abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191529174
Heb het vermoeden dat het bij die laatste opdracht gemold is door Nathan of Buddy.

Zowel Leonie als Rob konden niet de uitgang vinden en ik zou dat geen mollenstreek vinden.

En Mil was te lang bezig met die kokers te vinden (wel verdacht dat ze ook Daisy had gezien, maar dat alleen Leonie erop werd aangesproken).

Denk dat volgende week alleen Leonie veilig is, aangezien de rest van de kandidaten (grotendeels) op haar vragen invult. Buddy heeft een heel groot probleem als Mil de Mol is (tenzij Rob echt aan tunnelvisie gaat leiden, dan is hij het volgende slachtoffer van de mol).
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_191529384
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 22:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb het vermoeden dat het bij die laatste opdracht gemold is door Nathan of Buddy.
Ik zit inmiddels in de Rob-tunnel, en ik vond het dus veel verdachter dat Rob als eerste naar binnen wilde, een warrig verhaal houdt, zodat dat de 'blauwdruk' van de plattegrond vanaf het begin verkeerd is opgezet, de kans heeft om zonder "nacontrole" enveloppen te verhangen, zonder zandkokers naar buiten komt, en op het eind nog eens roept 'laten we nog een envelop halen'.
C’est Davie :o)
  zaterdag 15 februari 2020 @ 23:02:09 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191529710
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik zit inmiddels in de Rob-tunnel, en ik vond het dus veel verdachter dat Rob als eerste naar binnen wilde, een warrig verhaal houdt, zodat dat de 'blauwdruk' van de plattegrond vanaf het begin verkeerd is opgezet, de kans heeft om zonder "nacontrole" enveloppen te verhangen, zonder zandkokers naar buiten komt, en op het eind nog eens roept 'laten we nog een envelop halen'.
Of in het graan meteen regelt dat het eerste nummer verkeerd gemeten wordt.

Ik twijfelde tussen Nathan en Rob, maar inmiddels duik ik ook vol de Rob-tunnel in.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_191530376
Bij de 2de opdracht zou het geldbedrag gehalveerd zijn als Mil of Claes naar voren was gestapt met hun groep (die stonden namelijk goed).

Dit is wel een fors minpuntje voor Mil, die Leonie vraagt om naar voren te stappen.

Sowieso snapten ze de opdracht niet op dat moment, aangezien ze dachten dat 1 kandidaat niets waard was (terwijl het juist was dat 2 kandidaten op het grote geld stonden).
  Redactie Sport zondag 16 februari 2020 @ 00:48:10 #230
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191531644
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 23:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Bij de 2de opdracht zou het geldbedrag gehalveerd zijn als Mil of Claes naar voren was gestapt met hun groep (die stonden namelijk goed).

Dit is wel een fors minpuntje voor Mil, die Leonie vraagt om naar voren te stappen.

Sowieso snapten ze de opdracht niet op dat moment, aangezien ze dachten dat 1 kandidaat niets waard was (terwijl het juist was dat 2 kandidaten op het grote geld stonden).
Rob is de mol als je alles bij elkaar optelt. Nja, Buddy heeft ook wel veel rare dingen gedaan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191531860
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Rob is de mol als je alles bij elkaar optelt. Nja, Buddy heeft ook wel veel rare dingen gedaan.
Probleem met Buddy is dat de montage teveel zijn richting word opgestuurd.

Zit momenteel op Rob, maar zonder goede motivatie. En misschien dat ik het in de app nog wel omgooi gedurende de week.

Op het andere forum gaan ze nu duidelijk voor Leonie als volgende afvaller, omdat ze op de verkeerde mollen zou zitten (die ook op haar zitten, dus??), maar raar genoeg geloof ik wel in een finaleplaats voor haar. Vergeet niet dat er ook nog een finale vrijstelling aankomt, dus mocht je fout zitten dan kan het overleven van de volgende executie genoeg zijn.

Zelf ga ik een gokje wagen in de prono, om in elk geval 1 week de leiding te pakken. Winst zit er niet in, maar zou het al knap vinden om de 3 juiste finalisten te hebben.
  zondag 16 februari 2020 @ 20:18:01 #232
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_191542578
Ik ben er uit en ga definitief voor Nathan als de Mol.
Geconcentreerd op de 'telefoon opdracht' en heb samen met mijn vrouw het volgende gevonden:

Bij de eerste afstandsmeting corrigeerd Nathan Buddy, nog voordat Mill dat doet. Hij zegt: "weet je het zeker? Hij lag hier." (Foto1)

Bij de tweede telefoon bukt Nathan zich recht naar voren om de telefoon op te pakken maar laat Buddy, die nu wéér náást Nathan staat te meten, deze keer wèl zijn gang gaan terwijl ie hier toch zeker ook had moeten corrigeren "hij lag niet daar, maar hier" (foto 2 en 3)

Daarbij valt het in de opdracht 'vakwerk' erg op dat Nathan heel graag wil gaan cashen vóórdat iemand de oplossing van de puzzel vindt. Ze hebben nu al zo vaak 'fout' gestaan dat de kans groot is dat er bij een volgende wissel nog eens 500 of 1000 bij komt.
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_191543645
Het zou fantastisch wezen als Nathan de mol is _O_
  zondag 16 februari 2020 @ 21:12:38 #234
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_191543748
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
_O_
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_191544173
quote:
Brutal. Fucking. Metal.
pi_191544208
quote:
pi_191544254
quote:
  PR en moderator zondag 16 februari 2020 @ 21:35:02 #238
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191544275
quote:
_O_
Fuck the EBU.
pi_191545093
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:35 schreef Moira het volgende:

[..]

_O_
OPGEPAST HETE SOEP HETE SOEP _O_
pi_191547953
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef Dave het volgende:

[..]

En hij wilde aanvankelijk als laatste naar binnen, want hij ging iedereen vrahgen wie wilde gaan zoeken. Omdat hij graag zelf overbleef als envelopverzamelaar. Toen Nathan die rol kreeg toegewezen, begon Rob meteen aan z'n armen te jeuken. En toen wilde hij ineens als eerste. Uhuh. Rob is gewoon een heel passieve mol. :P
Hotapnyc
pi_191548117
uo
  maandag 17 februari 2020 @ 08:50:07 #242
3542 Gia
User under construction
pi_191548539
Als Rob in het graan aan het begin van de 90/91 meter afstand staat, houdt hij de rol in zijn rechterhand, arm naar rechts uitgestoken, en het meetlint in zijn linkerhand bij zijn linkerknie. Da's toch al gauw een 50 centimeter. Samen met de centimeters van het doorhangende lint, op die afstand, is die meter verschil zo gemaakt.
pi_191548756
quote:
Ja die staat dan wel met stip op 1 in mijn alltime-mollenlijst _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Redactie Sport maandag 17 februari 2020 @ 09:33:45 #244
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191548863
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:22 schreef TheVulture het volgende:

[..]

Ja die staat dan wel met stip op 1 in mijn alltime-mollenlijst _O_
Dat weet ik niet, maar zeker hoog.

Mil zou ook nog wel enigszins leuk zijn, de rest.. tsja, ja, nouja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  maandag 17 februari 2020 @ 09:34:17 #245
423121 Fretwork
Acte d'éloquence
pi_191548870
Ik denk dat Nathan die 250 euro heeft gepakt bij de waaieropdracht om deze vervolgens zelf weer weg te nemen bij de opdracht in de oude stad. Voor de rest heeft hij weinig tegen zich namelijk.
The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
pi_191549462
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:34 schreef Fretwork het volgende:
Ik denk dat Nathan die 250 euro heeft gepakt bij de waaieropdracht om deze vervolgens zelf weer weg te nemen bij de opdracht in de oude stad. Voor de rest heeft hij weinig tegen zich namelijk.
Yup, om zijn groepsgevoel te versterken bij de rest en ze ondertussen een poot uit te draaien _O-

Die tussenstukjes waarin hij commentaar levert geven mij ook het gevoel dat hij praat als Mol maar dat de regie de stukjes zo heeft geknipt dat hij een enorme teamplayer is _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_191550234
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, maar zeker hoog.

Mil zou ook nog wel enigszins leuk zijn, de rest.. tsja, ja, nouja.
Mil zou een herhaling van Patrick zijn.

Zou dat betekenen dat Buddy de volgende presentator is?
pi_191555088
Als het Nathan is vreet ik de hoed van Rob op *O* _O_ :D
pi_191555662
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 20:18 schreef Rob310 het volgende:
Ik ben er uit en ga definitief voor Nathan als de Mol.
Geconcentreerd op de 'telefoon opdracht' en heb samen met mijn vrouw het volgende gevonden:

Bij de eerste afstandsmeting corrigeerd Nathan Buddy, nog voordat Mill dat doet. Hij zegt: "weet je het zeker? Hij lag hier." (Foto1)

De afleveringtitel was 'voor geen meter' :o

* Lonaa kruipt verder in tunnel.
Sterkheidsbaas van alles.
  maandag 17 februari 2020 @ 18:34:40 #250
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_191555896
quote:
0s.gif Op maandag 17 februari 2020 17:46 schreef Blues het volgende:
Als het Nathan is vreet ik de hoed van Rob op *O* _O_ :D
Gequote :P
Isn't it ironic, don't you think