Tvpquote:Op maandag 17 februari 2020 17:46 schreef Blues het volgende:
Als het Nathan is vreet ik de hoed van Rob op![]()
![]()
Dan sponsor ik je een fles mayo.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:46 schreef Blues het volgende:
![]()
Komt er een verslag van je maaltijd op Fok! ?quote:Op maandag 17 februari 2020 17:46 schreef Blues het volgende:
Als het Nathan is vreet ik de hoed van Rob op
Jammer dat toch Rob is, anders hadden we weer een gouwe ouwe gehad.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:46 schreef Blues het volgende:
![]()
Door gewoon een stap naar voren te zetten misschien?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:41 schreef lylastich het volgende:
ik zit nu vol in de rob tunnel en wel om een opdracht!! de telefoons in het veld en het meten ervan ging fout bij het getal 90/91 daar stond rob aan het begin punt en nathan aan het eind en buddy was aan het rennen met de meter. nu kan die fout alleen aan het beginpunt zitten want anders zouden de andere metingen ook niet meer kloppen en dat deden ze wel. Ik weet niet hoe hij het gedaan heeft maar rob heeft in zijn eentje die hele opdracht verkloot.
niet naar voren maar misschien wel naar achter of het meetlint opgevouwen of wat dan ook...quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:43 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Door gewoon een stap naar voren te zetten misschien?
Heb jij de opdracht opgelost?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Bij de 2de opdracht zou het geldbedrag gehalveerd zijn als Mil of Claes naar voren was gestapt met hun groep (die stonden namelijk goed).
buddy rob mil klees nathan (die niets waard was dus naar rik moest) leoniequote:Op woensdag 19 februari 2020 17:54 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Heb jij de opdracht opgelost?
Hoe zat de opdracht in elkaar dan? Ik vermoedde zelf omdat het gat tussen die bedragen steeds 490 was dat iedereen 500 euro waard was op de goede plek en 10 op alle overige plekken, maar ik weet niet zeker of dit juist is.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
buddy rob mil klees nathan (die niets waard was dus naar rik moest) leonie
zo hadden ze moeten staan, mil en klaas stonden dus goed.
ze waren 500 waard op de goede plaats, en 10 op de verkeerde plaats.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:21 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Hoe zat de opdracht in elkaar dan? Ik vermoedde zelf omdat het gat tussen die bedragen steeds 490 was dat iedereen 500 euro waard was op de goede plek en 10 op alle overige plekken, maar ik weet niet zeker of dit juist is.
Oh dat moet ik nog terugkijken, thx.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
ze waren 500 waard op de goede plaats, en 10 op de verkeerde plaats.
Diederik Jekel zat bij moltalk en die heeft de puzzel opgelost.
Misschien ook wel veelzeggend / een hint dat juist Nathan niks waard isquote:Op woensdag 19 februari 2020 18:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
buddy rob mil klees nathan (die niets waard was dus naar rik moest) leonie
zo hadden ze moeten staan, mil en klaas stonden dus goed.
Dat komt omdat hij penningmeester is, dat hebben ze in de podcast gezegd.quote:Op woensdag 19 februari 2020 18:51 schreef MiLalaa het volgende:
[..]
Misschien ook wel veelzeggend / een hint dat juist Nathan niks waard is
Maar ze hebben beide geprobeerd toch? 90 & 91 met de rest van de cijfers.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:41 schreef lylastich het volgende:
meten ervan ging fout bij het getal 90/91 daar stond rob aan het begin punt en nathan aan het eind en buddy was aan het rennen
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:12 schreef jcdragon het volgende:
quote:
0s.gif
Op zondag 16 februari 2020 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
Het zou fantastisch wezen als Nathan de mol is
Het wordt natuurlijk een slagveld de laatste twee afleveringen voor de finale.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:54 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Wens iedereen in elk geval succes met kiezen voor zaterdag (mol en/of afvaller). Hoop dat niemand de bietenbrug opgaat
Dat ook, maar het was meer een subtiele hint naar een spoiler in de leader.quote:Op donderdag 20 februari 2020 21:56 schreef Perrin het volgende:
[..]
Het wordt natuurlijk een slagveld de laatste twee afleveringen voor de finale.
Ze hebben enkel 91 geprobeerdquote:Op donderdag 20 februari 2020 21:07 schreef Halveprijs het volgende:
Maar ze hebben beide geprobeerd toch? 90 & 91 met de rest van de cijfers.
Wetende dat het 90 zou moeten zijn, kan Rob* natuurlijk gerust andere getallen corrigeren.quote:
Hier kwam dus 91 uit. De verdenking valt dan vooral op Rob en Nathan. Heb niet teruggekeken maar was er tussen Buddy en Nathan ook niet even een discussie of het nu 90 of 91 moest zijn?quote:Op dinsdag 18 februari 2020 14:41 schreef lylastich het volgende:
het meten ervan ging fout bij het getal 90/91 daar stond rob aan het begin punt en nathan aan het eind en buddy was aan het rennen met de meter
Precies! Dit is voor mij wel reden om ineens veel meer naar Rob (en Nathan) te kijken. Het is ook logisch dat kandidaten eerst wat variaties in de laatst gemeten getallen gaan uitproberen, dus de mol heeft er baat bij dat er helemaal voorin een fout wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 05:47 schreef svann het volgende:
[..]
Wetende dat het 90 zou moeten zijn, kan Rob* natuurlijk gerust andere getallen corrigeren.
* Kies uw mol.
als nathan verkeerd had gestaan dan waren de daarop volgende getallen ook niet juist geweest, het moet rob zijn. (je krijgt me niet meer uit deze tunnelquote:Op vrijdag 21 februari 2020 08:38 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Hier kwam dus 91 uit. De verdenking valt dan vooral op Rob en Nathan. Heb niet teruggekeken maar was er tussen Buddy en Nathan ook niet even een discussie of het nu 90 of 91 moest zijn?
Ja, dat klinkt logischquote:Op vrijdag 21 februari 2020 11:26 schreef lylastich het volgende:
als nathan verkeerd had gestaan dan waren de daarop volgende getallen ook niet juist geweest, het moet rob zijn. (je krijgt me niet meer uit deze tunnel)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |