abonnement Unibet Coolblue
pi_189663082
Had ik al gezegd dat bottas een bokkelul is? :(
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189663121
Wel bijzonder dat Leclerc in Japan straf krijgt voor het verlies van downforce in het begin en Verstappen nu niet? En dan zijn we niet eens in Honda land meer, waar de stewards niets tegen Honda durfden.

Zo'n weekend als dit laat wel zien dat hoewel Verstappen al veel volwassener geworden is dat hij het domme gedrag nog niet kwijt is. Geblunder in de quali terwijl hij in perfecte positie lag, gedoe weer eens in de race. Dan wordt hij weer te gretig als hij eindelijk bij een circuit is waar hij wat kans heeft.
pi_189663145
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:00 schreef bianconeri het volgende:
Wel bijzonder dat Leclerc in Japan straf krijgt voor het verlies van downforce in het begin en Verstappen nu niet? En dan zijn we niet eens in Honda land meer, waar de stewards niets tegen Honda durfden.

Zo'n weekend als dit laat wel zien dat hoewel Verstappen al veel volwassener geworden is dat hij het domme gedrag nog niet kwijt is. Geblunder in de quali terwijl hij in perfecte positie lag, gedoe weer eens in de race. Dan wordt hij weer te gretig als hij eindelijk bij een circuit is waar hij wat kans heeft.
Sorry, je moet iets beter je best doen.
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:03:41 #6
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189663154
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:02 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Sorry, je moet iets beter je best doen.
:)
pi_189663294
ik kan mij goed voorstellen dat je in zo'n split second een besluit moet maken en dan intuïtief die ene gele vlag negeert. je bent gewend dat de borden langs de baan geel geven, dat er op je stuur een bevestiging is dat er een gele vlag situatie is. Als dan ook nog eens je eigen team jouw niets laat weten dan is 't wat mij betreft wel goed.
Dadelijk gaan er mensen in het publiek gele vlaggen gooien, moet je daar dan ook voor van je gas af?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:19:22 #8
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189663309
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik kan mij goed voorstellen dat je in zo'n split second een besluit moet maken en dan intuïtief die ene gele vlag negeert. je bent gewend dat de borden langs de baan geel geven, dat er op je stuur een bevestiging is dat er een gele vlag situatie is. Als dan ook nog eens je eigen team jouw niets laat weten dan is 't wat mij betreft wel goed.
Dadelijk gaan er mensen in het publiek gele vlaggen gooien, moet je daar dan ook voor van je gas af?
Vlag is leidend.
And so is the past
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:20:11 #9
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189663324
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik kan mij goed voorstellen dat je in zo'n split second een besluit moet maken en dan intuïtief die ene gele vlag negeert. je bent gewend dat de borden langs de baan geel geven, dat er op je stuur een bevestiging is dat er een gele vlag situatie is. Als dan ook nog eens je eigen team jouw niets laat weten dan is 't wat mij betreft wel goed.
Dadelijk gaan er mensen in het publiek gele vlaggen gooien, moet je daar dan ook voor van je gas af?
niet met je eens hoor, je zag op zijn onboard ook gewoon de auto van Bottas in de vangrail dus hij had gewoon van z'n gas af moeten gaan en je hebt het over Max, die ziet nog een muis lopen op de baan als hij met 300 voorbij komt
pi_189663329
Denk dat iedereen het er wel over eens is dat Max had moeten liften. Straf was terecht imo. Los van de dingen die de FIA beter had kunnen doen.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2019 09:20:39 ]
  maandag 28 oktober 2019 @ 09:50:49 #11
37887 Dauthi
Progressive
pi_189663699
Nog nooit karma zo duidelijk in beeld gezien.
Max moet ophouden zulke domme dingen te doen, gele vlag negeren :N
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
pi_189663904
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:00 schreef bianconeri het volgende:
Wel bijzonder dat Leclerc in Japan straf krijgt voor het verlies van downforce in het begin en Verstappen nu niet? En dan zijn we niet eens in Honda land meer, waar de stewards niets tegen Honda durfden.

Zo'n weekend als dit laat wel zien dat hoewel Verstappen al veel volwassener geworden is dat hij het domme gedrag nog niet kwijt is. Geblunder in de quali terwijl hij in perfecte positie lag, gedoe weer eens in de race. Dan wordt hij weer te gretig als hij eindelijk bij een circuit is waar hij wat kans heeft.
Waar had Verstappen verlies van downforce waardoor hij tegen een ander op reed?
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189663954
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:02 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Sorry, je moet iets beter je best doen.
Zeg jij?

quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:08 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Waar had Verstappen verlies van downforce waardoor hij tegen een ander op reed?
Moet je tegen een ander aan rijden dan? Nee. Hinderen.

Voor de duidelijkheid hadden zowel Leclerc als Verstappen geen straf moeten hebben.
Het was simpel wat downforce verliezen. Maar met al dat gejank dat de FIA pro Ferrari zou zijn, dikke onzin.
pi_189663964
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:20 schreef BroesWillems het volgende:
Denk dat iedereen het er wel over eens is dat Max had moeten liften. Straf was terecht imo. Los van de dingen die de FIA beter had kunnen doen.
Max doet weer een Maxje het hele weekend. Wordt hij weer te gretig.
Laat wel zien dat hij niet bij de top hoort, niet als geheel.

FIA had of Leclerc en Verstappen moeten straffen, of (imo) beiden niet.
Maar zit vast weer een Japanner ergens daar.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 oktober 2019 @ 10:18:26 #15
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189664011
Leclerc: mist gewoon compleet zijn apex en glijdt van zijn lijn naar Verstappen die meer dan genoeg ruimte liet, iedereen weet dat je geen gas moet geven in de eerste bocht aan de binnenkant.

Verstappen: heeft een klein overstuur moment waarbij hij mogelijk Hamilton lichtjes heeft geraakt. Hamilton had een iets groter moment, maar ook niets kwalijks verder.

Je kan het leuk brengen, maar deze complete vergelijking gaat mank. Ik kan nu van harte aanraden om het gewoon hierbij te laten (iedereen), anders gaat dit topic het volgende weekend niet halen.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_189664070
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc: mist gewoon compleet zijn apex en glijdt van zijn lijn naar Verstappen die meer dan genoeg ruimte liet, iedereen weet dat je geen gas moet geven in de eerste bocht aan de binnenkant.

Verstappen: heeft een klein overstuur moment waarbij hij mogelijk Hamilton lichtjes heeft geraakt. Hamilton had een iets groter moment, maar ook niets kwalijks verder.

Je kan het leuk brengen, maar deze complete vergelijking gaat mank. Ik kan nu van harte aanraden om het gewoon hierbij te laten (iedereen), anders gaat dit topic het volgende weekend niet halen.
Wat een faal dit :')

Leclerc en Max beiden een fout.
pi_189664083
Ferrari en Max de grote verliezers dit weekend. Max als rijder blunders. Ferrari als team.

Mclaren niet goed.

Hamilton en Perez enigen goed.

Kvyat nog een torpedo move.
Albon gwn basic. Blunderde alweer. In de race gwn degelijk, niet goed niet slecht.
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 oktober 2019 @ 10:28:23 #18
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189664113
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:23 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Wat een faal dit :')

Leclerc en Max beiden een fout.
Hamilton rijdt ook bijna de band van Vettel kapot, ook fout. Kimi werd gesandwicht, ook fout. Vettel had het gore lef om te verdedigen op het rechte eind, ook fout. Iedereen die niet netjes in slagvolgorde blijft rijden fout. Leclerc die zijn verlies niet neemt en compleet de bocht mist en Verstappen van de baan rost? Neh, dat kan.

Ik weet niet wat voor act je aan het opvoeren bent, maar het is doodvermoeiend en verpest de sfeer hier volkomen. Hierbij het vriendelijke verzoek om of gewoon normaal te reageren, of gewoon niet.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_189664173
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:24 schreef bianconeri het volgende:
Ferrari en Max de grote verliezers dit weekend. Max als rijder blunders. Ferrari als team.

Mclaren niet goed.

Hamilton en Perez enigen goed.

Kvyat nog een torpedo move.
Albon gwn basic. Blunderde alweer. In de race gwn degelijk, niet goed niet slecht.
ik kan me hier in
eigenlijk wel vinden.
Tijd voor een reprimande
voor max.. dit gaat de verkeerde
kant op.
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:38:19 #20
37887 Dauthi
Progressive
pi_189664203
Overigens nu Haas eindelijk weet wat het probleem is. Wordt het dan niet tijd dat Haas zijn nederige excuses gaat aanbieden aan Pirelli voor de afgrijselijk onzin die ze dit jaar hebben uitgekraamd?
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:53:25 #21
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189664353
quote:
6s.gif Op maandag 28 oktober 2019 09:19 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Vlag is leidend.
Behalve de finish vlag.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 28 oktober 2019 @ 10:55:15 #22
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189664378
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hamilton rijdt ook bijna de band van Vettel kapot, ook fout. Kimi werd gesandwicht, ook fout. Vettel had het gore lef om te verdedigen op het rechte eind, ook fout. Iedereen die niet netjes in slagvolgorde blijft rijden fout. Leclerc die zijn verlies niet neemt en compleet de bocht mist en Verstappen van de baan rost? Neh, dat kan.

Ik weet niet wat voor act je aan het opvoeren bent, maar het is doodvermoeiend en verpest de sfeer hier volkomen. Hierbij het vriendelijke verzoek om of gewoon normaal te reageren, of gewoon niet.
Al het hele seizoen blijkt uit elke post dat hij geen enkele affiniteit met autosport heeft. Dat jij daar nog zo uitgebreid op in gaat verbaast me.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:24:23 #23
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_189664723
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:34 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:

[..]

ik kan me hier in
eigenlijk wel vinden.
Tijd voor een reprimande
voor max.. dit gaat de verkeerde
kant op.
account van Allard Kalff gevonden.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_189664848
:D :')
pi_189664868
dolle boel weer hier
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:38:56 #26
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189664909
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:36 schreef Abdus18 het volgende:
dolle boel weer hier
gelukkig is het alweer raceweek :)
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:44:29 #27
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_189665001
Inderdaad wel matig van McLaren. Die hadden gewoon 6e moeten worden.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  maandag 28 oktober 2019 @ 11:45:36 #28
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_189665022
Was gewoon klote voor ze dat ze ook op de rode band moesten starten
wordt aan gewerkt....ben net terug
pi_189665089
Ik had McLaren hier idd veel sterke verwacht. Kun je hier conclusies uittrekken?
Mechanische grip minder bij McLaren, maar blijkbaar wel een sterke aero aangezien ze op andere banen beter mee doen?


edit: Wat Lionhead zegt helpt idd ook niet mee.

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2019 11:51:03 ]
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:00:02 #30
37887 Dauthi
Progressive
pi_189665240
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:50 schreef BroesWillems het volgende:
Ik had McLaren hier idd veel sterke verwacht. Kun je hier conclusies uittrekken?
Mechanische grip minder bij McLaren, maar blijkbaar wel een sterke aero aangezien ze op andere banen beter mee doen?


edit: Wat Lionhead zegt helpt idd ook niet mee.
Nee, dan juist zwakke aero. Want in Mexico ligt de nadruk op aero door de ijlere lucht.
De nadruk ligt daardoor ook op kleinere turbo's. Daar zou Renault beter in moeten zijn dan ferrari en mercedes.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:07:28 #31
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189665325
McLaren viel me ook erg tegen inderdaad. Norris had natuurlijk gewoon pech maar Sainz was ook niet snel genoeg.

Ik ben nog steeds van mening dat die domme regel dat men moet starten op de Q2 banden moet schrappen. Het helpt de topteams alleen maar en het maakt het gevecht in het middenveld oneerlijk door het moeilijker te maken voor het team dat daar het beste kwalificeert. De teams in het middenveld hebben 0 keuze, die moeten een zachte band opofferen om in Q3 te komen terwijl de topteams dat niet nodig hebben meestal.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189665343
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:00 schreef Dauthi het volgende:

[..]

Nee, dan juist zwakke aero. Want in Mexico ligt de nadruk op aero door de ijlere lucht.
De nadruk ligt daardoor ook op kleinere turbo's. Daar zou Renault beter in moeten zijn dan ferrari en mercedes.
ligt de nadruk in Mexico juist niet op mechanische grip omdat de aero weinig doet in de ijlere lucht?
pi_189665443
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 11:24 schreef Sinister-D- het volgende:

[..]

account van Allard Kalff gevonden.
_O-!
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189665476
- dat soort berichten mag je achterwege laten -

[ Bericht 91% gewijzigd door Nattekat op 28-10-2019 12:21:41 ]
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:22:34 #35
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189665545
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:08 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ligt de nadruk in Mexico juist niet op mechanische grip omdat de aero weinig doet in de ijlere lucht?
Jup
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189665568
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren viel me ook erg tegen inderdaad. Norris had natuurlijk gewoon pech maar Sainz was ook niet snel genoeg.

Ik ben nog steeds van mening dat die domme regel dat men moet starten op de Q2 banden moet schrappen. Het helpt de topteams alleen maar en het maakt het gevecht in het middenveld oneerlijk door het moeilijker te maken voor het team dat daar het beste kwalificeert. De teams in het middenveld hebben 0 keuze, die moeten een zachte band opofferen om in Q3 te komen terwijl de topteams dat niet nodig hebben meestal.
Voordeel van huidige regelgeving is dat de teams die Q3 niet halen, vrije keuze hebben en het gevecht aankunnen met de zwakkere broeders die Q3 wel halen.

Regel is an sich prima, alleen zijn de top 3 teams zo veel sneller dan de rest dat ze bij bijna elke race toch kunnen kiezen. Als die voorsprong kleiner wordt, dan heeft deze regel veel meer toegevoegde waarde
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:27:38 #37
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189665627
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:23 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Voordeel van huidige regelgeving is dat de teams die Q3 niet halen, vrije keuze hebben en het gevecht aankunnen met de zwakkere broeders die Q3 wel halen.
Ja, maar is dat wel goed? Starten van P11 is beter dan P10, dat is toch gek.

Daarnaast vind ik ook dat de strategie in de race spannender zou zijn als we niet al op zaterdag weten op welke banden de topteams starten. In de MotoGP bijvoorbeeld mag iedere rijder tot vlak voor de start nog wisselen. Soms weten we pas bij de opwarmronde welke compound banden iedereen heeft. Dat levert soms flinke verrassingen op.

Ik kan me nog een race in Hongarije herinneren (2018 geloof ik) waar de kwalificatie in de regen was en waardoor ook de top 10 zelf mocht kiezen. Dat maakte de race ineens een stuk spannender omdat volgens mij de Ferrari's een andere keus maakten. Ik snap eigenlijk gewoon niet zo goed waarom die regel er is en welk doel het heeft.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189665634
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:28 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hamilton rijdt ook bijna de band van Vettel kapot, ook fout. Kimi werd gesandwicht, ook fout. Vettel had het gore lef om te verdedigen op het rechte eind, ook fout. Iedereen die niet netjes in slagvolgorde blijft rijden fout. Leclerc die zijn verlies niet neemt en compleet de bocht mist en Verstappen van de baan rost? Neh, dat kan.

Ik weet niet wat voor act je aan het opvoeren bent, maar het is doodvermoeiend en verpest de sfeer hier volkomen. Hierbij het vriendelijke verzoek om of gewoon normaal te reageren, of gewoon niet.
Mods die niet willen toelaten dat je hier serieus een reactie geeft :')

Max maakt gewoon een fout, klaar.
Dat moet ook in Nederland gewoon gezegd mogen worden. Wat ik al zei: Dat Leclerc in Japan wel straf krijgt en Max nu niet is gewoon raar.
Beiden hoeven voor mij niets te krijgen, en ik ben voor het toelaten van veel.
Er wordt alleen een hoop gejankt over Ferrari, terwijl Ferrari totaal geen voordeel krijgt.

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 10:55 schreef daNpy het volgende:

[..]

Al het hele seizoen blijkt uit elke post dat hij geen enkele affiniteit met autosport heeft. Dat jij daar nog zo uitgebreid op in gaat verbaast me.
Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?
Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act.
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:29:09 #39
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189665650
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Max maakt gewoon een fout, klaar.
Welke dan? Dat is helemaal niet 'klaar'.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 28 oktober 2019 @ 12:50:18 #40
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189665939
quote:
“I was pulling up to Charles [Leclerc] and Seb is coming across, coming across, coming across and I’m thinking ‘I’m on the white line, I don’t have anywhere further to go’.

“And he just keeps coming. So I had to avoid crashing with him, going on the grass. Avoid his wheels as well, otherwise I could have caused a big collision for him.

“Then I was surrounded by a bunch of cars, I braked into Turn 1, and all of a sudden Max [Verstappen] is alongside me.

“If you’ve seen races before, I always leave Max a lot of space – it’s the smartest thing you can do.
Hamilton kan het niet helpen om altijd maar weer slachtoffer te spelen :'). En Verstappen ruimte geven, ja daarom gingen jullie beiden van de baan _O-.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:05:19 #41
62913 Blik
The one and Only!
pi_189666116
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Mods die niet willen toelaten dat je hier serieus een reactie geeft :')

Max maakt gewoon een fout, klaar.
Dat moet ook in Nederland gewoon gezegd mogen worden. Wat ik al zei: Dat Leclerc in Japan wel straf krijgt en Max nu niet is gewoon raar.
Beiden hoeven voor mij niets te krijgen, en ik ben voor het toelaten van veel.
Er wordt alleen een hoop gejankt over Ferrari, terwijl Ferrari totaal geen voordeel krijgt.
[..]

Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?
Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act.
Groot verschil in beide acties. Leclerc beukt Verstappen van het veld en die moet later opgeven. Waarbij gisteren Max en Lewis elkaar aanraken, dermate zacht dat het nauwelijks uit de beelden op te maken is, en Lewis wint uiteindelijk de race
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:06:52 #42
62913 Blik
The one and Only!
pi_189666133
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hamilton kan het niet helpen om altijd maar weer slachtoffer te spelen :'). En Verstappen ruimte geven, ja daarom gingen jullie beiden van de baan _O-.
Heel slecht verhaal van Hamilton, mn over Verstappen dat die opeens naast hem zat bij het aanremmen. Max zat er al een stuk voor ruim voor het aanremmen. Als die hem daarvoor niet heeft gezien hoort Lewis niet in de F1 thuis.
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:15:10 #43
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189666273
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?
Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act.
Nouja, goede act. Je getrol is al een tijdje vermoeiend.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:16:37 #44
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189666291
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:06 schreef Blik het volgende:

[..]

Heel slecht verhaal van Hamilton, mn over Verstappen dat die opeens naast hem zat bij het aanremmen. Max zat er al een stuk voor ruim voor het aanremmen. Als die hem daarvoor niet heeft gezien hoort Lewis niet in de F1 thuis.
Goed punt, Verstappen zat er ver voor de bocht al duidelijk naast.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189666332
quote:
14s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:16 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Goed punt, Verstappen zat er ver voor de bocht al duidelijk naast.
Sterker nog, voor de bocht zat Max er helemaal voor. Dus Hamilton moet hem gezien hebben.
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:19:48 #46
72703 Lionheaad
Nothing beats a Lion
pi_189666343
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Mods die niet willen toelaten dat je hier serieus een reactie geeft :')

Max maakt gewoon een fout, klaar.
Dat moet ook in Nederland gewoon gezegd mogen worden. Wat ik al zei: Dat Leclerc in Japan wel straf krijgt en Max nu niet is gewoon raar.
Beiden hoeven voor mij niets te krijgen, en ik ben voor het toelaten van veel.
Er wordt alleen een hoop gejankt over Ferrari, terwijl Ferrari totaal geen voordeel krijgt.
[..]

Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?
Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act.
Serieus?
Max en Hamilton rijden op elkaar in. Is gewoon een race incident, meer niet. Beide "fout".

Max haalt Bottas in op een plek waar Bottas (en de halve F1 wereld) niets verwacht.
Misschien iets te veel drang om naar voren te komen. Maar bij Max is een gat een gat. En dan duikt hij er gewoon in. Fout? nee. verstandig? dat ook niet.
wordt aan gewerkt....ben net terug
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:20:49 #47
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189666358
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Serieus?
Max en Hamilton rijden op elkaar in. Is gewoon een race incident, meer niet. Beide "fout".

Max haalt Bottas in op een plek waar Bottas (en de halve F1 wereld) niets verwacht.
Misschien iets te veel drang om naar voren te komen. Maar bij Max is een gat een gat. En dan duikt hij er gewoon in. Fout? nee. verstandig? dat ook niet.
Als je het daar doet is Bottas wel de goeie keuze.
And so is the past
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:21:20 #48
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189666363
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Sterker nog, voor de bocht zat Max er helemaal voor. Dus Hamilton moet hem gezien hebben.
We gaan niet doen alsof Hamilton eerlijke reacties geeft in interviews he :P
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 28 oktober 2019 @ 13:29:02 #49
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189666444
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:21 schreef daNpy het volgende:

[..]

We gaan niet doen alsof Hamilton eerlijke reacties geeft in interviews he :P
Ik lees die interviews meestal nooit en nu weet ik weer waarom. Zelfs mosterd na de maaltijd smaakt beter.

Edit: Even gekeken op reddit maar dat was een nog grotere fout _O-.

[ Bericht 11% gewijzigd door Fir3fly op 28-10-2019 13:41:32 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189666563
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Mods die niet willen toelaten dat je hier serieus een reactie geeft :')

Max maakt gewoon een fout, klaar.
Dat moet ook in Nederland gewoon gezegd mogen worden. Wat ik al zei: Dat Leclerc in Japan wel straf krijgt en Max nu niet is gewoon raar.
Beiden hoeven voor mij niets te krijgen, en ik ben voor het toelaten van veel.
Er wordt alleen een hoop gejankt over Ferrari, terwijl Ferrari totaal geen voordeel krijgt.
[..]
Die 2 zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Leclerc in Japan maakt gewoon zelf een fout door veel te hard de bocht in te gaan met een auto vlak voor zijn neus, en onderstuurt daardoor Verstappen uit de baan en uiteindelijk de race. Verstappen en Hamilton zaten gewoon dicht naast elkaar en hebben allebei een overstuur momentje waarbij Max Lewis heel zachtjes raakt wat beiden niet eens tot aan het einde van de race niet eens doorhadden. Met andere woorden: Leclerc deed het zelf en Max stuurde gewoon op een andere lijn door de bocht dus die kon geen blaam treffen. Dan is Leclerc als enige te beschuldigen, en dus straf. Zeker omdat het gewoon dom was van Leclerc. Bij Max en Lewis waren ze gewoon een robbertje aan het vechten met elkaar, en waren beiden evenveel te beschuldigen voor het incident. Dus geen straf.

quote:
Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?
Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act.
Het is niet zozeer dat iedereen hier een oranje bril op heeft. Het is meer dat jij een bril op hebt die al het oranje uit filtert.

En janken op Ferrari is traditie. Stamt nog uit de jaren 90 en begin jaren 2000.
pi_189666648
Dat gejank over die oranje bril altijd. Ik kijk nu voornamelijk F1 omdat Max mee doet. Ik merk dat de spanning in de race weg is als Max in de eerste ronde van de baan wordt gekegeld. Wat is daar mis mee? Hier wordt net gedaan alsof dat een doodzonde is. Alsof je alleen F1 mag kijken als je een neutrale fan bent.
Janken over oranje brillen op een Nederlands forum, echt. :+
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:17:06 #52
46705 Kleffe_Dop
Sic Mundus Creatus Est
pi_189667130
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren viel me ook erg tegen inderdaad. Norris had natuurlijk gewoon pech maar Sainz was ook niet snel genoeg.
McLaren kwam inderdaad wel heel slecht voor de dag gisteren.
Bij Sainz ging het helemaal fout op de harde compound; geen temperatuur erin, geen grip, daardoor last van graining... met een vrije val tot gevolg.
En dat wordt extra pijnlijk gemaakt door het feit dat andere teams (Mercedes, RBR, Renault) diezelfde band 60 rondes in leven wisten te houden.
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:19:37 #53
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_189667173
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:

[..]

McLaren kwam inderdaad wel heel slecht voor de dag gisteren.
Bij Sainz ging het helemaal fout op de harde compound; geen temperatuur erin, geen grip, daardoor last van graining... met een vrije val tot gevolg.
En dat wordt extra pijnlijk gemaakt door het feit dat andere teams (Mercedes, RBR, Renault) diezelfde band 60 rondes in leven wisten te houden.
Je zou toch denken, als je moet kiezen.
Je je auto afstelt op de band waar je het langs op rijdt?
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
  Moderator / Redactie Sport maandag 28 oktober 2019 @ 14:23:54 #54
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189667232
quote:
10s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:50 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Hamilton kan het niet helpen om altijd maar weer slachtoffer te spelen :'). En Verstappen ruimte geven, ja daarom gingen jullie beiden van de baan _O-.
Ook dat "all of a sudden" er bij _O-

Max zat er de hele tijd al naast en er voorbij ... als het volgens hem "all of a sudden" dan is die het niet waard om in F1 te rijden.
  maandag 28 oktober 2019 @ 14:25:24 #55
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_189667257
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 14:23 schreef Kyran het volgende:

[..]

Ook dat "all of a sudden" er bij _O-

Max zat er de hele tijd al naast en er voorbij ... als het volgens hem "all of a sudden" dan is die het niet waard om in F1 te rijden.
LOL. dat was alles behalve all of a sudden inderdaad 8)7
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_189669525
Wel zielig van Vettel dat hij die Mexicaanse Stig moest wegduwen bij het maken van een foto van de top 3. Ze hadden best met zijn 4en op de foto gekund, al voegde die Stig niet veel toe.
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:08:22 #57
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189669672
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 16:58 schreef Gruj0 het volgende:
Wel zielig van Vettel dat hij die Mexicaanse Stig moest wegduwen bij het maken van een foto van de top 3. Ze hadden best met zijn 4en op de foto gekund, al voegde die Stig niet veel toe.
Wat een irritante kutvent was dat. :r.
And so is the past
pi_189669688
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:21 schreef daNpy het volgende:

[..]

We gaan niet doen alsof Hamilton eerlijke reacties geeft in interviews he :P
Blijkbaar heeft hij dit ook nog gezegd:

quote:
Na zijn tiende zege van het seizoen nam Hamilton Verstappen opnieuw op de korrel. Beide heren waren in de eerste bocht- zonder veel schade - met elkaar in aanraking gekomen en dat kwam volgens de WK-leider door de Nederlander. „Iedere coureur is anders. Sommigen zijn heel slim, sommigen agressief en anderen een beetje dom”, stelde Hamilton tijdens de persconferentie na afloop van de race.
bron : https://www.telegraaf.nl/(...)-richting-verstappen

Hij had daar duidelijk de beelden nog niet weer gezien. Want hij reageert een beetje dom...

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 28-10-2019 17:11:30 ]
  maandag 28 oktober 2019 @ 17:10:50 #59
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_189669705
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren viel me ook erg tegen inderdaad. Norris had natuurlijk gewoon pech maar Sainz was ook niet snel genoeg.

Ik ben nog steeds van mening dat die domme regel dat men moet starten op de Q2 banden moet schrappen. Het helpt de topteams alleen maar en het maakt het gevecht in het middenveld oneerlijk door het moeilijker te maken voor het team dat daar het beste kwalificeert. De teams in het middenveld hebben 0 keuze, die moeten een zachte band opofferen om in Q3 te komen terwijl de topteams dat niet nodig hebben meestal.
Sainz verkloot volgens mij gewoon 2x zijn banden door hard te verdedigen op de Bulls. Niet slim
pi_189670290
ik ben een leek. Had Max naar links mogen sturen nadat 'ie Hamilton had ingehaald net na de start? (om te verdedigen)
zegmaar op 0:56
https://www.ziggosport.nl(...)highlights-race.html
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  Moderator maandag 28 oktober 2019 @ 17:53:55 #61
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_189670483
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik ben een leek. Had Max naar links mogen sturen nadat 'ie Hamilton had ingehaald net na de start? (om te verdedigen)
zegmaar op 0:56
https://www.ziggosport.nl(...)highlights-race.html
Jazeker. Ipv daarvan stuurt hij zelf een beetje naar rechts. Dat had hij in ieder geval beter kunnen doen.
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_189670929
quote:
7s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:27 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Ja, maar is dat wel goed? Starten van P11 is beter dan P10, dat is toch gek.

Daarnaast vind ik ook dat de strategie in de race spannender zou zijn als we niet al op zaterdag weten op welke banden de topteams starten. In de MotoGP bijvoorbeeld mag iedere rijder tot vlak voor de start nog wisselen. Soms weten we pas bij de opwarmronde welke compound banden iedereen heeft. Dat levert soms flinke verrassingen op.

Ik kan me nog een race in Hongarije herinneren (2018 geloof ik) waar de kwalificatie in de regen was en waardoor ook de top 10 zelf mocht kiezen. Dat maakte de race ineens een stuk spannender omdat volgens mij de Ferrari's een andere keus maakten. Ik snap eigenlijk gewoon niet zo goed waarom die regel er is en welk doel het heeft.
Er zijn plannen om deze regel volgend jaar af te schaffen, juist omdat de topteams er nu te veel voordeel van hebben.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:21:40 #63
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
  maandag 28 oktober 2019 @ 18:23:29 #64
466281 WismutVeilchen83
Gelderlander is ook schuld!
pi_189671022
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:47 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat gejank over die oranje bril altijd. Ik kijk nu voornamelijk F1 omdat Max mee doet. Ik merk dat de spanning in de race weg is als Max in de eerste ronde van de baan wordt gekegeld. Wat is daar mis mee? Hier wordt net gedaan alsof dat een doodzonde is. Alsof je alleen F1 mag kijken als je een neutrale fan bent.
Janken over oranje brillen op een Nederlands forum, echt. :+
Ik volg de F1 al sinds 1991, maar ik ben nu ook teleurgesteld als Max niet meedoet voorin en kijk minder geboeid. Maar dat komt ook doordat de spanning om het WK ver te zoeken is. Zou die spannend zijn dan kijk ik gewoon net zo geïnteresseerd als voor Max.
Rini dankjewel.
  Redactie Frontpage / Sport maandag 28 oktober 2019 @ 18:52:32 #65
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_189671592
Nog even terugkomend op de kwali: Masi heeft gezegd dat Hammie niet bestraft is omdat er nog geen gele vlag hing. Maar hij zag wel voor zich troep op de baan en kon de situatie niet overzien. Dan ga je toch uit jezelf al van het gas, omdat je niet weet wat er volgt? Imo was de baan niet veilig en gele vlag of niet, dan moet je als coureur verplicht gas terugnemen toch?
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_189671912
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
Nog even terugkomend op de kwali: Masi heeft gezegd dat Hammie niet bestraft is omdat er nog geen gele vlag hing. Maar hij zag wel voor zich troep op de baan en kon de situatie niet overzien. Dan ga je toch uit jezelf al van het gas, omdat je niet weet wat er volgt? Imo was de baan niet veilig en gele vlag of niet, dan moet je als coureur verplicht gas terugnemen toch?
Volgens mij telt de vlag volgens de regels.

Ben die reactie op meerdere plekken tegen gekomen zaterdag. Dus voor de uitspraak van Masi.

Slim is het niet, maar blijkbaar mag het.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189672178
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 19:07 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Volgens mij telt de vlag volgens de regels.

Ben die reactie op meerdere plekken tegen gekomen zaterdag. Dus voor de uitspraak van Masi.

Slim is het niet, maar blijkbaar mag het.
Eens.

Masi gaf ook een verklaring voor het vertraagd straffen van Verstappen.

Ik heb de kwalificatie maar half kunnen volgen, maar de stewards hadden in eerste instantie toch aangegeven dat data uitwees dat Verstappen niet gestraft hoefde te worden?

Daar zegt Masi nu niks over
  maandag 28 oktober 2019 @ 19:24:23 #68
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189672248
Het was sowieso toch nog onderzocht- hoorde ik vanmiddag op de radio. Wat raar is, want iets wat afgekaart is wordt zonder klacht of protest niet weer heropend.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189672772
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 19:21 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Eens.

Masi gaf ook een verklaring voor het vertraagd straffen van Verstappen.

Ik heb de kwalificatie maar half kunnen volgen, maar de stewards hadden in eerste instantie toch aangegeven dat data uitwees dat Verstappen niet gestraft hoefde te worden?

Daar zegt Masi nu niks over
Ik had dat ook gelezen maar daar is geen officieel statement van, dus weet ik niet of het waar is.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189672938
Ik hoop dat Max met Ham in de persco zit donderdag en weer geen blad voor de mond neemt.
  maandag 28 oktober 2019 @ 20:16:29 #71
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_189673292
Wel een beetje de welbekende nachtkaars zo voor Verstappen dit seizoen.
pi_189673597
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 19:59 schreef aesop het volgende:
Ik hoop dat Max met Ham in de persco zit donderdag en weer geen blad voor de mond neemt.
Of juist overal zwijgrecht neemt *)
You know what they call a Quarter Pounder with Cheese in Paris?
pi_189673776
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel een beetje de welbekende nachtkaars zo voor Verstappen dit seizoen.
Als 'ie zaterdag gewoon een halve seconde had gelift had 'ie gisteren zomaar naar de overwinning kunnen cruisen en was iedereen lyrisch geweest.

Leermomentje.
Flesje bier
  maandag 28 oktober 2019 @ 20:53:58 #74
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189674132
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel een beetje de welbekende nachtkaars zo voor Verstappen dit seizoen.
Helaas wel ja ;(
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189674446
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 20:40 schreef Gezicht het volgende:

[..]

Als 'ie zaterdag gewoon een halve seconde had gelift had 'ie gisteren zomaar naar de overwinning kunnen cruisen en was iedereen lyrisch geweest.

Leermomentje.
Gelift om Hamilton voorbij te laten en dan als P5 ipv P3 bocht 2 in te gaan?
pi_189674590
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:06 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Gelift om Hamilton voorbij te laten en dan als P5 ipv P3 bocht 2 in te gaan?
Er staat zaterdag ;)
pi_189674612
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:05 schreef Blik het volgende:

[..]

Groot verschil in beide acties. Leclerc beukt Verstappen van het veld en die moet later opgeven. Waarbij gisteren Max en Lewis elkaar aanraken, dermate zacht dat het nauwelijks uit de beelden op te maken is, en Lewis wint uiteindelijk de race
Moet bij een fout van iemand direct de ander van de baan vliegen dan?
Leclerc beukte niet, hij gleed net als Max opzij. Helaas voor beiden met gevolgen.

quote:
2s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:29 schreef Fir3fly het volgende:

[..]

Welke dan? Dat is helemaal niet 'klaar'.
You are kidding me right?
Heb je uberhaupt wel gekeken?

quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef Lionheaad het volgende:

[..]

Serieus?
Max en Hamilton rijden op elkaar in. Is gewoon een race incident, meer niet. Beide "fout".

Ik zeg ook niet dat hij straf moet hebben. Maar was gewoon een fout.
Net als dat van Leclerc in Japan. Maar straf je de 1, moet je de ander ook straffen.
pi_189674616
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:11 schreef Rianne84 het volgende:

[..]

Er staat zaterdag ;)
Zucht ;(
pi_189674700
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:12 schreef bianconeri het volgende:

[..]

Moet bij een fout van iemand direct de ander van de baan vliegen dan?
Leclerc beukte niet, hij gleed net als Max opzij. Helaas voor beiden met gevolgen.
[..]

You are kidding me right?
Heb je uberhaupt wel gekeken?
[..]

Ik zeg ook niet dat hij straf moet hebben. Maar was gewoon een fout.
Net als dat van Leclerc in Japan. Maar straf je de 1, moet je de ander ook straffen.
Zelfs keiharde Hamilton fanboys zijn het met jou oneens. Wil je ajb met deze act ophouden

Wellicht had jij je tijd beter kunnen besteden door deze race te kijken
  maandag 28 oktober 2019 @ 21:18:11 #80
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_189674752
https://www.gpblog.com/nl(...)tion-van-mexico.html

Officieel geen pole statistiek voor Verstappen. Wel apart, zijn twee snelste tijden blijven kennelijk niet staan. Dan had ie toch gewoon gediskwalificeerd moeten worden voor de kwalificatie. Nu stond z’n tijd gewoon met een gridstraf van 3 plekken.
pi_189675116
Dus Ricciardo behoudt ook de fastest lap?
pi_189675308
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:09 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Blijkbaar heeft hij dit ook nog gezegd:
[..]

bron : https://www.telegraaf.nl/(...)-richting-verstappen

Hij had daar duidelijk de beelden nog niet weer gezien. Want hij reageert een beetje dom...
Hier heeft Hamilton toch gewoon gelijk? Verstappen is retesnel, maar hij is gewoon geen intelligente coureur.
pi_189675350
Ik ben toch bang dat al deze kleine akkefietjes hem een keer op gaan breken. Max is een talentvolle coureur maar hij zal toch met een beetje meer verstand moeten gaan racen. De helft van de touchés is zijn schuld niet maar hij doet ook zijn best om ze zelf uit te lokken zo lijkt het. De RB is gewoon de mindere van de top 3 en dat moet hij ook gaan beseffen.
  maandag 28 oktober 2019 @ 21:42:28 #84
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189675460
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben toch bang dat al deze kleine akkefietjes hem een keer op gaan breken. Max is een talentvolle coureur maar hij zal toch met een beetje meer verstand moeten gaan racen. De helft van de touchés is zijn schuld niet maar hij doet ook zijn best om ze zelf uit te lokken zo lijkt het. De RB is gewoon de mindere van de top 3 en dat moet hij ook gaan beseffen.
Dat beseft hij en hij moet dus meer risico nemen om een plaats te winnen. Op de DRS een Ferrari of Merc voorbij toeren is er niet bij. Dus komt het op bochtenwerk en uitremmen aan.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  maandag 28 oktober 2019 @ 21:46:27 #85
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189675528
quote:
1s.gif Op maandag 28 oktober 2019 18:17 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Er zijn plannen om deze regel volgend jaar af te schaffen, juist omdat de topteams er nu te veel voordeel van hebben.
Dat zou denk ik een goed idee zijn.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189676600
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:36 schreef Breekfast het volgende:

[..]

Hier heeft Hamilton toch gewoon gelijk? Verstappen is retesnel, maar hij is gewoon geen intelligente coureur.
Hamilton ook niet, laat het team alles voor hem regelen, 0.0 inzicht. En als ie niet vooraan rijdt, dan gaat ie lopen janken als een klein kind..
pi_189676610
Zoveel deed Max niet fout tijdens de race. Bij Hamilton zat ie er gewoon voor maar laat HAM hem met overstuur staan en de actie op Bottas was geen divebomb.
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." - T. Krabbé
pi_189676709
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 22:47 schreef marcodej het volgende:
Zoveel deed Max niet fout tijdens de race. Bij Hamilton zat ie er gewoon voor maar laat HAM hem met overstuur staan en de actie op Bottas was geen divebomb.
Nee daar heb je gelijk in maar zo is het altijd wel wat. Als hij ooit eens WK wil worden moet hij toch minder van die momentjes hebben. Hij kan er niet altijd wat aan doen maar met meer rust had hij deze momentje sniet en was P^ook haalbaar geweest
  maandag 28 oktober 2019 @ 23:01:58 #89
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189676715
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Nee daar heb je gelijk in maar zo is het altijd wel wat.
Nee, dit is gewoon echt niet waar. Verstappen heeft minder contact en minder problemen dan de andere toprijders dit seizoen.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189676809
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]

Nee daar heb je gelijk in maar zo is het altijd wel wat. Als hij ooit eens WK wil worden moet hij toch minder van die momentjes hebben. Hij kan er niet altijd wat aan doen maar met meer rust had hij deze momentje sniet en was P^ook haalbaar geweest
Deze auto is geen WK materiaal..
De tering, alsof Max ineens een kansloze knaap is zeg. Het gaat allemaal even minder omdat hij wat probeert met het materiaal dat hij heeft en de echte Nederlanders schrijven hem alweer af hoor..
Als Max in de Merc had gezeten was hij al kampioen voor de zomerstop, wanneer RBR een dominante auto heeft is de F1 helemaal niks meer aan. Maar voor jullie wel, want er is dan niemand meer die eens een gewaagde actie doet, gezien Max alleen maar vooraan staat en hem naar huis rijdt.
  maandag 28 oktober 2019 @ 23:34:28 #91
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_189676981
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 23:16 schreef mikieu het volgende:

[..]

Deze auto is geen WK materiaal..
De tering, alsof Max ineens een kansloze knaap is zeg. Het gaat allemaal even minder omdat hij wat probeert met het materiaal dat hij heeft en de echte Nederlanders schrijven hem alweer af hoor..
Als Max in de Merc had gezeten was hij al kampioen voor de zomerstop, wanneer RBR een dominante auto heeft is de F1 helemaal niks meer aan. Maar voor jullie wel, want er is dan niemand meer die eens een gewaagde actie doet, gezien Max alleen maar vooraan staat en hem naar huis rijdt.
Je kunt beter naar een psycholoog gaan als dit je reactie is op een normale post. En nee, dat jij het er niet mee eens bent zegt niets over diegene en dat diegene niet alles van Max positief vindt evengoed niet.

Je laat alleen maar zien hoe vreselijk ongenuanceerd je zelf bent.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:07:46 #92
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189677502
To finish 1st, you have to finish first.

Het is tof dat 'ie er vol voor wil gaan natuurlijk, maar ja...


Die F1 Netflix docu heet 'Drive To Survive'... een spreuk die Max weleens ter harte mag nemen.
De start van een race is altijd hectisch... iedereen zit dicht op elkaar, de banden niet op optimale griplevels... waarom dan zo'n kamikaze-instelling bij de start hebben? Zorg eerst maar dat je de eerste bochten en paar ronden zonder kleerscheuren doorkomt... dan heb je nog tig ronden voor je om met je superieure reespees en strategie naar een podium/zege te rijden (kom ik weer met het vergelijk met de MotoGP en Marc Marquez die dat nu goed begrepen lijkt te hebben).

Op de F1 website zag ik een pre-race video vooraangaande de race. Had niet door dat alle videos met betrekking tot de Mexico GP nog van 2018 waren en kwam dus langs het interview met Max waar 'ie dat zelf ook stelde... maar ergens is dat dus verloren gegaan...

Max had gewoon op #1 kunnen eindigen. De pace was er. Als 'ie bij de start op 0 risk was gegaan en alle Mercs en Raris zo voor hebben gelaten voor de 1e ronde, dan was 'ie gewoon naar het podium gereden. Nu moest 'ie nodeloos van wel heel ver weg komen.

[ Bericht 12% gewijzigd door shiz op 29-10-2019 01:12:53 ]
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:13:19 #93
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189677511
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 01:07 schreef shiz het volgende:
To finish 1st, you have to finish first.

Het is tof dat 'ie er vol voor wil gaan natuurlijk, maar ja...
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]

Die F1 Netflix docu heet 'Drive To Survive'... een spreuk die Max weleens ter harte mag nemen.
De start van een race is altijd hectisch... iedereen zit dicht op elkaar, de banden niet op optimale griplevels... waarom dan zo'n kamikaze-instelling bij de start hebben?
Dat had ie dan ook helemaal niet. Sterker nog, hij liet Hamilton veel te veel leven.

Dit soort onzin heeft niemand wat aan.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:14:43 #94
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189677514
Teveel races... teveel van zulke momentjes.
Brengt zichzelf telkens weer in de situatie.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:16:04 #95
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189677518
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 01:14 schreef shiz het volgende:
Teveel races... teveel van zulke momentjes.
Brengt zichzelf telkens weer in de situatie.
Alweer onzin. Deze situatie was 0% zijn schuld, evenals de vorige botsing in Japan.

Dan was er nog een race-incident in Spa. De rest van het jaar geen enkel probleem, veel minder zelfs dan de rest van de rijders.

Waarom moet je allemaal dingen verzinnen? Welk punt probeer je te maken?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:18:33 #96
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189677524
Dat anderen daar schuld hebben heb je niks aan als je telkens eruitligt of moet gaan inhalen van ver.
Dan maar in de 1e ronde niemand proberen in te halen. Al lig je dan 8e ofzo. Dan heb je nog altijd betere kansen als in de bandenstapel belanden of met een puncture naar de pit kruipen.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:19:50 #97
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189677525
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 01:18 schreef shiz het volgende:
Dat anderen daar schuld hebben heb je niks aan als je telkens eruitligt of moet gaan inhalen van ver.
Dan maar in de 1e ronde niemand proberen in te halen.
Dat is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Geen enkele andere rijder denkt zo en dat zou ook niet moeten. Als je dit echt vindt snap je er werkelijk geen snars van.

En nogmaals, Verstappen heeft over dit hele jaar gezien juist heel weinig brokken en staat vrijwel nooit langs de kant te kijken. De laatste twee races zijn een enorme uitzondering. Waarom vergeet je dat?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:24:22 #98
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189677532
Om nog maar te zwijgen over Hamilton, die nog voor een kampioenschap vecht en een enorm risico neemt door hem aan de buitenkant bij Verstappen te laten staan. Daar hoor je niemand over.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:42:15 #99
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189677566
Weet je wat er gebeurde in de races waar Max won?
Had 'ie poepstarts en viel hij terug.
Nuff said.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:46:05 #100
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189677575
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 01:42 schreef shiz het volgende:
Weet je wat er gebeurde in de races waar Max won?
Had 'ie poepstarts en viel hij terug.
Nuff said.
En de andere races waar hij hoger eindigde dan zijn startpositie?
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:58:14 #101
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189677591
Toen won 'ie niet. Dúh. |:)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 01:58:52 #102
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189677592
:').
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 02:04:25 #103
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189677604
:T !
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 02:43:46 #104
28225 twiFight
Pain cleanses the body
pi_189677650
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 01:24 schreef Fir3fly het volgende:
Om nog maar te zwijgen over Hamilton, die nog voor een kampioenschap vecht en een enorm risico neemt door hem aan de buitenkant bij Verstappen te laten staan. Daar hoor je niemand over.
Vechten voor het kampioenschap, serieus? Dat gevecht bestaat alleen op papier.
He created a new world of rave in which he gave rebirth to elements of melody and positivity.
He named this world: Forbidden Paradise
pi_189678155
Opmerkelijk hoeveel mensen klagen over de staat van de formule 1 en tegelijkertijd beweren dat Max niet moet racen maar netjes achteraan moet aansluiten.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:01:28 #106
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189678224
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 07:53 schreef aesop het volgende:
Opmerkelijk hoeveel mensen klagen over de staat van de formule 1 en tegelijkertijd beweren dat Max niet moet racen maar netjes achteraan moet aansluiten.
Mja held of loser ligt vrij dichtbij. Krijgt hij die puncture niet is het waarschijnlijk de overtake van het jaar.
And so is the past
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:10:38 #107
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189678305
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 01:07 schreef shiz het volgende:
To finish 1st, you have to finish first.

First you have to finish.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 08:11:35 #108
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189678322
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 07:53 schreef aesop het volgende:
Opmerkelijk hoeveel mensen klagen over de staat van de formule 1 en tegelijkertijd beweren dat Max niet moet racen maar netjes achteraan moet aansluiten.
Dit ja.
Inhaalverbot!
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189678705
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 07:53 schreef aesop het volgende:
Opmerkelijk hoeveel mensen klagen over de staat van de formule 1 en tegelijkertijd beweren dat Max niet moet racen maar netjes achteraan moet aansluiten.
"Ze kunnen alleen nog maar met DRS inhalen!"

"Wie haalt daar nu in? Daar haalt niemand in, hij had beter kunnen wachten en er op het rechte stuk voorbij kunnen gaan."
pi_189678838
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 08:42 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

"Ze kunnen alleen nog maar met DRS inhalen!"

"Wie haalt daar nu in? Daar haalt niemand in, hij had beter kunnen wachten en er op het rechte stuk voorbij kunnen gaan."
_O-
pi_189679219
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 08:11 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dit ja.
Inhaalverbot!
Max kan het ook een tandje lager doen. Is vaak alles of niks, dat hoort niet bij een topcoureur. Hamilton gaat vaak op safe en dat werpt zijn vruchten wel af zoals iedereen weet.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2019 09:25:27 ]
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:33:38 #112
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189679343
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Max kan het ook een tandje lager doen. Is vaak alles of niks, dat hoort niet bij een topcoureur. Hamilton gaat vaak op safe en dat werpt zijn vruchten wel af zoals iedereen weet.
Omdat Hamilton zich dat kan veroorloven. Die kan gewoon met drs inhalen. Max zal altijd wat moeten forceren met de huidige wagen.
And so is the past
pi_189679356
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Omdat Hamilton zich dat kan veroorloven. Die kan gewoon met drs inhalen. Max zal altijd wat moeten forceren met de huidige wagen.
Albon doet dat niet en heeft meer punten dan Max. Safe staat altijd boven roekeloosheid.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:35:36 #114
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189679365
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:34 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Albon doet dat niet en heeft meer punten dan Max. Safe staat altijd boven roekeloosheid.
Ah ja was wachten hierop. :').
And so is the past
pi_189679382
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ah ja was wachten hierop. :').
Feiten komen altijd boven tafel ja.

Maar jij kiest dus voor roekeloosheid?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2019 09:38:02 ]
pi_189679411
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:34 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Albon doet dat niet en heeft meer punten dan Max. Safe staat altijd boven roekeloosheid.
Albon heeft niet meer punten dan Max. Bovendien rijdt Albon bijna elk weekend zijn auto plat.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:39:14 #117
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189679420
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:36 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Feiten komen altijd boven tafel ja.

Maar jij kiest dus voor roekeloosheid?

Enige feit is dat Max drie keer meer punten heeft dan Albon.

Ik kies voor actie.
And so is the past
pi_189679441
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:38 schreef vosss het volgende:

[..]

Albon heeft niet meer punten dan Max. Bovendien rijdt Albon bijna elk weekend zijn auto plat.
Mijn fout. Ik bedoel natuurlijk sinds de zomerstop.

Dat Albon volgens jou elk weekend zijn auto plat rijdt maakt het verhaal nog sappiger natuurlijk.
pi_189679448
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik kies voor actie.
En bier. En nootjes. En tetten. En seks.

:9~
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:42:23 #120
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189679475
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:40 schreef vosss het volgende:

[..]

En bier. En nootjes. En tetten. En seks.

:9~
👊🏻
And so is the past
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:42:55 #121
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189679488
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:40 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Mijn fout. Ik bedoel natuurlijk sinds de zomerstop.

Dat Albon volgens jou elk weekend zijn auto plat rijdt maakt het verhaal nog sappiger natuurlijk.
Je auto in een fp in de muur planten is ook roekeloos. Maar Albon is een rookie en totaal geen vergelijkingsmateriaal gezien z'n tijden in de q.
And so is the past
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 09:43:00 #122
15746 daNpy
Marathon Coupé
pi_189679493
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Max kan het ook een tandje lager doen. Is vaak alles of niks, dat hoort niet bij een topcoureur. Hamilton gaat vaak op safe en dat werpt zijn vruchten wel af zoals iedereen weet.
Nogmaals
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 21:42 schreef daNpy het volgende:

[..]

Dat beseft hij en hij moet dus meer risico nemen om een plaats te winnen. Op de DRS een Ferrari of Merc voorbij toeren is er niet bij. Dus komt het op bochtenwerk en uitremmen aan.
De RBR is met DRS trager dan de Ferrari of Merc zonder. Dus moet hij in de bochten er naartoe rijden, inhalen én weg rijden.
You can sleep in a racecar, but you can't race a house!
Op zaterdag 12 november 2022 13:41 schreef knoopie het volgende:
Daar kan je wel om lachen, maar de motorolie vervangen is een stuk handiger in de badkuip dan op je vloerkleed in de woonkamer.
pi_189679502
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:34 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Albon doet dat niet en heeft meer punten dan Max. Safe staat altijd boven roekeloosheid.
Scorebordjournalistiek
pi_189679515
quote:
17s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:42 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

👊🏻
Boks ouwe
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189679521
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:43 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Scorebordjournalistiek
Daar win je toch altijd de wedstrijd mee?
pi_189679534
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Max kan het ook een tandje lager doen. Is vaak alles of niks, dat hoort niet bij een topcoureur. Hamilton gaat vaak op safe en dat werpt zijn vruchten wel af zoals iedereen weet.
Ja dat "safe" zagen we afgelopen zondag in bocht 1.
Als Verstappen daar aan de buitenkant had gezeten hadden we pas gezeik op Verstappen voorbij zien komen
pi_189679579
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja dat "safe" zagen we afgelopen zondag in bocht 1.
Als Verstappen daar aan de buitenkant had gezeten hadden we pas gezeik op Verstappen voorbij zien komen
Het gaat niet perse om afgelopen weekend, maar over het algemeen. In Monza reed Max er ook zo achterop doordat ie zo driftig was doordat hij laatste moest starten.

Nu in Mexico wist je op voorhand dat dit ging gebeuren. Starten vanaf plek 1 afgenomen -> driftig de race in -> race vroeg verneuken.
pi_189679596
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik kies voor actie.
Dat komt natuurlijk doordat er een Nederlands/Belgs vlaggetje achter zn naam staat. Anders noemde we Max al lang torpedo of crashtappen of whatever.
pi_189679616
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Max kan het ook een tandje lager doen. Is vaak alles of niks, dat hoort niet bij een topcoureur. Hamilton gaat vaak op safe en dat werpt zijn vruchten wel af zoals iedereen weet.
Dat wat Hamilton in de eerste twee bochten deed was ook niet safe.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189679635
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:48 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Het gaat niet perse om afgelopen weekend, maar over het algemeen. In Monza reed Max er ook zo achterop doordat ie zo driftig was doordat hij laatste moest starten.

Nu in Mexico wist je op voorhand dat dit ging gebeuren. Starten vanaf plek 1 afgenomen -> driftig de race in -> race vroeg verneuken.
In beide gevallen niet met je eens. Dat was pech, had niets met driftig te maken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189679682
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

In beide gevallen niet met je eens. Dat was pech, had niets met driftig te maken.
Dan verschillen we van mening. Dat kan.

In de F1 vind ik pech als je motor klapt of als de pitcrew je banden er niet goed opschroeft. Op de rest heb je allemaal invloed. En vaak zit Max bij die ongelukjes, roekeloosheidjes etc.
pi_189679752
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:54 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dan verschillen we van mening. Dat kan.

In de F1 vind ik pech als je motor klapt of als de pitcrew je banden er niet goed opschroeft. Op de rest heb je allemaal invloed. En vaak zit Max bij die ongelukjes, roekeloosheidjes etc.
Max zit bij die ongelukjes omdat andere hij bij andere coureurs tussen de oren zit. Zie Lec in Oostenrijk, Silverstone,Japan, Vettel in Silverstone en Hamilton nu en in Hongarije.

In Hongarije deed Hamilton ook een 'roekeloze' inhaalpoging buitenom, maar moest daarna ook buiten de baan en had ook heel anders af kunnen lopen. (ik zie het wel graag trouwens, die pogingen). Maar later had hij ook gewoon de mogelijkheid om er op het rechte stuk langs heen te trappen. Wil je nu zeggen dat Hamilton ook te driftig was?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2019 10:00:06 ]
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:03:56 #133
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189679821
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:49 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dat komt natuurlijk doordat er een Nederlands/Belgs vlaggetje achter zn naam staat. Anders noemde we Max al lang torpedo of crashtappen of whatever.
Belgs vlaggetje? Nooit gezien. Daarmee val je door de mand.

En nee van andere agressieve coureurs zoals RIC, MAG of KVY geniet ik net zo veel.
And so is the past
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:12:09 #134
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189679914
Als je Max in de Mercedes zet rijdt hij ook weg, hoeft hij 0 risico te nemen en wordt die met 2 vuisten in zijn neus WK.

Met een mindere auto moet je nou eenmaal meer risico nemen of kleurloos plek 5 pakken.

Soms kan die best even iets meer rust in zijn rijstijl bouwen, maar over het algemeen is er niks mis mee.

Ik erger mij wel kapot aan Hamilton die iedere kans aanpakt om onderwater een sneer te geven richting Max.
pi_189679943
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:12 schreef Kyran het volgende:
Ik erger mij wel kapot aan Hamilton die iedere kans aanpakt om onderwater een sneer te geven richting Max.
Dit. Gelukkig is er dan altijd nog Jos the Boss om dergelijke uitspraken te duiden. Zoals ook dit weekend weer.

_O_ Jos the Boss _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189679956
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Dit. Gelukkig is er dan altijd nog Jos the Boss om dergelijke uitspraken te duiden. Zoals ook dit weekend weer.

_O_ Jos the Boss _O_
Ja pas maar op. Die Jos met z’n losse handjes slaat zo je tanden eruit. Jos is toch een keer met z’n auto op z’n ex ingereden?

Snap wel waar die driftbuien van Max vandaan komen.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:17:45 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189679968
En prima ook, die strijd aangaan... in de rest van de race. Maar ga in de 1e ronde niet het gevecht aan met Merc/Rari. Als op 6 Albon rijdt, heb je daar geen last van. Sainz of wie dan ook erachter op 7 e.d. die weten dat de RB hun concurrent niet is, dus die zullen hem niet zo hard aanvallen, weten dat ze daar alleen tijd mee verliezen bij het voorbijgaan daarna in de battle en er dan alsnog achter eindigen. Tenzij dat natuurlijk een figuur als Kimi is, die redelijk uit vorm is de laatste tijd. Tuurlijk, kun je clean voorbij, altijd nog doen. Maar in de 1e ronde wil je eigenlijk vermijden dat je in de positie komt dat je race over is, of dat nu je eigen schuld is of dat van een ander maakt niet zo heel veel uit. Kom je na het 1e rondje als 5e door met 3.5s achterstand ofzo, dan vergaat de wereld nog niet, altijd nog beter dan game over of terug de pits in of opeens nog maar 18e liggen. Max is goed in staat een mega zondag reespees te hebben en weet zich altijd goed door het veld te slaan en in te halen, maar liever vanaf plek 5 in ronde 2 met nog 70 ronden voor zich ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_189679998
Dat 1ste ronde akkefietje met Lewis heeft niet zijn race verstiert. En zo vaak hebben coureurs dat. En dat hoor je er niemand over verder. Maar als Max erbij is dan is het weer meteen alle ballen op Max.

Zijn race is verkloot door Bottas. Je weet wel, die coureur waarvan je altijd denkt: "nou laat hem godverdomme eens een keer staan lul!" en dat ie dat dan sporadisch eens een keer wél doet, dat ie dat dan altijd op zo een manier doet dat het fout afloopt. Zoals ook dit weekend weer.

Dat was 100% fout van Bottas. De actie van Max was gewoon goed en hij was er al langs.

Max kan er niks aan doen dat zo een bokkelul dan, ondanks dat hij hem gewoon gezien heeft, volslagen onnodig te vroeg instuurt en zijn band lekprikt.

Als er op iemand kritiek zou moeten komen dan zou dat op Bottas moeten zijn, die lul heeft echt de racecraft van een zak bedorven aardappelen. :{
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189680048
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:21 schreef vosss het volgende:
Dat 1ste ronde akkefietje met Lewis heeft niet zijn race verstiert. En zo vaak hebben coureurs dat. En dat hoor je er niemand over verder. Maar als Max erbij is dan is het weer meteen alle ballen op Max.

Zijn race is verkloot door Bottas. Je weet wel, die coureur waarvan je altijd denkt: "nou laat hem godverdomme eens een keer staan lul!" en dat ie dat dan sporadisch eens een keer wél doet, dat ie dat dan altijd op zo een manier doet dat het fout afloopt. Zoals ook dit weekend weer.

Dat was 100% fout van Bottas. De actie van Max was gewoon goed en hij was er al langs.

Max kan er niks aan doen dat zo een bokkelul dan, ondanks dat hij hem gewoon gezien heeft, volslagen onnodig te vroeg instuurt en zijn band lekprikt.

Als er op iemand kritiek zou moeten komen dan zou dat op Bottas moeten zijn, die lul heeft echt de racecraft van een zak bedorven aardappelen. :{
Bottas rijdt niet zomaar voor Mercedes. Hij kan echt wel hard rijden, dat heeft hij ook wel bewezen, maar schikt zich nu volledig in een andere rol. Dat moet je ook maar kunnen.
pi_189680083
Volgens mij zijn we wel klaar met nabeschouwen.
pi_189680091
@Luppie0110 nee. Gewoon nee.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189680119
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:29 schreef vosss het volgende:
@:luppie0110 nee. Gewoon nee.
Ik ben om. Je hebt gelijk.
pi_189680237
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:49 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dat komt natuurlijk doordat er een Nederlands/Belgs vlaggetje achter zn naam staat. Anders noemde we Max al lang torpedo of crashtappen of whatever.
Belgs vlaggetje?

Je bent af.
pi_189680279
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:28 schreef potjecreme het volgende:
Volgens mij zijn we wel klaar met nabeschouwen.
Als jij klaar bent, zien we je vrijdag weer. Doei.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:45:54 #145
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_189680355
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:21 schreef vosss het volgende:
Dat 1ste ronde akkefietje met Lewis heeft niet zijn race verstiert. En zo vaak hebben coureurs dat. En dat hoor je er niemand over verder. Maar als Max erbij is dan is het weer meteen alle ballen op Max.

Zijn race is verkloot door Bottas. Je weet wel, die coureur waarvan je altijd denkt: "nou laat hem godverdomme eens een keer staan lul!" en dat ie dat dan sporadisch eens een keer wél doet, dat ie dat dan altijd op zo een manier doet dat het fout afloopt. Zoals ook dit weekend weer.

Dat was 100% fout van Bottas. De actie van Max was gewoon goed en hij was er al langs.

Max kan er niks aan doen dat zo een bokkelul dan, ondanks dat hij hem gewoon gezien heeft, volslagen onnodig te vroeg instuurt en zijn band lekprikt.

Als er op iemand kritiek zou moeten komen dan zou dat op Bottas moeten zijn,
Ik snap ook eigenlijk niet dat dat gewoon als race-incident werd gezien. Je verneukt moedwillig de volledige race van een andere coureur. Er was niet eens een onderzoek naar volgens mij.

Verder ben ik geen fan van Max trouwens. Hij is de laatste paar races weer teveel bezig met eerste worden ipv finishen. Hij had in bocht 1 iets meer geduld moeten hebben, ook al was dat niet zijn schuld. De positie was wel zijn schuld, net als de 3 plekken gridstraf waardoor hij sowieso al in deze positie zat.

Ongerelateerd: ik smacht naar een tijd waarin er geen Nederlander meedoet met formule 1. Dat je niet op maandagochtend bij de koffie 115 echte max-f1-fans onzin uit hoort kramen.
pi_189680383
Dat laatste is wel matig ja. Maargoed, daar zullen we het de komende 10 a 15 jaar nog mee moeten doen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:50:54 #147
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_189680457
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:25 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Bottas rijdt niet zomaar voor Mercedes.
Toto met vinger in de pap bij zowel werkgever als werknemer....
Enige reden.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_189680474
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:48 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Het gaat niet perse om afgelopen weekend, maar over het algemeen. In Monza reed Max er ook zo achterop doordat ie zo driftig was doordat hij laatste moest starten.

Nu in Mexico wist je op voorhand dat dit ging gebeuren. Starten vanaf plek 1 afgenomen -> driftig de race in -> race vroeg verneuken.
Bijzonder dat jij het woord driftig gebruikt bij Monza, dat strookt totaal niet met de gênante beelden van die touche en geeft al direct aan waar jouw voorkeur ligt

En afgelopen race, de international podcasts die ik heb gehoord wijzen meer naar Hamilton dan naar Verstappen. Ook is dat bij Bottas het geval. Alleen dat Verstappen Grosjean aanrijdt ligt wel aan Verstappen

Of België. Daar wordt door een aantal fokkers ook naar gewezen terwijl daar toch wel consensus is dat het volledig aan Räikkönen lag die de bocht aansneed alsof er niemand in de buurt was
pi_189680534
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Bijzonder dat jij het woord driftig gebruikt bij Monza, dat strookt totaal niet met de gênante beelden van die touche en geeft al direct aan waar jouw voorkeur ligt

En afgelopen race, de international podcasts die ik heb gehoord wijzen meer naar Hamilton dan naar Verstappen. Ook is dat bij Bottas het geval. Alleen dat Verstappen Grosjean aanrijdt ligt wel aan Verstappen

Of België. Daar wordt door een aantal fokkers ook naar gewezen terwijl daar toch wel consensus is dat het volledig aan Räikkönen lag die de bocht aansneed alsof er niemand in de buurt was
We kunnen Belgie ook wel weer erbij pakken, daar zat Verstappen ook net weer op het verkeerde plekje. Zelf remde hij laat en probeerde “stront door het doucheputje te trappen”. Ja dat gaat lastig.

Het woord verlies nemen of een stap terug en twee vooruit staat niet in zijn woordenboek terwijl dat vaak de betere ofwel slimmere keuze is.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:04:05 #150
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189680664
- Ik begrijp je frustraties, maar niet hier -

[ Bericht 95% gewijzigd door Nattekat op 29-10-2019 11:36:07 ]
pi_189680702
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:04 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Waarom krijgt deze man niet gewoon een permban voor het F1 deel van het forum, zit continu alleen maar te zieken, wat meer moet hij nog doen om en ban te krijgen. Je zegt notabene zelf al dat hij de sfeer verziekt. Ik snap dat echt niet.
Kritiek op Max hier staat gelijk aan sfeer verzieken. Misschien een idee om een “Max Verstappen polonaise” topic te openen?
pi_189680737
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:07 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Kritiek op Max hier staat gelijk aan sfeer verzieken. Misschien een idee om een “Max Verstappen polonaise” topic te openen?


" Kritiek "
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:17:18 #153
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189680896
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:50 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat wat Hamilton in de eerste twee bochten deed was ook niet safe.
Altijd leuk als wij het eens zijn *O*.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:25:06 #154
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189681065
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:16 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Ik heb je tuk he
Tuurlijk joh, ik kan niet tegen jouw ijzersterke argumentatie op. Jij wint.
pi_189681079
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Dit. Gelukkig is er dan altijd nog Jos the Boss om dergelijke uitspraken te duiden. Zoals ook dit weekend weer.

_O_ Jos the Boss _O_
Wat heeft ie gezegd?
pi_189681133
quote:
5s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:26 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Wat heeft ie gezegd?
Kortgezegd dat Lewis in zn broek schijt voor Max. En dat geloof ik wel. Max zit in zijn hoofd. Als Red Bull de komende jaren een iets betere auto op de grid weet te zetten dan gaat hij dat record van Schumi niet afpakken.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189681141
En dat weet ie dondersgoed.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189681183
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:28 schreef vosss het volgende:

[..]

Kortgezegd dat Lewis in zn broek schijt voor Max. En dat geloof ik wel. Max zit in zijn hoofd. Als Red Bull de komende jaren een iets betere auto op de grid weet te zetten dan gaat hij dat record van Schumi niet afpakken.
Ah kom op. Als, misschien, dan..

Ieder jaar horen we “ja maar volgend jaar gaat het echt gebeuren”.

Als Renault een goede auto op de grid zetten worden ze misschien ook wel kampioen, je weet het niet.
  Moderator / Redactie Sport / Devops dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:31:29 #159
176766 crew  zoem
zoemt
pi_189681186
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:25 schreef RealistAtheist het volgende:

[..]

Tuurlijk joh, ik kan niet tegen jouw ijzersterke argumentatie op. Jij wint.
Er wint hier niemand. Jullie zijn allebei verliezers door je zo ongegeneerd te laten gaan. En de grootste verliezer is nog wel de sfeer. Bij dezen dus ook einde discussie. Het FB-topic is de enige juiste plaats.
pi_189681207
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:31 schreef zoem het volgende:

[..]

Er wint hier niemand. Jullie zijn allebei verliezers door je zo ongegeneerd te laten gaan. En de grootste verliezer is nog wel de sfeer. Bij dezen dus ook einde discussie. Het FB-topic is de enige juiste plaats.
Duidelijk.
pi_189681261
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:28 schreef vosss het volgende:

[..]

Kortgezegd dat Lewis in zn broek schijt voor Max. En dat geloof ik wel. Max zit in zijn hoofd. Als Red Bull de komende jaren een iets betere auto op de grid weet te zetten dan gaat hij dat record van Schumi niet afpakken.
Thanks, Als je net de race gewonnen hebt en je haalt telkens een coureur aan die 6e is geworden dan zit hij idd goed tussen je oren.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:36:56 #162
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189681279
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:35 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Thanks, Als je net de race gewonnen hebt en je haalt telkens een coureur aan die 6e is geworden dan zit hij idd goed tussen je oren.
Dat is wel opvallend inderdaad. :D
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:37:28 #163
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189681289
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:35 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Thanks, Als je net de race gewonnen hebt en je haalt telkens een coureur aan die 6e is geworden dan zit hij idd goed tussen je oren.
Hamilton weet ook dondersgoed dat Verstappen hem zomaar verslagen had kunnen hebben als hij hem niet geëlimineerd had.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_189681308
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Enige feit is dat Max drie keer meer punten heeft dan Albon.

Ik kies voor actie.
Sinds ze in dezelfde auto rijden heeft Albon meer punten gehaald. Ook een feit.
pi_189681345
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:28 schreef vosss het volgende:

[..]

Kortgezegd dat Lewis in zn broek schijt voor Max. En dat geloof ik wel. Max zit in zijn hoofd. Als Red Bull de komende jaren een iets betere auto op de grid weet te zetten dan gaat hij dat record van Schumi niet afpakken.
Ik zet mijn geld in op Ferrari volgend jaar.
pi_189681362
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:35 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Thanks, Als je net de race gewonnen hebt en je haalt telkens een coureur aan die 6e is geworden dan zit hij idd goed tussen je oren.
Wellicht wordt er naar gevraagd??
pi_189681475
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:41 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Wellicht wordt er naar gevraagd??
Journalisten zijn ook niet dom, altijd prijs. Hamilton maakt er ook deze persconferentie weer een smeuïg verhaal van.

Hij had gewoon kunnen zeggen dat ze samen de bocht in gingen en er dan altijd wat kan gebeuren. In plaats daarvan verzint hij dat "Max er in eens was", terwijl die er voor reed. Dat hij "aankwam als een torpedo", wat dus ook niet mogelijk is als die er al voor rijd, en vind hij ook nog de gelegenheid om te vertellen dat Max eigenlijk niet zo slim is.

[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2019 11:58:57 ]
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:53:36 #168
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189681520
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:50 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

Journalisten zijn ook niet dom, altijd prijs. Hamilton maakt er ook deze persconferentie ook weer een smeuïg verhaal van.

Hij gewoon kunnen zeggen dat ze samen de bocht in gingen en er dan altijd wat kan gebeuren. In plaats daarvan verzint hij dat "Max er in eens was", terwijl die er voor reed. Dat hij "aankwam als een torpedo", wat dus ook niet mogelijk is als die er al voor rijd, en vind hij ook nog de gelegenheid om te vertellen dat Max eigenlijk niet zo slim is.
Met zijn "all of a sudden", terwijl Max er al honderd meter lang naast zat.
pi_189681645
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:40 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Ik zet mijn geld in op Ferrari volgend jaar.
Denk het ook, als ze wat meer race pace kunnen vinden. Kwalificatie zit goed.

Heb er eigenlijk nog niet zoveel vertrouwen in dat RB de nodige stappen kan zetten.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2019 12:00:25 ]
pi_189682026
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Hamilton weet ook dondersgoed dat Verstappen hem zomaar verslagen had kunnen hebben als hij hem niet geëlimineerd had.
Dat was Bottas.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2019 @ 12:37:50 #171
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189682279
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:21 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Dat was Bottas.
Dat was daarna pas.
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
pi_189682384
Ik snap niet dat niet meer mensen over die altijd net niet acties van bottas vallen. 9 van de 10 keer laat ie zich als een mak lammetje naar de slachtbank brengen en als ie hem dan een keer wil laten staan of zijn tanden wil laten zien dan doet ie dat altijd op zo'n lompe manier dat het niet goed kan gaan.

En dan is ook nog eens 9 van de 10 keer de ander het slachtoffer :(

Echt, die vent kan NIET racen.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189682871
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]

Dat was daarna pas.
Dat kostte hem een goede klassering. Die van Hamilton nog niet zo zeer als je ziet waar Bottas finishte.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2019 @ 13:22:34 #174
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189682973
quote:
15s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 12:44 schreef vosss het volgende:
Ik snap niet dat niet meer mensen over die altijd net niet acties van bottas vallen. 9 van de 10 keer laat ie zich als een mak lammetje naar de slachtbank brengen en als ie hem dan een keer wil laten staan of zijn tanden wil laten zien dan doet ie dat altijd op zo'n lompe manier dat het niet goed kan gaan.

En dan is ook nog eens 9 van de 10 keer de ander het slachtoffer :(

Echt, die vent kan NIET racen.
Mja, enige wat die goed doet is anderen in de weg zitten en zichzelf opofferen voor Lewis.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 16:55:35 #175
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_189685932
ach, Max lag op een geven moment P20 toch nog P6 gefinisht, dat kan je ook positief inzien.
Verder was HAM een crashtest dummy in de Mclaren, die heeft toen twee WK titels er mee weggegooid. Veel stommere fouten gemaakt dan iedere ander coureur en ook veel geflikt.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:55:35 #176
37887 Dauthi
Progressive
pi_189686579
quote:
0s.gif Op maandag 28 oktober 2019 12:08 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

ligt de nadruk in Mexico juist niet op mechanische grip omdat de aero weinig doet in de ijlere lucht?
Ze rijden met een Monaco hoeveelheid aan aero.

Mechanische grip ligt meer nadruk op bij lagere snelheidsbochten. Afgezien van het bochtige stadiumgedeelte is het niet echt een lage snelheidscircuit.

Je hoorde het ook bij Haas, we hebben niet genoeg aero en er kan niets meer bij.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 17:59:29 #177
37887 Dauthi
Progressive
pi_189686658
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 11:28 schreef vosss het volgende:

[..]

Kortgezegd dat Lewis in zn broek schijt voor Max. En dat geloof ik wel. Max zit in zijn hoofd. Als Red Bull de komende jaren een iets betere auto op de grid weet te zetten dan gaat hij dat record van Schumi niet afpakken.
Ja doodsbang dat ie getorpedeerd wordt en een race later kampioen zou worden.
Het is de Verstappens weer een beetje naar de bol gestegen na een goede eerste seizoenshelft.
A pound of flesh, to be by him cut off Nearest the merchant's heart. -- Shakespeare :P
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:24:43 #178
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_189687939
Het is wel grappig om te lezen dat Hamilton en Verstappen elkaar nu via de media aan het bestrijden zijn. Het is wel iets dat de sport nodig heeft. Het betekent ook dat Max meer en meer in het hoofd van Hamilton komt te zitten. Dat is een goed teken.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_189688169
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 16:55 schreef THEFXR het volgende:
ach, Max lag op een geven moment P20 toch nog P6 gefinisht, dat kan je ook positief inzien.
Verder was HAM een crashtest dummy in de Mclaren, die heeft toen twee WK titels er mee weggegooid. Veel stommere fouten gemaakt dan iedere ander coureur en ook veel geflikt.
Ja met zo'n auto moet dat wel lukken.
pi_189688171
Max had deze race gewoon met 2 vingers in de neus kunnen winnen. Hij heeft het verneukt in Q3.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 19:49:40 #181
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189688415
Q3 was 't probleem niet. Pole is leuk, maar hij had toch een tow nodig om mee te kunnen komen met de Ferraris met hun betere straight-line speed op 't lange rechte stuk.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_189689135
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 19:49 schreef shiz het volgende:
Q3 was 't probleem niet. Pole is leuk, maar hij had toch een tow nodig om mee te kunnen komen met de Ferraris met hun betere straight-line speed op 't lange rechte stuk.
Denk dat hij zonder die lekke band ook nog gewoon had kunnen winnen eigenlijk (er vanuit gaande dat hij in tegenstelling tot Albon op een 1-stopper stond)
pi_189689152
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 19:49 schreef shiz het volgende:
Q3 was 't probleem niet. Pole is leuk, maar hij had toch een tow nodig om mee te kunnen komen met de Ferraris met hun betere straight-line speed op 't lange rechte stuk.
Vooraan starten is natuurlijk altijd beter dan van P4, tow of niet. En vorig jaar kon Hamilton er ook niet voorbij op het rechte stuk ondanks dat Hamilton een veel betere start had.
pi_189689181
Als als als als als.
pi_189689273
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 20:31 schreef potjecreme het volgende:
Als als als als als.
Dat is een hele korte samenvatting van eigenlijk elke analyse achteraf ;)
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 20:36:30 #186
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189689286
Ross Brawn ook weer in de bocht :'). Wat een seniele man is dat aan het worden zeg.
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189689443
quote:
13s.gif Op maandag 28 oktober 2019 17:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Wat een irritante kutvent was dat. :r.
Droeg niks bij idd, maar verdiende het ook niet om weggeduwd te worden. Hij deed daar ook maar zijn werk in opdracht van.
pi_189690450
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ross Brawn ook weer in de bocht :'). Wat een seniele man is dat aan het worden zeg.
Zijn we het zowaar weer eens :)

Jolyon Palmers analyse is een stuk realistischer.

https://www.bbc.com/sport/formula1/50222106
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189692508
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 21:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Zijn we het zowaar weer eens :)

Jolyon Palmers analyse is een stuk realistischer.

https://www.bbc.com/sport/formula1/50222106
Mooi stuk, verwoord mijn mening wel.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 01:50:35 #190
128155 Fir3fly
Goodnight everybody!
pi_189692888
Behalve dan dat er volgens mij nog steeds geen bewijs is dat de stewards Verstappen alleen maar een straf hebben gegeven vanwege wat hij zei in de persconferentie.

Edit: sterker nog: het omgekeerde is zelfs bewezen. https://www.racefans.net/(...)-investigation-masi/

Dus zelfs als Verstappen zijn mond had gehouden had hij gewoon straf gekregen. En hij heeft bovendien 100% gelijk over Hamilton, die mazzelt alleen maar omdat er toevallig op dat moment nog net geen gele vlag gezwaaid werd.

[ Bericht 34% gewijzigd door Fir3fly op 30-10-2019 01:56:39 ]
And if you listen very hard
The tune will come to you at last
When all are one and one is all
To be a rock and not to roll
pi_189693090
Wat ik al helemaal niet snap is dat Max nog kritiek krijgt over z'n move op Bottas. Die was gewoon geniaal en hij was er al voorbij alleen stuurt die botte harses in alsof ie alleen rijdt.

Ze moeten mss de spiegels eens aanpakken, anders eindigt elke niet simpele DRS overtake in tranen. Of een toeter installeren. Kan Max claxoneren als ie er naast zit.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 07:42:22 #192
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189693406
autos hebben tegenwoordig ook blindspot indicators
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_189696026
die spiegels op formule1 auto's zijn om te lachen. niet om iets in te kunnen zien.
Wat heeft Hulkenberg kunnen zien voordat ie een pirouette mocht maken?
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_189696091
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 07:42 schreef shiz het volgende:
autos hebben tegenwoordig ook blindspot indicators
Bottas heeft meer aan een lane-assist functie. Wat een oetlul.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  woensdag 30 oktober 2019 @ 11:33:01 #195
131800 Tarado
capô de fusca
pi_189696215
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 21:46 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Zijn we het zowaar weer eens :)

Jolyon Palmers analyse is een stuk realistischer.

https://www.bbc.com/sport/formula1/50222106
hij is een beter analist dan rijder :)
  woensdag 30 oktober 2019 @ 11:59:39 #196
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189696595
Z'n videos op 't F1 channel zijn ook aardig. :Y
De manier waarop 'ie praat trouwens... net Bear Grylls.
Moeten maar eens samen een aflevering Running Wild with Bear Grylls doen. :P
(- ah, nog een weekje dan begint het nieuwe seizoen daarvan ook weer lees ik)
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_189697641
Weet niet of het hier of het algemene topic


Maar op wat een k*t tijd is de kwalificatie als je vergelijkt starttijd van de race(GP USA)
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_189697740
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:08 schreef F1gamer het volgende:
Weet niet of het hier of het algemene topic


Maar op wat een k*t tijd is de kwalificatie als je vergelijkt starttijd van de race(GP USA)
Wat dan? Hoe zijn de tijden komend weekend?
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189698027
quote:
11s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:18 schreef vosss het volgende:

[..]

Wat dan? Hoe zijn de tijden komend weekend?
22.00 uur kwalificatie en 20.10 de race.

Dat daar twee uur tussen zit komt doordat komend weekend in de VS de klok een uur terug gaat.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  woensdag 30 oktober 2019 @ 13:47:11 #200
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_189698054
Geen Justin Bieber of Rihanna concert dit keer?
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_189698081
quote:
0s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Geen Justin Bieber of Rihanna concert dit keer?
Imagine Dragons en P!nk, dus dat zal het uur tijdsverschil (in de VS) tussen de race en kwalificatie verklaren. Het andere uur (in Nederland) komt dus door de overgang van zomer naar wintertijd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189698461
quote:
1s.gif Op woensdag 30 oktober 2019 13:50 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

Imagine Dragons en P!nk, dus dat zal het uur tijdsverschil (in de VS) tussen de race en kwalificatie verklaren. Het andere uur (in Nederland) komt dus door de overgang van zomer naar wintertijd.
Beter dan Justin Bieber en Rihanna
It's called motorracing.Sorry? We went to carracing Toto
pi_189702547
Ik kan blijkbaar niet rekenen :)

Het verschil met de VS is nu 5 uur en geen 7 uur, dus is de kwalificatie om 17.00 uur lokale zomertijd en de race om 14.00 uur lokale wintertijd.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
  Moderator / Redactie Sport vrijdag 1 november 2019 @ 11:50:17 #204
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_189727483
Dicht
100.000 katjes
Maakte de 100.000e post in BIT
Er eens op uit?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')