Als we prijzen zien voor een club waar op zaterdag alleen worden toegelaten, dan betalen we zo'n 80 euro.
Dat is wel OK voor een keer maar geeft ons het gevoel dat we voornamelijk oudere stellen gaan zien daar die een baan of banen hebben en voor wie 80 euro niet veel is.
Zo'n club waar zaterdags ook mannen alleen komen is weliswaar goedkoper maar is ons (nog) wat te heftig.
Ervaringen?
quote:Doe eens een wilde gok...
Op zaterdag 11 januari 2003 14:44 schreef hallo_mensen het volgende:
wat hebbie daar te zoeken
quote:alleen voor de drank natuurlijk, wat denk je
Op zaterdag 11 januari 2003 14:44 schreef hallo_mensen het volgende:
wat hebbie daar te zoeken
Als je binnenkort wel gaat, vertel nog eens hoe het was.
Nu nog uitzoeken wat de dame aan moet om niet uit de toon te vallen. We zijn niet van die wilde types maar om de zoveeltijd willen we eens iets nieuws proberen om de kick er in te houden door de jaren heen.
De club die we hebben uitgezocht adverteerd met "erotisch uitgaan", dat klinkt al wat beschaafder!
http://web.inter.nl.net/users/N.Leeuwis/cl_index.htm
Hoe de leeftijden zijn hangt een beetje van de club af, maar in princiepe loopt er in parenclubs vanalles rond, van 18 tot 60......
65 euro's all in
mijn persoonlijke aanrader
quote:Vind je echt????
Op zaterdag 18 januari 2003 16:47 schreef harrie1 het volgende:
hoi ik hoop dat je het leuk gehad hebt
zo niet kijk eens bij countryclub.nl
deze club is erg gezellig
iedereen is ontspannen en hier vind je zeker geen jagers (erg irritant)
er zijn erg veel clubs zoals je waarschijnlijk weet maar deze is echt bijzonder
fun42 is leuk als je erg uitziet als een fotomodel
de leeftijden verschillen wel eens van week tot week
maar loopt tussen de 18 en 50+
zaterdags meestal oudere jongeren (30ers)
lekker eten alle soorten drank sauna's optredens ect ect
niet duur en nooit maar dan ook nooit ruzie zoals in de kroegen!!!!!65 euro's all in
mijn persoonlijke aanrader
Ben er 1 keer geweest, practige club, op de club zelf niets aan te merken, aardig personeel alles erop en eraan.
Maar ik vond het dodelijk saai..........
Maarja misschien hebben we wel een verkeerde avond getroffen.....
quote:Heb je het nu over die countryclub of over Fun4two?
Op zaterdag 18 januari 2003 20:46 schreef erodome het volgende:
Vind je echt????
Ben er 1 keer geweest, practige club, op de club zelf niets aan te merken, aardig personeel alles erop en eraan.
Maar ik vond het dodelijk saai..........
Maarja misschien hebben we wel een verkeerde avond getroffen.....
Je eerste ervaring kan je dan ook het beste opdoen bij fun4two!
Hier zie je trouwens wat er te beleven valt
http://www.fun4two.nl/nl/krant.html
In maart gaan ze rijden met de "wipexpress"
quote:Ik heb het over de NCC, fun4two kan je veel dingen van zeggen, maar saai hoort daar niet bij
Op zaterdag 18 januari 2003 23:59 schreef scanman01 het volgende:[..]
Heb je het nu over die countryclub of over Fun4two?
Hoe werkt dat dan? Je komt daar aan en dan word je aan de deur afgewezen omdat je te lelijk bent ofzoquote:Op vrijdag 28 januari 2005 11:51 schreef erodome het volgende:
Tja ze doen aan discriminatie wbt uiterlijk, maar dat recht hebben ze, het is hun zaak he en veel mensen vinden dat beleid heel erg prettig, vandaar ook dat ze het zo goed kunnen maken, want fun4two is nooit leeg, die is altijd tot aan de nok toe vol...
Mits je er fatsoenlijk bij loopt is er niet zo heel veel aan de hand. Het is echt niet zo dat iedereen in de fun eruit ziet als Karen Mulder ofzo...quote:Op vrijdag 28 januari 2005 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Dus het kan voorkomen dat je er 200 kilometer voor rijdt met de auto... en daar aangekomen zo weer 200 kilometer door kunt rijden naar huis? Lekker dan...
Ik weet niet wat jij duur vindt... Ik vind het wel meevallen.quote:Op zaterdag 29 januari 2005 21:55 schreef KonnieKipke het volgende:
De Fun 4 Two ziet er mooi uit. Maar is het niet onwijs duur om daar te vertoeven? Ik zou er wel aan moeten wennen om daar met mn pik fier vooruit rond te lopen. Anderszins vraag ik me af of ik niet te jaloers zou zijn om met een vriendin daar te komen.
Er gebeurt wel meer...quote:Op zaterdag 29 januari 2005 22:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Hoe gaan sommige mannen en vrouwen er mee om als hun vriend(in) hartstochtelijk met een ander zit te zoenen?
Drentequote:Op zaterdag 11 januari 2003 18:45 schreef erodome het volgende:
Hier staan ook veel parenclubs, moet je maar even zien of er wat tussen staat...quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:53 schreef Luger het volgende:
[..]
Drente
Er zijn geen clubs bekend in Drente
ttsss te oud ..quote:Op dinsdag 8 februari 2005 21:20 schreef cleany het volgende:
we hebben het er ook wel over gehad...geen van ons tweeen is bi, maar partnerruil als we echt een stel hebben gevonden die we allebei leuk vinden, hebben we wel besproken en zo ook een parenclub, maar ook wij vragen ons af of de mensen niet wat te oud zijn en we willen (hoe lullig het ook klinkt) geen partners die echt onder doen voor ons.
orgie zolder ook goedquote:Op woensdag 9 februari 2005 03:38 schreef Stretto het volgende:
Kunnen dit soort topics niet in die sexkelder oid?![]()
Hoezo, parenclubs zijn redelijk gewoongoed hoor, niets aparts aan meer tegenwoordigquote:Op woensdag 9 februari 2005 03:38 schreef Stretto het volgende:
Kunnen dit soort topics niet in die sexkelder oid?![]()
Dat vinden wijquote:Op woensdag 9 februari 2005 12:02 schreef erodome het volgende:
[..]
Hoezo, parenclubs zijn redelijk gewoongoed hoor, niets aparts aan meer tegenwoordig
quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:22 schreef erodome het volgende:
Nou ja, ik wil nog een keer een parenclub meet organiseren, maar dan moet er wel animo voor zijn, mannen alleen hebben pech, alleen voor stellen
Daar ben ik het zeker mee eens! Het was ook echt iets wat me al heel snel opviel!quote:Op donderdag 10 februari 2005 04:07 schreef McReal het volgende:
1 van de verschillen van gewoon op stap gaan en erotisch op stap gaan (fata) is dat de sfeer veel beter is , het lijkt wel of de mensen meer respect voor elkaar hebben
Nee, we zijn nog nooit naar een parenclub geweest, maar fantaseren er wel over...quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:24 schreef Angel_1983 het volgende:
@ Konniekipke: Voordat we naar de Fata gingen hadden we al vaker met haar gesext.... In het begin was het erg vreemd mijn vriend met haar bezig te zien...dat zal ik niet ontkennen, maar nu heb ik er geen problemen mee!
Maar ik zelf vind het heerlijk om met haar te sexen dus dat maakt t misschien weer wat makkelijker
Wij wonen ook ongeveer 10 minuutjes van de Fata vandaan! Grappig!
Zijn jullie al eens bij Fata geweest?? En hoe oud zijn jij en je vriendin als ik vragen mag?wie weet Fokmeeting!
Amstelveen. Ik zal het balletje eens opgooienquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:17 schreef Angel_1983 het volgende:
Ik heb al zo vaak hier geroepen hoe leuk het is dat dat denk ik wel duidelijk is nu
Ik ben 21 (22 in April) en mijn vriend 26.
Wie weet kunnen we wel een keer dubbel-daten.
Waar in Amsterdam wonen jullie??
Het is eigenlijk compleet het tegenovergestelde van het beeld dat jij in je hoofd hebt!quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n club? Mijn eerste ingeving is 15 opgehitste stellen die op het punt staan andere partners te gaan bespringen.
Zo is het gelukkig niet....quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n club? Mijn eerste ingeving is 15 opgehitste stellen die op het punt staan andere partners te gaan bespringen.
Cool, mijn vrouw en ik melden ons alvast aan!quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:22 schreef erodome het volgende:
Nou ja, ik wil nog een keer een parenclub meet organiseren, maar dan moet er wel animo voor zijn, mannen alleen hebben pech, alleen voor stellen
Pfff kinderachtig!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:23 schreef Luger het volgende:
Foto gezien en gelijk kan ze opeens niet meer.
Afgelopen vrijdag geweest naar de Fata (sexplosie) .quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:26 schreef Angel_1983 het volgende:
ik bedoel dat het jammer is dat er geen ervaringen etc meer worden uitgewisseld...
heb het niet over het eventueel meeten
Daar zijn wij nog niet aan toe dat we ook gaan thuisdaten .quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:54 schreef erodome het volgende:
Als wij leuke mensen ontmoeten tegen sluitingstijd dan nemen we ze gewoon mee naar huis
Mijn interesse is al gewektquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:06 schreef Aventura het volgende:
Zullen we privézaken verder ook privé uitvechten alsjeblieft?
Ik weet niet wat jij mooi of lelijk vind...quote:Op dinsdag 29 maart 2005 01:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Komen daar nu echt alleen heel erg lelijke mensen?
Helemaal waar, en op zaterdag zie je steeds meer jonger publiek van in de 20. Allebij loopt er rond in de 70 maar veel meer tussen de 20 en 40. Maar zien is geloven, gewoon een keer doen is echt de moeite waard.quote:Op dinsdag 29 maart 2005 03:47 schreef McReal het volgende:
[..]
Ik weet niet wat jij mooi of lelijk vind...
Mijn ervaring is dat er mensen komen die ik ook kan tegen komen in de binnenstad als ik er kom op een zaterdag middag
van 18 jaar tot 70 jaar
Vertel.... hoe was het en wat is er allemaal gebeurd?quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:04 schreef erodome het volgende:
Nope, niet naar parenclub geweest, maar naar prive feest geweest afgelopen weekend...
Lijkt me dikke pret.quote:Op woensdag 30 maart 2005 21:53 schreef erodome het volgende:
Het was heel leuk en er is een hoop gebeurt
Serieus, vindt het niet zo nodig in details te treden aangezien ik niet de enige was daar he, maar laten we het erop houden dat ik heerlijk heb genoten en weereens wat met een vrouwtje heb gedaan, dat werd wel weereens hoog tijd(mag van mij elke week wel, grinnik).
Prive feestjes zijn uiteindelijk wat meer op sex gericht dan een parenclub is, is ook weleens leuk voor de afwisseling, lekker in een orgie meedoen.
We waren om 7 uur s'ochtens thuis, dat zegt wel genoeg denk ik
Dat lijkt je wel lekker om te roeren in het zaad van je voorganger?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:26 schreef shaun81 het volgende:
Hmmm kenden ik maar wat personen als erodome
Euhhhhh, dacht het niet he, in zaad roeren van je voorganger, weleens van veilige sex gehoort?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat lijkt je wel lekker om te roeren in het zaad van je voorganger?
Oh doe mij z'on vriendin..quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:28 schreef MisterLovaLova het volgende:
Prive feestjes / Thuisfeestjes zijn zeker lekker, hebben nu ook een vriendin waar we om de 3 tot 4 weken wel een thuisfeestje mee houden![]()
![]()
Of met z'n allen naar de club!!!
tsja daar zal het wel aan liggen...........quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:17 schreef Eliminator20 het volgende:
Ja sorry aventura.
Het is nogal een schok als je je ex ineens dat soort praktijken ziet doen
Haha, betere gevonden...quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:59 schreef MisterLovaLova het volgende:
[..]
tsja daar zal het wel aan liggen...........![]()
op zoek naar een ander dan maar![]()
Das toch niet zo moeilijk? en je hoeft er niet eens zo hard naar te zoeken. DAT zijn nou volgens mij de dingen die hier gepost moeten worden!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:26 schreef shaun81 het volgende:
Hmmm kenden ik maar wat personen als erodome
Joh, jongeren doen ook aan sex.quote:Op maandag 25 april 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
En het was hem opgevallen dat er toch behoorlijk wat 'jonge' mensen waren. Allemaal ergens tussen eind twintig en eind dertig.
Ik wou al zeggen.. Ik herken die Avatar ergens vanquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:06 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Haha, betere gevonden...
Je komt jezelf nog wel eens tegen Marco![]()
Wat doen jullie dan in een parenclub? Aan de bar drinken?quote:Op maandag 25 april 2005 17:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Joh, jongeren doen ook aan sex.Snap ook niet waarom iedereen bij parenclubs direct aan uitgezakte 50'ers denkt.
Wij zijn 21 & 25 en doen het af en toe sinds een paar jaar en het bevalt prima.
We doen overigens niet aan parenruil e.d.
je hoeft niet alleen te kiezen tussen parenruil en drinken aan de bar hoor. er kan zoveel meer.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:47 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan in een parenclub? Aan de bar drinken?
Ik lees dat we nog een kenner in huis hebbenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:00 schreef bofneger het volgende:
De fata....
Leuk bad, leuke sfeer, geen verplichtingen, mooie mensen weet je wel....![]()
Zou je het ook leuk vinden als je vriendin word uitgehold door zo'n grote (bof)neger, met een leuter van 30 cm?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:58 schreef shaun81 het volgende:
lijkt me gezellie met paar stellen en dames ergens af te spreken in club of prive feestje
Stond erbij en ik keer er naarquote:Op donderdag 28 april 2005 10:25 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Zou je het ook leuk vinden als je vriendin word uitgehold door zo'n grote (bof)neger, met een leuter van 30 cm?
vind het eigenlijk maar raar dat je zo jong al naar dat soort dingen gaat. Wellicht ligt het aan het feit dat ik student ben, maar ik kan me echt niet verplaatsen in leeftijdsgenoten die nu al naar een parenclub gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:17 schreef Angel_1983 het volgende:
Ik heb al zo vaak hier geroepen hoe leuk het is dat dat denk ik wel duidelijk is nu
Ik ben 21 (22 in April) en mijn vriend 26.
Wie weet kunnen we wel een keer dubbel-daten.
Waar in Amsterdam wonen jullie??
Is het zelfde als student zijnde en kijken naar leeftijdsgenoten of oud klasgenoten met kinderen.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:29 schreef TYP het volgende:
vind het eigenlijk maar raar dat je zo jong al naar dat soort dingen gaat. Wellicht ligt het aan het feit dat ik student ben, maar ik kan me echt niet verplaatsen in leeftijdsgenoten die nu al naar een parenclub gaan.
Oh, ik wel hoor. Ik vind dat wel leuk, ergens.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:29 schreef TYP het volgende:
[..]
vind het eigenlijk maar raar dat je zo jong al naar dat soort dingen gaat. Wellicht ligt het aan het feit dat ik student ben, maar ik kan me echt niet verplaatsen in leeftijdsgenoten die nu al naar een parenclub gaan.
helpt meequote:Op donderdag 28 april 2005 16:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh, ik wel hoor. Ik vind dat wel leuk, ergens.
Ik zou er ook wel eens heen willen, gewoon om te kijken hoe het is. Beetje rondkijken, sfeer proeven. Maar ik voel er weinig voor om met andere mensen dan mijn vriend te gaan vozen, en het vooruitzicht hele oude flubberlijven samen bezig te zien, houdt me ook een beetje tegen. De ontspannen sfeer die hierboven wordt beschreven spreekt me dan wel weer aan. Dus ik kontendraai nog eventjes door.
Ok, ik doe ook maar een poging dit topic weer een beetje terug naar het niveau te helpen...
Mwaw, niet mijn ervaring, ben dan al wel een tijdje niet geweest, maar zo was het nooit in ieder geval....quote:Op donderdag 28 april 2005 23:02 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik ken de gogonuts als een snuif, slik en alcohol tent, maar misschien heb ik het verkeerd..
Ik durf eigenlijk wel met zekerheid te zeggen dat mijn vriendin en ik worden toegelaten. Dat klinkt natuurlijk wel een beetje arrogant om zo te zeggen.quote:Op maandag 2 mei 2005 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
naar wat ik heb begrepen is de fun4two wel alleen weggelegd voor de 'mooie mensen' onder ons.
ze voeren een streng deurbeleid en kunnen je gewoon zonder pardon weer wegsturen.
van horen zeggen he
ik heb gehoord ook trouwens dat het daar allemaal wel meevalt qua geweldigheid enzo
Joe was die gangbang?quote:Op donderdag 28 april 2005 22:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben dus naar die gangbang van Monique geweest en daar houden ze idd ook parenavonden en de sfeer is echt geweldig daar en de locatie is echt super mooi
Echt hele mooie locatie, alles is erg goed georganiseerd enzo en er is inderdaad geen bubbelbad of zwembad ofzo, maar wel een stoombad en douches waar je ook je gang kunt gaan
En het is inderdaad niet duur om daar heen te gaan
Ze lijkt er trouwens wel verdacht veel opquote:Op maandag 2 mei 2005 18:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je vriendin op je avatar lijkt, denk ik dat je inderdaad er zo inkomt
Haha, wanneer gaan jullie?quote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:30 schreef JamesBond007 het volgende:
[..]
Ze lijkt er trouwens wel verdacht veel op![]()
Vertel eens wat uitgebreider? Hoe was het? Hoe ervaarde je het? etcquote:Op dinsdag 3 mei 2005 11:26 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Helemaal geweldig en de volgende keer ben ik er weer bij
voeg me maar ff toe op msn, vertel ik het daar welquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:21 schreef oncrea het volgende:
[..]
Vertel eens wat uitgebreider? Hoe was het? Hoe ervaarde je het? etc
heb je msn al geinstalleerd? Zonee, download het dan op www.msn.nl en dan kan je me toevoegen op het e-mailadres dat in me profiel staatquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:28 schreef oncrea het volgende:
Sylvana wil ik best doen maar hoe?
gedaanquote:Op dinsdag 3 mei 2005 19:56 schreef Sylvana het volgende:
[..]
heb je msn al geinstalleerd? Zonee, download het dan op www.msn.nl en dan kan je me toevoegen op het e-mailadres dat in me profiel staat
Hier hebben wij niet zulke goede ervaringen mee helaasquote:De NCC hebben we ook nog, mooie club, heet nu monique's parenclub volgens mij???
De club zelf is erg mooi en heeft vele leuke accesoires, leuke thema kamers, loveswing, gynacologenstoel en dat soort leuk spul, maar dat maakt deze club misschien iets minder geschikt als lage drempel club voor de nieuwschierigen onder ons(alhoewel het de nieuwschierigheid goed kan bevredigen als de sfeer daar is, grinnik ).
Het spijt me, ik ben een beetje melig
Het mist wat om in te spetteren, geen bubbelbad, geen zwembad, wel sauna's(ik hou nu eenmaal van spetteren ).
Groot voordeel, voordelige club, vrijdags 25 euro per paar, zaterdags 65 euro per paar.
Om te beginnen;een boerderij hoeven we niet te huren,we hebben 4 jaar geleden zelf een boerderij gekocht die we helemaal hebben verbouwd.quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
je kunt altijd nog thuisdaten ofzo of je eigen prive feestje bouwen en volgens mij zijn er zelfs sites waarbij je met koppels een boerderij af kunt huren om daar je eigen feestje te bouwen.
Drempelvrees is logisch hoor hebben wij ook gehad en denk dat ik het eind mei ook wel weer wat zal hebben aangezien het alweer een tijdje geleden is.
Als je echt naar een club zou willen dan zou ik gewoon alles eens na lopen en het één en ander na vragen, dat hoor je het zelf.
En als je naar clubs gaat waar echt alleen koppels binnen mogen dan heb je daar echt geen last van.
Er zijn heel veel clubs waar alleenstaande mannen niet binnen mogen en de vele andere kennen mestal een max aan mannen alleen, want als er drommen mannen zijn blijven de stellen weg en dan is er van je parenclubidee niets meer over...quote:Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Ben er als stel zijnde WEL op bedacht dat als je naar boven gaat,er drommen geile mannen jullie 'achtervolgen'.
Iets wat veelvuldig gebeurd in die clubs(heb ik althans gelezen op verschillende sites,en dan gaat het om ervaringen van bezoekers van diversen clubs).
Dat houdt ons dan ook tegen om eens te gaan kijken,opdringerig gedoe werkt niet voor ons.......![]()
We gunnen elkaar veel dus jaloers zijn tov de ander is er denk ik niet bij voor ons.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Een neutrale plek is idd ook helemaal geen slecht idee hoor omdat ook beide koppels na afloop gewoon beide hun eigen weg weer ingaan.
Waar zien jullie nog het meest tegen op Scuferia_Mark?
Onderlinge afspraken zijn wel noodzakelijk hoor btw zodat alles duidelijk is, leg je eigen grenzen.
Wat ik altijd een fijne regel vind is nog steeds dat in een club en in het swingers gebeuren echt nee nee is.
waar ik altijd enorm tegenop zag was idd met wat voor mensen heb je te maken, gaat het wel klikken enz enz .
Meestal gingen we chatten en daar kon je wel al het één en ander uihalen met vervolgens als daar de klik al zat een bv telefoongesprek en cammen zodat je ook weet ofdat het serieuze mensen zijn en geen mensen die een geintje uit willen halen.
Vaak spraken wij ook gewoon af in een club, viel het in het echt dan toch ietwat tegen,kon je toch nog een leuke avond in de club hebben.
waar wij ook altijd wel gebruik van maakten waren de chattersmeetings, dan ontmoet je in 1 keer allemaal chatters die in het zelfde geintereseerd zijn en die je al iets kent vanwege de chat, vaak vonden wij daarin ook de drempel al wat lager.
maar stel je vragen maar hoor dan probeer ik ook wel antwoord te geven
bij de showboat mogen altijd alleenstaande mannen naar binnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:17 schreef erodome het volgende:
maar teruggaan naar showboat op een dag dat er mannen alleen binnen mogen zal je ons niet snel zien doen.
Altijd handelen met respect naar elkaar,zeker in die 'situaties' omdat je toch pritty intiem bent dan met elkaar he!(hecht ik persoonlijk zeer veel waarde aan).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:17 schreef erodome het volgende:
Scuderia_Mark, in dat geval heeft de club niet gereageerd, wij hebben het zelf ook niet aangegeven hoor, maar teruggaan naar showboat op een dag dat er mannen alleen binnen mogen zal je ons niet snel zien doen.
Maar Scuderia_Mark, dit beeld van alleenstaande mannen verdwijnt onmiddelijk als je naar een parenavond gaat, dan mogen er geen mannen alleen in, zijn alle mannen die er zijn met hun vrouw en he, dan kunnen ze zichzelf ineens WEL gedragen
Dan kom je ineens de situatie tegen waar we het juist ove hebben, nee = nee, wat meestal is een kleine hint al meer dan genoeg, mensen polsen netjes en vriendelijk, mensen dringen zich niet op en dan is de avond ineens totaal anders.
Je zit niet op te letten of er een horde mannen achter je aan komt, je hoeft je geen zorgen te maken als je heel vlak langs iemand heen moet, je kan je vrij bewegen en vrij doen, je kan bij wijze van spreken op de bank midden tussen andere mensen bezig gaan en met 1 blik vertellen dat je alleen maar gezien wil worden op dat moment.
Dat is de sfeer in een parenclub zonder alleenstaande mannen, nu zijn niet alle clubs met alleenstaande mannen even erg en ik geloof dat showboat vlak daarna ook maatregelen heeft genomen omdat het te erg werd, maar alleenstaande mannen blijf ik persoonlijk vaak irritant vinden.
Waarom, ze betalen een aardig bedrag om binnen te komen en gedragen zich alsof ze voor een hoer betaald hebben, ware het niet dat ik geen dienstverlenende instantie ben en ook een aardig bedrag heb betaald om lekker uit te kunnen gaan.
Wat wij hier altijd beetje als "regel"hebben is dat het moet klikken met alle 4, dus als iemand van ons 4en iemand niet ziet zitten gaat het hele "feest"niet door.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:43 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Altijd handelen met respect naar elkaar,zeker in die 'situaties' omdat je toch pritty intiem bent dan met elkaar he!(hecht ik persoonlijk zeer veel waarde aan).
Gekke vraag misschien,maar wat als je een koppel daar tegen komt,het klikt,maar op fysiek gebied vind je maar een van de 2 aantrekkelijk?
Je kan dan toch moeilijk tegen zo'n koppel zeggen dat de een wel mee mag doen en de ander niet.......of wel?![]()
Kan me bij parenclubs nog totaal niks voorstellen eerlijk gezegd,grinn.![]()
Dat ligt er heel erg aan, je heb paren die apart van elkaar sexen en paren die alleen met elkaar sexen, maar dat weet je snel zat.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:43 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Altijd handelen met respect naar elkaar,zeker in die 'situaties' omdat je toch pritty intiem bent dan met elkaar he!(hecht ik persoonlijk zeer veel waarde aan).
Gekke vraag misschien,maar wat als je een koppel daar tegen komt,het klikt,maar op fysiek gebied vind je maar een van de 2 aantrekkelijk?
Je kan dan toch moeilijk tegen zo'n koppel zeggen dat de een wel mee mag doen en de ander niet.......of wel?![]()
Kan me bij parenclubs nog totaal niks voorstellen eerlijk gezegd,grinn.![]()
Op die manier kan de helft van fok niet mee, wordt wel een beperkte meetingquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:05 schreef erodome het volgende:
fata zonder mannen alleen,
Mee eens of niet mensen?
Of je gaat met iemand mee natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef Sylvana het volgende:
ik ben sinds vandaag weer vrijgezel, dus parenavonden zitten er voorlopig niet meer in
Ja dat vraag ik me toch af he. Wat moet je nou, als fok!ker helemaal lekker gemaakt door alle verhalen dat het zo fijn rielekst uitgaan is in van die parenclubs, en je denkt: He! Dat lijkt me wel wat! Kan je ook es uitgaan ZONDER dat je als een dik pond gehakt wordt behandeld. Leuk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef Sylvana het volgende:
ik ben sinds vandaag weer vrijgezel, dus parenavonden zitten er voorlopig niet meer in
Alleenstaande dames zijn altijd meer dan welkom, betalen erg weinig of zelfs niets om binnen te komen, worden op handen gedragen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:21 schreef Baka_neko het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me toch af he. Wat moet je nou, als fok!ker helemaal lekker gemaakt door alle verhalen dat het zo fijn rielekst uitgaan is in van die parenclubs, en je denkt: He! Dat lijkt me wel wat! Kan je ook es uitgaan ZONDER dat je als een dik pond gehakt wordt behandeld. Leuk!![]()
Maar je bent geen stel?En ook geen kansloze vrijgezelle man die zn hoofd tussen erodome en haar lief steekt?
Dat is toch discriminatie naar alle mensen toe die geen stel zijn, en in een leuke sfeer uit willen........![]()
* Baka_neko is een beetje jaloers geworden op alle mensen die elk weekend een dikke fuifavond hebben in een parenclub. Zelf wordt zij nog steeds regelmatig onbeleefd bij haar kont gegrepen in een pub, vandaar.
Nee, dat lijkt me ook niks. Kom je daar een beetje alleen.. hallooww, maar ik zou er best wel eens naar toe willen.!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:12 schreef Sylvana het volgende:
ja, ik weet dat alleenstaande dames wel welkom zijn op een parenavond, maar het lijkt mij gewoon niks om als vrijgezel naar een PARENavond te gaan
Veel plezier en we horen wel hoe je het vond om na zo'n lange tijd weer te gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:Zaterdag gaan we eindelijk weer eens clubben
![]()
we hebben er zin in, die middag nog even lekker shoppen kijken of we nog wat spannends kunnen vinden
En dan sávonds naar belgië, waar we in de club een théma avondje hebben dus wel zo leuk en spannend.
Hopelijk zijn we het snel weer beetje "gewoon";) Want het toch alweer eventjes geleden (feb 2004)
Is dat wel betrouwbaar?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Paperclipjes je zou misschien eens kunnen kijken op een site van een club daar heb je wel eens stukjes staan van mensen die geweest zijn en hoe die het ervaren hebben, het is niet op elke site maar ik kan me wel herinneren dat ik zoiets daar wel eens gelezen heb.
Fata heeft inmiddels maar 1 ruime bubbelbad , dat bubbelbad wat achterin ligt is omgetovert tot lounchroom (viproom), je kunt er geen eten meer krijgen , alleen drinkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:17 schreef erodome het volgende:
Gogonuts heeft veel faciliteiten erbij, bubbelbad, gewoon zwembad, sauna, turks stoombad, ligdouche, dus daar zit je wat dat soort dingen erg goed en weet je zeker dat je je vermaakt ook al seks je helemaal niets, leuke blokhutten buiten die op slot kunnen(voor als je je wilt terugtrekken) en er stond altijd een massagetafel...
Fata heeft 2 overheerlijke ruime bubbelbaden en een turks stoombad, verder leuke kamers...
Leuke club...
Fun4tw ken ik niet persoonlijk...
ik vraag me af welke club dat was, en wat er zo verkeerd bevallen is..?quote:Op zondag 23 oktober 2005 16:47 schreef Oksel het volgende:
Tja.. ik zou graag weer eens gaan, maar de laatste keer waren we in een foute club, en vond mijn vriendin het niet zo tof.. dus eerst maar eens zorgen dat ik haar weer enthousiast krijg..
Ow, was in Australie..quote:Op zondag 23 oktober 2005 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
ik vraag me af welke club dat was, en wat er zo verkeerd bevallen is..?
Is dit nou een sexhuis of parenclub?quote:Hier is één van de relaxruimten alwaar U zich tezamen met een van onze hostessen terug kunt trekken in absolute privésferen.
KONINGS!quote:Op maandag 24 oktober 2005 18:25 schreef IkWilbert het volgende:
hier een docu over fun 4 two en parenclubs in het algemeen. Erg leuk om te zien![]()
http://www.rutgerleertstappen.nl/aflevering5.htm
En wat extra filmpjes:
http://www.rutgerleertstappen.nl/?page_id=73
op de openingspagina van de site spreekt men al over een "mens club"..... gewoon een sekshuisje dusquote:Op maandag 24 oktober 2005 10:23 schreef EnniroC het volgende:
Nu praten ze op die site over
[..]
Is dit nou een sexhuis of parenclub?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |