abonnement bol.com Unibet Coolblue
  Overall beste user 2022 donderdag 14 november 2019 @ 12:26:06 #251
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189936696
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 12:18 schreef KoosVogels het volgende:
Dat Jordan zo'n lulverhaal ophangt, valt nog te begrijpen. Die wil Trump ten koste van alles verdedigen.

Maar dat je als buitenstaander meegaat in dat gezwets, mag je gerust zorgwekkend noemen. Erken dan gewoon dat je niet boeit wat Trump heeft gedaan.
Dat kan niet. Want dan gaat je ‘Ordnung muss sein’ stokpaardje dood. Je MOET wel mee in de bullshit.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 14 november 2019 @ 12:28:12 #252
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189936729
Hmmm...
michelleinbklyn twitterde op donderdag 14-11-2019 om 03:47:23 Giuliani claims the same thing! The anti-Semitic conspiracy theory underlining all this hasn't gotten enough attention.https://t.co/i0y6thLVSe https://t.co/GfEqlKayWy https://t.co/LC3vq2Zz54 reageer retweet


To Exonerate Trump, Republicans Embrace Russian Disinformation

Zou dat dan ongeveer de strategie zijn? Nunes en Jordan die bij de hearings telkens de nadruk zullen leggen op Biden en de corruptie van Oekraïne, waarna dit dan 's avonds, samen met de al langer etterende conspiracy BS over Soros en the deep state bij Fox News verder uitgediept gaat worden? Denk het wel he?
An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_189936853
Altijd weer die SOROS _O-
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  donderdag 14 november 2019 @ 12:47:07 #254
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_189936964
Overigens lijkt Buttigieg zich in peilingen enigzins aan de kansloze massa te ontworstelen
https://www.realclearpoli(...)nomination-6730.html
pi_189937294
Amy_Siskind twitterde op donderdag 14-11-2019 om 04:30:54 OMG - @LindseyGrahamSC blocked a resolution in that Senate that passed in the House 405-11 condemning Armenian genocide, after meeting with Trump and Erdogan. This is so deeply troubling, and happening in the light of day! What is wrong with this man! https://t.co/Btl929xOez reageer retweet
Rond Turkije en Trump stinkt het zaakje ook :|W
pi_189937322
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:14 schreef Jojoke het volgende:
Amy_Siskind twitterde op donderdag 14-11-2019 om 04:30:54 OMG - @:LindseyGrahamSC blocked a resolution in that Senate that passed in the House 405-11 condemning Armenian genocide, after meeting with Trump and Erdogan. This is so deeply troubling, and happening in the light of day! What is wrong with this man! https://t.co/Btl929xOez reageer retweet
Rond Turkije en Trump stinkt het zaakje ook :|W
Anders krijg je ook weer allemaal van die lastige indianen- en inuitstammen die ook erkenning willen ;)
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_189937571
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:14 schreef Jojoke het volgende:
Amy_Siskind twitterde op donderdag 14-11-2019 om 04:30:54 OMG - @:LindseyGrahamSC blocked a resolution in that Senate that passed in the House 405-11 condemning Armenian genocide, after meeting with Trump and Erdogan. This is so deeply troubling, and happening in the light of day! What is wrong with this man! https://t.co/Btl929xOez reageer retweet
Rond Turkije en Trump stinkt het zaakje ook :|W
Mijn kennis over procedures in de senaat is niet heel groot, maar als ik het goed begrijp deed Menendez een verzoek om de reguliere procedure te omzeilen en de resolutie gelijk aan te nemen. Dat moet met unanieme consensus dus iedere senator kan dat blokkeren. Als er niet wordt geblokkeerd dan wordt de resolutie gelijk aangenomen. Gebeurt dat wel dan wordt het reguliere proces doorlopen. Ik ga er vanuit dat een dergelijke bipartisan bill in de senaat ook wel met ruime meerderheid aangenomen wordt.
Graham lijkt vooral een enorme aandachtshoer die verder op geen enkele wijze op consistente opvattingen of gedrag te betrappen valt.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189937607
Ander nieuws:
quote:
EPA’s ‘secret science’ plan is back, and critics say it’s worse

Critics are blasting a revised Trump administration plan to give the U.S. Environmental Protection Agency (EPA) broad power to ignore research results when setting public health rules if officials decide the underlying data are not adequately accessible to the public.

The draft document, a version of which was leaked to The New York Times this week, supplements a 2018 data transparency proposal from EPA that was harshly criticized by scientific, environmental, and patient groups, prompting the agency to say it would issue a revision. Although EPA said in a 12 November statement that the leaked document is not the final version it sent earlier this month to the White House for review, the agency did not dispute its core substance.

The proposed supplement “is even worse than we thought it would be,” says Gretchen Goldman of the Union of Concerned Scientists in Washington, D.C. “We didn’t think [the transparency proposal] could get any worse, but we were wrong.”

One issue, critics say, is that EPA wants to greatly broaden the policy’s scope, applying it to all studies and data used by the agency and not just the “dose response” studies mentioned in the initial version. The draft also asks the public to comment on whether, in some cases, the transparency rule should be applied retroactively to past studies used to support regulation, potentially opening the door to challenges of existing rules.

Critics say that language is primarily designed to weaken regulation by preventing EPA from considering epidemiological and other studies in which researchers have promised to protect the privacy of human subjects. Such confidential health information, which is typically not released to the public, has played a major role in shaping stricter EPA limits on air pollutants. For example, the iconic 1993 Six Cities Study, which linked particulate air pollution to human death and disease, helped spur new EPA soot controls. But some industry groups have long objected to EPA’s use of such “secret science.”
https://www.sciencemag.or(...)itics-say-it-s-worse
Waarom de industrie zo zwaar aandringt op die regel is bekend: het maakt het moeilijker om epidemiologische studies uit te voeren. Nu verzekert men deelnemers dat hun gegevens vertrouwelijk behandeld, met niemand anders gedeeld, en enkel voor het vermelde onderzoek gebruikt zullen worden. Met de nieuwe regel wordt dat een waarschuwing dat alle gegevens openbaar gemaakt worden en men geen controle heeft over wie ze voor welk doel zal gebruiken. Je kan verwachten dat veel minder mensen willen deelnemen (er zullen allicht artikels verschijnen over hoe uit zulke data de identiteit van individuele deelnemers kan afgeleid worden, over het gevaar dat verzekeringsmaatschappijen het gebruiken om mensen te weigeren etc.)
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_189937698
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 11:38 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Niet als het bij deze bron wegkomt. Die heeft zich namelijk al eerder lachwekkend gemaakt toen hij de El Paso schutter een links-extremist noemde.

Mag 8chan bij de mediabiasfactcheck toegevoegd worden?
Ik ben benieuwd naar de betrouwbaarheid van de whistleblower en Adam Schiff.
Je weet wel Schiff die een leuk verhaaltje had verzonnen rond het telefoongesprek en die de whistleblower niet bekend wilt maken zodat iedereen kan horen wat die man te zeggen heeft.
pi_189937761
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de betrouwbaarheid van de whistleblower en Adam Schiff.
Je weet wel Schiff die een leuk verhaaltje had verzonnen rond het telefoongesprek en die de whistleblower niet bekend wilt maken zodat iedereen kan horen wat die man te zeggen heeft.
Wat heeft hij verzonnen dan?
  Moderator donderdag 14 november 2019 @ 13:50:55 #261
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_189937788
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de betrouwbaarheid van de whistleblower
De Intelligence Community Inspector General, Michael Atkinson, is door Trump aangesteld en die heeft meteen aan het begin al een onderzoek gedaan naar de betrouwbaarheid en geconcludeerd dat het dat was.
quote:
Following the standard process, the IC IG conducted an independent, preliminary investigation to evaluate the credibility of the whistleblower's complaint. That office found the disclosure credible and that it satisfied the statute's definition of an "urgent concern."
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  donderdag 14 november 2019 @ 13:55:35 #262
62913 Blik
The one and Only!
pi_189937897
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:44 schreef Chivaz het volgende:

[..]

Ik ben benieuwd naar de betrouwbaarheid van de whistleblower en Adam Schiff.
Je weet wel Schiff die een leuk verhaaltje had verzonnen rond het telefoongesprek en die de whistleblower niet bekend wilt maken zodat iedereen kan horen wat die man te zeggen heeft.
Het idee van een whistleblower lijkt mij juist dat die persoon onbekend blijft toch?
pi_189937918
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:55 schreef Blik het volgende:

[..]

Het idee van een whistleblower lijkt mij juist dat die persoon onbekend blijft toch?
Jup, helemaal bij een Trump die karaktermoord als 1 van z'n meestgebruikte tactieken gebruikt.
nee, jij dan!
  donderdag 14 november 2019 @ 14:02:04 #264
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189938033
Mensen, laat je toch niet afleiden door Chivaz.

Er zijn belangrijker dingen om over te hebben hier..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189938036
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:14 schreef Jojoke het volgende:
Amy_Siskind twitterde op donderdag 14-11-2019 om 04:30:54 OMG - @:LindseyGrahamSC blocked a resolution in that Senate that passed in the House 405-11 condemning Armenian genocide, after meeting with Trump and Erdogan. This is so deeply troubling, and happening in the light of day! What is wrong with this man! https://t.co/Btl929xOez reageer retweet
Rond Turkije en Trump stinkt het zaakje ook :|W
Vrij bizarre opmerkingen trouwens:
quote:
Graham objected to passing the resolution in the Senate, saying senators shouldn't "sugarcoat history or try to rewrite it."

Under the Senate's rules, any one senator can ask for consent to pass a bill or resolution, but any one senator can block it.

Graham's objection came hours after he took part in a White House meeting with Trump, Erdoğan and a group of GOP senators.

"I just met with President Erdoğan and President Trump about the problems we face in Syria by the military incursion by Turkey. I do hope that Turkey and Armenia can come together and deal with this problem," he added on the Senate floor.

Graham added that he was objecting "not because of the past but because of the future."
https://thehill.com/homen(...)fter-erdogan-meeting
Eén van de comments onder dat artikel:
"There's two spines in John McCain's coffin."

Ook de meeting met Erdogan was nogal...
quote:
Trump touted that he and Erdoğan are “very good friends,” adding later that Erdoğan is “doing a fantastic job for the people of Turkey.” Trump also claimed Erdoğan has a “great relationship” with the Kurds amid reports of ethnic cleansing in the Syria offensive.

[..]

Trump invited five Republican senators to meet with Erdoğan at the White House: Sens. Lindsey Graham (S.C.), Jim Risch (Idaho), Ted Cruz (Texas), Joni Ernst (Iowa) and Rick Scott (Fla.).

“The purpose of this meeting is to have an American civics lesson for our friends in Turkey,” Graham said at the top of the meeting.

“And there’s a pony in there somewhere if we can find it,” Graham added, referencing a joke that is said to have been a favorite of former President Reagan’s.
https://thehill.com/homen(...)with-turkeys-erdogan
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Overall beste user 2022 donderdag 14 november 2019 @ 14:05:40 #266
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189938091
RealSaavedra twitterde op donderdag 14-11-2019 om 02:12:13 Tucker Carlson: “If we’re really being honest here, Russia poses no threat to the United States at all” https://t.co/vav5M2zlvF reageer retweet
Gaat U maar rustig slapen....
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
  donderdag 14 november 2019 @ 14:12:15 #267
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189938200
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:05 schreef Ulx het volgende:
RealSaavedra twitterde op donderdag 14-11-2019 om 02:12:13 Tucker Carlson: “If we’re really being honest here, Russia poses no threat to the United States at all” https://t.co/vav5M2zlvF reageer retweet
Gaat U maar rustig slapen....
Eigenlijk heeft hij half gelijk. Militair-technisch misschien niet, maar indirect kunnen ze dit wel.

Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 14 november 2019 @ 14:22:27 #268
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189938351
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 12:16 schreef Ulx het volgende:
Jordan had wel een goed punt toen hij opmerkte dat de persoon die dit allemaal in gang heeft gezet niet gehoord wordt. Ik had Trump ook graag onder ede verhoord zien worden.

Maar Gym zal wel iemand anders bedoelen.
Peter Welch heeft het nog geprobeerd. :P
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 14 november 2019 @ 14:25:54 #269
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189938392
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189938556
Minister van buitenlandse zaken van Oekraine:
quote:
Prystaiko: Sondland did not tell me any link between Burisma probe, military aid to Ukraine

Ukraine did not hear from U.S. Ambassador to the EU Gordon Sondland about a link between the delay in military assistance to Ukraine and the investigation into the case of Burisma Holdings, where son of former Vice President Joe Biden Hunter worked.

"Ambassador Sondland did not tell us, and did not tell me exactly, about the relation between the [military] assistance and the investigations. You should ask him. I do not recall any conversation with me as with foreign minister. It was not we, the Ukrainian officials (who were told this)," Prystaiko told the journalists in Kyiv on Thursday.

He said he had no contact with Sondland as an official.

"I have never seen a direct link between investigations and security assistance. Yes, investigations were mentioned, you know, in a presidential conversation. But there was no clear connection between these events," the minister said.
https://en.interfax.com.ua/news/general/624611.html
Spreekt dit het verhaal van Sonderland in enige wijze tegen? Maw, heeft hij personen van dat ministerie genoemd?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
pi_189938669
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 13:49 schreef Zwoerd het volgende:

[..]

Wat heeft hij verzonnen dan?
Schiff zei in zijn opening statement over de whistleblower complaint dat Trump in het telefoongesprek gesprek Zelensky 7 maal gevraagd zou hebben "I want you to make up dirt on a political opponent".

Wat natuurlijk niet waar is. Schiff kwam er later op terug en noemde het een parodie.

  donderdag 14 november 2019 @ 14:53:10 #272
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189938727
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:48 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Schiff zei in zijn opening statement over de whistleblower complaint dat Trump in het telefoongesprek gesprek Zelensky 7 maal gevraagd zou hebben "I want you to make up dirt on a political opponent".

Wat natuurlijk niet waar is. Schiff kwam er later op terug en noemde het een parodie.

Hoe hij het ook zij: De feiten kun je niet weerleggen.
Een Theo Koomen momentje serieus nemen is wel érg armoedig van Fox.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 14 november 2019 @ 14:55:06 #273
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189938740
Karaktermoord is de enige strategie die ze hebben.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189938757
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:53 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Hoe hij het ook zij: De feiten kun je niet weerleggen.
Een Theo Koomen momentje serieus nemen is wel érg armoedig van Fox.
Speciaal voor jou dan nog de NBC versie.

"Schiff loog maar het was maar een grapje, moet kunnen."

  donderdag 14 november 2019 @ 14:59:25 #275
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189938794
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:55 schreef Fir3fly het volgende:
Karaktermoord is de enige strategie die ze hebben.
Dat is gelijk de reden dat ze zo hameren op de identiteit van de klokkenluider. De dems weten dat wanneer die bekend wordt ze massaal in de aanval gaan, want wie weet heeft dit individu wel een achterneef die eens een hond heeft geschopt. Als ze werkelijk iets willen debunken, dan vragen ze toch de data van de server die Trump in bezit heeft op en maken die openbaar?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 14 november 2019 @ 15:00:14 #276
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189938810
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:56 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Speciaal voor jou dan nog de NBC versie.

"Schiff loog maar het was maar een grapje, moet kunnen."

hij had de feiten niet verkeerd.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  Overall beste user 2022 donderdag 14 november 2019 @ 15:01:31 #277
3928 Ulx
you aint no punk you punk
pi_189938828
De reden is het leven van de klokkenluider tot een hel maken en zo een voorbeeld stellen.
I hate to advocate drugs, alcohol, violence, or insanity to anyone, but they've always worked for me.
pi_189938852
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 14:59 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Dat is gelijk de reden dat ze zo hameren op de identiteit van de klokkenluider. De dems weten dat wanneer die bekend wordt ze massaal in de aanval gaan, want wie weet heeft dit individu wel een achterneef die eens een hond heeft geschopt. Als ze werkelijk iets willen debunken, dan vragen ze toch de data van de server die Trump in bezit heeft op en maken die openbaar?
De klokkenluider is al lang bekend natuurlijk. De dems willen het niet naar buiten brengen dat het Eric Ciaramella is omdat ze weten dat de aanval terecht gaat zijn.
  donderdag 14 november 2019 @ 15:04:22 #279
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189938869
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:03 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

De klokkenluider is al lang bekend natuurlijk. De dems willen het niet naar buiten brengen dat het Eric Ciaramella is omdat ze weten dat de aanval terecht gaat zijn.
:') ja hoor, jij komt met een naam op de proppen, maar geen republikein die er op in gaat.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 14 november 2019 @ 15:06:18 #280
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189938891
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:01 schreef Ulx het volgende:
De reden is het leven van de klokkenluider tot een hel maken en zo een voorbeeld stellen.
het mooie is dat ze alleen maar kunnen gissen wie het is. :D
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189938892
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

hij had de feiten niet verkeerd.
Dan kun je vast die 7 keer dat Trump Zelensky vraagt "dirt" te verzinnen over zijn politiek rivaal quoten uit het vrijgegeven telefoon gesprek.
pi_189938898
quote:
10s.gif Op donderdag 14 november 2019 12:38 schreef xpompompomx het volgende:
Altijd weer die SOROS _O-
Als ze dit over 200 jaar terug lezen denken ze dat Soros een soort romeinse imperator was.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
  donderdag 14 november 2019 @ 15:08:18 #283
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189938919
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:06 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Als ze dit over 200 jaar terug lezen denken ze dat Soros een soort romeinse imperator was.
en Trump een Golem
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189938937
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:04 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

:') ja hoor, jij komt met een naam op de proppen, maar geen republikein die er op in gaat.
Jawel hoor.

quote:
Kentucky Republican Sen. Rand Paul named the alleged whistleblower Eric Ciaramella and called for him to testify as part of the impeachment hearings.
https://www.washingtonexa(...)led-in-for-testimony
  donderdag 14 november 2019 @ 15:12:47 #285
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189938990
Hoe weet Paul dat? En waarom zou karaktermoord op een klokkenluider terecht zijn? Heeft niks te maken met wat de feiten zijn.
  donderdag 14 november 2019 @ 15:12:49 #286
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189938991
quote:
Rand Paul. _O- genoeg gelachen. Mogen we nu weer on topic?
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 14 november 2019 @ 15:13:39 #287
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189939006
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:12 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Hoe weet Paul dat? En waarom zou karaktermoord op een klokkenluider terecht zijn? Heeft niks te maken met wat de feiten zijn.
dat heb ik hem al proberen uit te leggen.
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189939103
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Rand Paul. _O- genoeg gelachen. Mogen we nu weer on topic?
Lach het maar weg, maak er een parodie van net als je held Schiff. Ik wacht nog op je quotes uit het telefoongesprek waar Trump Zelensky 7 maal vraagt dirt te verzinnen over zijn politiek rivaal...

Eric Ciaramella is de whistleblower. En de Dems hebben hun redenen dat om dat liever niet kenbaar te maken.
pi_189939160
Die klokkenluider is toch al lang niet relevant meer :')
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_189939161
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:12 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Rand Paul. _O- genoeg gelachen. Mogen we nu weer on topic?
Oh ja, trump junior wist het ook.
Hóe? vertellen wij niet.

Drain the swamp🇺🇸
  donderdag 14 november 2019 @ 15:21:22 #291
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189939191
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:17 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Ik wacht nog op je quotes uit het telefoongesprek waar Trump Zelensky 7 maal vraagt dirt te verzinnen over zijn politiek rivaal...

Waarom zou je daarom wachten? Schiff quote Trump helemaal niet in dat stukje. Beetje dom dit.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189939193
quote:
2s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:19 schreef xpompompomx het volgende:
Die klokkenluider is toch al lang niet relevant meer :')
En dat!

Zojuist KellyAnne Conway horen ratelen tegen Wolf...in de ontkenning tot de max.
Zij blijft haar geloof en vertrouwen verkondigen in trump senior.
Onbegrijpelijk.
  donderdag 14 november 2019 @ 15:21:57 #293
460259 kladderadatsch
MAKEaMEricAGREATaGAIN
pi_189939201
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:19 schreef AnneX het volgende:

[..]

Oh ja, trump junior wist het ook.
Hóe? vertellen wij niet.

Drain the swamp🇺🇸
Jammer, te laat!

An apatheist is someone who is not interested in accepting or rejecting any claims that gods exist or do not exist.
pi_189939264
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:21 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Waarom zou je daarom wachten? Schiff quote Trump helemaal niet in dat stukje. Beetje dom dit.
Omdat Schiff volgens klappernoot de feiten over de inhoud niet verkeerd had. Dan kan klappernoot die feiten vast quoten uit het gesprek. Kan hij dat niet concludeer ik dat Schiff de feiten wel fout had.

quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:00 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

hij had de feiten niet verkeerd.
  donderdag 14 november 2019 @ 15:27:56 #295
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189939297
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:25 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Omdat Schiff volgens klappernoot de feiten over de inhoud niet verkeerd had.

Dat klopt. Schiff quote dan ook niet de inhoud.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  donderdag 14 november 2019 @ 15:27:57 #296
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189939298
quote:
1s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:21 schreef AnneX het volgende:

[..]

En dat!

Zojuist KellyAnne Conway horen ratelen tegen Wolf...in de ontkenning tot de max.
Zij blijft haar geloof en vertrouwen verkondigen in trump senior.
Onbegrijpelijk.
Ze doet me wel denken aan Magda Goebbels..
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
pi_189939332
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:27 schreef klappernootopreis het volgende:

[..]

Ze doet me wel denken aan Magda Goebbels..
En als er éen tegenwicht krijgt, is zij het wel...van haar echtgenoot. 8)7
( misschien hebben zij de overeenkomst, dat het niet over trump en politiek gaat?
“Schat, hoe was jouw dag vandaag.?” Stilte...
pi_189939342
quote:
14s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Dat klopt. Schiff quote dan ook niet de inhoud.
Dat klopt. Als Schiff wel had gequote uit telefoongesprek dan had hij die uitspraken nooit kunnen doen. Want dat komt helemaal niet voor in het gesprek.

Oftewel hij verzint maar wat.
  donderdag 14 november 2019 @ 15:32:42 #299
384435 klappernootopreis
Pleens treens en ottomobile
pi_189939370
quote:
0s.gif Op donderdag 14 november 2019 15:25 schreef Sjemmert het volgende:

[..]

Omdat Schiff volgens klappernoot de feiten over de inhoud niet verkeerd had. Dan kan klappernoot die feiten vast quoten uit het gesprek. Kan hij dat niet concludeer ik dat Schiff de feiten wel fout had.
[..]

Kom op slimpie. je weet wel beter. er is verdorie een impeachment procedure aan de gang. En met reden.

Altijd hetzelfde met die dit soort "users" (geen usericon, altijd dezelfde type reacties, oeverloos off topic gezuig en zich verstoppen wanneer de rest weer terug gaat naar het onderwerp )
Mag ik je vandaag weer eens irriteren?
  donderdag 14 november 2019 @ 15:33:27 #300
44703 ExtraWaskracht
Laat maar lekker draaien
pi_189939382
Kennelijk neemt Sjemmert het serieus dat Trump een echt onderzoek wilde, want "corruptie". Hi-ha-ho. :X
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')