Goedemorgen FANN.quote:Op maandag 4 november 2019 08:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mis Haagsdie was atlijd zo gezellig bij de koffie als ik vroeg was.......
zo is dat......quote:Op maandag 4 november 2019 08:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nagelschaartje lazerde uit elkaar.![]()
Naja, hij liever dan ik.
Die ligt op het strand in ja Kaap verdiequote:Op maandag 4 november 2019 08:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mis Haagsdie was atlijd zo gezellig bij de koffie als ik vroeg was.......
Ja ga ik later doen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 november 2019 08:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ga ik later doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik niet goed goed wat Haags post.
Ehm, lol, OK en mooi man?
L2B's Mixcloud
Past bij de grijze dag en dit topic!quote:
Nee Haags zat altijd in de trein.... of hij was al op zijn werk....quote:Op maandag 4 november 2019 08:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als dat ooit gaat gebeuren lig ik er in opgebaard.
quote:Op maandag 4 november 2019 09:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Haags zat altijd in de trein.... of hij was al op zijn werk....
jij kan niet goed Haags nadoen suffie
nee van alles wat... als er maar niet over ''iets'' gaatquote:Op maandag 4 november 2019 09:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Verder weet ik niet goed goed wat Haags post.
Ehm, lol, OK en mooi man?
lolquote:Op maandag 4 november 2019 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nee van alles wat... als er maar niet over ''iets'' gaat![]()
en zeker niet iets over zichzelf
Straks welquote:Op maandag 4 november 2019 08:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wie wil er een espresso? Handgemakt.
Grijs is een neutraal. Als je een rood, een blauw en een geel mengt krijg je grijs. Afhankelijk van of het warme of koele kleuren zijn krijg je warm of koel grijs. Daarbij kan het grijs variëren in gelig, roodachtig, blauwachtig, groenachtig, paarsachtig etc.quote:Op maandag 4 november 2019 09:02 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Zeker! Hoewel grijs geenszins de lading van uw zonnige karakter dekt.
Lig nog in bedquote:Op maandag 4 november 2019 09:08 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Niet net zoals hier het 1e wat je grijpt na ontwaken?
Wat een prachtige uitleg.quote:Op maandag 4 november 2019 09:07 schreef Voxs het volgende:
[..]
Grijs is een neutraal. Als je een rood, een blauw en een geel mengt krijg je grijs. Afhankelijk van of het warme of koele kleuren zijn krijg je warm of koel grijs. Daarbij kan het grijs variëren in gelig, roodachtig, blauwachtig, groenachtig, paarsachtig etc.
Grijs lijkt onbelangrijk, maar is vaak het lijm van het geheel. Heel kleurrijk dus! Wel weinig chromatisch, dus minder opvallend dan schreeuwerige kleuren.
Erg zonnig van aard ben ik niet Lucky
Gieten lag halverwege altijdquote:Op maandag 4 november 2019 09:11 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ooh, ja dat giet wat lastig.
Goedemorgen!quote:
Bijna alles is uit 3 kleuren te toveren!quote:Op maandag 4 november 2019 09:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Wat een prachtige uitleg.Ik had serieus geen idee dat er grijstinten uit die drie kleuren te toveren zijn.
![]()
Laten we het er dan op houden dat je in ieder geval zeer goed je best doet om zonnig over te komen.
Wat goed!quote:Op maandag 4 november 2019 09:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Oh, @:Voxs
Gisteren een prachtige kavel gezien in Valthe. Ideaal voor een Tiny House. Kon het bord gisteren niet goed lezen omdat er een lulhannes vlak op mijn bumper zat en op internet kon ik er ook niets over vinden.
Vandaag kom ik er weer langs, dus hoop dat er gestopt kan worden voor wat info.
Het zal toch niet...
Dat zal wel weer niet. Vrees dat de bestemming knollenveld moet zijn.quote:Op maandag 4 november 2019 09:16 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat goed!Ik hoop voor jou dat er woonbestemming op zit!
quote:Op maandag 4 november 2019 09:18 schreef Voxs het volgende:
Tiny house..waar laat je die bosmaaier dan van je?
Ik zal proberen of ik zo lenig benquote:Op maandag 4 november 2019 09:20 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Vandaag bent u mijn regenboog in warrige tijden.
Je weet maar nooit!quote:Op maandag 4 november 2019 09:21 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dat zal wel weer niet. Vrees dat de bestemming knollenveld moet zijn.
quote:Op maandag 4 november 2019 09:22 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik zal proberen of ik zo lenig ben
Hoe gaat het met je vader, al wat verbetering?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |