kijkavond?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:53 schreef Sambalbaai het volgende:
Na....?.....mogen ze geen evenementen meer. Merel vindt het een goed idee om een kijkavond te organiseren, met een hapje en een drankje en gezelligheid, eventueel gourmetten.....Geen evenement meer kut. Wat begrijp je daar niet aan?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:53 schreef sjampoeh het volgende:
Merel: gourmetten kun je veel geld mee verdienen kan ik mij weer lekker volvreten joh. geen inkoop en 15e vragen.
vlees is gratis ?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:54 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
kijkavond?
Wat moet er dan gekeken worden?
of ze allemaal met de handen boven de dekens in bedje liggen?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er lopen muizen maar de ratten liggen daar.
ja, dat zien we verkeerd. Ze observeren en checken vervolgens of dat kloptquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee nee nee. Alleen de anderen roddelen en stoken. Deze dames wisselen informatie uit.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Om die oude beschadigde meuk van hen te verkopen. Je kan als eerste bieden op het groene broekje van Jessie.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:57 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
ja, dat zien we verkeerd. Ze observeren en checken vervolgens of dat klopt
quote:
quote:
Voor de Hollandse avond.quote:
Met Karin als achtergrondzangeres/danseres.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jacco vragen met de makarelen,,,,,,,gods wat heb ik toen dubbel gelegen.....
ze kunnen ook nog de Havenzangers vragen of Vader Abraham ( leeft die nog?)quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:00 schreef MacDeMarco het volgende:
oh het zijn van die hollandse avond zangers
Ze hebben toch al 'n winterband in huis.......... die van Merelquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan moet er ook nog een band komen.De winstverwachting was 80 euro. Las ik dat goed?
Ze hebben nog steeds niet door dat die hollandse meuk het minst leuke is met die net niet doorbrekende zangers.....oh wacht past wel in hun straatje natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:01 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Maar.... het breekpunt was al berekend. Dus komt helemaal goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |