Weet ik niet per se, het is een afleidertje in de opdracht voor kandidaten die enkel op de eerste tekens letten wat dan de naam zou zijn.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:01 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dit soort dubbelzinnigheid is eigenlijk wel een beetje flauw richting de kandidaten.
We zullen dat pas zeker weten in de finale. Zelf geloof ik dat de mol een afwijkende waaier had (anders zou er dus 1 kandidaat/mol zijn die 2 waaiers heeft).quote:Op zondag 9 februari 2020 19:24 schreef Moira het volgende:
Het is aannemelijk dat de namen van alle kandidaten op een waaier hebben gestaan, in de context dat ze in wie is de mol zijn.
In het verlengde van het bovenstaande, dan zouden we dus een dubbele waaier hebben als Mil de mol blijkt te zijn.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:24 schreef Moira het volgende:
(4) Als de oud-mollen er allemaal op staan, is er sowieso een waaier waar op staat 'Milouska is de mol' (Milouska Meulens uit 2006). In Chinese tekens zal dat hetzelfde geschreven worden als 'Miljuschka is de mol'.
洋是卧底 : yang shi wodiquote:Op zondag 9 februari 2020 19:24 schreef Moira het volgende:
(1) "De buitenlander is de mol" kan op Claes wijzen, als 'buitenlander voor ons'. Maar de Chinese tekens voor 'buitenlander' worden ook gebruikt om westerlingen aan te duiden, dus kan ook bij de 'opvulling' horen.
Zou ook kunnen idd, moest ik ook aan denken toen ik zag dat het om 'yang' ging. Bij de andere namen gaat het ook om de klank. Ik pas m'n post wel ff met die optie aan ook.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:44 schreef Gentianella het volgende:
[..]
洋是卧底 : yang shi wodi
Volgens mij staat hier gewoon Jan is de mol, en helemaal niet ‘de buitenlander is de mol’. ‘Foreign, western’ is volgens mijn Chinees woordenboekje pas de 3e betekenis van 洋, en dan zou het dus ook gewoon op iedereen slaan. Gebruikelijker voor ‘buitenlander’ is 外国人 (wai guo ren), dus mij lijkt het logischer dat ze hier gewoon oud-mol Jan bedoelen ipv een niet-gebruikelijke (en volgens mij grammaticaal ook niet correcte) manier om buitenlander te zeggen.
2 Mollenquote:Op maandag 10 februari 2020 08:56 schreef Elvander het volgende:
De mol is mannelijk en de mol is vrouwelijk -> cleas
Of mag je dat tegenwoordig niet meer zo zeggen
quote:Op maandag 10 februari 2020 12:19 schreef el-blanchito het volgende:
Niemand iets opgevallen in de leader & groepsfoto van deze aflevering? Rob is de enige die zichzelf onthult van onder naar boven (als komende uit de grond) + bij de groepsfoto aan het eind van de leader maakt hij dezelfde beweging, terwijl de rest van de groep stilstaat.
Rob is de mol confirmed
Zou er dan misschien ook een "Klaas is de mol" waaier zijn? Wat ook geschreven is als "Claes is de mol"?quote:Op zondag 9 februari 2020 19:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze even samenvatten voor hier:
User chengbondkwok van Tweakers kan dus Chinees lezen en heeft een enkel geval ook nog bij z'n ouders gecheckt. De volgende waaiers kon hij aflezen:
• Dennis is de mol
• Margriet is de mol
• Patrick is de mol
• Anne-Marie is de mol
• Yvon is de mol
• Anita is in wie is de mol
• Claes is in wie is de mol
• Buddy is in wie is de mol
• de mol is vrouwelijk
• de mol is mannelijk
• iemand is de mol
• te midden van jullie is iemand de mol
• wie is de mol
• dit is wie is de mol
• hier is een mol
• zie de mol
• mol
• kennis is macht
• de buitenlander is de mol
• wie is penningmeester
(4) Als de oud-mollen er allemaal op staan, is er sowieso een waaier waar op staat 'Milouska is de mol' (Milouska Meulens uit 2006). In Chinese tekens zal dat hetzelfde geschreven worden als 'Miljuschka is de mol'.
Dat zou goed kunnen trouwensquote:Op maandag 10 februari 2020 20:00 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Zou er dan misschien ook een "Klaas is de mol" waaier zijn? Wat ook geschreven is als "Claes is de mol"?
Ter illustratie:quote:Op maandag 10 februari 2020 20:19 schreef Rob310 het volgende:
Over de laatste opdracht met de letters: dit is zo'n typische opdracht waarbij de Mol de letter M of het woord Mol maakt/verplaatst/etc. Dit heeft Nathan(mijn mol tot nu toe) noch enige andere kandidaat gedaan(althans er waren er 3 die de "M" hebben gepakt).
Wat mij dan weer opviel was dat, toen de groep terugkwam met de envelop, Nathan lekker nonchalant op de "L" stond te leunen en zodoende dus eigenlijk de vraag 'ie is de mol' afmaakt door er zelf achteraan te gaan staan.
Google translate geeft voor klaas dezelfde tekens die Claes heeft geleerd 👌quote:Op maandag 10 februari 2020 21:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen trouwens
Hoewel het wel een andere klank is (klaas en klees). Maar aan de andere kant heeft Milouska geen J in de klank en Miljuschka wel, dus misschien heeft dat trouwens ook nog wel een klein verschilletje. Geen idee eigenlijk.
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zelf weet ik al met 70% zekerheid 2 kandidaten die de laatste 4 gaan halen.
Echt he.... Altijd dit soort statements van sherlock_holmes zonder ooit concreet te wordenquote:
Tja, heb ook nooit beweerd dat ik behulpzaam ben (voor de prono/app)quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Echt he.... Altijd dit soort statements van sherlock_holmes zonder ooit concreet te worden
Ik weet ook met 100% zekerheid dat er een winnaar is dit jaar
Maar wat wil je dan bereiken met dat soort posts?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, heb ook nooit beweerd dat ik behulpzaam ben (voor de prono/app)
Ff tonen hoe lang zijn e-peen is.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan bereiken met dat soort posts?
Ok, ik ga alles op Mil zetten volgende week.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan bereiken met dat soort posts?
Of een joker ipv geld.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:16 schreef MMunkun het volgende:
Ik vind het juist leuk dat de zinnen op de waaiers een beetje op elkaar lijken, die verwarring en blijvende onduidelijkheid voor de kandidaten hoort toch wel een beetje bij zo'n 'ontmaskeringsopdracht'?
Ik vind wel dat het 'dilemma' voor de kandidaten niet zo interessant was. 250 euro is toch niet echt een bedrag waarbij je twijfelt om dat wandelingetje te gaan maken, lijkt me, ook al is de kans dat je de mol echt gaat ontmaskeren natuurlijk kleinHet zou denk ik interessanter geweest zijn als dat bedrag hoger was
![]()
Nathan is natuurlijk de uitzondering, ik denk dat hij voor 10 euro die wandeling nog zou afslaan
Ik zit inmiddels in de Rob-tunnel, en ik vond het dus veel verdachter dat Rob als eerste naar binnen wilde, een warrig verhaal houdt, zodat dat de 'blauwdruk' van de plattegrond vanaf het begin verkeerd is opgezet, de kans heeft om zonder "nacontrole" enveloppen te verhangen, zonder zandkokers naar buiten komt, en op het eind nog eens roept 'laten we nog een envelop halen'.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb het vermoeden dat het bij die laatste opdracht gemold is door Nathan of Buddy.
Of in het graan meteen regelt dat het eerste nummer verkeerd gemeten wordt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels in de Rob-tunnel, en ik vond het dus veel verdachter dat Rob als eerste naar binnen wilde, een warrig verhaal houdt, zodat dat de 'blauwdruk' van de plattegrond vanaf het begin verkeerd is opgezet, de kans heeft om zonder "nacontrole" enveloppen te verhangen, zonder zandkokers naar buiten komt, en op het eind nog eens roept 'laten we nog een envelop halen'.
Rob is de mol als je alles bij elkaar optelt. Nja, Buddy heeft ook wel veel rare dingen gedaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Bij de 2de opdracht zou het geldbedrag gehalveerd zijn als Mil of Claes naar voren was gestapt met hun groep (die stonden namelijk goed).
Dit is wel een fors minpuntje voor Mil, die Leonie vraagt om naar voren te stappen.
Sowieso snapten ze de opdracht niet op dat moment, aangezien ze dachten dat 1 kandidaat niets waard was (terwijl het juist was dat 2 kandidaten op het grote geld stonden).
Probleem met Buddy is dat de montage teveel zijn richting word opgestuurd.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rob is de mol als je alles bij elkaar optelt. Nja, Buddy heeft ook wel veel rare dingen gedaan.
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
Het zou fantastisch wezen als Nathan de mol is
En hij wilde aanvankelijk als laatste naar binnen, want hij ging iedereen vrahgen wie wilde gaan zoeken. Omdat hij graag zelf overbleef als envelopverzamelaar. Toen Nathan die rol kreeg toegewezen, begon Rob meteen aan z'n armen te jeuken. En toen wilde hij ineens als eerste. Uhuh. Rob is gewoon een heel passieve mol.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels in de Rob-tunnel, en ik vond het dus veel verdachter dat Rob als eerste naar binnen wilde, een warrig verhaal houdt, zodat dat de 'blauwdruk' van de plattegrond vanaf het begin verkeerd is opgezet, de kans heeft om zonder "nacontrole" enveloppen te verhangen, zonder zandkokers naar buiten komt, en op het eind nog eens roept 'laten we nog een envelop halen'.
Ja die staat dan wel met stip op 1 in mijn alltime-mollenlijstquote:Op zondag 16 februari 2020 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
Dat weet ik niet, maar zeker hoog.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die staat dan wel met stip op 1 in mijn alltime-mollenlijst
Yup, om zijn groepsgevoel te versterken bij de rest en ze ondertussen een poot uit te draaienquote:Op maandag 17 februari 2020 09:34 schreef Fretwork het volgende:
Ik denk dat Nathan die 250 euro heeft gepakt bij de waaieropdracht om deze vervolgens zelf weer weg te nemen bij de opdracht in de oude stad. Voor de rest heeft hij weinig tegen zich namelijk.
Mil zou een herhaling van Patrick zijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar zeker hoog.
Mil zou ook nog wel enigszins leuk zijn, de rest.. tsja, ja, nouja.
De afleveringtitel was 'voor geen meter'quote:Op zondag 16 februari 2020 20:18 schreef Rob310 het volgende:
Ik ben er uit en ga definitief voor Nathan als de Mol.
Geconcentreerd op de 'telefoon opdracht' en heb samen met mijn vrouw het volgende gevonden:
Bij de eerste afstandsmeting corrigeerd Nathan Buddy, nog voordat Mill dat doet. Hij zegt: "weet je het zeker? Hij lag hier." (Foto1)
Gequotequote:Op maandag 17 februari 2020 17:46 schreef Blues het volgende:
Als het Nathan is vreet ik de hoed van Rob op![]()
![]()
Tvpquote:Op maandag 17 februari 2020 17:46 schreef Blues het volgende:
![]()
Dan sponsor ik je een fles mayo.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:46 schreef Blues het volgende:
![]()
Komt er een verslag van je maaltijd op Fok! ?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:46 schreef Blues het volgende:
Als het Nathan is vreet ik de hoed van Rob op
Jammer dat toch Rob is, anders hadden we weer een gouwe ouwe gehad.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:46 schreef Blues het volgende:
![]()
Door gewoon een stap naar voren te zetten misschien?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:41 schreef lylastich het volgende:
ik zit nu vol in de rob tunnel en wel om een opdracht!! de telefoons in het veld en het meten ervan ging fout bij het getal 90/91 daar stond rob aan het begin punt en nathan aan het eind en buddy was aan het rennen met de meter. nu kan die fout alleen aan het beginpunt zitten want anders zouden de andere metingen ook niet meer kloppen en dat deden ze wel. Ik weet niet hoe hij het gedaan heeft maar rob heeft in zijn eentje die hele opdracht verkloot.
niet naar voren maar misschien wel naar achter of het meetlint opgevouwen of wat dan ook...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Door gewoon een stap naar voren te zetten misschien?
Heb jij de opdracht opgelost?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Bij de 2de opdracht zou het geldbedrag gehalveerd zijn als Mil of Claes naar voren was gestapt met hun groep (die stonden namelijk goed).
buddy rob mil klees nathan (die niets waard was dus naar rik moest) leoniequote:Op woensdag 19 februari 2020 17:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Heb jij de opdracht opgelost?
Hoe zat de opdracht in elkaar dan? Ik vermoedde zelf omdat het gat tussen die bedragen steeds 490 was dat iedereen 500 euro waard was op de goede plek en 10 op alle overige plekken, maar ik weet niet zeker of dit juist is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
buddy rob mil klees nathan (die niets waard was dus naar rik moest) leonie
zo hadden ze moeten staan, mil en klaas stonden dus goed.
ze waren 500 waard op de goede plaats, en 10 op de verkeerde plaats.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:21 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Hoe zat de opdracht in elkaar dan? Ik vermoedde zelf omdat het gat tussen die bedragen steeds 490 was dat iedereen 500 euro waard was op de goede plek en 10 op alle overige plekken, maar ik weet niet zeker of dit juist is.
Oh dat moet ik nog terugkijken, thx.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze waren 500 waard op de goede plaats, en 10 op de verkeerde plaats.
Diederik Jekel zat bij moltalk en die heeft de puzzel opgelost.
Misschien ook wel veelzeggend / een hint dat juist Nathan niks waard isquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
buddy rob mil klees nathan (die niets waard was dus naar rik moest) leonie
zo hadden ze moeten staan, mil en klaas stonden dus goed.
Dat komt omdat hij penningmeester is, dat hebben ze in de podcast gezegd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Misschien ook wel veelzeggend / een hint dat juist Nathan niks waard is
Maar ze hebben beide geprobeerd toch? 90 & 91 met de rest van de cijfers.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:41 schreef lylastich het volgende:
meten ervan ging fout bij het getal 90/91 daar stond rob aan het begin punt en nathan aan het eind en buddy was aan het rennen
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:12 schreef jcdragon het volgende:
quote:
0s.gif
Op zondag 16 februari 2020 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
Het wordt natuurlijk een slagveld de laatste twee afleveringen voor de finale.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wens iedereen in elk geval succes met kiezen voor zaterdag (mol en/of afvaller). Hoop dat niemand de bietenbrug opgaat
Dat ook, maar het was meer een subtiele hint naar een spoiler in de leader.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk een slagveld de laatste twee afleveringen voor de finale.
Ze hebben enkel 91 geprobeerdquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:07 schreef Halveprijs het volgende:
Maar ze hebben beide geprobeerd toch? 90 & 91 met de rest van de cijfers.
Wetende dat het 90 zou moeten zijn, kan Rob* natuurlijk gerust andere getallen corrigeren.quote:
Hier kwam dus 91 uit. De verdenking valt dan vooral op Rob en Nathan. Heb niet teruggekeken maar was er tussen Buddy en Nathan ook niet even een discussie of het nu 90 of 91 moest zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:41 schreef lylastich het volgende:
het meten ervan ging fout bij het getal 90/91 daar stond rob aan het begin punt en nathan aan het eind en buddy was aan het rennen met de meter
Precies! Dit is voor mij wel reden om ineens veel meer naar Rob (en Nathan) te kijken. Het is ook logisch dat kandidaten eerst wat variaties in de laatst gemeten getallen gaan uitproberen, dus de mol heeft er baat bij dat er helemaal voorin een fout wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 05:47 schreef svann het volgende:
[..]
Wetende dat het 90 zou moeten zijn, kan Rob* natuurlijk gerust andere getallen corrigeren.
* Kies uw mol.
als nathan verkeerd had gestaan dan waren de daarop volgende getallen ook niet juist geweest, het moet rob zijn. (je krijgt me niet meer uit deze tunnelquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier kwam dus 91 uit. De verdenking valt dan vooral op Rob en Nathan. Heb niet teruggekeken maar was er tussen Buddy en Nathan ook niet even een discussie of het nu 90 of 91 moest zijn?
Ja, dat klinkt logischquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:26 schreef lylastich het volgende:
als nathan verkeerd had gestaan dan waren de daarop volgende getallen ook niet juist geweest, het moet rob zijn. (je krijgt me niet meer uit deze tunnel)
quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:26 schreef lylastich het volgende:
als nathan verkeerd had gestaan dan waren de daarop volgende getallen ook niet juist geweest, het moet rob zijn. (je krijgt me niet meer uit deze tunnel )
Want de mol verpest altijd meerdere aspecten van een opdracht? Bij de meet opdracht hoeft het maar op een van de plekken fout te zijn. Een slechte mol zou meerdere afstanden fout doen.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:26 schreef lylastich het volgende:
[..]
als nathan verkeerd had gestaan dan waren de daarop volgende getallen ook niet juist geweest, het moet rob zijn. (je krijgt me niet meer uit deze tunnel)
Maar als er hier aan het uiteinde van het touw gemold is (bij Nathan en Buddy dus), is het beginpunt voor de afstand die hierop volgt ook niet meer juist is en is de kans dus groot dat het het cijfer na 90/91 ook fout zou moeten zijn. Dat is echter niet het geval, want later blijkt enkel 90/91 fout te zijn. Dit kan denk ik drie oorzaken hebben:quote:Op zaterdag 22 februari 2020 00:40 schreef lord_bono het volgende:
Want de mol verpest altijd meerdere aspecten van een opdracht? Bij de meet opdracht hoeft het maar op een van de plekken fout te zijn. Een slechte mol zou meerdere afstanden fout doen.
Uit netheid optie 4:quote:Op zaterdag 22 februari 2020 01:39 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Maar als er hier aan het uiteinde van het touw gemold is (bij Nathan en Buddy dus), is het beginpunt voor de afstand die hierop volgt ook niet meer juist is en is de kans dus groot dat het het cijfer na 90/91 ook fout zou moeten zijn. Dat is echter niet het geval, want later blijkt enkel 90/91 fout te zijn. Dit kan denk ik drie oorzaken hebben:
1) Nathan/Buddy verplaatsen min of meer terug naar de 'juiste' vindplaats voordat de volgende afstand gemeten wordt. Dat lijkt me een risicovolle onderneming, want dan ben je in totaal 2x verplaatst en de kans dat dat gezien wordt is natuurlijk groter dan wanneer je 1x verplaatst.
2) Nathan/Buddy blijven op de verplaatste 'foute' locatie staan, maar het verschil voor de volgende afstand is klein genoeg om de volgende afstand juist te kunnen meten (het maakt bijvoorbeeld niet uit of de afstand 37,3 of 37,0 meter is; in beide gevallen komen de kandidaten tot de conclusie '37'). Een gelukje bij het afronden dus.
3) Nathan/Buddy hebben niet gemold en het is Rob, aan de andere kant van het meetlint, die een metertje opgeschoven is.
Meest waarschijnlijke scenario kun je kiezen aan de hand van je tunnel
Dus niks aangehad dat Rob, Mil en Leonie op die brug stondenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:23 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Als je de leader vastzet op 0:20 dan kun je al info verkrijgen over de aflevering van volgende (?) week.
Lijkt me ook totaal geen toegevoegde waarde om twee groene kaarten te biedenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:10 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nee, we hebben 20 keer teruggekeken, het is gewoon rood en groen
Wat is de 10:41 hint? Die heb ik gemist denk ikquote:Op zaterdag 22 februari 2020 22:53 schreef PicoMMP het volgende:
Ik vind die 10:41 hint nog steeds erg sterk. Kan toch geen toeval zijn?
Leonie in beeld of te horen.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:14 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Wat is de 10:41 hint? Die heb ik gemist denk ik
Op een foto/filmpje over de WIDM-app staat een mobieltje met daarop de tijd 10:41. In alle afleveringen tot nu toe was Leonie te zien of te horen op 10:41.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:21 schreef MMunkun het volgende:
En wat is er dan bijzonder aan het getal 10:41?![]()
Of is het gewoon een willekeurig tijdstip waarop steeds een zekere persoon in beeld is en/of te horen is?
Was dat deze aflevering ook weer dan?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Op een foto/filmpje over de WIDM-app staat een mobieltje met daarop de tijd 10:41. In alle afleveringen tot nu toe was Leonie te zien of te horen op 10:41.
Toen ik net terugkeek via npo gemist leek het niet zo te zijnquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:51 schreef Gutanoth het volgende:
Was dat deze aflevering ook weer dan?
Mooi, dan kan ik lekker in mijn Nathan tunnel blijvenquote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:56 schreef MMunkun het volgende:
[..]
Toen ik net terugkeek via npo gemist leek het niet zo te zijn
Sjips wilde op niemand inzetten aflevering 7,maar had niet door dat het al 7 was.quote:Op dinsdag 7 januari 2020 11:26 schreef Cirilico het volgende:
Verder geen hint ofzo maar afleveringen 1, 3/4, 6/7 zijn de populairste "niemand-naar-huis"-afleveringen.
quote:Op zondag 23 februari 2020 00:02 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Sjips wilde op niemand inzetten aflevering 7,maar had niet door dat het al 7 was.
4 en 7 weer niemand naar huis dus.
Natuurlijk kan het een hint zijn, maar volgens mij heeft de montage gekozen voor Leonie en Nathan die de opdrachten mogen samenvatten. Dat doen ze iig relatief vaak, in tegenstelling tot de rest.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 23:33 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Op een foto/filmpje over de WIDM-app staat een mobieltje met daarop de tijd 10:41. In alle afleveringen tot nu toe was Leonie te zien of te horen op 10:41.
Het zou me niets verbazen als de regie de verdenkingen iets anders doet overkomen dan dat ze werkelijk zijn inderdaadquote:Op zondag 23 februari 2020 07:04 schreef QIXL het volgende:
[..]
Natuurlijk kan het een hint zijn, maar volgens mij heeft de montage gekozen voor Leonie en Nathan die de opdrachten mogen samenvatten. Dat doen ze iig relatief vaak, in tegenstelling tot de rest.
Wat me wel opviel was dat nadat er gezegd werd dat ze gingen lasergamen tegen de mol, Leonie de kant van Rob uitkeek. Zou ze hem meer verdenken dan de montage aangeeft? Toegegeven, ik zit in een Rob tunnel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |