tis eigenlijk nóg erger, dat zij denkt dat haar gedrag wél normaal is.Zo is ze buiten dus ook .quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:44 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Sjongejonge. Alsof je zo'n liegend, stelend kadaver in je bedrijf wil.
daar vergaat je de hele realiteitszinquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tis eigenlijk nóg erger, dat zij denkt dat haar gedrag wél normaal is.Zo is ze buiten dus ook .
En nog wel 10x erger denk ikquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
tis eigenlijk nóg erger, dat zij denkt dat haar gedrag wél normaal is.Zo is ze buiten dus ook .
Maar ze ziet het alleen van anderen. En ook denken dat ze bij de laatste 3 ? over blijft. Mag toch hopen dat die vieze bully echt al de volgende is.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:45 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
daar vergaat je de hele realiteitszin
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En nog wel 10x erger denk ik
Daar kan mama haar nog enigszins corrigeren. De laatste weken zonder contact dus niet meer. Het wordt van kwaad tot erger bij die vogelquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:46 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En nog wel 10x erger denk ik
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:44 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
De volgende zal ze nog niet zijn, maar haar beurt komt zeker wel.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar ze ziet het alleen van anderen. En ook denken dat ze bij de laatste 3 ? over blijft. Mag toch hopen dat die vieze bully echt al de volgende is.
Las op socialmedia ook dat er gewoon met het thuisfront gebeld wordt.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:48 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Volkomen normaal. Maar dat zie je al aan die leugenachtige moeder van haar.
Reken maar dat Merel, Jessie en Gerrit de laatste 3 zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
Maar ze ziet het alleen van anderen. En ook denken dat ze bij de laatste 3 ? over blijft. Mag toch hopen dat die vieze bully echt al de volgende is.
Paar klappen met die klompen op haar kop, da's een goede oefeningquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:49 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel gaat morgen oefenen voor de hollandse avond.
Bij mij wel....de vorige keer.......quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:50 schreef Jemoederniet het volgende:
[..]
Reken maar dat Merel, Jessie en Gerrit de laatste 3 zijn.
In Utopia is nog nooit gebeurd wat wij hoopten.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Paar klappen met die klompen op haar kop, da's een goede oefening
Jessie had het over zijn papa en mama en dat ze weer terug zijn van vakantie. Merel vroeg of hij ze al gebeld had en hij zei lachend: nee natuurlijk niet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
Las op socialmedia ook dat er gewoon met het thuisfront gebeld wordt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:51 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Paar klappen met die klompen op haar kop, da's een goede oefening
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie had het over zijn papa en mama en dat ze weer terug zijn van vakantie. Merel vroeg of hij ze al gebeld had en hij zei lachend: nee natuurlijk niet.Doeg he?
Dus toch......quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jessie had het over zijn papa en mama en dat ze weer terug zijn van vakantie. Merel vroeg of hij ze al gebeld had en hij zei lachend: nee natuurlijk niet.Doeg he?
Ja ..dat was een hele aparte opmerkingquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:51 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ah fijn dat jij het ook gehoord hebt.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:53 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja ..dat was een hele aparte opmerking
kijkavond?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:53 schreef Sambalbaai het volgende:
Na....?.....mogen ze geen evenementen meer. Merel vindt het een goed idee om een kijkavond te organiseren, met een hapje en een drankje en gezelligheid, eventueel gourmetten.....Geen evenement meer kut. Wat begrijp je daar niet aan?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:53 schreef sjampoeh het volgende:
Merel: gourmetten kun je veel geld mee verdienen kan ik mij weer lekker volvreten joh. geen inkoop en 15e vragen.
vlees is gratis ?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:54 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
kijkavond?
Wat moet er dan gekeken worden?
of ze allemaal met de handen boven de dekens in bedje liggen?
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Er lopen muizen maar de ratten liggen daar.
ja, dat zien we verkeerd. Ze observeren en checken vervolgens of dat kloptquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee nee nee. Alleen de anderen roddelen en stoken. Deze dames wisselen informatie uit.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:57 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]![]()
Om die oude beschadigde meuk van hen te verkopen. Je kan als eerste bieden op het groene broekje van Jessie.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:57 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
ja, dat zien we verkeerd. Ze observeren en checken vervolgens of dat klopt
quote:
quote:
Voor de Hollandse avond.quote:
Met Karin als achtergrondzangeres/danseres.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jacco vragen met de makarelen,,,,,,,gods wat heb ik toen dubbel gelegen.....
ze kunnen ook nog de Havenzangers vragen of Vader Abraham ( leeft die nog?)quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:00 schreef MacDeMarco het volgende:
oh het zijn van die hollandse avond zangers
Ze hebben toch al 'n winterband in huis.......... die van Merelquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:01 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
En dan moet er ook nog een band komen.De winstverwachting was 80 euro. Las ik dat goed?
Ze hebben nog steeds niet door dat die hollandse meuk het minst leuke is met die net niet doorbrekende zangers.....oh wacht past wel in hun straatje natuurlijk.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:01 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Maar.... het breekpunt was al berekend. Dus komt helemaal goed
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:02 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ze hebben toch al 'n winterband in huis.......... die van Merel
Geen een keer heb ik in deze uto zo gelachen.....quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:02 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Met Karin als achtergrondzangeres/danseres.![]()
![]()
De dresscode gaat dat helemaal goed makenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:03 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niet door dat die hollandse meuk het minst leuke is met die net niet doorbrekende zangers.....oh wacht past wel in hun straatje natuurlijk.
Love=Love was toch heel anders en een succes.
Floept er zo maar uit zonder na te denken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:03 schreef dakpanlos het volgende:
[..]![]()
![]()
Hoe krijg je het weer verzonnen, Fritsie
Ik schonk er niet veel aandacht aan,maar vond het wel een rare opmerkingquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:54 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Ah fijn dat jij het ook gehoord hebt.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Floept er zo maar uit zonder na te denken.
Ik hou je eraan......quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:04 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
De dresscode gaat dat helemaal goed maken
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:56 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Nee nee nee. Alleen de anderen roddelen en stoken. Deze dames wisselen informatie uit.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:04 schreef zodeju het volgende:
[..]
Geen een keer heb ik in deze uto zo gelachen.....
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:04 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Floept er zo maar uit zonder na te denken.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:05 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik schonk er niet veel aandacht aan,maar vond het wel een rare opmerking
Pas nu snap ik het![]()
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel het ijskonijn met d'r zwemband/winterband
Ohhh......quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:07 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Merel het ijskonijn met d'r zwemband/winterband
Dat was je al niet ,dat ben je sowieso nietquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:06 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Dat maakt me geen leugenaar.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:08 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was je al niet ,dat ben je sowieso niet
Heerlijk was dat,moet nu weer lachen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jacco vragen met de makarelen,,,,,,,gods wat heb ik toen dubbel gelegen.....
Ja, erg leuk en wat hadden Karin en Jacco een lol. En dan dit zooitje sneu; daar valt helemaal niks mee te lachenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heerlijk was dat,moet nu weer lachen.
Mylene zei al tegen Franny dat ze dat niet gaat doen....al die tijd hebben ze hun huisje ter beschikking gesteld en nu is een ander aan de beurt. Of ze moet er natuurlijk al uit gestemd zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:10 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]Daar zijn de meningen over verdeeld.
![]()
Merel en Jessie moeten 2x achter elkaar de boot uit ivm B&B. Jeetje pffff zo zeg. Mylene kan ook haar huisje wel uit, die vindt het gezellig in de caravan.
En volgens Mariska kunnen oudere mensen sowieso niet in de boot.
Ja, wat was dat lekker, heb pijn in mijn buik ervan....quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:10 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Heerlijk was dat,moet nu weer lachen.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny checkt de camera, trekt haar string nog ff in haar naad: wil je nog checken of ik niet zwanger ben? Gerrit: nee!
Ze spoort echt nietquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny checkt de camera, trekt haar string nog ff in haar naad: wil je nog checken of ik niet zwanger ben? Gerrit: nee!
En vanaf het begin af al niet.Het is echt triest.Al heb ik laatst met die B&B gaste wel gelachen toen ze Merel een kikker noemde.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:11 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Ja, erg leuk en wat hadden Karin en Jacco een lol. En dan dit zooitje sneu; daar valt helemaal niks mee te lachen
een slet die uit het hok van haar pooier probeert te ontsnappen, maar daarna toch weer terug naar binnen gaat via de deur?quote:
Karbonkelquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:17 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En vanaf het begin af al niet.Het is echt triest.Al heb ik laatst met die B&B gaste wel gelachen toen ze Merel een kikker noemde.
oh ja, een poging,quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:19 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
een slet die uit het hok van haar pooier probeert te ontsnappen, maar daarna toch weer terug naar binnen gaat via de deur?
dan moet ze niet merel tegenkomen, want die is voor vrouwenhandel.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:20 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
oh ja, een poging,
Free a girl
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:20 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
dan moet ze niet merel tegenkomen, want die is voor vrouwenhandel.
Bij Lexie moet alles bloedmooi zijn, ook een pikquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:23 schreef Sambalbaai het volgende:
Lex tegen Jordie: vind jij Gerrit aantrekkelijk. Ik moet er niet aan denken. Volgens mij heeft hij ook geen mooie pik.![]()
![]()
Sneaky serpent.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:24 schreef snetje het volgende:
Merel: De haat naar ons ... moeten die niet eerst weg? ...
Gerrit: Andrea en Shelley? ...
Merel: Oh laat maar we zijn weer online ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |