Valt toch wel mee met complot enzo ?quote:
Je verdedigt natuurlijk vrije haatuitingen van extreemrechtse lieden. In hoeverre ben je verweven met dat soort ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:02 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met complot enzo ?
In de OP staan recente nieuwsberichten.
Ook hieruit blijkt dat het puur beleid is :
Volgens evaluatie van het effect van Europese EU richtlijnen voor sociale mediabedrijven lijken deze vooralsnog te wensen over te laten. Afgelopen september publiceerde het in Nederland gevestigde International Network Against Cyber Hate (INACH) een rapport over de werking van door de Europese Commissie (EC) ingestelde gedragscode op dit gebied. Hieruit bleek dat alleen Facebook “in toelaatbare mate” reageert op gebruikers die haatspraak rapporteren. Andere platforms, zoals YouTube, Twitter en Instagram, scoorden ondermaats.
De Nederlandse regering onderstreept steeds het belang van een gezamenlijke Europese EU aanpak van online haatspraak. De gedragscode van de EC is hier het meest relevante voorbeeld van, maar heeft in de praktijk schijnbaar niet het beoogde effect.
https://www.cidi.nl/duits(...)n-online-haatspraak/
Dus ja, als ik dan twee websites binnen een paar dagen kopje onder zie gaan dan krijg je dat soort vragen.
Want er zijn niet drie qantiljoen andere redenen voor websites om niet bereikbaar te zijn?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:02 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met complot enzo ?
In de OP staan recente nieuwsberichten.
Ook hieruit blijkt dat het puur beleid is :
Volgens evaluatie van het effect van Europese EU richtlijnen voor sociale mediabedrijven lijken deze vooralsnog te wensen over te laten. Afgelopen september publiceerde het in Nederland gevestigde International Network Against Cyber Hate (INACH) een rapport over de werking van door de Europese Commissie (EC) ingestelde gedragscode op dit gebied. Hieruit bleek dat alleen Facebook “in toelaatbare mate” reageert op gebruikers die haatspraak rapporteren. Andere platforms, zoals YouTube, Twitter en Instagram, scoorden ondermaats.
De Nederlandse regering onderstreept steeds het belang van een gezamenlijke Europese EU aanpak van online haatspraak. De gedragscode van de EC is hier het meest relevante voorbeeld van, maar heeft in de praktijk schijnbaar niet het beoogde effect.
https://www.cidi.nl/duits(...)n-online-haatspraak/
Dus ja, als ik dan twee websites binnen een paar dagen kopje onder zie gaan dan krijg je dat soort vragen.
Met zo'n Baudet nog minder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:14 schreef Montagui het volgende:
Met zo'n Ollongren weet je het nooit.
Die een groot voorstander was om de divi belasting af te schaffen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:31 schreef Bluesdude het volgende:
En als hij de grootste parij is dan gaat hij misschien de voorzitter van VNO ontslaan.
Dit topic gaat over censuur en Baudet heeft wel eens neigingen mensen die anders denken en zeggen dan hem de mond te snoeren door te straffen met baanverliesquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die een groot voorstander was om de divi belasting af te schaffen.
Links zou zo'n felle uitspraak alleen maar hebben aangemoedigd, behalve als Baudet het zegt natuurlijk, dan deugt het opeens van geen kant.
Dit is de hypocrisie van rechts. Als het om hunzelf gaat dan is de maat vol, maar ze willen wel anderen censureren. Neem Hdidema die een zaak begon tegen iemand omdat diegene wat gezegd had over hem dat 'm niet aanstond.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit topic gaat over censuur en Baudet heeft wel eens neigingen mensen die anders denken en zeggen dan hem de mond te snoeren door te straffen met baanverlies
Een surinaams forum zoals mamjo.com is rechts-extreem ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:06 schreef Bluesdude het volgende:
Je verdedigt natuurlijk vrije haatuitingen van extreemrechtse lieden. In hoeverre ben je verweven met dat soort ?
En men laat het gewoon gebeuren ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 19:46 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat gebeurt overal in meer of mindere mate.
ah je laat je nazi-inborst zien.... dit topic gaat wat jou betreft over joden als een groot kwaad aanwijzen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:27 schreef TomLuny het volgende:
Bepaalde groeperingen zoals het cidi vinden het blijkbaar allemaal prima.
controle over de media enzo
Het is Trump’s natte droom en ik vermoed dat Wilders er ook wel een harde plasser van krijgt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:27 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Een surinaams forum zoals mamjo.com is rechts-extreem ?
En ja, ik noemde ook fenixx.org
Maar ik verdedig niks, ik vraag waar zijn die gebleven.
Vrije spraak is namelijk ook de ruimte geven aan wat men niet bevalt.
Anders heeft het begrip vrije spraak totaal geen betekenis.
Vind ik dan althans, en met mij tig andere liberalen.
[..]
En men laat het gewoon gebeuren ?
Bepaalde groeperingen zoals het cidi vinden het blijkbaar allemaal prima.
controle over de media enzo
Daarmee zit ik eigenlijk ook een beetje in de knoopquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is Trump’s natte droom en ik vermoed dat Wilders er ook wel een harde plasser van krijgt.
Ja, dus????? Baudet heeft op dit gebied op dit moment niets te vertellen. Ollongren des te meer!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Met zo'n Baudet nog minder.
Wilde hij laatst het ontslag van weerman Hiemstra , toch ?
En als hij de grootste parij is dan gaat hij misschien de voorzitter van VNO ontslaan.
Hiddema is een jurist dus ik heb zo'n vermoeden dat hij wel weet wat censuur is en wat niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:09 schreef Discombobulate het volgende:
Dit is de hypocrisie van rechts. Als het om hunzelf gaat dan is de maat vol, maar ze willen wel anderen censureren. Neem Hdidema die een zaak begon tegen iemand omdat diegene wat gezegd had over hem dat 'm niet aanstond.
En het is besmettelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:11 schreef Nikonlover het volgende:
Censuur en propaganda zijn overal aanwezig in NL
https://www.bild.de/bild-(...)ionToLogin.bild.htmlquote:Erschreckend, wie viele nicht mehr ihre Meinung sagen
Ein Professor wird aus dem Hörsaal gemobbt, ein Ex-Minister kann nicht bei einer Veranstaltung aus seinem Buch vorlesen , im Internet herrscht ein Klima des Hasses – wer nicht der „richtigen“ Meinung ist, dem droht der Shitstorm.
https://www.focus.de/poli(...)gen_id_11258720.htmlquote:„Staat kapituliert vor Extremisten“: Linke verhindern De-Maizière-Lesung
Have you beaten your wife lately?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je verdedigt natuurlijk vrije haatuitingen van extreemrechtse lieden. In hoeverre ben je verweven met dat soort ?
Wanneer alt-right anderen van dingen loopt te beschuldigen weet je dat ze het zelf doen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:09 schreef Discombobulate het volgende:
[..]
Dit is de hypocrisie van rechts. Als het om hunzelf gaat dan is de maat vol, maar ze willen wel anderen censureren. Neem Hdidema die een zaak begon tegen iemand omdat diegene wat gezegd had over hem dat 'm niet aanstond.
Orwellongren is er ook zo een.quote:Op zondag 27 oktober 2019 07:42 schreef Hexagon het volgende:
Helaas hebben we in onze politiek inderdaad ook mensen die voor censuur zijn. Thierry Baudet bijvoorbeeld die ministers die kritiek op heb hebben via justitie het zwijgen wil opleggen en bestuurders die dingen zeggen die hij niet wil wil ontslaan. En nog wel meer van dat soort fratsen.
Welke voorbeelden van 'fake news' werden precies onthuld door Project Veritas?quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:29 schreef MangoTree het volgende:
Het topic van Project Veritas (over fake news feed CNN) was binnen 1 dag op slot op dit subforum en het is verboden om er in AMV POL over te posten terwijl het juist over inmenging van de politiek door de media gaat. Ook censuur.
Gelukkig mag dit nog welquote:Op zondag 27 oktober 2019 00:25 schreef Montagui het volgende:
Nog etwas aus Deutschland, Geen Bild abo, maar de titel zegt genoeg.
[..]
https://www.bild.de/bild-(...)ionToLogin.bild.html
Het zullen waarschijnlijk allemaal extreem rechtse gasten zijn met nazi sympathieen?
" Ein Professor" - Bernd Lucke (ALFA):
" Ex-Minister" - Thomas de Maiziere (CDU):
[..]
https://www.focus.de/poli(...)gen_id_11258720.html
Ik herinner me wel die keer toen Project Veritas fake news wilde genereren door een vrouw een lulverhaal te laten op hangen aan de Washington Post om daarmee een republikeinse kandidaat voor Senator een steuntje te geven. Daar zal hij het echter niet over hebben denk ik.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke voorbeelden van 'fake news' werden precies onthuld door Project Veritas?
Zie het gesloten topic.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Welke voorbeelden van 'fake news' werden precies onthuld door Project Veritas?
Heb ik gelezen. De grote baas van CNN zou geobsedeerd zijn door Trump en eisen dat zijn verslaggevers zich puur richten op de impeachment.quote:
Gewaagde samenvatting.quote:Op zondag 27 oktober 2019 09:50 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Heb ik gelezen. De grote baas van CNN zou geobsedeerd zijn door Trump en eisen dat zijn verslaggevers zich puur richten op de impeachment.
Maar hoe is dat fake news?
Ik weet niet of censuur toeneemt of dat het altijd al zo was, maar je kunt bepaalde dingen gewoon beter niet zeggen als je nog ergens aangenomen wilt worden of bijvoorbeeld heel bij je auto wilt komen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:20 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Censuur neemt niet zozeer toe. Grenzen worden meer opgezocht.
Mensen brullen maar wat raak tegenwoordig, waardoor de grenzen van meningsuiting onder druk staan, geraakt worden.
Er mag meer gezegd worden dan ooit en teveel mensen vinden dan ook maar dat ze het moeten brullen, gewoon omdat het kan.
Daardoor moet er nagedacht worden over hoe bewaken we de grenzen die er eigenlijk altijd al waren?
Is dat echt waar? Of gaat dat om bepaalde bewoordingen?quote:Op zondag 27 oktober 2019 10:34 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Ik weet niet of censuur toeneemt of dat het altijd al zo was, maar je kunt bepaalde dingen gewoon beter niet zeggen als je nog ergens aangenomen wilt worden of bijvoorbeeld heel bij je auto wilt komen.
In mijn beleving is dat voor een groot deel altijd al zo geweest. Leraren die openlijk over religie discussieerden bij ons op school en ons daar kritisch naar wilden laten kijken werden bedreigd. Dan praat je al over een jaar of 20 terug. Misschien dat die bedreigingen nu georganiseerder zijn of meer aan het licht komen. Maar het sfeertje van intimidatie rondom bepaalde gespreksonderwerpen is er altijd al geweest. Over migratie durfde niemand in die tijd eigenlijk te praten, in ieder geval niet onder mensen die ze niet kenden.
Nee, dat ging gewoon om kritiek op bepaalde religieuze gewoonten, dat een van de critici een lerares was zal ook niet geholpen hebben. Van die bedreigingen is bij mijn weten verder nooit wat gekomen, maar apart was het wel.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:08 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Is dat echt waar? Of gaat dat om bepaalde bewoordingen?
20 jaar terug waren best veel politieke partijen zwaar gekant tegen grootscheepse migratie. Dat konden ze zonder problemen uiten.
Een Jan Maat sprak zich nogal anders uit en dat ging over de grens.
Nu zou Jan Maat niet eens bovenmatig opvallen. De grens is opgerekt.
Jan Maat wel, veel andere partijen niet.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:16 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Nee, dat ging gewoon om kritiek op bepaalde religieuze gewoonten, dat een van de critici een lerares was zal ook niet geholpen hebben. Van die bedreigingen is bij mijn weten verder nooit wat gekomen, maar apart was het wel.
Kritiek op migratie was gewoon not done binnen het klaslokaal of bedrijf. Janmaat werd als een verachtelijk persoon gezien trouwens.
Wat hij ook was.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:16 schreef Solstice1 het volgende:
Janmaat werd als een verachtelijk persoon gezien trouwens.
Je moet zelf eens niet zo naïef doen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
[..]
Jan Maat wel, veel andere partijen niet.
Je moet niet net doen alsof er geen kritiek mogelijk was, het is altijd al over de toon gegaan.
Die nu vele malen ruimer is, zo ruim dat het de grenzen veelste vaak raakt of er zelfs overheen gaat.
Dit gaat niet om censuur. Dit gaat om gaan we niet verdomd ver over de grens?
Er bestaat geen complete vrijheid van meningsuiting. We leven samen, er zijn sociale consteucten bedoeld om het leefbaar te houden.
Je kan niet 'alles' zeggen zonder anderen te schaden.
Jan Maat werd levend verbrand door linkse stormtroepen.quote:Op zondag 27 oktober 2019 11:28 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Jan Maat wel, veel andere partijen niet.
Je moet niet net doen alsof er geen kritiek mogelijk was, het is altijd al over de toon gegaan.
Die nu vele malen ruimer is, zo ruim dat het de grenzen veelste vaak raakt of er zelfs overheen gaat.
Dit gaat niet om censuur. Dit gaat om gaan we niet verdomd ver over de grens?
Er bestaat geen complete vrijheid van meningsuiting. We leven samen, er zijn sociale consteucten bedoeld om het leefbaar te houden.
Je kan niet 'alles' zeggen zonder anderen te schaden.
Daar is niets naiefs aan.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:01 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Je moet zelf eens niet zo naïef doen.
Wel correct de feiten weergeven.quote:Op zondag 27 oktober 2019 12:32 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Jan Maat werd levend verbrand door linkse stormtroepen.
Hij was onzin aan het roepen, doe jij toch ook ?quote:De VS-ambassadeur in Nederland werd 30 jaar later nog tot leugenaar uitgemaakt door zoiets aan te stippen en moest op het matje komen. Censuur hoeft niet altijd van officiële kant te komen wil ik maar zeggen.
https://www.rtlnieuws.nl/(...)orry-tegen-nederlandquote:Pete Hoekstra, de nieuwe ambassadeur van de VS in Nederland, heeft excuses aangeboden voor zijn uitspraak dat er in Nederland no-gozones bestaan en dat hier politici in brand worden gestoken. Tegen de Telegraaf zegt Hoekstra: "Het was gewoon fout."
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |