abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_27695230
Hoi Deepurple,
Zijn jullie op een zaterdag geweest? De gemiddelde leeftijd schijnt dan beduidend lager te liggen
Zoals je in je berichtje al schreef viel het jullie tegen om contacten te leggen met andere. Voor ons wordt het de eerste keer in een parenclub en willen voorlopig geen sex met anderen maar willen het vooral voor de sauna, whirlpool en zeker de sexuele kick. Als ik de reackties lees van dit forum is de fun4two voor ons wel passend?

groetjes, ceel
  dinsdag 7 juni 2005 @ 00:02:18 #252
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_27695238
45+?
pi_27702855
Wij zijn op een vrijdagavond geweest omdat we zaterdag niet konden en toch z.s.m. daar naartoe wilden gaan. Het schijnt dat er een geheime taal bestaat tussen de paren waardoor je sneller contact legt, maar hoe dit in zijn werking gaat weet ik niet. Binnekort gaan we naar Mook naar een nieuwe club, Lovelane. Benieuwd hoe het daar is!
pi_27702918
Sorry, het heet Loverslane en ligt in de buurt van Nijmegen.
  zondag 23 oktober 2005 @ 16:47:24 #255
58560 Oksel
Gezellig.
pi_31653357
Tja.. ik zou graag weer eens gaan, maar de laatste keer waren we in een foute club, en vond mijn vriendin het niet zo tof.. dus eerst maar eens zorgen dat ik haar weer enthousiast krijg..
  zondag 23 oktober 2005 @ 17:55:20 #256
67379 Mirjam
ermahgerd
pi_31653888
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 16:47 schreef Oksel het volgende:
Tja.. ik zou graag weer eens gaan, maar de laatste keer waren we in een foute club, en vond mijn vriendin het niet zo tof.. dus eerst maar eens zorgen dat ik haar weer enthousiast krijg..
ik vraag me af welke club dat was, en wat er zo verkeerd bevallen is..?
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 24 oktober 2005 @ 09:47:48 #257
58560 Oksel
Gezellig.
pi_31658518
quote:
Op zondag 23 oktober 2005 17:55 schreef MissyMirjaM het volgende:

[..]

ik vraag me af welke club dat was, en wat er zo verkeerd bevallen is..?
Ow, was in Australie.. Klein, rustig, alleenstaande mannen.. Beetje kansloos dus.. En ze kon er ook niet zo goed tegen mij geil te zien worden van andere vrouwen.. tja. Beetje jammer.
pi_31658969
Leuk topic.!
Is hier iemand bekend met Kasteel Meerwijk in Den Bosch,
ons werd verteld dat dat een parenclub moest zijn.?
Wij denken erover om dat eens te gaan bezoeken.
Dat wordt mijn eerste keer,
maar het lijkt me erg leuk.
Nu praten ze op die site over
quote:
Hier is één van de relaxruimten alwaar U zich tezamen met een van onze hostessen terug kunt trekken in absolute privésferen.
Is dit nou een sexhuis of parenclub?
pi_31659886
klinkt mij als een sexhuis in de oren
  maandag 24 oktober 2005 @ 18:25:17 #260
105393 IkWilbert
-Tukker 4 life-
pi_31662587
hier een docu over fun 4 two en parenclubs in het algemeen. Erg leuk om te zien

http://www.rutgerleertstappen.nl/aflevering5.htm

En wat extra filmpjes:

http://www.rutgerleertstappen.nl/?page_id=73
* I intend to live forever, so far so good! *
pi_31663384
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 18:25 schreef IkWilbert het volgende:
hier een docu over fun 4 two en parenclubs in het algemeen. Erg leuk om te zien

http://www.rutgerleertstappen.nl/aflevering5.htm

En wat extra filmpjes:

http://www.rutgerleertstappen.nl/?page_id=73
KONINGS!
pi_31664961
quote:
Op maandag 24 oktober 2005 10:23 schreef EnniroC het volgende:
Nu praten ze op die site over
[..]
Is dit nou een sexhuis of parenclub?
op de openingspagina van de site spreekt men al over een "mens club"..... gewoon een sekshuisje dus
"Vrijwel Ongevaarlijk"
pi_31665476
We hebben nu twee parenclubtopics lopen, hmm... Anyway, hier iemand die wel eens naar Fantasy Beach in R'dam is geweest en er wat over kan vertellen?
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 17:01:29 #264
58560 Oksel
Gezellig.
pi_31682165
Gooi je die andere dicht..

En ja, ik wil wel eens wat weten over Fantasy Beach..
pi_31682259
je zou ze ook kunnen mergen al is dit al een vrij groot topic op zich, wordt t misschien een onduidelijke boel
  dinsdag 25 oktober 2005 @ 21:13:46 #266
33969 babsjuh
Net zo eigenwijs als groot!
pi_31686537
Tja, wat wil je weten over Fantasy? Fijne, gezellige club waar regelmatig wat anders als anders wordt georganiseerd. Verschillende parties, thema-avonden, first-time avonden voor mensen die niet eerder in een parenclub zijn geweest. Sfeer vind ik erg relaxt, toko is schoon en het is er goed van eten en drinken. Ruimtes om je terug te trekken zonder pottenkijkers maar ook ruimtes om met meerderen aan de slag te gaan. Bubbelbaden, sauna, turks stoombad en natuurlijk douches. De kleinere kamers hebben allemaal een eigen thema met prachtige wandschilderingen, je waant je echt in een andere wereld. Er is ook een sm/bondage kamertje.
Ook is er een flinke dansvloer en zijn er ieder weekend goede tot zeer goede Dj's aanwezig.

Wij hebben het er altijd erg naar onze zin. We zijn zelf monogaam en gaan dan ook meer voor het erotisch uitgaan ipv met andere mensen te vrijen, maar dat is daar geen enkel punt. Als er iemand aan je zit terwijl je dat niet wil en je geeft dat aan bij het personeel dan krijgt die persoon één waarschuwing en bij de volgende keer staat 'ie buiten. Eerlijk gezegd voel ik me bij Fantasy stukken veiliger en meer op m'n gemak dan in de gemiddelde mainstream uitgaansgelegenheid.
I'll stand my ground!
babsjuh.web-log.nl
pi_31686827
Klinkt goed, babsjuh!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')