Dat is 40+, meeleven en elkaar soms belachelijk maken.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:05 schreef Disana het volgende:
[..]
Je hoeft ook niets te zeggen, maar het is fijn dat jullie meeleven.
Ze moeten een beetje leren voortmaken in die programma's.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:06 schreef TillyB het volgende:
The Great British Bake Off van dit jaar is echt teringsaaials ie volgend jaar zomer op Nederlandse tv komt kan je 'm met gerust hart overslaan
Wat jammer, ik vind het een leuk programma.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:06 schreef TillyB het volgende:
The Great British Bake Off van dit jaar is echt teringsaaials ie volgend jaar zomer op Nederlandse tv komt kan je 'm met gerust hart overslaan
Dat laatste doe je meestal zelfquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:06 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is 40+, meeleven en elkaar soms belachelijk maken.
Mot je mijn wc rol naar je hoofd?quote:
Wat nou now!!! Ze hebben maar heel kort de tijd. Paniek paniek!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze moeten een beetje leren voortmaken in die programma's.
[ afbeelding ]
Mijn handen werden bijna gevoelloos onder mijn kont.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:08 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, hij legde 'm voor, moest 'm wel inschieten he
Ja ik ook! Eén van m'n favoriete programma's, maar dit jaar.. Zal wel aan de kandidaten liggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat jammer, ik vind het een leuk programma.
Die 2 presentatoren hadden wel humor toch? Of is dat weer een ander bak ende braad programma.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:09 schreef TillyB het volgende:
[..]
Wat nou now!!! Ze hebben maar heel kort de tijd. Paniek paniek!
Als ie schoon is kan dat weinig kwaadquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:09 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mot je mijn wc rol naar je hoofd?
Wan ellende Disana. Veel sterktequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:54 schreef Disana het volgende:
Bedankt voor de beterschapswensen, maar ik word helaas niet meer beter.
ik dacht nu is borisquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ze moeten een beetje leren voortmaken in die programma's.
[ afbeelding ]
Watjequote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:09 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mijn handen werden bijna gevoelloos onder mijn kont.
Ik draai al wat langer mee, ligt er ook aan wie het zegt.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:10 schreef D. het volgende:
Gelukkig kan SBE tegen een stootje
Nouja, niet met de fiets natuurlijk
Mwah.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:10 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Die 2 presentatoren hadden wel humor toch? Of is dat weer een ander bak ende braad programma.
Helemaal mee eensquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik draai al wat langer mee, ligt er ook aan wie het zegt.
Oh, nee, het waren 2 mannen en die vulden elkaar prima aan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:12 schreef TillyB het volgende:
[..]
Mwah.Tegenwoordig Noel Fielding en Sandy Toksvig. Noel vind ik in andere programma's leuk, maar hier zijn ze zooo cringe, die flauwe grapjes.
Het helpt zekerquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Helpt dat.Heb ik niet, maar zet het op de boodschappenlijst.
Dat is ie maar even onder de kraan houden en een uur in de vriezer?quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
niemand, dat is me nur zo gekomen
Kwam ineens in je dak.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Geeft een zooitje in de vriezer hoorquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat is ie maar even onder de kraan houden en een uur in de vriezer?
je leugtquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef mario390 het volgende:
[..]
Oh, dacht voor tussen handen en kont in.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef D. het volgende:
[..]
Het helpt zeker
Weet alleen zo niet precies waarmee, maar aanschaffen kan vast geen kwaad
Huh?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, nee, het waren 2 mannen en die vulden elkaar prima aan.
Dat weet jij dan weer.quote:
Ah, ja, dat klinkt goedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:14 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Oh, dacht voor tussen handen en kont in.
Mja, dat zal de Engelse versie zijn geweest dan.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:15 schreef TillyB het volgende:
[..]
Huh?Geen idee welk programma je bedoelt. Waarschijnlijk Masterchef ofzo? Want dat kijk ik niet.
Bookzonderzand kan er van meepratenquote:
Wat?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:15 schreef D. het volgende:
[..]
Ah, ja, dat klinkt goed
Laat je het ons weten?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Bookzonderzand kan er van meepraten
Deze conjo's?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:15 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mja, dat zal de Engelse versie zijn geweest dan.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:15 schreef pullup het volgende:
[..]
Bookzonderzand kan er van meepraten
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:16 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]![]()
Broekzonderbrand was ook een mooie ja.
Ja, die kennen we.quote:
Die waren strengquote:
Die schijven zijn wel makkelijker om te verdelen denk ikquote:Op woensdag 30 oktober 2019 21:17 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, watjes, of van die schijven?
Ow jullie kennen mijn weed-ijsblokjesquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |