Daar ben ik het zeker mee eens! Het was ook echt iets wat me al heel snel opviel!quote:Op donderdag 10 februari 2005 04:07 schreef McReal het volgende:
1 van de verschillen van gewoon op stap gaan en erotisch op stap gaan (fata) is dat de sfeer veel beter is , het lijkt wel of de mensen meer respect voor elkaar hebben
Nee, we zijn nog nooit naar een parenclub geweest, maar fantaseren er wel over...quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:24 schreef Angel_1983 het volgende:
@ Konniekipke: Voordat we naar de Fata gingen hadden we al vaker met haar gesext.... In het begin was het erg vreemd mijn vriend met haar bezig te zien...dat zal ik niet ontkennen, maar nu heb ik er geen problemen mee!
Maar ik zelf vind het heerlijk om met haar te sexen dus dat maakt t misschien weer wat makkelijker
Wij wonen ook ongeveer 10 minuutjes van de Fata vandaan! Grappig!
Zijn jullie al eens bij Fata geweest?? En hoe oud zijn jij en je vriendin als ik vragen mag?wie weet Fokmeeting!
Amstelveen. Ik zal het balletje eens opgooienquote:Op donderdag 10 februari 2005 13:17 schreef Angel_1983 het volgende:
Ik heb al zo vaak hier geroepen hoe leuk het is dat dat denk ik wel duidelijk is nu
Ik ben 21 (22 in April) en mijn vriend 26.
Wie weet kunnen we wel een keer dubbel-daten.
Waar in Amsterdam wonen jullie??
Het is eigenlijk compleet het tegenovergestelde van het beeld dat jij in je hoofd hebt!quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n club? Mijn eerste ingeving is 15 opgehitste stellen die op het punt staan andere partners te gaan bespringen.
Zo is het gelukkig niet....quote:Op donderdag 10 februari 2005 13:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n club? Mijn eerste ingeving is 15 opgehitste stellen die op het punt staan andere partners te gaan bespringen.
Cool, mijn vrouw en ik melden ons alvast aan!quote:Op woensdag 9 februari 2005 14:22 schreef erodome het volgende:
Nou ja, ik wil nog een keer een parenclub meet organiseren, maar dan moet er wel animo voor zijn, mannen alleen hebben pech, alleen voor stellen
Pfff kinderachtig!quote:Op vrijdag 11 februari 2005 09:23 schreef Luger het volgende:
Foto gezien en gelijk kan ze opeens niet meer.
Afgelopen vrijdag geweest naar de Fata (sexplosie) .quote:Op dinsdag 15 februari 2005 11:26 schreef Angel_1983 het volgende:
ik bedoel dat het jammer is dat er geen ervaringen etc meer worden uitgewisseld...
heb het niet over het eventueel meeten
Daar zijn wij nog niet aan toe dat we ook gaan thuisdaten .quote:Op woensdag 16 februari 2005 14:54 schreef erodome het volgende:
Als wij leuke mensen ontmoeten tegen sluitingstijd dan nemen we ze gewoon mee naar huis
Mijn interesse is al gewektquote:Op woensdag 16 maart 2005 12:06 schreef Aventura het volgende:
Zullen we privézaken verder ook privé uitvechten alsjeblieft?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |