Dat lijkt je wel lekker om te roeren in het zaad van je voorganger?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:26 schreef shaun81 het volgende:
Hmmm kenden ik maar wat personen als erodome
Euhhhhh, dacht het niet he, in zaad roeren van je voorganger, weleens van veilige sex gehoort?quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:27 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
[..]
Dat lijkt je wel lekker om te roeren in het zaad van je voorganger?
Oh doe mij z'on vriendin..quote:Op donderdag 31 maart 2005 12:28 schreef MisterLovaLova het volgende:
Prive feestjes / Thuisfeestjes zijn zeker lekker, hebben nu ook een vriendin waar we om de 3 tot 4 weken wel een thuisfeestje mee houden![]()
![]()
Of met z'n allen naar de club!!!
tsja daar zal het wel aan liggen...........quote:Op woensdag 16 maart 2005 12:17 schreef Eliminator20 het volgende:
Ja sorry aventura.
Het is nogal een schok als je je ex ineens dat soort praktijken ziet doen
Haha, betere gevonden...quote:Op donderdag 31 maart 2005 13:59 schreef MisterLovaLova het volgende:
[..]
tsja daar zal het wel aan liggen...........![]()
op zoek naar een ander dan maar![]()
Das toch niet zo moeilijk? en je hoeft er niet eens zo hard naar te zoeken. DAT zijn nou volgens mij de dingen die hier gepost moeten worden!quote:Op donderdag 31 maart 2005 00:26 schreef shaun81 het volgende:
Hmmm kenden ik maar wat personen als erodome
Joh, jongeren doen ook aan sex.quote:Op maandag 25 april 2005 12:06 schreef Brighteyes het volgende:
En het was hem opgevallen dat er toch behoorlijk wat 'jonge' mensen waren. Allemaal ergens tussen eind twintig en eind dertig.
Ik wou al zeggen.. Ik herken die Avatar ergens vanquote:Op donderdag 31 maart 2005 14:06 schreef Eliminator20 het volgende:
[..]
Haha, betere gevonden...
Je komt jezelf nog wel eens tegen Marco![]()
Wat doen jullie dan in een parenclub? Aan de bar drinken?quote:Op maandag 25 april 2005 17:47 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Joh, jongeren doen ook aan sex.Snap ook niet waarom iedereen bij parenclubs direct aan uitgezakte 50'ers denkt.
Wij zijn 21 & 25 en doen het af en toe sinds een paar jaar en het bevalt prima.
We doen overigens niet aan parenruil e.d.
je hoeft niet alleen te kiezen tussen parenruil en drinken aan de bar hoor. er kan zoveel meer.quote:Op woensdag 27 april 2005 17:47 schreef KonnieKipke het volgende:
[..]
Wat doen jullie dan in een parenclub? Aan de bar drinken?
Ik lees dat we nog een kenner in huis hebbenquote:Op woensdag 27 april 2005 18:00 schreef bofneger het volgende:
De fata....
Leuk bad, leuke sfeer, geen verplichtingen, mooie mensen weet je wel....![]()
Zou je het ook leuk vinden als je vriendin word uitgehold door zo'n grote (bof)neger, met een leuter van 30 cm?quote:Op donderdag 28 april 2005 02:58 schreef shaun81 het volgende:
lijkt me gezellie met paar stellen en dames ergens af te spreken in club of prive feestje
Stond erbij en ik keer er naarquote:Op donderdag 28 april 2005 10:25 schreef Sjakie01 het volgende:
[..]
Zou je het ook leuk vinden als je vriendin word uitgehold door zo'n grote (bof)neger, met een leuter van 30 cm?
vind het eigenlijk maar raar dat je zo jong al naar dat soort dingen gaat. Wellicht ligt het aan het feit dat ik student ben, maar ik kan me echt niet verplaatsen in leeftijdsgenoten die nu al naar een parenclub gaan.quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:17 schreef Angel_1983 het volgende:
Ik heb al zo vaak hier geroepen hoe leuk het is dat dat denk ik wel duidelijk is nu
Ik ben 21 (22 in April) en mijn vriend 26.
Wie weet kunnen we wel een keer dubbel-daten.
Waar in Amsterdam wonen jullie??
Is het zelfde als student zijnde en kijken naar leeftijdsgenoten of oud klasgenoten met kinderen.quote:Op donderdag 28 april 2005 13:29 schreef TYP het volgende:
vind het eigenlijk maar raar dat je zo jong al naar dat soort dingen gaat. Wellicht ligt het aan het feit dat ik student ben, maar ik kan me echt niet verplaatsen in leeftijdsgenoten die nu al naar een parenclub gaan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |