Goedemorgen FANN.quote:Op maandag 4 november 2019 08:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mis Haagsdie was atlijd zo gezellig bij de koffie als ik vroeg was.......
zo is dat......quote:Op maandag 4 november 2019 08:55 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Nagelschaartje lazerde uit elkaar.![]()
Naja, hij liever dan ik.
Die ligt op het strand in ja Kaap verdiequote:Op maandag 4 november 2019 08:55 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik mis Haagsdie was atlijd zo gezellig bij de koffie als ik vroeg was.......
Ja ga ik later doen...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 4 november 2019 08:59 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja ga ik later doen...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder weet ik niet goed goed wat Haags post.
Ehm, lol, OK en mooi man?
L2B's Mixcloud
Past bij de grijze dag en dit topic!quote:
Nee Haags zat altijd in de trein.... of hij was al op zijn werk....quote:Op maandag 4 november 2019 08:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Als dat ooit gaat gebeuren lig ik er in opgebaard.
quote:Op maandag 4 november 2019 09:00 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee Haags zat altijd in de trein.... of hij was al op zijn werk....
jij kan niet goed Haags nadoen suffie
nee van alles wat... als er maar niet over ''iets'' gaatquote:Op maandag 4 november 2019 09:00 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Verder weet ik niet goed goed wat Haags post.
Ehm, lol, OK en mooi man?
lolquote:Op maandag 4 november 2019 09:02 schreef FANN het volgende:
[..]
nee van alles wat... als er maar niet over ''iets'' gaat![]()
en zeker niet iets over zichzelf
Straks welquote:Op maandag 4 november 2019 08:58 schreef Lucky2Bastard het volgende:
Wie wil er een espresso? Handgemakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |