En daar mag jij een foto van makenquote:
Het huishouden gebeurt niet vanzelf.quote:
ik kan er ook niks aan doenquote:Op maandag 4 november 2019 11:08 schreef drakin het volgende:
[..]
En daar mag jij een foto van maken
Gatverdamme
Jij verkoopt ze toch.quote:Op maandag 4 november 2019 11:02 schreef drakin het volgende:
[..]
Daar klopt niks van, ik heb nog nooit op fleshlight gezocht.
Misschien een idee om te gaan doen, hier zit immers de doelgroepquote:
Hier het hele house weer spic en span.quote:Op maandag 4 november 2019 11:09 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Het huishouden gebeurt niet vanzelf.
Druiven zijn alleen goed voor wijn.quote:Op maandag 4 november 2019 12:21 schreef Mrsloveable het volgende:
Had net druiven maar die smaakte niet lekker gadverdamme
Nou dat is onzinquote:Op maandag 4 november 2019 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Druiven zijn alleen goed voor wijn.
Neem deze Tattooquote:Op maandag 4 november 2019 10:03 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Daarom. En ik ben niet zo'n nachtspook. Maar dat mensen dan goedemorgen zeggen als je op werk komt terwijl je zelf er ook al een halve dag op heb zitten, blijf ik apart vinden.
In de nacht slapen, overdag leven.
Eens kijken naar mn persoonlijke bonusquote:Op maandag 4 november 2019 12:21 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Druiven zijn alleen goed voor wijn.
Ik heb heel vaak wijn in mn persoonlijke bonus, snap er niks van..quote:Op maandag 4 november 2019 12:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Eens kijken naar mn persoonlijke bonus
Dat bedoel ikquote:Op maandag 4 november 2019 12:30 schreef espri het volgende:
[..]
Ik heb heel vaak wijn in mn persoonlijke bonus, snap er niks van..
Misschien koop je het eens voor visite oid?quote:Op maandag 4 november 2019 12:31 schreef Ghostbuster het volgende:
Drink al 10 jaar geen alcohol of zo meer
Hoi Hoi.quote:
Alles drinkt wijn tegenwoordigquote:Op maandag 4 november 2019 12:32 schreef espri het volgende:
[..]
Misschien koop je het eens voor visite oid?
quote:Op maandag 4 november 2019 12:34 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Alles drinkt wijn tegenwoordig
Fijn dat je dan goed kan slapen Saartje, hier alles lekker hoor.quote:Op maandag 4 november 2019 12:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Zwaar weekend gehad dus goed geslapen. Straks boodschappen en weer slapen.
Alles goed met jullie?
Thanks aan @mazaruquote:Op maandag 4 november 2019 12:35 schreef espri het volgende:
[..]
Jij bent weer helemaal bij met je UI
das een andere hoorquote:Op maandag 4 november 2019 12:39 schreef Mrsloveable het volgende:
Wat doet Shelly daar dan op die UI
Lil Dre.quote:
ik ben iemand die geen vlees eet maar wel Visquote:Op maandag 4 november 2019 09:51 schreef Deisyy het volgende:
Goedemorgen!![]()
@:Fann mijn dochter is niet meer zo'n overtuigde vegetariër. Ben je nou vegetariër of veganist?
Wat een zorgelijke toestand met je vader Lucky en wat willen ze nou eenmaal nog uithalen met therapiën, met zijn leeftijd en gezondheid. Laat die man rustig thuis zijn.
Mensen.........moeten in ieder geval eten ... dat wel....quote:Veel vegetariërs letten echter minder op vegetarische instinkers zoals gelatine en kaas.
Mensen die geen vlees, maar wel vis eten, worden soms pescotariër of semi-vegetariër genoemd.
Mensen die gevogelte eten noemen zich ook soms vegetariër, maar de correcte term hiervoor is pollotariër.
Flexietariër bestaat toch ook nog?quote:Op maandag 4 november 2019 13:22 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ben iemand die geen vlees eet maar wel Vis![]()
daar hebben we ook weer een aparte naam voor... een Pescotariër![]()
ja ja alles moet in een hokje tegenwoordig
[..]
Mensen.........moeten in ieder geval eten ... dat wel....
Ja.. dat zijn de meeste mensen wel denk ik tegenwoordigquote:
quote:Vegetariër, veganist, pescetariër, klimatariër. Allemaal namen om aan te geven dat je minder of zelfs helemaal geen dierlijke producten eet. Voor het milieu, dierenwelzijn, je gezondheid of omdat je gevarieerd eet. Stuk voor stuk goede redenen om een dag of meer geen vlees of vis te eten. Toch zit de consumptie van dierlijke producten flink ingebed in onze eetcultuur, en vinden sommige mensen het moeilijk of niet fijn om vlees helemaal te laten staan. Om die reden kwamen we enkele jaren geleden met de term flexitariër. Maar wat is nou eigenlijk een flexitariër? Wat past er wel en niet in een dagje zonder vlees? En waarom is het belangrijk om je hier bewust van te zijn?
Sluipvlees
Heb je gisteren vlees gegeten? En tijdens de lunch? Bij een dagje geen vlees denken veel mensen aan hun avondmaaltijd, maar niet zo snel aan het ontbijt, lunch of de borrel. Terwijl we op die momenten ook vaak vlees eten. Sluipvlees noemen wij dat: vlees waar we ons niet zo bewust van zijn dat we het eten. Denk aan een plakje ham of kipfilet op brood, of de bitterbal bij de borrel. Een derde van ons vlees eten we op andere momenten dan tijdens de avondmaaltijd. Het is dus van belang om ook daar bewust mee om te gaan. Probeer een keertje hummus op je brood, of eet een gezonde salade tijdens de lunch.
ja ik ken het sluipvleesquote:Op maandag 4 november 2019 13:34 schreef FANN het volgende:
[..]
Ja.. dat zijn de meeste mensen wel denk ik tegenwoordig
en je hebt ook SLUIPVLEES!
[..]
quote:Op maandag 4 november 2019 11:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja jaLekker BekkieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Heeft ze ook een Naam?
Of zeg je gewoon? Zuigen kreng?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |