wut? Neequote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:05 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
dus je hele familie zit verspreid all over the world, richtig ?
Ja, daar twijfelt niemand hier aan, al zou het je laatste klim ooit worden, maar dit moet, desnoods op 1 been.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
Klopt...dan is het bijna een jaar. Iemand zei tegen me dat het nog een lange geschiedenis kon worden en dat geloofde ik niet. Maar ik ga, hoe dan ook.
Eauhquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Nee![]()
We gaan naar Movie World Germany? Ik geloof dat het zo heet. Die hebben een heel Halloween ding. Mijn zus gaat er om het jaar heen.
Waarom ?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:06 schreef Prisha het volgende:
[..]
wut? Nee![]()
We gaan naar Movie World Germany? Ik geloof dat het zo heet. Die hebben een heel Halloween ding. Mijn zus gaat er om het jaar heen.
Hij is een grotere kleuter dan die hk. Opbokken met die mongolen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:06 schreef Soury het volgende:
Die MCH is een klootzak al over fok he? Maar welkom hier
ja...zo is het een beetje welquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:07 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Ja, daar twijfelt niemand hier aan, al zou het je laatste klim ooit worden, maar dit moet, desnoods op 1 been.
Krijg je weer vlinders?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:06 schreef Soury het volgende:
Die MCH is een klootzak al over fok he? Maar welkom hier
Je had de helft goedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:07 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Eauhdacht een broer in Amerika en een zus in Duitsland
50% goedquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:08 schreef Prisha het volgende:
[..]
Je had de helft goedja broer en ander familie zit idd in de USA. Zusje in Utrecht.
quote:
Vlindersquote:
Fuck de vlinders.quote:
Wil je die ook in de OP?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:13 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Net als bij 549.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |