We gunnen elkaar veel dus jaloers zijn tov de ander is er denk ik niet bij voor ons.quote:Op donderdag 5 mei 2005 12:15 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Een neutrale plek is idd ook helemaal geen slecht idee hoor omdat ook beide koppels na afloop gewoon beide hun eigen weg weer ingaan.
Waar zien jullie nog het meest tegen op Scuferia_Mark?
Onderlinge afspraken zijn wel noodzakelijk hoor btw zodat alles duidelijk is, leg je eigen grenzen.
Wat ik altijd een fijne regel vind is nog steeds dat in een club en in het swingers gebeuren echt nee nee is.
waar ik altijd enorm tegenop zag was idd met wat voor mensen heb je te maken, gaat het wel klikken enz enz .
Meestal gingen we chatten en daar kon je wel al het één en ander uihalen met vervolgens als daar de klik al zat een bv telefoongesprek en cammen zodat je ook weet ofdat het serieuze mensen zijn en geen mensen die een geintje uit willen halen.
Vaak spraken wij ook gewoon af in een club, viel het in het echt dan toch ietwat tegen,kon je toch nog een leuke avond in de club hebben.
waar wij ook altijd wel gebruik van maakten waren de chattersmeetings, dan ontmoet je in 1 keer allemaal chatters die in het zelfde geintereseerd zijn en die je al iets kent vanwege de chat, vaak vonden wij daarin ook de drempel al wat lager.
maar stel je vragen maar hoor dan probeer ik ook wel antwoord te geven
bij de showboat mogen altijd alleenstaande mannen naar binnen.quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:17 schreef erodome het volgende:
maar teruggaan naar showboat op een dag dat er mannen alleen binnen mogen zal je ons niet snel zien doen.
Altijd handelen met respect naar elkaar,zeker in die 'situaties' omdat je toch pritty intiem bent dan met elkaar he!(hecht ik persoonlijk zeer veel waarde aan).quote:Op vrijdag 6 mei 2005 12:17 schreef erodome het volgende:
Scuderia_Mark, in dat geval heeft de club niet gereageerd, wij hebben het zelf ook niet aangegeven hoor, maar teruggaan naar showboat op een dag dat er mannen alleen binnen mogen zal je ons niet snel zien doen.
Maar Scuderia_Mark, dit beeld van alleenstaande mannen verdwijnt onmiddelijk als je naar een parenavond gaat, dan mogen er geen mannen alleen in, zijn alle mannen die er zijn met hun vrouw en he, dan kunnen ze zichzelf ineens WEL gedragen
Dan kom je ineens de situatie tegen waar we het juist ove hebben, nee = nee, wat meestal is een kleine hint al meer dan genoeg, mensen polsen netjes en vriendelijk, mensen dringen zich niet op en dan is de avond ineens totaal anders.
Je zit niet op te letten of er een horde mannen achter je aan komt, je hoeft je geen zorgen te maken als je heel vlak langs iemand heen moet, je kan je vrij bewegen en vrij doen, je kan bij wijze van spreken op de bank midden tussen andere mensen bezig gaan en met 1 blik vertellen dat je alleen maar gezien wil worden op dat moment.
Dat is de sfeer in een parenclub zonder alleenstaande mannen, nu zijn niet alle clubs met alleenstaande mannen even erg en ik geloof dat showboat vlak daarna ook maatregelen heeft genomen omdat het te erg werd, maar alleenstaande mannen blijf ik persoonlijk vaak irritant vinden.
Waarom, ze betalen een aardig bedrag om binnen te komen en gedragen zich alsof ze voor een hoer betaald hebben, ware het niet dat ik geen dienstverlenende instantie ben en ook een aardig bedrag heb betaald om lekker uit te kunnen gaan.
Wat wij hier altijd beetje als "regel"hebben is dat het moet klikken met alle 4, dus als iemand van ons 4en iemand niet ziet zitten gaat het hele "feest"niet door.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:43 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Altijd handelen met respect naar elkaar,zeker in die 'situaties' omdat je toch pritty intiem bent dan met elkaar he!(hecht ik persoonlijk zeer veel waarde aan).
Gekke vraag misschien,maar wat als je een koppel daar tegen komt,het klikt,maar op fysiek gebied vind je maar een van de 2 aantrekkelijk?
Je kan dan toch moeilijk tegen zo'n koppel zeggen dat de een wel mee mag doen en de ander niet.......of wel?![]()
Kan me bij parenclubs nog totaal niks voorstellen eerlijk gezegd,grinn.![]()
Dat ligt er heel erg aan, je heb paren die apart van elkaar sexen en paren die alleen met elkaar sexen, maar dat weet je snel zat.quote:Op zaterdag 7 mei 2005 01:43 schreef Scuderia_Mark het volgende:
[..]
Altijd handelen met respect naar elkaar,zeker in die 'situaties' omdat je toch pritty intiem bent dan met elkaar he!(hecht ik persoonlijk zeer veel waarde aan).
Gekke vraag misschien,maar wat als je een koppel daar tegen komt,het klikt,maar op fysiek gebied vind je maar een van de 2 aantrekkelijk?
Je kan dan toch moeilijk tegen zo'n koppel zeggen dat de een wel mee mag doen en de ander niet.......of wel?![]()
Kan me bij parenclubs nog totaal niks voorstellen eerlijk gezegd,grinn.![]()
Op die manier kan de helft van fok niet mee, wordt wel een beperkte meetingquote:Op zaterdag 7 mei 2005 18:05 schreef erodome het volgende:
fata zonder mannen alleen,
Mee eens of niet mensen?
Of je gaat met iemand mee natuurlijkquote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef Sylvana het volgende:
ik ben sinds vandaag weer vrijgezel, dus parenavonden zitten er voorlopig niet meer in
Ja dat vraag ik me toch af he. Wat moet je nou, als fok!ker helemaal lekker gemaakt door alle verhalen dat het zo fijn rielekst uitgaan is in van die parenclubs, en je denkt: He! Dat lijkt me wel wat! Kan je ook es uitgaan ZONDER dat je als een dik pond gehakt wordt behandeld. Leuk!quote:Op vrijdag 20 mei 2005 20:09 schreef Sylvana het volgende:
ik ben sinds vandaag weer vrijgezel, dus parenavonden zitten er voorlopig niet meer in
Alleenstaande dames zijn altijd meer dan welkom, betalen erg weinig of zelfs niets om binnen te komen, worden op handen gedragen.quote:Op zaterdag 21 mei 2005 00:21 schreef Baka_neko het volgende:
[..]
Ja dat vraag ik me toch af he. Wat moet je nou, als fok!ker helemaal lekker gemaakt door alle verhalen dat het zo fijn rielekst uitgaan is in van die parenclubs, en je denkt: He! Dat lijkt me wel wat! Kan je ook es uitgaan ZONDER dat je als een dik pond gehakt wordt behandeld. Leuk!![]()
Maar je bent geen stel?En ook geen kansloze vrijgezelle man die zn hoofd tussen erodome en haar lief steekt?
Dat is toch discriminatie naar alle mensen toe die geen stel zijn, en in een leuke sfeer uit willen........![]()
* Baka_neko is een beetje jaloers geworden op alle mensen die elk weekend een dikke fuifavond hebben in een parenclub. Zelf wordt zij nog steeds regelmatig onbeleefd bij haar kont gegrepen in een pub, vandaar.
Nee, dat lijkt me ook niks. Kom je daar een beetje alleen.. hallooww, maar ik zou er best wel eens naar toe willen.!quote:Op zaterdag 21 mei 2005 23:12 schreef Sylvana het volgende:
ja, ik weet dat alleenstaande dames wel welkom zijn op een parenavond, maar het lijkt mij gewoon niks om als vrijgezel naar een PARENavond te gaan
Veel plezier en we horen wel hoe je het vond om na zo'n lange tijd weer te gaanquote:Op dinsdag 24 mei 2005 11:57 schreef Bar_en_Mar het volgende:Zaterdag gaan we eindelijk weer eens clubben
![]()
we hebben er zin in, die middag nog even lekker shoppen kijken of we nog wat spannends kunnen vinden
En dan sávonds naar belgië, waar we in de club een théma avondje hebben dus wel zo leuk en spannend.
Hopelijk zijn we het snel weer beetje "gewoon";) Want het toch alweer eventjes geleden (feb 2004)
Is dat wel betrouwbaar?quote:Op maandag 30 mei 2005 23:31 schreef Bar_en_Mar het volgende:
Paperclipjes je zou misschien eens kunnen kijken op een site van een club daar heb je wel eens stukjes staan van mensen die geweest zijn en hoe die het ervaren hebben, het is niet op elke site maar ik kan me wel herinneren dat ik zoiets daar wel eens gelezen heb.
Fata heeft inmiddels maar 1 ruime bubbelbad , dat bubbelbad wat achterin ligt is omgetovert tot lounchroom (viproom), je kunt er geen eten meer krijgen , alleen drinkenquote:Op vrijdag 3 juni 2005 09:17 schreef erodome het volgende:
Gogonuts heeft veel faciliteiten erbij, bubbelbad, gewoon zwembad, sauna, turks stoombad, ligdouche, dus daar zit je wat dat soort dingen erg goed en weet je zeker dat je je vermaakt ook al seks je helemaal niets, leuke blokhutten buiten die op slot kunnen(voor als je je wilt terugtrekken) en er stond altijd een massagetafel...
Fata heeft 2 overheerlijke ruime bubbelbaden en een turks stoombad, verder leuke kamers...
Leuke club...
Fun4tw ken ik niet persoonlijk...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |