Sterkte Disanaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:59 schreef Disana het volgende:
Wat zijn jullie lief, dat doet me goed.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hartfalen, nierfalen, longemfyseem.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:58 schreef Disana het volgende:
[..]
Hartfalen, nierfalen, longemfyseem.
Jeetje Disana, heel veel sterktequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:59 schreef Disana het volgende:
Jij bent meer dan iemand die ik zomaar op internet ken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:59 schreef Disana het volgende:
Jullie zijn mij ook iets waard.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:02 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij bent meer dan iemand die ik zomaar op internet ken.
Ik wens je het beste toe.
Gelukkig.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Disana
We posten geen glitterplaatjes hoor.
Je hoeft ook niets te zeggen, maar het is fijn dat jullie meeleven.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:04 schreef tonja het volgende:
[..]
Ik weet eigenlijk niet wat te zeggen dus dan nog maar een
Ze kan ook teruglezen hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
@:Disana
We posten geen glitterplaatjes hoor.
Dat is 40+, meeleven en elkaar soms belachelijk maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hoeft ook niets te zeggen, maar het is fijn dat jullie meeleven.
Ze moeten een beetje leren voortmaken in die programma's.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:06 schreef TillyB het volgende:
The Great British Bake Off van dit jaar is echt teringsaaials ie volgend jaar zomer op Nederlandse tv komt kan je 'm met gerust hart overslaan
Wat jammer, ik vind het een leuk programma.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:06 schreef TillyB het volgende:
The Great British Bake Off van dit jaar is echt teringsaaials ie volgend jaar zomer op Nederlandse tv komt kan je 'm met gerust hart overslaan
Dat laatste doe je meestal zelfquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is 40+, meeleven en elkaar soms belachelijk maken.
Mot je mijn wc rol naar je hoofd?quote:
Wat nou now!!! Ze hebben maar heel kort de tijd. Paniek paniek!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze moeten een beetje leren voortmaken in die programma's.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |