Ja maar ik dacht dat jullie een paar dagen gingen eigenlijk. Gaat je zus dan niet meer van die dubieuze creaties maken met eten?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:59 schreef Prisha het volgende: [..] yo kurva! morgen is het pas Halloween
Het is nog steeds niet helemaal over. Geen pijn maar ik voel hem wel. Maar ik heb nog 3 maandenquote:Op woensdag 30 oktober 2019 19:59 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klimgeit.![]()
Hoe is het met je pees nu?
Flikker toch op rotmongool.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:01 schreef MCH het volgende:
Geen tt om wrevel te veroorzaken.
Laten we het goede en slechte van elkaar omarmen zodat wij samen sterker worden.
We zijn op het punt beland om niet ons eigen belang te laten prevaleren.
We staan samen sterk in onze gebundelde individualiteiten.
[ afbeelding ]
Nee joh. We vertrekken om 13:00 en zijn ergens snachts om 01:00 of zo teryug.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:01 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ja maar ik dacht dat jullie een paar dagen gingen eigenlijk. Gaat je zus dan niet meer van die dubieuze creaties maken met eten?
Denk het nietquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:01 schreef sjampoeh het volgende:
is @:poezeligding al gespot vandaag ? #dtv
Hmm, zo lang loop je er ook al minimaal mee rond. Maar het gaat iets beter dus.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:02 schreef Prisha het volgende:
[..]
Het is nog steeds niet helemaal over. Geen pijn maar ik voel hem wel. Maar ik heb nog 3 maanden
nee Halloween vieren in Duitslandquote:
Ohh dan heb ik verkeerd gelezen. Klinkt wel echt als iets voor jullie dat Duitsland dinges.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee joh. We vertrekken om 13:00 en zijn ergens snachts om 01:00 of zo teryug.
Zo'n feest zoals bij mijn zus gaat héél veel werk inzitten. Dat doen we meestal 1x in de twee jaar. Dus volgend jaar weer.
Klopt...dan is het bijna een jaar. Iemand zei tegen me dat het nog een lange geschiedenis kon worden en dat geloofde ik niet. Maar ik ga, hoe dan ook.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:03 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Hmm, zo lang loop je er ook al minimaal mee rond. Maar het gaat iets beter dus.
revival of the Hyves glitter parade...misschien dat als verplichte OP?quote:
dus je hele familie zit verspreid all over the world, richtig ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:03 schreef Prisha het volgende:
[..]
Nee joh. We vertrekken om 13:00 en zijn ergens snachts om 01:00 of zo teryug.
Zo'n feest zoals bij mijn zus gaat héél veel werk inzitten. Dat doen we meestal 1x in de twee jaar. Dus volgend jaar weer.
Zij vinden het wel erg leuk. Ik vind het leuk dat ze me meevroegen. Ik ben benieuwd!quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:04 schreef TillyB het volgende:
[..]
Ohh dan heb ik verkeerd gelezen. Klinkt wel echt als iets voor jullie dat Duitsland dinges.
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
revival of the Hyves glitter parade...misschien dat als verplichte OP?
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:03 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dat is een beginnetje,dat kan groterrrrrrrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |