Valt toch wel mee met complot enzo ?quote:
Je verdedigt natuurlijk vrije haatuitingen van extreemrechtse lieden. In hoeverre ben je verweven met dat soort ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:02 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met complot enzo ?
In de OP staan recente nieuwsberichten.
Ook hieruit blijkt dat het puur beleid is :
Volgens evaluatie van het effect van Europese EU richtlijnen voor sociale mediabedrijven lijken deze vooralsnog te wensen over te laten. Afgelopen september publiceerde het in Nederland gevestigde International Network Against Cyber Hate (INACH) een rapport over de werking van door de Europese Commissie (EC) ingestelde gedragscode op dit gebied. Hieruit bleek dat alleen Facebook “in toelaatbare mate” reageert op gebruikers die haatspraak rapporteren. Andere platforms, zoals YouTube, Twitter en Instagram, scoorden ondermaats.
De Nederlandse regering onderstreept steeds het belang van een gezamenlijke Europese EU aanpak van online haatspraak. De gedragscode van de EC is hier het meest relevante voorbeeld van, maar heeft in de praktijk schijnbaar niet het beoogde effect.
https://www.cidi.nl/duits(...)n-online-haatspraak/
Dus ja, als ik dan twee websites binnen een paar dagen kopje onder zie gaan dan krijg je dat soort vragen.
Want er zijn niet drie qantiljoen andere redenen voor websites om niet bereikbaar te zijn?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:02 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Valt toch wel mee met complot enzo ?
In de OP staan recente nieuwsberichten.
Ook hieruit blijkt dat het puur beleid is :
Volgens evaluatie van het effect van Europese EU richtlijnen voor sociale mediabedrijven lijken deze vooralsnog te wensen over te laten. Afgelopen september publiceerde het in Nederland gevestigde International Network Against Cyber Hate (INACH) een rapport over de werking van door de Europese Commissie (EC) ingestelde gedragscode op dit gebied. Hieruit bleek dat alleen Facebook “in toelaatbare mate” reageert op gebruikers die haatspraak rapporteren. Andere platforms, zoals YouTube, Twitter en Instagram, scoorden ondermaats.
De Nederlandse regering onderstreept steeds het belang van een gezamenlijke Europese EU aanpak van online haatspraak. De gedragscode van de EC is hier het meest relevante voorbeeld van, maar heeft in de praktijk schijnbaar niet het beoogde effect.
https://www.cidi.nl/duits(...)n-online-haatspraak/
Dus ja, als ik dan twee websites binnen een paar dagen kopje onder zie gaan dan krijg je dat soort vragen.
Met zo'n Baudet nog minder.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:14 schreef Montagui het volgende:
Met zo'n Ollongren weet je het nooit.
Die een groot voorstander was om de divi belasting af te schaffen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:31 schreef Bluesdude het volgende:
En als hij de grootste parij is dan gaat hij misschien de voorzitter van VNO ontslaan.
Dit topic gaat over censuur en Baudet heeft wel eens neigingen mensen die anders denken en zeggen dan hem de mond te snoeren door te straffen met baanverliesquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:00 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Die een groot voorstander was om de divi belasting af te schaffen.
Links zou zo'n felle uitspraak alleen maar hebben aangemoedigd, behalve als Baudet het zegt natuurlijk, dan deugt het opeens van geen kant.
Dit is de hypocrisie van rechts. Als het om hunzelf gaat dan is de maat vol, maar ze willen wel anderen censureren. Neem Hdidema die een zaak begon tegen iemand omdat diegene wat gezegd had over hem dat 'm niet aanstond.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:01 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Dit topic gaat over censuur en Baudet heeft wel eens neigingen mensen die anders denken en zeggen dan hem de mond te snoeren door te straffen met baanverlies
Een surinaams forum zoals mamjo.com is rechts-extreem ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:06 schreef Bluesdude het volgende:
Je verdedigt natuurlijk vrije haatuitingen van extreemrechtse lieden. In hoeverre ben je verweven met dat soort ?
En men laat het gewoon gebeuren ?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 19:46 schreef Vliegbaard het volgende:
Dat gebeurt overal in meer of mindere mate.
ah je laat je nazi-inborst zien.... dit topic gaat wat jou betreft over joden als een groot kwaad aanwijzen.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:27 schreef TomLuny het volgende:
Bepaalde groeperingen zoals het cidi vinden het blijkbaar allemaal prima.
controle over de media enzo
Het is Trump’s natte droom en ik vermoed dat Wilders er ook wel een harde plasser van krijgt.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:27 schreef TomLuny het volgende:
[..]
Een surinaams forum zoals mamjo.com is rechts-extreem ?
En ja, ik noemde ook fenixx.org
Maar ik verdedig niks, ik vraag waar zijn die gebleven.
Vrije spraak is namelijk ook de ruimte geven aan wat men niet bevalt.
Anders heeft het begrip vrije spraak totaal geen betekenis.
Vind ik dan althans, en met mij tig andere liberalen.
[..]
En men laat het gewoon gebeuren ?
Bepaalde groeperingen zoals het cidi vinden het blijkbaar allemaal prima.
controle over de media enzo
Daarmee zit ik eigenlijk ook een beetje in de knoopquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:33 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Het is Trump’s natte droom en ik vermoed dat Wilders er ook wel een harde plasser van krijgt.
Ja, dus????? Baudet heeft op dit gebied op dit moment niets te vertellen. Ollongren des te meer!quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:31 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Met zo'n Baudet nog minder.
Wilde hij laatst het ontslag van weerman Hiemstra , toch ?
En als hij de grootste parij is dan gaat hij misschien de voorzitter van VNO ontslaan.
Hiddema is een jurist dus ik heb zo'n vermoeden dat hij wel weet wat censuur is en wat niet.quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 21:09 schreef Discombobulate het volgende:
Dit is de hypocrisie van rechts. Als het om hunzelf gaat dan is de maat vol, maar ze willen wel anderen censureren. Neem Hdidema die een zaak begon tegen iemand omdat diegene wat gezegd had over hem dat 'm niet aanstond.
En het is besmettelijkquote:Op zaterdag 26 oktober 2019 22:11 schreef Nikonlover het volgende:
Censuur en propaganda zijn overal aanwezig in NL
https://www.bild.de/bild-(...)ionToLogin.bild.htmlquote:Erschreckend, wie viele nicht mehr ihre Meinung sagen
Ein Professor wird aus dem Hörsaal gemobbt, ein Ex-Minister kann nicht bei einer Veranstaltung aus seinem Buch vorlesen , im Internet herrscht ein Klima des Hasses – wer nicht der „richtigen“ Meinung ist, dem droht der Shitstorm.
https://www.focus.de/poli(...)gen_id_11258720.htmlquote:„Staat kapituliert vor Extremisten“: Linke verhindern De-Maizière-Lesung
Have you beaten your wife lately?quote:Op zaterdag 26 oktober 2019 20:06 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Je verdedigt natuurlijk vrije haatuitingen van extreemrechtse lieden. In hoeverre ben je verweven met dat soort ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |