quote:D1. Sporting CP (Portugal)
D2. PSV (Nederland)
D3. Rosenborg BK (Noorwegen)
D4. LASK (Oostenrijk)
G1. FC Porto (Portugal)
G2. Young Boys (Zwitserland)
G3. Feyenoord (Nederland)
G4. Rangers FC (Schotland)
L1. Manchester United (Engeland)
L2. FC Astana (Kazachstan)
L3. Partizan Belgrado (Servië)
L4. AZ (Nederland)
Verder belangrijk; de strijd waar we als Nederland op de coëfficiëntenranglijst in verwikkeld zijn. Hieronder een nuttig overzicht van de concurrenten op de ranking.. en hier een overzicht van wat welke plaats op de coëfficiëntenranglijst aan tickets oplevert.quote:Speelschema
Matchday One - 19 September
18:55 PSV v Sporting CP 3-2
21:00 Partizan v AZ 2-2
21:00 Rangers FC v Feyenoord 1-0
Matchday Two - 3 Oktober
18:55 Feyenoord v FC Porto
18:55 AZ v Manchester United
21:00 Rosenborg BK v PSV
Matchday Three - 24 Oktober
18:55 Young Boys v Feyenoord
18:55 AZ v FC Astana
21:00 PSV v LASK
Matchday Four - 7 November
18:55 LASK v PSV
21:00 Feyenoord v Young Boys
21:00 FC Astana v AZ
Matchday Five - 28 November
18:55 Feyenoord v Rangers FC
18:55 AZ v FC Astana
21:00 Sporting CP v PSV
Matchday Six - 12 December
18:55 PSV v Rosenborg BK
21:00 FC Porto v Feyenoord
21:00 Manchester United v AZ
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wie zegt dat Tonny naar PSV had gewild, het is geen Wijnaldum he.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:25 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
PSV had Vilhena moeten halen.
Wie?quote:Op donderdag 7 november 2019 20:29 schreef Themeparktommy het volgende:
Geen last meer van PSV dit jaar dus...
Jawel, dat is 'ie wel.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:29 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Wie zegt dat Tonny naar PSV had gewild, het is geen Wijnaldum he.
En? Jullie gingen voor de titel en zijn veel beter dan de Nederlandse subtop toch?quote:
Dat treintje komt maar 1x langs.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:31 schreef KingRadler het volgende:
Advocaat heeft een clausule in contract staan als PSV meer biedt dan ben ik weg bij Feyenoord.
biedquote:Op donderdag 7 november 2019 20:31 schreef KingRadler het volgende:
Advocaat heeft een clausule in contract staan als PSV meer bied dan ben ik weg bij Feyenoord.
Sorry dat onze Lamballen door hun optredens tegen ADO en emmen dit veroorzaakt hebben.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:30 schreef Ramboetan het volgende:
Dat deze club derde staat in de eredivisie zegt een hoop.
Nja hij is niet verantwoordelijk voor de aankopen natuurlijk.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:30 schreef RensAjacied het volgende:
Geen Johan Cruijffschaal, geen kans op kampioenschap, niet overwinteren in Europa, zwakke optredens in de media.
Hoelang mag Van Bommel aanmodderen? 40 miljoen geïnvesteerd
Dankuquote:Op donderdag 7 november 2019 20:30 schreef Coco. het volgende:
VBL / Van Bommel en De Jong moeten ontslagen worden
quote:Op donderdag 7 november 2019 20:32 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Laat dit maar aan de dokters over.
Denk dat Dickie gewoon clubs gaat coachen danquote:Op donderdag 7 november 2019 20:31 schreef KingRadler het volgende:
Advocaat heeft een clausule in contract staan als PSV meer biedt dan ben ik weg bij Feyenoord.
Iets met je moederquote:Op donderdag 7 november 2019 20:34 schreef GGMM het volgende:
Oh, ik kom op een lekker moment binnen.
PSV
HAHAHAHAHAHAquote:Op donderdag 7 november 2019 20:34 schreef skysherrif het volgende:
Waarom lacht iedereen
Chelsea kwam toch ook nog terug
last van ADHD die gastquote:Op donderdag 7 november 2019 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Die stadionspeaker is echt een volksmenner
Liever dit dat een overwinning voor beide teams.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:34 schreef 3rr0r het volgende:
Lekker voor al die juicherds van afgelopen dinsdag
quote:Op donderdag 7 november 2019 20:30 schreef yats het volgende:
[..]
En? Jullie gingen voor de titel en zijn veel beter dan de Nederlandse subtop toch?
Wie?quote:Op donderdag 7 november 2019 20:32 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Mij en @:GGMM niet taggen
Waardeloos stuk vreten dat je bent.
Daar weten ze in Oostenrijk wel raad meequote:Op donderdag 7 november 2019 20:34 schreef Van_Poppel het volgende:
Die stadionspeaker is echt een volksmenner
Maddy Janssen moet getroost worden.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Bij PSV weten ze wel wat titels winnen is" - Viergever
Smerige dikzak.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo nog een stapel broodjes smeren.
Vies honger G.
Dit is de kampioenswedstrijd.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
"Bij PSV weten ze wel wat titels winnen is" - Viergever
Normaliter zou ik je nu sterkte wensen.quote:
@GGMMquote:Op donderdag 7 november 2019 20:35 schreef WethouderHekking het volgende:
Dit lijkt een beetje op de wanprestatie van Feyenoord tegen Trencin van vorig haar.
quote:Op donderdag 7 november 2019 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
Normaliter zou ik je nu sterkte wensen.
Maar dit is jullie zo enorm gegund
Ze zal behoorlijk maddy zijn ja.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:35 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Maddy Janssen moet getroost worden.
vorig haarquote:Op donderdag 7 november 2019 20:35 schreef WethouderHekking het volgende:
Dit lijkt een beetje op de wanprestatie van Feyenoord tegen Trencin van vorig haar.
Geen volkorentoastje met zalmsalade klappen om de overwinning van LASK te vieren.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:35 schreef Muskusboktor57 het volgende:
Ik ga zo nog een stapel broodjes smeren.
Vies honger G.
quote:Op donderdag 7 november 2019 20:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze zal behoorlijk maddy zijn ja.
karma is a bitchquote:Op donderdag 7 november 2019 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
Fucking gaylord.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:36 schreef Nober het volgende:
[..]
Geen volkorentoastje met zalmsalade klappen om de overwinning van LASK te vieren.
quote:Op donderdag 7 november 2019 20:37 schreef Zipportal het volgende:
Van Bommel gaat straks code 7500 drukken.
quote:Op donderdag 7 november 2019 20:37 schreef Zipportal het volgende:
quote:
DOE HET NIETquote:Op donderdag 7 november 2019 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Als Zoet het hele seizoen keept spring ik van een flat.
Quote voor het nageslacht.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je bedoeld PSVCL? Ik lach me alleen maar kapot hier.quote:
Vliegtuig laten landen in Lelystad.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:38 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Het SCHAAM JE KAPOT is ook al 5 minuten geleden ingezet.
Gaan we straks allemaal het vliegtuig opwachten op Eindhoven Airport?
Makkelijk gezegd. Hij keept nu al nauwelijks.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
Beek.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Vliegtuig laten landen in Lelystad.
Hoelaat speelt Vitesse vandaag?quote:Op donderdag 7 november 2019 20:36 schreef yats het volgende:
[..]
maar Feyenoord staat in het rechter rijtje nog toch ?quote:
quote:Op donderdag 7 november 2019 20:40 schreef KingRadler het volgende:
Einde tijdperk Bommel
Het waren 2 fantastische jaren.
Jawel joh dat welquote:Op donderdag 7 november 2019 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Sterker nog. Tweede worden ze ook niet
quote:
AZ godenquote:Op donderdag 7 november 2019 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Niet. Wij bladeren ons tenminste niet twee keer tegen een stel Oostenrijkse semiprofs.quote:
Met Dick aan het roer zijn we daar zo weg.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar Feyenoord staat in het rechter rijtje nog toch ?
hahahaha
PSV binnenkort ook.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:39 schreef Predator40 het volgende:
[..]
maar Feyenoord staat in het rechter rijtje nog toch ?
hahahaha
AZ heeft een beter team ja.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
blatterminuut stiltequote:Op donderdag 7 november 2019 20:40 schreef KingRadler het volgende:
Einde tijdperk Bommel
Het waren 2 fantastische jaren.
ik trap hier niet in kutmodquote:Op donderdag 7 november 2019 20:14 schreef Lenny_Leonard het volgende:
De instelling van die gasten ook.
Hoezo werken ze niet gewoon voor hun ..geld?
@:caland
@:jancees
sorry maar van Bommel have left the buildingquote:Op donderdag 7 november 2019 20:41 schreef Coco. het volgende:
Ik kijk uit naar het interview met Bommel.
Nee, dat soort wedstrijden worden je ook niet gegund als je 7e of 8e in de competitie wordt.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:40 schreef yats het volgende:
[..]
Niet. Wij bladeren ons tenminste niet twee keer tegen een stel Oostenrijkse semiprofs.
Schuimdouche over de teambusquote:Op donderdag 7 november 2019 20:37 schreef Zipportal het volgende:
@GGMMquote:Op donderdag 7 november 2019 20:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
sorry maar van Bommel have left de building
dit.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:40 schreef RensAjacied het volgende:
Als ik iemand nou een crisis gun is het Van Bommel wel
De Herdgang hedde roest in huus.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:41 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Schuimdouche over de teambus
quote:Op donderdag 7 november 2019 20:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
sorry maar van Bommel have left the building
quote:Op donderdag 7 november 2019 20:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
PSV word toch geen 7e of 8e dit jaar joh. Doe normaal.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:41 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Nee, dat soort wedstrijden worden je ook niet gegund als je 7e of 8e in de competitie wordt.
Brainport Eindhovenquote:Op donderdag 7 november 2019 20:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
blatterminuut stilte
[ afbeelding ]
Dat denken @onlogisch en ik ook niet!quote:Op donderdag 7 november 2019 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
PSV word toch geen 7e of 8e dit jaar joh. Doe normaal.
Genotquote:
Left Right Behindquote:Op donderdag 7 november 2019 20:41 schreef RAVW het volgende:
[..]
Haha weer een word.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:43 schreef yats het volgende:
[..]
PSV word toch geen 7e of 8e dit jaar joh. Doe normaal.
Ja, Davyquote:Op donderdag 7 november 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ik was er niet bij hier op dinsdag, maar waren er nog PSV-ers die Ajax gingen uitlachen toen?
uiteraard, veel gejuich voor Chelseaquote:Op donderdag 7 november 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
Ik was er niet bij hier op dinsdag, maar waren er nog PSV-ers die Ajax gingen uitlachen toen?
Safersephy heeft een lijstje gemaakt ja.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
Dat zouden ze nooit doen.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
Van die smerige drab in zo'n bakje wat ze zalmsalade noemen heb je echt geen jaren smaakontwikkeling voor nodig.quote:
En hoeveel punten heeft Brugge inmiddels in de CL? Of Brugge en Gent samen?quote:
dat was heel cringe jaquote:Op donderdag 7 november 2019 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
uiteraard, veel gejuich voor Chelsea
Als ik daar aan terugdenk maakt dat alweer meteen de hele week goedquote:Op donderdag 7 november 2019 20:45 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
uiteraard, veel gejuich voor Chelsea
Meer dan PSV in ieder geval.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:45 schreef yats het volgende:
[..]
En hoeveel punten heeft Brugge inmiddels in de CL? Of Brugge en Gent samen?
Ja, ik.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:44 schreef GGMM het volgende:
Dick gaat Young Boys slopen.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:45 schreef Zipportal het volgende:
Feyenoord gaat het Nederlandse Voetbal redden allen.
quote:Op donderdag 7 november 2019 20:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Safersephy heeft een lijstje gemaakt ja.
quote:
Advocaat van de Duivel zekerquote:Op donderdag 7 november 2019 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Feyenoord pakt die jonge boys snoeihard
RAPEDquote:Op donderdag 7 november 2019 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
Feyenoord zet gewoon de Wolf in en die vreet die jonge knapen wel opquote:Op donderdag 7 november 2019 20:46 schreef 3rr0r het volgende:
1 eigen doelpunt en een penalty veroorzaken?quote:Op donderdag 7 november 2019 20:47 schreef BB-King het volgende:
Ik hoop dat Senesi begint.
Ik voel gewoon dat het zijn avond wordt.
Baco Arie staat erin.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:47 schreef BB-King het volgende:
Opstelling Feyenoord: Vermeer; Karsdorp, Ié, Van der Heijden, Haps; Tapia, Toornstra, Kökcü; Berghuis, Jørgensen, Sinisterraquote:Op donderdag 7 november 2019 20:47 schreef BB-King het volgende:
uh, okéquote:Op donderdag 7 november 2019 20:49 schreef KingRadler het volgende:
Advocaat pakt Feyenoord met Euro’s
Jan Arie begintquote:Op donderdag 7 november 2019 20:47 schreef BB-King het volgende:
KNOKKENtwitter:copier_martijn twitterde op donderdag 07-11-2019 om 20:46:18Supporters van Young Boys worden de supporters buis doorgeslagen. Buitensporig geweld weer van de ME. #feyyb reageer retweet
quote:Op donderdag 7 november 2019 20:50 schreef Coco. het volgende:
Yes het is officieel
CRISIS IN EINDHOVEN
PSV gaat Seedorf halen.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:50 schreef TLC het volgende:
Volgend seizoen mag Dick aan de slag in Eindhoven, die beste man krijgt nooit rust
Hij heeft een clausule in contract staan als PSV komt is hij weg bij Feyenoordquote:Op donderdag 7 november 2019 20:50 schreef TLC het volgende:
Volgend seizoen mag Dick aan de slag in Eindhoven, die beste man krijgt nooit rust
Van Gaal.quote:
1-3quote:Op donderdag 7 november 2019 20:52 schreef MC-Morgan het volgende:
Zeg het maar jongens, wat gaat het worden?
Ik zie het gebeuren. Louis is er rancuneus genoeg voorquote:
0-7 YB.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:52 schreef MC-Morgan het volgende:
4-1 LASKquote:Op donderdag 7 november 2019 20:52 schreef MC-Morgan het volgende:
Toch lolliger dan "F side is niet makkelijk" of zo.quote:
Viespeukjesquote:Op donderdag 7 november 2019 20:52 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[ afbeelding ]
Is dit al gepost?
Wel mooi na Bommel.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:52 schreef SaferSephy het volgende:
[..]
Ik zie het gebeuren. Louis is er rancuneus genoeg voor
BahiaGodquote:Op donderdag 7 november 2019 20:54 schreef MC-Morgan het volgende:
Zet deze maar op CV.
[ afbeelding ]
Dat ze geen sletten zijn. Sommige chickies zijn hard to get en andere moet je eerst twee Breezers voerenquote:Op donderdag 7 november 2019 20:53 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Toch lolliger dan "F side is niet makkelijk" of zo.
Dat doek snap ik nog steeds niet.
Wat is dit voor neger?quote:Op donderdag 7 november 2019 20:54 schreef MC-Morgan het volgende:
Zet deze maar op CV.
[ afbeelding ]
Dick laat Young Boys huilen.quote:Op donderdag 7 november 2019 20:52 schreef MC-Morgan het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |