Lol, de cognitieve dissonantie is weer sterk..quote:Op zondag 3 november 2019 11:32 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Dat is dus niet hetzelfde als bij Volkswagen.
Of jij weet gewoon niet waar je het over hebt.quote:Op zondag 3 november 2019 11:37 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Lol, de cognitieve dissonantie is weer sterk..
Be that as it may, maar een vleugelontwerp maken waar je op zoek gaat naar de maximale flex en er in de praktijk achterkomt dat het te veel is, is heel iets anders dan opzettelijk een sensor belazeren. Als jij dat niet inziet, dan ben ik klaar met je.quote:
Dat kan ook 0,1 seconde tijdswinst opleveren, net als dit dat misschien maar opleverde.quote:Op zondag 3 november 2019 11:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Be that as it may, maar een vleugelontwerp maken waar je op zoek gaat naar de maximale flex en er in de praktijk achterkomt dat het te veel is, is heel iets anders dan opzettelijk een sensor belazeren.
Ah ja, dat is altijd een goede manier om een discussie te beëindigen als je het niet kan winnen. Maar prima hoorquote:Op zondag 3 november 2019 11:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Als jij dat niet inziet, dan ben ik klaar met je.
Beetje overdreven, vind je niet?quote:Op zondag 3 november 2019 11:43 schreef PzKpfw het volgende:
Gewoon met terugwerkende kracht die poles en raceuitslagen schrappen. Een keer een spoilertje hier en daar is nog tot daar aan toe. Maar doelbewust een cruciaal onderdeel zoals de brandstofmeter saboteren zit niet eens meer in het grijze gebied maar in het pikzwarte.
Oh, jij bent hier alleen om discussies te 'winnen'? Jammer, je had ook iets van me kunnen opsteken.quote:Op zondag 3 november 2019 11:43 schreef Airbus89 het volgende:
Ah ja, dat is altijd een goede manier om een discussie te beëindigen als je het niet kan winnen.
5s op google en je weet wat er wel aan de hand isquote:Op zondag 3 november 2019 11:39 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Of jij weet gewoon niet waar je het over hebt.
quote:Op zondag 3 november 2019 11:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
je had ook iets van me kunnen opsteken.
Geldboete.quote:Op zondag 3 november 2019 11:49 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Beetje overdreven, vind je niet?
Mocht het echt zo zijn zou een flinke geldboete volstaan. Maar voor de 60.000ste keer, dat is nog lang niet zeker.
Ik denk dat jij langer nodig hebt, want zo snugger kom je niet over. Als je niet eens weet waarom Volkswagen in de VS beboet is.quote:Op zondag 3 november 2019 11:50 schreef Dauthi het volgende:
[..]
5s op google en je weet wat er wel aan de hand is![]()
Ja, maar dan moet je zeker weten dat het een seconde tijdswinst per ronde oplevert of zo, en dat kunnen ze waarschijnlijk toch niet bewijzen.quote:Op zondag 3 november 2019 11:50 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Geldboete..
Resultaten schrappen doet het meeste pijn.
Nou ja, als blijkt dat Ferrari al het hele seizoen vals speelt, is schrappen uit de uitslag de enige oplossing. Voor Renault en hun auto brakebias dingetje overigens ook.quote:Op zondag 3 november 2019 11:49 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Mocht het echt zo zijn zou een flinke geldboete volstaan. Maar voor de 60.000ste keer, dat is nog lang niet zeker.
We weten dat het volstrekt illegaal verklaart is door de FIA om de brandstofmeter te manipuleren.quote:Op zondag 3 november 2019 11:42 schreef Fir3fly het volgende:
We weten helemaal niks en kunnen ook helemaal niks weten op dit moment.
Maakt toch niet uit of het wel of geen tijdwinst oplevert? De fuelflow is een van de paradepaardjes en als daarmee gefuckt wordt gewoon maximaal straffen.quote:Op zondag 3 november 2019 11:53 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je zeker weten dat het een seconde tijdswinst per ronde oplevert of zo, en dat kunnen ze waarschijnlijk toch niet bewijzen.
Verder worden dit soort dingen altijd afgedaan met een geldboete, het is ook meer symbolisch.
Mwa, dat zal allemaal wel loslopen.quote:Op zondag 3 november 2019 11:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of het wel of geen tijdwinst oplevert? De fuelflow is een van de paradepaardjes en als daarmee gefuckt wordt gewoon maximaal straffen.
Gaat niet gebeuren natuurlijk maar dan moeten ze ook niet raar opkijken wanneer er weer een sloot fans de brui aan geven.
Vals spelen is vals spelen, de hoeveelheid profijt die je door krijgt doet daar niets vanaf.quote:Op zondag 3 november 2019 11:53 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet je zeker weten dat het een seconde tijdswinst per ronde oplevert of zo, en dat kunnen ze waarschijnlijk toch niet bewijzen.
Nee, dat kunnen we niet. *niet (subtiel) op de persoon spelen*quote:Op zondag 3 november 2019 11:54 schreef vosss het volgende:
[..]
En nee, dat weten we niet 100%, maar ik denk dat we gerust kunnen spreken over een met aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid.
Er valt mogelijk mee te manipuleren. Dus de FIA zou in dat geval ook een steek hebben laten vallen.quote:Op zondag 3 november 2019 11:56 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Maakt toch niet uit of het wel of geen tijdwinst oplevert? De fuelflow is een van de paradepaardjes en als daarmee gefuckt wordt gewoon maximaal straffen.
en het haalt de glans van de titels van Mercedes en de prinses af.quote:Gaat niet gebeuren natuurlijk maar dan moeten ze ook niet raar opkijken wanneer er weer een sloot fans de brui aan geven.
Een seconde? Wanneer heb jij voor het laatst een F1-race gezien?quote:Op zondag 3 november 2019 11:53 schreef Airbus89 het volgende:
Ja, maar dan moet je zeker weten dat het een seconde tijdswinst per ronde oplevert of zo,
*niet op de persoon spelen*quote:
quote:Op zondag 3 november 2019 11:59 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Een seconde? Wanneer heb jij voor het laatst een F1-race gezien?
Ik wou je even hier aan herinneren.quote:Op zondag 3 november 2019 11:40 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
Als jij dat niet inziet, dan ben ik klaar met je.
Ja, sorry hoor, je blijft zulke domme dingen roepen. Moet ik op reageren. Bij welk raceteam zat jij ook weer?quote:
Ik zit niet bij een raceteam, dat heb ik dan ook nooit beweerd.quote:Op zondag 3 november 2019 12:02 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ja, sorry hoor, je blijft zulke domme dingen roepen. Moet ik op reageren. Bij welk raceteam zat jij ook weer?
Hoe haalt het de glans van de Mercedesoverwinningen af als ze Ferrari zelfs kunnen verslaan terwijl die vals spelen?quote:Op zondag 3 november 2019 11:58 schreef Peterselieman het volgende:
en het haalt de glans van de titels van Mercedes en de prinses af.
En je kijkt nooit Formule 1 (want te saai, volgens eigen zeggen), dus waarom ben je hier en waarom denk je dat je er verstand van hebt?quote:Op zondag 3 november 2019 12:03 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ik zit niet bij een raceteam, dat heb ik dan ook nooit beweerd.
Ook dit heb ik nooit gezegd, ben je dronken ofzo?quote:Op zondag 3 november 2019 12:04 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
(want te saai, volgens eigen zeggen)
Een paar topics geleden. Ik zal het even opzoeken.quote:Op zondag 3 november 2019 12:05 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Ook dit heb ik nooit gezegd, ben je dronken ofzo?
Als ze er echt een rel van maken overschaduwt dat het kampioenschap.quote:Op zondag 3 november 2019 12:03 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hoe haalt het de glans van de Mercedesoverwinningen af als ze Ferrari zelfs kunnen verslaan terwijl die vals spelen?
Welnee, joh.quote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
Als ze er echt een rel van maken overschaduwt dat het kampioenschap.
Aandoenlijk.quote:Maar goed, het is helemaal niet bekend of Ferrari vals speelt en zo ja, hoe. Het enige dat bekend is, is dat de FIA na een vraag van Red Bull verboden heeft om een kabel langs de sensor van de brandstofmeter te leggen.
Want?!quote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Als ze er echt een rel van maken overschaduwt dat het kampioenschap.
Zou wel leuk zijn inderdaad als hij nog even billetjes moet knijpen.quote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Hopelijk wordt Hamilton 8ste of hoger vandaag.
veel negatieve publiciteit voor de sport, omdat het Ferrari is. Ferrari en Formule 1 kunnen niet zonder elkaarquote:
Hopelijk rijdt Leclerc hem eraf in bocht 1.quote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Nou het heeft in 2007 de sport niet kapot gemaakt met de spy-gate van mcLarenquote:Op zondag 3 november 2019 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
veel negatieve publiciteit voor de sport, omdat het Ferrari is. Ferrari en Formule 1 kunnen niet zonder elkaar
Dat vind ik niet, anders zeg ik het toch zeker niet.quote:Op zondag 3 november 2019 11:49 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Hamilton die vandaag gewoon weer wint zou wel knap zijn inderdaad.quote:Op zondag 3 november 2019 12:09 schreef potjecreme het volgende:
Daar heb je een punt.quote:Op zondag 3 november 2019 12:16 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Dat vind ik niet, anders zeg ik het toch zeker niet.
Maar er valt Mercedes niet veel te verwijten. Ik heb meer moeite met de titel van Alonso en crashgate. Dat haalt de glans eraf. Of Schumi en sjoemelsoftware en tegen anderen aanrijden. Toch hoor ik daar heel weinig over. Wat ik wil zeggen is dat de sport wel wat kan hebben. Grenzen opzoeken hoort erbij. Zie echt niet hoe de glans eraf gaat.quote:Op zondag 3 november 2019 12:13 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
veel negatieve publiciteit voor de sport, omdat het Ferrari is. Ferrari en Formule 1 kunnen niet zonder elkaar
Ferrari is toch wel een stukje groter nog.quote:Op zondag 3 november 2019 12:15 schreef F1gamer het volgende:
[..]
Nou het heeft in 2007 de sport niet kapot gemaakt met de spy-gate van mcLaren
Heeeeeeeeeeeeyyy!quote:Op zondag 3 november 2019 12:13 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hopelijk rijdt Leclerc hem eraf in bocht 1.
Volgens mij wint hij niet in de races waarin hij kampioen wordt.quote:Op zondag 3 november 2019 12:18 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Hamilton die vandaag gewoon weer wint zou wel knap zijn inderdaad.
Jij voelt je verheven boven mij?quote:Op zondag 3 november 2019 11:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Nee, dat kunnen we niet. En jij al helemaal niet.
Huh, wat weet jij wat de rest van de wereld nog niet weet?quote:Op zondag 3 november 2019 12:41 schreef trein2000 het volgende:
Toch wel een behoorlijke schande dat zo’n Ferrari er weer mee wegkomt
Klopt. Dat geeft minder glans aan zijn kampioenschap. Een DNF voor HAM vandaag en 3 opeenvolgende overwinningen voor Bottas zou mooi zijn.quote:Op zondag 3 november 2019 12:24 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Volgens mij wint hij niet in de races waarin hij kampioen wordt.
Er is nog helemaal niks bewezen. RBR speelt paniekvoetbal met creatieve ingevingen en men neemt het allemaal kakkeloos voor waar aan.quote:Op zondag 3 november 2019 12:43 schreef Airbus89 het volgende:
[..]
Huh, wat weet jij wat de rest van de wereld nog niet weet?
Ach andersom is dat natuurlijk ook wel zo, als Ferrari Red Bull ergens op kan pakken doen ze het ook. Maar men doet in dit topic inderdaad net alsof al bekend en vastgesteld is wat er is gebeurt.quote:Op zondag 3 november 2019 12:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks bewezen. RBR speelt paniekvoetbal met creatieve ingevingen en men neemt het allemaal kakkeloos voor waar aan.![]()
RBR is een beetje zoals die Fransoosen. Kan je fysiek niet winnen, dan maar op papier je overwinning proberen te behalen.
Meh toch te kort door de bocht hoor. FI had ook protest aangetekend tegen Renault. Dit is gewoon hoe een (technische) sport gaat.quote:Op zondag 3 november 2019 12:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Er is nog helemaal niks bewezen. RBR speelt paniekvoetbal met creatieve ingevingen en men neemt het allemaal kakkeloos voor waar aan.![]()
RBR is een beetje zoals die Fransoosen. Kan je fysiek niet winnen, dan maar op papier je overwinning proberen te behalen.
Maar daar werd het ook daadwerkelijk bewezen doordat de telemetrie zichtbaar was in het stuurwiel.quote:Op zondag 3 november 2019 12:49 schreef zoem het volgende:
[..]
Meh toch te kort door de bocht hoor. FI had ook protest aangetekend tegen Renault. Dit is gewoon hoe een (technische) sport gaat.
Probleem is dat je zelf het bewijs bij de FIA moet aanleveren, maar je dat heel lastig kan verzamelen omdat je niet bij een ander team binnen mag kijken. En de FIA gaat ook niet op eigen initiatief controleren. Dus dan creëer je dit soort paradoxale situaties.quote:Op zondag 3 november 2019 12:50 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Maar daar werd het ook daadwerkelijk bewezen doordat de telemetrie zichtbaar was in het stuurwiel.
Waarmee? Waar heb je het in vredesnaam over?quote:Op zondag 3 november 2019 12:41 schreef trein2000 het volgende:
Toch wel een behoorlijke schande dat zo’n Ferrari er weer mee wegkomt
Interessant. Wellicht speelt Ferrari een beetje vals, maar als RBR toestemming vraagt om hetzelfde trucje te gebruiken dan "probeert RBR op papier een overwinning te behalen".quote:Op zondag 3 november 2019 12:46 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om. Het is verre van duidelijk of Ferrari daadwerkelijk dit trucje toepast. Het is slechts een vermoeden van RBR.quote:Op zondag 3 november 2019 12:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Interessant. Wellicht speelt Ferrari een beetje vals, maar als RBR toestemming vraagt om hetzelfde trucje te gebruiken dan "probeert RBR op papier een overwinning te behalen".
Is dat een blaming the victim?
De vraag is als RBR denk dat Ferrari zoiets doet waarom dienen ze dan geen protest in?quote:Op zondag 3 november 2019 12:56 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Interessant. Wellicht speelt Ferrari een beetje vals, maar als RBR toestemming vraagt om hetzelfde trucje te gebruiken dan "probeert RBR op papier een overwinning te behalen".
Is dat een blaming the victim?
Wat natuurlijk belachelijk is. Je moet als ‘politie’ gewoon steekproeven houden.quote:Op zondag 3 november 2019 12:54 schreef zoem het volgende:
[..]
Probleem is dat je zelf het bewijs bij de FIA moet aanleveren, maar je dat heel lastig kan verzamelen omdat je niet bij een ander team binnen mag kijken. En de FIA gaat ook niet op eigen initiatief controleren. Dus dan creëer je dit soort paradoxale situaties.
Het is sensor, niet sesor.quote:Op zondag 3 november 2019 12:57 schreef Whiskers2009 het volgende:
RBR heeft geen protest ingediend. Ze hebben tegen de FIA gezegd dat ze van plan zijn een kabel langs die sesor te leggen en gevraagd of dat is toegestaan. Antwoord FIA: nee. En vervolgens heeft de FIA een mededeling gedaan aan alle teams dat zoiets niet is toegestaan.
Zelfs dat is alleen maar speculatie.quote:Op zondag 3 november 2019 12:57 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om. Het is verre van duidelijk of Ferrari daadwerkelijk dit trucje toepast. Het is slechts een vermoeden van RBR.
Goh..quote:
Omdat je voor een protest een behoorlijke mate van bewijs op tafel moet leggen. En dat wil je niet altijd. Dan is dit wellicht de slimmere route.quote:Op zondag 3 november 2019 12:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De vraag is als RBR denk dat Ferrari zoiets doet waarom dienen ze dan geen protest in?
Zo serieus was het nou ook weer niet bedoeld.quote:Op zondag 3 november 2019 12:59 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Goh..
Zal het even voor je aanpassen
Maar nogmaals, niemand weet of Red Bull überhaupt een vermoeden heeft dat Ferrari dit doet. Dus waar heb je het nou eigenlijk over dat Ferrari 'ergens mee weg komt'?quote:Op zondag 3 november 2019 13:00 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Omdat je voor een protest een behoorlijke mate van bewijs op tafel moet leggen. En dat wil je niet altijd. Dan is dit wellicht de slimmere route.
Held, klasse, superscherp!quote:
Omdat je een protest moet onderbouwen en aangezien geen enkel team onder de motorkap van een ander team kan kijken, kan er überhaupt geen protest aangetekend worden.quote:Op zondag 3 november 2019 12:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
De vraag is als RBR denk dat Ferrari zoiets doet waarom dienen ze dan geen protest in?
Onschuldig totdat het tegendeel is bewezen dus. Is dat zo moeilijk om te begrijpen?quote:Op zondag 3 november 2019 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat je een protest moet onderbouwen en aangezien geen enkel team onder de motorkap van een ander team kan kijken, kan er überhaupt geen protest aangetekend worden.
Zoiets toch?
Dat lijkt me niet waar, zie ook protest van Racing Point wat betreft Renault.quote:Op zondag 3 november 2019 13:03 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Omdat je een protest moet onderbouwen en aangezien geen enkel team onder de motorkap van een ander team kan kijken, kan er überhaupt geen protest aangetekend worden.
Je tweede alinea is niet in toon met de eerste. Vandaarquote:Op zondag 3 november 2019 12:57 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Daar gaat het juist om. Het is verre van duidelijk of Ferrari daadwerkelijk dit trucje toepast. Het is slechts een vermoeden van RBR.
Racing Point had bewijs verzameld dat hun stelling kon onderbouwen. De vork bleek volgens de documentatie van de FIA toch net even anders in de steel te zitten.quote:Op zondag 3 november 2019 13:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet waar, zie ook protest van Racing Point wat betreft Renault.
Ik dacht dat #teamStroll iets van onderbouwing had toegevoegd in de aanklacht?quote:Op zondag 3 november 2019 13:07 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Dat lijkt me niet waar, zie ook protest van Racing Point wat betreft Renault.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |