abonnement Unibet Coolblue
pi_189912164
Nah gelukkig is Monique niet compleettttttttt ingestort..... lekker winkelen bij fred...wetende dat de gehele pers er is...Toppie meid. ^O^
pi_189912171
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Ja jesus jij woont in Amsterdam
Ik spot wel eens een plebs, ach welke bner woont er niet, zie Andre van Duin ook wel eens bij de AH :P en heb zo mijn bronnen, wie waar eet in een sjiek restaurant :Y
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_189912180
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:52 schreef Soury het volgende:

[..]

Leer dan iig de straatnamen correct spellen
Ja duh dan moet ik gaan google, ben al blij dat het niet in het engels is ;)
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_189912187
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:54 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ja duh dan moet ik gaan google, ben al blij dat het niet in het engels is ;)
Ok het zijn Engelse straatnamen
NMNS: Taart Soury is geen probleem, die leg ik wel ergens vast in een keuken met wat rookgerei.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_189912199
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:53 schreef Laysa het volgende:
Nah gelukkig is Monique niet compleettttttttt ingestort..... lekker winkelen bij fred...wetende dat de gehele pers er is...Toppie meid. ^O^
He lieverd jij ook hier, ik zeg gezellig O+ *O*
en het commentaar van Mo, met haar doeidoei ach wat moet ze dan, ze kan moeilijk weer in haar caravan gaan zitten, en ik ben benieuwt hoe Oma van Mo er nu over denkt, ja ja ik heb de RLS van hun gevolgd :'(
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_189912216
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:56 schreef Toverheks het volgende:

[..]

He lieverd jij ook hier, ik zeg gezellig O+ *O*
en het commentaar van Mo, met haar doeidoei ach wat moet ze dan, ze kan moeilijk weer in haar caravan gaan zitten, en ik ben benieuwt hoe Oma van Mo er nu over denkt, ja ja ik heb de RLS van hun gevolgd :'(
Ik heb met de dag minder medelijden met Monique
pi_189912371
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:56 schreef Toverheks het volgende:

[..]

He lieverd jij ook hier, ik zeg gezellig O+ *O*
en het commentaar van Mo, met haar doeidoei ach wat moet ze dan, ze kan moeilijk weer in haar caravan gaan zitten, en ik ben benieuwt hoe Oma van Mo er nu over denkt, ja ja ik heb de RLS van hun gevolgd :'(
Ik zat net op hetzelfde moment aan dit te denken :Y
pi_189912451
quote:
11s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:57 schreef Laysa het volgende:

[..]

Ik heb met de dag minder medelijden met Monique
Ik snap sowieso niet dat mensen massaal medelijden met haar hebben.

Ze heeft de afgelopen jaren geleefd als God in Frankrijk, dankzij het riante salaris van vriendlief.

En waarschijnlijk krijgt zij de komende vijftien jaar elke maand een smaak geld op de rekening gestort in de vorm van allemitatie.

Ik denk dat zij er helemaal niet zo rouwig om is
  dinsdag 12 november 2019 @ 19:14:46 #159
483336 Kamover
Ik adviseer u
pi_189912489
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:13 schreef GM78 het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat mensen massaal medelijden met haar hebben.

Ze heeft de afgelopen jaren geleefd als God in Frankrijk, dankzij het riante salaris van vriendlief.

En waarschijnlijk krijgt zij de komende vijftien jaar elke maand een smaak geld op de rekening gestort in de vorm van allemitatie.

Ik denk dat zij er helemaal niet zo rouwig om is
Is natuurlijk een schijntje van wat ze gewend was. Geen villa met range rover etc.
Waar verstand zit groeit geen haar, daarom adviseer ik u een kamover;"best of both worlds".
pi_189912495
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:13 schreef GM78 het volgende:

[..]

Ik snap sowieso niet dat mensen massaal medelijden met haar hebben.

Ze heeft de afgelopen jaren geleefd als God in Frankrijk, dankzij het riante salaris van vriendlief.

En waarschijnlijk krijgt zij de komende vijftien jaar elke maand een smaak geld op de rekening gestort in de vorm van allemitatie.

Ik denk dat zij er helemaal niet zo rouwig om is
Dat denk ik dus ook!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 november 2019 @ 19:18:04 #161
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189912558
shownieuws gaat ook nog even de doei doei laten zien.
ow niet eens. alleen even laten weten dat ze zonder camera heeft verteld dat het goed met haar gaat en ze beloofd had om heen te gaan dus er ook was.
En daar liet ze het bij.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189912588
De lachende derde in deze soap is SBS sjownieuws, want die durven wel, RTL Boel gaat hun collega niet afvallen, zelf ik :@ heb vandaag sjownieuws terug gekeken, ja ja ik schaam me wel een beetje.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_189912606
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:18 schreef Nizno het volgende:
shownieuws gaat ook nog even de doei doei laten zien.
ow niet eens. alleen even laten weten dat ze zonder camera heeft verteld dat het goed met haar gaat en ze beloofd had om heen te gaan dus er ook was.
En daar liet ze het bij.
Oja nee beloofd...Dan moet je ook gaan natuurlijk.
pi_189912612
Ik zit net Boulevard te kijken maar geen woord over deze 'kwestie'.
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 november 2019 @ 19:21:57 #165
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189912625
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:20 schreef Laysa het volgende:

[..]

Oja nee beloofd...Dan moet je ook gaan natuurlijk.
Ach ja, de oppas was al geregeld dus ja ik had toch niets te doen.
Dat klinkt toch wat minder sterk dan dat ze er zelf wilde zijn doordat ze het beloofd had.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 november 2019 @ 19:22:16 #166
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189912630
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit net Boulevard te kijken maar geen woord over deze 'kwestie'.
Meteen aan het begin heel kort
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  dinsdag 12 november 2019 @ 19:22:41 #167
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_189912632
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_189912634
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

Meteen aan het begin heel kort
Shit, gemist :{
pi_189912637
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:21 schreef Lavenderr het volgende:
Ik zit net Boulevard te kijken maar geen woord over deze 'kwestie'.
Dat bedoel ik lees mijn post hier boven Lavenderr, nee die houden het *netjes* al kijk ik weinig naar RTL de laatste tijd, want die Eddy Zoeie of hoe die gek ok heet vind het zo een raar mannetje
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_189912651
quote:
99s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:22 schreef Nizno het volgende:

[..]

Meteen aan het begin heel kort
Jezus voor de kat z'n viool die ellende zitten kijken. Man man man.
Tap tap tap
pi_189912668
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:53 schreef Laysa het volgende:
Nah gelukkig is Monique niet compleettttttttt ingestort..... lekker winkelen bij fred...wetende dat de gehele pers er is...Toppie meid. ^O^
Ik ben benieuwd of ze haar beroemde vrienden en vriendinnen behoudt. Uiteindelijk willen de meeste wellicht vooral op goede voet blijven met de familie Hazes.
pi_189912690
Die foto..
Heeft Bridget nou een dooie hond als handtas?
En wat draagt Dre een teringlelijke sjaal zeg! Die sjaal is nog groter dan dat hij zelf is! Of is het zijn tutteldekentje?
  Moderator / Kerstkaart terrorist dinsdag 12 november 2019 @ 19:25:59 #173
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_189912697
quote:
Nou ik moet zeggen dat ze meer aan het klagen waren over hoe op de sociale media werd gescholden op de profielen van Bridget, kind van Bridget etc
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_189912702
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:25 schreef quirina het volgende:
Die foto..
Heeft Bridget nou een dooie hond als handtas?
En wat draagt Dre een teringlelijke sjaal zeg! Die sjaal is nog groter dan dat hij zelf is! Of is het zijn tutteldekentje?
He, het is wel een merksjaal he, die moet gezien worden, denk een eurotje of 200 dat dat tutteldoekje _O- kost
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_189912711
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Dat bedoel ik lees mijn post hier boven Lavenderr, nee die houden het *netjes* al kijk ik weinig naar RTL de laatste tijd, want die Eddy Zoeie of hoe die gek ok heet vind het zo een raar mannetje
Ik vind die Eddy ook helemaal niks.
Keek vandaag ook eerlijk gezegd alleen maar naar Boulevard omdat ik benieuwd was wat ze hierover zouden gaan zeggen.
pi_189912748
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:26 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik vind die Eddy ook helemaal niks.
Keek vandaag ook eerlijk gezegd alleen maar naar Boulevard omdat ik benieuwd was wat ze hierover zouden gaan zeggen.
Ik ook _O- wanneer gaat Pauw over de scheef om er ook aandacht aan te schenken, of wanneer komt Mo haar verhaal uit de doekjes doen in een prog. bij Beau ieder geval niet die is ook RTL he :P
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
  dinsdag 12 november 2019 @ 19:29:34 #177
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_189912771
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:28 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik ook _O- wanneer gaat Pauw over de scheef om er ook aandacht aan te schenken, of wanneer komt Mo haar verhaal uit de doekjes doen in een prog. bij Beau ieder geval niet die is ook RTL he :P
Vanavond iets meer in Shownieuws zeiden ze.
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_189912800
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:29 schreef Poezewoes het volgende:

[..]

Vanavond iets meer in Shownieuws zeiden ze.
Nou ik blijf lekker Pauw kijken, ga niet zappen, als er nieuws is lees ik het wel hier *O*
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_189912807
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 18:47 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Het is Havermoutkoekje. Die plempt wel vaker iets neer dat zelfs voor SHO-begrippen ongefundeerd is.
Ben ik beroemd/berucht ja? _O-
Het is hier wel beetje hoe ik me 2e klas VMBO voorstel
pi_189912810
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:28 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Ik ook _O- wanneer gaat Pauw over de scheef om er ook aandacht aan te schenken, of wanneer komt Mo haar verhaal uit de doekjes doen in een prog. bij Beau ieder geval niet die is ook RTL he :P
Ze kunnen er eigenlijk ook niet omheen Heks, alhoewel ze zullen proberen de gelederen te sluiten en te hopen dat dit snel overwaait. Het is natuurlijk moeilijk voor 'ze' omdat ze toch weer met haar te doen krijgen in de programma's waar ze aan mee werkt.
pi_189912841
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze kunnen er eigenlijk ook niet omheen Heks, alhoewel ze zullen proberen de gelederen te sluiten en te hopen dat dit snel overwaait. Het is natuurlijk moeilijk voor 'ze' omdat ze toch weer met haar te doen krijgen in de programma's waar ze aan mee werkt.
Alsof ze een moord heeft gepleegd.
pi_189912871
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:31 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ze kunnen er eigenlijk ook niet omheen Heks, alhoewel ze zullen proberen de gelederen te sluiten en te hopen dat dit snel overwaait. Het is natuurlijk moeilijk voor 'ze' omdat ze toch weer met haar te doen krijgen in de programma's waar ze aan mee werkt.
juist helemaal met je eens.
OpperHeks van de vliegende bezemsteel te Amsterdam
pi_189912984
quote:
1s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:31 schreef HaverMoutKoekje het volgende:

[..]

Ben ik beroemd/berucht ja? _O-
Het is hier wel beetje hoe ik me 2e klas VMBO voorstel
Met mensen die niet weten wat verkneukelen betekent, bedoel je?
pi_189913129
Zal André zijn zoontje al gezien hebben ? Normaal kan hij niet zonder zijn ventje en zet foto op instragram. Hoop niet dat hij die kleine dre al vergeten is nu hij stapel verliefd is.
  dinsdag 12 november 2019 @ 19:52:39 #185
185670 Poezewoes
Feyenoord mijn cluppie!!!
pi_189913163
https://veronicainside.nl(...)-en-bridget-maasland
Commentaar Johan Derks op Bridget/André in VI
Tenzij je naam Google is, hou op met te doen alsof je alles weet!
pi_189913203
quote:
10s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:33 schreef Laysa het volgende:

[..]

Alsof ze een moord heeft gepleegd.
Je zou het bijna denken :D
pi_189913214
Wie zich afvroeg hoe het na al het tumult van de laatste dagen met MONIQUE WESTENBERG is, kon dat vandaag met eigen ogen zien het chique Amsterdam-Zuid. In de Cornelis Schuytstraat, het hol van de leeuw dat eerder het domein is van liefdesrivale BRIDGET MAASLAND, mengde zij zich onder een groot aantal van haar showbizzvriendinnen die de verlaten Monique allemaal omarmden!

De hippe Cornelis Schuytstraat in Amsterdam, met zijn winkeltjes en restaurantjes, was altijd het domein van ’verliefde’ BRIDGET MAASLAND (45). De laatste dagen, sinds het bekend worden van haar fling met ANDRÉ HAZES (25), heeft zij daar haar gezicht niet meer laten zien.

Wie er vandaag wel opdook, is de vrouw die sinds dat moment als vrijgezel door het leven gaat: André’s ex MONIQUE WESTENBERG (41). De Rotterdamse waagde zich opgewekt en monter in het hol van de leeuw en werd daar door verzamelde showbizzvrouwen als CONNIE WITTEMAN, LEONTINE BORSATO, NICOLETTE VAN DAM, DAPHNE DECKERS, QUINTY TRUSTFULL, ANOUK SMULDERS, ROMY MONTEIRO en KIRSTEN SCHILDER warm onthaald.

Wie Monique daar ook tegenkwam, was NIKKIE PLESSEN!

Ook zij was te gast bij de opening van de Shoeby Kerst Pop-up Store van Nicolette van Dam, waarvoor de dames een uitnodiging hadden ontvangen. Een uitnodiging die Monique met beide handen aangreep om de wereld te laten zien dat zij, ondanks de moeilijke tijd die zij moet beleven, niet dag en nacht in haar kussen ligt te bijten. Zij zag er opvallend goed en zelfverzekerd uit en liet zich alle omhelzingen, zoenen en kneepjes in haar arm welgevallen... als één van hen!

"Breuk heeft zij niet zien aankomen, het ging net weer goed"
Zeker in de showbizz houden de ontwikkelingen van afgelopen weekend de gemoederen zeer bezig. Connie sprak langdurig met Monique: „Waar we het over hadden? Vrouwendingetjes... Nee, die hou ik voor me.”

Nikkie Plessen, de onderneemster en socialite die even een bom onder Moniques relatie met André leek te leggen, is ook een goede vriendin van Nicolette en kwam even een kijkje nemen in de tijdelijke winkel.
Bij binnenkomst waren dan ook alle ogen op Monique gericht. In een prachtige, gele jurk stapte zij met een opgeheven hoofd de winkel binnen – zich bewust van het feit dat zij voor haar aanwezigheid daar ook al hét onderwerp van gesprek was.

Het gaat goed met me”, vertelt Monique aan PRIVÉ. „Alleen wil ik nu liever niet over mijn situatie praten. Ik ben hier voor Nicolette, ik haar al een tijd geleden beloofd hier bij te zullen zijn. En afspraken kom ik na!”

Monique kreeg veel steun van de vrouwelijke BN’ers, wat haar zichtbaar goed deed. Eén van hen, die liever niet met naam genoemd wil worden, zegt tegen Privé: „Ze is zo sterk, wat een geweldige vrouw is dit. Ik ken haar al een tijdje en heb zo met haar te doen. Ze heeft dit to-taal niet zien aankomen. Die breuk kwam voor haar volledig uit het niets, daardoor komt de klap nog harder aan. Het leek juist weer goed te gaan tussen hen, André woonde na de vakantie op Bonaire gewoon weer thuis in Berkel en Rodenrijs. Alles leek koek en ei. Wat moet het een klap zijn geweest.
Ze is er allemaal klaar mee. Een nummer van André Hazes hoeft ze nooit meer te horen, dan zet ze de radio uit. Ze kiest nu voor zichzelf en kleine DRÉ. En ze heeft groot gelijk.”

Monique was niet alleen naar Amsterdam-Zuid gekomen, maar met enkele goede vriendinnen die ook de afgelopen dagen voor haar klaarstonden en met wie zij ook weer richting huis vertrok.

Maar daar met de gesloten gordijnen ook blíjven, dat is niets voor Monique. Ze heeft een enorme klap te verwerken gekregen, maar laat zich niet klein krijgen en is niet van plan zich voor de buitenwereld te verstoppen.
Bron:Telegraaf
pi_189913269
De anonieme vrouw zal wel Romy Monteiro zijn, die zit er diep in.
  Moderator dinsdag 12 november 2019 @ 20:00:05 #189
388664 crew  Dotteke
pi_189913322
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:52 schreef Poezewoes het volgende:
https://veronicainside.nl(...)-en-bridget-maasland
Commentaar Johan Derks op Bridget/André in VI
Ha ha ha. Wat een ophef wordt er allemaal over gemaakt zeg.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_189913333
Ik denk dat Dre de zorgzaamheid van Mo en oma nog wel gaat missen. Ik zie Fridget nog niet lekker in de keuken een stamppotje maken voor haar kleine Dre. En ik denk ook niet dat zijn moeder zo'n type was.
De familie van Mo was echt een warm dompelbad vergeleken bij wat hij had en wat hij nu heeft.
pi_189913337
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 19:22 schreef Toverheks het volgende:

[..]

Dat bedoel ik lees mijn post hier boven Lavenderr, nee die houden het *netjes* al kijk ik weinig naar RTL de laatste tijd, want die Eddy Zoeie of hoe die gek ok heet vind het zo een raar mannetje
ja blijf bij je leest ofzo. -O-
pi_189913385
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 20:00 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat Dre de zorgzaamheid van Mo en oma nog wel gaat missen. Ik zie Fridget nog niet lekker in de keuken een stamppotje maken voor haar kleine Dre. En ik denk ook niet dat zijn moeder zo'n type was.
De familie van Mo was echt een warm dompelbad vergeleken bij wat hij had en wat hij nu heeft.
Ik heb het vermoeden dat kleine Dré baalt als een stekker. Dat stiekeme is leuk en spannend, maar dit is minder. Nu zit hij aan Bridget vast die het vast en zeker de wereld in geholpen heeft met al haar hints.
pi_189913399
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 20:00 schreef praadje het volgende:
Ik denk dat Dre de zorgzaamheid van Mo en oma nog wel gaat missen. Ik zie Fridget nog niet lekker in de keuken een stamppotje maken voor haar kleine Dre. En ik denk ook niet dat zijn moeder zo'n type was.
De familie van Mo was echt een warm dompelbad vergeleken bij wat hij had en wat hij nu heeft.
Ja Bridget is dan echt zo'n bad met ijskoud water waar je aan het einde van je saunabezoekje nog even snel in gaat. En ook snel uit.
  dinsdag 12 november 2019 @ 20:04:47 #194
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_189913418
Als ie nu niet baalt, dan wel over een paar maanden.
Vóór het internet dacht men dat de oorzaak van domheid een gebrek aan toegang tot informatie was. Inmiddels weten we beter.
pi_189913424
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 20:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat kleine Dré baalt als een stekker. Dat stiekeme is leuk en spannend, maar dit is minder. Nu zit hij aan Bridget vast die het vast en zeker de wereld in geholpen heeft met al haar hints.
Ja nog wel benieuwd wie uiteindelijk met Bridget op de proppen kwam.
  dinsdag 12 november 2019 @ 20:05:36 #196
482727 BloesBloes
well, well, well ...
pi_189913433
Het is ook wel een toestand hoor, wat had Monique dan verwacht dat die jonge gozer bij haar zou blijven, zijn hele leven, beetje naïef volgens mij. Bridget hoeft daar overigens ook niet op te rekenen. Kom op wijfie, hoofd omhoog, borst vooruit en doorlopen en al die aasgieren eromheen, ga lekker koken ofzo!
pi_189913475
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 20:05 schreef letmehearyouscream het volgende:

[..]

Ja nog wel benieuwd wie uiteindelijk met Bridget op de proppen kwam.
Bridget zelf met haar kettinkje en al haar toespelingen met die liedjes van de oude Hazes.
pi_189913479
Ik heb de filmpjes gezien en vond dat Monique er inderdaad zelfverzekerd bij stond. Knap dat ze toch is gegaan vandaag.
pi_189913493
quote:
7s.gif Op dinsdag 12 november 2019 20:05 schreef BloesBloes het volgende:
Het is ook wel een toestand hoor, wat had Monique dan verwacht dat die jonge gozer bij haar zou blijven, zijn hele leven, beetje naïef volgens mij. Bridget hoeft daar overigens ook niet op te rekenen. Kom op wijfie, hoofd omhoog, borst vooruit en doorlopen en al die aasgieren eromheen, ga lekker koken ofzo!
_O- ja Pim
  Spellchecker dinsdag 12 november 2019 @ 20:08:47 #200
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_189913497
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 november 2019 20:03 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Ik heb het vermoeden dat kleine Dré baalt als een stekker. Dat stiekeme is leuk en spannend, maar dit is minder. Nu zit hij aan Bridget vast die het vast en zeker de wereld in geholpen heeft met al haar hints.
Even voor de duidelijkheid; we hebben Dré Hazes, zijn zoon Dré Hazes en diens zoon Dré Hazes ... wie van de drie? c_/
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')