Lol, de cognitieve dissonantie is weer sterk..quote:Op zondag 3 november 2019 11:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is dus niet hetzelfde als bij Volkswagen.
Of jij weet gewoon niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 3 november 2019 11:37 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Lol, de cognitieve dissonantie is weer sterk..
Be that as it may, maar een vleugelontwerp maken waar je op zoek gaat naar de maximale flex en er in de praktijk achterkomt dat het te veel is, is heel iets anders dan opzettelijk een sensor belazeren. Als jij dat niet inziet, dan ben ik klaar met je.quote:
Dat kan ook 0,1 seconde tijdswinst opleveren, net als dit dat misschien maar opleverde.quote:Op zondag 3 november 2019 11:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Be that as it may, maar een vleugelontwerp maken waar je op zoek gaat naar de maximale flex en er in de praktijk achterkomt dat het te veel is, is heel iets anders dan opzettelijk een sensor belazeren.
Ah ja, dat is altijd een goede manier om een discussie te beëindigen als je het niet kan winnen. Maar prima hoorquote:Op zondag 3 november 2019 11:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als jij dat niet inziet, dan ben ik klaar met je.
Beetje overdreven, vind je niet?quote:Op zondag 3 november 2019 11:43 schreef PzKpfw het volgende:
Gewoon met terugwerkende kracht die poles en raceuitslagen schrappen. Een keer een spoilertje hier en daar is nog tot daar aan toe. Maar doelbewust een cruciaal onderdeel zoals de brandstofmeter saboteren zit niet eens meer in het grijze gebied maar in het pikzwarte.
Oh, jij bent hier alleen om discussies te 'winnen'? Jammer, je had ook iets van me kunnen opsteken.quote:Op zondag 3 november 2019 11:43 schreef Airbus89 het volgende:
Ah ja, dat is altijd een goede manier om een discussie te beëindigen als je het niet kan winnen.
5s op google en je weet wat er wel aan de hand isquote:Op zondag 3 november 2019 11:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Of jij weet gewoon niet waar je het over hebt.
quote:Op zondag 3 november 2019 11:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
je had ook iets van me kunnen opsteken.
Geldboete.quote:Op zondag 3 november 2019 11:49 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Beetje overdreven, vind je niet?
Mocht het echt zo zijn zou een flinke geldboete volstaan. Maar voor de 60.000ste keer, dat is nog lang niet zeker.
Ik denk dat jij langer nodig hebt, want zo snugger kom je niet over. Als je niet eens weet waarom Volkswagen in de VS beboet is.quote:Op zondag 3 november 2019 11:50 schreef Dauthi het volgende:
[..]
5s op google en je weet wat er wel aan de hand is![]()
Ja, maar dan moet je zeker weten dat het een seconde tijdswinst per ronde oplevert of zo, en dat kunnen ze waarschijnlijk toch niet bewijzen.quote:Op zondag 3 november 2019 11:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Geldboete..
Resultaten schrappen doet het meeste pijn.
Nou ja, als blijkt dat Ferrari al het hele seizoen vals speelt, is schrappen uit de uitslag de enige oplossing. Voor Renault en hun auto brakebias dingetje overigens ook.quote:Op zondag 3 november 2019 11:49 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Mocht het echt zo zijn zou een flinke geldboete volstaan. Maar voor de 60.000ste keer, dat is nog lang niet zeker.
We weten dat het volstrekt illegaal verklaart is door de FIA om de brandstofmeter te manipuleren.quote:Op zondag 3 november 2019 11:42 schreef Fir3fly het volgende:
We weten helemaal niks en kunnen ook helemaal niks weten op dit moment.
Maakt toch niet uit of het wel of geen tijdwinst oplevert? De fuelflow is een van de paradepaardjes en als daarmee gefuckt wordt gewoon maximaal straffen.quote:Op zondag 3 november 2019 11:53 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je zeker weten dat het een seconde tijdswinst per ronde oplevert of zo, en dat kunnen ze waarschijnlijk toch niet bewijzen.
Verder worden dit soort dingen altijd afgedaan met een geldboete, het is ook meer symbolisch.
Mwa, dat zal allemaal wel loslopen.quote:Op zondag 3 november 2019 11:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of het wel of geen tijdwinst oplevert? De fuelflow is een van de paradepaardjes en als daarmee gefuckt wordt gewoon maximaal straffen.
Gaat niet gebeuren natuurlijk maar dan moeten ze ook niet raar opkijken wanneer er weer een sloot fans de brui aan geven.
Vals spelen is vals spelen, de hoeveelheid profijt die je door krijgt doet daar niets vanaf.quote:Op zondag 3 november 2019 11:53 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je zeker weten dat het een seconde tijdswinst per ronde oplevert of zo, en dat kunnen ze waarschijnlijk toch niet bewijzen.
Nee, dat kunnen we niet. *niet (subtiel) op de persoon spelen*quote:Op zondag 3 november 2019 11:54 schreef vosss het volgende:
[..]
En nee, dat weten we niet 100%, maar ik denk dat we gerust kunnen spreken over een met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
Er valt mogelijk mee te manipuleren. Dus de FIA zou in dat geval ook een steek hebben laten vallen.quote:Op zondag 3 november 2019 11:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of het wel of geen tijdwinst oplevert? De fuelflow is een van de paradepaardjes en als daarmee gefuckt wordt gewoon maximaal straffen.
en het haalt de glans van de titels van Mercedes en de prinses af.quote:Gaat niet gebeuren natuurlijk maar dan moeten ze ook niet raar opkijken wanneer er weer een sloot fans de brui aan geven.
Een seconde? Wanneer heb jij voor het laatst een F1-race gezien?quote:Op zondag 3 november 2019 11:53 schreef Airbus89 het volgende:
Ja, maar dan moet je zeker weten dat het een seconde tijdswinst per ronde oplevert of zo,
*niet op de persoon spelen*quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 11:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Een seconde? Wanneer heb jij voor het laatst een F1-race gezien?
Ik wou je even hier aan herinneren.quote:Op zondag 3 november 2019 11:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Als jij dat niet inziet, dan ben ik klaar met je.
Ja, sorry hoor, je blijft zulke domme dingen roepen. Moet ik op reageren. Bij welk raceteam zat jij ook weer?quote:
Ik zit niet bij een raceteam, dat heb ik dan ook nooit beweerd.quote:Op zondag 3 november 2019 12:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, je blijft zulke domme dingen roepen. Moet ik op reageren. Bij welk raceteam zat jij ook weer?
Hoe haalt het de glans van de Mercedesoverwinningen af als ze Ferrari zelfs kunnen verslaan terwijl die vals spelen?quote:Op zondag 3 november 2019 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
en het haalt de glans van de titels van Mercedes en de prinses af.
En je kijkt nooit Formule 1 (want te saai, volgens eigen zeggen), dus waarom ben je hier en waarom denk je dat je er verstand van hebt?quote:Op zondag 3 november 2019 12:03 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een raceteam, dat heb ik dan ook nooit beweerd.
Ook dit heb ik nooit gezegd, ben je dronken ofzo?quote:Op zondag 3 november 2019 12:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
(want te saai, volgens eigen zeggen)
Een paar topics geleden. Ik zal het even opzoeken.quote:Op zondag 3 november 2019 12:05 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ook dit heb ik nooit gezegd, ben je dronken ofzo?
Als ze er echt een rel van maken overschaduwt dat het kampioenschap.quote:Op zondag 3 november 2019 12:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoe haalt het de glans van de Mercedesoverwinningen af als ze Ferrari zelfs kunnen verslaan terwijl die vals spelen?
Welnee, joh.quote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
Als ze er echt een rel van maken overschaduwt dat het kampioenschap.
Aandoenlijk.quote:Maar goed, het is helemaal niet bekend of Ferrari vals speelt en zo ja, hoe. Het enige dat bekend is, is dat de FIA na een vraag van Red Bull verboden heeft om een kabel langs de sensor van de brandstofmeter te leggen.
Want?!quote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ze er echt een rel van maken overschaduwt dat het kampioenschap.
Zou wel leuk zijn inderdaad als hij nog even billetjes moet knijpen.quote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Hopelijk wordt Hamilton 8ste of hoger vandaag.
veel negatieve publiciteit voor de sport, omdat het Ferrari is. Ferrari en Formule 1 kunnen niet zonder elkaarquote:
Hopelijk rijdt Leclerc hem eraf in bocht 1.quote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Nou het heeft in 2007 de sport niet kapot gemaakt met de spy-gate van mcLarenquote:Op zondag 3 november 2019 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
veel negatieve publiciteit voor de sport, omdat het Ferrari is. Ferrari en Formule 1 kunnen niet zonder elkaar
Dat vind ik niet, anders zeg ik het toch zeker niet.quote:Op zondag 3 november 2019 11:49 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Hamilton die vandaag gewoon weer wint zou wel knap zijn inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 3 november 2019 12:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, anders zeg ik het toch zeker niet.
Maar er valt Mercedes niet veel te verwijten. Ik heb meer moeite met de titel van Alonso en crashgate. Dat haalt de glans eraf. Of Schumi en sjoemelsoftware en tegen anderen aanrijden. Toch hoor ik daar heel weinig over. Wat ik wil zeggen is dat de sport wel wat kan hebben. Grenzen opzoeken hoort erbij. Zie echt niet hoe de glans eraf gaat.quote:Op zondag 3 november 2019 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
veel negatieve publiciteit voor de sport, omdat het Ferrari is. Ferrari en Formule 1 kunnen niet zonder elkaar
Ferrari is toch wel een stukje groter nog.quote:Op zondag 3 november 2019 12:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nou het heeft in 2007 de sport niet kapot gemaakt met de spy-gate van mcLaren
Heeeeeeeeeeeeyyy!quote:Op zondag 3 november 2019 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt Leclerc hem eraf in bocht 1.
Volgens mij wint hij niet in de races waarin hij kampioen wordt.quote:Op zondag 3 november 2019 12:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hamilton die vandaag gewoon weer wint zou wel knap zijn inderdaad.
Jij voelt je verheven boven mij?quote:Op zondag 3 november 2019 11:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen we niet. En jij al helemaal niet.
Huh, wat weet jij wat de rest van de wereld nog niet weet?quote:Op zondag 3 november 2019 12:41 schreef trein2000 het volgende:
Toch wel een behoorlijke schande dat zo’n Ferrari er weer mee wegkomt
Klopt. Dat geeft minder glans aan zijn kampioenschap. Een DNF voor HAM vandaag en 3 opeenvolgende overwinningen voor Bottas zou mooi zijn.quote:Op zondag 3 november 2019 12:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij wint hij niet in de races waarin hij kampioen wordt.
Er is nog helemaal niks bewezen. RBR speelt paniekvoetbal met creatieve ingevingen en men neemt het allemaal kakkeloos voor waar aan.quote:Op zondag 3 november 2019 12:43 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Huh, wat weet jij wat de rest van de wereld nog niet weet?
Ach andersom is dat natuurlijk ook wel zo, als Ferrari Red Bull ergens op kan pakken doen ze het ook. Maar men doet in dit topic inderdaad net alsof al bekend en vastgesteld is wat er is gebeurt.quote:Op zondag 3 november 2019 12:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks bewezen. RBR speelt paniekvoetbal met creatieve ingevingen en men neemt het allemaal kakkeloos voor waar aan.![]()
RBR is een beetje zoals die Fransoosen. Kan je fysiek niet winnen, dan maar op papier je overwinning proberen te behalen.
Meh toch te kort door de bocht hoor. FI had ook protest aangetekend tegen Renault. Dit is gewoon hoe een (technische) sport gaat.quote:Op zondag 3 november 2019 12:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks bewezen. RBR speelt paniekvoetbal met creatieve ingevingen en men neemt het allemaal kakkeloos voor waar aan.![]()
RBR is een beetje zoals die Fransoosen. Kan je fysiek niet winnen, dan maar op papier je overwinning proberen te behalen.
Maar daar werd het ook daadwerkelijk bewezen doordat de telemetrie zichtbaar was in het stuurwiel.quote:Op zondag 3 november 2019 12:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Meh toch te kort door de bocht hoor. FI had ook protest aangetekend tegen Renault. Dit is gewoon hoe een (technische) sport gaat.
Probleem is dat je zelf het bewijs bij de FIA moet aanleveren, maar je dat heel lastig kan verzamelen omdat je niet bij een ander team binnen mag kijken. En de FIA gaat ook niet op eigen initiatief controleren. Dus dan creëer je dit soort paradoxale situaties.quote:Op zondag 3 november 2019 12:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar daar werd het ook daadwerkelijk bewezen doordat de telemetrie zichtbaar was in het stuurwiel.
Waarmee? Waar heb je het in vredesnaam over?quote:Op zondag 3 november 2019 12:41 schreef trein2000 het volgende:
Toch wel een behoorlijke schande dat zo’n Ferrari er weer mee wegkomt
Interessant. Wellicht speelt Ferrari een beetje vals, maar als RBR toestemming vraagt om hetzelfde trucje te gebruiken dan "probeert RBR op papier een overwinning te behalen".quote:Op zondag 3 november 2019 12:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om. Het is verre van duidelijk of Ferrari daadwerkelijk dit trucje toepast. Het is slechts een vermoeden van RBR.quote:Op zondag 3 november 2019 12:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Interessant. Wellicht speelt Ferrari een beetje vals, maar als RBR toestemming vraagt om hetzelfde trucje te gebruiken dan "probeert RBR op papier een overwinning te behalen".
Is dat een blaming the victim?
De vraag is als RBR denk dat Ferrari zoiets doet waarom dienen ze dan geen protest in?quote:Op zondag 3 november 2019 12:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Interessant. Wellicht speelt Ferrari een beetje vals, maar als RBR toestemming vraagt om hetzelfde trucje te gebruiken dan "probeert RBR op papier een overwinning te behalen".
Is dat een blaming the victim?
Wat natuurlijk belachelijk is. Je moet als ‘politie’ gewoon steekproeven houden.quote:Op zondag 3 november 2019 12:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Probleem is dat je zelf het bewijs bij de FIA moet aanleveren, maar je dat heel lastig kan verzamelen omdat je niet bij een ander team binnen mag kijken. En de FIA gaat ook niet op eigen initiatief controleren. Dus dan creëer je dit soort paradoxale situaties.
Het is sensor, niet sesor.quote:Op zondag 3 november 2019 12:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
RBR heeft geen protest ingediend. Ze hebben tegen de FIA gezegd dat ze van plan zijn een kabel langs die sesor te leggen en gevraagd of dat is toegestaan. Antwoord FIA: nee. En vervolgens heeft de FIA een mededeling gedaan aan alle teams dat zoiets niet is toegestaan.
Zelfs dat is alleen maar speculatie.quote:Op zondag 3 november 2019 12:57 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om. Het is verre van duidelijk of Ferrari daadwerkelijk dit trucje toepast. Het is slechts een vermoeden van RBR.
Goh..quote:
Omdat je voor een protest een behoorlijke mate van bewijs op tafel moet leggen. En dat wil je niet altijd. Dan is dit wellicht de slimmere route.quote:Op zondag 3 november 2019 12:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De vraag is als RBR denk dat Ferrari zoiets doet waarom dienen ze dan geen protest in?
Zo serieus was het nou ook weer niet bedoeld.quote:Op zondag 3 november 2019 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goh..
Zal het even voor je aanpassen
Maar nogmaals, niemand weet of Red Bull überhaupt een vermoeden heeft dat Ferrari dit doet. Dus waar heb je het nou eigenlijk over dat Ferrari 'ergens mee weg komt'?quote:Op zondag 3 november 2019 13:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat je voor een protest een behoorlijke mate van bewijs op tafel moet leggen. En dat wil je niet altijd. Dan is dit wellicht de slimmere route.
Held, klasse, superscherp!quote:
Omdat je een protest moet onderbouwen en aangezien geen enkel team onder de motorkap van een ander team kan kijken, kan er überhaupt geen protest aangetekend worden.quote:Op zondag 3 november 2019 12:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De vraag is als RBR denk dat Ferrari zoiets doet waarom dienen ze dan geen protest in?
Onschuldig totdat het tegendeel is bewezen dus. Is dat zo moeilijk om te begrijpen?quote:Op zondag 3 november 2019 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat je een protest moet onderbouwen en aangezien geen enkel team onder de motorkap van een ander team kan kijken, kan er überhaupt geen protest aangetekend worden.
Zoiets toch?
Dat lijkt me niet waar, zie ook protest van Racing Point wat betreft Renault.quote:Op zondag 3 november 2019 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat je een protest moet onderbouwen en aangezien geen enkel team onder de motorkap van een ander team kan kijken, kan er überhaupt geen protest aangetekend worden.
Je tweede alinea is niet in toon met de eerste. Vandaarquote:Op zondag 3 november 2019 12:57 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om. Het is verre van duidelijk of Ferrari daadwerkelijk dit trucje toepast. Het is slechts een vermoeden van RBR.
Racing Point had bewijs verzameld dat hun stelling kon onderbouwen. De vork bleek volgens de documentatie van de FIA toch net even anders in de steel te zitten.quote:Op zondag 3 november 2019 13:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet waar, zie ook protest van Racing Point wat betreft Renault.
Ik dacht dat #teamStroll iets van onderbouwing had toegevoegd in de aanklacht?quote:Op zondag 3 november 2019 13:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet waar, zie ook protest van Racing Point wat betreft Renault.
Ah je twijfelt maar natuurlijk ben ik het volledig met je eens dat nergens bewezen is dat Ferrari "dit" doet en Ferrari gewoon als onschuldig behandeld moet worden.quote:Op zondag 3 november 2019 13:05 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Onschuldig totdat het tegendeel is bewezen dus. Is dat zo moeilijk om te begrijpen?
Zou Max voor Ferrari rijden, zou er werkelijk geen haan naar kraaien.
Ja, dus? Kunnen zij 'onder de motorkap' kijken? Je argument slaat niet echt ergens op. Het zou inderdaad kunnen dat Red Bull geen enkel bewijs heeft en daarom geen protest indient.quote:Op zondag 3 november 2019 13:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik dacht dat #teamStroll iets van onderbouwing had toegevoegd in de aanklacht?
Niet zo vreemd met een natte kat in het topic.quote:Op zondag 3 november 2019 13:06 schreef zoem het volgende:
[modbreak]Nu moet het eens klaar wezen met elkaar af te katten. Houd het eens gezellig.[/modbreak]
quote:Op zondag 3 november 2019 13:20 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Niet zo vreemd met een natte kat in het topic.
Er zijn natuurlijk 2 mogelijkheden, het kan zijn dat je geen bewijs hebt. Maar het kan natuurlijk ook zo zijn dat je dat bewijs niet wil prijsgeven.quote:Op zondag 3 november 2019 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zoiets toch?
Slaat nergens op?quote:Op zondag 3 november 2019 13:17 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, dus? Kunnen zij 'onder de motorkap' kijken? Je argument slaat niet echt ergens op.
quote:Op zondag 3 november 2019 08:44 schreef ShaoliN het volgende:
Ham zn diva gedrag wordt echt onuitstaanbaar. Ferrari en Red Bull moeten het op een akkoord gooien. Bottas elke race laten winnen en omstebeurt een driver opofferen om die prinses eraf te tikken.
Ok, akkoord, dat zou idd een stap te ver zijn. Dat is idd iets anders dan regels anders interpreteren.quote:Op zondag 3 november 2019 10:47 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dit is niet grenzen opzoeken. Als jij willens en wetens een meetunit van de FIA verstoord, dan is dat gewoon vals spelen.
Huh? Het enige dat Red Bull doet is vragen of zij iets mogen toepassen. Als de FIA dan tegen alle teams zegt dat dat niet mag en Ferrari is de enige die er nadeel van heeft, hoe is Red Bull dan ineens de schuldige?quote:Op zondag 3 november 2019 12:46 schreef Gruj0 het volgende:
Het feit dat Red Bull om een modificatie vraagt die door de Fia direct (logisch) afgewezen wordt, lijkt wel heel sterk op een vermoeden. Maar meer dan dat zal het ook niet wezen.quote:Op zondag 3 november 2019 13:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar nogmaals, niemand weet of Red Bull überhaupt een vermoeden heeft dat Ferrari dit doet. Dus waar heb je het nou eigenlijk over dat Ferrari 'ergens mee weg komt'?
twitter:F1 twitterde op zondag 03-11-2019 om 13:15:00Seb performs his trademark 'disappearing cap' trick 🎩😉🎥 @CanalplusSport #USGP 🇺🇸 #F1 https://t.co/fqiqAVEVth reageer retweet
dat gaan we de race zienquote:Op zondag 3 november 2019 13:01 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Maar nogmaals, niemand weet of Red Bull überhaupt een vermoeden heeft dat Ferrari dit doet. Dus waar heb je het nou eigenlijk over dat Ferrari 'ergens mee weg komt'?
Handig om dat pas op raceday te doen.quote:Op zondag 3 november 2019 16:44 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sausage kerb in bocht 8 nu:
https://www.gptoday.net/n(...)ing-van-sausage-kerb
Vettel is alweer veel relaxter nu als tweede rijder, dan wanneer hij onder prestatiedruk staatquote:Op zondag 3 november 2019 14:51 schreef Gehrman het volgende:
twitter:F1 twitterde op zondag 03-11-2019 om 13:15:00Seb performs his trademark 'disappearing cap' trick 🎩😉🎥 @:CanalplusSport #USGP 🇺🇸 #F1 https://t.co/fqiqAVEVth reageer retweet
Net als vorig weekend, en het weekend daarvoor. Er moet altijd iets mis zijn als de Ferrari snel is, dan wordt genegeerd hoeveel ze verliezen in de bochten, dan wordt genegeerd dat het verschil in de speedtrap gering is, en als de FIA dan niks kan vinden dan heet het dat Ferrari overal mee wegkomt. Terwijl het toch echt Mercedes is dat een paar keer goed is weggekomen met gesjoemel.quote:Op zondag 3 november 2019 14:03 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het feit dat Red Bull om een modificatie vraagt die door de Fia direct (logisch) afgewezen wordt, lijkt wel heel sterk op een vermoeden. Maar meer dan dat zal het ook niet wezen.
Het is wel opvallend dat de acceleratie en het extreme verschil op het rechte stuk er dit weekend niet lijkt te zijn. Maar dat kan natuurlijk ook andere oorzaken hebben of sandbaggen zijn
Ferrari wint het inderdaad niet echt op de speedtrap, maar de versnelling vanaf 100 km/h tot de topsnelheid. Daar winnen/wonnen ze gigantischquote:Op zondag 3 november 2019 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Net als vorig weekend, en het weekend daarvoor. Er moet altijd iets mis zijn als de Ferrari snel is, dan wordt genegeerd hoeveel ze verliezen in de bochten, dan wordt genegeerd dat het verschil in de speedtrap gering is, en als de FIA dan niks kan vinden dan heet het dat Ferrari overal mee wegkomt. Terwijl het toch echt Mercedes is dat een paar keer goed is weggekomen met gesjoemel.
Wat dat betreft zou het best mogelijk kunnen zijn dat ze het door Red Bull voorgestelde systeem hebben gebruikt.quote:Op zondag 3 november 2019 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari wint het inderdaad niet op de speedtrap, maar de versnelling vanaf 100 km/h tot de topsnelheid. Daar winnen/wonnen ze gigantisch
Heb jij ook nog andere argumenten dan “ja maar Mercedes”. Het zet je standpunt, waar soms best wat in zit, absoluut geen kracht meer bij.quote:Op zondag 3 november 2019 17:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Net als vorig weekend, en het weekend daarvoor. Er moet altijd iets mis zijn als de Ferrari snel is, dan wordt genegeerd hoeveel ze verliezen in de bochten, dan wordt genegeerd dat het verschil in de speedtrap gering is, en als de FIA dan niks kan vinden dan heet het dat Ferrari overal mee wegkomt. Terwijl het toch echt Mercedes is dat een paar keer goed is weggekomen met gesjoemel.
Vettel heeft dit toch altijd wel gehad? Heel relaxed buiten de baan.quote:Op zondag 3 november 2019 16:55 schreef XL het volgende:
[..]
Vettel is alweer veel relaxter nu als tweede rijder, dan wanneer hij onder prestatiedruk staat
Maar dan verliezen ze toch ook weer veel voor die 100 km'/u en rond de topsnelheid, anders zou er wel een groot verschil in de speedtrap moeten zijn. Zeker gezien de aerodynamica van de Ferrari.quote:Op zondag 3 november 2019 17:49 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Ferrari wint het inderdaad niet echt op de speedtrap, maar de versnelling vanaf 100 km/h tot de topsnelheid. Daar winnen/wonnen ze gigantisch
Je kunt ook zeggen dat het een manier is van Red Bull om Ferrari van de bedrog te beschuldigen zonder dat rechtstreeks te doen. Het blijft toch plakken immers, ook al komt er niks uit, en geldt het voor velen al als feit dat Ferrari dit gedaan zou hebben, terwijl er geen sprake van is dat Ferrari langzamer gaat.quote:Op zondag 3 november 2019 17:50 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat dat betreft zou het best mogelijk kunnen zijn dat ze het door Red Bull voorgestelde systeem hebben gebruikt.
Mercedes heeft met te lage bandenspanning gereden, Mercedes begon met olie verbranden, Mercedes kwam met die velgen. En dat allemaal terwijl ze ontzettend veel sneller waren dan de rest, en dan ligt de verdenking voortdurend bij Ferrari, dat klopt gewoon niet.quote:Op zondag 3 november 2019 17:51 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Heb jij ook nog andere argumenten dan “ja maar Mercedes”. Het zet je standpunt, waar soms best wat in zit, absoluut geen kracht meer bij.
Warm ontvangstquote:Op zondag 3 november 2019 18:00 schreef Zipportal het volgende:
Barney heeft verloren.
@:wereldgozer komt straks in het F1 topic schuilen allen.
Heeft ie alweer aangekondigd zelfmoord te plegen?quote:
Vettel zag je vorig jaar amper lachen, dit jaar ook lang niet. Rijdt ook duidelijk beter sinds zijn grote fouten op Silverstone en Monza. Volgens mij heeft hij een knop omgezet en voelt hij minder druk. Titelstrijd is weg, Leclerc heeft gewonnen en warempel.... ontspannen Vettel is er weer en doet het beter dan de amderhalf jaar ervoorquote:Op zondag 3 november 2019 17:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Vettel heeft dit toch altijd wel gehad? Heel relaxed buiten de baan.
Alle bruggen worden bewaakt door BOA's.quote:Op zondag 3 november 2019 18:03 schreef vosss het volgende:
[..]
Heeft ie alweer aangekondigd zelfmoord te plegen?
Dat eerste valt wel mee en dat tweede: Ferrari loopt maar iets harder op top. Ook zij lopen gewoon tegen de grenzen aan van wat er uit het pakket te halen is. Ze hebben/hadden alleen een manier om die tussenversnelling beter te krijgen. Daar wordt/werd de winst behaald, maar dat zal ongetwijfeld ook wel wat ten koste van de levensduur van de motor gaan.quote:Op zondag 3 november 2019 17:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Maar dan verliezen ze toch ook weer veel voor die 100 km'/u en rond de topsnelheid, anders zou er wel een groot verschil in de speedtrap moeten zijn. Zeker gezien de aerodynamica van de Ferrari.
Tram rijdt voor zijn neus wegquote:Op zondag 3 november 2019 18:00 schreef Zipportal het volgende:
Barney heeft verloren.
@:wereldgozer komt straks in het F1 topic schuilen allen.
Je impliceert hiermee dat Max vorige race een blunder begaan heeft?quote:
Dat incidentje met Bottas had niet gehoevenquote:Op zondag 3 november 2019 18:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Je impliceert hiermee dat Max vorige race een blunder begaan heeft?
Ja.quote:Op zondag 3 november 2019 18:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat had niet gehoeven. Die blunder van Bottas. Dat kan je echt niet kromlullen zo dat dat Max zijn fout of blunder was; er was maar 1 iemand daarvoor verantwoordelijk en dat was Bottas; die nota bene achteraf zei ja ik zag hem wel, maar stuurde maar gewoon naar binnen.quote:Op zondag 3 november 2019 18:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat incidentje met Bottas had niet gehoeven
Welke, want ik heb hem niet gezien.quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 18:10 schreef vosss het volgende:
[..]
Bottas z'n argument vond ik nog het domste van alles. "Ja, je verwacht hem daar niet. Dus het is z'n eigen schuld". Want je mag alleen inhalen waar je het verwacht? Wat voor een neppe coureur ben je dan.quote:Op zondag 3 november 2019 18:12 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
Dat incidentje met Bottas had niet gehoevenDe rest waren an sich normale race incidentjes.
Dat zou mooi zijn jaquote:
Excuses. Het was van iedereen een blunder behalve Max.quote:Op zondag 3 november 2019 18:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Welke, want ik heb hem niet gezien.
PS: met Hamilton was ook niet echt een blunder. Als er daar al iemand een blunder beging dan was het Lewis zelf, want zijn slippertje had meer effect dan dat van Max vlak daarvoor.
Als je de wereld ziet door een rood filter dan kun je dat zeggen inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2019 17:59 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Je kunt ook zeggen dat het een manier is van Red Bull om Ferrari van de bedrog te beschuldigen zonder dat rechtstreeks te doen. Het blijft toch plakken immers, ook al komt er niks uit, en geldt het voor velen al als feit dat Ferrari dit gedaan zou hebben, terwijl er geen sprake van is dat Ferrari langzamer gaat.
Bottas beschikt van alle coureurs over de minste racecraft als je het mij vraagt. Wat een pannenkoek is dat. En nee dat zeg ik niet omdat hij Max eruit gekegeld heeft. Dat zeg ik omdat het zo is.quote:Op zondag 3 november 2019 18:16 schreef Justevo het volgende:
[..]
Bottas z'n argument vond ik nog het domste van alles. "Ja, je verwacht hem daar niet. Dus het is z'n eigen schuld". Want je mag alleen inhalen waar je het verwacht? Wat voor een neppe coureur ben je dan.
Bottas moet God elke dag op z'n blote knietjes bedanken dat hij ooit in deze Mercedes heeft mogen rijden.
Hopen dat anderen stuk rijden vind ik sowieso vrij sneu. Ik hoop dat iedereen heel blijft en dat er dan een spannende race komt.quote:Op zondag 3 november 2019 18:16 schreef Pery het volgende:
[..]
Excuses. Het was van iedereen een blunder behalve Max.
Het was een blunder van Bottas. Max was er al voorbij.quote:Op zondag 3 november 2019 18:16 schreef Pery het volgende:
[..]
Excuses. Het was van iedereen een blunder behalve Max.
Monza was denk ik wel het mooiste voorbeeld. Bottas kon wel naar Leclerc toe rijden, maar als hij binnen een seconde kwam ging hij foutjes maken en kon hij geen aanval plaatsen.quote:Op zondag 3 november 2019 18:16 schreef vosss het volgende:
[..]
Bottas beschikt van alle coureurs over de minste racecraft als je het mij vraagt. Wat een pannenkoek is dat. En nee dat zeg ik niet omdat hij Max eruit gekegeld heeft. Dat zeg ik omdat het zo is.
Ik denk Max op op P2. Dat dacht ik afgelopen zondag al dat hij dit weekend 2de zou worden toen ik dat appte aan een grietje die stuurde volgend weekend beter.quote:Op zondag 3 november 2019 18:19 schreef babylon het volgende:
Max finisht 2, Seb 1 en Valteri moet z'n 3de plek aan Lewis afstaan, want kampioen worden op het podium is toffer of zo.
Een echte fanquote:Op zondag 3 november 2019 18:23 schreef Pery het volgende:
Max Verstappenkoekjes gebakken, Schultenbrau ingeslagen en ik heb mijn Max petje weer op.
Laat de race maar beginnen!
Als het een echte fan was dan spelde hij Schultenbräu correctquote:
Blijkbaar wel, want het verschil in de kwalificatie was aanzienlijk groter. Op een gegeven moment was zelfs het argument dat Hamilton Vettel niet kon inhalen in Japan. Dat is natuurlijk niet zo raar aangezien Hamilton het vooral van DRS op het rechte stuk moet hebben om in te halen. Als Ferrari dan heeft gekozen voor een concept dat vooral bij hoge snelheden aerodynamisch efficient is, de Ferrari eindelijk de achterkant heeft waarmee Vettel zo graag snel uit bochten accellereert dan lijkt het mij vrij logisch dat de Mercedes aan DRS niet genoeg heeft. Hij zat er het dichtste op toen Vettel werd opgehouden bij opkomen rechte stuk, maar ja, toen had die ook DRS.quote:Op zondag 3 november 2019 18:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Dat eerste valt wel mee en dat tweede: Ferrari loopt maar iets harder op top. Ook zij lopen gewoon tegen de grenzen aan van wat er uit het pakket te halen is. Ze hebben/hadden alleen een manier om die tussenversnelling beter te krijgen. Daar wordt/werd de winst behaald, maar dat zal ongetwijfeld ook wel wat ten koste van de levensduur van de motor gaan.
Aan de andere kant kan je ook zeggen dat Max nou eenmaal een groter risico neemt op die plek, dat hij zichzelf extra 'overlevert' aan de oplettendheid en kunsten van de tegenstander.quote:Op zondag 3 november 2019 18:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat had niet gehoeven. Die blunder van Bottas. Dat kan je echt niet kromlullen zo dat dat Max zijn fout of blunder was; er was maar 1 iemand daarvoor verantwoordelijk en dat was Bottas; die nota bene achteraf zei ja ik zag hem wel, maar stuurde maar gewoon naar binnen.
Monza dit jaar is het mooiste voorbeeld van de kracht van Ferrariquote:Op zondag 3 november 2019 18:26 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Blijkbaar wel, want het verschil in de kwalificatie was aanzienlijk groter. Op een gegeven moment was zelfs het argument dat Hamilton Vettel niet kon inhalen in Japan. Dat is natuurlijk niet zo raar aangezien Hamilton het vooral van DRS op het rechte stuk moet hebben om in te halen. Als Ferrari dan heeft gekozen voor een concept dat vooral bij hoge snelheden aerodynamisch efficient is, de Ferrari eindelijk de achterkant heeft waarmee Vettel zo graag snel uit bochten accellereert dan lijkt het mij vrij logisch dat de Mercedes aan DRS niet genoeg heeft. Hij zat er het dichtste op toen Vettel werd opgehouden bij opkomen rechte stuk, maar ja, toen had die ook DRS.
Ik zou het een stuk geloofwaardiger vinden zonder al die drogredenen, het verschilt ook niet veel van de onzin die vorig jaar nog verteld werd om te verklaren dat Hamilton op Spa werd ingehaald door Vettel. Ook toen zou dat bewijs zijn van de enorme kracht van Ferrari, terwijl de Force India's hem ook bijna voorbij gingen door gebruik te maken van de slipstream.
Het zou heerlijk karma zijn als Verstappen er hard ingaat en Hamilton daarbij de opzichtige fout maakt (zoals met Bottas vorige race). Ook voor de Netflix docu!quote:Op zondag 3 november 2019 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Max gaat de race van Hamilton verpesten.![]()
Ja, en in Hongarije kwamen ze een minuut later binnen. Dat zegt heel veel over het verschil in aerodynamica.quote:Op zondag 3 november 2019 18:29 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Monza dit jaar is het mooiste voorbeeld van de kracht van Ferrari
Liever even iemand anders, Verstappen kan wel weer eens een goede race/resultaat gebruikenquote:Op zondag 3 november 2019 18:34 schreef XL het volgende:
[..]
Het zou heerlijk karma zijn als Verstappen er hard ingaat en Hamilton daarbij de opzichtige fout maakt (zoals met Bottas vorige race). Ook voor de Netflix docu!
Juist. Alleen krijg je dan de preek over voor iedere gat gaan.quote:Op zondag 3 november 2019 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je ook zeggen dat Max nou eenmaal een groter risico neemt op die plek, dat hij zichzelf extra 'overlevert' aan de oplettendheid en kunsten van de tegenstander.
Eens. Zijn imago mag wel weer wat opgepoetst worden.quote:Op zondag 3 november 2019 18:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Liever even iemand anders, Verstappen kan wel weer eens een goede race/resultaat gebruiken
Lando: I think tomorrowquote:Op zondag 3 november 2019 18:36 schreef shiz het volgende:
Joah
Max tegen Lando: wanneer ga je weer naar huis? Prioriteit als ze thuis zijn: simmen organiseren.
klopt, maar dat gaat voorlopig niet meer gebeuren nu Ferrari het aerodynamisch beter voor elkaar heeftquote:Op zondag 3 november 2019 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en in Hongarije kwamen ze een minuut later binnen. Dat zegt heel veel over het verschil in aerodynamica.
That's what it's about. Living in the moment.quote:Op zondag 3 november 2019 18:39 schreef Justevo het volgende:
[..]
Lando: I think tomorrow
Max: What do you mean you "think"
Dat klopt, maar het geeft wel aan dat er groot verschil is tussen rechte lijn en scherpe bochten door de keuze voor het aeroconcept.quote:Op zondag 3 november 2019 18:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar dat gaat voorlopig niet meer gebeuren nu Ferrari het aerodynamisch beter voor elkaar heeft
Hij moet ook een duidelijk mindere auto compenseren. In de Ferrari zou hij zich een seconde los van het veld kwalificeren en na 15 ronde zijn eerste "gratis" pitstop maken.quote:Op zondag 3 november 2019 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je ook zeggen dat Max nou eenmaal een groter risico neemt op die plek, dat hij zichzelf extra 'overlevert' aan de oplettendheid en kunsten van de tegenstander.
quote:Op zondag 3 november 2019 18:23 schreef Pery het volgende:
Max Verstappenkoekjes gebakken, Schultenbrau ingeslagen en ik heb mijn Max petje weer op.
Laat de race maar beginnen!
inb4 "nutteloze GIF".....quote:
Ik ookquote:Op zondag 3 november 2019 19:02 schreef Justevo het volgende:
Ik hoor "fuck de fiaaaa, fuck de fiiaaa" in dat intro nummer.
Moet je de spelersbus van Vitesse niet opwachten?quote:Op zondag 3 november 2019 18:58 schreef Pery het volgende:
[..]
Gelukkig zit Max niet achter het stuur. Zonde van zo'n mooie auto.
Eindelijk meer mensen die dat ook horenquote:Op zondag 3 november 2019 19:02 schreef Justevo het volgende:
Zijn altijd wel lekkere introtjes van de Ziggy.quote:Op zondag 3 november 2019 19:02 schreef Justevo het volgende:
Nee, volgende week.quote:Op zondag 3 november 2019 19:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Moet je de spelersbus van Vitesse niet opwachten?
Volgens mij hebben ze maar 1 album van Imagine Dragons ter beschikking.quote:Op zondag 3 november 2019 19:05 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zijn altijd wel lekkere introtjes van de Ziggy.
Gewoon om jou te irriteren.quote:Op zondag 3 november 2019 19:07 schreef Luppie0110 het volgende:
Hoezo zitten ze ineens aan tafel ipv op de bank?
Whehe true.quote:Op zondag 3 november 2019 19:08 schreef Justevo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze maar 1 album van Imagine Dragons ter beschikking.
Monza 2.0quote:Op zondag 3 november 2019 19:08 schreef wdn het volgende:
LOL dat is toch om ellende vragen daar in bocht 8
SC incoming.quote:Op zondag 3 november 2019 19:08 schreef wdn het volgende:
LOL dat is toch om ellende vragen daar in bocht 8
Ja maar ik blijf het een prettige vent vinden.quote:
Daar ging mijn drinkenquote:Op zondag 3 november 2019 19:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik blijf het een prettige vent vinden.
Dat zeker, ik houd van wel die persoonlijkheden in de f1, en lijkt mij oprecht een toffe gast.quote:Op zondag 3 november 2019 19:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik meen het.quote:
Zou zo mooi zijn als het 'm nog niet lukt.quote:Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef Tinos85 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een jinx vanuit F1 zelf
Volgend jaar is hij meer in Amsterdam.quote:Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik meen het.
Hoop 'm nog steeds een keer op de fiets tegen te komen in Amsterdam
Weet ik.quote:Op zondag 3 november 2019 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgend jaar is hij meer in Amsterdam.
In de auto vind ik hem maar een zeur die telkens door het team gepaaid moet worden.quote:Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik meen het.
Hoop 'm nog steeds een keer op de fiets tegen te komen in Amsterdam
Ja daar wordt het wel vochtig van?quote:Op zondag 3 november 2019 19:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje zijn wijze van doen.quote:Op zondag 3 november 2019 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de auto vind ik hem maar een zeur die telkens door het team gepaaid moet worden.
Kans is natuurlijk wel heel klein, maar tochquote:Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou zo mooi zijn als het 'm nog niet lukt.
Nopequote:
Misschien een ongelukje met Max in de eerste bochtquote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kans is natuurlijk wel heel klein, maar toch
Kritiek op de kampioen is not done bij de Ziggy.quote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit is Hamiltons beste seizoen? Invalkracht Bottas heeft nog meer poles gereden dan hij of niet?
Qua raceresultaten wel het meest constantequote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef Weltschmerz het volgende:
Dit is Hamiltons beste seizoen? Invalkracht Bottas heeft nog meer poles gereden dan hij of niet?
Dan nog moet bottas winnen...quote:Op zondag 3 november 2019 19:25 schreef WcPot het volgende:
[..]
Misschien een ongelukje met Max in de eerste bocht
Ja, Nog iets van 4 punten benodigd of zo, toch?quote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kans is natuurlijk wel heel klein, maar toch
quote:Op zondag 3 november 2019 19:25 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
Kom eens met wat gifjes van die cheerleaders?
Bedankt dat m’n avond eten plaats heeft kunnen maken voor de borrelnootjes van zometeenquote:
Ff normaal over Max he.quote:Op zondag 3 november 2019 19:28 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:
maxxxxxxxxxxx
[..]
denk hij
Dat hij de paus is
Wow dit is de beste omschrijving van een collega van mij. Hij heeft het altijd druk maar niemand weet wat hij doetquote:Op zondag 3 november 2019 19:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat achterbakse lievelingetje van de baas, die met zijn nare politieke spelletjes, die collega die altijd het succes van een ander voor zichzelf opeist en anderen vals beschuldigd, die telkens weer uit de brand moet worden geholpen om zichzelf daarna op de borst te kloppen?
Hij is natuurlijk sowieso grandioos overschat, maar het is natuurlijk ook weer niet zo dat hij niet hard kan rijden. Dan mag je toch wel verwachten dat hij Bottas, een coureur die alleen maar in topauto zit doordat er niemand anders beschikbaar was na het plotselinge vertrek van Rosberg, structureel op een paar tienden zet in de kwalificatie en Bottas slechts incidenteel sneller kan zijn.quote:Op zondag 3 november 2019 19:25 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Qua raceresultaten wel het meest constante
quote:Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Lewis kan één zinnetje Nederlands.
Uhhmmquote:Op zondag 3 november 2019 19:27 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat achterbakse lievelingetje van de baas, die met zijn nare politieke spelletjes, die collega die altijd het succes van een ander voor zichzelf opeist en anderen vals beschuldigd, die telkens weer uit de brand moet worden geholpen om zichzelf daarna op de borst te kloppen?
https://f1tv.formula1.com/en/quote:Op zondag 3 november 2019 19:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
Iemand goed ace streampje? Ziggo GO werkt hier niet
Haha werkt nietquote:Op zondag 3 november 2019 19:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
quote:
app updaten doet wonderen.quote:Op zondag 3 november 2019 19:34 schreef H0D3NPYL het volgende:
De helft van Coen en Sander.quote:Op zondag 3 november 2019 19:37 schreef Zorro het volgende:
Wie is die pinguin in de studio? En dan bedoel ik niet Kamphues.
Je doelt toch niet op Nyck de Vries hoop ik?quote:Op zondag 3 november 2019 19:37 schreef Zorro het volgende:
Ik kijk nu ook
Wie is die pinguin in de studio? En dan bedoel ik niet Kamphues.
Oh!quote:
Ik vraag me af of ik er behoefte aan heb dit te weten.quote:Op zondag 3 november 2019 19:40 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Coen_Swijnenberg
Bedankt voor de malware.quote:Op zondag 3 november 2019 19:40 schreef Cheeseburgert het volgende:
[..]
https://nl.wikipedia.org/wiki/Coen_Swijnenberg
Ik had je ook zijn insta kunnen sturenquote:
Niks mis meequote:Op zondag 3 november 2019 19:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
goede close-up van de cameraman
Normaal word je hier doodgegooid met gifjes...quote:
En als het er echt toe doet komt er niksquote:Op zondag 3 november 2019 19:42 schreef Zorro het volgende:
[..]
Normaal word je hier doodgegooid met gifjes...
Zeer zeker niet. Ik ben blij met de beelden.quote:
@3rr0rquote:Op zondag 3 november 2019 19:43 schreef LorneMalvo het volgende:
[..]
En als het er echt toe doet komt er niks
Mag dit wel van de #metoo brigade?quote:
Yeeeeee-haaaaaaquote:
Obd tuningquote:Op zondag 3 november 2019 19:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat zijn ze in godsnaam nog met Verstappen z'n auto aan het doen?
Kabeltje omleggen.quote:Op zondag 3 november 2019 19:53 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Wat zijn ze in godsnaam nog met Verstappen z'n auto aan het doen?
Ik was bezig met wat belangrijkers. Belangrijker dan F1 ja. Dont ask.quote:
Goddomme zal toch niet?quote:
Iets wat je niet alleen kunt doenquote:Op zondag 3 november 2019 19:54 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik was bezig met wat belangrijkers. Belangrijker dan F1 ja. Dont ask.
Jawel. Sterker nog, dat moest alleen. En nee ik was niet aan het fappenquote:
Gordon De Toppersquote:Op zondag 3 november 2019 19:56 schreef vuvuzela het volgende:
Benieuwd welke act het Wilhelmus op Zandvoort doet
Double Datequote:Op zondag 3 november 2019 19:56 schreef vuvuzela het volgende:
Laat de tandarts lekker in de waan dat ie er toe doet.quote:Op zondag 3 november 2019 19:56 schreef Zorro het volgende:
Er wordt gewerkt aan de auto van Max. Zjek loopt op de grid.
We horen of zien er niks van.
Heeft dit nog verder commentaar nodig
Zanger Rinusquote:Op zondag 3 november 2019 19:56 schreef vuvuzela het volgende:
twitter:LukeSmithF1 twitterde op zondag 03-11-2019 om 19:52:01Red Bull are completing a replacement of the rear wing on Max Verstappen's car on the grid. Marko tells Sky there was a crack in the rear wing that was found pre-race #F1 #USGP reageer retweet
Maywoodquote:Op zondag 3 november 2019 19:56 schreef vuvuzela het volgende:
Duncan Lawerence (ESF stylequote:Op zondag 3 november 2019 19:56 schreef vuvuzela het volgende:
Famke Louisequote:Op zondag 3 november 2019 19:56 schreef vuvuzela het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |