Ik zit inmiddels in de Rob-tunnel, en ik vond het dus veel verdachter dat Rob als eerste naar binnen wilde, een warrig verhaal houdt, zodat dat de 'blauwdruk' van de plattegrond vanaf het begin verkeerd is opgezet, de kans heeft om zonder "nacontrole" enveloppen te verhangen, zonder zandkokers naar buiten komt, en op het eind nog eens roept 'laten we nog een envelop halen'.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb het vermoeden dat het bij die laatste opdracht gemold is door Nathan of Buddy.
Of in het graan meteen regelt dat het eerste nummer verkeerd gemeten wordt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels in de Rob-tunnel, en ik vond het dus veel verdachter dat Rob als eerste naar binnen wilde, een warrig verhaal houdt, zodat dat de 'blauwdruk' van de plattegrond vanaf het begin verkeerd is opgezet, de kans heeft om zonder "nacontrole" enveloppen te verhangen, zonder zandkokers naar buiten komt, en op het eind nog eens roept 'laten we nog een envelop halen'.
Rob is de mol als je alles bij elkaar optelt. Nja, Buddy heeft ook wel veel rare dingen gedaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Bij de 2de opdracht zou het geldbedrag gehalveerd zijn als Mil of Claes naar voren was gestapt met hun groep (die stonden namelijk goed).
Dit is wel een fors minpuntje voor Mil, die Leonie vraagt om naar voren te stappen.
Sowieso snapten ze de opdracht niet op dat moment, aangezien ze dachten dat 1 kandidaat niets waard was (terwijl het juist was dat 2 kandidaten op het grote geld stonden).
Probleem met Buddy is dat de montage teveel zijn richting word opgestuurd.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rob is de mol als je alles bij elkaar optelt. Nja, Buddy heeft ook wel veel rare dingen gedaan.
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
Het zou fantastisch wezen als Nathan de mol is
En hij wilde aanvankelijk als laatste naar binnen, want hij ging iedereen vrahgen wie wilde gaan zoeken. Omdat hij graag zelf overbleef als envelopverzamelaar. Toen Nathan die rol kreeg toegewezen, begon Rob meteen aan z'n armen te jeuken. En toen wilde hij ineens als eerste. Uhuh. Rob is gewoon een heel passieve mol.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels in de Rob-tunnel, en ik vond het dus veel verdachter dat Rob als eerste naar binnen wilde, een warrig verhaal houdt, zodat dat de 'blauwdruk' van de plattegrond vanaf het begin verkeerd is opgezet, de kans heeft om zonder "nacontrole" enveloppen te verhangen, zonder zandkokers naar buiten komt, en op het eind nog eens roept 'laten we nog een envelop halen'.
Ja die staat dan wel met stip op 1 in mijn alltime-mollenlijstquote:Op zondag 16 februari 2020 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
Dat weet ik niet, maar zeker hoog.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:22 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja die staat dan wel met stip op 1 in mijn alltime-mollenlijst
Yup, om zijn groepsgevoel te versterken bij de rest en ze ondertussen een poot uit te draaienquote:Op maandag 17 februari 2020 09:34 schreef Fretwork het volgende:
Ik denk dat Nathan die 250 euro heeft gepakt bij de waaieropdracht om deze vervolgens zelf weer weg te nemen bij de opdracht in de oude stad. Voor de rest heeft hij weinig tegen zich namelijk.
Mil zou een herhaling van Patrick zijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar zeker hoog.
Mil zou ook nog wel enigszins leuk zijn, de rest.. tsja, ja, nouja.
De afleveringtitel was 'voor geen meter'quote:Op zondag 16 februari 2020 20:18 schreef Rob310 het volgende:
Ik ben er uit en ga definitief voor Nathan als de Mol.
Geconcentreerd op de 'telefoon opdracht' en heb samen met mijn vrouw het volgende gevonden:
Bij de eerste afstandsmeting corrigeerd Nathan Buddy, nog voordat Mill dat doet. Hij zegt: "weet je het zeker? Hij lag hier." (Foto1)
Gequotequote:Op maandag 17 februari 2020 17:46 schreef Blues het volgende:
Als het Nathan is vreet ik de hoed van Rob op![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |