abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_189679534
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Max kan het ook een tandje lager doen. Is vaak alles of niks, dat hoort niet bij een topcoureur. Hamilton gaat vaak op safe en dat werpt zijn vruchten wel af zoals iedereen weet.
Ja dat "safe" zagen we afgelopen zondag in bocht 1.
Als Verstappen daar aan de buitenkant had gezeten hadden we pas gezeik op Verstappen voorbij zien komen
pi_189679579
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:45 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Ja dat "safe" zagen we afgelopen zondag in bocht 1.
Als Verstappen daar aan de buitenkant had gezeten hadden we pas gezeik op Verstappen voorbij zien komen
Het gaat niet perse om afgelopen weekend, maar over het algemeen. In Monza reed Max er ook zo achterop doordat ie zo driftig was doordat hij laatste moest starten.

Nu in Mexico wist je op voorhand dat dit ging gebeuren. Starten vanaf plek 1 afgenomen -> driftig de race in -> race vroeg verneuken.
pi_189679596
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:39 schreef nogeenoudebekende het volgende:

[..]

Ik kies voor actie.
Dat komt natuurlijk doordat er een Nederlands/Belgs vlaggetje achter zn naam staat. Anders noemde we Max al lang torpedo of crashtappen of whatever.
pi_189679616
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:24 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Max kan het ook een tandje lager doen. Is vaak alles of niks, dat hoort niet bij een topcoureur. Hamilton gaat vaak op safe en dat werpt zijn vruchten wel af zoals iedereen weet.
Dat wat Hamilton in de eerste twee bochten deed was ook niet safe.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189679635
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:48 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Het gaat niet perse om afgelopen weekend, maar over het algemeen. In Monza reed Max er ook zo achterop doordat ie zo driftig was doordat hij laatste moest starten.

Nu in Mexico wist je op voorhand dat dit ging gebeuren. Starten vanaf plek 1 afgenomen -> driftig de race in -> race vroeg verneuken.
In beide gevallen niet met je eens. Dat was pech, had niets met driftig te maken.
The only thing that stays the same is change (Change - Melissa Etheridge)
[b]"Formula 1 is a magic thing and a few missing decibels will not change that."[/b] - Joe Saward
pi_189679682
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:51 schreef sasquatsch het volgende:

[..]

In beide gevallen niet met je eens. Dat was pech, had niets met driftig te maken.
Dan verschillen we van mening. Dat kan.

In de F1 vind ik pech als je motor klapt of als de pitcrew je banden er niet goed opschroeft. Op de rest heb je allemaal invloed. En vaak zit Max bij die ongelukjes, roekeloosheidjes etc.
pi_189679752
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:54 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dan verschillen we van mening. Dat kan.

In de F1 vind ik pech als je motor klapt of als de pitcrew je banden er niet goed opschroeft. Op de rest heb je allemaal invloed. En vaak zit Max bij die ongelukjes, roekeloosheidjes etc.
Max zit bij die ongelukjes omdat andere hij bij andere coureurs tussen de oren zit. Zie Lec in Oostenrijk, Silverstone,Japan, Vettel in Silverstone en Hamilton nu en in Hongarije.

In Hongarije deed Hamilton ook een 'roekeloze' inhaalpoging buitenom, maar moest daarna ook buiten de baan en had ook heel anders af kunnen lopen. (ik zie het wel graag trouwens, die pogingen). Maar later had hij ook gewoon de mogelijkheid om er op het rechte stuk langs heen te trappen. Wil je nu zeggen dat Hamilton ook te driftig was?

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-10-2019 10:00:06 ]
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:03:56 #133
303802 nogeenoudebekende
The future is shit...
pi_189679821
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:49 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Dat komt natuurlijk doordat er een Nederlands/Belgs vlaggetje achter zn naam staat. Anders noemde we Max al lang torpedo of crashtappen of whatever.
Belgs vlaggetje? Nooit gezien. Daarmee val je door de mand.

En nee van andere agressieve coureurs zoals RIC, MAG of KVY geniet ik net zo veel.
And so is the past
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:12:09 #134
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_189679914
Als je Max in de Mercedes zet rijdt hij ook weg, hoeft hij 0 risico te nemen en wordt die met 2 vuisten in zijn neus WK.

Met een mindere auto moet je nou eenmaal meer risico nemen of kleurloos plek 5 pakken.

Soms kan die best even iets meer rust in zijn rijstijl bouwen, maar over het algemeen is er niks mis mee.

Ik erger mij wel kapot aan Hamilton die iedere kans aanpakt om onderwater een sneer te geven richting Max.
pi_189679943
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:12 schreef Kyran het volgende:
Ik erger mij wel kapot aan Hamilton die iedere kans aanpakt om onderwater een sneer te geven richting Max.
Dit. Gelukkig is er dan altijd nog Jos the Boss om dergelijke uitspraken te duiden. Zoals ook dit weekend weer.

_O_ Jos the Boss _O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_189679956
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:14 schreef vosss het volgende:

[..]

Dit. Gelukkig is er dan altijd nog Jos the Boss om dergelijke uitspraken te duiden. Zoals ook dit weekend weer.

_O_ Jos the Boss _O_
Ja pas maar op. Die Jos met z’n losse handjes slaat zo je tanden eruit. Jos is toch een keer met z’n auto op z’n ex ingereden?

Snap wel waar die driftbuien van Max vandaan komen.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:17:45 #137
195885 shiz
¯¯¯¯¯
pi_189679968
En prima ook, die strijd aangaan... in de rest van de race. Maar ga in de 1e ronde niet het gevecht aan met Merc/Rari. Als op 6 Albon rijdt, heb je daar geen last van. Sainz of wie dan ook erachter op 7 e.d. die weten dat de RB hun concurrent niet is, dus die zullen hem niet zo hard aanvallen, weten dat ze daar alleen tijd mee verliezen bij het voorbijgaan daarna in de battle en er dan alsnog achter eindigen. Tenzij dat natuurlijk een figuur als Kimi is, die redelijk uit vorm is de laatste tijd. Tuurlijk, kun je clean voorbij, altijd nog doen. Maar in de 1e ronde wil je eigenlijk vermijden dat je in de positie komt dat je race over is, of dat nu je eigen schuld is of dat van een ander maakt niet zo heel veel uit. Kom je na het 1e rondje als 5e door met 3.5s achterstand ofzo, dan vergaat de wereld nog niet, altijd nog beter dan game over of terug de pits in of opeens nog maar 18e liggen. Max is goed in staat een mega zondag reespees te hebben en weet zich altijd goed door het veld te slaan en in te halen, maar liever vanaf plek 5 in ronde 2 met nog 70 ronden voor zich ofzo.
The ripple effect starts with making a splash ~ Life is not a dish of copy pasta ~ ⳽ᖾiz
pi_189679998
Dat 1ste ronde akkefietje met Lewis heeft niet zijn race verstiert. En zo vaak hebben coureurs dat. En dat hoor je er niemand over verder. Maar als Max erbij is dan is het weer meteen alle ballen op Max.

Zijn race is verkloot door Bottas. Je weet wel, die coureur waarvan je altijd denkt: "nou laat hem godverdomme eens een keer staan lul!" en dat ie dat dan sporadisch eens een keer wél doet, dat ie dat dan altijd op zo een manier doet dat het fout afloopt. Zoals ook dit weekend weer.

Dat was 100% fout van Bottas. De actie van Max was gewoon goed en hij was er al langs.

Max kan er niks aan doen dat zo een bokkelul dan, ondanks dat hij hem gewoon gezien heeft, volslagen onnodig te vroeg instuurt en zijn band lekprikt.

Als er op iemand kritiek zou moeten komen dan zou dat op Bottas moeten zijn, die lul heeft echt de racecraft van een zak bedorven aardappelen. :{
vosss is de naam,
pi_189680048
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:21 schreef vosss het volgende:
Dat 1ste ronde akkefietje met Lewis heeft niet zijn race verstiert. En zo vaak hebben coureurs dat. En dat hoor je er niemand over verder. Maar als Max erbij is dan is het weer meteen alle ballen op Max.

Zijn race is verkloot door Bottas. Je weet wel, die coureur waarvan je altijd denkt: "nou laat hem godverdomme eens een keer staan lul!" en dat ie dat dan sporadisch eens een keer wél doet, dat ie dat dan altijd op zo een manier doet dat het fout afloopt. Zoals ook dit weekend weer.

Dat was 100% fout van Bottas. De actie van Max was gewoon goed en hij was er al langs.

Max kan er niks aan doen dat zo een bokkelul dan, ondanks dat hij hem gewoon gezien heeft, volslagen onnodig te vroeg instuurt en zijn band lekprikt.

Als er op iemand kritiek zou moeten komen dan zou dat op Bottas moeten zijn, die lul heeft echt de racecraft van een zak bedorven aardappelen. :{
Bottas rijdt niet zomaar voor Mercedes. Hij kan echt wel hard rijden, dat heeft hij ook wel bewezen, maar schikt zich nu volledig in een andere rol. Dat moet je ook maar kunnen.
pi_189680083
Volgens mij zijn we wel klaar met nabeschouwen.
pi_189680091
@Luppie0110 nee. Gewoon nee.
vosss is de naam,
pi_189680119
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:29 schreef vosss het volgende:
@:luppie0110 nee. Gewoon nee.
Ik ben om. Je hebt gelijk.
pi_189680237
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:49 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Belgs vlaggetje?

Je bent af.
pi_189680279
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:28 schreef potjecreme het volgende:
Volgens mij zijn we wel klaar met nabeschouwen.
Als jij klaar bent, zien we je vrijdag weer. Doei.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:45:54 #145
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_189680355
quote:
4s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:21 schreef vosss het volgende:

Als er op iemand kritiek zou moeten komen dan zou dat op Bottas moeten zijn,
Ik snap ook eigenlijk niet dat dat gewoon als race-incident werd gezien. Je verneukt moedwillig de volledige race van een andere coureur. Er was niet eens een onderzoek naar volgens mij.

Verder ben ik geen fan van Max trouwens. Hij is de laatste paar races weer teveel bezig met eerste worden ipv finishen. Hij had in bocht 1 iets meer geduld moeten hebben, ook al was dat niet zijn schuld. De positie was wel zijn schuld, net als de 3 plekken gridstraf waardoor hij sowieso al in deze positie zat.

Ongerelateerd: ik smacht naar een tijd waarin er geen Nederlander meedoet met formule 1. Dat je niet op maandagochtend bij de koffie 115 echte max-f1-fans onzin uit hoort kramen.
pi_189680383
Dat laatste is wel matig ja. Maargoed, daar zullen we het de komende 10 a 15 jaar nog mee moeten doen.
vosss is de naam,
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 10:50:54 #147
144695 Sinister-D-
NL'er in België
pi_189680457
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:25 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Bottas rijdt niet zomaar voor Mercedes.
Toto met vinger in de pap bij zowel werkgever als werknemer....
Enige reden.
Inwoner van Verenigd Limburgia! [i]Waar in 't bronsgroen eikenhout, 't nachtegaaltje zingt.[/i]
pi_189680474
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 09:48 schreef Luppie0110 het volgende:

[..]

Bijzonder dat jij het woord driftig gebruikt bij Monza, dat strookt totaal niet met de gênante beelden van die touche en geeft al direct aan waar jouw voorkeur ligt

En afgelopen race, de international podcasts die ik heb gehoord wijzen meer naar Hamilton dan naar Verstappen. Ook is dat bij Bottas het geval. Alleen dat Verstappen Grosjean aanrijdt ligt wel aan Verstappen

Of België. Daar wordt door een aantal fokkers ook naar gewezen terwijl daar toch wel consensus is dat het volledig aan Räikkönen lag die de bocht aansneed alsof er niemand in de buurt was
pi_189680534
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 oktober 2019 10:51 schreef opgebaarde het volgende:

[..]

Bijzonder dat jij het woord driftig gebruikt bij Monza, dat strookt totaal niet met de gênante beelden van die touche en geeft al direct aan waar jouw voorkeur ligt

En afgelopen race, de international podcasts die ik heb gehoord wijzen meer naar Hamilton dan naar Verstappen. Ook is dat bij Bottas het geval. Alleen dat Verstappen Grosjean aanrijdt ligt wel aan Verstappen

Of België. Daar wordt door een aantal fokkers ook naar gewezen terwijl daar toch wel consensus is dat het volledig aan Räikkönen lag die de bocht aansneed alsof er niemand in de buurt was
We kunnen Belgie ook wel weer erbij pakken, daar zat Verstappen ook net weer op het verkeerde plekje. Zelf remde hij laat en probeerde “stront door het doucheputje te trappen”. Ja dat gaat lastig.

Het woord verlies nemen of een stap terug en twee vooruit staat niet in zijn woordenboek terwijl dat vaak de betere ofwel slimmere keuze is.
  dinsdag 29 oktober 2019 @ 11:04:05 #150
486544 RealistAtheist
Realistische Atheist
pi_189680664
- Ik begrijp je frustraties, maar niet hier -

[ Bericht 95% gewijzigd door Nattekat op 29-10-2019 11:36:07 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')