SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Met volgepropte hamsterwangen,quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:54 schreef mazaru het volgende: Ze liggen echt gewoon iedere dag vroeger [ afbeelding ]
En chipspenzenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Met volgepropte hamsterwangen,
Kinderen op school zagen het misschien toch nog goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:00 schreef BloesBloes het volgende:
Jessie " Ik sla veel liever Gerrit op zijn kont dan Franny, gek hè"
Nee hoor Jessie, dat is heel normaal bij een pseudo-nicht
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:01 schreef mazaru het volgende:
Het enige rooskleurige aan deze beelden is dat er in ieder geval al 2 dagen 1 sukkel minder is die je in zijn nest ziet liggen
Leen heeft met haar dronken kop een anoniem scheldbriefje neergelegd en is door de mand gevallen omdat men haar handschrift herkende.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb helemaal niets kunnen vinden vandaag dat de moeite waard is, iemand een idee ?
Ik hoop dat er een zwarte brief komt dat degenen die nu al in hen nest liggen thuis verder mogen slapenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Accuwissel om 20:00 uur? Rare tijd.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:01 schreef zodeju het volgende:
Mariska maakt uit dat het dresscode is .
Merel vindt dat niet leuk, zou nooit naar een feest gaan waar dresscode is.
Mariska zegt ik vindt het wel leuk en heeft het op de webshop gezet.
Lexy heeft een nieuwe bikini.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb helemaal niets kunnen vinden vandaag dat de moeite waard is, iemand een idee ?
Ja, net zoals bij Jens de boel rustig overnemen en dan mag Merel ook oprotten van haar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
merel hoeft weinig te doen dus
mja die is niet meer op het terein he, mevr komt terug tijdens de fotoshoot met de bikiniquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lexy heeft een nieuwe bikini.
waarom is mijn suggestie niets?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heeft ze hem ook gepast met haar DD's ....
75 G.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heeft ze hem ook gepast met haar DD's ....
Ziet er daar ook weer heel netjes uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
mariska is maar beneden gaan computeren
best appart want ze doen geen reet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze lopen allemaal te piepen dat ze zo moe zijn en naar bed gaan
Franny;Gaan we ervoor?quote:
Grapjas ...Er is niemand anders die wilquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ik snap echt niet hoe die gerrit dat toch flinkt. dikke womanizer
Die is echt niet goed hoor.quote:
gewoon een makkelijke slet. Een ander woord is er niet voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is echt niet goed hoor.
daar heb je een goed puntquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grapjas ...Er is niemand anders die wil
Morgen weer het misbruikte meisje.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
gewoon een makkelijke slet. Een ander woord is er niet voor.
ja dat is dan wel weer een beetje jammerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Morgen weer het misbruikte meisje.
Ongewenst binnengedrongen door slechte Gerrit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Tim dankt God op zijn blote knietjes dat hij van haar af isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ongewenst binnengedrongen door slechte Gerrit.
Wraak voor gisteren.quote:
Lekker,lekker,lekker.quote:
Ach Tim is nou ook niet bepaald een gift van God.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:21 schreef Verida het volgende:
[..]
En Tim dankt God op zijn blote knietjes dat hij van haar af is
Tijdens de seks kwam Ger ze verstorenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hebben ze gisteren nog seks gehad ? ik zag ze liggen, duim in de mond, let's go (slapen)
heb je Tim nog gezien met zijn vriendin bij de poort bij het vertrek van Jens. Jens nam trouwens alle tijd voor de fans die daar stonden, erg leukquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach Tim is nou ook niet bepaald een gift van God.
Joh over 'n uurtje als hij weer 'n peuk gaat rokenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze bejaard waren.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:28 schreef formule het volgende:
Lekker slapenik ga nog lang niet naar bed
Op zijn insta ook, iedereen krijgt persoonlijk een antwoord....zal niet meer lang duren maar toch....netjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
heb je Tim nog gezien met zijn vriendin bij de poort bij het vertrek van Jens. Jens nam trouwens alle tijd voor de fans die daar stonden, erg leuk
Goh verrassend!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:31 schreef zodeju het volgende:
Mariska vertelt nu mijn vermoedens. hun drie kunnen er nog niet uit voor het feest want wij streden op.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ze liegt niet hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:33 schreef puzziepie het volgende:
Merel , het grootste schuimpje , doet alsof ze niets van Uto 1 weet
Hoe dikker ze wordt hoe meer ze gaat liegen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:33 schreef puzziepie het volgende:
Merel , het grootste schuimpje , doet alsof ze niets van Uto 1 weet
De Merel zou nog wel eens vies op de koffie kunnen komenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:40 schreef puzziepie het volgende:
Over dat ze straks arme Brandy wel goed moeten opvangen als 'zijn vrienden straks weggestemd zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:41 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
De Merel zou nog wel eens vies op de koffie kunnen komen
Dit is de warming up voor straks in de bootquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Kijk dat bedoelde dat dikke kadaver: gezellig kletsen voor het slapen gaan.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:40 schreef puzziepie het volgende:
Over dat ze straks arme Brandy wel goed moeten opvangen als 'zijn vrienden straks weggestemd zijn![]()
[ afbeelding ]
Alles wat uit die mond komt slaat op haarzelfquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:42 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: ik hoop dat ze geen spijt krijgt, ze moet nog wel naar buiten.![]()
![]()
![]()
Hoor wie het zegt.
Ja vast.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:42 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dit is de warming up voor straks in de boot
zei de bully die iemands grens niet respecteerde en niet aan de kant gingquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: Shelly is een sterke meid, hoor.
Merel: Shelly is heel asociaal hoor.
Sjongejonge. Alsof je zo'n liegend, stelend kadaver in je bedrijf wil.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:43 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Alles wat uit die mond komt slaat op haarzelf
Echt he? De halve dag liegend en bedriegend doorbrengen en dan denken dat anderen zich voor gek zetten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zei de bully die iemands grens niet respecteerde en niet aan de kant gingen nu myl is echt lief
en over shel: die krijgt t zwaar buiten hoor, hoe ze zich neerzet
tis eigenlijk nóg erger, dat zij denkt dat haar gedrag wél normaal is.Zo is ze buiten dus ook .quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sjongejonge. Alsof je zo'n liegend, stelend kadaver in je bedrijf wil.
daar vergaat je de hele realiteitszinquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tis eigenlijk nóg erger, dat zij denkt dat haar gedrag wél normaal is.Zo is ze buiten dus ook .
En nog wel 10x erger denk ikquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tis eigenlijk nóg erger, dat zij denkt dat haar gedrag wél normaal is.Zo is ze buiten dus ook .
Maar ze ziet het alleen van anderen. En ook denken dat ze bij de laatste 3 ? over blijft. Mag toch hopen dat die vieze bully echt al de volgende is.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:45 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
daar vergaat je de hele realiteitszin
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En nog wel 10x erger denk ik
Daar kan mama haar nog enigszins corrigeren. De laatste weken zonder contact dus niet meer. Het wordt van kwaad tot erger bij die vogelquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En nog wel 10x erger denk ik
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
De volgende zal ze nog niet zijn, maar haar beurt komt zeker wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar ze ziet het alleen van anderen. En ook denken dat ze bij de laatste 3 ? over blijft. Mag toch hopen dat die vieze bully echt al de volgende is.
Las op socialmedia ook dat er gewoon met het thuisfront gebeld wordt.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Volkomen normaal. Maar dat zie je al aan die leugenachtige moeder van haar.
Reken maar dat Merel, Jessie en Gerrit de laatste 3 zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar ze ziet het alleen van anderen. En ook denken dat ze bij de laatste 3 ? over blijft. Mag toch hopen dat die vieze bully echt al de volgende is.
Paar klappen met die klompen op haar kop, da's een goede oefeningquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:49 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel gaat morgen oefenen voor de hollandse avond.
Bij mij wel....de vorige keer.......quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Reken maar dat Merel, Jessie en Gerrit de laatste 3 zijn.
In Utopia is nog nooit gebeurd wat wij hoopten.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Paar klappen met die klompen op haar kop, da's een goede oefening
Jessie had het over zijn papa en mama en dat ze weer terug zijn van vakantie. Merel vroeg of hij ze al gebeld had en hij zei lachend: nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Las op socialmedia ook dat er gewoon met het thuisfront gebeld wordt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Paar klappen met die klompen op haar kop, da's een goede oefening
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie had het over zijn papa en mama en dat ze weer terug zijn van vakantie. Merel vroeg of hij ze al gebeld had en hij zei lachend: nee natuurlijk niet.Doeg he?
Dus toch......quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie had het over zijn papa en mama en dat ze weer terug zijn van vakantie. Merel vroeg of hij ze al gebeld had en hij zei lachend: nee natuurlijk niet.Doeg he?
Ja ..dat was een hele aparte opmerkingquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ah fijn dat jij het ook gehoord hebt.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ..dat was een hele aparte opmerking
kijkavond?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:53 schreef Sambalbaai het volgende:
Na....?.....mogen ze geen evenementen meer. Merel vindt het een goed idee om een kijkavond te organiseren, met een hapje en een drankje en gezelligheid, eventueel gourmetten.....Geen evenement meer kut. Wat begrijp je daar niet aan?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:53 schreef sjampoeh het volgende:
Merel: gourmetten kun je veel geld mee verdienen kan ik mij weer lekker volvreten joh. geen inkoop en 15e vragen.
vlees is gratis ?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:54 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
kijkavond?
Wat moet er dan gekeken worden?
of ze allemaal met de handen boven de dekens in bedje liggen?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er lopen muizen maar de ratten liggen daar.
ja, dat zien we verkeerd. Ze observeren en checken vervolgens of dat kloptquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee nee nee. Alleen de anderen roddelen en stoken. Deze dames wisselen informatie uit.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Om die oude beschadigde meuk van hen te verkopen. Je kan als eerste bieden op het groene broekje van Jessie.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:57 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
ja, dat zien we verkeerd. Ze observeren en checken vervolgens of dat klopt
quote:
quote:
Voor de Hollandse avond.quote:
Met Karin als achtergrondzangeres/danseres.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jacco vragen met de makarelen,,,,,,,gods wat heb ik toen dubbel gelegen.....
ze kunnen ook nog de Havenzangers vragen of Vader Abraham ( leeft die nog?)quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:00 schreef MacDeMarco het volgende:
oh het zijn van die hollandse avond zangers
Ze hebben toch al 'n winterband in huis.......... die van Merelquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan moet er ook nog een band komen.De winstverwachting was 80 euro. Las ik dat goed?
Ze hebben nog steeds niet door dat die hollandse meuk het minst leuke is met die net niet doorbrekende zangers.....oh wacht past wel in hun straatje natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:01 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Maar.... het breekpunt was al berekend. Dus komt helemaal goed
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben toch al 'n winterband in huis.......... die van Merel
Geen een keer heb ik in deze uto zo gelachen.....quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Met Karin als achtergrondzangeres/danseres.![]()
![]()
De dresscode gaat dat helemaal goed makenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niet door dat die hollandse meuk het minst leuke is met die net niet doorbrekende zangers.....oh wacht past wel in hun straatje natuurlijk.
Love=Love was toch heel anders en een succes.
Floept er zo maar uit zonder na te denken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:03 schreef dakpanlos het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe krijg je het weer verzonnen, Fritsie
Ik schonk er niet veel aandacht aan,maar vond het wel een rare opmerkingquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ah fijn dat jij het ook gehoord hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Floept er zo maar uit zonder na te denken.
Ik hou je eraan......quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:04 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
De dresscode gaat dat helemaal goed maken
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee nee nee. Alleen de anderen roddelen en stoken. Deze dames wisselen informatie uit.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen een keer heb ik in deze uto zo gelachen.....
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Floept er zo maar uit zonder na te denken.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik schonk er niet veel aandacht aan,maar vond het wel een rare opmerking
Pas nu snap ik het![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel het ijskonijn met d'r zwemband/winterband
Ohhh......quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel het ijskonijn met d'r zwemband/winterband
Dat was je al niet ,dat ben je sowieso nietquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat maakt me geen leugenaar.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was je al niet ,dat ben je sowieso niet
Heerlijk was dat,moet nu weer lachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jacco vragen met de makarelen,,,,,,,gods wat heb ik toen dubbel gelegen.....
Ja, erg leuk en wat hadden Karin en Jacco een lol. En dan dit zooitje sneu; daar valt helemaal niks mee te lachenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heerlijk was dat,moet nu weer lachen.
Mylene zei al tegen Franny dat ze dat niet gaat doen....al die tijd hebben ze hun huisje ter beschikking gesteld en nu is een ander aan de beurt. Of ze moet er natuurlijk al uit gestemd zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daar zijn de meningen over verdeeld.
![]()
Merel en Jessie moeten 2x achter elkaar de boot uit ivm B&B. Jeetje pffff zo zeg. Mylene kan ook haar huisje wel uit, die vindt het gezellig in de caravan.
En volgens Mariska kunnen oudere mensen sowieso niet in de boot.
Ja, wat was dat lekker, heb pijn in mijn buik ervan....quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heerlijk was dat,moet nu weer lachen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny checkt de camera, trekt haar string nog ff in haar naad: wil je nog checken of ik niet zwanger ben? Gerrit: nee!
Ze spoort echt nietquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny checkt de camera, trekt haar string nog ff in haar naad: wil je nog checken of ik niet zwanger ben? Gerrit: nee!
En vanaf het begin af al niet.Het is echt triest.Al heb ik laatst met die B&B gaste wel gelachen toen ze Merel een kikker noemde.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:11 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, erg leuk en wat hadden Karin en Jacco een lol. En dan dit zooitje sneu; daar valt helemaal niks mee te lachen
een slet die uit het hok van haar pooier probeert te ontsnappen, maar daarna toch weer terug naar binnen gaat via de deur?quote:
Karbonkelquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En vanaf het begin af al niet.Het is echt triest.Al heb ik laatst met die B&B gaste wel gelachen toen ze Merel een kikker noemde.
oh ja, een poging,quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
een slet die uit het hok van haar pooier probeert te ontsnappen, maar daarna toch weer terug naar binnen gaat via de deur?
dan moet ze niet merel tegenkomen, want die is voor vrouwenhandel.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:20 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
oh ja, een poging,
Free a girl
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
dan moet ze niet merel tegenkomen, want die is voor vrouwenhandel.
Bij Lexie moet alles bloedmooi zijn, ook een pikquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:23 schreef Sambalbaai het volgende:
Lex tegen Jordie: vind jij Gerrit aantrekkelijk. Ik moet er niet aan denken. Volgens mij heeft hij ook geen mooie pik.![]()
![]()
Sneaky serpent.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:24 schreef snetje het volgende:
Merel: De haat naar ons ... moeten die niet eerst weg? ...
Gerrit: Andrea en Shelley? ...
Merel: Oh laat maar we zijn weer online ...
bloedl*lquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:26 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Bij Lexie moet alles bloedmooi zijn, ook een pik
Ze blijven nu alle dagen zeveren over de stemmingen. Die moeten toch zelf daar horendol van wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:25 schreef puzziepie het volgende:
Ger wil Dil heel graag weg hebben want Dil stemt op Ger
Mylene wil hij heel graag houden
Maar dat kan hij wel willen, alleen bepalen anderen (Merel en Jessie) dat . Ger heeft helemaal niks te willen
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:25 schreef puzziepie het volgende:
Ger wil Dil heel graag weg hebben want Dil stemt op Ger
Mylene wil hij heel graag houden
Maar dat kan hij wel willen, alleen bepalen anderen (Merel en Jessie) dat . Ger heeft helemaal niks te willen
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:26 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Bij Lexie moet alles bloedmooi zijn, ook een pik
Ze staat nu al te knikken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:27 schreef puzziepie het volgende:
Tranny zegt uiteraard niets ....het zogenaamde onzekere meisje moet ook gewoon doen wat Jessie en Merel willen
[ afbeelding ]
Ik hoor ze ook over Dilquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
oh oh jorrie is nu de lul hoor ik?
Dat worden 8 wkn gezeik over het stemmem🤮.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Jessie tegen Ger:'Onderaan de streep heeft Dil op 1 van ons gestemd dus hij moet zo mogelijk geëlimineerd worden oid
De fuck?!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Jordie is de kwaaie genius.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
Die hele finale : wat een slappe zooiquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:30 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat worden 8 wkn gezeik over het stemmem🤮.
Jess moet maar oppassen dat ie niet zelf op enig moment onder aan de streep bungeltquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jordie is de kwaaie genius.![]()
Franny: misschien is het beter als Lex en ik iets anders stemmen, dan lijkt het alsof we niet samenspannen. Jessie zegt dat ze de anderen achter elkaar gaan elimineren, dus dat dat niet uitmaakt.
Nee daar is hij te dom voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:31 schreef MacDeMarco het volgende:
zou gerrit doorhebben dat hij wordt gebruikt door jessie en merel?
Nee, maar uiteindelijk gebruiken ze elkaar allemaal, want er kan er maar 1 de winnaar zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:31 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik denk het wel , hij is ook maar de loopjongen , en hij heeft ze zelf ook hard nodig om er zo lang mogelijk in te kunnen blijvenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:31 schreef MacDeMarco het volgende:
Een bloedlul dus.quote:
Ze hebben het nu ook al over een twist, want anders is het te makkelijk zo. Ik ben het daar mee eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:31 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Jess moet maar oppassen dat ie niet zelf op enig moment onder aan de streep bungelt
Ja!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Tranny heeft er niet zo over nagedacht
Kun je ook niet met zaagsel in sperma aan je hoofdquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Tranny heeft er niet zo over nagedacht
let maar op.... ze zullen zichzelf naaienquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef sjampoeh het volgende:
respectloos: myl is de joker, die kunnen we nog inzetten als...
Het publiek moet zeker ingeschakeld worden, anders is dit een saaie, voorspelbare bedoening.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:34 schreef sjampoeh het volgende:
wat een ergernis, dat gelul de hele dagen over de stemmingen. laat t publiek stemmen ipv elkaar eruit werken
Avond!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:23 schreef Sambalbaai het volgende:
Lex tegen Jordie: vind jij Gerrit aantrekkelijk. Ik moet er niet aan denken. Volgens mij heeft hij ook geen mooie pik.![]()
![]()
ik hoop het van hartequote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
let maar op.... ze zullen zichzelf naaien
Nou echt ...ik mag het toch hopenquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Avond!
Ik snap wel wat ze bedoelt. Lijkt me ook een slijmerig asperge.
Natuurlijk, minder stemmen op hem en Mylene die hij kan proberen in te lijven. Franny denkt hij vast al te hebben. Is ook handig als hij straks een eigen groepje moet vormen tegen de anderen uit posse.quote:
hoop zoquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
quote:
Van mij mag die boot onder water lopen, een invasie van spinnen en ratten krijgen en van de sokkel storten. Wat een vreselijk naar stel.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Hij heeft als puber vast ook last gehad van een spaanse kraag.
gewoon omduwenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van mij mag die boot onder water lopen, een invasie van spinnen en ratten krijgen en van de sokkel storten. Wat een vreselijk naar stel.![]()
![]()
Ik weet niet wat je bedoelt en wil het niet weten ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Hij heeft als puber vast ook last gehad van een spaanse kraag.
Die ratten gaat alvast lukken. Die komen door die stinkwc waar de merel op piest, binnenkort naar binnen gekropenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van mij mag die boot onder water lopen, een invasie van spinnen en ratten krijgen en van de sokkel storten. Wat een vreselijk naar stel.![]()
![]()
Ik begrijp het wel. Eerst de mensen die vervelend kunnen zijn/worden. Jordy is ook zichtbaar met het spel bezig en dat zien ze ook. Vinden ze vast eng.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
goeie goeiequote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:40 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Die ratten gaat alvast lukken. Die komen door die stinkwc waar de merel op piest, binnenkort naar binnen gekropen
nee hoor, gaat veel te mooi. toppunt was toch wel dat dj kelly (geen idee wie t is) haar mailde om haaaar dj les te geven. valse feboquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
hij slijmt wel weer , schatje, liefjequote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Nou Merel, gezellig met Jessie kletsen.
stopt toch dus ja waarom nietquote:
Hij is de afspraak alweer vergeten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij slijmt wel weer , schatje, liefje
Jessie baalt dat hij aan Merel vastzit hij vindt Shelly leuker hij wil wel met haar lopen😂. Maar hij heeft merel nodig voor de stemmingen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
hoop zo![]()
![]()
Jessie: Hoi Shelly, hoe gaat het met je gevoelens.Merel: hahahaha
Hij ging toch met haar praten ? dat vroeg hij vanmiddagquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie ligt al met zijn boek. dat word weer niks
ja zoiets dacht ik ookquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ging toch met haar praten ? dat vroeg hij vanmiddag
de bitcoin is gestegenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou kom maar op, dat kunnen ze niet
ZIJ wilde dat en hij stemde erin toe om vanavond te pratenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ging toch met haar praten ? dat vroeg hij vanmiddag
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:42 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Jessie baalt dat hij aan Merel vastzit hij vindt Shelly leuker hij wil wel met haar lopen😂. Maar hij heeft merel nodig voor de stemmingen.
Dohquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:44 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
ZIJ wilde dat en hij stemde erin toe om vanavond te praten
ik wil nieuwe stringsquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de bitcoin is gestegen![]()
mijn foundation is op![]()
....
Dan is hij zijn leven niet meer zeker. Merel wordt helemaal gek.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:42 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Jessie baalt dat hij aan Merel vastzit hij vindt Shelly leuker hij wil wel met haar lopen😂. Maar hij heeft merel nodig voor de stemmingen.
ook hooggevoelig denk ikquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Een vriendin heeft allemaal flyers gemaakt met team Merel.
Hoe weet ze dat?
en dan hebben we dat meisje nog van t evenementquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan is hij zijn leven niet meer zeker. Merel wordt helemaal gek.
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de bitcoin is gestegen![]()
mijn foundation is op![]()
....
Ja, helemaal met je eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen wij ons niet opgeven bij JDM om er een spannende finale van te maken![]()
heb zo'n idee dat er best wat leuke scenario's tussen zullen zitten
Schakel.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dan hebben we dat meisje nog van t evenementwie geeft die info ff door
Bij deze doe ik een oproep......quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dan hebben we dat meisje nog van t evenementwie geeft die info ff door
oppervlakkige chitchatquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:47 schreef Poesjuh het volgende:
Poppenkast. Jessie was net al geirriteerd. Daarom doet hij nu poeslief. Maar het is een grote poppenkast dit gesprek. Hij ligt zo ver weg van Merel met zijn boek, hij valt nog net niet uit bed.
Ohhh poppenkast alweer voorbij? Jessie leest verder en Merel draait zich om en zegt Fantastisch... sl
Ze praten alweer verder.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:47 schreef Poesjuh het volgende:
Poppenkast. Jessie was net al geirriteerd. Daarom doet hij nu poeslief. Maar het is een grote poppenkast dit gesprek. Hij ligt zo ver weg van Merel met zijn boek, hij valt nog net niet uit bed.
Ohhh poppenkast alweer voorbij? Jessie leest verder en Merel draait zich om en zegt Fantastisch... sl
Hahaha,.. hoorde Jessie vandaag zeggen dat het gedaald was, vandaar. Ik dacht .. .. dat is ook snel veranderd!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet ik veel , ik lul maar wat
Dat zijn wel leuke streams ipv stemming gezeik.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan is hij zijn leven niet meer zeker. Merel wordt helemaal gek.
Die gaat er dan op los meppen en dan kan ze vertrekkenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:49 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke streams ipv stemming gezeik.
Klopt, ik sla ze meerstal over of het geluid staat aan, terwijl ik wat anders aan het doen ben.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:49 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
aah oke dat had ik gemistquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hahaha,.. hoorde Jessie vandaag zeggen dat het gedaald was, vandaar. Ik dacht .. .. dat is ook snel veranderd!
gaat niet gebeuren hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:49 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah oke dat had ik gemist
-0.27% op dit moment
-20 dollar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |