Ja maar ik dacht dat jullie een paar dagen gingen eigenlijk. Gaat je zus dan niet meer van die dubieuze creaties maken met eten?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:59 schreef Prisha het volgende: [..] yo kurva! morgen is het pas Halloween
Het is nog steeds niet helemaal over. Geen pijn maar ik voel hem wel. Maar ik heb nog 3 maandenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klimgeit.![]()
Hoe is het met je pees nu?
Flikker toch op rotmongool.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:01 schreef MCH het volgende:
Geen tt om wrevel te veroorzaken.
Laten we het goede en slechte van elkaar omarmen zodat wij samen sterker worden.
We zijn op het punt beland om niet ons eigen belang te laten prevaleren.
We staan samen sterk in onze gebundelde individualiteiten.
[ afbeelding ]
Nee joh. We vertrekken om 13:00 en zijn ergens snachts om 01:00 of zo teryug.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat jullie een paar dagen gingen eigenlijk. Gaat je zus dan niet meer van die dubieuze creaties maken met eten?
Denk het nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:01 schreef sjampoeh het volgende:
is @:poezeligding al gespot vandaag ? #dtv
Hmm, zo lang loop je er ook al minimaal mee rond. Maar het gaat iets beter dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet helemaal over. Geen pijn maar ik voel hem wel. Maar ik heb nog 3 maanden
nee Halloween vieren in Duitslandquote:
Ohh dan heb ik verkeerd gelezen. Klinkt wel echt als iets voor jullie dat Duitsland dinges.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee joh. We vertrekken om 13:00 en zijn ergens snachts om 01:00 of zo teryug.
Zo'n feest zoals bij mijn zus gaat héél veel werk inzitten. Dat doen we meestal 1x in de twee jaar. Dus volgend jaar weer.
Klopt...dan is het bijna een jaar. Iemand zei tegen me dat het nog een lange geschiedenis kon worden en dat geloofde ik niet. Maar ik ga, hoe dan ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, zo lang loop je er ook al minimaal mee rond. Maar het gaat iets beter dus.
revival of the Hyves glitter parade...misschien dat als verplichte OP?quote:
dus je hele familie zit verspreid all over the world, richtig ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee joh. We vertrekken om 13:00 en zijn ergens snachts om 01:00 of zo teryug.
Zo'n feest zoals bij mijn zus gaat héél veel werk inzitten. Dat doen we meestal 1x in de twee jaar. Dus volgend jaar weer.
Zij vinden het wel erg leuk. Ik vind het leuk dat ze me meevroegen. Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohh dan heb ik verkeerd gelezen. Klinkt wel echt als iets voor jullie dat Duitsland dinges.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
revival of the Hyves glitter parade...misschien dat als verplichte OP?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is een beginnetje,dat kan groterrrrrrrrr
wut? Neequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dus je hele familie zit verspreid all over the world, richtig ?
Ja, daar twijfelt niemand hier aan, al zou het je laatste klim ooit worden, maar dit moet, desnoods op 1 been.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt...dan is het bijna een jaar. Iemand zei tegen me dat het nog een lange geschiedenis kon worden en dat geloofde ik niet. Maar ik ga, hoe dan ook.
Eauhquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Nee![]()
We gaan naar Movie World Germany? Ik geloof dat het zo heet. Die hebben een heel Halloween ding. Mijn zus gaat er om het jaar heen.
Waarom ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Nee![]()
We gaan naar Movie World Germany? Ik geloof dat het zo heet. Die hebben een heel Halloween ding. Mijn zus gaat er om het jaar heen.
Hij is een grotere kleuter dan die hk. Opbokken met die mongolen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:06 schreef Soury het volgende:
Die MCH is een klootzak al over fok he? Maar welkom hier
ja...zo is het een beetje welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar twijfelt niemand hier aan, al zou het je laatste klim ooit worden, maar dit moet, desnoods op 1 been.
Krijg je weer vlinders?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:06 schreef Soury het volgende:
Die MCH is een klootzak al over fok he? Maar welkom hier
Je had de helft goedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Eauhdacht een broer in Amerika en een zus in Duitsland
50% goedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je had de helft goedja broer en ander familie zit idd in de USA. Zusje in Utrecht.
quote:
Vlindersquote:
Fuck de vlinders.quote:
Wil je die ook in de OP?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als bij 549.
[ afbeelding ]
Flikker op mongool.quote:
Haags zit op de kaapverdische eilandenquote:
wacht...doe je aan verzoekjes? Ik heb er ook nog eentje andersquote:
Spoel jezelf eens door de plee.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:15 schreef MCH het volgende:
[..]
Haags zit op de kaapverdische eilanden
Grootttquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
wacht...doe je aan verzoekjes? Ik heb er ook nog eentje anders
Flikker op.quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:16 schreef Prisha het volgende:
[..]
wacht...doe je aan verzoekjes? Ik heb er ook nog eentje anders
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]Laat ons raden.... ehm.... het begint met een g.
oeh wacht effequote:
Tegen gasten die uit stront zijn opgebouwd doe ik dat niet.quote:
quote:
quote:
Hoe is het met je?quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:20 schreef espri het volgende:
[..]
Hey bassie en die naam klopt redelijk de laatste dagen.
Dan gaat dat ding stuk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Opwarmen in de magnetron was geen goed idee.
ESPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Goed om te horen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:21 schreef espri het volgende:
[..]
Best wel lekker moet ik zeggen, meds aan het afbouwen en gaat goed.
smaakte ook nergens naarquote:
Mijn dak is weer gemaaktquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand,je ben geen tillo,tillo is jemand met en dakschaden
Nu jij nog.quote:
quote:
GB's mutti?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:24 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand,je ben geen tillo,tillo is jemand met en dakschaden
Welke fokker hing er aan een schoorsteenquote:
De BDS?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Welke fokker hing er aan een schoorsteen
@sinterklaaskapoentjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Het werd net leuk met jou erbij.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:27 schreef espri het volgende:
Ik snap er nog niet veel van dus lurk maar even.
sly?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:26 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik ambieer dat helemaal niet en zal het dus ook nooit worden.quote:
quote:
Nee die had ik net nog aan de foonquote:
Ja maar dan gooi ik er iets in terwijl er al dingen gaande zijn dus kijk eerst nog maar even.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het werd net leuk met jou erbij.
Ik mag je wel in mijn ogen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ambieer dat helemaal niet en zal het dus ook nooit worden.
Owjj is ie oke? Hij is hier al een hele tijd niet meer geweestquote:
Juist prima even een ander onderwerpquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:29 schreef espri het volgende:
[..]
Ja maar dan gooi ik er iets in terwijl er al dingen gaande zijn dus kijk eerst nog maar even.
Ja hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:30 schreef Prisha het volgende:
[..]
Owjj is ie oke? Hij is hier al een hele tijd niet meer geweest
Komt je date nog langs vanavondquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:28 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik ambieer dat helemaal niet en zal het dus ook nooit worden.
Maar dan gooi ik er in wat jij helemaal niks vind hahahha,quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Juist prima even een ander onderwerp
Nou leuk Hahahahahahaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:31 schreef espri het volgende:
[..]
Maar dan gooi ik er in wat jij helemaal niks vind hahahha,
Maar niet op haar hoofdquote:
Ik zeg net dat het me niet boeitquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:32 schreef espri het volgende:
[..]Ging over een cruise maar laaaaat maaaaar..
Ik wil graag al je cruise dingen wetenquote:
Nee nu mag je niet meeeeerrrr.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:34 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wil graag al je cruise dingen weten
quote:
NEIN je loopt me te triggeren met je tillo dodis dus nu ga je vertellen wie het is! 😤quote:
Na, na de na, na.quote:
Je wat???quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:36 schreef TillyB het volgende:
[..]
NEIN je loopt me te triggeren met je tillo dodis dus nu ga je vertellen wie het is! 😤
Arnieeeequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:38 schreef D. het volgende:
Ow, en Terminator is op tv, mocht iemand 'm nog niet gezien hebben
Ik wilde graag de verhalen weten van de all you can eat ontbijtjes en lunchenquote:
Er is niets beters dus ik heb het maar opstaan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:38 schreef D. het volgende:
Ow, en Terminator is op tv, mocht iemand 'm nog niet gezien hebben
Daar liggen alleen eieren.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde graag de verhalen weten van de all you can eat ontbijtjes en lunchen
Ik stuur je wel een filmpje tegen die tijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik wilde graag de verhalen weten van de all you can eat ontbijtjes en lunchen
Fuck you ashole.quote:
Jij boft maar met zo'n dakquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:39 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Nee, die is fris en helder.
Helaas wel.quote:
Lagenquote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Dakpan krijgt ineens een heule andere klank nu.
Nee als een maagdrankje.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar batterijen in moeten.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar batterijen in moeten.
Met een belpanel met BN'ersquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tijd voor national dakbof awareness day
Zo kan je het ook noemen.quote:
Je krijgt toch nooit te horen wie het is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:44 schreef TillyB het volgende:
Zit al 10 minuten te googelen op tillo dodis, blijkt die hele conjo straks dillon dozen te heten ofzo
Ik heb nog hoopquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Je krijgt toch nooit te horen wie het is.
Dat mag je vragen, maar verwacht geen goed nieuws.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mag ik nog eens vragen hoe het nu gaat?
Met je dak in je gatquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deisyy heeft gaten om het in te lazeren.
Alsof je die dan aan de lijn krijgt.quote:
Ik niet, want ik bel sowieso niet naar die onzinquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof je die dan aan de lijn krijgt.![]()
Hmm. nu weet ik niet goed wat te zeggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag je vragen, maar verwacht geen goed nieuws.
Ik kom tot Tilly Doddsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:44 schreef TillyB het volgende:
Zit al 10 minuten te googelen op tillo dodis, blijkt die hele conjo straks dillon dozen te heten ofzo
Niet zo best dusquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn zusje zat eens in zo'n panel en kreeg dan te horen dat ze doorverbonden wouden worden met een BN'r voordat ze een donatie gaven.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet, want ik bel sowieso niet naar die onzin
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:
lekker pannetje welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:48 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik kom tot Tilly Dodds
[ afbeelding ]
Ik heb weleens voor Serious Request in een panel gezetenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:50 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn zusje zat eens in zo'n panel en kreeg dan te horen dat ze doorverbonden wouden worden met een BN'r voordat ze een donatie gaven.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
@mario390 Kom eens uitleg gevenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:51 schreef TillyB het volgende:
[..]
lekker pannetje wel
*ohnee dakjelama
![]()
Ja best verwarrend.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb het idee dat ik al 3 dagen in een Romano topic post
Ik weet niet eens wie of wat dat is. Ga er maar aan staanquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:53 schreef Ghostbuster het volgende:
Ik heb het idee dat ik al 3 dagen in een Romano topic post
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:54 schreef Disana het volgende:
Bedankt voor de beterschapswensen, maar ik word helaas niet meer beter.
Hele lelijk zanger soort rolmodel voor downiesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wie of wat dat is. Ga er maar aan staan
sterkte lieve Disanaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:54 schreef Disana het volgende:
goede betering, wat heb je ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:54 schreef Disana het volgende:
Sterkte Disanaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:54 schreef Disana het volgende:
Sterkte Disana, valt niet mee al die diagnosesquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:54 schreef Disana het volgende:
Een dikke kus en knuffel voor je.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:54 schreef Disana het volgende:
Lief voor lieve mensen, zoals het hoortquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:59 schreef Disana het volgende:
Wat zijn jullie lief, dat doet me goed.
Sterkte Disanaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:59 schreef Disana het volgende:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hartfalen, nierfalen, longemfyseem.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hartfalen, nierfalen, longemfyseem.
Jeetje Disana, heel veel sterktequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:59 schreef Disana het volgende:
Jij bent meer dan iemand die ik zomaar op internet ken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:59 schreef Disana het volgende:
Jullie zijn mij ook iets waard.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent meer dan iemand die ik zomaar op internet ken.
Ik wens je het beste toe.
Gelukkig.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Disana
We posten geen glitterplaatjes hoor.
Je hoeft ook niets te zeggen, maar het is fijn dat jullie meeleven.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat te zeggen dus dan nog maar een
Ze kan ook teruglezen hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Disana
We posten geen glitterplaatjes hoor.
Dat is 40+, meeleven en elkaar soms belachelijk maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hoeft ook niets te zeggen, maar het is fijn dat jullie meeleven.
Ze moeten een beetje leren voortmaken in die programma's.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:06 schreef TillyB het volgende:
The Great British Bake Off van dit jaar is echt teringsaaials ie volgend jaar zomer op Nederlandse tv komt kan je 'm met gerust hart overslaan
Wat jammer, ik vind het een leuk programma.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:06 schreef TillyB het volgende:
The Great British Bake Off van dit jaar is echt teringsaaials ie volgend jaar zomer op Nederlandse tv komt kan je 'm met gerust hart overslaan
Dat laatste doe je meestal zelfquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is 40+, meeleven en elkaar soms belachelijk maken.
Mot je mijn wc rol naar je hoofd?quote:
Wat nou now!!! Ze hebben maar heel kort de tijd. Paniek paniek!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze moeten een beetje leren voortmaken in die programma's.
[ afbeelding ]
Mijn handen werden bijna gevoelloos onder mijn kont.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, hij legde 'm voor, moest 'm wel inschieten he
Ja ik ook! Eén van m'n favoriete programma's, maar dit jaar.. Zal wel aan de kandidaten liggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat jammer, ik vind het een leuk programma.
Die 2 presentatoren hadden wel humor toch? Of is dat weer een ander bak ende braad programma.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat nou now!!! Ze hebben maar heel kort de tijd. Paniek paniek!
Als ie schoon is kan dat weinig kwaadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot je mijn wc rol naar je hoofd?
Wan ellende Disana. Veel sterktequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:54 schreef Disana het volgende:
ik dacht nu is borisquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze moeten een beetje leren voortmaken in die programma's.
[ afbeelding ]
Watjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn handen werden bijna gevoelloos onder mijn kont.
Ik draai al wat langer mee, ligt er ook aan wie het zegt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:10 schreef D. het volgende:
Gelukkig kan SBE tegen een stootje
Nouja, niet met de fiets natuurlijk
Mwah.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die 2 presentatoren hadden wel humor toch? Of is dat weer een ander bak ende braad programma.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik draai al wat langer mee, ligt er ook aan wie het zegt.
Oh, nee, het waren 2 mannen en die vulden elkaar prima aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mwah.Tegenwoordig Noel Fielding en Sandy Toksvig. Noel vind ik in andere programma's leuk, maar hier zijn ze zooo cringe, die flauwe grapjes.
Het helpt zekerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Helpt dat.Heb ik niet, maar zet het op de boodschappenlijst.
Dat is ie maar even onder de kraan houden en een uur in de vriezer?quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand, dat is me nur zo gekomen
Kwam ineens in je dak.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Geeft een zooitje in de vriezer hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ie maar even onder de kraan houden en een uur in de vriezer?
je leugtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Oh, dacht voor tussen handen en kont in.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Het helpt zeker
Weet alleen zo niet precies waarmee, maar aanschaffen kan vast geen kwaad
Huh?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, nee, het waren 2 mannen en die vulden elkaar prima aan.
Dat weet jij dan weer.quote:
Ah, ja, dat klinkt goedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dacht voor tussen handen en kont in.
Mja, dat zal de Engelse versie zijn geweest dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh?Geen idee welk programma je bedoelt. Waarschijnlijk Masterchef ofzo? Want dat kijk ik niet.
Bookzonderzand kan er van meepratenquote:
Wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ja, dat klinkt goed
Laat je het ons weten?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Bookzonderzand kan er van meepraten
Deze conjo's?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, dat zal de Engelse versie zijn geweest dan.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Bookzonderzand kan er van meepraten
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Broekzonderbrand was ook een mooie ja.
Ja, die kennen we.quote:
Die waren strengquote:
Die schijven zijn wel makkelijker om te verdelen denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, watjes, of van die schijven?
Ow jullie kennen mijn weed-ijsblokjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |