abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 11 januari 2003 @ 14:19:29 #1
44334 MrFokMan
From me, with love
pi_7837889
We (vriendin en ik) willen naar een parenclub om eens te kijken hoe het is. Lijkt ons wel opwindend namelijk.

Als we prijzen zien voor een club waar op zaterdag alleen worden toegelaten, dan betalen we zo'n 80 euro.

Dat is wel OK voor een keer maar geeft ons het gevoel dat we voornamelijk oudere stellen gaan zien daar die een baan of banen hebben en voor wie 80 euro niet veel is.

Zo'n club waar zaterdags ook mannen alleen komen is weliswaar goedkoper maar is ons (nog) wat te heftig.

Ervaringen?

Spreek vrijmoedig, maar misbruik nooit mijn naam
pi_7838155
wat hebbie daar te zoeken
046
Dank aan Yeahinho
  zaterdag 11 januari 2003 @ 14:46:08 #3
10583 Fokkie
Officieel konijnentrainer
pi_7838181
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 14:44 schreef hallo_mensen het volgende:
Doe eens een wilde gok...
"Van voor naar achter, van links naar TON"
pi_7838505
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 14:44 schreef hallo_mensen het volgende:
alleen voor de drank natuurlijk, wat denk je
yankee charlie dinges
  zaterdag 11 januari 2003 @ 15:19:34 #5
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7838598
Het lijkt ons ook bijzonder spannend, maar de drempelvrees is nog steeds aanwezig. Ik denk dat je in ieder geval naar een club moet gaan waar het die avond alleen voor paren is. Als mannen alleen ook worden toegelaten heb je echt een enorm overschot aan mannen volgens mij. En wat ik heb begrepen is de prijs all in. Dus drankjes en hapjes zitten daar bij inbegrepen, wat het meteen weer niet zo heel erg duur maakt toch?
Het leuke aan zo'n parenclub is dat er niets hoeft. Je kunt gewoon de hele avond alleen maar kijken bijvoorbeeld. Ook kun je afspreken dat je het alleen met je eigen partner doet. Alles is mogelijk en vooral de eerste keer lijkt het me verstandig dat je niet meteen 'in het diepe duikt'.
Wij gaan vast nog wel een keer, maar de vraag is wanneer.

Als je binnenkort wel gaat, vertel nog eens hoe het was.

My soul is painted like the wings of butterflies
  zaterdag 11 januari 2003 @ 17:23:03 #6
44334 MrFokMan
From me, with love
pi_7840311
We gaan volgende week, en inderdaad op een paren-only avond om niet besprongen te worden door alleengaande heren.

Nu nog uitzoeken wat de dame aan moet om niet uit de toon te vallen. We zijn niet van die wilde types maar om de zoveeltijd willen we eens iets nieuws proberen om de kick er in te houden door de jaren heen.

De club die we hebben uitgezocht adverteerd met "erotisch uitgaan", dat klinkt al wat beschaafder!

Spreek vrijmoedig, maar misbruik nooit mijn naam
pi_7841540
Voor wie wil weten welke clubs waar zitten, wat voor faciliteiten er zijn, hoeveel het kost en de meningen van gewone bezoekers over de betreffende club........

http://web.inter.nl.net/users/N.Leeuwis/cl_index.htm

Hoe de leeftijden zijn hangt een beetje van de club af, maar in princiepe loopt er in parenclubs vanalles rond, van 18 tot 60......

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_7841924
Ik ben er nog niet geweest, maar zag laatst een filmpje over Fun4Two, en daar liep inderdaad elke leeftijd rond, een paar aantrekkelijke dames gezien, maar een boel niet aantrekkelijke
Ik zou ook naar een paren avond gaan als ik ooit ernaartoe ga. Bij een boel parenclubs zie je dat alleenstaande mannen 150 euro moeten betalen. Vind ik eigenlijk dan verkapte prostitutie, maar ja Vrouwens mogen er vaak goedkoper of gratis in. Stellen betalen zo rond de 80 euro.
Maar veel plezier, zeg even wat je ervan vond, vriendin en ik zijn erg benieuwd.
pi_7972194
hoi ik hoop dat je het leuk gehad hebt
zo niet kijk eens bij countryclub.nl
deze club is erg gezellig
iedereen is ontspannen en hier vind je zeker geen jagers (erg irritant)
er zijn erg veel clubs zoals je waarschijnlijk weet maar deze is echt bijzonder
fun42 is leuk als je erg uitziet als een fotomodel
de leeftijden verschillen wel eens van week tot week
maar loopt tussen de 18 en 50+
zaterdags meestal oudere jongeren (30ers)
lekker eten alle soorten drank sauna's optredens ect ect
niet duur en nooit maar dan ook nooit ruzie zoals in de kroegen!!!!!

65 euro's all in
mijn persoonlijke aanrader

pi_7976148
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 16:47 schreef harrie1 het volgende:
hoi ik hoop dat je het leuk gehad hebt
zo niet kijk eens bij countryclub.nl
deze club is erg gezellig
iedereen is ontspannen en hier vind je zeker geen jagers (erg irritant)
er zijn erg veel clubs zoals je waarschijnlijk weet maar deze is echt bijzonder
fun42 is leuk als je erg uitziet als een fotomodel
de leeftijden verschillen wel eens van week tot week
maar loopt tussen de 18 en 50+
zaterdags meestal oudere jongeren (30ers)
lekker eten alle soorten drank sauna's optredens ect ect
niet duur en nooit maar dan ook nooit ruzie zoals in de kroegen!!!!!

65 euro's all in
mijn persoonlijke aanrader

Vind je echt????

Ben er 1 keer geweest, practige club, op de club zelf niets aan te merken, aardig personeel alles erop en eraan.

Maar ik vond het dodelijk saai..........

Maarja misschien hebben we wel een verkeerde avond getroffen.....

Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
  zaterdag 18 januari 2003 @ 23:59:36 #11
16701 scanman01
Today's a good day
pi_7979501
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 20:46 schreef erodome het volgende:
Vind je echt????
Ben er 1 keer geweest, practige club, op de club zelf niets aan te merken, aardig personeel alles erop en eraan.
Maar ik vond het dodelijk saai..........
Maarja misschien hebben we wel een verkeerde avond getroffen.....
Heb je het nu over die countryclub of over Fun4two?
pi_7983181
Als je een keertje kennis wil maken met een parenclub dan is fun4two de beste! Het is er schoon! Personeel is aardig en er lopen mensen van alle leeftijden!
Op de zaterdag is de gemiddelde leeftijd 23 jaar, op zondag zo'n 35 jaar en op de vrijdagavond kan het heel erg verschillen.
Er lopen daar ook geen alleenstaande mannen rond, behalve op de 1ste vrijdag van de maand de zogenaamde gigoloavond.
Het eten is er trouwens ook top.
Vergeet niet dat Lecour, Fata-Morgana, Mystique (drugstent!) en nog meer voormalige gasten waren van Fun4Two en dachten dat ze het beter konden. Nou dat is dus flink mislukt!

Je eerste ervaring kan je dan ook het beste opdoen bij fun4two!
Hier zie je trouwens wat er te beleven valt
http://www.fun4two.nl/nl/krant.html
In maart gaan ze rijden met de "wipexpress"

Hee dokter, met duracell shock je beter
pi_7984645
quote:
Op zaterdag 18 januari 2003 23:59 schreef scanman01 het volgende:

[..]

Heb je het nu over die countryclub of over Fun4two?

Ik heb het over de NCC, fun4two kan je veel dingen van zeggen, maar saai hoort daar niet bij
pi_24792136
fun4two doet aan discriminatie wat betreft uiterlijk ... wij gaan al jeren naar de fata dat blijft een topclub
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
pi_24795334
Tja ze doen aan discriminatie wbt uiterlijk, maar dat recht hebben ze, het is hun zaak he en veel mensen vinden dat beleid heel erg prettig, vandaar ook dat ze het zo goed kunnen maken, want fun4two is nooit leeg, die is altijd tot aan de nok toe vol...
  vrijdag 28 januari 2005 @ 11:53:23 #16
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24795371
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 11:51 schreef erodome het volgende:
Tja ze doen aan discriminatie wbt uiterlijk, maar dat recht hebben ze, het is hun zaak he en veel mensen vinden dat beleid heel erg prettig, vandaar ook dat ze het zo goed kunnen maken, want fun4two is nooit leeg, die is altijd tot aan de nok toe vol...
Hoe werkt dat dan? Je komt daar aan en dan word je aan de deur afgewezen omdat je te lelijk bent ofzo
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:01:15 #17
6901 JooB
Out of the frying pan
pi_24795507
Yep, of omdat je er in hun ogen 'bij loopt als een zwerver'

Ken iemand die wel eens naar zo'n club is geweest. Zit je in je ondergoed aan de bar naar mekaar te staren. Na verloop van tijd is iedereen half teut en liggen ze boven in de 'dark room' aan elkaar te sabbelen. Moet ook niet het licht aan gaan, want je schrikt je volgens mij te pletter....
Nou doe je het weer!
  vrijdag 28 januari 2005 @ 12:14:21 #18
16701 scanman01
Today's a good day
pi_24795819
Dus het kan voorkomen dat je er 200 kilometer voor rijdt met de auto... en daar aangekomen zo weer 200 kilometer door kunt rijden naar huis? Lekker dan...
pi_24820210
Als je er normaal uitziet en (bij de fun4two) hebt gereserveerd zal je echt niet meteen naar huis terug moeten keren hoor. En mij hoor je niet klagen over het deurbeleid van de fun want daar is niets mis mee :-)
pi_24822075
quote:
Op vrijdag 28 januari 2005 12:14 schreef scanman01 het volgende:
Dus het kan voorkomen dat je er 200 kilometer voor rijdt met de auto... en daar aangekomen zo weer 200 kilometer door kunt rijden naar huis? Lekker dan...
Mits je er fatsoenlijk bij loopt is er niet zo heel veel aan de hand. Het is echt niet zo dat iedereen in de fun eruit ziet als Karen Mulder ofzo...

Ma Tokkie, die wordt waarschijnlijk wel geweigerd aan de deur. Maar die heeft dan ook meerdere dingen tegen. Niet in het minst het feit dat het gewoon een ordinair wijf is.
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_24823058
De Fun 4 Two ziet er mooi uit. Maar is het niet onwijs duur om daar te vertoeven? Ik zou er wel aan moeten wennen om daar met mn pik fier vooruit rond te lopen. Anderszins vraag ik me af of ik niet te jaloers zou zijn om met een vriendin daar te komen.
pi_24823255
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 21:55 schreef KonnieKipke het volgende:
De Fun 4 Two ziet er mooi uit. Maar is het niet onwijs duur om daar te vertoeven? Ik zou er wel aan moeten wennen om daar met mn pik fier vooruit rond te lopen. Anderszins vraag ik me af of ik niet te jaloers zou zijn om met een vriendin daar te komen.
Ik weet niet wat jij duur vindt... Ik vind het wel meevallen.

Als je bang bent dat je te jaloers bent dan moet je gewoon goede afspraken maken (of als uit die afspraken blijkt dat een parenclub niets voor jullie is ergens anders naartoe gaan). Sowieso hoef je niet in actie te komen. Je mag ook kijken.
pi_24823348
Hmm, nouja op die foto's zie ik mensen champagne lurken. Neem aan dat dat ook 100 euro de fles is. Ik denk dat we het beiden wel leuk zouden vinden, maar is het niet raar. Hoe gaan sommige mannen en vrouwen er mee om als hun vriend(in) hartstochtelijk met een ander zit te zoenen?
pi_24823629
Het is niet goedkoop nee, maar je hebt dan wel alles he, eten, drinken, toegang tot de hele club, dus je kan aan de ene kant zeggen, het is best veel geld, maar aan de andere kant, ga maar eens naar de kroeg en drink maar eens wat, ben je dat geld net zo makkelijk, al dan niet meer geld kwijt.

Wat fun betrefd, ze zijn nu ook niet belachelijk streng hoor, maar je loopt een kans dat ze je de deur wijzen, het is heel lullig voor mensen, maar dat is fun nu eenmaal...

En JooB, dat is niet echt een beschrijving van een gemiddelde club hoor...
pi_24823664
@ erodrom: ik zou niet echt bang zijn om geweigerd te worden. Het gaat me meer om als je er dan eenmaal bent...
pi_24823951
Ik weet dat er mensen waren die al jaren lid waren en die gewoon hun lidmaatschap in mochten leveren toen ze dit beleid gingen voeren, dus als ze dat doen zullen ze ook iemand voor de deur wel weigeren...
pi_24824028
Ik ben benieuwd wat ze dan zeggen.. Sorry u bent niet geschikt voor deze club oid...
pi_24825935
quote:
Op zaterdag 29 januari 2005 22:12 schreef KonnieKipke het volgende:
Hoe gaan sommige mannen en vrouwen er mee om als hun vriend(in) hartstochtelijk met een ander zit te zoenen?
Er gebeurt wel meer...

Ik kan er prima tegen, sterker nog als ik zie dat mijn vriendin geniet dan geniet ik mee... Dat zal voor velen moeilijk voor te stellen zijn, maar het is toch echt zo. Het is ook iets wat je samen doet, ook al is zij met een andere man of vrouw bezig.
  zondag 30 januari 2005 @ 17:18:47 #29
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_24835602
Hier staat ook vanalles over verschillende parenclubs.

Parenclub? Ervaringen?
Love is in the air...
  zondag 30 januari 2005 @ 22:57:30 #30
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_24840882
Ik vind het wel begrijpelijk dat sommige clubs een deurbeleid hebben. Je wilt toch wel een bepaalde clientele hebben, dat is in cafe's, nachtclubs ook zo. En ik denk niet dat het vaak zal voorkomen dat je 200 kilometer voor niks rijdt, want volgens mij kan je best zelf wel goed inschatten of je een graag geziene gast bent of niet. Op de website kun je ook al veel opmaken volgens mij. Als je eruit ziet zoals Ma Tokkie dan kan je beter de moeite niet nemen...jammerder wordt het als je ook het denkniveau/zelfreflectie hebt (nl. geen) van zo iemand want dan is er inderdaad wel een kans dat je er vergeefs naartoe rijdt...En dan nog zijn er genoeg andere clubs waar je wel zal worden toegelaten. Zoveel types mensen zoveel tenten..
pi_24948293
aanstaande vrijdag weer naar de Fata-Morgana word sexplosie avond weer gehouden www.fata-morgana.nl 65 euro onbeperkt eten en drank ..
word nu voor de 3e keer gehouden en ze willen dat elke 2e vrijdag in de maand nu doen

vorige 2 sexplosies waren echt een succes de autos stonden tot aan de snelweg toe

en binnen was het goed toeven ,lkkr in het grote bubbelbad met een hoop mannen en vrouwen
  zondag 6 februari 2005 @ 03:58:57 #32
106776 Nickthedick
Non-smokers die every day
pi_24948338
Kun je niet beter een advertentie zetten ofzo? Kun je tenminste nog een soort sollicitatiegesprek afnemen.
- It's always funny until someone gets hurt. Then it's just hilarious
- Digressions, objections, delight in mockery, carefree mistrust are signs of health; everything unconditional belongs in pathology.
pi_24948374
tssssssss een stelletje wat ik ken is recent naar een parenclub geweest.
Uiteindelijk was het toch wel wat drukker dan ze hadden verwacht en om 2300 uur moest er verplicht uitgekleed worden en iedereen in lingerie rondlopen.
Uiteindelijk hebben ze door hun onwennigheid/onzekrheid op een zolderkamertje liggen 'hupsen' samen....

Tja......... en dan vraag ik me wel eens af : "Knap hoor......115 euro betalen om met je eigen vrouw ergens op een zolderkamertje te mogen wippen"
Never argue with an idiot, they drag you down to their level... and then beat you with experience!
pi_24958796
Als het enige waarvoor je gaat neuken is dan kan je idd zeggen tis wel veel geld zo....

Maar als je gaat om lol te maken dan is het niet veel geld te noemen, je eet, drinkt, baddert en pakt er een sauna van, je danst, maakt lol en kan ook nog neuken als je dat wil...
pi_24992682
we hebben het er ook wel over gehad...geen van ons tweeen is bi, maar partnerruil als we echt een stel hebben gevonden die we allebei leuk vinden, hebben we wel besproken en zo ook een parenclub, maar ook wij vragen ons af of de mensen niet wat te oud zijn en we willen (hoe lullig het ook klinkt) geen partners die echt onder doen voor ons.
pi_24993232
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 18:45 schreef erodome het volgende:
Drente

Er zijn geen clubs bekend in Drente
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
pi_24993527
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:53 schreef Luger het volgende:

[..]

Drente

Er zijn geen clubs bekend in Drente
Hier staan ook veel parenclubs, moet je maar even zien of er wat tussen staat...

http://www.belinda.nl/parenclub.asp#w

Cleany, met wie je het doet en niet doet is aan jezelf natuurlijk, je moet niets en mag niet lastig gevallen worden, wbt leeftijd, dat varieert gewoon, van 18 tot echt ouder, als je een club zoekt die zich richt op moderne muziek en dat soort dingen zal je meer jongeren tegenkomen als in een club die zich een beetje een oud bruin cafe imago aanmeet natuurlijk...
pi_25000712
quote:
Op dinsdag 8 februari 2005 21:20 schreef cleany het volgende:
we hebben het er ook wel over gehad...geen van ons tweeen is bi, maar partnerruil als we echt een stel hebben gevonden die we allebei leuk vinden, hebben we wel besproken en zo ook een parenclub, maar ook wij vragen ons af of de mensen niet wat te oud zijn en we willen (hoe lullig het ook klinkt) geen partners die echt onder doen voor ons.
ttsss te oud .. waar wij gaan (Fata-Morgana) komt van 18 tot ongeveer 70 jaar , gemiddelde leeftijd ligt rond de 35 . Maar waarom afvragen , waarom niet gewoon een keer proberen , als het niks is heb je idd geval geprobeerd en als het wel iets is heb je er hobby bij
En op zo,n avond ligt het gewoon aan je eigen , niks moet alles mag ..

Wel ff een tip.. als je voor de 1e keer gaat bij de Fata kom dan op een sexplosie avond of op een zaterdag avond dan zijn er zeker nog meer stellen die voor de 1e keer komen ..
pi_25000872
Kunnen dit soort topics niet in die sexkelder oid?
╔══════╗
╚══════╝
╔══════╗
╚══════╝
pi_25000956
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 03:38 schreef Stretto het volgende:
orgie zolder ook goed ??
pi_25002858
www.fata-morgana.nl

Als je opzoek bent naar een leuke club waar de leeftijd heel erg uiteen loopt (20 jaar tot....?).
De sfeer is hier echt geweldig!

Aanrader dus!

Zie net dat dit al genoemd is!

[ Bericht 9% gewijzigd door Angel_1983 op 09-02-2005 10:26:22 (aanvulling) ]
♥ Love is Love ♥
pi_25003914
Ik en mn vriendin zijn ook nog steeds van plan om te gaan. En we zitten een beetje met het zelfde probleem... wij zijn ook nog best jong (allebij 20) en daarnaast is het gewoon best prijzig. We hadden het plan om naar Fun4Two te gaan, alleen was ze toen opeens ongesteld en ging het feest dus niet door. En nu heb ik het probleem dat ik geen auto meer heb... en Fun4Two is niet echt ideaal om met het openbaar vervoer te bereiken.

Dus we hebben het nu maar een beetje uitgesteld. Het heeft natuurlijk geen haast. Heeft iemand ervaring met Fantasy Beach in Rotterdam? (www.parenclub.com) deze is namelijk wel makelijk berijkbaar voor ons.
Sex is one of the 9 reasons for reincarnation, the other 8 are unimportant.
pi_25004332
Ik ben zelf 21... ik vond het heeeel spannend allemaal en best een beetje eng toen we erheen gingen.
Dat ik er eenmaal was viel alle spanning snel weg!
Het zal je echt erg meevallen.

Fantasy Beach ken ik niet, ben alleen in Fata Morgana in Muiden geweest.
♥ Love is Love ♥
pi_25004390
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 03:38 schreef Stretto het volgende:
Hoezo, parenclubs zijn redelijk gewoongoed hoor, niets aparts aan meer tegenwoordig
pi_25004507
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 12:02 schreef erodome het volgende:

[..]

Hoezo, parenclubs zijn redelijk gewoongoed hoor, niets aparts aan meer tegenwoordig
Dat vinden wij Ik ben er ondertussen wel achter dat er heeeeel veel mensen zijn die daar dus niet zo over denken!
Ik vind het inderdaad niet apart, het is een "hele leuke avond stappen"!
♥ Love is Love ♥
pi_25005616
@angel: hoe ging je er mee om dat je vriend met een andere vrouw sekste?

Ik en een vriendin van me zitten erover te denken om naar de Fatamorgana (wat maar 10 minuutjes rijden van hier is) toe te gaan....
Fokmeeting?

[ Bericht 52% gewijzigd door KonnieKipke op 09-02-2005 13:33:15 ]
pi_25006461
Nou ja, ik wil nog een keer een parenclub meet organiseren, maar dan moet er wel animo voor zijn, mannen alleen hebben pech, alleen voor stellen
pi_25006500
@ Konniekipke: Voordat we naar de Fata gingen hadden we al vaker met haar gesext.... In het begin was het erg vreemd mijn vriend met haar bezig te zien...dat zal ik niet ontkennen, maar nu heb ik er geen problemen mee!
Maar ik zelf vind het heerlijk om met haar te sexen dus dat maakt t misschien weer wat makkelijker

Wij wonen ook ongeveer 10 minuutjes van de Fata vandaan! Grappig!
Zijn jullie al eens bij Fata geweest?? En hoe oud zijn jij en je vriendin als ik vragen mag?

wie weet Fokmeeting!

[ Bericht 13% gewijzigd door Angel_1983 op 09-02-2005 14:36:52 (Aanvulling) ]
♥ Love is Love ♥
pi_25006729
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:22 schreef erodome het volgende:
Nou ja, ik wil nog een keer een parenclub meet organiseren, maar dan moet er wel animo voor zijn, mannen alleen hebben pech, alleen voor stellen
Nou wie weet! Als er genoeg anmio voor is onder de stellen dan is het misschien best een leuk idee!
♥ Love is Love ♥
pi_25006842
Tja, als stellen het willen laten weten of ze er interresse in hebben(leuke lage drempel om eens te gaan kijken oa) en er zijn genoeg stellen dan wil ik het wel regelen...
pi_25006990
Zeker leuke lage drempel voor stellen die het wel eens willen proberen maar het anders niet zo snel zouden doen of durfen!

Ik lees het hier wel of het wat word of niet

Konniekipke, als het nix word met meeten kunnen we misschien wel een keer mini-meeten als wij en jullie in Fata zijn :)!
♥ Love is Love ♥
pi_25007907
laat maar iets weten... we zullen er ook zijn
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:11:17 #53
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_25010812
Het lijkt mij ook wel wat om een keer te proberen, alleen vindt mn vriend het idee om in boxer of naakt rond te lopen niet zo geweldig... Nog maar eens goed over hebben...
Love is in the air...
pi_25010911
Doet hij een nette boxer aan, is net zo naakt als op het srand lopen, zie je ook bij veel vrouwen hoor die niet te overdreven sexy erbij willen lopen, die doen dan een soort bikini aan, of nette lingerie die net zoveel laat zien als een bikini.
pi_25018091
1 van de verschillen van gewoon op stap gaan en erotisch op stap gaan (fata) is dat de sfeer veel beter is , het lijkt wel of de mensen meer respect voor elkaar hebben

daarom gaan we liever naar een parenclub dan gewoon naar stratums eind (eindhoven)

maar er is wel veel verschil in parenclubs we zijn nu naar de fun en gogo geweest maar da Fata blijft voor ons toch de beste club zeker nu we meer stellen kennen in de Fata
pi_25018681
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 04:07 schreef McReal het volgende:
1 van de verschillen van gewoon op stap gaan en erotisch op stap gaan (fata) is dat de sfeer veel beter is , het lijkt wel of de mensen meer respect voor elkaar hebben
Daar ben ik het zeker mee eens! Het was ook echt iets wat me al heel snel opviel!
De sfeer bij Fata is super, de mensen die er komen zijn over het algemeen heel erg leuk.... tja ik heb me er goed vermaakt
♥ Love is Love ♥
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:11:20 #57
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_25019603
Hij staat er gelukkig niet geheel afwijzend meer tegenover zoals eerder. Het lijkt hem ook wel leuk, dus wie weet...
Love is in the air...
pi_25020614
Dat klinkt al een stuk positiever

Wie weet inderdaad!
♥ Love is Love ♥
pi_25022232
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:24 schreef Angel_1983 het volgende:
@ Konniekipke: Voordat we naar de Fata gingen hadden we al vaker met haar gesext.... In het begin was het erg vreemd mijn vriend met haar bezig te zien...dat zal ik niet ontkennen, maar nu heb ik er geen problemen mee!
Maar ik zelf vind het heerlijk om met haar te sexen dus dat maakt t misschien weer wat makkelijker

Wij wonen ook ongeveer 10 minuutjes van de Fata vandaan! Grappig!
Zijn jullie al eens bij Fata geweest?? En hoe oud zijn jij en je vriendin als ik vragen mag?

wie weet Fokmeeting!
Nee, we zijn nog nooit naar een parenclub geweest, maar fantaseren er wel over...
Ik ben 27 en zij is 25.
pi_25022481
Ik heb al zo vaak hier geroepen hoe leuk het is dat dat denk ik wel duidelijk is nu

Ik ben 21 (22 in April) en mijn vriend 26.

Wie weet kunnen we wel een keer dubbel-daten.
Waar in Amsterdam wonen jullie??
♥ Love is Love ♥
pi_25022801
Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n club? Mijn eerste ingeving is 15 opgehitste stellen die op het punt staan andere partners te gaan bespringen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_25022806
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:17 schreef Angel_1983 het volgende:
Ik heb al zo vaak hier geroepen hoe leuk het is dat dat denk ik wel duidelijk is nu

Amstelveen. Ik zal het balletje eens opgooien
pi_25022929
Ik kom oorspronkelijk ook uit Amstelveen!!!
Woon nu sindskort samen met mijn vriend in Amsterdam!
Ben benieuwd of ik je toevallig niet ken
♥ Love is Love ♥
pi_25022962
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n club? Mijn eerste ingeving is 15 opgehitste stellen die op het punt staan andere partners te gaan bespringen.
Het is eigenlijk compleet het tegenovergestelde van het beeld dat jij in je hoofd hebt!
♥ Love is Love ♥
pi_25023192
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Zo is het gelukkig niet....

Je moet het zien als erotisch uitgaan, de meeste parenclubs hebben een bar/dans gedeelte, een restaurant(soms zelfs alla cart), een nat gedeelte(sauna, douche, bubbelbad, soms zwembad) en de speelkamers.

Mensen gaan daar gewoon uit, alles onder 1 dak, dat is vrij ideaal, verreweg de meeste mensen die komen hebben de intstelling van we gaan lol maken ipv we moeten zonodig neuken, opdringerige mensen worden gewaarschuwd, als ze doorgaan worden ze eruit gezet, er hangt een ontspannen niets moet, alles mag sfeer en die wordt gewaarborgt.

Er wordt gekletst, gedanst, gebaddert en lekker geflexed in de sauna en er is ook sex, voornamelijk in de speelkamers, de dansvloer e.d. zijn daarvoor niet geschikt, het is meestal niet echt de bedoeling om iemand op de bar te nemen ofzo

Je hebt absoluut niet het gevoel dat je een overheerlijk stuk vlees bent tussen een bende hongerige leeuwen, iedereen is gelijk, iedereen doet aardig tegen elkaar, tuurlijk kan het voorkomen dat iemand sexuele interresse heeft in je, maar dat wordt meestal heel vriendelijk en rustig gepolst, 1 kleine nee is meer dan zat en even goede vrienden.

Je loopt uiteindelijk in een parenclub relaxder rond dan in een disco wbt mensen die wat van je willen...
pi_25023265
Hmm okey dat valt dus nog reuze mee. Okey dan heb ik mij vergist. Bedankt voor de uitleg in ieder geval
  Redactie Frontpage donderdag 10 februari 2005 @ 22:27:02 #67
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25029876
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:22 schreef erodome het volgende:
Cool, mijn vrouw en ik melden ons alvast aan!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_25031110
dat wordt me wat
pi_25031903
Ik en mijn vriend zullen er naar alle waarschijnlijkheid ook bij zijn!
Hij is helemaal geen Fok!ker maar vond dit toch wel een leuk idee
♥ Love is Love ♥
pi_25033068
helemaal weg gehaald dan maar

[ Bericht 46% gewijzigd door McReal op 11-02-2005 17:11:14 ]
pi_25035466
Ik moet het dan even aan me voorbij laten gaan helaas!
In de maand Maart kunnen wij niet

Maar volgende keer beter!
♥ Love is Love ♥
pi_25035765
Foto gezien en gelijk kan ze opeens niet meer.
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
  vrijdag 11 februari 2005 @ 10:32:40 #73
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25036558
Mensen, erg leuk dat er afspraken worden gemaakt, maar daar is dit forum eigenlijk niet voor bedoeld (tis geen dating-danwel sexafspraakjes-site) en het is ook nog eens vreselijk offtopic. McReal, zou je die foto weg willen halen? Niet iedereen zit daar op te wachten en je krijgt geheid nog meer 'leuke' reacties zoals hierboven. Mocht er echt een 'meeting' komen, willen jullie dit dan per e-mail, MSN o.i.d bespreken of in een apart ' parenclub-meet' -topic?
pi_25036832
Ach, ik vind het wel leuk dat mensen hun foto durven plaatsen.
pi_25036931
Maar ik blijf erbij dat het redelijk pervers is om te kijken hoe je vriendin wordt genomen door een ander persoon(ook al gebeurd het daar op een vriendelijke manier)
pi_25036973
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:23 schreef Luger het volgende:
Foto gezien en gelijk kan ze opeens niet meer.
Pfff kinderachtig!
Dat heeft er helemaal niets mee te maken!
De voorgestelde datum is voor ons niet haalbaar! De maand erop zou ons beter uitkomen!

Jammer dat er zulke reakties worden geplaats!
♥ Love is Love ♥
pi_25097152
hmm erg jammer dat er nu helemaal geen reakties meer geplaatst worden!
♥ Love is Love ♥
pi_25097183
het is ondertussen meer een 'parenclubmeeting topic' en een 'he bah topic' geworden geloof ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25097649
ja dat geloof ik ook....

jammer!
♥ Love is Love ♥
pi_25097816
nou ja, ik weet niet, dit topic was niet echt bedoeld als parenclub meeting topic, en lijkt me uberhaupt niet de bedoeling.
dus ach ja..
pi_25097856
ik bedoel dat het jammer is dat er geen ervaringen etc meer worden uitgewisseld...
heb het niet over het eventueel meeten
♥ Love is Love ♥
pi_25107823
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:26 schreef Angel_1983 het volgende:
ik bedoel dat het jammer is dat er geen ervaringen etc meer worden uitgewisseld...
heb het niet over het eventueel meeten
Afgelopen vrijdag geweest naar de Fata (sexplosie) .
Was echt superzz , nog een leuk stel leren kennen , en het klikte eigenlijk meteen alleen het nadeel was dat het tegen sluitingstijd was
Maar ja de volgende sexplosie komen ze ook weer (2e vrijdag van de maand)

hopen dat het de volgende keer weer zoooo relaxed is

greetzzz
pi_25110856
Leuk dat je gerageerd hebt!
Wij zijn nog nooit naar Sexplosie geweest, zijn er alleen op zaterdag geweest eigenlijk!
Hoor wel vaak dat het erg leuk is!

Jammer he is dat dat je leuke mensen na sluitingstijd leert kennen

Misschien gaan wij een van de volgende keren ook wel naar sexplosie!
♥ Love is Love ♥
pi_25113237
Als wij leuke mensen ontmoeten tegen sluitingstijd dan nemen we ze gewoon mee naar huis
pi_25114319
Kijk dat kan ook
♥ Love is Love ♥
pi_25118444
wij doorgewinterde disco gangers wilde ook wel eens een parenclub bezoeken . en ons voorkeur ging uit naar de fata morgana.... we vinden het daar in een woord het was zaterdag....geweldig....
en eenmaal binnen was ons reactie was gezellig
en idd we hadden ook zeer leuke contacten . dus als iemand over de streep getrokken wil worden vraag het gerust.....wij zijn er zeer positief over..en idd leeftijd is 22 tot 50

[ Bericht 2% gewijzigd door t.h.p. op 16-02-2005 23:40:39 ]
pi_25121718
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 14:54 schreef erodome het volgende:
Als wij leuke mensen ontmoeten tegen sluitingstijd dan nemen we ze gewoon mee naar huis
Daar zijn wij nog niet aan toe dat we ook gaan thuisdaten .
We gaan nu zo,n 2 jaar naar de Fata en ikzelf heb nog een beetje problemen met thuisdaten
Daarintegen vind m,n vriendin het helemaal niet erg
Ik vind thuisdaten nog ff een stapje verder gaan daarin , vooral als je dan ook bij iemand in z,n priveleven komt

Maar mss komr daar nog wel verandering in
pi_25126327
Tja, thuisdaten is idd ietsje anders, maar je went er snel aan hoor

Zo nu maar even goed nadenken naar welke parenclub we dit weekend gaan, yes yes yes, eindelijk weereens, dat werd hoog tijd!!!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:05:08 #89
38154 dutchroy
Live and let Die
pi_25147127
Gewoon doen is op zaterdag vanaf 23 jaar tot 55 of zo.
Geen verplichtingen als je niks wil.
Gaan nu al een tijdje na de Fata en altijd hartstikke leuk.
Kost alleen nu op zaterdag 100 Euro ,maar wel voor alle drinken en eten gratis

Roy
pi_25261328
Vanavond gaan wij weer , ben benieuwd , zal wel weer gezellie zijn
pi_25342039
tis maar stil in dit topic ..

Afgelopen zaterdag weer in de Fata geweest was echt weer een ouderwets gezellig avondje erotisch stappen ..hehe

Op naar volgende week vrijdag (sexplosie)

Op een of andere manier gaat de klok sneller in de Fata als erbuiten...twas zo weer 4:00 .. tijd vliegt voorbij daar..
pi_25346433
In de fata gaat ed tijd volgens ons idnerdaad ook altijd veeeeeel te snel, maar ja je kunt het natuurlijk altijd thuis nog weer voorzetten

Misschien eens een keertje met z'n allen naar de Fata?
Zou Erodome niet iets gaan regelen?
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_25346561
Ik ben ermee bezig!!!!
pi_25358865
Ben benieuwd welke datum erodome voor ons in petto heeft en/of het wel in de Fata te doen zal zijn

mss een tip:
ZONDAG 1E PAASDAG 27 MAART
GROOTS 1E PAASDAG EVENT
MET SUPERLANGE OPENING VANAF
16.00 UUR TOT 03.00 UUR
ENTREEPRIJS 100 EURO

En is niet bedoeld om reclame te maken gewoon een suggestie

pi_25530002
Je bent echt ziek Patries...

Je kent die gozer net 4 maanden en je gaat nu al met hem naar parenclubs?

Ging ik daar nou 6 jaar mee?

Te triest voor woorden dit

[ Bericht 1% gewijzigd door Aventura op 16-03-2005 12:07:32 ]
  woensdag 16 maart 2005 @ 12:06:52 #96
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25530104
Zullen we privézaken verder ook privé uitvechten alsjeblieft?
pi_25530221
Ja sorry aventura.

Het is nogal een schok als je je ex ineens dat soort praktijken ziet doen
pi_25530528
tis toch je ex? gaat jou toch niks aan wat ze nu doet?....:)

zelf zou ik aan de ene kant graag eens kijken, maar toch ook weer niet...ben denk ik toch wat te jaloers daarvoor, maar voor hetzelfde geld vind ik het supercool om daar met mijn vrouw te zijn,....:))
  maandag 21 maart 2005 @ 11:29:29 #99
12569 Sony
Just me!
pi_25631027
As donderdag naar Gogonuts!

Gaan er meer mee?
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_25641180
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 12:06 schreef Aventura het volgende:
Zullen we privézaken verder ook privé uitvechten alsjeblieft?
Mijn interesse is al gewekt
pi_25642801
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Haha, wat wil je weten?
  maandag 21 maart 2005 @ 20:22:49 #102
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25643748
quote:
Op maandag 21 maart 2005 18:46 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Mijne ook, maar dit is niet de plek om privédingen uit te vechten
pi_25646662
-edit- Ook maar niet.

[ Bericht 90% gewijzigd door Oblivion op 29-03-2005 01:39:25 ]
pi_25649635
-edit- Wat adventura zegt.

[ Bericht 52% gewijzigd door Oblivion op 29-03-2005 01:40:34 ]
pi_25650903
-edit- Quote weg gehaald.

Not yet.
En het zal ook wel niet in een parenclub gebeuren, want ik ben geen paar meer

Naja, het is nooit leuk te lezen over seksuele escapades van een ex, maar ja, zij blijft ook een aantrekkelijk meisje eh en die wilt ook wat, dus daar moet je je overheen zetten.

[ Bericht 24% gewijzigd door Oblivion op 29-03-2005 01:41:44 ]
pi_25721315
tvp
According to a new survey, women say they feel more comfortable undressing in front of men than they do undressing in front of other women. They say that women are too judgmental, where, of course, men are just grateful.
pi_25820390
-edit- Per mail had aventura gezegd!

[ Bericht 94% gewijzigd door Oblivion op 29-03-2005 01:27:29 ]
♥ Love is Love ♥
pi_25821570
-edit- Per mail had Aventura gezegd!

[ Bericht 94% gewijzigd door Oblivion op 29-03-2005 01:28:23 ]
pi_25822343
Komen daar nu echt alleen heel erg lelijke mensen?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25823141
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 01:54 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Komen daar nu echt alleen heel erg lelijke mensen?
Ik weet niet wat jij mooi of lelijk vind...
Mijn ervaring is dat er mensen komen die ik ook kan tegen komen in de binnenstad als ik er kom op een zaterdag middag

van 18 jaar tot 70 jaar
pi_25824923
quote:
Op dinsdag 29 maart 2005 03:47 schreef McReal het volgende:

[..]

Ik weet niet wat jij mooi of lelijk vind...
Mijn ervaring is dat er mensen komen die ik ook kan tegen komen in de binnenstad als ik er kom op een zaterdag middag

van 18 jaar tot 70 jaar
Helemaal waar, en op zaterdag zie je steeds meer jonger publiek van in de 20. Allebij loopt er rond in de 70 maar veel meer tussen de 20 en 40. Maar zien is geloven, gewoon een keer doen is echt de moeite waard.
pi_25851772
En toen ging er niemand meer..........
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:10:25 #113
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_25853535
het topic is meer een beetje verwaterd imo
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:13:57 #114
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25853616
Op zich nog wel redelijk on topic. Wat me ook een goed idee lijkt is om hier een centraal parenclub-topic van te maken. Dekt de lading ook wat beter denk ik.
  woensdag 30 maart 2005 @ 13:14:59 #115
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_25853645
lijkt me wel een okay plan ja
pi_25856537
Okay dan de aandacht is er weer, moet toch genoeg animo voor zijn......
pi_25858225
centraal paren-club topic
pi_25859230
Dus.... Was er bijv. afgelopen weekend nog iemand naar de club geweest; voor het eerst of voor de zoveelste keer?
Nog spannende dingen gezien gedaan?
Nog nieuwe mensen leren kennen of........ u get the picture.?
  woensdag 30 maart 2005 @ 19:42:40 #119
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_25863176
Hmmm ik zou wel willen maar helaas moet ook het vrouwtje er mee instemmen.. die vindt de sauna genoeg
Bizar.. (bit dyslectische)
pi_25865451
Nope, niet naar parenclub geweest, maar naar prive feest geweest afgelopen weekend...
  woensdag 30 maart 2005 @ 21:30:19 #121
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25865859
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:04 schreef erodome het volgende:
Nope, niet naar parenclub geweest, maar naar prive feest geweest afgelopen weekend...
Vertel.... hoe was het en wat is er allemaal gebeurd?
pi_25866650
Het was heel leuk en er is een hoop gebeurt

Serieus, vindt het niet zo nodig in details te treden aangezien ik niet de enige was daar he, maar laten we het erop houden dat ik heerlijk heb genoten en weereens wat met een vrouwtje heb gedaan, dat werd wel weereens hoog tijd(mag van mij elke week wel, grinnik).

Prive feestjes zijn uiteindelijk wat meer op sex gericht dan een parenclub is, is ook weleens leuk voor de afwisseling, lekker in een orgie meedoen.

We waren om 7 uur s'ochtens thuis, dat zegt wel genoeg denk ik
  donderdag 31 maart 2005 @ 00:03:23 #123
16701 scanman01
Today's a good day
pi_25870427
quote:
Op woensdag 30 maart 2005 21:53 schreef erodome het volgende:
Het was heel leuk en er is een hoop gebeurt

Serieus, vindt het niet zo nodig in details te treden aangezien ik niet de enige was daar he, maar laten we het erop houden dat ik heerlijk heb genoten en weereens wat met een vrouwtje heb gedaan, dat werd wel weereens hoog tijd(mag van mij elke week wel, grinnik).

Prive feestjes zijn uiteindelijk wat meer op sex gericht dan een parenclub is, is ook weleens leuk voor de afwisseling, lekker in een orgie meedoen.

We waren om 7 uur s'ochtens thuis, dat zegt wel genoeg denk ik
Lijkt me dikke pret.
pi_25870469
Ze hebben je weer flink uitgewoond dus?
FC Den Bosch | Standard Liege | Atletico Madrid | Lazio Roma | Alianza Lima | Chelsea | Dinamo Kiev
Corazón Alianza Lima Corazón para ganar a La Victoria volveremos para verte campeonar.
pi_25870966
Hmmm kenden ik maar wat personen als erodome
pi_25870993
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:26 schreef shaun81 het volgende:
Dat lijkt je wel lekker om te roeren in het zaad van je voorganger?
pi_25871079
Zorg ik toch wel zeker dat ik eerste ben he Maar tja heb het wel eens meegemaakt en kan zeggen dat het hele gebeuren voor herhaling vatbaar was
pi_25874300
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:

[..]

Dat lijkt je wel lekker om te roeren in het zaad van je voorganger?
Euhhhhh, dacht het niet he, in zaad roeren van je voorganger, weleens van veilige sex gehoort?
pi_25878032
Prive feestjes / Thuisfeestjes zijn zeker lekker, hebben nu ook een vriendin waar we om de 3 tot 4 weken wel een thuisfeestje mee houden

Of met z'n allen naar de club!!!
  donderdag 31 maart 2005 @ 12:42:12 #130
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_25878290
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:28 schreef MisterLovaLova het volgende:
Prive feestjes / Thuisfeestjes zijn zeker lekker, hebben nu ook een vriendin waar we om de 3 tot 4 weken wel een thuisfeestje mee houden

Of met z'n allen naar de club!!!
Oh doe mij z'on vriendin..
pi_25879944
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 12:42 schreef _oxygen_ het volgende:

[..]

Oh doe mij z'on vriendin..
Die wil je niet...

Trust me
pi_25880148
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 12:17 schreef Eliminator20 het volgende:
Ja sorry aventura.

Het is nogal een schok als je je ex ineens dat soort praktijken ziet doen
tsja daar zal het wel aan liggen...........
op zoek naar een ander dan maar
pi_25880354
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 13:59 schreef MisterLovaLova het volgende:

[..]

tsja daar zal het wel aan liggen...........
op zoek naar een ander dan maar
Haha, betere gevonden...

Je komt jezelf nog wel eens tegen Marco
pi_25880912
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 00:26 schreef shaun81 het volgende:
Das toch niet zo moeilijk? en je hoeft er niet eens zo hard naar te zoeken. DAT zijn nou volgens mij de dingen die hier gepost moeten worden!

Dus hoe je mensen als erodome of onze vriendin kan of hebt leren kennen. En dat gebeurt vaak in de club of??....... post it so we know it.

[ Bericht 11% gewijzigd door MisterLovaLova op 31-03-2005 15:45:43 ]
  donderdag 31 maart 2005 @ 14:29:23 #135
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_25880951
Ho maar weer hè!
  maandag 25 april 2005 @ 12:06:29 #136
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26494517
Vriend van mij had afgelopen vrijdag een blind date in een parenclub. Kennis van een kennis die er regelmatig komen hadden weer aan een vriendin van hun beloofd dat ze een keer mee mocht op introductie avond. En toen is die vriend van mij dus aan haar gekoppeld.
Kreeg net een kort verslagje van hem en het was goed bevallen...
En het was hem opgevallen dat er toch behoorlijk wat 'jonge' mensen waren. Allemaal ergens tussen eind twintig en eind dertig.

Hoe staat het trouwens met de Fok! Parenclub Meet plannen?
  maandag 25 april 2005 @ 17:47:52 #137
17709 hollander172
Sea por favor apacible con mí.
pi_26501200
quote:
Op maandag 25 april 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
En het was hem opgevallen dat er toch behoorlijk wat 'jonge' mensen waren. Allemaal ergens tussen eind twintig en eind dertig.
Joh, jongeren doen ook aan sex. Snap ook niet waarom iedereen bij parenclubs direct aan uitgezakte 50'ers denkt. Wij zijn 21 & 25 en doen het af en toe sinds een paar jaar en het bevalt prima.
We doen overigens niet aan parenruil e.d.
Capa del satén blanco, Cuerpo del acero, Corazón del oro.
  maandag 25 april 2005 @ 19:47:40 #138
37769 erodome
Zweefteef
pi_26503512
De parenclubmeet is even op een laag pitje gegaan omdat ik weg ga, moeten maar even zien hoe we dat aan gaan pakken dan, eerst maar eens een nieuwe mod
pi_26511961
laag pitje ? We nemen gewoon erodome met partner mee naar de Fata ..hehe
pi_26548777
quote:
Op donderdag 31 maart 2005 14:06 schreef Eliminator20 het volgende:

[..]

Haha, betere gevonden...

Je komt jezelf nog wel eens tegen Marco
Ik wou al zeggen.. Ik herken die Avatar ergens van
pi_26548810
quote:
Op maandag 25 april 2005 17:47 schreef hollander172 het volgende:

[..]

Joh, jongeren doen ook aan sex. Snap ook niet waarom iedereen bij parenclubs direct aan uitgezakte 50'ers denkt. Wij zijn 21 & 25 en doen het af en toe sinds een paar jaar en het bevalt prima.
We doen overigens niet aan parenruil e.d.
Wat doen jullie dan in een parenclub? Aan de bar drinken?
  woensdag 27 april 2005 @ 17:48:44 #142
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26548834
quote:
Op woensdag 27 april 2005 17:47 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Wat doen jullie dan in een parenclub? Aan de bar drinken?
je hoeft niet alleen te kiezen tussen parenruil en drinken aan de bar hoor. er kan zoveel meer.
er zijn dara genoeg stellen, die er met veel plezier heengaan, maar gewoon sex met elkaar hebben hoor
  woensdag 27 april 2005 @ 18:00:45 #143
82888 bofneger
Jeux de Boules
pi_26549066
De fata....

Leuk bad, leuke sfeer, geen verplichtingen, mooie mensen weet je wel....
Ull de llebre.
Fynproewers waardeer die ouer Tempranillo-wyne wat in eikevate bewaar word.
pi_26560362
quote:
Op woensdag 27 april 2005 18:00 schreef bofneger het volgende:
De fata....

Leuk bad, leuke sfeer, geen verplichtingen, mooie mensen weet je wel....
Ik lees dat we nog een kenner in huis hebben
pi_26560859
lijkt me gezellie met paar stellen en dames ergens af te spreken in club of prive feestje
pi_26563911
quote:
Op donderdag 28 april 2005 02:58 schreef shaun81 het volgende:
lijkt me gezellie met paar stellen en dames ergens af te spreken in club of prive feestje
Zou je het ook leuk vinden als je vriendin word uitgehold door zo'n grote (bof)neger, met een leuter van 30 cm?
pi_26564045
quote:
Op donderdag 28 april 2005 10:25 schreef Sjakie01 het volgende:

[..]

Zou je het ook leuk vinden als je vriendin word uitgehold door zo'n grote (bof)neger, met een leuter van 30 cm?
Stond erbij en ik keer er naar
pi_26567829
Als zij geen problemen ermee heeft,waarom niet
pi_26568639
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:17 schreef Angel_1983 het volgende:

vind het eigenlijk maar raar dat je zo jong al naar dat soort dingen gaat. Wellicht ligt het aan het feit dat ik student ben, maar ik kan me echt niet verplaatsen in leeftijdsgenoten die nu al naar een parenclub gaan.
  donderdag 28 april 2005 @ 15:41:38 #150
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_26572058
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:29 schreef TYP het volgende:
vind het eigenlijk maar raar dat je zo jong al naar dat soort dingen gaat. Wellicht ligt het aan het feit dat ik student ben, maar ik kan me echt niet verplaatsen in leeftijdsgenoten die nu al naar een parenclub gaan.
Is het zelfde als student zijnde en kijken naar leeftijdsgenoten of oud klasgenoten met kinderen.
Is maar net waar je staat in het leven
pi_26572729
quote:
Op donderdag 28 april 2005 13:29 schreef TYP het volgende:

[..]

Oh, ik wel hoor. Ik vind dat wel leuk, ergens.

Ik zou er ook wel eens heen willen, gewoon om te kijken hoe het is. Beetje rondkijken, sfeer proeven. Maar ik voel er weinig voor om met andere mensen dan mijn vriend te gaan vozen, en het vooruitzicht hele oude flubberlijven samen bezig te zien, houdt me ook een beetje tegen. De ontspannen sfeer die hierboven wordt beschreven spreekt me dan wel weer aan. Dus ik kontendraai nog eventjes door.

Ok, ik doe ook maar een poging dit topic weer een beetje terug naar het niveau te helpen...
  donderdag 28 april 2005 @ 18:49:27 #152
15285 _oxygen_
Druk Druk Druk
pi_26576727
quote:
Op donderdag 28 april 2005 16:06 schreef BloodyLotte het volgende:
Oh, ik wel hoor. Ik vind dat wel leuk, ergens.

Ik zou er ook wel eens heen willen, gewoon om te kijken hoe het is. Beetje rondkijken, sfeer proeven. Maar ik voel er weinig voor om met andere mensen dan mijn vriend te gaan vozen, en het vooruitzicht hele oude flubberlijven samen bezig te zien, houdt me ook een beetje tegen. De ontspannen sfeer die hierboven wordt beschreven spreekt me dan wel weer aan. Dus ik kontendraai nog eventjes door.

Ok, ik doe ook maar een poging dit topic weer een beetje terug naar het niveau te helpen...
helpt mee

Ik zou er inderdaad ook gaan om rond te kijken en natuurlijk te vozen maar dan wel met mijn vriendinnetje.. andere mensen hoef ik momenteel nog niet bij..
pi_26577852
Bij parenclubs heb je mensen van alle leeftijden en ook veel jongeren. Ik ken mensen van 18-21 die regelmatig naar parenclubs gaan en dat zijn echt geen uitzonderingen

Natuurlijk heb je ook oude mensen die er niet meer aantrekkelijk uitzien, maar dan hoef je met hun gewoon niks te doen

Ik ga zelf naar gangbangs en daar zie je dat ook, dat er steeds meer jongeren heen gaan, dus niks vreemds aan om naar zoiets heen te gaan dus
pi_26581923
Ok, laten we gezamelijk eens na gaan denken...

Welke club hebben we zin in.

Fata is erg leuk, maar niet echt heel goedkoop te noemen, dat kan nadelig zijn, maar de baden zijn topperdtop, ook is het eten en alles eromheen erg goed.
Hele leuke club, is het geld wel echt waard...

Vrijdagavond 80 euro per stel, zaterdagavond 100 euro.

http://www.fata-morgana.nl/

Gogonuts heb je als alternatief, zwembad, bubbelbad, lekkere sauna's en wat minder duur dan fata, nadeel, eten is minder dan in fata, ze hebben er niet echt een restaurant, er wordt wel eten geserveerd, prima eten, maar je moet je er niet al teveel van voorstellen(ik eet meestal vantevoren, maar dat doe ik bij elke club, dus dat geeft niet zo voor mij).

Wel leuke dingen als blokhutjes waar je in kan dollen en die op slot kunnen en een ligdouche(heb ik nog niet geprobeert, ziet er interresant uit ).

Vrijdag 75 euro per paar, zaterdags idem

http://www.gogonuts.nl

De NCC hebben we ook nog, mooie club, heet nu monique's parenclub volgens mij???

De club zelf is erg mooi en heeft vele leuke accesoires, leuke thema kamers, loveswing, gynacologenstoel en dat soort leuk spul, maar dat maakt deze club misschien iets minder geschikt als lage drempel club voor de nieuwschierigen onder ons(alhoewel het de nieuwschierigheid goed kan bevredigen als de sfeer daar is, grinnik ).
Het spijt me, ik ben een beetje melig

Het mist wat om in te spetteren, geen bubbelbad, geen zwembad, wel sauna's(ik hou nu eenmaal van spetteren ).

Groot voordeel, voordelige club, vrijdags 25 euro per paar, zaterdags 65 euro per paar.

http://www.monique-erotic.com/pages/index2.html

Nou ja, dit zijn zomaar even 3 voorstellen, er zijn veel meer clubs, dus als iemand anders iemand anders wat leuks weet dan moet er maar gegilt worden
pi_26582130
Ik ben dus naar die gangbang van Monique geweest en daar houden ze idd ook parenavonden en de sfeer is echt geweldig daar en de locatie is echt super mooi

Echt hele mooie locatie, alles is erg goed georganiseerd enzo en er is inderdaad geen bubbelbad of zwembad ofzo, maar wel een stoombad en douches waar je ook je gang kunt gaan

En het is inderdaad niet duur om daar heen te gaan
pi_26584018
Ik ken de gogonuts als een snuif, slik en alcohol tent, maar misschien heb ik het verkeerd..
pi_26584243
Tja waar zou onze keuze opvallen ...?? Hhmmz.. (zie avatar)
  vrijdag 29 april 2005 @ 20:31:00 #158
37769 erodome
Zweefteef
pi_26606657
quote:
Op donderdag 28 april 2005 23:02 schreef KonnieKipke het volgende:
Ik ken de gogonuts als een snuif, slik en alcohol tent, maar misschien heb ik het verkeerd..
Mwaw, niet mijn ervaring, ben dan al wel een tijdje niet geweest, maar zo was het nooit in ieder geval....

In eigenlijk alle clubs geld geen drugs, wat in de praktijk betekend, geen openbare drugs en geen mensen lastig vallen met drugsgebruik of totaal van de wereld zijn, het mag dus niet echt zichtbaar zijn.
Zelfde geld met alcohol, met mag(natuurlijk ), maar je mag niet totaal lamlazerus zijn.

Het is wel zo dat xtc bv wel echt een partydrug is voor dit soort dingen, is heel erg populair bij mensen die lekker rondwippen
Dus je hebt een enorme kans dat je wel wat tegenkomt, maar dat heb je ook als je naar een disco gaat, hier gaat het veel minder ver...
  vrijdag 29 april 2005 @ 23:52:04 #159
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_26610793
De enige die ik 'ken' is de Fun4two... zo ongeveer om de hoek hier. Nooit geweest overigens, wel goede dingen over gehoord maar is ook vrij prijzig volgens mij...
pi_26663400
Heeft iemand wat over de Fun4Two te vertellen?

Mijn vriendin en ik zijn nieuwsgierig en de Fun4Two ziet er leuk uit. Drempel is nog wel wat te hoog voor ons op dit moment.
  maandag 2 mei 2005 @ 16:52:20 #161
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26669268
naar wat ik heb begrepen is de fun4two wel alleen weggelegd voor de 'mooie mensen' onder ons.
ze voeren een streng deurbeleid en kunnen je gewoon zonder pardon weer wegsturen.

van horen zeggen he

ik heb gehoord ook trouwens dat het daar allemaal wel meevalt qua geweldigheid enzo
pi_26669455
quote:
Op maandag 2 mei 2005 16:52 schreef MissyMirjaM het volgende:
naar wat ik heb begrepen is de fun4two wel alleen weggelegd voor de 'mooie mensen' onder ons.
ze voeren een streng deurbeleid en kunnen je gewoon zonder pardon weer wegsturen.

van horen zeggen he

ik heb gehoord ook trouwens dat het daar allemaal wel meevalt qua geweldigheid enzo
Ik durf eigenlijk wel met zekerheid te zeggen dat mijn vriendin en ik worden toegelaten. Dat klinkt natuurlijk wel een beetje arrogant om zo te zeggen.

Zijn er mensen van dit forum weggestuurd daar? Of een vervelende ervaring met Fun4Two? Deze club trekt toch wel de meeste aandacht van ons. Iemand nog een goede/slechte ervaring?
pi_26672755
Als je vriendin op je avatar lijkt, denk ik dat je inderdaad er zo inkomt
pi_26672922
bij fun4two worden idd regelmatig mensen niet toegelaten vanwege hun uiterlijk heb ik gehoord. Bij Monique's parenavonden komt wel gewoon iedereen binnen, omdat het om de sex gaat en niet om het uiterlijk

Ik vind zelf die parenavond van Monique het leukst, gewoon hele gezellige sfeer, heel ongewongen allemaal en ik hou toch niet van spetteren, dus ik mis het niet dat er geen zwembad is ofzo, ik kom om te neuken en niet om te zwemmen
  maandag 2 mei 2005 @ 20:09:51 #165
37769 erodome
Zweefteef
pi_26675182
Nou ja, dat niet toegelaten worden valt nu ook wel weer mee hoor, ik ken wat mensen die er vrij regelmatig heen gaan en dat zijn lang niet allemaal superschoonheden, ze zijn ook niet vies lelijk dat is waar, maar ik weet met zekerheid van een wat stevigere dame die erheen gaat bv, wat genoeg verteld dat ook mensen die buiten de meest perfecte maten e.d. vallen gewoon erin mogen.

Van de mensen die erheen gaan hoor ik alleen maar goede dingen, wel schijnt het zo te zijn dat het beneden vooral show is(jezelf showen, mooie dure kleren, bergen make up), maar dat het boven erg veel actie is.
Je hebt dus showmensen die erheen gaan en actievelingen, maar dit is van horen zeggen...
pi_26675538
Ben ut met sylvana eens, ook ik kom bij Monique ook op de GB. Fun4two is een rare club, ik hoorde van een vriendin dat ze een brief kreeg dat ze een ledenstop hadden. Na een telefoontje bleek ze niet in de policy van de club te passen.
En wat is lelijk Erodome ( doelend op je "vies lelijk zijn" )??? Ik denk dat er in die club voor elk wat wils kan en moet zijn?
  maandag 2 mei 2005 @ 20:25:06 #167
37769 erodome
Zweefteef
pi_26675728
Wat mij betrefd wel groeneoogjes, alhoewel ik er geen enkel bezwaar tegen maak als er alleen maar mensen lopen waarvan ik ga watertanden hoor

Maar ik ben fun4two niet, het is hun club, het is aan hun om te bepalen wat voor publiek ze er willen.
Die luxe hebben ze aangezien het toch echt nogsteeds de meest populaire club van nederland is.

Ik weet in ieder geval dat de strengheid echt niet belachelijk is aangezien ik mensen ken die daar komen die echt geen supermodellen zijn.
pi_26679423
quote:
Op donderdag 28 april 2005 22:04 schreef Sylvana het volgende:
Ik ben dus naar die gangbang van Monique geweest en daar houden ze idd ook parenavonden en de sfeer is echt geweldig daar en de locatie is echt super mooi

Echt hele mooie locatie, alles is erg goed georganiseerd enzo en er is inderdaad geen bubbelbad of zwembad ofzo, maar wel een stoombad en douches waar je ook je gang kunt gaan

En het is inderdaad niet duur om daar heen te gaan
Joe was die gangbang?
pi_26690215
quote:
Op maandag 2 mei 2005 22:14 schreef oncrea het volgende:

[..]

Joe was die gangbang?
Helemaal geweldig en de volgende keer ben ik er weer bij
pi_26690356
quote:
Op maandag 2 mei 2005 18:56 schreef KonnieKipke het volgende:
Als je vriendin op je avatar lijkt, denk ik dat je inderdaad er zo inkomt
Ze lijkt er trouwens wel verdacht veel op

[ Bericht 5% gewijzigd door JamesBond007 op 03-05-2005 11:49:10 ]
pi_26690396
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 11:30 schreef JamesBond007 het volgende:

[..]

Ze lijkt er trouwens wel verdacht veel op
Haha, wanneer gaan jullie?
pi_26690510
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 11:32 schreef KonnieKipke het volgende:

[..]

Haha, wanneer gaan jullie?
Voorlopig nog ff niet dus....
pi_26705375
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 11:26 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Helemaal geweldig en de volgende keer ben ik er weer bij
Vertel eens wat uitgebreider? Hoe was het? Hoe ervaarde je het? etc
pi_26705486
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:21 schreef oncrea het volgende:

[..]

Vertel eens wat uitgebreider? Hoe was het? Hoe ervaarde je het? etc
voeg me maar ff toe op msn, vertel ik het daar wel
pi_26705549
Sylvana wil ik best doen maar hoe?
pi_26706300
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:28 schreef oncrea het volgende:
Sylvana wil ik best doen maar hoe?
heb je msn al geinstalleerd? Zonee, download het dan op www.msn.nl en dan kan je me toevoegen op het e-mailadres dat in me profiel staat
  dinsdag 3 mei 2005 @ 20:01:19 #177
12302 Principessa
zoekt haar kikker
pi_26706447
Ik zou het wel prettig vinden om in een club te komen met mooie mensen, het oog wil ook wat natuurlijk. Ik denk dat ik het niet zo goed op niet zo mooie mensen...
En ze leefden nog lang en gelukkig
pi_26706581
quote:
Op dinsdag 3 mei 2005 19:56 schreef Sylvana het volgende:

[..]

heb je msn al geinstalleerd? Zonee, download het dan op www.msn.nl en dan kan je me toevoegen op het e-mailadres dat in me profiel staat
gedaan

maar goed parenclub lijkt me wel leuk alleen hebben wij geen auto en lecour in Owijk moet niet alles zijn....
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:01:21 #179
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26738493
quote:
De NCC hebben we ook nog, mooie club, heet nu monique's parenclub volgens mij???

De club zelf is erg mooi en heeft vele leuke accesoires, leuke thema kamers, loveswing, gynacologenstoel en dat soort leuk spul, maar dat maakt deze club misschien iets minder geschikt als lage drempel club voor de nieuwschierigen onder ons(alhoewel het de nieuwschierigheid goed kan bevredigen als de sfeer daar is, grinnik ).
Het spijt me, ik ben een beetje melig

Het mist wat om in te spetteren, geen bubbelbad, geen zwembad, wel sauna's(ik hou nu eenmaal van spetteren ).

Groot voordeel, voordelige club, vrijdags 25 euro per paar, zaterdags 65 euro per paar.
Hier hebben wij niet zulke goede ervaringen mee helaas
Aangezien wij al op een avond kwamen dat mannen alleen ook binnen mochten komen, en we waren echter de jongsten van allemaal.

Als wij naar clubs gingen/gaan is het meestal de fata-morgana en anders de Acanthus in belgie wel niet de goedkoopste maar wel allebei zeer uitgebreid.

Het enige nadeel aan Acanthus Acanthus vonden wij de ruimtes boven weinig sfeer en men stond toen enorm bovenop iedereen

[ Bericht 0% gewijzigd door Bar_en_Mar op 04-05-2005 22:08:21 ]
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
Blonde haren,blauwogen zomaar uit een sprookjesboek gevlogen...
  woensdag 4 mei 2005 @ 22:09:15 #180
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26738840
Wij gaan overgens eind mei weer na een lange tijd terug naar Acanthus en heb er onwijs veel zin in
We hopen dat ze je vleugels geven, zodat je overal kunt komen, dat je terugkomt in onze dromen, en met ons meevliegt in ons leven
pi_26740579
Bar_en_Mar, dan moet je op zaterdag gaan naar Monique's parenavond, dan mogen alleen stellen naar binnen, op vrijdagavond mogen er inderdaad ook singles naar binnen

En ik ken ook een stel van 21 en 23 dat regelmatig naar die parenavonden gaan van Monique, en 1 met een meisje van 18 en een man van 34, dus misschien dat het net die ene avond was dat jullie de jongsten waren, want er zijn vaak wel meerdere jongere stellen hoor
  woensdag 4 mei 2005 @ 23:02:00 #182
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26741052
hehehe het maakt ook zoveel niet uit hoor
Maar nu is de cc iets te ver weg om zomaar even heen te gaan.
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:04:13 #183
109557 Scuderia_Mark
Living in the fast lane......
pi_26743467
Ben er als stel zijnde WEL op bedacht dat als je naar boven gaat,er drommen geile mannen jullie 'achtervolgen'.
Iets wat veelvuldig gebeurd in die clubs(heb ik althans gelezen op verschillende sites,en dan gaat het om ervaringen van bezoekers van diversen clubs).
Dat houdt ons dan ook tegen om eens te gaan kijken,opdringerig gedoe werkt niet voor ons.......
Watch the white line......
pi_26743859
opdringerig gedoe heb ik nog niet meegemaakt in de clubs waar wij tot nu toe heen gegaan zijn op de ncc na dan, maar dat was ook op de verkeerde avond waar ook vrijgezelle mannen binnen mochten komen.

Maar als je naar een bv Fata gaat hebben wij nog niet meegemaakt dat men opdringerig was.
En in Acanthus hebben wij het ook nog niet meegemaakt.
pi_26744029
ow en wij hebben best vel verhalen gehoord over club Z ook in belgie we zijn er zelf overgens nog niet geweest maar staat nog wel op ons verlanglijstje

ClubZ
pi_26744132
We zijn 2 keer in Paradise geweest in Amsterdam en daar waren de alleenstaande mannen ook heel opdringerig.
In de kleedruimtes liepen ze al telkens tegen mijn vrouw aan.
Ze denken dat ze op die manier meer kans maken maar het tegen overgestelde is het geval voor de meesten van hun.
Die gasten kunnen beter naar de hoerenbuurt gaan.
Voor de rest wel leuke avonden gehad daar maar is al weer 3 jaar terug dat we er de laatste keer waren.
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:32:17 #187
109557 Scuderia_Mark
pi_26744250
Volgens mij zou een parenclub niks voor ons zijn alleen al door opdringerige mannen,afgezien van onze drempelvrees.
Er zijn volgens mij betere en andere manieren te verzinnen om dergelijk 'feestje' te vieren.......no?
Ik weet het niet daarom vraag ik het................we zijn niet bekend/ervaren met dit soort zaken.....
pi_26744549
je kunt altijd nog thuisdaten ofzo of je eigen prive feestje bouwen en volgens mij zijn er zelfs sites waarbij je met koppels een boerderij af kunt huren om daar je eigen feestje te bouwen.

Drempelvrees is logisch hoor hebben wij ook gehad en denk dat ik het eind mei ook wel weer wat zal hebben aangezien het alweer een tijdje geleden is.

Als je echt naar een club zou willen dan zou ik gewoon alles eens na lopen en het één en ander na vragen, dat hoor je het zelf.
En als je naar clubs gaat waar echt alleen koppels binnen mogen dan heb je daar echt geen last van.
  donderdag 5 mei 2005 @ 00:53:19 #189
109557 Scuderia_Mark
pi_26744776
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:43 schreef Bar_en_Mar het volgende:
je kunt altijd nog thuisdaten ofzo of je eigen prive feestje bouwen en volgens mij zijn er zelfs sites waarbij je met koppels een boerderij af kunt huren om daar je eigen feestje te bouwen.

Drempelvrees is logisch hoor hebben wij ook gehad en denk dat ik het eind mei ook wel weer wat zal hebben aangezien het alweer een tijdje geleden is.

Als je echt naar een club zou willen dan zou ik gewoon alles eens na lopen en het één en ander na vragen, dat hoor je het zelf.
En als je naar clubs gaat waar echt alleen koppels binnen mogen dan heb je daar echt geen last van.
Om te beginnen;een boerderij hoeven we niet te huren,we hebben 4 jaar geleden zelf een boerderij gekocht die we helemaal hebben verbouwd.
In geval van een date zoals jij hem beschrijft zou je mensen in huis moeten halen waar ik ABSOLUUT op tegen zou zijn.
Je haalt mensen je prive leven binnen en da's volgens mij een veelgemaakte fout onder swingers,vragen om rotzooi als je het mij vraagt!
Je weet sowieso niet wie je in huis haalt,bovendien weten mensen je te wonen wat ik een allerminst prettig idee vindt aangezien ik ERG op m'n privacy ben gesteld!
Mochten er vanuit de 'tegenpartij' gevoelens voor een van ons ontstaan zit je ook met de gebakken peren en ben je een makkelijk 'object' om te stalken.
Staat er een kerel op de stoep die de hots heeft voor m'n vrouw....................daar ik echt niet op zit te wachten!
Volgens mij kun je dan nog beter daten op een neutrale plek,zie je het van weerskanten zitten kun je beter samen een hotelletje 'scoren' dan dat je de mensen mee naar huis neemt........of niet?

Ik weet het niet hoor,beide vinden we het een spannend idee maar we durven niet zo goed......die verrekte drempel he..........
pi_26745626

[ Bericht 100% gewijzigd door Insomaniac op 05-05-2005 01:58:09 ]
Niets is zo vriendelijk als een kletsnatte hond die op je af komt.
  donderdag 5 mei 2005 @ 01:39:12 #191
116697 Habiba
bouse tizi
pi_26745704

[ Bericht 34% gewijzigd door Insomaniac op 05-05-2005 01:58:58 ]
The only true faith in God's sight is Islam.
pi_26745970
ff dicht en schoonpoetsen

-edit-

En weer open. Persoonlijke aanvallen en gebagger zijn hier NIET gewenst.
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
  donderdag 5 mei 2005 @ 02:02:11 #193
116697 Habiba
bouse tizi
pi_26746026
[edit]

Zoals hierboven al staat, gebagger en persoonlijke aanvallen zijn hier niet gewenst. Commentaar kan in het feedbacktopic.

[ Bericht 84% gewijzigd door Insomaniac op 05-05-2005 02:03:09 ]
The only true faith in God's sight is Islam.
  donderdag 5 mei 2005 @ 02:14:00 #194
109557 Scuderia_Mark
pi_26746164
Ik verbaasde me al over de 'transformatie' van dit topic......
Van parenclubtopic tot een bash and smash topic!
Hopelijk komen er nog wat on topic reacties want heb nog heel wat te vragen....
pi_26747436
prive zou ik idd niet mee beginnen, je huis is toch wel erg prive en je weet nooit wie je in huis haalt! Als je voor de eerste keer naar een club gaat is fun4two een beste en veilige keus. Let alleen wel dat je niet op de eerste vrijdag van de maand gaat want dan is het gigolo avond ---> alleenstaande mannen in de club
pi_26750569
Een neutrale plek is idd ook helemaal geen slecht idee hoor omdat ook beide koppels na afloop gewoon beide hun eigen weg weer ingaan.

Waar zien jullie nog het meest tegen op Scuferia_Mark?

Onderlinge afspraken zijn wel noodzakelijk hoor btw zodat alles duidelijk is, leg je eigen grenzen.
Wat ik altijd een fijne regel vind is nog steeds dat in een club en in het swingers gebeuren echt nee nee is.
waar ik altijd enorm tegenop zag was idd met wat voor mensen heb je te maken, gaat het wel klikken enz enz .
Meestal gingen we chatten en daar kon je wel al het één en ander uihalen met vervolgens als daar de klik al zat een bv telefoongesprek en cammen zodat je ook weet ofdat het serieuze mensen zijn en geen mensen die een geintje uit willen halen.
Vaak spraken wij ook gewoon af in een club, viel het in het echt dan toch ietwat tegen,kon je toch nog een leuke avond in de club hebben.

waar wij ook altijd wel gebruik van maakten waren de chattersmeetings, dan ontmoet je in 1 keer allemaal chatters die in het zelfde geintereseerd zijn en die je al iets kent vanwege de chat, vaak vonden wij daarin ook de drempel al wat lager.

maar stel je vragen maar hoor dan probeer ik ook wel antwoord te geven
  donderdag 5 mei 2005 @ 14:09:29 #197
37769 erodome
Zweefteef
pi_26753257
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 00:04 schreef Scuderia_Mark het volgende:
Ben er als stel zijnde WEL op bedacht dat als je naar boven gaat,er drommen geile mannen jullie 'achtervolgen'.
Iets wat veelvuldig gebeurd in die clubs(heb ik althans gelezen op verschillende sites,en dan gaat het om ervaringen van bezoekers van diversen clubs).
Dat houdt ons dan ook tegen om eens te gaan kijken,opdringerig gedoe werkt niet voor ons.......
Er zijn heel veel clubs waar alleenstaande mannen niet binnen mogen en de vele andere kennen mestal een max aan mannen alleen, want als er drommen mannen zijn blijven de stellen weg en dan is er van je parenclubidee niets meer over...

Aanvulling, zo hebben wij ook een negatieve ervaring met showboat, ook mannen alleen(mannen alleen wat is er toch mis met jullie soms?).
We waren daar met een ander stel, eerst wat gedronken en rondgelopen, komen we bij de bioscoop daar kijken om het hoekje en zien ergens tussen een enorme drom van benen 2 mensjes liggen, toen had ik al zoiets van pffffffff.
Ik ga even naar de wc, wordt tijdens het lopen gigantisch bij mij borsten gegraaid, draai me om staat er een of andere vent heel uilig te kijken alsof dat een geweldige move van hem was geweest, echt ik voelde me verschrikkelijk versierd...
Maarja, wij achteraan de dansvloer bij een tafeltje gaan zitten, we zitten wat te spelen en te doen, van het een komt het ander, je kent het wel en ik zit dus uiteindelijk lekker op mijn man.
Dat was een kort genot omdat echt overal mannen vandaan kwamen geschoten, waarvan er 1 zelfs zo brutaal was om zijn hoofd echt letterlijk tussen mij en mijn man in te steken zodat hij het beter kon zien(ik zat dus op hem he, kun je nagaan waar dat hoofd kwam).
Dat was de bekende druppel die de emmer deed overlopen en onze zin smolt als sneeuw voor de zon...

Later hebben we nog en kamer opgezocht, de deur dichtgebonden om het toch nog even af te kunnen maken, maar dat is niet echt het idee dat ik bij een parenclub heb.

Sindsdien zijn we niet zo happig meer op clubs waar alleenstaande mannen komen, vooral niet als ze met meer zijn, wij pakken eigenlijk bijna altijd de paren avonden, dat kleine beetje geld wat het meestal kost heb ik er graag vor over om gewoon lekker ontspannen in een omgeving te zijn waar mensen gewoon polsen wat je wil als ze wat van je willen.

[ Bericht 48% gewijzigd door erodome op 05-05-2005 14:21:12 ]
pi_26754649
Ieeh, daar word je toch niet goed van! Dat lijkt me echt vreselijk, dat je even fijn met je geliefde bezig bent en dan echt een enorm publiek hebt. En die man die z'n kop er tussensteekt, hoe kansloos ben je dan!

Dat houdt me dus tegen, ergens. Zulke ervaringen. Ik begin namelijk wel steeds nieuwsgieriger te worden naar parenclubs. Ik ben best monogaam, maar ik wil gewoon uitgaan, mooie mensen kijken, relaxed praten met mensen en een leuke tijd hebben, maar nu dan eens niet normaal in een kroeg. Ik ben zo bang dat zodra ik ook maar tegen iemand terugpraat ze meteen hun tong in mijn mond forceren oid. En daar heb ik dus geen zin in.
pi_26755149
Met onbekenden afspreken thuis doen wij ook niet, wel zo nu en dan een prive feestje met onze vaste vriendin.

Verder zou ik eerder gewoon gezellig in de club afspreken, moch t uiteindelijk toch niet klikken kan je ieder lekker je eigen weg gaan!

En nog even over de sfeer in de club, het is en blijft geweldig!
Heb gelukkig helemaal geen last gehad van opdringerige mannen oid!

♥ Love is Love ♥
  donderdag 5 mei 2005 @ 15:39:35 #200
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_26755291
Ik zie allerlei namen van clubs voorbij komen, maar ken zelf alleen Fantasy Beach. Ben daar, en in de voorloper Erotic Mellow House een paar keer geweest omdat m'n partner de eigenaar zakelijk kent maar ken verder geen andere clubs.

Vond het zelf wel leuk bij Fantasy maar ben benieuwd wat anderen van Fantasy vinden t.o.v. andere clubs?

Heb zelf niet gemerkt of gezien dat er een deurbeleid is gebaseerd op looks bij Fantasy, maar misschien hebben anderen daar andere ervaringen mee?
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_26755358
Fantasy beach ken ik weer niet
  vrijdag 6 mei 2005 @ 01:25:46 #202
109557 Scuderia_Mark
pi_26769924
quote:
Op donderdag 5 mei 2005 12:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Een neutrale plek is idd ook helemaal geen slecht idee hoor omdat ook beide koppels na afloop gewoon beide hun eigen weg weer ingaan.

Waar zien jullie nog het meest tegen op Scuferia_Mark?

Onderlinge afspraken zijn wel noodzakelijk hoor btw zodat alles duidelijk is, leg je eigen grenzen.
Wat ik altijd een fijne regel vind is nog steeds dat in een club en in het swingers gebeuren echt nee nee is.
waar ik altijd enorm tegenop zag was idd met wat voor mensen heb je te maken, gaat het wel klikken enz enz .
Meestal gingen we chatten en daar kon je wel al het één en ander uihalen met vervolgens als daar de klik al zat een bv telefoongesprek en cammen zodat je ook weet ofdat het serieuze mensen zijn en geen mensen die een geintje uit willen halen.
Vaak spraken wij ook gewoon af in een club, viel het in het echt dan toch ietwat tegen,kon je toch nog een leuke avond in de club hebben.

waar wij ook altijd wel gebruik van maakten waren de chattersmeetings, dan ontmoet je in 1 keer allemaal chatters die in het zelfde geintereseerd zijn en die je al iets kent vanwege de chat, vaak vonden wij daarin ook de drempel al wat lager.

maar stel je vragen maar hoor dan probeer ik ook wel antwoord te geven
We gunnen elkaar veel dus jaloers zijn tov de ander is er denk ik niet bij voor ons.
Al lijkt me het in het begin wel even een dubbel gevoel als je je partner met een ander bezig ziet,geil gezicht en gelijkertijd toch ff wennen lijkt me zo!
Lees erodome - donderdag 5 mei 2005 @ 14:09 maar eens,weet je precies waar we bang voor zijn.
Stel dat je dat bij je eerste bezoekje gbeurd........is je zin ook voor eens en altijd over!
Opdringerig gedoe moeten we niks van hebben,bovendien wordt hier wel gezegd dat een nee afdoende is maar dat gaat er bij mij niet helemaal in.
Kijk naar Erodome's verhaal,2 mannen die wel hondsbrutaal 'te werk' gingen in mijn ogen,weet niet of ik er heel gelaten op zou reageren dan want dat soort acties getuigt in mijn ogen van respectloos gedrag.
We zijn meer van de rustige types,alles easygoing en relaxt aan doen,krijg je drommen geile mannen achter je aan die denken zich er ongevraagd mee te mogen en moeten bemoeien,is onze zin voorbij!
Bovendien lijkt ons het de 1e x spannend maar toch ook weer kei eng,zeker om als koppel daar alleen naar binnen te gaan.
Heb je een stelletje bij je werkt dat volgens mij rustgevender want dan heb je iemand waarop je je aandacht kan richten,wat me kan rondlopen........of je samen terug trekken op een kamertje als de fysieke klik er ook is!
We lopen al heel lang met het idee eens samen flink te 'sexpirimenteren', tot op heden heeft onze fantasie geen vorm gekregen door die dubbele gevoelens.......

Vraagje voor Erodome;hoe heeft deze club in beide gevallen er op in gespeeld,zijn die mannen gewaarschuwd,verwijderd of zochten ze gewoon verder naar een 'gewillig slachtoffer'?
  vrijdag 6 mei 2005 @ 01:38:11 #203
109557 Scuderia_Mark
pi_26770074
Zag dat Le Cour zoekende is naar een andere locatie,de 'oude' club sprak ons qua 'aankleding' het meest aan.
Kan iemand ons vertellen welke parenclub in Limburg/Brabant gastvrij te noemen is,waar 'normale' mensen komen en de sfeer altijd goed te noemen is?!?(liefst hoor ik hier persoonlijke ervaringen over)
Op onderstaande site staan veel links maar het zegt ons zo weinig,je kan aan een website niet zien waar het wel en niet goed/leuk/spannend is.......... .

http://www.partnerruil.net/
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:17:47 #204
37769 erodome
Zweefteef
pi_26774903
Scuderia_Mark, in dat geval heeft de club niet gereageerd, wij hebben het zelf ook niet aangegeven hoor, maar teruggaan naar showboat op een dag dat er mannen alleen binnen mogen zal je ons niet snel zien doen.

Maar Scuderia_Mark, dit beeld van alleenstaande mannen verdwijnt onmiddelijk als je naar een parenavond gaat, dan mogen er geen mannen alleen in, zijn alle mannen die er zijn met hun vrouw en he, dan kunnen ze zichzelf ineens WEL gedragen

Dan kom je ineens de situatie tegen waar we het juist ove hebben, nee = nee, wat meestal is een kleine hint al meer dan genoeg, mensen polsen netjes en vriendelijk, mensen dringen zich niet op en dan is de avond ineens totaal anders.
Je zit niet op te letten of er een horde mannen achter je aan komt, je hoeft je geen zorgen te maken als je heel vlak langs iemand heen moet, je kan je vrij bewegen en vrij doen, je kan bij wijze van spreken op de bank midden tussen andere mensen bezig gaan en met 1 blik vertellen dat je alleen maar gezien wil worden op dat moment.

Dat is de sfeer in een parenclub zonder alleenstaande mannen, nu zijn niet alle clubs met alleenstaande mannen even erg en ik geloof dat showboat vlak daarna ook maatregelen heeft genomen omdat het te erg werd, maar alleenstaande mannen blijf ik persoonlijk vaak irritant vinden.
Waarom, ze betalen een aardig bedrag om binnen te komen en gedragen zich alsof ze voor een hoer betaald hebben, ware het niet dat ik geen dienstverlenende instantie ben en ook een aardig bedrag heb betaald om lekker uit te kunnen gaan.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 12:52:15 #205
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_26775666
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:17 schreef erodome het volgende:
maar teruggaan naar showboat op een dag dat er mannen alleen binnen mogen zal je ons niet snel zien doen.
bij de showboat mogen altijd alleenstaande mannen naar binnen.
groot nadeel als je daar niet van gediend bent ja, niet iedereen weet zich te gedragen.
  vrijdag 6 mei 2005 @ 15:12:25 #206
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26778887
een club in Limburg/Brabant dan denk ik aan Mystique in Rupchen.

Als je daar op in de weekenden komt zijn er ook alleen maar koppels te vinden.
Het is een niet al te grote club maar wel gezellig.
In de zomer heeft het een zwembad met grote tuin waar je heerlijk kunt vertoeven in warme dagen.
Mystique
pi_26783488
Dan moet je eens gaan "kijken " bij http://www.dolcevitaclub.nl/
Nieuwe club ziet er perfect uit, niet te duur en goed.....
  zaterdag 7 mei 2005 @ 01:43:36 #208
109557 Scuderia_Mark
pi_26794213
quote:
Op vrijdag 6 mei 2005 12:17 schreef erodome het volgende:
Scuderia_Mark, in dat geval heeft de club niet gereageerd, wij hebben het zelf ook niet aangegeven hoor, maar teruggaan naar showboat op een dag dat er mannen alleen binnen mogen zal je ons niet snel zien doen.

Maar Scuderia_Mark, dit beeld van alleenstaande mannen verdwijnt onmiddelijk als je naar een parenavond gaat, dan mogen er geen mannen alleen in, zijn alle mannen die er zijn met hun vrouw en he, dan kunnen ze zichzelf ineens WEL gedragen

Dan kom je ineens de situatie tegen waar we het juist ove hebben, nee = nee, wat meestal is een kleine hint al meer dan genoeg, mensen polsen netjes en vriendelijk, mensen dringen zich niet op en dan is de avond ineens totaal anders.
Je zit niet op te letten of er een horde mannen achter je aan komt, je hoeft je geen zorgen te maken als je heel vlak langs iemand heen moet, je kan je vrij bewegen en vrij doen, je kan bij wijze van spreken op de bank midden tussen andere mensen bezig gaan en met 1 blik vertellen dat je alleen maar gezien wil worden op dat moment.

Dat is de sfeer in een parenclub zonder alleenstaande mannen, nu zijn niet alle clubs met alleenstaande mannen even erg en ik geloof dat showboat vlak daarna ook maatregelen heeft genomen omdat het te erg werd, maar alleenstaande mannen blijf ik persoonlijk vaak irritant vinden.
Waarom, ze betalen een aardig bedrag om binnen te komen en gedragen zich alsof ze voor een hoer betaald hebben, ware het niet dat ik geen dienstverlenende instantie ben en ook een aardig bedrag heb betaald om lekker uit te kunnen gaan.
Altijd handelen met respect naar elkaar,zeker in die 'situaties' omdat je toch pritty intiem bent dan met elkaar he!(hecht ik persoonlijk zeer veel waarde aan).
Gekke vraag misschien,maar wat als je een koppel daar tegen komt,het klikt,maar op fysiek gebied vind je maar een van de 2 aantrekkelijk?
Je kan dan toch moeilijk tegen zo'n koppel zeggen dat de een wel mee mag doen en de ander niet.......of wel?
Kan me bij parenclubs nog totaal niks voorstellen eerlijk gezegd,grinn.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 14:42:28 #209
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26801777
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:43 schreef Scuderia_Mark het volgende:

[..]

Altijd handelen met respect naar elkaar,zeker in die 'situaties' omdat je toch pritty intiem bent dan met elkaar he!(hecht ik persoonlijk zeer veel waarde aan).
Gekke vraag misschien,maar wat als je een koppel daar tegen komt,het klikt,maar op fysiek gebied vind je maar een van de 2 aantrekkelijk?
Je kan dan toch moeilijk tegen zo'n koppel zeggen dat de een wel mee mag doen en de ander niet.......of wel?
Wat wij hier altijd beetje als "regel"hebben is dat het moet klikken met alle 4, dus als iemand van ons 4en iemand niet ziet zitten gaat het hele "feest"niet door.

Maar zo ook met zijn 2en, als ik bv iemand totaal niet ziet zitten van de andere 2 dan moet ik dat aangeven en dan gaat het ook niet door, en andersom natuurlijk.
  zaterdag 7 mei 2005 @ 16:19:38 #210
37769 erodome
Zweefteef
pi_26804064
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 01:43 schreef Scuderia_Mark het volgende:

[..]

Dat ligt er heel erg aan, je heb paren die apart van elkaar sexen en paren die alleen met elkaar sexen, maar dat weet je snel zat.

Bij ons is het of we vinden het beide leuk, of niet, ik wil ook wel wat leuks om naar te kijken hebben ondertussen, dat heb ik niet als ik denk gatver waar ligt hij nu op
Als de groep groter wordt wordt het dat ik het ook echt leuk moet vinden minder, ik moet niet denken ah nee toch mijn netvlies, maar het hoeft ook niet te zijn dat ik denk joepie wanneer mag ik eens???
Mits er genoeg ander spul is waarvan ik dat wel denk
Andersom is dat hetzelfde, het verschilt bij ons dus een klein beetje of we het over een paar of een groep hebben...

Maar we hebben het weleens meegemaakt dat er 1 van een stel meeging, we dachten eerst dat het een meisje alleen was, maar die ging even snel in het voorbijgaan mededelen dat ze met ons meeging, hij reageerde heel ontspannen en vrolijk, dus wij hadden zoiets van ok dat zit goed
Later nog wel even zitten kletsen met hem, die deden het dus apart van elkaar...

Je mag alles zeggen en vragen wat je wil opzich, maar dit soort dingen weet je snel zat hoor, als een paar je samen benaderd kan je er meestal wel vanauit gaan dat ze ook samen daten...
pi_26805611
wij zijn ook van plan keer naar parenclub te gaan ga nu dit topic ens doornemen of er leuke tips (van clubs) tussenzitten
Haleloeja
  zaterdag 7 mei 2005 @ 18:05:26 #212
37769 erodome
Zweefteef
pi_26805797
Laten we weereens nadenken, zoals ik het nu zie is het misschien het beste plan om fata te pakken, fata zonder mannen alleen, lekker bubbelen, alles erop en eraan(inc lekker eten!).

Mee eens of niet mensen?
pi_26806512
quote:
Op zaterdag 7 mei 2005 18:05 schreef erodome het volgende:
fata zonder mannen alleen,

Mee eens of niet mensen?
Op die manier kan de helft van fok niet mee, wordt wel een beperkte meeting
  zaterdag 7 mei 2005 @ 19:45:41 #214
37769 erodome
Zweefteef
pi_26808168
Mannen alleen mochten toch al niet mee, we kunnen moeilijk met een buslading mannen aankomen, dat wordt niet echt op prijs gesteld he...

Om dat er nog even lekker goed in te wrijven mogen vrouwen alleen wel weer mee, die zijn altijd welkom

Maar de naam zou je al iets moeten zeggen PARENclub, niet mannenclub...
  zondag 8 mei 2005 @ 10:29:16 #215
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_26818989
De fata is een mooie leuke en gezellige club hoor en idd geen mannen alleen

dus ik stem ook voor

Mochten er mensen zijn die nieuwschierig zijn naar Acanthus in belgie wij gaan het laatste weekend van mei de zaterdag naar Acanthus toe mochten er meer zijn, lijkt me gezellig

[ Bericht 37% gewijzigd door Bar_en_Mar op 09-05-2005 20:03:20 ]
  vrijdag 20 mei 2005 @ 17:53:59 #216
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27192680
Wilt men nog steeds een meeting organiseren? sowwy maar ikke ben nieuwschierig
pi_27193118
zondag 29 mei is er een chatters meeting in de Fata .. wij zullen er ook heen gaan mss dat er nog meer zin hebben om te komen ?
pi_27196260
ik ben sinds vandaag weer vrijgezel, dus parenavonden zitten er voorlopig niet meer in
  vrijdag 20 mei 2005 @ 21:47:09 #219
30137 Michelinmannetje
Burning Rubber
pi_27199447
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef Sylvana het volgende:
ik ben sinds vandaag weer vrijgezel, dus parenavonden zitten er voorlopig niet meer in
Of je gaat met iemand mee natuurlijk

Mijn meisje en ik gaan binnenkort weer naar een club
To be or not to be.....
  zaterdag 21 mei 2005 @ 00:21:54 #220
13743 Baka_neko
Mjaaaaaaaaw....!
pi_27203948
quote:
Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef Sylvana het volgende:
Ja dat vraag ik me toch af he. Wat moet je nou, als fok!ker helemaal lekker gemaakt door alle verhalen dat het zo fijn rielekst uitgaan is in van die parenclubs, en je denkt: He! Dat lijkt me wel wat! Kan je ook es uitgaan ZONDER dat je als een dik pond gehakt wordt behandeld. Leuk!

Maar je bent geen stel? En ook geen kansloze vrijgezelle man die zn hoofd tussen erodome en haar lief steekt?

Dat is toch discriminatie naar alle mensen toe die geen stel zijn, en in een leuke sfeer uit willen........

* Baka_neko is een beetje jaloers geworden op alle mensen die elk weekend een dikke fuifavond hebben in een parenclub. Zelf wordt zij nog steeds regelmatig onbeleefd bij haar kont gegrepen in een pub, vandaar.
Maar ja, ik heb geen bananen! Ik heb géén bananen vandaag!
  Moderator zaterdag 21 mei 2005 @ 01:34:26 #221
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_27205851
quote:
Op zaterdag 11 januari 2003 14:46 schreef Fokkie het volgende:

doe eens een wilde gok
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
pi_27207240
Je hebt toch echt hele vreemde neukers in dit land
bla bla
  zaterdag 21 mei 2005 @ 21:50:12 #223
37769 erodome
Zweefteef
pi_27228452
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 00:21 schreef Baka_neko het volgende:

[..]

Ja dat vraag ik me toch af he. Wat moet je nou, als fok!ker helemaal lekker gemaakt door alle verhalen dat het zo fijn rielekst uitgaan is in van die parenclubs, en je denkt: He! Dat lijkt me wel wat! Kan je ook es uitgaan ZONDER dat je als een dik pond gehakt wordt behandeld. Leuk!

Maar je bent geen stel? En ook geen kansloze vrijgezelle man die zn hoofd tussen erodome en haar lief steekt?

Dat is toch discriminatie naar alle mensen toe die geen stel zijn, en in een leuke sfeer uit willen........

* Baka_neko is een beetje jaloers geworden op alle mensen die elk weekend een dikke fuifavond hebben in een parenclub. Zelf wordt zij nog steeds regelmatig onbeleefd bij haar kont gegrepen in een pub, vandaar.
Alleenstaande dames zijn altijd meer dan welkom, betalen erg weinig of zelfs niets om binnen te komen, worden op handen gedragen.

Alleenstaande mannen zijn in sommige clubs op sommige avonden welkom voor een hogere prijs als dat stellen neer moeten leggen...
pi_27231536
ja, ik weet dat alleenstaande dames wel welkom zijn op een parenavond, maar het lijkt mij gewoon niks om als vrijgezel naar een PARENavond te gaan
pi_27233963
quote:
Op zaterdag 21 mei 2005 23:12 schreef Sylvana het volgende:
ja, ik weet dat alleenstaande dames wel welkom zijn op een parenavond, maar het lijkt mij gewoon niks om als vrijgezel naar een PARENavond te gaan
Nee, dat lijkt me ook niks. Kom je daar een beetje alleen.. hallooww, maar ik zou er best wel eens naar toe willen.!
pi_27262996
Ik lees regelmatig dat er paren in de leeftijd van 18 tot 55 zijn, maar ik heb toch m'n twijfels bij de verhoudingen? Je kan wel zeggen dat het van 18 tot 55 is maar als er maar 2 paren zijn onder de 25 en nog 1tje onder de 30 en de rest allemaal ruim 30+ dan schets je misschien toch een verkeerd beeld?

Ik dacht ik vraag het maar, ik zie namelijk op foto's / tours van Parenclubs altijd alleen maar mensen van ruim over de 30. Ben zelf onderin de 20 en vind een parenclub wel een interessant idee, maar denk niet dat ik of mijn vriendin op seks met mensen van 35+ zitten te wachten.
pi_27275333
gemiddelde leeftijd waar wij altijd komen is rond de 30 (Fata) en dat je geen sex wilt van iemand die 30+ is is jullie goed recht , maar wie zegt dat je sex moet hebben , je bepaalt zelf hoe ver je gaat .

Zie het gewoon als erotisch stappen waar mogelijk iets uit bloeit
pi_27296146
Chisuteru, meestal zijn het denk ik acteurs op die foto's, of eventueel een groepje bezoekers die geen bezwaar hebben tegen hun kop op internet (in combinatie met sexdingen), die buiten openingstijden/na overleg met de bezoekers tijdens openingstijden die fotoreportages maken.
De mensen die je ziet moet je denk ik veel eerder als "decorstukken" zien dan als afspiegeling van de feitelijke bezoekers. (omdat men de klant de annonimiteit wil laten houden zal er echt niet zo snel een fotograaf als gluurder rondlopen, dan kunnen ze de boel gelijk wel sluiten).
  dinsdag 24 mei 2005 @ 11:57:20 #229
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27303523
Zaterdag gaan we eindelijk weer eens clubben
we hebben er zin in, die middag nog even lekker shoppen kijken of we nog wat spannends kunnen vinden

En dan sávonds naar belgië, waar we in de club een théma avondje hebben dus wel zo leuk en spannend.
Hopelijk zijn we het snel weer beetje "gewoon";) Want het toch alweer eventjes geleden (feb 2004)
pi_27307568
quote:
Op dinsdag 24 mei 2005 11:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Zaterdag gaan we eindelijk weer eens clubben
we hebben er zin in, die middag nog even lekker shoppen kijken of we nog wat spannends kunnen vinden

En dan sávonds naar belgië, waar we in de club een théma avondje hebben dus wel zo leuk en spannend.
Hopelijk zijn we het snel weer beetje "gewoon";) Want het toch alweer eventjes geleden (feb 2004)
Veel plezier en we horen wel hoe je het vond om na zo'n lange tijd weer te gaan
  zondag 29 mei 2005 @ 21:58:00 #231
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27465306
Hello

Nou we zijn gister dus weer geweest
Het was helemaal niet zo eng als wat ik verwacht had, om na zo een tijdje terug te komen en tot mijn verbazing kenden ze ons ook nog
We hebben een leuke en gezellige avond gehad,maar helaas doordat we in de club waren die dicht tegen france ligt waren er gister vrij veel franstalige mensen, en door gebrek aan de franse taal was communiceren niet zo prettig, hebben maar afgesproken om ook maar fransetaal cursus te gaan volgen

De volgende keer gaan we wel terug naar de fata, maar daarna weer Ac en hopelijk met ietsjes minder franstalige mensen, of wij die frans kunnen
pi_27468166
goed dat het toch bevallen is en lijkt mij idd erg lastig als er zoveel Fransen zijn ja
pi_27475164
Gisteren naar de Fata geweest was een chatters meeting , het was gezellig druk , en een leuke lekkere middag/avond gehad
  maandag 30 mei 2005 @ 13:32:12 #234
26663 Paperclipjes
Nietjes zijn voor mietjes
pi_27480212
Bestaat er misschien een soort van "ervaringen/review"- website?
Lancia Ypsilon Platinum (alles incl. wieldoppen)!
  maandag 30 mei 2005 @ 15:33:55 #235
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_27483766
Klinkt op zich allemaal wel leuk om een keer mee te maken... maar je hoort zo vaak dat er problemen komen van een bezoek aan een parenclub, ondanks dat er van tevoren goede afspraken gemaakt zijn....
Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
  maandag 30 mei 2005 @ 23:31:10 #236
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27498319
Paperclipjes je zou misschien eens kunnen kijken op een site van een club daar heb je wel eens stukjes staan van mensen die geweest zijn en hoe die het ervaren hebben, het is niet op elke site maar ik kan me wel herinneren dat ik zoiets daar wel eens gelezen heb.
pi_27499454
quote:
Op maandag 30 mei 2005 23:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Paperclipjes je zou misschien eens kunnen kijken op een site van een club daar heb je wel eens stukjes staan van mensen die geweest zijn en hoe die het ervaren hebben, het is niet op elke site maar ik kan me wel herinneren dat ik zoiets daar wel eens gelezen heb.
Is dat wel betrouwbaar?

- Blijft elke onvoldoende wel op die site staan, vooral als die tent als gemiddelde cijfer een 4 zou krijgen, of worden de onvoldoendes gewist en de voldoendes blijven die staan?
- Je weet niet of al die poch verhalen wel van echte klanten zijn (weet je natuurlijk bij een onafhankelijke site ook niet)
- Is de kans niet groter dat iemand die het niet beviel niet meer op die site komt, waardoor de mensen die meningen geven in elk geval een hoger cijfer geven dan gemiddeld gegeven zou worden door alle klanten.
  dinsdag 31 mei 2005 @ 21:32:06 #238
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27525754
De makers van deze site ken ik persoonlijk misschien vind je daar de juiste informatie Paperclipjes
Je moet wel registeren om sommige onderdelen te zien
Swingitxl
pi_27592794
Wij staan ook op het punt om eens een club te bezoeken. Door dit forum en swinger sites gesurft te hebbben kom je toch wel bij fun4two of Fata uit, maar onze voorkeur is nog niet gemaakt. We zoeken een (paren)club waar van alles is ,een sauna, whirlpool, bad en veel meer faciliteiten zijn waar gebruik van gemaakt kan worden door ons. Ook de erotische ruimte aanbod zoals een darkroom en diversen andere ruimte. We willen geen sex met andere zeker niet de eerste keer, misschien denken we er ooit anders over na een bezoek.... Natuurlijk zijn de beste clubs duur, maar als het maar een enkele keer is hebben we het er graag voor over. Mijn partner wil graag gemasseerd worden. Heb ik natuurlijk al tig keer gedaan en lijkt me fijn als dat ook daar mogelijk zou zijn. Kan iemand ons AUB een club doorgeven die aan onze vele eisen voldoet?
Al zeg ik het zelf zien wij er niet verkeerd uit maar op de site van fun 4 two is het natuurlijk wel een tikkie overdreven met de sillecone fotomodellen De club lijkt op de site het leukste, maar in werkelijkheid kan het natuurlijk veel anders zijn.
Wele is de beste keuze voor ons? fun4two, go nuts of fata??

Groetjes, ceel
  vrijdag 3 juni 2005 @ 09:17:58 #240
37769 erodome
Zweefteef
pi_27598484
Gogonuts heeft veel faciliteiten erbij, bubbelbad, gewoon zwembad, sauna, turks stoombad, ligdouche, dus daar zit je wat dat soort dingen erg goed en weet je zeker dat je je vermaakt ook al seks je helemaal niets, leuke blokhutten buiten die op slot kunnen(voor als je je wilt terugtrekken) en er stond altijd een massagetafel...

Fata heeft 2 overheerlijke ruime bubbelbaden en een turks stoombad, verder leuke kamers...
Leuke club...

Fun4tw ken ik niet persoonlijk...
  vrijdag 3 juni 2005 @ 10:41:50 #241
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27600644
Ik ga met Erodome mee Celjes
pi_27604556
Hey, wat hoor ik nou, een fok parenclub meeting? Cool! Zal eens polsen bij 't vrouwtje of ze nog steeds een keer wil gaan. Wanneer wilden jullie gaan?
pi_27609711
quote:
Op vrijdag 3 juni 2005 09:17 schreef erodome het volgende:
Gogonuts heeft veel faciliteiten erbij, bubbelbad, gewoon zwembad, sauna, turks stoombad, ligdouche, dus daar zit je wat dat soort dingen erg goed en weet je zeker dat je je vermaakt ook al seks je helemaal niets, leuke blokhutten buiten die op slot kunnen(voor als je je wilt terugtrekken) en er stond altijd een massagetafel...

Fata heeft 2 overheerlijke ruime bubbelbaden en een turks stoombad, verder leuke kamers...
Leuke club...

Fun4tw ken ik niet persoonlijk...
Fata heeft inmiddels maar 1 ruime bubbelbad , dat bubbelbad wat achterin ligt is omgetovert tot lounchroom (viproom), je kunt er geen eten meer krijgen , alleen drinken
Persoonlijk vind ik dit wel een verbetering
  vrijdag 3 juni 2005 @ 20:19:46 #244
37769 erodome
Zweefteef
pi_27618452
Huh?????

Ze hebben toch niet zo lang geleden die 2 grote baden in diezelfde ruimte neergezet, daarom is de toegangsprijs zo ziekelijk hoog geworden...

En geen eten meer, alleen daar niet of in de hele club niet meer?
pi_27623444
Ze hebben nu 1 grote bubbelbad vlakbij de open haard en sauna en die andere bubbelbad (kleedkamers gang door en dan achterin die is overdekt door een grote plaat hout en hebben ze een lounch room van gemaakt en daar is ook geen eten meer te krijgen

verder in de fata is er natuurlijk wel eten te krijgen (restaurant en broodjesbar)
pi_27633196
Dat is voor mij ook nieuw maar 1 groot bubbelbad meer

En hoe is die tuin geworden?
pi_27642814
Van de tuin hebben we helaas nog niet van kunnen genieten aangezien het weer of wij waren er niet..
  zondag 5 juni 2005 @ 20:49:35 #248
24141 Bar_en_Mar
Koetje boe
pi_27655071
Hoelang is het tegenwoodig de tijd om te "reserveren"voor de fun?
  maandag 6 juni 2005 @ 08:50:28 #249
37769 erodome
Zweefteef
pi_27665377
Ik weet alleen dat als je op zaterdag belt je het wel kan vergeten

Dus we zijn lekker naar gogo geweest
pi_27694344
Mijn man en ik zijn vorige week bij fun4two geweest maar dit viel een beetje tegen.
Ten eerste was de gemiddelde leeftijd 45 plus en ten tweede waren ze daar allemaal met zichzelf bezig (dus het stelletje). Wij zijn daar speciaal naar toe gegaan om andere paren te ontmoeten maar helaas is dit niet gelukt want het contact zoeken ging erg moeizaam. Wel een hele mooie zaak en goed eten.
pi_27695230
Hoi Deepurple,
Zijn jullie op een zaterdag geweest? De gemiddelde leeftijd schijnt dan beduidend lager te liggen
Zoals je in je berichtje al schreef viel het jullie tegen om contacten te leggen met andere. Voor ons wordt het de eerste keer in een parenclub en willen voorlopig geen sex met anderen maar willen het vooral voor de sauna, whirlpool en zeker de sexuele kick. Als ik de reackties lees van dit forum is de fun4two voor ons wel passend?

groetjes, ceel
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:02:18 #252
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27695238
45+?
pi_27702855
Wij zijn op een vrijdagavond geweest omdat we zaterdag niet konden en toch z.s.m. daar naartoe wilden gaan. Het schijnt dat er een geheime taal bestaat tussen de paren waardoor je sneller contact legt, maar hoe dit in zijn werking gaat weet ik niet. Binnekort gaan we naar Mook naar een nieuwe club, Lovelane. Benieuwd hoe het daar is!
pi_27702918
Sorry, het heet Loverslane en ligt in de buurt van Nijmegen.
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:47:24 #255
58560 Oksel
Gezellig.
pi_31653357
Tja.. ik zou graag weer eens gaan, maar de laatste keer waren we in een foute club, en vond mijn vriendin het niet zo tof.. dus eerst maar eens zorgen dat ik haar weer enthousiast krijg..
  zondag 23 oktober 2005 @ 17:55:20 #256
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_31653888
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 16:47 schreef Oksel het volgende:
Tja.. ik zou graag weer eens gaan, maar de laatste keer waren we in een foute club, en vond mijn vriendin het niet zo tof.. dus eerst maar eens zorgen dat ik haar weer enthousiast krijg..
ik vraag me af welke club dat was, en wat er zo verkeerd bevallen is..?
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:47:48 #257
58560 Oksel
Gezellig.
pi_31658518
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik vraag me af welke club dat was, en wat er zo verkeerd bevallen is..?
Ow, was in Australie.. Klein, rustig, alleenstaande mannen.. Beetje kansloos dus.. En ze kon er ook niet zo goed tegen mij geil te zien worden van andere vrouwen.. tja. Beetje jammer.
pi_31658969
Leuk topic.!
Is hier iemand bekend met Kasteel Meerwijk in Den Bosch,
ons werd verteld dat dat een parenclub moest zijn.?
Wij denken erover om dat eens te gaan bezoeken.
Dat wordt mijn eerste keer,
maar het lijkt me erg leuk.
Nu praten ze op die site over
quote:
Hier is één van de relaxruimten alwaar U zich tezamen met een van onze hostessen terug kunt trekken in absolute privésferen.
Is dit nou een sexhuis of parenclub?
pi_31659886
klinkt mij als een sexhuis in de oren
  maandag 24 oktober 2005 @ 18:25:17 #260
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_31662587
hier een docu over fun 4 two en parenclubs in het algemeen. Erg leuk om te zien

http://www.rutgerleertstappen.nl/aflevering5.htm

En wat extra filmpjes:

http://www.rutgerleertstappen.nl/?page_id=73
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_31663384
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 18:25 schreef IkWilbert het volgende:
hier een docu over fun 4 two en parenclubs in het algemeen. Erg leuk om te zien

http://www.rutgerleertstappen.nl/aflevering5.htm

En wat extra filmpjes:

http://www.rutgerleertstappen.nl/?page_id=73
KONINGS!
pi_31664961
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:23 schreef EnniroC het volgende:
Nu praten ze op die site over
[..]
Is dit nou een sexhuis of parenclub?
op de openingspagina van de site spreekt men al over een "mens club"..... gewoon een sekshuisje dus
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_31665476
We hebben nu twee parenclubtopics lopen, hmm... Anyway, hier iemand die wel eens naar Fantasy Beach in R'dam is geweest en er wat over kan vertellen?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:01:29 #264
58560 Oksel
Gezellig.
pi_31682165
Gooi je die andere dicht..

En ja, ik wil wel eens wat weten over Fantasy Beach..
pi_31682259
je zou ze ook kunnen mergen al is dit al een vrij groot topic op zich, wordt t misschien een onduidelijke boel
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:13:46 #266
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_31686537
Tja, wat wil je weten over Fantasy? Fijne, gezellige club waar regelmatig wat anders als anders wordt georganiseerd. Verschillende parties, thema-avonden, first-time avonden voor mensen die niet eerder in een parenclub zijn geweest. Sfeer vind ik erg relaxt, toko is schoon en het is er goed van eten en drinken. Ruimtes om je terug te trekken zonder pottenkijkers maar ook ruimtes om met meerderen aan de slag te gaan. Bubbelbaden, sauna, turks stoombad en natuurlijk douches. De kleinere kamers hebben allemaal een eigen thema met prachtige wandschilderingen, je waant je echt in een andere wereld. Er is ook een sm/bondage kamertje.
Ook is er een flinke dansvloer en zijn er ieder weekend goede tot zeer goede Dj's aanwezig.

Wij hebben het er altijd erg naar onze zin. We zijn zelf monogaam en gaan dan ook meer voor het erotisch uitgaan ipv met andere mensen te vrijen, maar dat is daar geen enkel punt. Als er iemand aan je zit terwijl je dat niet wil en je geeft dat aan bij het personeel dan krijgt die persoon één waarschuwing en bij de volgende keer staat 'ie buiten. Eerlijk gezegd voel ik me bij Fantasy stukken veiliger en meer op m'n gemak dan in de gemiddelde mainstream uitgaansgelegenheid.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_31686827
Klinkt goed, babsjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')