quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:41 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Klinkt als iets waar batterijen in moeten.
Met een belpanel met BN'ersquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:42 schreef TillyB het volgende:
[..]
Tijd voor national dakbof awareness day
Zo kan je het ook noemen.quote:
Je krijgt toch nooit te horen wie het is.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:44 schreef TillyB het volgende:
Zit al 10 minuten te googelen op tillo dodis, blijkt die hele conjo straks dillon dozen te heten ofzo
Ik heb nog hoopquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:44 schreef Disana het volgende:
[..]
Je krijgt toch nooit te horen wie het is.
Dat mag je vragen, maar verwacht geen goed nieuws.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:44 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Mag ik nog eens vragen hoe het nu gaat?
Met je dak in je gatquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef Lucky2Bastard het volgende:
[..]
Deisyy heeft gaten om het in te lazeren.
Alsof je die dan aan de lijn krijgt.quote:
Ik niet, want ik bel sowieso niet naar die onzinquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Alsof je die dan aan de lijn krijgt.![]()
Hmm. nu weet ik niet goed wat te zeggen.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat mag je vragen, maar verwacht geen goed nieuws.
Ik kom tot Tilly Doddsquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:44 schreef TillyB het volgende:
Zit al 10 minuten te googelen op tillo dodis, blijkt die hele conjo straks dillon dozen te heten ofzo
Niet zo best dusquote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ook niet. Mijn zusje zat eens in zo'n panel en kreeg dan te horen dat ze doorverbonden wouden worden met een BN'r voordat ze een donatie gaven.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:47 schreef D. het volgende:
[..]
Ik niet, want ik bel sowieso niet naar die onzin
quote:Op woensdag 30 oktober 2019 20:45 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |