abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_191445604
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 19:24 schreef Moira het volgende:

[..]

Deze even samenvatten voor hier:

User chengbondkwok van Tweakers kan dus Chinees lezen en heeft een enkel geval ook nog bij z'n ouders gecheckt. De volgende waaiers kon hij aflezen:

• Dennis is de mol
• Margriet is de mol
• Patrick is de mol
• Anne-Marie is de mol
• Yvon is de mol
• Anita is in wie is de mol
• Claes is in wie is de mol
• Buddy is in wie is de mol
• de mol is vrouwelijk
• de mol is mannelijk
• iemand is de mol
• te midden van jullie is iemand de mol
• wie is de mol
• dit is wie is de mol
• hier is een mol
• zie de mol
• mol
• kennis is macht
• de buitenlander is de mol
• wie is penningmeester

(4) Als de oud-mollen er allemaal op staan, is er sowieso een waaier waar op staat 'Milouska is de mol' (Milouska Meulens uit 2006). In Chinese tekens zal dat hetzelfde geschreven worden als 'Miljuschka is de mol'.
Zou er dan misschien ook een "Klaas is de mol" waaier zijn? Wat ook geschreven is als "Claes is de mol"?
Azwethinkweiz
  maandag 10 februari 2020 @ 20:19:44 #212
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_191445886
Over de laatste opdracht met de letters: dit is zo'n typische opdracht waarbij de Mol de letter M of het woord Mol maakt/verplaatst/etc. Dit heeft Nathan(mijn mol tot nu toe) noch enige andere kandidaat gedaan(althans er waren er 3 die de "M" hebben gepakt).
Wat mij dan weer opviel was dat, toen de groep terugkwam met de envelop, Nathan lekker nonchalant op de "L" stond te leunen en zodoende dus eigenlijk de vraag 'ie is de mol' afmaakt door er zelf achteraan te gaan staan.
De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
  PR en moderator maandag 10 februari 2020 @ 21:10:14 #213
288245 crew  Moira
Heeft al lang geen punt meer.
pi_191446990
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 20:00 schreef El.Wulfo het volgende:

[..]

Zou er dan misschien ook een "Klaas is de mol" waaier zijn? Wat ook geschreven is als "Claes is de mol"?
Dat zou goed kunnen trouwens :o
Hoewel het wel een andere klank is (klaas en klees). Maar aan de andere kant heeft Milouska geen J in de klank en Miljuschka wel, dus misschien heeft dat trouwens ook nog wel een klein verschilletje. Geen idee eigenlijk.
Fuck the EBU.
  maandag 10 februari 2020 @ 22:45:58 #214
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_191448692
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 20:19 schreef Rob310 het volgende:
Over de laatste opdracht met de letters: dit is zo'n typische opdracht waarbij de Mol de letter M of het woord Mol maakt/verplaatst/etc. Dit heeft Nathan(mijn mol tot nu toe) noch enige andere kandidaat gedaan(althans er waren er 3 die de "M" hebben gepakt).
Wat mij dan weer opviel was dat, toen de groep terugkwam met de envelop, Nathan lekker nonchalant op de "L" stond te leunen en zodoende dus eigenlijk de vraag 'ie is de mol' afmaakt door er zelf achteraan te gaan staan.
Ter illustratie:

De meeste computerproblemen ontstaan ergens tussen de rugleuning van de bureaustoel en het toetsenbord...
pi_191448909
Was nog even naar de prono's aan het kijken en het valt me op dat de meeste mensen verwachten dat Mil de finale haalt. Verrassend genoeg denken de meeste mensen verder dat de hoofdverdachten Rob en Nathan niet de finale halen.

Dit is een schatting van het aantal keer dat een kandidaat (op dit moment) niet in de finale staat genoemd in de prono:

Nathan 29x
Rob 21x
Leonie 18x
Buddy 14x
Mil 7x

En ja, Claes heb ik er even buiten gelaten (los van het feit dat misschien 2% hem al voor deze week een finaleplaats had toegedicht).

Denk dat we volgende week wel wat paniek zullen zien in de app/prono. Zelf weet ik al met 70% zekerheid 2 kandidaten die de laatste 4 gaan halen. Ene kant een voordeel, aan de andere kant als je daar voor 100% op gaat dan ben je straks al je punten kwijt.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
pi_191451120
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 21:10 schreef Moira het volgende:

[..]

Dat zou goed kunnen trouwens :o
Hoewel het wel een andere klank is (klaas en klees). Maar aan de andere kant heeft Milouska geen J in de klank en Miljuschka wel, dus misschien heeft dat trouwens ook nog wel een klein verschilletje. Geen idee eigenlijk.
Google translate geeft voor klaas dezelfde tekens die Claes heeft geleerd 👌
Azwethinkweiz
  dinsdag 11 februari 2020 @ 12:33:06 #217
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_191454871
quote:
0s.gif Op maandag 10 februari 2020 22:58 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Zelf weet ik al met 70% zekerheid 2 kandidaten die de laatste 4 gaan halen.
:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 11 februari 2020 @ 15:02:32 #218
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_191456689
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 12:33 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

:')
Echt he.... Altijd dit soort statements van sherlock_holmes zonder ooit concreet te worden :{

Ik weet ook met 100% zekerheid dat er een winnaar is dit jaar

;(
pi_191457214
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 15:02 schreef RedFever007 het volgende:

[..]

Echt he.... Altijd dit soort statements van sherlock_holmes zonder ooit concreet te worden :{

Ik weet ook met 100% zekerheid dat er een winnaar is dit jaar

;(
Tja, heb ook nooit beweerd dat ik behulpzaam ben (voor de prono/app) ;)
  dinsdag 11 februari 2020 @ 16:56:10 #220
304004 KaBuf
#teamfriet
pi_191458068
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 15:51 schreef Sherlock_Holmes het volgende:

[..]

Tja, heb ook nooit beweerd dat ik behulpzaam ben (voor de prono/app) ;)
Maar wat wil je dan bereiken met dat soort posts?
Please consider the environment before printing this post.
Op zaterdag 27 mei 2017 00:36 schreef d4v1d het volgende:
Kabuf is af en toe best een prima kerel.
  dinsdag 11 februari 2020 @ 17:35:20 #221
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191458589
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 16:56 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ff tonen hoe lang zijn e-peen is.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_191460137
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 februari 2020 16:56 schreef KaBuf het volgende:

[..]

Ok, ik ga alles op Mil zetten volgende week.
  PR en moderator dinsdag 11 februari 2020 @ 19:24:49 #223
288245 crew  Moira
pi_191460214
Kunnen we hier wel weer ff teruggaan naar hints & theorieën?

Raden kan hier: MOL / Raad hier de mol! hier: MOL / [WIN!] De WIDM-app (met FOK!poule) en hier: MOL / [WIN!] FOK! Wie is de Mol? Prono 2020
Fuck the EBU.
  Public Relations / Redactie Film donderdag 13 februari 2020 @ 11:22:49 #224
216132 crew  Roberto_BOZ
pi_191485801
quote:
0s.gif Op zondag 9 februari 2020 21:16 schreef MMunkun het volgende:
Ik vind het juist leuk dat de zinnen op de waaiers een beetje op elkaar lijken, die verwarring en blijvende onduidelijkheid voor de kandidaten hoort toch wel een beetje bij zo'n 'ontmaskeringsopdracht'?

Ik vind wel dat het 'dilemma' voor de kandidaten niet zo interessant was. 250 euro is toch niet echt een bedrag waarbij je twijfelt om dat wandelingetje te gaan maken, lijkt me, ook al is de kans dat je de mol echt gaat ontmaskeren natuurlijk klein :P Het zou denk ik interessanter geweest zijn als dat bedrag hoger was :)

Nathan is natuurlijk de uitzondering, ik denk dat hij voor 10 euro die wandeling nog zou afslaan _O-
Of een joker ipv geld.
pi_191491844
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:22 schreef Roberto_BOZ het volgende:
Of een joker ipv geld.
Dit zou ook een interessante optie zijn :Y
pi_191529174
Heb het vermoeden dat het bij die laatste opdracht gemold is door Nathan of Buddy.

Zowel Leonie als Rob konden niet de uitgang vinden en ik zou dat geen mollenstreek vinden.

En Mil was te lang bezig met die kokers te vinden (wel verdacht dat ze ook Daisy had gezien, maar dat alleen Leonie erop werd aangesproken).

Denk dat volgende week alleen Leonie veilig is, aangezien de rest van de kandidaten (grotendeels) op haar vragen invult. Buddy heeft een heel groot probleem als Mil de Mol is (tenzij Rob echt aan tunnelvisie gaat leiden, dan is hij het volgende slachtoffer van de mol).
pi_191529384
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 22:40 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Heb het vermoeden dat het bij die laatste opdracht gemold is door Nathan of Buddy.
Ik zit inmiddels in de Rob-tunnel, en ik vond het dus veel verdachter dat Rob als eerste naar binnen wilde, een warrig verhaal houdt, zodat dat de 'blauwdruk' van de plattegrond vanaf het begin verkeerd is opgezet, de kans heeft om zonder "nacontrole" enveloppen te verhangen, zonder zandkokers naar buiten komt, en op het eind nog eens roept 'laten we nog een envelop halen'.
C’est Davie :o)
  zaterdag 15 februari 2020 @ 23:02:09 #228
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_191529710
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef Dave het volgende:

[..]

Ik zit inmiddels in de Rob-tunnel, en ik vond het dus veel verdachter dat Rob als eerste naar binnen wilde, een warrig verhaal houdt, zodat dat de 'blauwdruk' van de plattegrond vanaf het begin verkeerd is opgezet, de kans heeft om zonder "nacontrole" enveloppen te verhangen, zonder zandkokers naar buiten komt, en op het eind nog eens roept 'laten we nog een envelop halen'.
Of in het graan meteen regelt dat het eerste nummer verkeerd gemeten wordt.

Ik twijfelde tussen Nathan en Rob, maar inmiddels duik ik ook vol de Rob-tunnel in.
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_191530376
Bij de 2de opdracht zou het geldbedrag gehalveerd zijn als Mil of Claes naar voren was gestapt met hun groep (die stonden namelijk goed).

Dit is wel een fors minpuntje voor Mil, die Leonie vraagt om naar voren te stappen.

Sowieso snapten ze de opdracht niet op dat moment, aangezien ze dachten dat 1 kandidaat niets waard was (terwijl het juist was dat 2 kandidaten op het grote geld stonden).
  Redactie Sport zondag 16 februari 2020 @ 00:48:10 #230
274204 crew  Mexicanobakker
pi_191531644
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 23:32 schreef Sherlock_Holmes het volgende:
Bij de 2de opdracht zou het geldbedrag gehalveerd zijn als Mil of Claes naar voren was gestapt met hun groep (die stonden namelijk goed).

Dit is wel een fors minpuntje voor Mil, die Leonie vraagt om naar voren te stappen.

Sowieso snapten ze de opdracht niet op dat moment, aangezien ze dachten dat 1 kandidaat niets waard was (terwijl het juist was dat 2 kandidaten op het grote geld stonden).
Rob is de mol als je alles bij elkaar optelt. Nja, Buddy heeft ook wel veel rare dingen gedaan.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_191531860
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 00:48 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]

Rob is de mol als je alles bij elkaar optelt. Nja, Buddy heeft ook wel veel rare dingen gedaan.
Probleem met Buddy is dat de montage teveel zijn richting word opgestuurd.

Zit momenteel op Rob, maar zonder goede motivatie. En misschien dat ik het in de app nog wel omgooi gedurende de week.

Op het andere forum gaan ze nu duidelijk voor Leonie als volgende afvaller, omdat ze op de verkeerde mollen zou zitten (die ook op haar zitten, dus??), maar raar genoeg geloof ik wel in een finaleplaats voor haar. Vergeet niet dat er ook nog een finale vrijstelling aankomt, dus mocht je fout zitten dan kan het overleven van de volgende executie genoeg zijn.

Zelf ga ik een gokje wagen in de prono, om in elk geval 1 week de leiding te pakken. Winst zit er niet in, maar zou het al knap vinden om de 3 juiste finalisten te hebben.
  zondag 16 februari 2020 @ 20:18:01 #232
101492 Rob310
meneer van de Plus
pi_191542578
Ik ben er uit en ga definitief voor Nathan als de Mol.
Geconcentreerd op de 'telefoon opdracht' en heb samen met mijn vrouw het volgende gevonden:

Bij de eerste afstandsmeting corrigeerd Nathan Buddy, nog voordat Mill dat doet. Hij zegt: "weet je het zeker? Hij lag hier." (Foto1)

Bij de tweede telefoon bukt Nathan zich recht naar voren om de telefoon op te pakken maar laat Buddy, die nu wéér náást Nathan staat te meten, deze keer wèl zijn gang gaan terwijl ie hier toch zeker ook had moeten corrigeren "hij lag niet daar, maar hier" (foto 2 en 3)

Daarbij valt het in de opdracht 'vakwerk' erg op dat Nathan heel graag wil gaan cashen vóórdat iemand de oplossing van de puzzel vindt. Ze hebben nu al zo vaak 'fout' gestaan dat de kans groot is dat er bij een volgende wissel nog eens 500 of 1000 bij komt.
pi_191543645
Het zou fantastisch wezen als Nathan de mol is _O_
  zondag 16 februari 2020 @ 21:12:38 #234
321210 jcdragon
It's complicated.
pi_191543748
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:09 schreef Poepz0r het volgende:
_O_
Isn't it ironic, don't you think
Het had een stuk slechter kunnen zijn.
pi_191544173
quote:
Brutal. Fucking. Metal.
pi_191544208
quote:
pi_191544254
quote:
  PR en moderator zondag 16 februari 2020 @ 21:35:02 #238
288245 crew  Moira
pi_191544275
quote:
_O_
Fuck the EBU.
pi_191545093
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:35 schreef Moira het volgende:

[..]

_O_
OPGEPAST HETE SOEP HETE SOEP _O_
pi_191547953
quote:
11s.gif Op zaterdag 15 februari 2020 22:50 schreef Dave het volgende:

[..]

En hij wilde aanvankelijk als laatste naar binnen, want hij ging iedereen vrahgen wie wilde gaan zoeken. Omdat hij graag zelf overbleef als envelopverzamelaar. Toen Nathan die rol kreeg toegewezen, begon Rob meteen aan z'n armen te jeuken. En toen wilde hij ineens als eerste. Uhuh. Rob is gewoon een heel passieve mol. :P
Hotapnyc
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')