abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_189916915



April 2018

André Hazes en Monique Westenberg zijn uit elkaar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
9 november 2019

André Hazes bevestigt breuk met Monique
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bericht van Monique op haar Instagram
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
10 november 2019

quote:
‘Bridget is nieuwe liefde André Hazes!’

BRIDGET MAASLAND, afgelopen zaterdag 45 geworden, is de nieuwe liefde van ANDRÉ HAZES (25). Aan PRIVÉ wordt dat nieuws bevestigd door een bron rond de zanger, een van de weinige insiders die van dit grote geheim op de hoogte is.

André liet afgelopen weekend middels een persbericht weten dat het, na enkele onstuimige maanden, nu echt over en uit is tussen hem en MONIQUE WESTENBERG – de moeder van zijn zoon ANDRÉ. Wie de vrouw is voor wie hij nu gevoelens heeft, bevestigt hij tegenover RTL Boulevard; wat niet verwonderlijk is, aangezien dit hún presentatrice BRIDGET MAASLAND is.

Monique leek van deze ingrijpende verandering in haar leven, op dat moment, nog maar nauwelijks op de hoogte. Monique plaatste op social media een foto van Dré met daarbij een hartje. Een deel van Nederland had toen echter al kennisgenomen van het nieuws dat namens André met zijn fans werd gedeeld: dat de relatie na bijna vijf jaar nu echt over was.

Hierbij lijkt Bridget dus een grote rol te spelen.

André en zij kennen elkaar al jaren. Zij is een verklaard fan van André en zijn muziek. Dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen, is een hardnekkig gerucht dat in de showbizz al langer de ronde deed.
quote:
Bridget Maasland bevestigt relatie André Hazes

Bridget Maasland en André Hazes zijn inderdaad een setje. Het management van de presentatrice bevestigt dat de twee een beginnende relatie hebben en elkaar ’meer dan gewoon leuk vinden’.

De 45-jarige Bridget en de twintig jaar jongere André kennen elkaar ’nog maar net’, volgens Bridgets manager, hoewel er in de showbizz ook een hardnekkig gerucht gaat dat hij en zij eerder de gelegenheid te baat namen om elkaar beter te leren kennen. Volgens de manager nemen de twee de komende periode rustig de tijd om te kijken hoe de relatie zich ontwikkelt.

Een insider bevestigde eerder op de zondag aan Privé dat Bridget Maasland André’s nieuwe liefde is. Dit beaamde hij zelf in een verklaring aan RTL Boulevard. „Sinds kort heb ik inderdaad contact met Bridget Maasland en we onderzoeken of we het leuk vinden samen”, zo stelde hij. „Uit respect naar de moeder van onze zoon en naar hem toe heb ik dit verteld aan Monique. Het is mijn goed recht, we zijn immers al een tijdje uit elkaar en wonen niet meer samen.”



Zaterdag werd bekend dat de relatie tussen André en zijn ex Monique Westenberg (41) definitief op de klippen was gelopen. De zanger sprak van „een verschrikkelijk moeilijke keuze waar veel tranen overheen zijn gegaan.” De twee hebben zoontje André Jr. (3), voor wie ze samen blijven zorgen.

Monique liet zaterdag al doorschemeren dat André gevoelens heeft voor een andere vrouw ’waar hij een tijdje contact mee heeft’. „Wie dit is maakt het alleen maar nog pijnlijker”, stelde ze.







De covers deze week:

[/quote]







[ Bericht 4% gewijzigd door Ole op 13-11-2019 18:42:38 ]
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 november 2019 @ 23:40:02 #2
22592 crew  Ole
pi_189916927
Zwanger zou deze gate helemaal compleet maken _O-
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189916942

Misschien tijd voor een remake van deze gigantische kerst(s)hit!


( als ze de kerst halen)
  Moderator / Miss SHO dinsdag 12 november 2019 @ 23:41:37 #4
22592 crew  Ole
pi_189916948
Nou ja niet voor eventueel kind natuurlijk
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Spellchecker dinsdag 12 november 2019 @ 23:41:44 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189916949
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:40 schreef Ole het volgende:
Zwanger zou deze gate helemaal compleet maken _O-
:X
pi_189916957
Ik heb wel met dat zoontje van Bridget te doen..eerst krijgt dat joch een lading stront over zich heen op Instagram... En dan moet ie gisteren en vandaag dus ook gewoon naar school
  Admin dinsdag 12 november 2019 @ 23:42:42 #7
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189916962
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:41 schreef quirina het volgende:

Misschien tijd voor een remake van deze gigantische kerst(s)hit!

( als ze de kerst halen)
Wat
is
dit :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Spellchecker dinsdag 12 november 2019 @ 23:42:53 #8
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189916966
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:42 schreef totebel het volgende:
Ik heb wel met dat zoontje van Bridget te doen..eerst krijgt dat joch een lading stront over zich heen op Instagram... En dan moet ie gisteren en vandaag dus ook gewoon naar school
En morgen ....
pi_189916969
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:33 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Zéker de moeite waard. Alleen geloof ik echt niet dat Bridget al zwanger is.
Ik vraag mij dan af waar het 'claimen' van Bridget dan vandaan komt.
pi_189916972
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:42 schreef maily het volgende:

[..]

En morgen ....
Precies... had ze toch even bij stil moeten staan voor ze zich liet krabben
  Spellchecker dinsdag 12 november 2019 @ 23:44:00 #11
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189916980
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:41 schreef quirina het volgende:

Misschien tijd voor een remake van deze gigantische kerst(s)hit!


( als ze de kerst halen)
Wtf ...
Wel :( }) voor dit topic :+
pi_189916997
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:41 schreef quirina het volgende:

Misschien tijd voor een remake van deze gigantische kerst(s)hit!


( als ze de kerst halen)
Zie ik nou Dreetje staan in het kinderkoor? :P
pi_189917000
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:43 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Ik vraag mij dan af waar het 'claimen' van Bridget dan vandaan komt.
Verliefde oudere vrouw die merkt dat er nog steeds concurrentie is van de aanstaande ex...En toyboy is een te slappe dweil om daar tegenin te gaan
  Admin dinsdag 12 november 2019 @ 23:45:28 #14
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189917001
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:43 schreef totebel het volgende:

[..]

Precies... had ze toch even bij stil moeten staan voor ze zich liet krabben
Àls ik haar op tv zie heeft ze het altijd over Mees.
Mees dit, Mees dat.
Daar heeft ze nu dan niet goed over nagedacht.
Maar woont hij altijd bij haar, of ook bij z'n vader?
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Admin dinsdag 12 november 2019 @ 23:45:50 #15
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189917006
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:44 schreef maily het volgende:

[..]

Wtf ...
Wel :( }) voor dit topic :+
Ze heeft Jan Smit ook gedaan :o
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  Spellchecker dinsdag 12 november 2019 @ 23:47:04 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189917017
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:45 schreef yvonne het volgende:

[..]

Ze heeft Jan Smit ook gedaan :o
Heeft ze ook de gastendoekjes meegenomen? :o
  Admin dinsdag 12 november 2019 @ 23:48:29 #17
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_189917031
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:47 schreef maily het volgende:

[..]

Heeft ze ook de gastendoekjes meegenomen? :o
Ze heeft gewoon Yolanthe de schuld gegeven .
Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
pi_189917055
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:45 schreef totebel het volgende:

[..]

Verliefde oudere vrouw die merkt dat er nog steeds concurrentie is van de aanstaande ex...En toyboy is een te slappe dweil om daar tegenin te gaan
Bridget zal toch niet verlegen zitten om mannelijke aandacht, vind het geen lelijke vrouw.
  dinsdag 12 november 2019 @ 23:55:04 #19
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_189917092
Die nare figuren passen precies bij elkaar.
pi_189917095
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:50 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Bridget zal toch niet verlegen zitten om mannelijke aandacht, vind het geen lelijke vrouw.
Mooi van buiten betekent niet mooi van binnen.

Idem
Met Sylvie, volgens mijn hebben die dames hun handen vol om maar interessant te blijven. Gaat zeer onnatuurlijk, al doen ze hun best om het natuurlijk te laten lijken.

Geen vriendinnen, geen zelfrespect.
pi_189917138
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:55 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mooi van buiten betekent niet mooi van binnen.

Idem
Met Sylvie, volgens mijn hebben die dames hun handen vol om maar interessant te blijven. Gaat zeer onnatuurlijk, al doen ze hun best om het natuurlijk te laten lijken.

Geen vriendinnen, geen zelfrespect.
Mannen hebben de eigenschap om eerst naar de verpakking te kijken en dan pas naar de binnenkant.
Bovendien lijkt ze mij ook een stuk intelligenter dan Dree, maar misschien vergis ik mij.
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 00:00:10 #22
22592 crew  Ole
pi_189917147
Met welke blonde lag Jantje toen in bed? Was dat niet die ex van Ieuwbank?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189917176
Altijd in de kijkers gestaan om hun mooie voorkomen, nu 40 plus en voor hun tig anderen. Daar kunnen ze blijkbaar intern niet mee omgaan.
pi_189917192
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:59 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Mannen hebben de eigenschap om eerst naar de verpakking te kijken en dan pas naar de binnenkant.
Bovendien lijkt ze mij ook een stuk intelligenter dan Dree, maar misschien vergis ik mij.
Sommige mannen, zoals Dre met zijn Gucci voorkeur.

Maar die zijn gelukkig ver in de minderheid.
pi_189917198
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:41 schreef quirina het volgende:

Misschien tijd voor een remake van deze gigantische kerst(s)hit!

( als ze de kerst halen)
Nou als Bridget Bij Andre gaat zingen is-ie zo weer weg, denk ik.
Het is pas echt crisis als het bier op is.
pi_189917205
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:50 schreef Appeltje het volgende:

[..]

Bridget zal toch niet verlegen zitten om mannelijke aandacht, vind het geen lelijke vrouw.
Maar waarschijnlijk wel als het om jonge jochies gaat, waar zij op valt...En mensen die verliefd zijn kunnen hele rare dingen doen (denk aan Tom cruise en de bank van Oprah)
pi_189917210
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 00:00 schreef Ole het volgende:
Met welke blonde lag Jantje toen in bed? Was dat niet die ex van Ieuwbank?
Ellemieke Vermolen?
pi_189917259
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 00:07 schreef totebel het volgende:

[..]

Maar waarschijnlijk wel als het om jonge jochies gaat, waar zij op valt...En mensen die verliefd zijn kunnen hele rare dingen doen (denk aan Tom cruise en de bank van Oprah)
Moest dat van Tom Cruise even googlen _O-
  Moderator / Miss SHO woensdag 13 november 2019 @ 00:32:59 #29
22592 crew  Ole
pi_189917382
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 00:08 schreef Annagh het volgende:

[..]

Ellemieke Vermolen?
^O^ die zocht ik!
Hij was toen 20 en zij 30
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_189917452
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:54 schreef Annagh het volgende:
Wie zich afvroeg hoe het na al het tumult van de laatste dagen met MONIQUE WESTENBERG is, kon dat vandaag met eigen ogen zien het chique Amsterdam-Zuid. In de Cornelis Schuytstraat, het hol van de leeuw dat eerder het domein is van liefdesrivale BRIDGET MAASLAND, mengde zij zich onder een groot aantal van haar showbizzvriendinnen die de verlaten Monique allemaal omarmden!

De hippe Cornelis Schuytstraat in Amsterdam, met zijn winkeltjes en restaurantjes, was altijd het domein van ’verliefde’ BRIDGET MAASLAND (45). De laatste dagen, sinds het bekend worden van haar fling met ANDRÉ HAZES (25), heeft zij daar haar gezicht niet meer laten zien.

Wie er vandaag wel opdook, is de vrouw die sinds dat moment als vrijgezel door het leven gaat: André’s ex MONIQUE WESTENBERG (41). De Rotterdamse waagde zich opgewekt en monter in het hol van de leeuw en werd daar door verzamelde showbizzvrouwen als CONNIE WITTEMAN, LEONTINE BORSATO, NICOLETTE VAN DAM, DAPHNE DECKERS, QUINTY TRUSTFULL, ANOUK SMULDERS, ROMY MONTEIRO en KIRSTEN SCHILDER warm onthaald.

Wie Monique daar ook tegenkwam, was NIKKIE PLESSEN!

Ook zij was te gast bij de opening van de Shoeby Kerst Pop-up Store van Nicolette van Dam, waarvoor de dames een uitnodiging hadden ontvangen. Een uitnodiging die Monique met beide handen aangreep om de wereld te laten zien dat zij, ondanks de moeilijke tijd die zij moet beleven, niet dag en nacht in haar kussen ligt te bijten. Zij zag er opvallend goed en zelfverzekerd uit en liet zich alle omhelzingen, zoenen en kneepjes in haar arm welgevallen... als één van hen!

"Breuk heeft zij niet zien aankomen, het ging net weer goed"
Zeker in de showbizz houden de ontwikkelingen van afgelopen weekend de gemoederen zeer bezig. Connie sprak langdurig met Monique: „Waar we het over hadden? Vrouwendingetjes... Nee, die hou ik voor me.”

Nikkie Plessen, de onderneemster en socialite die even een bom onder Moniques relatie met André leek te leggen, is ook een goede vriendin van Nicolette en kwam even een kijkje nemen in de tijdelijke winkel.
Bij binnenkomst waren dan ook alle ogen op Monique gericht. In een prachtige, gele jurk stapte zij met een opgeheven hoofd de winkel binnen – zich bewust van het feit dat zij voor haar aanwezigheid daar ook al hét onderwerp van gesprek was.

Het gaat goed met me”, vertelt Monique aan PRIVÉ. „Alleen wil ik nu liever niet over mijn situatie praten. Ik ben hier voor Nicolette, ik haar al een tijd geleden beloofd hier bij te zullen zijn. En afspraken kom ik na!”

Monique kreeg veel steun van de vrouwelijke BN’ers, wat haar zichtbaar goed deed. Eén van hen, die liever niet met naam genoemd wil worden, zegt tegen Privé: „Ze is zo sterk, wat een geweldige vrouw is dit. Ik ken haar al een tijdje en heb zo met haar te doen. Ze heeft dit to-taal niet zien aankomen. Die breuk kwam voor haar volledig uit het niets, daardoor komt de klap nog harder aan. Het leek juist weer goed te gaan tussen hen, André woonde na de vakantie op Bonaire gewoon weer thuis in Berkel en Rodenrijs. Alles leek koek en ei. Wat moet het een klap zijn geweest.
Ze is er allemaal klaar mee. Een nummer van André Hazes hoeft ze nooit meer te horen, dan zet ze de radio uit. Ze kiest nu voor zichzelf en kleine DRÉ. En ze heeft groot gelijk.”

Monique was niet alleen naar Amsterdam-Zuid gekomen, maar met enkele goede vriendinnen die ook de afgelopen dagen voor haar klaarstonden en met wie zij ook weer richting huis vertrok.

Maar daar met de gesloten gordijnen ook blíjven, dat is niets voor Monique. Ze heeft een enorme klap te verwerken gekregen, maar laat zich niet klein krijgen en is niet van plan zich voor de buitenwereld te verstoppen.
Bron:Telegraaf
Dus volgens die anonieme bn'er die en goede vriendin van Monique is, woonde André na die vakantie weer bij zijn gezin? Ben ik dan de enige die hier niet overheen leest?
pi_189917626
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:41 schreef quirina het volgende:

Misschien tijd voor een remake van deze gigantische kerst(s)hit!

( als ze de kerst halen)
:X
  Moderator / Kerstkaart terrorist woensdag 13 november 2019 @ 01:35:50 #32
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189917705
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 00:48 schreef JaneDoe het volgende:

[..]

Dus volgens die anonieme bn'er die en goede vriendin van Monique is, woonde André na die vakantie weer bij zijn gezin? Ben ik dan de enige die hier niet overheen leest?
nope je bent niet de enige.
hij heeft de lijntjes naar mo terug goed open gehouden
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189918017
quote:
17s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:42 schreef yvonne het volgende:

[..]

Wat
is
dit :o
Deze single kwam uit de tijd van Bridget VS Katja en was de eind opdracht. Zij zocht Jan Smit, Katja De Jeugd van Tegenwoordig.
  woensdag 13 november 2019 @ 05:39:06 #35
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_189918152
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_189918176
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 05:39 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Van de regen in de drup ...
  woensdag 13 november 2019 @ 06:17:24 #37
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_189918199
Krijg steeds meer de indruk dat Dree in het weekend voor het blok is gezet, door Brigit, als je leest dat hij weer bij Monique woonden, in de krant.
Was natuurlijk wel een luxe van twee walletjes eten.
En nu maar uitvogelen of het, het allemaal wel waard is, om met dat ijskonijn om te gaan.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  woensdag 13 november 2019 @ 06:35:18 #38
482080 AgnesGru
Agnes, easy on the churros!
pi_189918241
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 05:39 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verrassend dat Romy vooraan staat :')
Op donderdag 22 april 2021 18:05 schreef letmehearyouscream het volgende:
Ik heb natuurlijk in principe geen principes, want ik zit hier op SHO.
  woensdag 13 november 2019 @ 06:37:15 #39
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_189918246
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu :? lekker nah nah nah nah???

[ Bericht 2% gewijzigd door Poezewoes op 13-11-2019 06:49:10 ]
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_189918295
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 06:37 schreef Poezewoes het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En nu :? lekker nah nah nah nah???
De hele wereld zal het weten! *O*
  Miss 200.000.000! woensdag 13 november 2019 @ 07:42:24 #41
367000 roos94
pi_189918509
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 23:41 schreef quirina het volgende:

Misschien tijd voor een remake van deze gigantische kerst(s)hit!


( als ze de kerst halen)
Gvd wat is dit nou 😐
pi_189918546
Der ging trouwens jaren geleden een gerucht dat Bridget en Jan Smit het ook gezellig samen hebben gehad, maar dat werd door beiden ontkend.
  Spellchecker woensdag 13 november 2019 @ 07:51:43 #43
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189918578
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Der ging trouwens jaren geleden een gerucht dat Bridget en Jan Smit het ook gezellig samen hebben gehad, maar dat werd door beiden ontkend.
In 2016:
Jan Smit ontkent kus met Bridget Maasland
quote:
Jan Smit en Bridget Maasland zouden hebben gezoend toen ze samen op Ibiza waren voor opnames van het TROS-programma De Zomer Voorbij. De tongzoen was onderdeel van een spelletje in een strandtent, toen de camera's niet draaiden. Dat beweert een 'ooggetuige' tegenover Novum Nieuws. Jan ontkent de zoenpartij.
Volgens de bron duurde de zoenpartij niet lang en werd het stel omringd door collega's. Na afloop zou Bridget hebben gezegd dat Jan 'er niet veel van bakte'.

De zanger, die al twee jaar getrouwd is met Liza Plat, reageert laconiek op de roddel. Vannacht twitterde hij: 'Yeah right! Op een volle camping met allemaal Nederlanders! ;)' En vanmiddag maakte hij een grapje over de roddel: 'Laatste dagje #DZV! Straks nog even lekker zoenen met z'n allen en dan naar huis... '

De managers van de bekende Nederlanders kunnen zich niet indenken dat de twee hebben gezoend. 'Ik kan het me niet herinneren en ik kan het me ook niet voorstellen', reageert Aloys Buys tegen Novum Nieuws, die zelf ook op Ibiza was. 'Ik was erbij en ik heb niks gezien.'

Ook de manager van Maasland trekt het verhaal in twijfel. 'Ik kan het me niet voorstellen.'
  woensdag 13 november 2019 @ 07:53:06 #44
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_189918592
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:47 schreef Sunshine1982 het volgende:
Der ging trouwens jaren geleden een gerucht dat Bridget en Jan Smit het ook gezellig samen hebben gehad, maar dat werd door beiden ontkend.
Je kan het maar naar je zin hebben, en niet inkennig of eenkennig zijn O-)
Hoe dat heet!
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  woensdag 13 november 2019 @ 07:55:22 #45
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_189918607
Denk nu ineens zou Dree zijn zoonje al hebben gezien, of heeft hij daar nu geen tijd voor?
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
  woensdag 13 november 2019 @ 07:57:17 #46
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_189918618
quote:
0s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:53 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Je kan het maar naar je zin hebben, en niet inkennig of eenkennig zijn O-)
Hoe dat heet!
Aanminnig.
The love you take is equal to the love you make.
pi_189918625
Knuffelen met BN'ers waaronder Nikkie P:
https://www.gids.tv/video(...)et-andre-hazes?_gl=1*kgv9pr*_ga*cjFvbnZmNHhOY0hLcFlONXNhamxNMzBOTFpXeGRVT1duSU5RckNlNGpway03MF9BUDZXQ0t1Q1E5azhKNU1zbg..
pi_189919004
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 07:58 schreef letmehearyouscream het volgende:
Knuffelen met BN'ers waaronder Nikkie P:
https://www.gids.tv/video(...)et-andre-hazes?_gl=1*kgv9pr*_ga*cjFvbnZmNHhOY0hLcFlONXNhamxNMzBOTFpXeGRVT1duSU5RckNlNGpway03MF9BUDZXQ0t1Q1E5azhKNU1zbg..
Gedver zie je als eerste dat smoelwerk van Bas Smit :r Het meest irritante wijf uit dat filmpje.
  Miss 200.000.000! woensdag 13 november 2019 @ 08:50:30 #49
367000 roos94
pi_189919092
quote:
1s.gif Op woensdag 13 november 2019 08:42 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Gedver zie je als eerste dat smoelwerk van Bas Smit :r Het meest irritante wijf uit dat filmpje.
  woensdag 13 november 2019 @ 09:02:48 #50
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_189919216
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
O-)
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')