abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189765968
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2019 18:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Welke, want ik heb hem niet gezien.

PS: met Hamilton was ook niet echt een blunder. Als er daar al iemand een blunder beging dan was het Lewis zelf, want zijn slippertje had meer effect dan dat van Max vlak daarvoor.
Excuses. Het was van iedereen een blunder behalve Max.
pi_189765976
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 17:59 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Je kunt ook zeggen dat het een manier is van Red Bull om Ferrari van de bedrog te beschuldigen zonder dat rechtstreeks te doen. Het blijft toch plakken immers, ook al komt er niks uit, en geldt het voor velen al als feit dat Ferrari dit gedaan zou hebben, terwijl er geen sprake van is dat Ferrari langzamer gaat.

Als je de wereld ziet door een rood filter dan kun je dat zeggen inderdaad.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_189765977
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 18:16 schreef Justevo het volgende:

[..]

Bottas z'n argument vond ik nog het domste van alles. "Ja, je verwacht hem daar niet. Dus het is z'n eigen schuld". Want je mag alleen inhalen waar je het verwacht? Wat voor een neppe coureur ben je dan.

Bottas moet God elke dag op z'n blote knietjes bedanken dat hij ooit in deze Mercedes heeft mogen rijden.
Bottas beschikt van alle coureurs over de minste racecraft als je het mij vraagt. Wat een pannenkoek is dat. En nee dat zeg ik niet omdat hij Max eruit gekegeld heeft. Dat zeg ik omdat het zo is.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189765984
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 18:16 schreef Pery het volgende:

[..]

Hopen dat anderen stuk rijden vind ik sowieso vrij sneu. Ik hoop dat iedereen heel blijft en dat er dan een spannende race komt.
pi_189765987
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 18:16 schreef Pery het volgende:

[..]

Het was een blunder van Bottas. Max was er al voorbij.
vosss is de naam,
  zondag 3 november 2019 @ 18:17:54 #131
165780 Luctor.et.Emergo
Fremantle Dockers FC
pi_189766001
Max gaat de race van Hamilton verpesten. :D :P
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 november 2019 @ 18:18:37 #132
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_189766016
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2019 18:16 schreef vosss het volgende:

[..]

Bottas beschikt van alle coureurs over de minste racecraft als je het mij vraagt. Wat een pannenkoek is dat. En nee dat zeg ik niet omdat hij Max eruit gekegeld heeft. Dat zeg ik omdat het zo is.
Monza was denk ik wel het mooiste voorbeeld. Bottas kon wel naar Leclerc toe rijden, maar als hij binnen een seconde kwam ging hij foutjes maken en kon hij geen aanval plaatsen.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_189766028
Max finisht 2, Seb 1 en Valteri moet z'n 3de plek aan Lewis afstaan, want kampioen worden op het podium is toffer of zo.
pi_189766050
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 18:19 schreef babylon het volgende:
Max finisht 2, Seb 1 en Valteri moet z'n 3de plek aan Lewis afstaan, want kampioen worden op het podium is toffer of zo.
Ik denk Max op op P2. Dat dacht ik afgelopen zondag al dat hij dit weekend 2de zou worden toen ik dat appte aan een grietje die stuurde volgend weekend beter. :)
vosss is de naam,
pi_189766141
Max Verstappenkoekjes gebakken, Schultenbrau ingeslagen en ik heb mijn Max petje weer op.

Laat de race maar beginnen!
pi_189766169
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 18:23 schreef Pery het volgende:
Max Verstappenkoekjes gebakken, Schultenbrau ingeslagen en ik heb mijn Max petje weer op.

Laat de race maar beginnen!
Een echte fan _O_
vosss is de naam,
pi_189766195
quote:
17s.gif Op zondag 3 november 2019 18:23 schreef vosss het volgende:

[..]

Een echte fan _O_
Als het een echte fan was dan spelde hij Schultenbräu correct }:|
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_189766218
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2019 18:09 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Dat eerste valt wel mee en dat tweede: Ferrari loopt maar iets harder op top. Ook zij lopen gewoon tegen de grenzen aan van wat er uit het pakket te halen is. Ze hebben/hadden alleen een manier om die tussenversnelling beter te krijgen. Daar wordt/werd de winst behaald, maar dat zal ongetwijfeld ook wel wat ten koste van de levensduur van de motor gaan.
Blijkbaar wel, want het verschil in de kwalificatie was aanzienlijk groter. Op een gegeven moment was zelfs het argument dat Hamilton Vettel niet kon inhalen in Japan. Dat is natuurlijk niet zo raar aangezien Hamilton het vooral van DRS op het rechte stuk moet hebben om in te halen. Als Ferrari dan heeft gekozen voor een concept dat vooral bij hoge snelheden aerodynamisch efficient is, de Ferrari eindelijk de achterkant heeft waarmee Vettel zo graag snel uit bochten accellereert dan lijkt het mij vrij logisch dat de Mercedes aan DRS niet genoeg heeft. Hij zat er het dichtste op toen Vettel werd opgehouden bij opkomen rechte stuk, maar ja, toen had die ook DRS.

Ik zou het een stuk geloofwaardiger vinden zonder al die drogredenen, het verschilt ook niet veel van de onzin die vorig jaar nog verteld werd om te verklaren dat Hamilton op Spa werd ingehaald door Vettel. Ook toen zou dat bewijs zijn van de enorme kracht van Ferrari, terwijl de Force India's hem ook bijna voorbij gingen door gebruik te maken van de slipstream.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_189766227
quote:
7s.gif Op zondag 3 november 2019 18:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Inderdaad. Dat had niet gehoeven. Die blunder van Bottas. Dat kan je echt niet kromlullen zo dat dat Max zijn fout of blunder was; er was maar 1 iemand daarvoor verantwoordelijk en dat was Bottas; die nota bene achteraf zei ja ik zag hem wel, maar stuurde maar gewoon naar binnen. 8)7
Aan de andere kant kan je ook zeggen dat Max nou eenmaal een groter risico neemt op die plek, dat hij zichzelf extra 'overlevert' aan de oplettendheid en kunsten van de tegenstander.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 3 november 2019 @ 18:29:42 #140
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_189766292
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 18:26 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Blijkbaar wel, want het verschil in de kwalificatie was aanzienlijk groter. Op een gegeven moment was zelfs het argument dat Hamilton Vettel niet kon inhalen in Japan. Dat is natuurlijk niet zo raar aangezien Hamilton het vooral van DRS op het rechte stuk moet hebben om in te halen. Als Ferrari dan heeft gekozen voor een concept dat vooral bij hoge snelheden aerodynamisch efficient is, de Ferrari eindelijk de achterkant heeft waarmee Vettel zo graag snel uit bochten accellereert dan lijkt het mij vrij logisch dat de Mercedes aan DRS niet genoeg heeft. Hij zat er het dichtste op toen Vettel werd opgehouden bij opkomen rechte stuk, maar ja, toen had die ook DRS.

Ik zou het een stuk geloofwaardiger vinden zonder al die drogredenen, het verschilt ook niet veel van de onzin die vorig jaar nog verteld werd om te verklaren dat Hamilton op Spa werd ingehaald door Vettel. Ook toen zou dat bewijs zijn van de enorme kracht van Ferrari, terwijl de Force India's hem ook bijna voorbij gingen door gebruik te maken van de slipstream.
Monza dit jaar is het mooiste voorbeeld van de kracht van Ferrari
Altijd onderweg naar het avontuur
  Moderator zondag 3 november 2019 @ 18:32:30 #141
446930 crew  ESF1Gamer
pi_189766342

En we zijn live

Lewis is vroeg met zijn great crowd
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_189766366
Deze flopfan gaat straks centjes verdienen.
  zondag 3 november 2019 @ 18:34:22 #143
13546 XL
In de zin van Extra Lars
pi_189766377
quote:
1s.gif Op zondag 3 november 2019 18:17 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Max gaat de race van Hamilton verpesten. :D :P
Het zou heerlijk karma zijn als Verstappen er hard ingaat en Hamilton daarbij de opzichtige fout maakt (zoals met Bottas vorige race). Ook voor de Netflix docu!
Die Scheiße bleibt gleich, nur die Fliegen ändern sich| Kurt Cobain sagte mir, Ich soll kommen wie ich bin
en de kikker zei: "Je moet me nog kussen!" en ik stak de kikker terug in mijn binnenzak en zei: "Nee, ik heb veel liever een babbelende kikker!"
pi_189766393
quote:
14s.gif Op zondag 3 november 2019 18:29 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Monza dit jaar is het mooiste voorbeeld van de kracht van Ferrari
Ja, en in Hongarije kwamen ze een minuut later binnen. Dat zegt heel veel over het verschil in aerodynamica.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  Moderator zondag 3 november 2019 @ 18:35:30 #145
446930 crew  ESF1Gamer
pi_189766398
Daniel in rugby tenue
Fuck the EBU
Fuck FIA
Pakaak
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_189766421
C'mon Ocon
  zondag 3 november 2019 @ 18:36:46 #147
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189766422
Joah

Max tegen Lando: wanneer ga je weer naar huis? Prioriteit als ze thuis zijn: simmen organiseren. _O-
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  zondag 3 november 2019 @ 18:38:35 #148
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_189766460
quote:
99s.gif Op zondag 3 november 2019 18:34 schreef XL het volgende:

[..]

Het zou heerlijk karma zijn als Verstappen er hard ingaat en Hamilton daarbij de opzichtige fout maakt (zoals met Bottas vorige race). Ook voor de Netflix docu!
Liever even iemand anders, Verstappen kan wel weer eens een goede race/resultaat gebruiken :P
pi_189766467
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 18:35 schreef F1gamer het volgende:
Daniel in rugby tenue
American Football*
pi_189766472
quote:
0s.gif Op zondag 3 november 2019 18:26 schreef 3rr0r het volgende:

[..]

Aan de andere kant kan je ook zeggen dat Max nou eenmaal een groter risico neemt op die plek, dat hij zichzelf extra 'overlevert' aan de oplettendheid en kunsten van de tegenstander.
Juist. Alleen krijg je dan de preek over voor iedere gat gaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')