Wat zorgelijk, ik hoop dat hij lekker naar huis mag en vandaaruit het verloop van het traject kan doen, zo'n verplaatsing naar een ander ziekenhuis is ook niet mis, veel sterkte!quote:Op maandag 4 november 2019 09:28 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Gisteren was de koorts verdwenen en is het wachten nog op verder onderzoek. Ze wilden hem afgelopen vrijdag van Emmen naar Stadskanaal brengen, omdat daar een longarts zit die hem nog moet onderzoeken. Ze zagen op de scan iets op zijn linkerlong.
Dat verplaatsen ging niet door, maar geen idee wat er nu gaat gebeuren. Kan zijn dat hij vanmiddag mee naar huis kan, of dat het wachten is op die longarts.
En dan begint het hele circus weer van voren af aan. Die poepelegein is nu bijna 6 jaar aan de gang.
Ik weet niet of ik moet klikkenquote:Op maandag 4 november 2019 09:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat verbaast me eigenlijk![]()
nah... om je te te vrolijkers![]()
ik ga nog effe een uurtje pitten
is wel grappigquote:Op maandag 4 november 2019 09:37 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik moet klikken
Slaap lekker!
Dank je!quote:Op maandag 4 november 2019 09:33 schreef Voxs het volgende:
[..]
Wat zorgelijk, ik hoop dat hij lekker naar huis mag en vandaaruit het verloop van het traject kan doen, zo'n verplaatsing naar een ander ziekenhuis is ook niet mis, veel sterkte!
*op horloge kijkt*quote:Op maandag 4 november 2019 09:36 schreef FANN het volgende:
[..]
Dat verbaast me eigenlijk![]()
nah... om je op te vrolijken![]()
ik ga nog effe een uurtje pitten
quote:Op maandag 4 november 2019 09:40 schreef pullup het volgende:
Er zitten hier echt veel mensen met een omgekeerd slaapritme.
( Tenminste omgekeerd van mijn eigen ritme dan)
Belangrijk vooral is wat hij zelf wil, ipv lijdzaam volgen, lijkt mij?. En wat je moeder kan opbrengen ook.quote:Op maandag 4 november 2019 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je!
Ze hadden het alweer over therapie in het ziekenhuis. Bijna 90 jaar, deels verlamd, kan niets zelfstandig, 9694 x op het randje gelegen en dan toch weer aan komen kakken met therapie suggesties.![]()
Laat 'm lekker met rust.
Ja dat is waarquote:Op maandag 4 november 2019 09:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Komt helaas ook vaak voor bij lichamelijke ongemakken.
Ja behoorlijk, dat lijkt mij echt niet fijn, overdag uren slapen.quote:Op maandag 4 november 2019 09:40 schreef pullup het volgende:
Er zitten hier echt veel mensen met een omgekeerd slaapritme.
( Tenminste omgekeerd van mijn eigen ritme dan)
Jullie hoeven niet te doen wat de dokters voorstellen hè?quote:Op maandag 4 november 2019 09:38 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dank je!
Ze hadden het alweer over therapie in het ziekenhuis. Bijna 90 jaar, deels verlamd, kan niets zelfstandig, 9694 x op het randje gelegen en dan toch weer aan komen kakken met therapie suggesties.![]()
Laat 'm lekker met rust.
Hij wil alles, maar kan het gewoon niet meer. Hij is op. Moeders redde het tot op heden, ondanks de kuren, maar heeft de afgelopen nachten per nacht zo ongeveer 11 uur geslapen. Arm mens.quote:Op maandag 4 november 2019 09:42 schreef Voxs het volgende:
[..]
Belangrijk vooral is wat hij zelf wil, ipv lijdzaam volgen, lijkt mij?. En wat je moeder kan opbrengen ook.
Nee, dat begrijp ik maar al te goed,maar als mijn pa het wil kan je het 'm moeilijk verbieden. De thuissituatie kan ook allang niet meer, maar ook daar kiezen ze zelf voor.quote:Op maandag 4 november 2019 09:44 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Jullie hoeven niet te doen wat de dokters voorstellen hè?
Tja okeej.quote:Op maandag 4 november 2019 09:46 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, dat begrijp ik maar al te goed,maar als mijn pa het wil kan je het 'm moeilijk verbieden. De thuissituatie kan ook allang niet meer, maar ook daar kiezen ze zelf voor.
Agossie... het is ook een zware wissel op energie lijkt mij. Sterkte en wijsheid met het nemen van de voor hen zo goed mogelijke beslissingenquote:Op maandag 4 november 2019 09:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hij wil alles, maar kan het gewoon niet meer. Hij is op. Moeders redde het tot op heden, ondanks de kuren, maar heeft de afgelopen nachten per nacht zo ongeveer 11 uur geslapen. Arm mens.
Probeer er zoveel mogelijk in mee te denken en doen. En anders beuren jullie hier mij wel weer op.quote:Op maandag 4 november 2019 09:47 schreef Voxs het volgende:
[..]
Agossie... het is ook een zware wissel op energie lijkt mij. Sterkte en wijsheid met het nemen van de voor hen zo goed mogelijke beslissingen
Goedemorgen, Deisyy!quote:Op maandag 4 november 2019 09:51 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!![]()
@:Fann mijn dochter is niet meer zo'n overtuigde vegetariër. Ben je nou vegetariër of veganist?
Wat een zorgelijke toestand met je vader Lucky en wat willen ze nou eenmaal nog uithalen met therapiën, met zijn leeftijd en gezondheid. Laat die man rustig thuis zijn.
Ik verbaas me ook weleens over het omgekeerde dag- en nachtritme hier, ik kan me ook niet voorstellen dat dat heel gezond is, vooral geestelijk niet. Maar ja waarschijnlijk heb ik makkelijk praten.quote:Op maandag 4 november 2019 09:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, dat lijkt mij echt niet fijn, overdag uren slapen.
Pics van je klokhuis.quote:Op maandag 4 november 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de appeltaart is op. Ik ben nu wel 50% appeltaart.
Wan gedoe!quote:Op maandag 4 november 2019 09:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Deisyy!
Geen tijd, eigenlijk moet hij vanmiddag om half twee bij de huisartsenpost zijn voor een oogmeting.
Ja, lastig hoor. Muis werd 's nachts van de pijn wakker en ging dan als afleiding naar FOK!. Zo zullen er wel meer zijn.quote:Op maandag 4 november 2019 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook weleens over het omgekeerde dag- en nachtritme hier, ik kan me ook niet voorstellen dat dat heel gezond is, vooral geestelijk niet. Maar ja waarschijnlijk heb ik makkelijk praten.
Met of zonder rozijnen?quote:Op maandag 4 november 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de appeltaart is op. Ik ben nu wel 50% appeltaart.
Lijkt mij ook niet. Laatst nog mensen verbaasd zien kijken toen ik zei dat ik in middernacht in bed lig en probeer voor half 9 mijn bed uit te rollen.quote:Op maandag 4 november 2019 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook weleens over het omgekeerde dag- en nachtritme hier, ik kan me ook niet voorstellen dat dat heel gezond is, vooral geestelijk niet. Maar ja waarschijnlijk heb ik makkelijk praten.
Kunnen ze niet koffie drinken bij de super ipv naar de dokter? Is goedkoperquote:
Ook wbt het broodnodige daglichtquote:Op maandag 4 november 2019 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Punt appeltaart erbij.quote:Op maandag 4 november 2019 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen ze niet koffie drinken bij de super ipv naar de dokter? Is goedkoper
Daglichtquote:Op maandag 4 november 2019 09:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ook wbt het broodnodige daglicht
Maar als je spookt s nachts, dan moet je wel..
Rozijnen zijn er toch wel erg lekker in. Vooral als je ze eerst een tijd in rum laat zwemmen.quote:Op maandag 4 november 2019 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Er horen geen rozijnen of krenten in een appeltaart.
Ik hoef voorlopig geen appeltaart meerquote:
Dan is het inderdaad fijn om FOK! als afleiding te hebben.quote:Op maandag 4 november 2019 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, lastig hoor. Muis werd 's nachts van de pijn wakker en ging dan als afleiding naar FOK!. Zo zullen er wel meer zijn.
Bedankt weer, chufi. Gebed zonder eind is het, maar er is inmiddels wel een soort van gewenning opgetreden en dat scheelt enorm.quote:Op maandag 4 november 2019 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte met je ouwelui Lucky.. ik heb ze niet meer
Noten moeten niet in eten, dat is goor! Die moet je los eten of in de pindasaus verwerken.quote:Op maandag 4 november 2019 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Noten mogen we wat mij betreft wel in maar dan heet het een noten-appeltaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |