abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_25006990
Zeker leuke lage drempel voor stellen die het wel eens willen proberen maar het anders niet zo snel zouden doen of durfen!

Ik lees het hier wel of het wat word of niet

Konniekipke, als het nix word met meeten kunnen we misschien wel een keer mini-meeten als wij en jullie in Fata zijn :)!
♥ Love is Love ♥
pi_25007907
laat maar iets weten... we zullen er ook zijn
ACWW : 2191-9227-8630 / Fun4Two / McReal
  woensdag 9 februari 2005 @ 20:11:17 #53
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_25010812
Het lijkt mij ook wel wat om een keer te proberen, alleen vindt mn vriend het idee om in boxer of naakt rond te lopen niet zo geweldig... Nog maar eens goed over hebben...
Love is in the air...
pi_25010911
Doet hij een nette boxer aan, is net zo naakt als op het srand lopen, zie je ook bij veel vrouwen hoor die niet te overdreven sexy erbij willen lopen, die doen dan een soort bikini aan, of nette lingerie die net zoveel laat zien als een bikini.
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25018091
1 van de verschillen van gewoon op stap gaan en erotisch op stap gaan (fata) is dat de sfeer veel beter is , het lijkt wel of de mensen meer respect voor elkaar hebben

daarom gaan we liever naar een parenclub dan gewoon naar stratums eind (eindhoven)

maar er is wel veel verschil in parenclubs we zijn nu naar de fun en gogo geweest maar da Fata blijft voor ons toch de beste club zeker nu we meer stellen kennen in de Fata
pi_25018681
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 04:07 schreef McReal het volgende:
1 van de verschillen van gewoon op stap gaan en erotisch op stap gaan (fata) is dat de sfeer veel beter is , het lijkt wel of de mensen meer respect voor elkaar hebben
Daar ben ik het zeker mee eens! Het was ook echt iets wat me al heel snel opviel!
De sfeer bij Fata is super, de mensen die er komen zijn over het algemeen heel erg leuk.... tja ik heb me er goed vermaakt
♥ Love is Love ♥
  donderdag 10 februari 2005 @ 10:11:20 #57
83420 Knorknor
zegt het varkentje !
pi_25019603
Hij staat er gelukkig niet geheel afwijzend meer tegenover zoals eerder. Het lijkt hem ook wel leuk, dus wie weet...
Love is in the air...
pi_25020614
Dat klinkt al een stuk positiever

Wie weet inderdaad!
♥ Love is Love ♥
pi_25022232
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:24 schreef Angel_1983 het volgende:
@ Konniekipke: Voordat we naar de Fata gingen hadden we al vaker met haar gesext.... In het begin was het erg vreemd mijn vriend met haar bezig te zien...dat zal ik niet ontkennen, maar nu heb ik er geen problemen mee!
Maar ik zelf vind het heerlijk om met haar te sexen dus dat maakt t misschien weer wat makkelijker

Wij wonen ook ongeveer 10 minuutjes van de Fata vandaan! Grappig!
Zijn jullie al eens bij Fata geweest?? En hoe oud zijn jij en je vriendin als ik vragen mag?

wie weet Fokmeeting!
Nee, we zijn nog nooit naar een parenclub geweest, maar fantaseren er wel over...
Ik ben 27 en zij is 25.
pi_25022481
Ik heb al zo vaak hier geroepen hoe leuk het is dat dat denk ik wel duidelijk is nu

Ik ben 21 (22 in April) en mijn vriend 26.

Wie weet kunnen we wel een keer dubbel-daten.
Waar in Amsterdam wonen jullie??
♥ Love is Love ♥
pi_25022801
Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n club? Mijn eerste ingeving is 15 opgehitste stellen die op het punt staan andere partners te gaan bespringen.
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_25022806
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:17 schreef Angel_1983 het volgende:
Ik heb al zo vaak hier geroepen hoe leuk het is dat dat denk ik wel duidelijk is nu

Ik ben 21 (22 in April) en mijn vriend 26.

Wie weet kunnen we wel een keer dubbel-daten.
Waar in Amsterdam wonen jullie??
Amstelveen. Ik zal het balletje eens opgooien
pi_25022929
Ik kom oorspronkelijk ook uit Amstelveen!!!
Woon nu sindskort samen met mijn vriend in Amsterdam!
Ben benieuwd of ik je toevallig niet ken
♥ Love is Love ♥
pi_25022962
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Wat moet ik mij voorstellen bij zo'n club? Mijn eerste ingeving is 15 opgehitste stellen die op het punt staan andere partners te gaan bespringen.
Het is eigenlijk compleet het tegenovergestelde van het beeld dat jij in je hoofd hebt!
♥ Love is Love ♥
pi_25023192
quote:
Op donderdag 10 februari 2005 13:38 schreef Sjakie01 het volgende:
Zo is het gelukkig niet....

Je moet het zien als erotisch uitgaan, de meeste parenclubs hebben een bar/dans gedeelte, een restaurant(soms zelfs alla cart), een nat gedeelte(sauna, douche, bubbelbad, soms zwembad) en de speelkamers.

Mensen gaan daar gewoon uit, alles onder 1 dak, dat is vrij ideaal, verreweg de meeste mensen die komen hebben de intstelling van we gaan lol maken ipv we moeten zonodig neuken, opdringerige mensen worden gewaarschuwd, als ze doorgaan worden ze eruit gezet, er hangt een ontspannen niets moet, alles mag sfeer en die wordt gewaarborgt.

Er wordt gekletst, gedanst, gebaddert en lekker geflexed in de sauna en er is ook sex, voornamelijk in de speelkamers, de dansvloer e.d. zijn daarvoor niet geschikt, het is meestal niet echt de bedoeling om iemand op de bar te nemen ofzo

Je hebt absoluut niet het gevoel dat je een overheerlijk stuk vlees bent tussen een bende hongerige leeuwen, iedereen is gelijk, iedereen doet aardig tegen elkaar, tuurlijk kan het voorkomen dat iemand sexuele interresse heeft in je, maar dat wordt meestal heel vriendelijk en rustig gepolst, 1 kleine nee is meer dan zat en even goede vrienden.

Je loopt uiteindelijk in een parenclub relaxder rond dan in een disco wbt mensen die wat van je willen...
Als je altijd doet wat je altijd deed zul je altijd krijgen wat je altijd kreeg.
pi_25023265
Hmm okey dat valt dus nog reuze mee. Okey dan heb ik mij vergist. Bedankt voor de uitleg in ieder geval
  Redactie Frontpage donderdag 10 februari 2005 @ 22:27:02 #67
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_25029876
quote:
Op woensdag 9 februari 2005 14:22 schreef erodome het volgende:
Nou ja, ik wil nog een keer een parenclub meet organiseren, maar dan moet er wel animo voor zijn, mannen alleen hebben pech, alleen voor stellen
Cool, mijn vrouw en ik melden ons alvast aan!
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
pi_25031110
dat wordt me wat
pi_25031903
Ik en mijn vriend zullen er naar alle waarschijnlijkheid ook bij zijn!
Hij is helemaal geen Fok!ker maar vond dit toch wel een leuk idee
♥ Love is Love ♥
pi_25033068
helemaal weg gehaald dan maar

[ Bericht 46% gewijzigd door McReal op 11-02-2005 17:11:14 ]
pi_25035466
Ik moet het dan even aan me voorbij laten gaan helaas!
In de maand Maart kunnen wij niet

Maar volgende keer beter!
♥ Love is Love ♥
pi_25035765
Foto gezien en gelijk kan ze opeens niet meer.
"Ik zweer hierbij plechtig de basisbeginselen en vrijheden van de Westerse cultuur tegen elke prijs te verdedigen en alle vijanden die deze beginselen en vrijheden bedreigen tot aan de laatste man aan toe uit te roeien."
  vrijdag 11 februari 2005 @ 10:32:40 #73
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25036558
Mensen, erg leuk dat er afspraken worden gemaakt, maar daar is dit forum eigenlijk niet voor bedoeld (tis geen dating-danwel sexafspraakjes-site) en het is ook nog eens vreselijk offtopic. McReal, zou je die foto weg willen halen? Niet iedereen zit daar op te wachten en je krijgt geheid nog meer 'leuke' reacties zoals hierboven. Mocht er echt een 'meeting' komen, willen jullie dit dan per e-mail, MSN o.i.d bespreken of in een apart ' parenclub-meet' -topic?
pi_25036832
Ach, ik vind het wel leuk dat mensen hun foto durven plaatsen.
pi_25036931
Maar ik blijf erbij dat het redelijk pervers is om te kijken hoe je vriendin wordt genomen door een ander persoon(ook al gebeurd het daar op een vriendelijke manier)
pi_25036973
quote:
Op vrijdag 11 februari 2005 09:23 schreef Luger het volgende:
Foto gezien en gelijk kan ze opeens niet meer.
Pfff kinderachtig!
Dat heeft er helemaal niets mee te maken!
De voorgestelde datum is voor ons niet haalbaar! De maand erop zou ons beter uitkomen!

Jammer dat er zulke reakties worden geplaats!
♥ Love is Love ♥
pi_25097152
hmm erg jammer dat er nu helemaal geen reakties meer geplaatst worden!
♥ Love is Love ♥
pi_25097183
het is ondertussen meer een 'parenclubmeeting topic' en een 'he bah topic' geworden geloof ik
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25097649
ja dat geloof ik ook....

jammer!
♥ Love is Love ♥
pi_25097816
nou ja, ik weet niet, dit topic was niet echt bedoeld als parenclub meeting topic, en lijkt me uberhaupt niet de bedoeling.
dus ach ja..
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_25097856
ik bedoel dat het jammer is dat er geen ervaringen etc meer worden uitgewisseld...
heb het niet over het eventueel meeten
♥ Love is Love ♥
pi_25107823
quote:
Op dinsdag 15 februari 2005 11:26 schreef Angel_1983 het volgende:
ik bedoel dat het jammer is dat er geen ervaringen etc meer worden uitgewisseld...
heb het niet over het eventueel meeten
Afgelopen vrijdag geweest naar de Fata (sexplosie) .
Was echt superzz , nog een leuk stel leren kennen , en het klikte eigenlijk meteen alleen het nadeel was dat het tegen sluitingstijd was
Maar ja de volgende sexplosie komen ze ook weer (2e vrijdag van de maand)

hopen dat het de volgende keer weer zoooo relaxed is

greetzzz
pi_25110856
Leuk dat je gerageerd hebt!
Wij zijn nog nooit naar Sexplosie geweest, zijn er alleen op zaterdag geweest eigenlijk!
Hoor wel vaak dat het erg leuk is!

Jammer he is dat dat je leuke mensen na sluitingstijd leert kennen

Misschien gaan wij een van de volgende keren ook wel naar sexplosie!
♥ Love is Love ♥
pi_25113237
Als wij leuke mensen ontmoeten tegen sluitingstijd dan nemen we ze gewoon mee naar huis
pi_25114319
Kijk dat kan ook
♥ Love is Love ♥
pi_25118444
wij doorgewinterde disco gangers wilde ook wel eens een parenclub bezoeken . en ons voorkeur ging uit naar de fata morgana.... we vinden het daar in een woord het was zaterdag....geweldig....
en eenmaal binnen was ons reactie was gezellig
en idd we hadden ook zeer leuke contacten . dus als iemand over de streep getrokken wil worden vraag het gerust.....wij zijn er zeer positief over..en idd leeftijd is 22 tot 50

[ Bericht 2% gewijzigd door t.h.p. op 16-02-2005 23:40:39 ]
pi_25121718
quote:
Op woensdag 16 februari 2005 14:54 schreef erodome het volgende:
Als wij leuke mensen ontmoeten tegen sluitingstijd dan nemen we ze gewoon mee naar huis
Daar zijn wij nog niet aan toe dat we ook gaan thuisdaten .
We gaan nu zo,n 2 jaar naar de Fata en ikzelf heb nog een beetje problemen met thuisdaten
Daarintegen vind m,n vriendin het helemaal niet erg
Ik vind thuisdaten nog ff een stapje verder gaan daarin , vooral als je dan ook bij iemand in z,n priveleven komt

Maar mss komr daar nog wel verandering in
pi_25126327
Tja, thuisdaten is idd ietsje anders, maar je went er snel aan hoor

Zo nu maar even goed nadenken naar welke parenclub we dit weekend gaan, yes yes yes, eindelijk weereens, dat werd hoog tijd!!!
  vrijdag 18 februari 2005 @ 17:05:08 #89
38154 dutchroy
Live and let Die
pi_25147127
Gewoon doen is op zaterdag vanaf 23 jaar tot 55 of zo.
Geen verplichtingen als je niks wil.
Gaan nu al een tijdje na de Fata en altijd hartstikke leuk.
Kost alleen nu op zaterdag 100 Euro ,maar wel voor alle drinken en eten gratis

Roy
pi_25261328
Vanavond gaan wij weer , ben benieuwd , zal wel weer gezellie zijn
pi_25342039
tis maar stil in dit topic ..

Afgelopen zaterdag weer in de Fata geweest was echt weer een ouderwets gezellig avondje erotisch stappen ..hehe

Op naar volgende week vrijdag (sexplosie)

Op een of andere manier gaat de klok sneller in de Fata als erbuiten...twas zo weer 4:00 .. tijd vliegt voorbij daar..
pi_25346433
In de fata gaat ed tijd volgens ons idnerdaad ook altijd veeeeeel te snel, maar ja je kunt het natuurlijk altijd thuis nog weer voorzetten

Misschien eens een keertje met z'n allen naar de Fata?
Zou Erodome niet iets gaan regelen?
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_25346561
Ik ben ermee bezig!!!!
pi_25358865
Ben benieuwd welke datum erodome voor ons in petto heeft en/of het wel in de Fata te doen zal zijn

mss een tip:
ZONDAG 1E PAASDAG 27 MAART
GROOTS 1E PAASDAG EVENT
MET SUPERLANGE OPENING VANAF
16.00 UUR TOT 03.00 UUR
ENTREEPRIJS 100 EURO

En is niet bedoeld om reclame te maken gewoon een suggestie

pi_25530002
Je bent echt ziek Patries...

Je kent die gozer net 4 maanden en je gaat nu al met hem naar parenclubs?

Ging ik daar nou 6 jaar mee?

Te triest voor woorden dit

[ Bericht 1% gewijzigd door Aventura op 16-03-2005 12:07:32 ]
  woensdag 16 maart 2005 @ 12:06:52 #96
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_25530104
Zullen we privézaken verder ook privé uitvechten alsjeblieft?
pi_25530221
Ja sorry aventura.

Het is nogal een schok als je je ex ineens dat soort praktijken ziet doen
pi_25530528
tis toch je ex? gaat jou toch niks aan wat ze nu doet?....:)

zelf zou ik aan de ene kant graag eens kijken, maar toch ook weer niet...ben denk ik toch wat te jaloers daarvoor, maar voor hetzelfde geld vind ik het supercool om daar met mijn vrouw te zijn,....:))
  maandag 21 maart 2005 @ 11:29:29 #99
12569 Sony
Just me!
pi_25631027
As donderdag naar Gogonuts!

Gaan er meer mee?
"All the ills of mankind, all the tragic misfortunes that fill the history books, all the political blunders, all the failures of the great leaders, have arisen merely from a lack of skill at dancing - Moliere"
pi_25641180
quote:
Op woensdag 16 maart 2005 12:06 schreef Aventura het volgende:
Zullen we privézaken verder ook privé uitvechten alsjeblieft?
Mijn interesse is al gewekt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')