Mijn handen werden bijna gevoelloos onder mijn kont.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, hij legde 'm voor, moest 'm wel inschieten he
Ja ik ook! Eén van m'n favoriete programma's, maar dit jaar.. Zal wel aan de kandidaten liggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat jammer, ik vind het een leuk programma.
Die 2 presentatoren hadden wel humor toch? Of is dat weer een ander bak ende braad programma.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat nou now!!! Ze hebben maar heel kort de tijd. Paniek paniek!
Als ie schoon is kan dat weinig kwaadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot je mijn wc rol naar je hoofd?
Wan ellende Disana. Veel sterktequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:54 schreef Disana het volgende:
Bedankt voor de beterschapswensen, maar ik word helaas niet meer beter.
ik dacht nu is borisquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze moeten een beetje leren voortmaken in die programma's.
[ afbeelding ]
Watjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn handen werden bijna gevoelloos onder mijn kont.
Ik draai al wat langer mee, ligt er ook aan wie het zegt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:10 schreef D. het volgende:
Gelukkig kan SBE tegen een stootje
Nouja, niet met de fiets natuurlijk
Mwah.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die 2 presentatoren hadden wel humor toch? Of is dat weer een ander bak ende braad programma.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik draai al wat langer mee, ligt er ook aan wie het zegt.
Oh, nee, het waren 2 mannen en die vulden elkaar prima aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mwah.Tegenwoordig Noel Fielding en Sandy Toksvig. Noel vind ik in andere programma's leuk, maar hier zijn ze zooo cringe, die flauwe grapjes.
Het helpt zekerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Helpt dat.Heb ik niet, maar zet het op de boodschappenlijst.
Dat is ie maar even onder de kraan houden en een uur in de vriezer?quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand, dat is me nur zo gekomen
Kwam ineens in je dak.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand, dat is me nur zo gekomen
Geeft een zooitje in de vriezer hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ie maar even onder de kraan houden en een uur in de vriezer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |