Wat zorgelijk, ik hoop dat hij lekker naar huis mag en vandaaruit het verloop van het traject kan doen, zo'n verplaatsing naar een ander ziekenhuis is ook niet mis, veel sterkte!quote:Op maandag 4 november 2019 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren was de koorts verdwenen en is het wachten nog op verder onderzoek. Ze wilden hem afgelopen vrijdag van Emmen naar Stadskanaal brengen, omdat daar een longarts zit die hem nog moet onderzoeken. Ze zagen op de scan iets op zijn linkerlong.
Dat verplaatsen ging niet door, maar geen idee wat er nu gaat gebeuren. Kan zijn dat hij vanmiddag mee naar huis kan, of dat het wachten is op die longarts.
En dan begint het hele circus weer van voren af aan. Die poepelegein is nu bijna 6 jaar aan de gang.
Ik weet niet of ik moet klikkenquote:Op maandag 4 november 2019 09:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat verbaast me eigenlijk![]()
nah... om je te te vrolijkers![]()
ik ga nog effe een uurtje pitten
is wel grappigquote:Op maandag 4 november 2019 09:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet klikken
Slaap lekker!
Dank je!quote:Op maandag 4 november 2019 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat zorgelijk, ik hoop dat hij lekker naar huis mag en vandaaruit het verloop van het traject kan doen, zo'n verplaatsing naar een ander ziekenhuis is ook niet mis, veel sterkte!
*op horloge kijkt*quote:Op maandag 4 november 2019 09:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat verbaast me eigenlijk![]()
nah... om je op te vrolijken![]()
ik ga nog effe een uurtje pitten
quote:Op maandag 4 november 2019 09:40 schreef pullup het volgende:
Er zitten hier echt veel mensen met een omgekeerd slaapritme.
( Tenminste omgekeerd van mijn eigen ritme dan)
Belangrijk vooral is wat hij zelf wil, ipv lijdzaam volgen, lijkt mij?. En wat je moeder kan opbrengen ook.quote:Op maandag 4 november 2019 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je!
Ze hadden het alweer over therapie in het ziekenhuis. Bijna 90 jaar, deels verlamd, kan niets zelfstandig, 9694 x op het randje gelegen en dan toch weer aan komen kakken met therapie suggesties.![]()
Laat 'm lekker met rust.
Ja dat is waarquote:Op maandag 4 november 2019 09:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Komt helaas ook vaak voor bij lichamelijke ongemakken.
Ja behoorlijk, dat lijkt mij echt niet fijn, overdag uren slapen.quote:Op maandag 4 november 2019 09:40 schreef pullup het volgende:
Jullie hoeven niet te doen wat de dokters voorstellen hè?quote:Op maandag 4 november 2019 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je!
Ze hadden het alweer over therapie in het ziekenhuis. Bijna 90 jaar, deels verlamd, kan niets zelfstandig, 9694 x op het randje gelegen en dan toch weer aan komen kakken met therapie suggesties.![]()
Laat 'm lekker met rust.
Hij wil alles, maar kan het gewoon niet meer. Hij is op. Moeders redde het tot op heden, ondanks de kuren, maar heeft de afgelopen nachten per nacht zo ongeveer 11 uur geslapen. Arm mens.quote:Op maandag 4 november 2019 09:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Belangrijk vooral is wat hij zelf wil, ipv lijdzaam volgen, lijkt mij?. En wat je moeder kan opbrengen ook.
Nee, dat begrijp ik maar al te goed,maar als mijn pa het wil kan je het 'm moeilijk verbieden. De thuissituatie kan ook allang niet meer, maar ook daar kiezen ze zelf voor.quote:Op maandag 4 november 2019 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jullie hoeven niet te doen wat de dokters voorstellen hè?
Tja okeej.quote:Op maandag 4 november 2019 09:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik maar al te goed,maar als mijn pa het wil kan je het 'm moeilijk verbieden. De thuissituatie kan ook allang niet meer, maar ook daar kiezen ze zelf voor.
Agossie... het is ook een zware wissel op energie lijkt mij. Sterkte en wijsheid met het nemen van de voor hen zo goed mogelijke beslissingenquote:Op maandag 4 november 2019 09:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij wil alles, maar kan het gewoon niet meer. Hij is op. Moeders redde het tot op heden, ondanks de kuren, maar heeft de afgelopen nachten per nacht zo ongeveer 11 uur geslapen. Arm mens.
Probeer er zoveel mogelijk in mee te denken en doen. En anders beuren jullie hier mij wel weer op.quote:Op maandag 4 november 2019 09:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Agossie... het is ook een zware wissel op energie lijkt mij. Sterkte en wijsheid met het nemen van de voor hen zo goed mogelijke beslissingen
Goedemorgen, Deisyy!quote:Op maandag 4 november 2019 09:51 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!![]()
@:Fann mijn dochter is niet meer zo'n overtuigde vegetariër. Ben je nou vegetariër of veganist?
Wat een zorgelijke toestand met je vader Lucky en wat willen ze nou eenmaal nog uithalen met therapiën, met zijn leeftijd en gezondheid. Laat die man rustig thuis zijn.
Ik verbaas me ook weleens over het omgekeerde dag- en nachtritme hier, ik kan me ook niet voorstellen dat dat heel gezond is, vooral geestelijk niet. Maar ja waarschijnlijk heb ik makkelijk praten.quote:Op maandag 4 november 2019 09:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, dat lijkt mij echt niet fijn, overdag uren slapen.
Pics van je klokhuis.quote:Op maandag 4 november 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de appeltaart is op. Ik ben nu wel 50% appeltaart.
Wan gedoe!quote:Op maandag 4 november 2019 09:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Deisyy!
Geen tijd, eigenlijk moet hij vanmiddag om half twee bij de huisartsenpost zijn voor een oogmeting.
Ja, lastig hoor. Muis werd 's nachts van de pijn wakker en ging dan als afleiding naar FOK!. Zo zullen er wel meer zijn.quote:Op maandag 4 november 2019 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook weleens over het omgekeerde dag- en nachtritme hier, ik kan me ook niet voorstellen dat dat heel gezond is, vooral geestelijk niet. Maar ja waarschijnlijk heb ik makkelijk praten.
Met of zonder rozijnen?quote:Op maandag 4 november 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de appeltaart is op. Ik ben nu wel 50% appeltaart.
Lijkt mij ook niet. Laatst nog mensen verbaasd zien kijken toen ik zei dat ik in middernacht in bed lig en probeer voor half 9 mijn bed uit te rollen.quote:Op maandag 4 november 2019 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook weleens over het omgekeerde dag- en nachtritme hier, ik kan me ook niet voorstellen dat dat heel gezond is, vooral geestelijk niet. Maar ja waarschijnlijk heb ik makkelijk praten.
Kunnen ze niet koffie drinken bij de super ipv naar de dokter? Is goedkoperquote:
Ook wbt het broodnodige daglichtquote:Op maandag 4 november 2019 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Punt appeltaart erbij.quote:Op maandag 4 november 2019 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen ze niet koffie drinken bij de super ipv naar de dokter? Is goedkoper
Daglichtquote:Op maandag 4 november 2019 09:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ook wbt het broodnodige daglicht
Maar als je spookt s nachts, dan moet je wel..
Rozijnen zijn er toch wel erg lekker in. Vooral als je ze eerst een tijd in rum laat zwemmen.quote:Op maandag 4 november 2019 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Er horen geen rozijnen of krenten in een appeltaart.
Ik hoef voorlopig geen appeltaart meerquote:
Dan is het inderdaad fijn om FOK! als afleiding te hebben.quote:Op maandag 4 november 2019 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, lastig hoor. Muis werd 's nachts van de pijn wakker en ging dan als afleiding naar FOK!. Zo zullen er wel meer zijn.
Bedankt weer, chufi. Gebed zonder eind is het, maar er is inmiddels wel een soort van gewenning opgetreden en dat scheelt enorm.quote:Op maandag 4 november 2019 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte met je ouwelui Lucky.. ik heb ze niet meer
Noten moeten niet in eten, dat is goor! Die moet je los eten of in de pindasaus verwerken.quote:Op maandag 4 november 2019 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Noten mogen we wat mij betreft wel in maar dan heet het een noten-appeltaart
Ik hecht ook heel veel waarde aan mijn regelmaatquote:Op maandag 4 november 2019 09:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Lijkt mij ook niet. Laatst nog mensen verbaasd zien kijken toen ik zei dat ik in middernacht in bed lig en probeer voor half 9 mijn bed uit te rollen.
Ze dachten oh die begint op 14 uur op werk die zal wel tot minstens 12 uur in bed liggen.
quote:Op maandag 4 november 2019 09:59 schreef Voxs het volgende:
Rozijn=40+
Niet erg sappig meer
Tijd voor aandacht aan penseelstreken
quote:Op maandag 4 november 2019 10:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Noten moeten niet in eten, dat is goor! Die moet je los eten of in de pindasaus verwerken.
Daarom. En ik ben niet zo'n nachtspook. Maar dat mensen dan goedemorgen zeggen als je op werk komt terwijl je zelf er ook al een halve dag op heb zitten, blijf ik apart vinden.quote:Op maandag 4 november 2019 10:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik hecht ook heel veel waarde aan mijn regelmaat
Op dinsdag en donderdag ben ik altijd vrij, maar dan ben ik meestal wel tussen 8 en half 9 uit bed, ook omdat ik anders 's avonds de slaap niet kan vatten en de volgende dag gaat de wekker well weer op 7 uur.
Ik vind het de laatste jaren een verademingquote:
Veel dieren voelen ellende van tevoren aankomen, dus wie weet weten ze inderdaad dat ze zich nu alvast flink vol moeten proppen.quote:Op maandag 4 november 2019 10:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Die kinderen eten alsof er een hongerwinter aankomt. Zouden ze weten dat het streng koud wordt deze winter? En weten ze niet dat ik ze gewoon blijf voeren?
Of ze hebben hun eigen rode feestjequote:Op maandag 4 november 2019 10:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Veel dieren voelen ellende van tevoren aankomen, dus wie weet weten ze inderdaad dat ze zich nu alvast flink vol moeten proppen.
Die is al goed gevuld jaquote:
Mensen met teveel vrije tijdquote:Op maandag 4 november 2019 09:40 schreef pullup het volgende:
Of ze besteden hen vrije tijd op een andere manierquote:
TMIquote:Op maandag 4 november 2019 10:01 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wacht verder vandaag op mijn persoonlijke rode feestje ben ik van alle klachten weer af voor een paar weken
Die is nog mager bij de rest joh.quote:
Tijd krijg je maar 1 keerquote:Op maandag 4 november 2019 10:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Of ze besteden hen vrije tijd op een andere manier
Die komt dan per helicopter zekerquote:Op maandag 4 november 2019 10:18 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Die is nog mager bij de rest joh.
Beeld je een koolmees in, beeld je nog een koolmees in. Laat ze samen smelten tot 1 koolmees maar behoudt het volume van 2 koolmezen. Tada je zag Dikzakje
Maakt me verder niet uit, ik ben zelf ook erg regelmatig qua patroon dus verbaas me er gewoon overquote:
Mooie op deze rustige morgenquote:
Goed gewichtje om te torsen danquote:
Ja. Maar Mo behoort tot die groep mensen die er liever niets van wilt weten om duizenden redenen. Terwijl het er echt gewoon bij hoort.quote:
Vlikker toch op met je rode Nel.quote:Op maandag 4 november 2019 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Maar Mo behoort tot die groep mensen die er liever niets van wilt weten om duizenden redenen. Terwijl het er echt gewoon bij hoort.
#doorbreekhettaboe
Mo is van het leer lees ik nuquote:Op maandag 4 november 2019 10:22 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja. Maar Mo behoort tot die groep mensen die er liever niets van wilt weten om duizenden redenen. Terwijl het er echt gewoon bij hoort.
#doorbreekhettaboe
Ik heb een SM room met leer en kettingen.quote:Op maandag 4 november 2019 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo is van het leer lees ik nu
Pakketbezorger levert vaker postorderdildo dan bloemenvaas af
quote:Op maandag 4 november 2019 10:10 schreef pullup het volgende:
[..]
Of ze hebben hun eigen rode feestje
The last pieces of leadquote:Op maandag 4 november 2019 10:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, D.. Verloopt alles een beetje naar wens?
Niet naaien?quote:Op maandag 4 november 2019 10:40 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar even poetsen, stofzuigen en verder met de was.
Daar klopt niks van, ik heb nog nooit op fleshlight gezocht.quote:Op maandag 4 november 2019 10:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Mo is van het leer lees ik nu
Pakketbezorger levert vaker postorderdildo dan bloemenvaas af
Ja jaquote:Op maandag 4 november 2019 11:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar klopt niks van, ik heb nog nooit op fleshlight gezocht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 november 2019 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jaDas de jouwe?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
En daar mag jij een foto van makenquote:
Het huishouden gebeurt niet vanzelf.quote:
ik kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 4 november 2019 11:08 schreef drakin het volgende:
[..]
En daar mag jij een foto van maken
Gatverdamme
Jij verkoopt ze toch.quote:Op maandag 4 november 2019 11:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar klopt niks van, ik heb nog nooit op fleshlight gezocht.
Misschien een idee om te gaan doen, hier zit immers de doelgroepquote:
Hier het hele house weer spic en span.quote:Op maandag 4 november 2019 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het huishouden gebeurt niet vanzelf.
Druiven zijn alleen goed voor wijn.quote:Op maandag 4 november 2019 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Had net druiven maar die smaakte niet lekker gadverdamme
Nou dat is onzinquote:Op maandag 4 november 2019 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Druiven zijn alleen goed voor wijn.
Neem deze Tattooquote:Op maandag 4 november 2019 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom. En ik ben niet zo'n nachtspook. Maar dat mensen dan goedemorgen zeggen als je op werk komt terwijl je zelf er ook al een halve dag op heb zitten, blijf ik apart vinden.
In de nacht slapen, overdag leven.
Eens kijken naar mn persoonlijke bonusquote:Op maandag 4 november 2019 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Druiven zijn alleen goed voor wijn.
Ik heb heel vaak wijn in mn persoonlijke bonus, snap er niks van..quote:Op maandag 4 november 2019 12:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken naar mn persoonlijke bonus
Dat bedoel ikquote:Op maandag 4 november 2019 12:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak wijn in mn persoonlijke bonus, snap er niks van..
Misschien koop je het eens voor visite oid?quote:Op maandag 4 november 2019 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Drink al 10 jaar geen alcohol of zo meer
Hoi Hoi.quote:
Alles drinkt wijn tegenwoordigquote:Op maandag 4 november 2019 12:32 schreef espri het volgende:
[..]
Misschien koop je het eens voor visite oid?
quote:Op maandag 4 november 2019 12:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alles drinkt wijn tegenwoordig
Fijn dat je dan goed kan slapen Saartje, hier alles lekker hoor.quote:Op maandag 4 november 2019 12:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zwaar weekend gehad dus goed geslapen. Straks boodschappen en weer slapen.
Alles goed met jullie?
Thanks aan @mazaruquote:Op maandag 4 november 2019 12:35 schreef espri het volgende:
[..]
Jij bent weer helemaal bij met je UI
das een andere hoorquote:Op maandag 4 november 2019 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat doet Shelly daar dan op die UI
Lil Dre.quote:
Oh dat mag ookquote:
ik ben iemand die geen vlees eet maar wel Visquote:Op maandag 4 november 2019 09:51 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!![]()
@:Fann mijn dochter is niet meer zo'n overtuigde vegetariër. Ben je nou vegetariër of veganist?
Wat een zorgelijke toestand met je vader Lucky en wat willen ze nou eenmaal nog uithalen met therapiën, met zijn leeftijd en gezondheid. Laat die man rustig thuis zijn.
Mensen.........moeten in ieder geval eten ... dat wel....quote:Veel vegetariërs letten echter minder op vegetarische instinkers zoals gelatine en kaas.
Mensen die geen vlees, maar wel vis eten, worden soms pescotariër of semi-vegetariër genoemd.
Mensen die gevogelte eten noemen zich ook soms vegetariër, maar de correcte term hiervoor is pollotariër.
Flexietariër bestaat toch ook nog?quote:Op maandag 4 november 2019 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben iemand die geen vlees eet maar wel Vis![]()
daar hebben we ook weer een aparte naam voor... een Pescotariër![]()
ja ja alles moet in een hokje tegenwoordig
[..]
Mensen.........moeten in ieder geval eten ... dat wel....
Ja.. dat zijn de meeste mensen wel denk ik tegenwoordigquote:
quote:Vegetariër, veganist, pescetariër, klimatariër. Allemaal namen om aan te geven dat je minder of zelfs helemaal geen dierlijke producten eet. Voor het milieu, dierenwelzijn, je gezondheid of omdat je gevarieerd eet. Stuk voor stuk goede redenen om een dag of meer geen vlees of vis te eten. Toch zit de consumptie van dierlijke producten flink ingebed in onze eetcultuur, en vinden sommige mensen het moeilijk of niet fijn om vlees helemaal te laten staan. Om die reden kwamen we enkele jaren geleden met de term flexitariër. Maar wat is nou eigenlijk een flexitariër? Wat past er wel en niet in een dagje zonder vlees? En waarom is het belangrijk om je hier bewust van te zijn?
Sluipvlees
Heb je gisteren vlees gegeten? En tijdens de lunch? Bij een dagje geen vlees denken veel mensen aan hun avondmaaltijd, maar niet zo snel aan het ontbijt, lunch of de borrel. Terwijl we op die momenten ook vaak vlees eten. Sluipvlees noemen wij dat: vlees waar we ons niet zo bewust van zijn dat we het eten. Denk aan een plakje ham of kipfilet op brood, of de bitterbal bij de borrel. Een derde van ons vlees eten we op andere momenten dan tijdens de avondmaaltijd. Het is dus van belang om ook daar bewust mee om te gaan. Probeer een keertje hummus op je brood, of eet een gezonde salade tijdens de lunch.
ja ik ken het sluipvleesquote:Op maandag 4 november 2019 13:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja.. dat zijn de meeste mensen wel denk ik tegenwoordig
en je hebt ook SLUIPVLEES!
[..]
quote:Op maandag 4 november 2019 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jaLekker BekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft ze ook een Naam?
Of zeg je gewoon? Zuigen kreng?![]()
ja dat laatstequote:Op maandag 4 november 2019 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Lekker Bekkie![]()
Heeft ze ook een Naam?
Of zeg je gewoon? Zuigen kreng?
stoofvlees ...quote:Op maandag 4 november 2019 13:41 schreef FANN het volgende:
Ik ken wel zuigvlees, da's toch voor de Hachee?
Jij hebt het topic gered.quote:
ok wat krijg ik ervoor als dank?quote:
Maatje.quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 14:57 schreef drakin het volgende:
[..]
ok wat krijg ik ervoor als dank?
mag via dm
aah das lief, dankjewelquote:
Alweer of nog steeds?quote:
Geen dank je hebt het verdiend.quote:
Mooi.....quote:
Wat heb je dit keer uitgevreten?quote:
Wat nou weer?quote:
gevt nur water te drinken, maar op wc dürfen ze welquote:Op maandag 4 november 2019 15:06 schreef mario390 het volgende:
bb polski laat apokalypse spelen - armageddon,ze zijn opgesloten in en ruim![]()
Ik weet nooit waar je het over hebtquote:Op maandag 4 november 2019 15:08 schreef mario390 het volgende:
[..]
gevt nur water te drinken, maar op wc dürfen ze wel
Stappen tellen mag ik hopen.quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 15:04 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Geen dank je hebt het verdiend.
big brother polskiquote:Op maandag 4 november 2019 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet nooit waar je het over hebt![]()
maar dat geeft niet.....
oh.. die heb ik niet geteld vandaag dat doe ik allen bij het wandelenquote:
Je bent de enige niet.quote:Op maandag 4 november 2019 15:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet nooit waar je het over hebt![]()
maar dat geeft niet.....
Pijpen.quote:
ik heb 2 nieuwe vesten gekocht,zien?quote:
Graaf Pijpquote:
90 uur werkstraf.quote:
neequote:
eerst een waarschuwingquote:
Ik heb mijn ‘oude’ weer terug, zien?quote:Op maandag 4 november 2019 15:16 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
ik heb 2 nieuwe vesten gekocht,zien?
FF googled op fleshligtquote:
En ik heb per definitie gelijk als het over Fryslân giet.quote:
Ik zit er midden inquote:
quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En ik heb per definitie gelijk als het over Fryslân giet.
Jij werkt op een mooi landgoed toch?quote:
Landgoed Leeuwarden?quote:Op maandag 4 november 2019 15:23 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij werkt op een mooi landgoed toch?
soort zoekt soort.quote:
quote:Op maandag 4 november 2019 15:28 schreef drakin het volgende:
[..]
soort zoekt soort.
Maar misschien moet ik maar voor de zekerheid buiten Friesland daten
daten?quote:
Aanraderquote:Op maandag 4 november 2019 15:28 schreef drakin het volgende:
[..]
soort zoekt soort.
Maar misschien moet ik maar voor de zekerheid buiten Friesland daten
Met jou durf ik wel maar je woont zover weg.quote:
Man3.quote:Op maandag 4 november 2019 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou durf ik wel maar je woont zover weg.
Ze reist zo de provincie uit hoorquote:Op maandag 4 november 2019 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan moet je gewoon naar het midden komenquote:Op maandag 4 november 2019 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
daten?quote:
Ver wegquote:Op maandag 4 november 2019 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik reis sowieso graagquote:
Ben je in voor een trio?quote:
jij en badeendje?quote:
1e klas, in de 2e past mijn kont nietquote:
oh ja tuurlijkquote:Op maandag 4 november 2019 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
1e klas, in de 2e past mijn kont niet
Als Badeendje wil.quote:
gisteren ben ik om 7 te voet naar huis gekomen,en halfe uur gegangen zonder jas,dat met de jas weet zij nog nietquote:
Ben je je jas weer kwijtquote:Op maandag 4 november 2019 15:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren ben ik om 7 te voet naar huis gekomen,en halfe uur gegangen zonder jas,dat met de jas weet zij nog niet
Je kan ook een keer op tijd stoppen met zaufenquote:Op maandag 4 november 2019 15:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik kont niet meer in de ruim om 6 vanochtend alles was opgesloten en geen mens te zien
Misschien straks even kijkenquote:Op maandag 4 november 2019 15:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik kont niet meer in de ruim om 6 vanochtend alles was opgesloten en geen mens te zien
Wat ben je ook een trut./sukkel.quote:Op maandag 4 november 2019 15:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren ben ik om 7 te voet naar huis gekomen,en halfe uur gegangen zonder jas,dat met de jas weet zij nog niet
Is dat een opdracht dat ze in een ruimte moeten blijven?quote:Op maandag 4 november 2019 16:04 schreef mario390 het volgende:
in polen mogen ze ook niet in badkamer en niet in de keuken, is bijna tschernobyl
In Tsjernobyl mochten ze ook niet in de keuken en badkamer?quote:Op maandag 4 november 2019 16:04 schreef mario390 het volgende:
in polen mogen ze ook niet in badkamer en niet in de keuken, is bijna tschernobyl
quote:Op maandag 4 november 2019 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Tsjernobyl mochten ze ook niet in de keuken en badkamer?
quote:Op maandag 4 november 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als ik de paraplustandaard nog kan vinden, dan is de oude rolstoel klaar voor teruggave
Nou is ie boosquote:Op maandag 4 november 2019 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ben je ook een trut./sukkel.
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op maandag 4 november 2019 16:09 schreef Tjacka het volgende:
I was just standing in London at the bus stop when a not so pretty lady with a parrot on her shoulder approached me. She told me "if you guess what animal I have on my shoulder, you can sleep with me". So I responded with an elephant. Oh I count that well
geen wc papierquote:Op maandag 4 november 2019 16:11 schreef mario390 het volgende:
man man ze moeten op en campingwc-ding
als daat 7 dagen zo gaat lopt en meisje naar huis
[ afbeelding ]
Misschien was hij ondanks prachtig, toch ziekquote:Op maandag 4 november 2019 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee dus, hij was prachtig.
Die reken ik ook goedquote:Op maandag 4 november 2019 16:36 schreef D. het volgende:
[..]
Maar...bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet
Slimme katquote:Op maandag 4 november 2019 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort ook
Waarom in het Engels?
wat een schone keukenquote:Op maandag 4 november 2019 16:59 schreef mario390 het volgende:
vandaag om 11 00 zijn marsmensen gekomen,de keuken is kontaminiert![]()
![]()
[ afbeelding ]
Nee, twee bomen weggehaald en die waren echt niet ziek, ben niet blind, ze waren prachtig en gezond.quote:Op maandag 4 november 2019 16:35 schreef Voxs het volgende:
[..]
Misschien was hij ondanks prachtig, toch ziek
Copy van Google slechte grap ookquote:Op maandag 4 november 2019 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort ook
Waarom in het Engels?
Echt dat is helemaal stomquote:Op maandag 4 november 2019 17:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Copy van Google slechte grap ook
Ga weg die bomen waren het mooie uitzicht.quote:
Ok, ik heb het blijkbaar gemist..quote:Op maandag 4 november 2019 17:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ga weg die bomen waren het mooie uitzicht.
Yep heb het al een poosje opquote:Op maandag 4 november 2019 18:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik ben aan de kook, heb jij al gegeten?
Oh gewoon even lokken met voer, heb je hem zo gevangenquote:
Succes vanavond.quote:Op maandag 4 november 2019 18:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Werken. Late dienst.
Maar een nieuwe collega inwerken, dus hoef zelf geen zak te doen.![]()
![]()
Goeienavond all.
Dat moet wel een luizen baantje zijn als je niks hoeft te doen.quote:Op maandag 4 november 2019 18:55 schreef Sodeknetters het volgende:
Werken. Late dienst.
Maar een nieuwe collega inwerken, dus hoef zelf geen zak te doen.![]()
![]()
Goeienavond all.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |