Sorry, je moet iets beter je best doen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:00 schreef bianconeri het volgende:
Wel bijzonder dat Leclerc in Japan straf krijgt voor het verlies van downforce in het begin en Verstappen nu niet? En dan zijn we niet eens in Honda land meer, waar de stewards niets tegen Honda durfden.
Zo'n weekend als dit laat wel zien dat hoewel Verstappen al veel volwassener geworden is dat hij het domme gedrag nog niet kwijt is. Geblunder in de quali terwijl hij in perfecte positie lag, gedoe weer eens in de race. Dan wordt hij weer te gretig als hij eindelijk bij een circuit is waar hij wat kans heeft.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sorry, je moet iets beter je best doen.
Vlag is leidend.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik kan mij goed voorstellen dat je in zo'n split second een besluit moet maken en dan intuïtief die ene gele vlag negeert. je bent gewend dat de borden langs de baan geel geven, dat er op je stuur een bevestiging is dat er een gele vlag situatie is. Als dan ook nog eens je eigen team jouw niets laat weten dan is 't wat mij betreft wel goed.
Dadelijk gaan er mensen in het publiek gele vlaggen gooien, moet je daar dan ook voor van je gas af?
niet met je eens hoor, je zag op zijn onboard ook gewoon de auto van Bottas in de vangrail dus hij had gewoon van z'n gas af moeten gaan en je hebt het over Max, die ziet nog een muis lopen op de baan als hij met 300 voorbij komtquote:Op maandag 28 oktober 2019 09:18 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik kan mij goed voorstellen dat je in zo'n split second een besluit moet maken en dan intuïtief die ene gele vlag negeert. je bent gewend dat de borden langs de baan geel geven, dat er op je stuur een bevestiging is dat er een gele vlag situatie is. Als dan ook nog eens je eigen team jouw niets laat weten dan is 't wat mij betreft wel goed.
Dadelijk gaan er mensen in het publiek gele vlaggen gooien, moet je daar dan ook voor van je gas af?
Waar had Verstappen verlies van downforce waardoor hij tegen een ander op reed?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:00 schreef bianconeri het volgende:
Wel bijzonder dat Leclerc in Japan straf krijgt voor het verlies van downforce in het begin en Verstappen nu niet? En dan zijn we niet eens in Honda land meer, waar de stewards niets tegen Honda durfden.
Zo'n weekend als dit laat wel zien dat hoewel Verstappen al veel volwassener geworden is dat hij het domme gedrag nog niet kwijt is. Geblunder in de quali terwijl hij in perfecte positie lag, gedoe weer eens in de race. Dan wordt hij weer te gretig als hij eindelijk bij een circuit is waar hij wat kans heeft.
Zeg jij?quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:02 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sorry, je moet iets beter je best doen.
Moet je tegen een ander aan rijden dan? Nee. Hinderen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:08 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Waar had Verstappen verlies van downforce waardoor hij tegen een ander op reed?
Max doet weer een Maxje het hele weekend. Wordt hij weer te gretig.quote:Op maandag 28 oktober 2019 09:20 schreef BroesWillems het volgende:
Denk dat iedereen het er wel over eens is dat Max had moeten liften. Straf was terecht imo. Los van de dingen die de FIA beter had kunnen doen.
Wat een faal ditquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:18 schreef Nattekat het volgende:
Leclerc: mist gewoon compleet zijn apex en glijdt van zijn lijn naar Verstappen die meer dan genoeg ruimte liet, iedereen weet dat je geen gas moet geven in de eerste bocht aan de binnenkant.
Verstappen: heeft een klein overstuur moment waarbij hij mogelijk Hamilton lichtjes heeft geraakt. Hamilton had een iets groter moment, maar ook niets kwalijks verder.
Je kan het leuk brengen, maar deze complete vergelijking gaat mank. Ik kan nu van harte aanraden om het gewoon hierbij te laten (iedereen), anders gaat dit topic het volgende weekend niet halen.
Hamilton rijdt ook bijna de band van Vettel kapot, ook fout. Kimi werd gesandwicht, ook fout. Vettel had het gore lef om te verdedigen op het rechte eind, ook fout. Iedereen die niet netjes in slagvolgorde blijft rijden fout. Leclerc die zijn verlies niet neemt en compleet de bocht mist en Verstappen van de baan rost? Neh, dat kan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:23 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Wat een faal dit
Leclerc en Max beiden een fout.
ik kan me hier inquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:24 schreef bianconeri het volgende:
Ferrari en Max de grote verliezers dit weekend. Max als rijder blunders. Ferrari als team.
Mclaren niet goed.
Hamilton en Perez enigen goed.
Kvyat nog een torpedo move.
Albon gwn basic. Blunderde alweer. In de race gwn degelijk, niet goed niet slecht.
Behalve de finish vlag.quote:
Al het hele seizoen blijkt uit elke post dat hij geen enkele affiniteit met autosport heeft. Dat jij daar nog zo uitgebreid op in gaat verbaast me.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton rijdt ook bijna de band van Vettel kapot, ook fout. Kimi werd gesandwicht, ook fout. Vettel had het gore lef om te verdedigen op het rechte eind, ook fout. Iedereen die niet netjes in slagvolgorde blijft rijden fout. Leclerc die zijn verlies niet neemt en compleet de bocht mist en Verstappen van de baan rost? Neh, dat kan.
Ik weet niet wat voor act je aan het opvoeren bent, maar het is doodvermoeiend en verpest de sfeer hier volkomen. Hierbij het vriendelijke verzoek om of gewoon normaal te reageren, of gewoon niet.
account van Allard Kalff gevonden.quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:34 schreef p.a.t.r.i.c.k het volgende:
[..]
ik kan me hier in
eigenlijk wel vinden.
Tijd voor een reprimande
voor max.. dit gaat de verkeerde
kant op.
Nee, dan juist zwakke aero. Want in Mexico ligt de nadruk op aero door de ijlere lucht.quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:50 schreef BroesWillems het volgende:
Ik had McLaren hier idd veel sterke verwacht. Kun je hier conclusies uittrekken?
Mechanische grip minder bij McLaren, maar blijkbaar wel een sterke aero aangezien ze op andere banen beter mee doen?
edit: Wat Lionhead zegt helpt idd ook niet mee.
ligt de nadruk in Mexico juist niet op mechanische grip omdat de aero weinig doet in de ijlere lucht?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:00 schreef Dauthi het volgende:
[..]
Nee, dan juist zwakke aero. Want in Mexico ligt de nadruk op aero door de ijlere lucht.
De nadruk ligt daardoor ook op kleinere turbo's. Daar zou Renault beter in moeten zijn dan ferrari en mercedes.
quote:Op maandag 28 oktober 2019 11:24 schreef Sinister-D- het volgende:
[..]
account van Allard Kalff gevonden.
Jupquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:08 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ligt de nadruk in Mexico juist niet op mechanische grip omdat de aero weinig doet in de ijlere lucht?
Voordeel van huidige regelgeving is dat de teams die Q3 niet halen, vrije keuze hebben en het gevecht aankunnen met de zwakkere broeders die Q3 wel halen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren viel me ook erg tegen inderdaad. Norris had natuurlijk gewoon pech maar Sainz was ook niet snel genoeg.
Ik ben nog steeds van mening dat die domme regel dat men moet starten op de Q2 banden moet schrappen. Het helpt de topteams alleen maar en het maakt het gevecht in het middenveld oneerlijk door het moeilijker te maken voor het team dat daar het beste kwalificeert. De teams in het middenveld hebben 0 keuze, die moeten een zachte band opofferen om in Q3 te komen terwijl de topteams dat niet nodig hebben meestal.
Ja, maar is dat wel goed? Starten van P11 is beter dan P10, dat is toch gek.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:23 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Voordeel van huidige regelgeving is dat de teams die Q3 niet halen, vrije keuze hebben en het gevecht aankunnen met de zwakkere broeders die Q3 wel halen.
Mods die niet willen toelaten dat je hier serieus een reactie geeftquote:Op maandag 28 oktober 2019 10:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hamilton rijdt ook bijna de band van Vettel kapot, ook fout. Kimi werd gesandwicht, ook fout. Vettel had het gore lef om te verdedigen op het rechte eind, ook fout. Iedereen die niet netjes in slagvolgorde blijft rijden fout. Leclerc die zijn verlies niet neemt en compleet de bocht mist en Verstappen van de baan rost? Neh, dat kan.
Ik weet niet wat voor act je aan het opvoeren bent, maar het is doodvermoeiend en verpest de sfeer hier volkomen. Hierbij het vriendelijke verzoek om of gewoon normaal te reageren, of gewoon niet.
Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?quote:Op maandag 28 oktober 2019 10:55 schreef daNpy het volgende:
[..]
Al het hele seizoen blijkt uit elke post dat hij geen enkele affiniteit met autosport heeft. Dat jij daar nog zo uitgebreid op in gaat verbaast me.
Welke dan? Dat is helemaal niet 'klaar'.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Max maakt gewoon een fout, klaar.
Hamilton kan het niet helpen om altijd maar weer slachtoffer te spelenquote:“I was pulling up to Charles [Leclerc] and Seb is coming across, coming across, coming across and I’m thinking ‘I’m on the white line, I don’t have anywhere further to go’.
“And he just keeps coming. So I had to avoid crashing with him, going on the grass. Avoid his wheels as well, otherwise I could have caused a big collision for him.
“Then I was surrounded by a bunch of cars, I braked into Turn 1, and all of a sudden Max [Verstappen] is alongside me.
“If you’ve seen races before, I always leave Max a lot of space – it’s the smartest thing you can do.
Groot verschil in beide acties. Leclerc beukt Verstappen van het veld en die moet later opgeven. Waarbij gisteren Max en Lewis elkaar aanraken, dermate zacht dat het nauwelijks uit de beelden op te maken is, en Lewis wint uiteindelijk de racequote:Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mods die niet willen toelaten dat je hier serieus een reactie geeft
Max maakt gewoon een fout, klaar.
Dat moet ook in Nederland gewoon gezegd mogen worden. Wat ik al zei: Dat Leclerc in Japan wel straf krijgt en Max nu niet is gewoon raar.
Beiden hoeven voor mij niets te krijgen, en ik ben voor het toelaten van veel.
Er wordt alleen een hoop gejankt over Ferrari, terwijl Ferrari totaal geen voordeel krijgt.
[..]
Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?
Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act.
Heel slecht verhaal van Hamilton, mn over Verstappen dat die opeens naast hem zat bij het aanremmen. Max zat er al een stuk voor ruim voor het aanremmen. Als die hem daarvoor niet heeft gezien hoort Lewis niet in de F1 thuis.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hamilton kan het niet helpen om altijd maar weer slachtoffer te spelen. En Verstappen ruimte geven, ja daarom gingen jullie beiden van de baan
.
Nouja, goede act. Je getrol is al een tijdje vermoeiend.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?
Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act.
Goed punt, Verstappen zat er ver voor de bocht al duidelijk naast.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:06 schreef Blik het volgende:
[..]
Heel slecht verhaal van Hamilton, mn over Verstappen dat die opeens naast hem zat bij het aanremmen. Max zat er al een stuk voor ruim voor het aanremmen. Als die hem daarvoor niet heeft gezien hoort Lewis niet in de F1 thuis.
Sterker nog, voor de bocht zat Max er helemaal voor. Dus Hamilton moet hem gezien hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:16 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Goed punt, Verstappen zat er ver voor de bocht al duidelijk naast.
Serieus?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mods die niet willen toelaten dat je hier serieus een reactie geeft
Max maakt gewoon een fout, klaar.
Dat moet ook in Nederland gewoon gezegd mogen worden. Wat ik al zei: Dat Leclerc in Japan wel straf krijgt en Max nu niet is gewoon raar.
Beiden hoeven voor mij niets te krijgen, en ik ben voor het toelaten van veel.
Er wordt alleen een hoop gejankt over Ferrari, terwijl Ferrari totaal geen voordeel krijgt.
[..]
Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?
Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act.
Als je het daar doet is Bottas wel de goeie keuze.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Serieus?
Max en Hamilton rijden op elkaar in. Is gewoon een race incident, meer niet. Beide "fout".
Max haalt Bottas in op een plek waar Bottas (en de halve F1 wereld) niets verwacht.
Misschien iets te veel drang om naar voren te komen. Maar bij Max is een gat een gat. En dan duikt hij er gewoon in. Fout? nee. verstandig? dat ook niet.
We gaan niet doen alsof Hamilton eerlijke reacties geeft in interviews hequote:Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Sterker nog, voor de bocht zat Max er helemaal voor. Dus Hamilton moet hem gezien hebben.
Ik lees die interviews meestal nooit en nu weet ik weer waarom. Zelfs mosterd na de maaltijd smaakt beter.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
We gaan niet doen alsof Hamilton eerlijke reacties geeft in interviews he
Die 2 zijn totaal niet met elkaar te vergelijken. Leclerc in Japan maakt gewoon zelf een fout door veel te hard de bocht in te gaan met een auto vlak voor zijn neus, en onderstuurt daardoor Verstappen uit de baan en uiteindelijk de race. Verstappen en Hamilton zaten gewoon dicht naast elkaar en hebben allebei een overstuur momentje waarbij Max Lewis heel zachtjes raakt wat beiden niet eens tot aan het einde van de race niet eens doorhadden. Met andere woorden: Leclerc deed het zelf en Max stuurde gewoon op een andere lijn door de bocht dus die kon geen blaam treffen. Dan is Leclerc als enige te beschuldigen, en dus straf. Zeker omdat het gewoon dom was van Leclerc. Bij Max en Lewis waren ze gewoon een robbertje aan het vechten met elkaar, en waren beiden evenveel te beschuldigen voor het incident. Dus geen straf.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:28 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Mods die niet willen toelaten dat je hier serieus een reactie geeft
Max maakt gewoon een fout, klaar.
Dat moet ook in Nederland gewoon gezegd mogen worden. Wat ik al zei: Dat Leclerc in Japan wel straf krijgt en Max nu niet is gewoon raar.
Beiden hoeven voor mij niets te krijgen, en ik ben voor het toelaten van veel.
Er wordt alleen een hoop gejankt over Ferrari, terwijl Ferrari totaal geen voordeel krijgt.
[..]
Het is niet zozeer dat iedereen hier een oranje bril op heeft. Het is meer dat jij een bril op hebt die al het oranje uit filtert.quote:Iemand die alles gewoon volledig volgt heeft dat niet?
Dat jij en 90% hier een Oranje bril heeft houdt in dat ik dan geen affiniteit heeft? Sure. Goeie act.
McLaren kwam inderdaad wel heel slecht voor de dag gisteren.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren viel me ook erg tegen inderdaad. Norris had natuurlijk gewoon pech maar Sainz was ook niet snel genoeg.
Je zou toch denken, als je moet kiezen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 14:17 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
McLaren kwam inderdaad wel heel slecht voor de dag gisteren.
Bij Sainz ging het helemaal fout op de harde compound; geen temperatuur erin, geen grip, daardoor last van graining... met een vrije val tot gevolg.
En dat wordt extra pijnlijk gemaakt door het feit dat andere teams (Mercedes, RBR, Renault) diezelfde band 60 rondes in leven wisten te houden.
Ook dat "all of a sudden" er bijquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Hamilton kan het niet helpen om altijd maar weer slachtoffer te spelen. En Verstappen ruimte geven, ja daarom gingen jullie beiden van de baan
.
LOL. dat was alles behalve all of a sudden inderdaadquote:Op maandag 28 oktober 2019 14:23 schreef Kyran het volgende:
[..]
Ook dat "all of a sudden" er bij
Max zat er de hele tijd al naast en er voorbij ... als het volgens hem "all of a sudden" dan is die het niet waard om in F1 te rijden.
Wat een irritante kutvent was dat.quote:Op maandag 28 oktober 2019 16:58 schreef Gruj0 het volgende:
Wel zielig van Vettel dat hij die Mexicaanse Stig moest wegduwen bij het maken van een foto van de top 3. Ze hadden best met zijn 4en op de foto gekund, al voegde die Stig niet veel toe.
Blijkbaar heeft hij dit ook nog gezegd:quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:21 schreef daNpy het volgende:
[..]
We gaan niet doen alsof Hamilton eerlijke reacties geeft in interviews he
bron : https://www.telegraaf.nl/(...)-richting-verstappenquote:Na zijn tiende zege van het seizoen nam Hamilton Verstappen opnieuw op de korrel. Beide heren waren in de eerste bocht- zonder veel schade - met elkaar in aanraking gekomen en dat kwam volgens de WK-leider door de Nederlander. „Iedere coureur is anders. Sommigen zijn heel slim, sommigen agressief en anderen een beetje dom”, stelde Hamilton tijdens de persconferentie na afloop van de race.
Sainz verkloot volgens mij gewoon 2x zijn banden door hard te verdedigen op de Bulls. Niet slimquote:Op maandag 28 oktober 2019 12:07 schreef Fir3fly het volgende:
McLaren viel me ook erg tegen inderdaad. Norris had natuurlijk gewoon pech maar Sainz was ook niet snel genoeg.
Ik ben nog steeds van mening dat die domme regel dat men moet starten op de Q2 banden moet schrappen. Het helpt de topteams alleen maar en het maakt het gevecht in het middenveld oneerlijk door het moeilijker te maken voor het team dat daar het beste kwalificeert. De teams in het middenveld hebben 0 keuze, die moeten een zachte band opofferen om in Q3 te komen terwijl de topteams dat niet nodig hebben meestal.
Jazeker. Ipv daarvan stuurt hij zelf een beetje naar rechts. Dat had hij in ieder geval beter kunnen doen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
ik ben een leek. Had Max naar links mogen sturen nadat 'ie Hamilton had ingehaald net na de start? (om te verdedigen)
zegmaar op 0:56
https://www.ziggosport.nl(...)highlights-race.html
Er zijn plannen om deze regel volgend jaar af te schaffen, juist omdat de topteams er nu te veel voordeel van hebben.quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:27 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja, maar is dat wel goed? Starten van P11 is beter dan P10, dat is toch gek.
Daarnaast vind ik ook dat de strategie in de race spannender zou zijn als we niet al op zaterdag weten op welke banden de topteams starten. In de MotoGP bijvoorbeeld mag iedere rijder tot vlak voor de start nog wisselen. Soms weten we pas bij de opwarmronde welke compound banden iedereen heeft. Dat levert soms flinke verrassingen op.
Ik kan me nog een race in Hongarije herinneren (2018 geloof ik) waar de kwalificatie in de regen was en waardoor ook de top 10 zelf mocht kiezen. Dat maakte de race ineens een stuk spannender omdat volgens mij de Ferrari's een andere keus maakten. Ik snap eigenlijk gewoon niet zo goed waarom die regel er is en welk doel het heeft.
Ik volg de F1 al sinds 1991, maar ik ben nu ook teleurgesteld als Max niet meedoet voorin en kijk minder geboeid. Maar dat komt ook doordat de spanning om het WK ver te zoeken is. Zou die spannend zijn dan kijk ik gewoon net zo geïnteresseerd als voor Max.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:47 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat gejank over die oranje bril altijd. Ik kijk nu voornamelijk F1 omdat Max mee doet. Ik merk dat de spanning in de race weg is als Max in de eerste ronde van de baan wordt gekegeld. Wat is daar mis mee? Hier wordt net gedaan alsof dat een doodzonde is. Alsof je alleen F1 mag kijken als je een neutrale fan bent.
Janken over oranje brillen op een Nederlands forum, echt.
Volgens mij telt de vlag volgens de regels.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:52 schreef Peterselieman het volgende:
Nog even terugkomend op de kwali: Masi heeft gezegd dat Hammie niet bestraft is omdat er nog geen gele vlag hing. Maar hij zag wel voor zich troep op de baan en kon de situatie niet overzien. Dan ga je toch uit jezelf al van het gas, omdat je niet weet wat er volgt? Imo was de baan niet veilig en gele vlag of niet, dan moet je als coureur verplicht gas terugnemen toch?
Eens.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:07 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Volgens mij telt de vlag volgens de regels.
Ben die reactie op meerdere plekken tegen gekomen zaterdag. Dus voor de uitspraak van Masi.
Slim is het niet, maar blijkbaar mag het.
Ik had dat ook gelezen maar daar is geen officieel statement van, dus weet ik niet of het waar is.quote:Op maandag 28 oktober 2019 19:21 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Eens.
Masi gaf ook een verklaring voor het vertraagd straffen van Verstappen.
Ik heb de kwalificatie maar half kunnen volgen, maar de stewards hadden in eerste instantie toch aangegeven dat data uitwees dat Verstappen niet gestraft hoefde te worden?
Daar zegt Masi nu niks over
Of juist overal zwijgrecht neemtquote:Op maandag 28 oktober 2019 19:59 schreef aesop het volgende:
Ik hoop dat Max met Ham in de persco zit donderdag en weer geen blad voor de mond neemt.
Als 'ie zaterdag gewoon een halve seconde had gelift had 'ie gisteren zomaar naar de overwinning kunnen cruisen en was iedereen lyrisch geweest.quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel een beetje de welbekende nachtkaars zo voor Verstappen dit seizoen.
Helaas wel jaquote:Op maandag 28 oktober 2019 20:16 schreef WheeledWarrior het volgende:
Wel een beetje de welbekende nachtkaars zo voor Verstappen dit seizoen.
Gelift om Hamilton voorbij te laten en dan als P5 ipv P3 bocht 2 in te gaan?quote:Op maandag 28 oktober 2019 20:40 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Als 'ie zaterdag gewoon een halve seconde had gelift had 'ie gisteren zomaar naar de overwinning kunnen cruisen en was iedereen lyrisch geweest.
Leermomentje.
Er staat zaterdagquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Gelift om Hamilton voorbij te laten en dan als P5 ipv P3 bocht 2 in te gaan?
Moet bij een fout van iemand direct de ander van de baan vliegen dan?quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:05 schreef Blik het volgende:
[..]
Groot verschil in beide acties. Leclerc beukt Verstappen van het veld en die moet later opgeven. Waarbij gisteren Max en Lewis elkaar aanraken, dermate zacht dat het nauwelijks uit de beelden op te maken is, en Lewis wint uiteindelijk de race
You are kidding me right?quote:Op maandag 28 oktober 2019 12:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Welke dan? Dat is helemaal niet 'klaar'.
Ik zeg ook niet dat hij straf moet hebben. Maar was gewoon een fout.quote:Op maandag 28 oktober 2019 13:19 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Serieus?
Max en Hamilton rijden op elkaar in. Is gewoon een race incident, meer niet. Beide "fout".
Zelfs keiharde Hamilton fanboys zijn het met jou oneens. Wil je ajb met deze act ophoudenquote:Op maandag 28 oktober 2019 21:12 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Moet bij een fout van iemand direct de ander van de baan vliegen dan?
Leclerc beukte niet, hij gleed net als Max opzij. Helaas voor beiden met gevolgen.
[..]
You are kidding me right?
Heb je uberhaupt wel gekeken?
[..]
Ik zeg ook niet dat hij straf moet hebben. Maar was gewoon een fout.
Net als dat van Leclerc in Japan. Maar straf je de 1, moet je de ander ook straffen.
Hier heeft Hamilton toch gewoon gelijk? Verstappen is retesnel, maar hij is gewoon geen intelligente coureur.quote:Op maandag 28 oktober 2019 17:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Blijkbaar heeft hij dit ook nog gezegd:
[..]
bron : https://www.telegraaf.nl/(...)-richting-verstappen
Hij had daar duidelijk de beelden nog niet weer gezien. Want hij reageert een beetje dom...
Dat beseft hij en hij moet dus meer risico nemen om een plaats te winnen. Op de DRS een Ferrari of Merc voorbij toeren is er niet bij. Dus komt het op bochtenwerk en uitremmen aan.quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:38 schreef Vliegbaard het volgende:
Ik ben toch bang dat al deze kleine akkefietjes hem een keer op gaan breken. Max is een talentvolle coureur maar hij zal toch met een beetje meer verstand moeten gaan racen. De helft van de touchés is zijn schuld niet maar hij doet ook zijn best om ze zelf uit te lokken zo lijkt het. De RB is gewoon de mindere van de top 3 en dat moet hij ook gaan beseffen.
Dat zou denk ik een goed idee zijn.quote:Op maandag 28 oktober 2019 18:17 schreef sasquatsch het volgende:
[..]
Er zijn plannen om deze regel volgend jaar af te schaffen, juist omdat de topteams er nu te veel voordeel van hebben.
Hamilton ook niet, laat het team alles voor hem regelen, 0.0 inzicht. En als ie niet vooraan rijdt, dan gaat ie lopen janken als een klein kind..quote:Op maandag 28 oktober 2019 21:36 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Hier heeft Hamilton toch gewoon gelijk? Verstappen is retesnel, maar hij is gewoon geen intelligente coureur.
Nee daar heb je gelijk in maar zo is het altijd wel wat. Als hij ooit eens WK wil worden moet hij toch minder van die momentjes hebben. Hij kan er niet altijd wat aan doen maar met meer rust had hij deze momentje sniet en was P^ook haalbaar geweestquote:Op maandag 28 oktober 2019 22:47 schreef marcodej het volgende:
Zoveel deed Max niet fout tijdens de race. Bij Hamilton zat ie er gewoon voor maar laat HAM hem met overstuur staan en de actie op Bottas was geen divebomb.
Nee, dit is gewoon echt niet waar. Verstappen heeft minder contact en minder problemen dan de andere toprijders dit seizoen.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in maar zo is het altijd wel wat.
Deze auto is geen WK materiaal..quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:00 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nee daar heb je gelijk in maar zo is het altijd wel wat. Als hij ooit eens WK wil worden moet hij toch minder van die momentjes hebben. Hij kan er niet altijd wat aan doen maar met meer rust had hij deze momentje sniet en was P^ook haalbaar geweest
Je kunt beter naar een psycholoog gaan als dit je reactie is op een normale post. En nee, dat jij het er niet mee eens bent zegt niets over diegene en dat diegene niet alles van Max positief vindt evengoed niet.quote:Op maandag 28 oktober 2019 23:16 schreef mikieu het volgende:
[..]
Deze auto is geen WK materiaal..
De tering, alsof Max ineens een kansloze knaap is zeg. Het gaat allemaal even minder omdat hij wat probeert met het materiaal dat hij heeft en de echte Nederlanders schrijven hem alweer af hoor..
Als Max in de Merc had gezeten was hij al kampioen voor de zomerstop, wanneer RBR een dominante auto heeft is de F1 helemaal niks meer aan. Maar voor jullie wel, want er is dan niemand meer die eens een gewaagde actie doet, gezien Max alleen maar vooraan staat en hem naar huis rijdt.
Dat had ie dan ook helemaal niet. Sterker nog, hij liet Hamilton veel te veel leven.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 01:07 schreef shiz het volgende:
To finish 1st, you have to finish first.
Het is tof dat 'ie er vol voor wil gaan natuurlijk, maar ja...
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Die F1 Netflix docu heet 'Drive To Survive'... een spreuk die Max weleens ter harte mag nemen.
De start van een race is altijd hectisch... iedereen zit dicht op elkaar, de banden niet op optimale griplevels... waarom dan zo'n kamikaze-instelling bij de start hebben?
Alweer onzin. Deze situatie was 0% zijn schuld, evenals de vorige botsing in Japan.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 01:14 schreef shiz het volgende:
Teveel races... teveel van zulke momentjes.
Brengt zichzelf telkens weer in de situatie.
Dat is natuurlijk de grootst mogelijke onzin. Geen enkele andere rijder denkt zo en dat zou ook niet moeten. Als je dit echt vindt snap je er werkelijk geen snars van.quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 01:18 schreef shiz het volgende:
Dat anderen daar schuld hebben heb je niks aan als je telkens eruitligt of moet gaan inhalen van ver.
Dan maar in de 1e ronde niemand proberen in te halen.
En de andere races waar hij hoger eindigde dan zijn startpositie?quote:Op dinsdag 29 oktober 2019 01:42 schreef shiz het volgende:
Weet je wat er gebeurde in de races waar Max won?
Had 'ie poepstarts en viel hij terug.
Nuff said.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |