quote:
Hoe is het met je?quote:
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:20 schreef espri het volgende:
[..]
Hey bassie en die naam klopt redelijk de laatste dagen.
Dan gaat dat ding stuk.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:21 schreef PP_Sound het volgende:
[..]
Opwarmen in de magnetron was geen goed idee.
ESPRIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIquote:
Goed om te horen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:21 schreef espri het volgende:
[..]
Best wel lekker moet ik zeggen, meds aan het afbouwen en gaat goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |