Ik verbaas me ook weleens over het omgekeerde dag- en nachtritme hier, ik kan me ook niet voorstellen dat dat heel gezond is, vooral geestelijk niet. Maar ja waarschijnlijk heb ik makkelijk praten.quote:Op maandag 4 november 2019 09:43 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ja behoorlijk, dat lijkt mij echt niet fijn, overdag uren slapen.
Pics van je klokhuis.quote:Op maandag 4 november 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de appeltaart is op. Ik ben nu wel 50% appeltaart.
Wan gedoe!quote:Op maandag 4 november 2019 09:52 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Goedemorgen, Deisyy!
Geen tijd, eigenlijk moet hij vanmiddag om half twee bij de huisartsenpost zijn voor een oogmeting.
Ja, lastig hoor. Muis werd 's nachts van de pijn wakker en ging dan als afleiding naar FOK!. Zo zullen er wel meer zijn.quote:Op maandag 4 november 2019 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook weleens over het omgekeerde dag- en nachtritme hier, ik kan me ook niet voorstellen dat dat heel gezond is, vooral geestelijk niet. Maar ja waarschijnlijk heb ik makkelijk praten.
Met of zonder rozijnen?quote:Op maandag 4 november 2019 09:52 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo de appeltaart is op. Ik ben nu wel 50% appeltaart.
Lijkt mij ook niet. Laatst nog mensen verbaasd zien kijken toen ik zei dat ik in middernacht in bed lig en probeer voor half 9 mijn bed uit te rollen.quote:Op maandag 4 november 2019 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik verbaas me ook weleens over het omgekeerde dag- en nachtritme hier, ik kan me ook niet voorstellen dat dat heel gezond is, vooral geestelijk niet. Maar ja waarschijnlijk heb ik makkelijk praten.
Kunnen ze niet koffie drinken bij de super ipv naar de dokter? Is goedkoperquote:
Ook wbt het broodnodige daglichtquote:Op maandag 4 november 2019 09:53 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Punt appeltaart erbij.quote:Op maandag 4 november 2019 09:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Kunnen ze niet koffie drinken bij de super ipv naar de dokter? Is goedkoper
Daglichtquote:Op maandag 4 november 2019 09:56 schreef Voxs het volgende:
[..]
Ook wbt het broodnodige daglicht
Maar als je spookt s nachts, dan moet je wel..
Rozijnen zijn er toch wel erg lekker in. Vooral als je ze eerst een tijd in rum laat zwemmen.quote:Op maandag 4 november 2019 09:57 schreef ieniminimuis het volgende:
Er horen geen rozijnen of krenten in een appeltaart.
Ik hoef voorlopig geen appeltaart meerquote:
Dan is het inderdaad fijn om FOK! als afleiding te hebben.quote:Op maandag 4 november 2019 09:54 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, lastig hoor. Muis werd 's nachts van de pijn wakker en ging dan als afleiding naar FOK!. Zo zullen er wel meer zijn.
Bedankt weer, chufi. Gebed zonder eind is het, maar er is inmiddels wel een soort van gewenning opgetreden en dat scheelt enorm.quote:Op maandag 4 november 2019 09:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Sterkte met je ouwelui Lucky.. ik heb ze niet meer
Noten moeten niet in eten, dat is goor! Die moet je los eten of in de pindasaus verwerken.quote:Op maandag 4 november 2019 10:00 schreef ieniminimuis het volgende:
Noten mogen we wat mij betreft wel in maar dan heet het een noten-appeltaart
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |