Eens. Zijn imago mag wel weer wat opgepoetst worden.quote:Op zondag 3 november 2019 18:38 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Liever even iemand anders, Verstappen kan wel weer eens een goede race/resultaat gebruiken
Lando: I think tomorrowquote:Op zondag 3 november 2019 18:36 schreef shiz het volgende:
Joah
Max tegen Lando: wanneer ga je weer naar huis? Prioriteit als ze thuis zijn: simmen organiseren.
klopt, maar dat gaat voorlopig niet meer gebeuren nu Ferrari het aerodynamisch beter voor elkaar heeftquote:Op zondag 3 november 2019 18:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Ja, en in Hongarije kwamen ze een minuut later binnen. Dat zegt heel veel over het verschil in aerodynamica.
That's what it's about. Living in the moment.quote:Op zondag 3 november 2019 18:39 schreef Justevo het volgende:
[..]
Lando: I think tomorrow
Max: What do you mean you "think"
Dat klopt, maar het geeft wel aan dat er groot verschil is tussen rechte lijn en scherpe bochten door de keuze voor het aeroconcept.quote:Op zondag 3 november 2019 18:40 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
klopt, maar dat gaat voorlopig niet meer gebeuren nu Ferrari het aerodynamisch beter voor elkaar heeft
Hij moet ook een duidelijk mindere auto compenseren. In de Ferrari zou hij zich een seconde los van het veld kwalificeren en na 15 ronde zijn eerste "gratis" pitstop maken.quote:Op zondag 3 november 2019 18:26 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aan de andere kant kan je ook zeggen dat Max nou eenmaal een groter risico neemt op die plek, dat hij zichzelf extra 'overlevert' aan de oplettendheid en kunsten van de tegenstander.
quote:Op zondag 3 november 2019 18:23 schreef Pery het volgende:
Max Verstappenkoekjes gebakken, Schultenbrau ingeslagen en ik heb mijn Max petje weer op.
Laat de race maar beginnen!
inb4 "nutteloze GIF".....quote:
Ik ookquote:Op zondag 3 november 2019 19:02 schreef Justevo het volgende:
Ik hoor "fuck de fiaaaa, fuck de fiiaaa" in dat intro nummer.
Moet je de spelersbus van Vitesse niet opwachten?quote:Op zondag 3 november 2019 18:58 schreef Pery het volgende:
[..]
Gelukkig zit Max niet achter het stuur. Zonde van zo'n mooie auto.
Eindelijk meer mensen die dat ook horenquote:Op zondag 3 november 2019 19:02 schreef Justevo het volgende:
Zijn altijd wel lekkere introtjes van de Ziggy.quote:Op zondag 3 november 2019 19:02 schreef Justevo het volgende:
Nee, volgende week.quote:Op zondag 3 november 2019 19:03 schreef alpeko het volgende:
[..]
Moet je de spelersbus van Vitesse niet opwachten?
Volgens mij hebben ze maar 1 album van Imagine Dragons ter beschikking.quote:Op zondag 3 november 2019 19:05 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Zijn altijd wel lekkere introtjes van de Ziggy.
Gewoon om jou te irriteren.quote:Op zondag 3 november 2019 19:07 schreef Luppie0110 het volgende:
Hoezo zitten ze ineens aan tafel ipv op de bank?
Whehe true.quote:Op zondag 3 november 2019 19:08 schreef Justevo het volgende:
[..]
Volgens mij hebben ze maar 1 album van Imagine Dragons ter beschikking.
Monza 2.0quote:Op zondag 3 november 2019 19:08 schreef wdn het volgende:
LOL dat is toch om ellende vragen daar in bocht 8
SC incoming.quote:Op zondag 3 november 2019 19:08 schreef wdn het volgende:
LOL dat is toch om ellende vragen daar in bocht 8
Ja maar ik blijf het een prettige vent vinden.quote:
Daar ging mijn drinkenquote:Op zondag 3 november 2019 19:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik blijf het een prettige vent vinden.
Dat zeker, ik houd van wel die persoonlijkheden in de f1, en lijkt mij oprecht een toffe gast.quote:Op zondag 3 november 2019 19:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik meen het.quote:
Zou zo mooi zijn als het 'm nog niet lukt.quote:Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef Tinos85 het volgende:
[ afbeelding ]
Even een jinx vanuit F1 zelf
Volgend jaar is hij meer in Amsterdam.quote:Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik meen het.
Hoop 'm nog steeds een keer op de fiets tegen te komen in Amsterdam
Weet ik.quote:Op zondag 3 november 2019 19:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Volgend jaar is hij meer in Amsterdam.
In de auto vind ik hem maar een zeur die telkens door het team gepaaid moet worden.quote:Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja maar ik meen het.
Hoop 'm nog steeds een keer op de fiets tegen te komen in Amsterdam
Ja daar wordt het wel vochtig van?quote:Op zondag 3 november 2019 19:20 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja dat is een beetje zijn wijze van doen.quote:Op zondag 3 november 2019 19:23 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In de auto vind ik hem maar een zeur die telkens door het team gepaaid moet worden.
Kans is natuurlijk wel heel klein, maar tochquote:Op zondag 3 november 2019 19:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zou zo mooi zijn als het 'm nog niet lukt.
Nopequote:
Misschien een ongelukje met Max in de eerste bochtquote:Op zondag 3 november 2019 19:24 schreef Tinos85 het volgende:
[..]
Kans is natuurlijk wel heel klein, maar toch
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |