemaal bij eigenlijk? Bij die embryo's?
Ik doe een aanname als ik zeg dat ze dat alleen samen zouden kunnen, maar ik ken ook nog een verhaal van een man en vrouw die samen kinderen wilden maar hij kreeg kanker dus meteen voor alle behandelingen hebben ze embryo's laten invriezen, hij heeft 1 kind gezien en de tweede poging heeft ze pas na zijn overlijden laten doen.
Maar ik hoop dat ze daarvoor zijn handtekening nodig heeft gehad vooraf
  Tettenkoning woensdag 13 november 2019 @ 16:45:07 #259
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_189925625
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:40 schreef Lavenderr het volgende:
Het wordt steeds gekker. Er worden nu ook al embryo's in de strijd gegooid :o |:)
(Nog) een baby nemen om de relatie te redden... dat werkt altijd heel goed. :')
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 16:45:16 #260
197773 crew  maily
pi_189925626
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:42 schreef Nizno het volgende:

[..]

Ik doe een aanname als ik zeg dat ze dat alleen samen zouden kunnen, maar ik ken ook nog een verhaal van een man en vrouw die samen kinderen wilden maar hij kreeg kanker dus meteen voor alle behandelingen hebben ze embryo's laten invriezen, hij heeft 1 kind gezien en de tweede poging heeft ze pas na zijn overlijden laten doen.
Maar ik hoop dat ze daarvoor zijn handtekening nodig heeft gehad vooraf
Oké.

Ik gok dus dat Monique dat niet gaat willen; nog een kind van Dré .....
En Dré kan er verder ook niks mee.
pi_189925642
Eerste reactie André: Zo is het contact nu met Monique en André jr.

13 NOV 2019, 14:26 / UPDATE: 13 NOV 2019, 14:42

André en Monique zijn dan wel niet meer samen, ze kunnen nog altijd goed met elkaar door een deur. Dit vertelt André in een exclusief interview met Shownieuws…

‘’Al zijn Monique en ik uit elkaar, we houden wel veel van elkaar,’’ vertelt hij in het interview dat vanavond om 19:15 en 22:50 wordt uitgezonden. ‘’Zij is mijn eerste liefde en dat zal altijd zo blijven.’’

‘’Gistermiddag ging ik naar ze toe en dan kan ik een uur kleien met mijn zoon,’’ vervolgt André het goede nieuws. ‘’En straks rij ik ook naar ze toe en dan kan ik mijn kind ook een kus geven. Dus ik hoop dat we altijd zo met elkaar verder kunnen. Het contact is goed en dat wil ik heel graag zo houden.’’

https://www.shownieuws.nl(...)MK45oRAqkR0yAnQBK4lc
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 16:56:23 #262
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189925768
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:45 schreef maily het volgende:

[..]

Oké.

Ik gok dus dat Monique dat niet gaat willen; nog een kind van Dré .....
En Dré kan er verder ook niks mee.
artikel er over gevonden
SPOILER
quote:
Monique Westenberg (41) heeft er nooit een geheim van gemaakt dat ze geniet van het moederschap en graag een tweede kindje wil. Nu ze weer vrijgezel is lijkt die droom in duigen te vallen. Maar er liggen nog steeds een paar ingevroren embryo’s klaar.

Eicellen
Op een natuurlijke manier zwanger worden is moeilijk voor Monique. Het duurde dan ook een tijd voordat ze in verwachting was van zoontje André. Om in de toekomst nog een kindje te kunnen krijgen hadden Monique en André maatregelen genomen. Monique liet drie eicellen bevruchten met het zaad van André. Die embryo’s zijn vervolgens ingevroren en ze zouden, als het stel daar klaar voor is, alleen teruggeplaatst moeten worden bij Monique. De vraag is dan ook: wat gebeurt er nu met de embryo’s?

Contract
Weekblad Story heeft uitgezocht hoe het zit met ingevroren embryo’s als een koppel uit elkaar gaat. ,,Het gebeurt vaker dat een vrouw na een scheiding alsnog zwanger wordt van haar ex-partner omdat ze hun embryo, zonder toestemming van haar ex, liet terugplaatsen”, staat er in het blad. Blijkbaar zou Monique dus nog zwanger kunnen worden van André. Toch is er een mogelijkheid dat dit juridisch niet mag. Koppels kunnen namelijk een contract tekenen waarin staat beschreven wat er met de embryo’s moet gebeuren bij scheiding of overlijden. Als de zanger wilde dus al bij voorbaat liet weten dat hij wil dat de embryo’s in zo’n geval niet worden geplaatst, is het ziekenhuis verplicht ze te vernietigen.
pi_189925798
Effe uurtje kleien.
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 16:59:20 #264
197773 crew  maily
pi_189925806
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:56 schreef Nizno het volgende:

[..]

artikel er over gevonden
SPOILER
[..]

Duidelijk. Dank je wel.
pi_189925891
Call me stupid maar ik ben wel zo'n romanticus dat ik geloof dat het al echt stuk was tussen Mo en Dre en er niemand wat verkeerd heeft gedaan...
  woensdag 13 november 2019 @ 17:09:13 #266
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189925911
Ik hoop dat ze ook nog wat onbevruchte eitjes heeft ingevroren.
  woensdag 13 november 2019 @ 17:12:25 #267
431496 girlnextdoor.
Could be mine, could be yours.
pi_189925941
Was er niet nog eens een verhaal van een celeb (al dan niet in het buitenland) waar er een gate ontstond met embryo's? Of ben ik in de war met Jane The Virgin 😋
With love :*
pi_189925999
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:07 schreef TheVulture het volgende:
Call me stupid maar ik ben wel zo'n romanticus dat ik geloof dat het al echt stuk was tussen Mo en Dre en er niemand wat verkeerd heeft gedaan...
Zo lang was het nog niet stuk anders:

Lisa Hoogmoet - 24 oktober 2019

Je bent hier: Home > Celebs > André Hazes hoopt ooit te trouwen met Monique: ‘Ze is de liefde van mijn leven’

André Hazes hoopt ooit te trouwen met Monique: ‘Ze is de liefde van mijn leven’

Dat André Hazes (25) en Monique Westenberg (41) door een moeilijke periode gaan, is inmiddels geen geheim meer. De zanger doet nu voor het eerst zelf zijn verhaal en vertelt hoe de vork in de steel zit.
In het Belgische blad Primo vertelt hij over de reden van hun problemen. Want gebeurde er vorig jaar niet exact hetzelfde, toen hij ook teveel hooi op zijn vork had genomen? Dat kan André beamen. “Ik had beloofd aan Monique dat ik een stap terug zou doen. Maar eigenlijk heb ik het nog veel drukker dan voorheen. Het gekke is dat zoiets vanzelf gaat. Dan gebeurt er iets wat heel belangrijk is voor je carričre, waar je eigenlijk geen nee tegen kunt zeggen. Je krijgt vaak maar één kans en die wil ik dan ook pakken. Maar ik begrijp dat ik het echt rustiger aan moet doen, want dit is zo niet goed.”

Irritaties
Hoewel Monique hem begrijpt, ontstaan er toch spanningen. “Dan ben ik echt niet zo’n leuk persoon thuis, waardoor er irritaties komen. Dat weet ik gewoon van mezelf. Ik weet niet of dat door mijn leeftijd komt, of de manier van denken, maar het is een slechte eigenschap. Het leven is soms heel moeilijk. Ik heb ook iemand die mij daarbij helpt.” Zijn besluit om apart te gaan wonen is dan ook niet zomaar ontstaan. “Zo’n beslissing neem je niet zomaar. Maar het is voor iedereen beter.”

Weinig aan de hand
Ondanks dat ze niet samenwonen, is er volgens André eigenlijk weinig aan de hand. Ze houden nog steeds ongelofelijk veel van elkaar. “Monique is de belangrijkste vrouw in mijn leven”, aldus de zanger. “Maar door de snelheid van mijn succes is het moeilijk om alles goed te doen. Als er concerten voor de deur staan, ben ik thuis een enorme lul. Mensen zeggen dan: ‘Dóé er dan iets aan’. Dat zou ik ook graag willen, maar de spanningen nemen mijn leven dan over. Mijn geluk is dat Monique mij misschien nog wel beter kent dan dat ik mezelf kan doorgronden. Ze cijfert haar eigen geluk voor mij weg. Het is gewoon heel ingewikkeld. Voor de buitenwereld ook niet te snappen. Het is iets wat ik zelf veroorzaak.”

Overspel
André werd zoenend met Nikkie Plessen gespot en hand in hand met een jongere versie van Monique. Vreemdgaan? Dat zou de zanger nooit doen. “Ik ben heel handtastelijk, maar ze weet dat ik nooit zal vreemdgaan in mijn leven. Ik durf mijn handen ervoor in het vuur te steken dat ik dat ook nu niet ben geweest. Ik zweer het op alles.” Dat hij hand en hand dus met een meisje liep in Spanje stelde dan ook niks voor. “We gingen nog ergens heen, waar ook andere mensen bij waren en op de weg daarheen, pak ik dan gewoon haar hand vast. Dat ben ik gewoon, dat zit nu eenmaal in mij. Dat heeft allemaal niets te betekenen. Ik zou zelfs nog een kus op de wang kunnen geven, gewoon omdat ik amicaal ben.”

Toekomst
André blijft nog even apart wonen, maar er is een grote kans dat hij weer terugkeert naar huis. “De liefde is er nog steeds, die gaat ook nooit weg. Dat weet ik zeker”, besluit de zanger. “Monique is de liefde van mijn leven. En natuurlijk hoop ik dat ik mezelf weer zal terugvinden.” Hij hoopt dan ook nog steeds op een dag met haar in het huwelijksbootje te stappen. Ook Monique wil vooral dat alles weer goedkomt. “Natuurlijk zie je alles veel liever gelukkig. Maar ik ken André ook en soms is het gewoon nodig om ruimte te hebben”, vertelt Westenberg. “Ik vind als je volwassen bent en echt van iemand houdt, dat je dat moet doen. Als iemand je zeer doet met bepaalde keuzes, dan probeer je te begrijpen waar dat vandaan komt. En dat is wat ik ben gaan doen. Hierdoor ben ik dingen gaan begrijpen […] Een compleet gelukkig gezin, het mooiste is wat er kan zijn. Daar blijf ik op hopen. We zijn weer op de goede weg.”

https://www.flaironline.n(...)onique-liefde-leven/
pi_189926018
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:27 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

To hell met de anderen?
Ja! Als ik iemand wil en die ander is daar gevoelig voor, waarom niet?
pi_189926048
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:30 schreef totebel het volgende:

[..]

Daar ben ik het niet mee eens. Verliefdheid is geen enkel excuus om overal je derričre mee af te vegen.

Als iemand al iemand heeft, ondanks de eigen verantwoordelijkheid van die persoon, kun je ook nog zoiets hebben als fatsoen.

Eerst de oude relatie netjes afronden, niet gaan drammen en onder druk zetten. Bovendien, als iemand zo makkelijk wegwandelt en zn leuter met grote regelmaat en gemak in een ander hangt, ben jij gewoon de volgende in een lange rij. Ben ik eerlijk gezegd ook gewoon vies van
Dat laatste is niet per sé waar, maar daar gaat het ook niet om. Als ik iemand wil, dan laat ik blijken dat ik haar wil en als ze daarop ingaat, dan zorg ik er ook voor dat ze voor mij zal kiezen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 17:20:23 #271
22592 crew  Ole
pi_189926054
Doet me denken aan dit
pi_189926058
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:09 schreef Lienekien het volgende:
Ik hoop dat ze ook nog wat onbevruchte eitjes heeft ingevroren.
Want?
pi_189926070
quote:
Dus dat ze in Ahoy ging zitten om hem aan te moedigen, was toneelspel?
pi_189926117
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:19 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Dat laatste is niet per sé waar, maar daar gaat het ook niet om. Als ik iemand wil, dan laat ik blijken dat ik haar wil en als ze daarop ingaat, dan zorg ik er ook voor dat ze voor mij zal kiezen.
Oftewel, drammen en pressen?
  woensdag 13 november 2019 @ 17:26:15 #275
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189926152
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:20 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Want?
Moet ik dat echt uitleggen? :D
pi_189926178
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:46 schreef -river- het volgende:

André en Monique zijn dan wel niet meer samen, ze kunnen nog altijd goed met elkaar door een deur. Dit vertelt André in een exclusief interview met Shownieuws…

‘’Al zijn Monique en ik uit elkaar, we houden wel veel van elkaar,’’ vertelt hij in het interview dat vanavond om 19:15 en 22:50 wordt uitgezonden. ‘’Zij is mijn eerste liefde en dat zal altijd zo blijven.’’

‘’Gistermiddag ging ik naar ze toe en dan kan ik een uur kleien met mijn zoon,’’ vervolgt André het goede nieuws. ‘’En straks rij ik ook naar ze toe en dan kan ik mijn kind ook een kus geven. Dus ik hoop dat we altijd zo met elkaar verder kunnen. Het contact is goed en dat wil ik heel graag zo houden.’’

Dat kleien was toch vandaag?
En ze kunnen nog altijd goed door een deur? Op Instagram liet Monique iets anders zien. ( middelvingertje van kleine Dre, naar buiten brengen dat hij een ander heeft, verschil van mening over hoelang de relatie al over was )

Ach, André is totaal niet geloofwaardig meer.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 17:30:00 #277
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189926208
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:28 schreef Fokkie83 het volgende:

[..]

Dat kleien was toch vandaag?
En ze kunnen nog altijd goed door een deur? Op Instagram liet Monique iets anders zien. ( middelvingertje van kleine Dre, naar buiten brengen dat hij een ander heeft, verschil van mening over hoelang de relatie al over was )

Ach, André is totaal niet geloofwaardig meer.
gisteren kleien en vandaag een kusje brengen zo lees ik het
pi_189926288
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:21 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Dus dat ze in Ahoy ging zitten om hem aan te moedigen, was toneelspel?
Je kunt daar ook gewoon zijn als moeder van zijn kind en 'gewone' vriendin. Niet iedereen gaat met knallende ruzie uit elkaar
pi_189926328
quote:

[..]

Of André en Bridget :o :P
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 17:39:54 #280
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189926351
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:38 schreef Magica het volgende:

[..]

Bridget die de embryo's van Mo gaat gebruiken?!?!?!
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 17:40:00 #281
22592 crew  Ole
pi_189926354
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:38 schreef Magica het volgende:

[..]

_O-
pi_189926363
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:26 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Moet ik dat echt uitleggen? :D
Nou ja, laat ik het zo zeggen: ik hoop niet dat je bedoelt dat ze nog een kind van een andere man krijgt.
pi_189926368
quote:
Hier kan ik me ook wel in vinden.
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 17:40:56 #284
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189926372
Kunnen Djarno en Dré dan niet beter een onbekende draagmoeder kiezen ipv Bridget?
pi_189926373
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:39 schreef Nizno het volgende:

[..]

Bridget die de embryo's van Mo gaat gebruiken?!?!?!
Ja :D _O-
  woensdag 13 november 2019 @ 17:41:11 #286
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189926376
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:40 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Nou ja, laat ik het zo zeggen: ik hoop niet dat je bedoelt dat ze nog een kind van een andere man krijgt.
Waarom niet?
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 17:41:57 #287
197773 crew  maily
pi_189926387
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:40 schreef Nizno het volgende:
Kunnen Djarno en Dré dan niet beter een onbekende draagmoeder kiezen ipv Bridget?
_O-
pi_189926404
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:40 schreef Nizno het volgende:
En wie gaat dan voor het kind zorgen als hun 24/7 op pad zijn?
pi_189926409
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Je kunt daar ook gewoon zijn als moeder van zijn kind en 'gewone' vriendin. Niet iedereen gaat met knallende ruzie uit elkaar
Zij was toen in de veronderstelling dat het aan was hoor. Bovendien noemde ze hem de schoonzoon van haar vader. De tekst die ze plaatste gaat niet over een vriend of ex waar je nog goed nee bent.
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 17:44:30 #290
29278 crew  Nizno
Versie 4.4
pi_189926423
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:43 schreef -river- het volgende:

[..]

En wie gaat dan voor het kind zorgen als hun 24/7 op pad zijn?
Mo natuurlijk, het is ook haar DNA
pi_189926426
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:36 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Lees mijn post hierboven, op 24 okt wilde hij nog trouwen met haar.
pi_189926434
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:44 schreef Nizno het volgende:

[..]

Mo natuurlijk, het is ook haar DNA
Oh, dus alles blijft hetzelfde _O-
pi_189926479
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:41 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Waarom niet?
Ik kan nu heel flauw zeggen "moet ik dat uitleggen" maar dat is ook zo onvriendelijk. Ze had een vergaande kinderwens en heeft al een kind op de wereld gezet in een dysfunctionele relatie. De situatie is al rommelig zat dus hoop van harte dat junior junior (voorlopig) geen halfbroertje of -zusje krijgt.
pi_189926491
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:44 schreef -river- het volgende:

[..]

Lees mijn post hierboven, op 24 okt wilde hij nog trouwen met haar.
Ja en zij dacht dat ze nog samen waren. Wat best logisch klinkt.
pi_189926494
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:12 schreef girlnextdoor. het volgende:
Was er niet nog eens een verhaal van een celeb (al dan niet in het buitenland) waar er een gate ontstond met embryo's? Of ben ik in de war met Jane The Virgin 😋
Sofia Vergara: https://www.telegraaf.nl/(...)-rechter-om-embryo-s
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_189926744
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:46 schreef -river- het volgende:

woensdag 13 november 2019 @ 18:27:49 #297
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189927024
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:48 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ik kan nu heel flauw zeggen "moet ik dat uitleggen" maar dat is ook zo onvriendelijk. Ze had een vergaande kinderwens en heeft al een kind op de wereld gezet in een dysfunctionele relatie. De situatie is al rommelig zat dus hoop van harte dat junior junior (voorlopig) geen halfbroertje of -zusje krijgt.
Aangezien het bij haar dus al kennelijk met de nodige hulp moest, neemt de kans op een tweede kind wel heel rap af. Waarom zou je haar geen (mogelijkheid tot een) kind gunnen in een volgende relatie?
  Moderator / Redactie Sport / Weblog woensdag 13 november 2019 @ 18:29:08 #298
17650 crew  rubbereend
JUICHEN
pi_189927042
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 15:08 schreef CherryLips het volgende:

[..]

Arme Butters ;(
:D _O-
DeLuna vindt me dik ;(
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 18:40:45 #299
197773 crew  maily
pi_189927220
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 16:15 schreef Nizno het volgende:

verder...

De Wild in de middagshow, vanaf 0:04 minuten
:D
pi_189927281
quote:
99s.gif Op woensdag 13 november 2019 17:30 schreef Nizno het volgende:

[..]

gisteren kleien en vandaag een kusje brengen zo lees ik het
Ja zo staat het er ook..Maar André deelde het vandaag op zijn insta storie, dus dacht dat het vandaag was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')