Is dat een opdracht dat ze in een ruimte moeten blijven?quote:Op maandag 4 november 2019 16:04 schreef mario390 het volgende:
in polen mogen ze ook niet in badkamer en niet in de keuken, is bijna tschernobyl
In Tsjernobyl mochten ze ook niet in de keuken en badkamer?quote:Op maandag 4 november 2019 16:04 schreef mario390 het volgende:
in polen mogen ze ook niet in badkamer en niet in de keuken, is bijna tschernobyl
quote:Op maandag 4 november 2019 16:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
In Tsjernobyl mochten ze ook niet in de keuken en badkamer?
quote:Op maandag 4 november 2019 16:06 schreef Ghostbuster het volgende:
Nou als ik de paraplustandaard nog kan vinden, dan is de oude rolstoel klaar voor teruggave
Nou is ie boosquote:Op maandag 4 november 2019 15:59 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat ben je ook een trut./sukkel.
Goed verhaal, lekker kort ookquote:Op maandag 4 november 2019 16:09 schreef Tjacka het volgende:
I was just standing in London at the bus stop when a not so pretty lady with a parrot on her shoulder approached me. She told me "if you guess what animal I have on my shoulder, you can sleep with me". So I responded with an elephant. Oh I count that well
geen wc papierquote:Op maandag 4 november 2019 16:11 schreef mario390 het volgende:
man man ze moeten op en campingwc-ding
als daat 7 dagen zo gaat lopt en meisje naar huis
[ afbeelding ]
Misschien was hij ondanks prachtig, toch ziekquote:Op maandag 4 november 2019 15:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Geen idee dus, hij was prachtig.
Die reken ik ook goedquote:Op maandag 4 november 2019 16:36 schreef D. het volgende:
[..]
Maar...bedenk goed wat je met je laatste Rolo doet
Slimme katquote:Op maandag 4 november 2019 16:14 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Goed verhaal, lekker kort ook
Waarom in het Engels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |