Ze reist zo de provincie uit hoorquote:Op maandag 4 november 2019 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Met jou durf ik wel maar je woont zover weg.
Dan moet je gewoon naar het midden komenquote:Op maandag 4 november 2019 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
daten?quote:
Ver wegquote:Op maandag 4 november 2019 15:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik reis sowieso graagquote:
Ben je in voor een trio?quote:
jij en badeendje?quote:
1e klas, in de 2e past mijn kont nietquote:
oh ja tuurlijkquote:Op maandag 4 november 2019 15:36 schreef drakin het volgende:
[..]
1e klas, in de 2e past mijn kont niet
Als Badeendje wil.quote:
gisteren ben ik om 7 te voet naar huis gekomen,en halfe uur gegangen zonder jas,dat met de jas weet zij nog nietquote:
Ben je je jas weer kwijtquote:Op maandag 4 november 2019 15:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren ben ik om 7 te voet naar huis gekomen,en halfe uur gegangen zonder jas,dat met de jas weet zij nog niet
Je kan ook een keer op tijd stoppen met zaufenquote:Op maandag 4 november 2019 15:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik kont niet meer in de ruim om 6 vanochtend alles was opgesloten en geen mens te zien
Misschien straks even kijkenquote:Op maandag 4 november 2019 15:50 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja ik kont niet meer in de ruim om 6 vanochtend alles was opgesloten en geen mens te zien
Wat ben je ook een trut./sukkel.quote:Op maandag 4 november 2019 15:44 schreef mario390 het volgende:
[..]
gisteren ben ik om 7 te voet naar huis gekomen,en halfe uur gegangen zonder jas,dat met de jas weet zij nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |