Zou er dan misschien ook een "Klaas is de mol" waaier zijn? Wat ook geschreven is als "Claes is de mol"?quote:Op zondag 9 februari 2020 19:24 schreef Moira het volgende:
[..]
Deze even samenvatten voor hier:
User chengbondkwok van Tweakers kan dus Chinees lezen en heeft een enkel geval ook nog bij z'n ouders gecheckt. De volgende waaiers kon hij aflezen:
• Dennis is de mol
• Margriet is de mol
• Patrick is de mol
• Anne-Marie is de mol
• Yvon is de mol
• Anita is in wie is de mol
• Claes is in wie is de mol
• Buddy is in wie is de mol
• de mol is vrouwelijk
• de mol is mannelijk
• iemand is de mol
• te midden van jullie is iemand de mol
• wie is de mol
• dit is wie is de mol
• hier is een mol
• zie de mol
• mol
• kennis is macht
• de buitenlander is de mol
• wie is penningmeester
(4) Als de oud-mollen er allemaal op staan, is er sowieso een waaier waar op staat 'Milouska is de mol' (Milouska Meulens uit 2006). In Chinese tekens zal dat hetzelfde geschreven worden als 'Miljuschka is de mol'.
Dat zou goed kunnen trouwensquote:Op maandag 10 februari 2020 20:00 schreef El.Wulfo het volgende:
[..]
Zou er dan misschien ook een "Klaas is de mol" waaier zijn? Wat ook geschreven is als "Claes is de mol"?
Ter illustratie:quote:Op maandag 10 februari 2020 20:19 schreef Rob310 het volgende:
Over de laatste opdracht met de letters: dit is zo'n typische opdracht waarbij de Mol de letter M of het woord Mol maakt/verplaatst/etc. Dit heeft Nathan(mijn mol tot nu toe) noch enige andere kandidaat gedaan(althans er waren er 3 die de "M" hebben gepakt).
Wat mij dan weer opviel was dat, toen de groep terugkwam met de envelop, Nathan lekker nonchalant op de "L" stond te leunen en zodoende dus eigenlijk de vraag 'ie is de mol' afmaakt door er zelf achteraan te gaan staan.
Google translate geeft voor klaas dezelfde tekens die Claes heeft geleerd 👌quote:Op maandag 10 februari 2020 21:10 schreef Moira het volgende:
[..]
Dat zou goed kunnen trouwens
Hoewel het wel een andere klank is (klaas en klees). Maar aan de andere kant heeft Milouska geen J in de klank en Miljuschka wel, dus misschien heeft dat trouwens ook nog wel een klein verschilletje. Geen idee eigenlijk.
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zelf weet ik al met 70% zekerheid 2 kandidaten die de laatste 4 gaan halen.
Echt he.... Altijd dit soort statements van sherlock_holmes zonder ooit concreet te wordenquote:
Tja, heb ook nooit beweerd dat ik behulpzaam ben (voor de prono/app)quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:02 schreef RedFever007 het volgende:
[..]
Echt he.... Altijd dit soort statements van sherlock_holmes zonder ooit concreet te worden
Ik weet ook met 100% zekerheid dat er een winnaar is dit jaar
Maar wat wil je dan bereiken met dat soort posts?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 15:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
[..]
Tja, heb ook nooit beweerd dat ik behulpzaam ben (voor de prono/app)
Ff tonen hoe lang zijn e-peen is.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan bereiken met dat soort posts?
Ok, ik ga alles op Mil zetten volgende week.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:56 schreef KaBuf het volgende:
[..]
Maar wat wil je dan bereiken met dat soort posts?
Of een joker ipv geld.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:16 schreef MMunkun het volgende:
Ik vind het juist leuk dat de zinnen op de waaiers een beetje op elkaar lijken, die verwarring en blijvende onduidelijkheid voor de kandidaten hoort toch wel een beetje bij zo'n 'ontmaskeringsopdracht'?
Ik vind wel dat het 'dilemma' voor de kandidaten niet zo interessant was. 250 euro is toch niet echt een bedrag waarbij je twijfelt om dat wandelingetje te gaan maken, lijkt me, ook al is de kans dat je de mol echt gaat ontmaskeren natuurlijk kleinHet zou denk ik interessanter geweest zijn als dat bedrag hoger was
![]()
Nathan is natuurlijk de uitzondering, ik denk dat hij voor 10 euro die wandeling nog zou afslaan
Ik zit inmiddels in de Rob-tunnel, en ik vond het dus veel verdachter dat Rob als eerste naar binnen wilde, een warrig verhaal houdt, zodat dat de 'blauwdruk' van de plattegrond vanaf het begin verkeerd is opgezet, de kans heeft om zonder "nacontrole" enveloppen te verhangen, zonder zandkokers naar buiten komt, en op het eind nog eens roept 'laten we nog een envelop halen'.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb het vermoeden dat het bij die laatste opdracht gemold is door Nathan of Buddy.
Of in het graan meteen regelt dat het eerste nummer verkeerd gemeten wordt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels in de Rob-tunnel, en ik vond het dus veel verdachter dat Rob als eerste naar binnen wilde, een warrig verhaal houdt, zodat dat de 'blauwdruk' van de plattegrond vanaf het begin verkeerd is opgezet, de kans heeft om zonder "nacontrole" enveloppen te verhangen, zonder zandkokers naar buiten komt, en op het eind nog eens roept 'laten we nog een envelop halen'.
Rob is de mol als je alles bij elkaar optelt. Nja, Buddy heeft ook wel veel rare dingen gedaan.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 23:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Bij de 2de opdracht zou het geldbedrag gehalveerd zijn als Mil of Claes naar voren was gestapt met hun groep (die stonden namelijk goed).
Dit is wel een fors minpuntje voor Mil, die Leonie vraagt om naar voren te stappen.
Sowieso snapten ze de opdracht niet op dat moment, aangezien ze dachten dat 1 kandidaat niets waard was (terwijl het juist was dat 2 kandidaten op het grote geld stonden).
Probleem met Buddy is dat de montage teveel zijn richting word opgestuurd.quote:Op zondag 16 februari 2020 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Rob is de mol als je alles bij elkaar optelt. Nja, Buddy heeft ook wel veel rare dingen gedaan.
quote:Op zondag 16 februari 2020 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
Het zou fantastisch wezen als Nathan de mol is
En hij wilde aanvankelijk als laatste naar binnen, want hij ging iedereen vrahgen wie wilde gaan zoeken. Omdat hij graag zelf overbleef als envelopverzamelaar. Toen Nathan die rol kreeg toegewezen, begon Rob meteen aan z'n armen te jeuken. En toen wilde hij ineens als eerste. Uhuh. Rob is gewoon een heel passieve mol.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef Dave het volgende:
[..]
Ik zit inmiddels in de Rob-tunnel, en ik vond het dus veel verdachter dat Rob als eerste naar binnen wilde, een warrig verhaal houdt, zodat dat de 'blauwdruk' van de plattegrond vanaf het begin verkeerd is opgezet, de kans heeft om zonder "nacontrole" enveloppen te verhangen, zonder zandkokers naar buiten komt, en op het eind nog eens roept 'laten we nog een envelop halen'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |