McLaren kwam inderdaad wel heel slecht voor de dag gisteren.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren viel me ook erg tegen inderdaad. Norris had natuurlijk gewoon pech maar Sainz was ook niet snel genoeg.
Je zou toch denken, als je moet kiezen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
McLaren kwam inderdaad wel heel slecht voor de dag gisteren.
Bij Sainz ging het helemaal fout op de harde compound; geen temperatuur erin, geen grip, daardoor last van graining... met een vrije val tot gevolg.
En dat wordt extra pijnlijk gemaakt door het feit dat andere teams (Mercedes, RBR, Renault) diezelfde band 60 rondes in leven wisten te houden.
Ook dat "all of a sudden" er bijquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hamilton kan het niet helpen om altijd maar weer slachtoffer te spelen. En Verstappen ruimte geven, ja daarom gingen jullie beiden van de baan
.
LOL. dat was alles behalve all of a sudden inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook dat "all of a sudden" er bij
Max zat er de hele tijd al naast en er voorbij ... als het volgens hem "all of a sudden" dan is die het niet waard om in F1 te rijden.
Wat een irritante kutvent was dat.quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:58 schreef Gruj0 het volgende:
Wel zielig van Vettel dat hij die Mexicaanse Stig moest wegduwen bij het maken van een foto van de top 3. Ze hadden best met zijn 4en op de foto gekund, al voegde die Stig niet veel toe.
Blijkbaar heeft hij dit ook nog gezegd:quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
We gaan niet doen alsof Hamilton eerlijke reacties geeft in interviews he
bron : https://www.telegraaf.nl/(...)-richting-verstappenquote:Na zijn tiende zege van het seizoen nam Hamilton Verstappen opnieuw op de korrel. Beide heren waren in de eerste bocht- zonder veel schade - met elkaar in aanraking gekomen en dat kwam volgens de WK-leider door de Nederlander. „Iedere coureur is anders. Sommigen zijn heel slim, sommigen agressief en anderen een beetje dom”, stelde Hamilton tijdens de persconferentie na afloop van de race.
Sainz verkloot volgens mij gewoon 2x zijn banden door hard te verdedigen op de Bulls. Niet slimquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren viel me ook erg tegen inderdaad. Norris had natuurlijk gewoon pech maar Sainz was ook niet snel genoeg.
Ik ben nog steeds van mening dat die domme regel dat men moet starten op de Q2 banden moet schrappen. Het helpt de topteams alleen maar en het maakt het gevecht in het middenveld oneerlijk door het moeilijker te maken voor het team dat daar het beste kwalificeert. De teams in het middenveld hebben 0 keuze, die moeten een zachte band opofferen om in Q3 te komen terwijl de topteams dat niet nodig hebben meestal.
Jazeker. Ipv daarvan stuurt hij zelf een beetje naar rechts. Dat had hij in ieder geval beter kunnen doen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik ben een leek. Had Max naar links mogen sturen nadat 'ie Hamilton had ingehaald net na de start? (om te verdedigen)
zegmaar op 0:56
https://www.ziggosport.nl(...)highlights-race.html
Er zijn plannen om deze regel volgend jaar af te schaffen, juist omdat de topteams er nu te veel voordeel van hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, maar is dat wel goed? Starten van P11 is beter dan P10, dat is toch gek.
Daarnaast vind ik ook dat de strategie in de race spannender zou zijn als we niet al op zaterdag weten op welke banden de topteams starten. In de MotoGP bijvoorbeeld mag iedere rijder tot vlak voor de start nog wisselen. Soms weten we pas bij de opwarmronde welke compound banden iedereen heeft. Dat levert soms flinke verrassingen op.
Ik kan me nog een race in Hongarije herinneren (2018 geloof ik) waar de kwalificatie in de regen was en waardoor ook de top 10 zelf mocht kiezen. Dat maakte de race ineens een stuk spannender omdat volgens mij de Ferrari's een andere keus maakten. Ik snap eigenlijk gewoon niet zo goed waarom die regel er is en welk doel het heeft.
Ik volg de F1 al sinds 1991, maar ik ben nu ook teleurgesteld als Max niet meedoet voorin en kijk minder geboeid. Maar dat komt ook doordat de spanning om het WK ver te zoeken is. Zou die spannend zijn dan kijk ik gewoon net zo geïnteresseerd als voor Max.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:47 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat gejank over die oranje bril altijd. Ik kijk nu voornamelijk F1 omdat Max mee doet. Ik merk dat de spanning in de race weg is als Max in de eerste ronde van de baan wordt gekegeld. Wat is daar mis mee? Hier wordt net gedaan alsof dat een doodzonde is. Alsof je alleen F1 mag kijken als je een neutrale fan bent.
Janken over oranje brillen op een Nederlands forum, echt.
Volgens mij telt de vlag volgens de regels.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
Nog even terugkomend op de kwali: Masi heeft gezegd dat Hammie niet bestraft is omdat er nog geen gele vlag hing. Maar hij zag wel voor zich troep op de baan en kon de situatie niet overzien. Dan ga je toch uit jezelf al van het gas, omdat je niet weet wat er volgt? Imo was de baan niet veilig en gele vlag of niet, dan moet je als coureur verplicht gas terugnemen toch?
Eens.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij telt de vlag volgens de regels.
Ben die reactie op meerdere plekken tegen gekomen zaterdag. Dus voor de uitspraak van Masi.
Slim is het niet, maar blijkbaar mag het.
Ik had dat ook gelezen maar daar is geen officieel statement van, dus weet ik niet of het waar is.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens.
Masi gaf ook een verklaring voor het vertraagd straffen van Verstappen.
Ik heb de kwalificatie maar half kunnen volgen, maar de stewards hadden in eerste instantie toch aangegeven dat data uitwees dat Verstappen niet gestraft hoefde te worden?
Daar zegt Masi nu niks over
Of juist overal zwijgrecht neemtquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:59 schreef aesop het volgende:
Ik hoop dat Max met Ham in de persco zit donderdag en weer geen blad voor de mond neemt.
Als 'ie zaterdag gewoon een halve seconde had gelift had 'ie gisteren zomaar naar de overwinning kunnen cruisen en was iedereen lyrisch geweest.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel een beetje de welbekende nachtkaars zo voor Verstappen dit seizoen.
Helaas wel jaquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel een beetje de welbekende nachtkaars zo voor Verstappen dit seizoen.
Gelift om Hamilton voorbij te laten en dan als P5 ipv P3 bocht 2 in te gaan?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als 'ie zaterdag gewoon een halve seconde had gelift had 'ie gisteren zomaar naar de overwinning kunnen cruisen en was iedereen lyrisch geweest.
Leermomentje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |