Sorry, je moet iets beter je best doen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:00 schreef bianconeri het volgende:
Wel bijzonder dat Leclerc in Japan straf krijgt voor het verlies van downforce in het begin en Verstappen nu niet? En dan zijn we niet eens in Honda land meer, waar de stewards niets tegen Honda durfden.
Zo'n weekend als dit laat wel zien dat hoewel Verstappen al veel volwassener geworden is dat hij het domme gedrag nog niet kwijt is. Geblunder in de quali terwijl hij in perfecte positie lag, gedoe weer eens in de race. Dan wordt hij weer te gretig als hij eindelijk bij een circuit is waar hij wat kans heeft.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sorry, je moet iets beter je best doen.
Vlag is leidend.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik kan mij goed voorstellen dat je in zo'n split second een besluit moet maken en dan intuïtief die ene gele vlag negeert. je bent gewend dat de borden langs de baan geel geven, dat er op je stuur een bevestiging is dat er een gele vlag situatie is. Als dan ook nog eens je eigen team jouw niets laat weten dan is 't wat mij betreft wel goed.
Dadelijk gaan er mensen in het publiek gele vlaggen gooien, moet je daar dan ook voor van je gas af?
niet met je eens hoor, je zag op zijn onboard ook gewoon de auto van Bottas in de vangrail dus hij had gewoon van z'n gas af moeten gaan en je hebt het over Max, die ziet nog een muis lopen op de baan als hij met 300 voorbij komtquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik kan mij goed voorstellen dat je in zo'n split second een besluit moet maken en dan intuïtief die ene gele vlag negeert. je bent gewend dat de borden langs de baan geel geven, dat er op je stuur een bevestiging is dat er een gele vlag situatie is. Als dan ook nog eens je eigen team jouw niets laat weten dan is 't wat mij betreft wel goed.
Dadelijk gaan er mensen in het publiek gele vlaggen gooien, moet je daar dan ook voor van je gas af?
Waar had Verstappen verlies van downforce waardoor hij tegen een ander op reed?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:00 schreef bianconeri het volgende:
Wel bijzonder dat Leclerc in Japan straf krijgt voor het verlies van downforce in het begin en Verstappen nu niet? En dan zijn we niet eens in Honda land meer, waar de stewards niets tegen Honda durfden.
Zo'n weekend als dit laat wel zien dat hoewel Verstappen al veel volwassener geworden is dat hij het domme gedrag nog niet kwijt is. Geblunder in de quali terwijl hij in perfecte positie lag, gedoe weer eens in de race. Dan wordt hij weer te gretig als hij eindelijk bij een circuit is waar hij wat kans heeft.
Zeg jij?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sorry, je moet iets beter je best doen.
Moet je tegen een ander aan rijden dan? Nee. Hinderen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waar had Verstappen verlies van downforce waardoor hij tegen een ander op reed?
Max doet weer een Maxje het hele weekend. Wordt hij weer te gretig.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:20 schreef BroesWillems het volgende:
Denk dat iedereen het er wel over eens is dat Max had moeten liften. Straf was terecht imo. Los van de dingen die de FIA beter had kunnen doen.
Wat een faal ditquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc: mist gewoon compleet zijn apex en glijdt van zijn lijn naar Verstappen die meer dan genoeg ruimte liet, iedereen weet dat je geen gas moet geven in de eerste bocht aan de binnenkant.
Verstappen: heeft een klein overstuur moment waarbij hij mogelijk Hamilton lichtjes heeft geraakt. Hamilton had een iets groter moment, maar ook niets kwalijks verder.
Je kan het leuk brengen, maar deze complete vergelijking gaat mank. Ik kan nu van harte aanraden om het gewoon hierbij te laten (iedereen), anders gaat dit topic het volgende weekend niet halen.
Hamilton rijdt ook bijna de band van Vettel kapot, ook fout. Kimi werd gesandwicht, ook fout. Vettel had het gore lef om te verdedigen op het rechte eind, ook fout. Iedereen die niet netjes in slagvolgorde blijft rijden fout. Leclerc die zijn verlies niet neemt en compleet de bocht mist en Verstappen van de baan rost? Neh, dat kan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een faal dit
Leclerc en Max beiden een fout.
ik kan me hier inquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:24 schreef bianconeri het volgende:
Ferrari en Max de grote verliezers dit weekend. Max als rijder blunders. Ferrari als team.
Mclaren niet goed.
Hamilton en Perez enigen goed.
Kvyat nog een torpedo move.
Albon gwn basic. Blunderde alweer. In de race gwn degelijk, niet goed niet slecht.
Behalve de finish vlag.quote:
Al het hele seizoen blijkt uit elke post dat hij geen enkele affiniteit met autosport heeft. Dat jij daar nog zo uitgebreid op in gaat verbaast me.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton rijdt ook bijna de band van Vettel kapot, ook fout. Kimi werd gesandwicht, ook fout. Vettel had het gore lef om te verdedigen op het rechte eind, ook fout. Iedereen die niet netjes in slagvolgorde blijft rijden fout. Leclerc die zijn verlies niet neemt en compleet de bocht mist en Verstappen van de baan rost? Neh, dat kan.
Ik weet niet wat voor act je aan het opvoeren bent, maar het is doodvermoeiend en verpest de sfeer hier volkomen. Hierbij het vriendelijke verzoek om of gewoon normaal te reageren, of gewoon niet.
account van Allard Kalff gevonden.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:34 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:
[..]
ik kan me hier in
eigenlijk wel vinden.
Tijd voor een reprimande
voor max.. dit gaat de verkeerde
kant op.
Nee, dan juist zwakke aero. Want in Mexico ligt de nadruk op aero door de ijlere lucht.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:50 schreef BroesWillems het volgende:
Ik had McLaren hier idd veel sterke verwacht. Kun je hier conclusies uittrekken?
Mechanische grip minder bij McLaren, maar blijkbaar wel een sterke aero aangezien ze op andere banen beter mee doen?
edit: Wat Lionhead zegt helpt idd ook niet mee.
ligt de nadruk in Mexico juist niet op mechanische grip omdat de aero weinig doet in de ijlere lucht?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:00 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nee, dan juist zwakke aero. Want in Mexico ligt de nadruk op aero door de ijlere lucht.
De nadruk ligt daardoor ook op kleinere turbo's. Daar zou Renault beter in moeten zijn dan ferrari en mercedes.
!quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
account van Allard Kalff gevonden.
Jupquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ligt de nadruk in Mexico juist niet op mechanische grip omdat de aero weinig doet in de ijlere lucht?
Voordeel van huidige regelgeving is dat de teams die Q3 niet halen, vrije keuze hebben en het gevecht aankunnen met de zwakkere broeders die Q3 wel halen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren viel me ook erg tegen inderdaad. Norris had natuurlijk gewoon pech maar Sainz was ook niet snel genoeg.
Ik ben nog steeds van mening dat die domme regel dat men moet starten op de Q2 banden moet schrappen. Het helpt de topteams alleen maar en het maakt het gevecht in het middenveld oneerlijk door het moeilijker te maken voor het team dat daar het beste kwalificeert. De teams in het middenveld hebben 0 keuze, die moeten een zachte band opofferen om in Q3 te komen terwijl de topteams dat niet nodig hebben meestal.
Ja, maar is dat wel goed? Starten van P11 is beter dan P10, dat is toch gek.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voordeel van huidige regelgeving is dat de teams die Q3 niet halen, vrije keuze hebben en het gevecht aankunnen met de zwakkere broeders die Q3 wel halen.
Mods die niet willen toelaten dat je hier serieus een reactie geeftquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton rijdt ook bijna de band van Vettel kapot, ook fout. Kimi werd gesandwicht, ook fout. Vettel had het gore lef om te verdedigen op het rechte eind, ook fout. Iedereen die niet netjes in slagvolgorde blijft rijden fout. Leclerc die zijn verlies niet neemt en compleet de bocht mist en Verstappen van de baan rost? Neh, dat kan.
Ik weet niet wat voor act je aan het opvoeren bent, maar het is doodvermoeiend en verpest de sfeer hier volkomen. Hierbij het vriendelijke verzoek om of gewoon normaal te reageren, of gewoon niet.
Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Al het hele seizoen blijkt uit elke post dat hij geen enkele affiniteit met autosport heeft. Dat jij daar nog zo uitgebreid op in gaat verbaast me.
Welke dan? Dat is helemaal niet 'klaar'.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Max maakt gewoon een fout, klaar.
Hamilton kan het niet helpen om altijd maar weer slachtoffer te spelen . En Verstappen ruimte geven, ja daarom gingen jullie beiden van de baan .quote:“I was pulling up to Charles [Leclerc] and Seb is coming across, coming across, coming across and I’m thinking ‘I’m on the white line, I don’t have anywhere further to go’.
“And he just keeps coming. So I had to avoid crashing with him, going on the grass. Avoid his wheels as well, otherwise I could have caused a big collision for him.
“Then I was surrounded by a bunch of cars, I braked into Turn 1, and all of a sudden Max [Verstappen] is alongside me.
“If you’ve seen races before, I always leave Max a lot of space – it’s the smartest thing you can do.
Groot verschil in beide acties. Leclerc beukt Verstappen van het veld en die moet later opgeven. Waarbij gisteren Max en Lewis elkaar aanraken, dermate zacht dat het nauwelijks uit de beelden op te maken is, en Lewis wint uiteindelijk de racequote:Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mods die niet willen toelaten dat je hier serieus een reactie geeft
Max maakt gewoon een fout, klaar.
Dat moet ook in Nederland gewoon gezegd mogen worden. Wat ik al zei: Dat Leclerc in Japan wel straf krijgt en Max nu niet is gewoon raar.
Beiden hoeven voor mij niets te krijgen, en ik ben voor het toelaten van veel.
Er wordt alleen een hoop gejankt over Ferrari, terwijl Ferrari totaal geen voordeel krijgt.
[..]
Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?
Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act.
Heel slecht verhaal van Hamilton, mn over Verstappen dat die opeens naast hem zat bij het aanremmen. Max zat er al een stuk voor ruim voor het aanremmen. Als die hem daarvoor niet heeft gezien hoort Lewis niet in de F1 thuis.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hamilton kan het niet helpen om altijd maar weer slachtoffer te spelen . En Verstappen ruimte geven, ja daarom gingen jullie beiden van de baan .
Nouja, goede act. Je getrol is al een tijdje vermoeiend.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?
Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act.
Goed punt, Verstappen zat er ver voor de bocht al duidelijk naast.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Heel slecht verhaal van Hamilton, mn over Verstappen dat die opeens naast hem zat bij het aanremmen. Max zat er al een stuk voor ruim voor het aanremmen. Als die hem daarvoor niet heeft gezien hoort Lewis niet in de F1 thuis.
Sterker nog, voor de bocht zat Max er helemaal voor. Dus Hamilton moet hem gezien hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goed punt, Verstappen zat er ver voor de bocht al duidelijk naast.
Serieus?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mods die niet willen toelaten dat je hier serieus een reactie geeft
Max maakt gewoon een fout, klaar.
Dat moet ook in Nederland gewoon gezegd mogen worden. Wat ik al zei: Dat Leclerc in Japan wel straf krijgt en Max nu niet is gewoon raar.
Beiden hoeven voor mij niets te krijgen, en ik ben voor het toelaten van veel.
Er wordt alleen een hoop gejankt over Ferrari, terwijl Ferrari totaal geen voordeel krijgt.
[..]
Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?
Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act.
Als je het daar doet is Bottas wel de goeie keuze.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Serieus?
Max en Hamilton rijden op elkaar in. Is gewoon een race incident, meer niet. Beide "fout".
Max haalt Bottas in op een plek waar Bottas (en de halve F1 wereld) niets verwacht.
Misschien iets te veel drang om naar voren te komen. Maar bij Max is een gat een gat. En dan duikt hij er gewoon in. Fout? nee. verstandig? dat ook niet.
We gaan niet doen alsof Hamilton eerlijke reacties geeft in interviews hequote:Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sterker nog, voor de bocht zat Max er helemaal voor. Dus Hamilton moet hem gezien hebben.
Ik lees die interviews meestal nooit en nu weet ik weer waarom. Zelfs mosterd na de maaltijd smaakt beter.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
We gaan niet doen alsof Hamilton eerlijke reacties geeft in interviews he
Die 2 zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Leclerc in Japan maakt gewoon zelf een fout door veel te hard de bocht in te gaan met een auto vlak voor zijn neus, en onderstuurt daardoor Verstappen uit de baan en uiteindelijk de race. Verstappen en Hamilton zaten gewoon dicht naast elkaar en hebben allebei een overstuur momentje waarbij Max Lewis heel zachtjes raakt wat beiden niet eens tot aan het einde van de race niet eens doorhadden. Met andere woorden: Leclerc deed het zelf en Max stuurde gewoon op een andere lijn door de bocht dus die kon geen blaam treffen. Dan is Leclerc als enige te beschuldigen, en dus straf. Zeker omdat het gewoon dom was van Leclerc. Bij Max en Lewis waren ze gewoon een robbertje aan het vechten met elkaar, en waren beiden evenveel te beschuldigen voor het incident. Dus geen straf.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mods die niet willen toelaten dat je hier serieus een reactie geeft
Max maakt gewoon een fout, klaar.
Dat moet ook in Nederland gewoon gezegd mogen worden. Wat ik al zei: Dat Leclerc in Japan wel straf krijgt en Max nu niet is gewoon raar.
Beiden hoeven voor mij niets te krijgen, en ik ben voor het toelaten van veel.
Er wordt alleen een hoop gejankt over Ferrari, terwijl Ferrari totaal geen voordeel krijgt.
[..]
Het is niet zozeer dat iedereen hier een oranje bril op heeft. Het is meer dat jij een bril op hebt die al het oranje uit filtert.quote:Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?
Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act.
McLaren kwam inderdaad wel heel slecht voor de dag gisteren.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren viel me ook erg tegen inderdaad. Norris had natuurlijk gewoon pech maar Sainz was ook niet snel genoeg.
Je zou toch denken, als je moet kiezen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
McLaren kwam inderdaad wel heel slecht voor de dag gisteren.
Bij Sainz ging het helemaal fout op de harde compound; geen temperatuur erin, geen grip, daardoor last van graining... met een vrije val tot gevolg.
En dat wordt extra pijnlijk gemaakt door het feit dat andere teams (Mercedes, RBR, Renault) diezelfde band 60 rondes in leven wisten te houden.
Ook dat "all of a sudden" er bijquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hamilton kan het niet helpen om altijd maar weer slachtoffer te spelen . En Verstappen ruimte geven, ja daarom gingen jullie beiden van de baan .
LOL. dat was alles behalve all of a sudden inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook dat "all of a sudden" er bij
Max zat er de hele tijd al naast en er voorbij ... als het volgens hem "all of a sudden" dan is die het niet waard om in F1 te rijden.
Wat een irritante kutvent was dat. .quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:58 schreef Gruj0 het volgende:
Wel zielig van Vettel dat hij die Mexicaanse Stig moest wegduwen bij het maken van een foto van de top 3. Ze hadden best met zijn 4en op de foto gekund, al voegde die Stig niet veel toe.
Blijkbaar heeft hij dit ook nog gezegd:quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
We gaan niet doen alsof Hamilton eerlijke reacties geeft in interviews he
bron : https://www.telegraaf.nl/(...)-richting-verstappenquote:Na zijn tiende zege van het seizoen nam Hamilton Verstappen opnieuw op de korrel. Beide heren waren in de eerste bocht- zonder veel schade - met elkaar in aanraking gekomen en dat kwam volgens de WK-leider door de Nederlander. „Iedere coureur is anders. Sommigen zijn heel slim, sommigen agressief en anderen een beetje dom”, stelde Hamilton tijdens de persconferentie na afloop van de race.
Sainz verkloot volgens mij gewoon 2x zijn banden door hard te verdedigen op de Bulls. Niet slimquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren viel me ook erg tegen inderdaad. Norris had natuurlijk gewoon pech maar Sainz was ook niet snel genoeg.
Ik ben nog steeds van mening dat die domme regel dat men moet starten op de Q2 banden moet schrappen. Het helpt de topteams alleen maar en het maakt het gevecht in het middenveld oneerlijk door het moeilijker te maken voor het team dat daar het beste kwalificeert. De teams in het middenveld hebben 0 keuze, die moeten een zachte band opofferen om in Q3 te komen terwijl de topteams dat niet nodig hebben meestal.
Jazeker. Ipv daarvan stuurt hij zelf een beetje naar rechts. Dat had hij in ieder geval beter kunnen doen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik ben een leek. Had Max naar links mogen sturen nadat 'ie Hamilton had ingehaald net na de start? (om te verdedigen)
zegmaar op 0:56
https://www.ziggosport.nl(...)highlights-race.html
Er zijn plannen om deze regel volgend jaar af te schaffen, juist omdat de topteams er nu te veel voordeel van hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, maar is dat wel goed? Starten van P11 is beter dan P10, dat is toch gek.
Daarnaast vind ik ook dat de strategie in de race spannender zou zijn als we niet al op zaterdag weten op welke banden de topteams starten. In de MotoGP bijvoorbeeld mag iedere rijder tot vlak voor de start nog wisselen. Soms weten we pas bij de opwarmronde welke compound banden iedereen heeft. Dat levert soms flinke verrassingen op.
Ik kan me nog een race in Hongarije herinneren (2018 geloof ik) waar de kwalificatie in de regen was en waardoor ook de top 10 zelf mocht kiezen. Dat maakte de race ineens een stuk spannender omdat volgens mij de Ferrari's een andere keus maakten. Ik snap eigenlijk gewoon niet zo goed waarom die regel er is en welk doel het heeft.
Ik volg de F1 al sinds 1991, maar ik ben nu ook teleurgesteld als Max niet meedoet voorin en kijk minder geboeid. Maar dat komt ook doordat de spanning om het WK ver te zoeken is. Zou die spannend zijn dan kijk ik gewoon net zo geïnteresseerd als voor Max.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:47 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat gejank over die oranje bril altijd. Ik kijk nu voornamelijk F1 omdat Max mee doet. Ik merk dat de spanning in de race weg is als Max in de eerste ronde van de baan wordt gekegeld. Wat is daar mis mee? Hier wordt net gedaan alsof dat een doodzonde is. Alsof je alleen F1 mag kijken als je een neutrale fan bent.
Janken over oranje brillen op een Nederlands forum, echt.
Volgens mij telt de vlag volgens de regels.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
Nog even terugkomend op de kwali: Masi heeft gezegd dat Hammie niet bestraft is omdat er nog geen gele vlag hing. Maar hij zag wel voor zich troep op de baan en kon de situatie niet overzien. Dan ga je toch uit jezelf al van het gas, omdat je niet weet wat er volgt? Imo was de baan niet veilig en gele vlag of niet, dan moet je als coureur verplicht gas terugnemen toch?
Eens.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij telt de vlag volgens de regels.
Ben die reactie op meerdere plekken tegen gekomen zaterdag. Dus voor de uitspraak van Masi.
Slim is het niet, maar blijkbaar mag het.
Ik had dat ook gelezen maar daar is geen officieel statement van, dus weet ik niet of het waar is.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens.
Masi gaf ook een verklaring voor het vertraagd straffen van Verstappen.
Ik heb de kwalificatie maar half kunnen volgen, maar de stewards hadden in eerste instantie toch aangegeven dat data uitwees dat Verstappen niet gestraft hoefde te worden?
Daar zegt Masi nu niks over
Of juist overal zwijgrecht neemtquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:59 schreef aesop het volgende:
Ik hoop dat Max met Ham in de persco zit donderdag en weer geen blad voor de mond neemt.
Als 'ie zaterdag gewoon een halve seconde had gelift had 'ie gisteren zomaar naar de overwinning kunnen cruisen en was iedereen lyrisch geweest.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel een beetje de welbekende nachtkaars zo voor Verstappen dit seizoen.
Helaas wel jaquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel een beetje de welbekende nachtkaars zo voor Verstappen dit seizoen.
Gelift om Hamilton voorbij te laten en dan als P5 ipv P3 bocht 2 in te gaan?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als 'ie zaterdag gewoon een halve seconde had gelift had 'ie gisteren zomaar naar de overwinning kunnen cruisen en was iedereen lyrisch geweest.
Leermomentje.
Er staat zaterdagquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gelift om Hamilton voorbij te laten en dan als P5 ipv P3 bocht 2 in te gaan?
Moet bij een fout van iemand direct de ander van de baan vliegen dan?quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Groot verschil in beide acties. Leclerc beukt Verstappen van het veld en die moet later opgeven. Waarbij gisteren Max en Lewis elkaar aanraken, dermate zacht dat het nauwelijks uit de beelden op te maken is, en Lewis wint uiteindelijk de race
You are kidding me right?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Welke dan? Dat is helemaal niet 'klaar'.
Ik zeg ook niet dat hij straf moet hebben. Maar was gewoon een fout.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Serieus?
Max en Hamilton rijden op elkaar in. Is gewoon een race incident, meer niet. Beide "fout".
Zelfs keiharde Hamilton fanboys zijn het met jou oneens. Wil je ajb met deze act ophoudenquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moet bij een fout van iemand direct de ander van de baan vliegen dan?
Leclerc beukte niet, hij gleed net als Max opzij. Helaas voor beiden met gevolgen.
[..]
You are kidding me right?
Heb je uberhaupt wel gekeken?
[..]
Ik zeg ook niet dat hij straf moet hebben. Maar was gewoon een fout.
Net als dat van Leclerc in Japan. Maar straf je de 1, moet je de ander ook straffen.
Hier heeft Hamilton toch gewoon gelijk? Verstappen is retesnel, maar hij is gewoon geen intelligente coureur.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij dit ook nog gezegd:
[..]
bron : https://www.telegraaf.nl/(...)-richting-verstappen
Hij had daar duidelijk de beelden nog niet weer gezien. Want hij reageert een beetje dom...
Dat beseft hij en hij moet dus meer risico nemen om een plaats te winnen. Op de DRS een Ferrari of Merc voorbij toeren is er niet bij. Dus komt het op bochtenwerk en uitremmen aan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben toch bang dat al deze kleine akkefietjes hem een keer op gaan breken. Max is een talentvolle coureur maar hij zal toch met een beetje meer verstand moeten gaan racen. De helft van de touchés is zijn schuld niet maar hij doet ook zijn best om ze zelf uit te lokken zo lijkt het. De RB is gewoon de mindere van de top 3 en dat moet hij ook gaan beseffen.
Dat zou denk ik een goed idee zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er zijn plannen om deze regel volgend jaar af te schaffen, juist omdat de topteams er nu te veel voordeel van hebben.
Hamilton ook niet, laat het team alles voor hem regelen, 0.0 inzicht. En als ie niet vooraan rijdt, dan gaat ie lopen janken als een klein kind..quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hier heeft Hamilton toch gewoon gelijk? Verstappen is retesnel, maar hij is gewoon geen intelligente coureur.
Nee daar heb je gelijk in maar zo is het altijd wel wat. Als hij ooit eens WK wil worden moet hij toch minder van die momentjes hebben. Hij kan er niet altijd wat aan doen maar met meer rust had hij deze momentje sniet en was P^ook haalbaar geweestquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:47 schreef marcodej het volgende:
Zoveel deed Max niet fout tijdens de race. Bij Hamilton zat ie er gewoon voor maar laat HAM hem met overstuur staan en de actie op Bottas was geen divebomb.
Nee, dit is gewoon echt niet waar. Verstappen heeft minder contact en minder problemen dan de andere toprijders dit seizoen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in maar zo is het altijd wel wat.
Deze auto is geen WK materiaal..quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in maar zo is het altijd wel wat. Als hij ooit eens WK wil worden moet hij toch minder van die momentjes hebben. Hij kan er niet altijd wat aan doen maar met meer rust had hij deze momentje sniet en was P^ook haalbaar geweest
Je kunt beter naar een psycholoog gaan als dit je reactie is op een normale post. En nee, dat jij het er niet mee eens bent zegt niets over diegene en dat diegene niet alles van Max positief vindt evengoed niet.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:16 schreef mikieu het volgende:
[..]
Deze auto is geen WK materiaal..
De tering, alsof Max ineens een kansloze knaap is zeg. Het gaat allemaal even minder omdat hij wat probeert met het materiaal dat hij heeft en de echte Nederlanders schrijven hem alweer af hoor..
Als Max in de Merc had gezeten was hij al kampioen voor de zomerstop, wanneer RBR een dominante auto heeft is de F1 helemaal niks meer aan. Maar voor jullie wel, want er is dan niemand meer die eens een gewaagde actie doet, gezien Max alleen maar vooraan staat en hem naar huis rijdt.
Dat had ie dan ook helemaal niet. Sterker nog, hij liet Hamilton veel te veel leven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 01:07 schreef shiz het volgende:
To finish 1st, you have to finish first.
Het is tof dat 'ie er vol voor wil gaan natuurlijk, maar ja...
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die F1 Netflix docu heet 'Drive To Survive'... een spreuk die Max weleens ter harte mag nemen.
De start van een race is altijd hectisch... iedereen zit dicht op elkaar, de banden niet op optimale griplevels... waarom dan zo'n kamikaze-instelling bij de start hebben?
Alweer onzin. Deze situatie was 0% zijn schuld, evenals de vorige botsing in Japan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 01:14 schreef shiz het volgende:
Teveel races... teveel van zulke momentjes.
Brengt zichzelf telkens weer in de situatie.
Dat is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Geen enkele andere rijder denkt zo en dat zou ook niet moeten. Als je dit echt vindt snap je er werkelijk geen snars van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 01:18 schreef shiz het volgende:
Dat anderen daar schuld hebben heb je niks aan als je telkens eruitligt of moet gaan inhalen van ver.
Dan maar in de 1e ronde niemand proberen in te halen.
En de andere races waar hij hoger eindigde dan zijn startpositie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 01:42 schreef shiz het volgende:
Weet je wat er gebeurde in de races waar Max won?
Had 'ie poepstarts en viel hij terug.
Nuff said.
Vechten voor het kampioenschap, serieus? Dat gevecht bestaat alleen op papier.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 01:24 schreef Fir3fly het volgende:
Om nog maar te zwijgen over Hamilton, die nog voor een kampioenschap vecht en een enorm risico neemt door hem aan de buitenkant bij Verstappen te laten staan. Daar hoor je niemand over.
Mja held of loser ligt vrij dichtbij. Krijgt hij die puncture niet is het waarschijnlijk de overtake van het jaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:53 schreef aesop het volgende:
Opmerkelijk hoeveel mensen klagen over de staat van de formule 1 en tegelijkertijd beweren dat Max niet moet racen maar netjes achteraan moet aansluiten.
First you have to finish.quote:
Dit ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:53 schreef aesop het volgende:
Opmerkelijk hoeveel mensen klagen over de staat van de formule 1 en tegelijkertijd beweren dat Max niet moet racen maar netjes achteraan moet aansluiten.
"Ze kunnen alleen nog maar met DRS inhalen!"quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 07:53 schreef aesop het volgende:
Opmerkelijk hoeveel mensen klagen over de staat van de formule 1 en tegelijkertijd beweren dat Max niet moet racen maar netjes achteraan moet aansluiten.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 08:42 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
"Ze kunnen alleen nog maar met DRS inhalen!"
"Wie haalt daar nu in? Daar haalt niemand in, hij had beter kunnen wachten en er op het rechte stuk voorbij kunnen gaan."
Max kan het ook een tandje lager doen. Is vaak alles of niks, dat hoort niet bij een topcoureur. Hamilton gaat vaak op safe en dat werpt zijn vruchten wel af zoals iedereen weet.quote:
Omdat Hamilton zich dat kan veroorloven. Die kan gewoon met drs inhalen. Max zal altijd wat moeten forceren met de huidige wagen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Max kan het ook een tandje lager doen. Is vaak alles of niks, dat hoort niet bij een topcoureur. Hamilton gaat vaak op safe en dat werpt zijn vruchten wel af zoals iedereen weet.
Albon doet dat niet en heeft meer punten dan Max. Safe staat altijd boven roekeloosheid.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:33 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Omdat Hamilton zich dat kan veroorloven. Die kan gewoon met drs inhalen. Max zal altijd wat moeten forceren met de huidige wagen.
Ah ja was wachten hierop. .quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:34 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Albon doet dat niet en heeft meer punten dan Max. Safe staat altijd boven roekeloosheid.
Feiten komen altijd boven tafel ja.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:35 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Ah ja was wachten hierop. .
Albon heeft niet meer punten dan Max. Bovendien rijdt Albon bijna elk weekend zijn auto plat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:34 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Albon doet dat niet en heeft meer punten dan Max. Safe staat altijd boven roekeloosheid.
Enige feit is dat Max drie keer meer punten heeft dan Albon.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:36 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Feiten komen altijd boven tafel ja.
Maar jij kiest dus voor roekeloosheid?
Mijn fout. Ik bedoel natuurlijk sinds de zomerstop.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:38 schreef vosss het volgende:
[..]
Albon heeft niet meer punten dan Max. Bovendien rijdt Albon bijna elk weekend zijn auto plat.
En bier. En nootjes. En tetten. En seks.quote:
👊🏻quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:40 schreef vosss het volgende:
[..]
En bier. En nootjes. En tetten. En seks.
Je auto in een fp in de muur planten is ook roekeloos. Maar Albon is een rookie en totaal geen vergelijkingsmateriaal gezien z'n tijden in de q.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:40 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Mijn fout. Ik bedoel natuurlijk sinds de zomerstop.
Dat Albon volgens jou elk weekend zijn auto plat rijdt maakt het verhaal nog sappiger natuurlijk.
Nogmaalsquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Max kan het ook een tandje lager doen. Is vaak alles of niks, dat hoort niet bij een topcoureur. Hamilton gaat vaak op safe en dat werpt zijn vruchten wel af zoals iedereen weet.
De RBR is met DRS trager dan de Ferrari of Merc zonder. Dus moet hij in de bochten er naartoe rijden, inhalen én weg rijden.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dat beseft hij en hij moet dus meer risico nemen om een plaats te winnen. Op de DRS een Ferrari of Merc voorbij toeren is er niet bij. Dus komt het op bochtenwerk en uitremmen aan.
Scorebordjournalistiekquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:34 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Albon doet dat niet en heeft meer punten dan Max. Safe staat altijd boven roekeloosheid.
Boks ouwequote:
Ja dat "safe" zagen we afgelopen zondag in bocht 1.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Max kan het ook een tandje lager doen. Is vaak alles of niks, dat hoort niet bij een topcoureur. Hamilton gaat vaak op safe en dat werpt zijn vruchten wel af zoals iedereen weet.
Het gaat niet perse om afgelopen weekend, maar over het algemeen. In Monza reed Max er ook zo achterop doordat ie zo driftig was doordat hij laatste moest starten.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:45 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ja dat "safe" zagen we afgelopen zondag in bocht 1.
Als Verstappen daar aan de buitenkant had gezeten hadden we pas gezeik op Verstappen voorbij zien komen
Dat komt natuurlijk doordat er een Nederlands/Belgs vlaggetje achter zn naam staat. Anders noemde we Max al lang torpedo of crashtappen of whatever.quote:
Dat wat Hamilton in de eerste twee bochten deed was ook niet safe.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Max kan het ook een tandje lager doen. Is vaak alles of niks, dat hoort niet bij een topcoureur. Hamilton gaat vaak op safe en dat werpt zijn vruchten wel af zoals iedereen weet.
In beide gevallen niet met je eens. Dat was pech, had niets met driftig te maken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:48 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Het gaat niet perse om afgelopen weekend, maar over het algemeen. In Monza reed Max er ook zo achterop doordat ie zo driftig was doordat hij laatste moest starten.
Nu in Mexico wist je op voorhand dat dit ging gebeuren. Starten vanaf plek 1 afgenomen -> driftig de race in -> race vroeg verneuken.
Dan verschillen we van mening. Dat kan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:51 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
In beide gevallen niet met je eens. Dat was pech, had niets met driftig te maken.
Max zit bij die ongelukjes omdat andere hij bij andere coureurs tussen de oren zit. Zie Lec in Oostenrijk, Silverstone,Japan, Vettel in Silverstone en Hamilton nu en in Hongarije.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:54 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening. Dat kan.
In de F1 vind ik pech als je motor klapt of als de pitcrew je banden er niet goed opschroeft. Op de rest heb je allemaal invloed. En vaak zit Max bij die ongelukjes, roekeloosheidjes etc.
Belgs vlaggetje? Nooit gezien. Daarmee val je door de mand.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:49 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk doordat er een Nederlands/Belgs vlaggetje achter zn naam staat. Anders noemde we Max al lang torpedo of crashtappen of whatever.
Dit. Gelukkig is er dan altijd nog Jos the Boss om dergelijke uitspraken te duiden. Zoals ook dit weekend weer.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:12 schreef Kyran het volgende:
Ik erger mij wel kapot aan Hamilton die iedere kans aanpakt om onderwater een sneer te geven richting Max.
Ja pas maar op. Die Jos met z’n losse handjes slaat zo je tanden eruit. Jos is toch een keer met z’n auto op z’n ex ingereden?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Gelukkig is er dan altijd nog Jos the Boss om dergelijke uitspraken te duiden. Zoals ook dit weekend weer.
Jos the Boss
Bottas rijdt niet zomaar voor Mercedes. Hij kan echt wel hard rijden, dat heeft hij ook wel bewezen, maar schikt zich nu volledig in een andere rol. Dat moet je ook maar kunnen.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:21 schreef vosss het volgende:
Dat 1ste ronde akkefietje met Lewis heeft niet zijn race verstiert. En zo vaak hebben coureurs dat. En dat hoor je er niemand over verder. Maar als Max erbij is dan is het weer meteen alle ballen op Max.
Zijn race is verkloot door Bottas. Je weet wel, die coureur waarvan je altijd denkt: "nou laat hem godverdomme eens een keer staan lul!" en dat ie dat dan sporadisch eens een keer wél doet, dat ie dat dan altijd op zo een manier doet dat het fout afloopt. Zoals ook dit weekend weer.
Dat was 100% fout van Bottas. De actie van Max was gewoon goed en hij was er al langs.
Max kan er niks aan doen dat zo een bokkelul dan, ondanks dat hij hem gewoon gezien heeft, volslagen onnodig te vroeg instuurt en zijn band lekprikt.
Als er op iemand kritiek zou moeten komen dan zou dat op Bottas moeten zijn, die lul heeft echt de racecraft van een zak bedorven aardappelen.
Belgs vlaggetje?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:49 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Dat komt natuurlijk doordat er een Nederlands/Belgs vlaggetje achter zn naam staat. Anders noemde we Max al lang torpedo of crashtappen of whatever.
Als jij klaar bent, zien we je vrijdag weer. Doei.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:28 schreef potjecreme het volgende:
Volgens mij zijn we wel klaar met nabeschouwen.
Ik snap ook eigenlijk niet dat dat gewoon als race-incident werd gezien. Je verneukt moedwillig de volledige race van een andere coureur. Er was niet eens een onderzoek naar volgens mij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:21 schreef vosss het volgende:
Dat 1ste ronde akkefietje met Lewis heeft niet zijn race verstiert. En zo vaak hebben coureurs dat. En dat hoor je er niemand over verder. Maar als Max erbij is dan is het weer meteen alle ballen op Max.
Zijn race is verkloot door Bottas. Je weet wel, die coureur waarvan je altijd denkt: "nou laat hem godverdomme eens een keer staan lul!" en dat ie dat dan sporadisch eens een keer wél doet, dat ie dat dan altijd op zo een manier doet dat het fout afloopt. Zoals ook dit weekend weer.
Dat was 100% fout van Bottas. De actie van Max was gewoon goed en hij was er al langs.
Max kan er niks aan doen dat zo een bokkelul dan, ondanks dat hij hem gewoon gezien heeft, volslagen onnodig te vroeg instuurt en zijn band lekprikt.
Als er op iemand kritiek zou moeten komen dan zou dat op Bottas moeten zijn,
Toto met vinger in de pap bij zowel werkgever als werknemer....quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:25 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Bottas rijdt niet zomaar voor Mercedes.
Bijzonder dat jij het woord driftig gebruikt bij Monza, dat strookt totaal niet met de gênante beelden van die touche en geeft al direct aan waar jouw voorkeur ligtquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:48 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Het gaat niet perse om afgelopen weekend, maar over het algemeen. In Monza reed Max er ook zo achterop doordat ie zo driftig was doordat hij laatste moest starten.
Nu in Mexico wist je op voorhand dat dit ging gebeuren. Starten vanaf plek 1 afgenomen -> driftig de race in -> race vroeg verneuken.
We kunnen Belgie ook wel weer erbij pakken, daar zat Verstappen ook net weer op het verkeerde plekje. Zelf remde hij laat en probeerde “stront door het doucheputje te trappen”. Ja dat gaat lastig.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Bijzonder dat jij het woord driftig gebruikt bij Monza, dat strookt totaal niet met de gênante beelden van die touche en geeft al direct aan waar jouw voorkeur ligt
En afgelopen race, de international podcasts die ik heb gehoord wijzen meer naar Hamilton dan naar Verstappen. Ook is dat bij Bottas het geval. Alleen dat Verstappen Grosjean aanrijdt ligt wel aan Verstappen
Of België. Daar wordt door een aantal fokkers ook naar gewezen terwijl daar toch wel consensus is dat het volledig aan Räikkönen lag die de bocht aansneed alsof er niemand in de buurt was
Kritiek op Max hier staat gelijk aan sfeer verzieken. Misschien een idee om een “Max Verstappen polonaise” topic te openen?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:04 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Waarom krijgt deze man niet gewoon een permban voor het F1 deel van het forum, zit continu alleen maar te zieken, wat meer moet hij nog doen om en ban te krijgen. Je zegt notabene zelf al dat hij de sfeer verziekt. Ik snap dat echt niet.
quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:07 schreef Luppie0110 het volgende:
[..]
Kritiek op Max hier staat gelijk aan sfeer verzieken. Misschien een idee om een “Max Verstappen polonaise” topic te openen?
Altijd leuk als wij het eens zijn .quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Dat wat Hamilton in de eerste twee bochten deed was ook niet safe.
Tuurlijk joh, ik kan niet tegen jouw ijzersterke argumentatie op. Jij wint.quote:
Wat heeft ie gezegd?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 10:14 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit. Gelukkig is er dan altijd nog Jos the Boss om dergelijke uitspraken te duiden. Zoals ook dit weekend weer.
Jos the Boss
Kortgezegd dat Lewis in zn broek schijt voor Max. En dat geloof ik wel. Max zit in zijn hoofd. Als Red Bull de komende jaren een iets betere auto op de grid weet te zetten dan gaat hij dat record van Schumi niet afpakken.quote:
Ah kom op. Als, misschien, dan..quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Kortgezegd dat Lewis in zn broek schijt voor Max. En dat geloof ik wel. Max zit in zijn hoofd. Als Red Bull de komende jaren een iets betere auto op de grid weet te zetten dan gaat hij dat record van Schumi niet afpakken.
Er wint hier niemand. Jullie zijn allebei verliezers door je zo ongegeneerd te laten gaan. En de grootste verliezer is nog wel de sfeer. Bij dezen dus ook einde discussie. Het FB-topic is de enige juiste plaats.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:25 schreef RealistAtheist het volgende:
[..]
Tuurlijk joh, ik kan niet tegen jouw ijzersterke argumentatie op. Jij wint.
Duidelijk.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:31 schreef zoem het volgende:
[..]
Er wint hier niemand. Jullie zijn allebei verliezers door je zo ongegeneerd te laten gaan. En de grootste verliezer is nog wel de sfeer. Bij dezen dus ook einde discussie. Het FB-topic is de enige juiste plaats.
Thanks, Als je net de race gewonnen hebt en je haalt telkens een coureur aan die 6e is geworden dan zit hij idd goed tussen je oren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Kortgezegd dat Lewis in zn broek schijt voor Max. En dat geloof ik wel. Max zit in zijn hoofd. Als Red Bull de komende jaren een iets betere auto op de grid weet te zetten dan gaat hij dat record van Schumi niet afpakken.
Dat is wel opvallend inderdaad.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Thanks, Als je net de race gewonnen hebt en je haalt telkens een coureur aan die 6e is geworden dan zit hij idd goed tussen je oren.
Hamilton weet ook dondersgoed dat Verstappen hem zomaar verslagen had kunnen hebben als hij hem niet geëlimineerd had.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Thanks, Als je net de race gewonnen hebt en je haalt telkens een coureur aan die 6e is geworden dan zit hij idd goed tussen je oren.
Sinds ze in dezelfde auto rijden heeft Albon meer punten gehaald. Ook een feit.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 09:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Enige feit is dat Max drie keer meer punten heeft dan Albon.
Ik kies voor actie.
Ik zet mijn geld in op Ferrari volgend jaar.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Kortgezegd dat Lewis in zn broek schijt voor Max. En dat geloof ik wel. Max zit in zijn hoofd. Als Red Bull de komende jaren een iets betere auto op de grid weet te zetten dan gaat hij dat record van Schumi niet afpakken.
Wellicht wordt er naar gevraagd??quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:35 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Thanks, Als je net de race gewonnen hebt en je haalt telkens een coureur aan die 6e is geworden dan zit hij idd goed tussen je oren.
Journalisten zijn ook niet dom, altijd prijs. Hamilton maakt er ook deze persconferentie weer een smeuïg verhaal van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:41 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Wellicht wordt er naar gevraagd??
Met zijn "all of a sudden", terwijl Max er al honderd meter lang naast zat.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:50 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Journalisten zijn ook niet dom, altijd prijs. Hamilton maakt er ook deze persconferentie ook weer een smeuïg verhaal van.
Hij gewoon kunnen zeggen dat ze samen de bocht in gingen en er dan altijd wat kan gebeuren. In plaats daarvan verzint hij dat "Max er in eens was", terwijl die er voor reed. Dat hij "aankwam als een torpedo", wat dus ook niet mogelijk is als die er al voor rijd, en vind hij ook nog de gelegenheid om te vertellen dat Max eigenlijk niet zo slim is.
Denk het ook, als ze wat meer race pace kunnen vinden. Kwalificatie zit goed.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:40 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik zet mijn geld in op Ferrari volgend jaar.
Dat was Bottas.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton weet ook dondersgoed dat Verstappen hem zomaar verslagen had kunnen hebben als hij hem niet geëlimineerd had.
Dat kostte hem een goede klassering. Die van Hamilton nog niet zo zeer als je ziet waar Bottas finishte.quote:
Mja, enige wat die goed doet is anderen in de weg zitten en zichzelf opofferen voor Lewis.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 12:44 schreef vosss het volgende:
Ik snap niet dat niet meer mensen over die altijd net niet acties van bottas vallen. 9 van de 10 keer laat ie zich als een mak lammetje naar de slachtbank brengen en als ie hem dan een keer wil laten staan of zijn tanden wil laten zien dan doet ie dat altijd op zo'n lompe manier dat het niet goed kan gaan.
En dan is ook nog eens 9 van de 10 keer de ander het slachtoffer
Echt, die vent kan NIET racen.
Ze rijden met een Monaco hoeveelheid aan aero.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ligt de nadruk in Mexico juist niet op mechanische grip omdat de aero weinig doet in de ijlere lucht?
Ja doodsbang dat ie getorpedeerd wordt en een race later kampioen zou worden.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 11:28 schreef vosss het volgende:
[..]
Kortgezegd dat Lewis in zn broek schijt voor Max. En dat geloof ik wel. Max zit in zijn hoofd. Als Red Bull de komende jaren een iets betere auto op de grid weet te zetten dan gaat hij dat record van Schumi niet afpakken.
Ja met zo'n auto moet dat wel lukken.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 16:55 schreef THEFXR het volgende:
ach, Max lag op een geven moment P20 toch nog P6 gefinisht, dat kan je ook positief inzien.
Verder was HAM een crashtest dummy in de Mclaren, die heeft toen twee WK titels er mee weggegooid. Veel stommere fouten gemaakt dan iedere ander coureur en ook veel geflikt.
Denk dat hij zonder die lekke band ook nog gewoon had kunnen winnen eigenlijk (er vanuit gaande dat hij in tegenstelling tot Albon op een 1-stopper stond)quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:49 schreef shiz het volgende:
Q3 was 't probleem niet. Pole is leuk, maar hij had toch een tow nodig om mee te kunnen komen met de Ferraris met hun betere straight-line speed op 't lange rechte stuk.
Vooraan starten is natuurlijk altijd beter dan van P4, tow of niet. En vorig jaar kon Hamilton er ook niet voorbij op het rechte stuk ondanks dat Hamilton een veel betere start had.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 19:49 schreef shiz het volgende:
Q3 was 't probleem niet. Pole is leuk, maar hij had toch een tow nodig om mee te kunnen komen met de Ferraris met hun betere straight-line speed op 't lange rechte stuk.
Droeg niks bij idd, maar verdiende het ook niet om weggeduwd te worden. Hij deed daar ook maar zijn werk in opdracht van.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:08 schreef nogeenoudebekende het volgende:
[..]
Wat een irritante kutvent was dat. .
Zijn we het zowaar weer eensquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 20:36 schreef Fir3fly het volgende:
Ross Brawn ook weer in de bocht . Wat een seniele man is dat aan het worden zeg.
Mooi stuk, verwoord mijn mening wel.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn we het zowaar weer eens
Jolyon Palmers analyse is een stuk realistischer.
https://www.bbc.com/sport/formula1/50222106
Bottas heeft meer aan een lane-assist functie. Wat een oetlul.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 07:42 schreef shiz het volgende:
autos hebben tegenwoordig ook blindspot indicators
hij is een beter analist dan rijderquote:Op dinsdag 29 oktober 2019 21:46 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Zijn we het zowaar weer eens
Jolyon Palmers analyse is een stuk realistischer.
https://www.bbc.com/sport/formula1/50222106
Wat dan? Hoe zijn de tijden komend weekend?quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:08 schreef F1gamer het volgende:
Weet niet of het hier of het algemene topic
Maar op wat een k*t tijd is de kwalificatie als je vergelijkt starttijd van de race(GP USA)
22.00 uur kwalificatie en 20.10 de race.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:18 schreef vosss het volgende:
[..]
Wat dan? Hoe zijn de tijden komend weekend?
Imagine Dragons en P!nk, dus dat zal het uur tijdsverschil (in de VS) tussen de race en kwalificatie verklaren. Het andere uur (in Nederland) komt dus door de overgang van zomer naar wintertijd.quote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:47 schreef Sinister-D- het volgende:
Geen Justin Bieber of Rihanna concert dit keer?
Beter dan Justin Bieber en Rihannaquote:Op woensdag 30 oktober 2019 13:50 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Imagine Dragons en P!nk, dus dat zal het uur tijdsverschil (in de VS) tussen de race en kwalificatie verklaren. Het andere uur (in Nederland) komt dus door de overgang van zomer naar wintertijd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |