SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nieuwe filmpjes altijd in: UTO / Streamverslagen UTO2 #2.
Dank je DGK je bent onmisbaar.
Ik wens, zoals gebruikelijk, iedereen hier een goede nacht en welterusten.
De nachtploeg wens ik een fijne nacht en fijne wacht.
Eventuele bedankjes en complimenten mogen, maar alleen in het daarvoor bestemde topic; UTO / Reacties en bedankjes, Utopia streamverslagen en updates.
Reacties op de inhoud van de tekst mogen wel in de cos maar hierbij mag de volledige tekst van de dagafsluiting niet gequote worden, dit i.v.m. de leesbaarheid van de cos.
Dank jullie bij voorbaat voor je medewerking!Welnee, je moet gewoon leren riposteren, maar wel enigszins elegant want je hebt zo een
aangifte aan je broek en de politie is daar niet mis ;) - BloesBloes Original.
Met volgepropte hamsterwangen,quote:Op donderdag 24 oktober 2019 19:54 schreef mazaru het volgende: Ze liggen echt gewoon iedere dag vroeger [ afbeelding ]
En chipspenzenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:00 schreef MariaElena2018 het volgende:
[..]
Met volgepropte hamsterwangen,
Kinderen op school zagen het misschien toch nog goed.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:00 schreef BloesBloes het volgende:
Jessie " Ik sla veel liever Gerrit op zijn kont dan Franny, gek hè"
Nee hoor Jessie, dat is heel normaal bij een pseudo-nicht
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:01 schreef mazaru het volgende:
Het enige rooskleurige aan deze beelden is dat er in ieder geval al 2 dagen 1 sukkel minder is die je in zijn nest ziet liggen
Leen heeft met haar dronken kop een anoniem scheldbriefje neergelegd en is door de mand gevallen omdat men haar handschrift herkende.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb helemaal niets kunnen vinden vandaag dat de moeite waard is, iemand een idee ?
Ik hoop dat er een zwarte brief komt dat degenen die nu al in hen nest liggen thuis verder mogen slapenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:06 schreef Fritsie1960 het volgende:
Accuwissel om 20:00 uur? Rare tijd.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:01 schreef zodeju het volgende:
Mariska maakt uit dat het dresscode is .
Merel vindt dat niet leuk, zou nooit naar een feest gaan waar dresscode is.
Mariska zegt ik vindt het wel leuk en heeft het op de webshop gezet.
Lexy heeft een nieuwe bikini.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:03 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik heb helemaal niets kunnen vinden vandaag dat de moeite waard is, iemand een idee ?
Ja, net zoals bij Jens de boel rustig overnemen en dan mag Merel ook oprotten van haar.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:07 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
merel hoeft weinig te doen dus
mja die is niet meer op het terein he, mevr komt terug tijdens de fotoshoot met de bikiniquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:07 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Lexy heeft een nieuwe bikini.
waarom is mijn suggestie niets?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heeft ze hem ook gepast met haar DD's ....
75 G.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:09 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Heeft ze hem ook gepast met haar DD's ....
Ziet er daar ook weer heel netjes uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
mariska is maar beneden gaan computeren
best appart want ze doen geen reet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze lopen allemaal te piepen dat ze zo moe zijn en naar bed gaan
Franny;Gaan we ervoor?quote:
Grapjas ...Er is niemand anders die wilquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ik snap echt niet hoe die gerrit dat toch flinkt. dikke womanizer
Die is echt niet goed hoor.quote:
gewoon een makkelijke slet. Een ander woord is er niet voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is echt niet goed hoor.
daar heb je een goed puntquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grapjas ...Er is niemand anders die wil
Morgen weer het misbruikte meisje.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
gewoon een makkelijke slet. Een ander woord is er niet voor.
ja dat is dan wel weer een beetje jammerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Morgen weer het misbruikte meisje.
Ongewenst binnengedrongen door slechte Gerrit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
En Tim dankt God op zijn blote knietjes dat hij van haar af isquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:21 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ongewenst binnengedrongen door slechte Gerrit.
Wraak voor gisteren.quote:
Lekker,lekker,lekker.quote:
Ach Tim is nou ook niet bepaald een gift van God.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:21 schreef Verida het volgende:
[..]
En Tim dankt God op zijn blote knietjes dat hij van haar af is
Tijdens de seks kwam Ger ze verstorenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:23 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hebben ze gisteren nog seks gehad ? ik zag ze liggen, duim in de mond, let's go (slapen)
heb je Tim nog gezien met zijn vriendin bij de poort bij het vertrek van Jens. Jens nam trouwens alle tijd voor de fans die daar stonden, erg leukquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ach Tim is nou ook niet bepaald een gift van God.
Joh over 'n uurtje als hij weer 'n peuk gaat rokenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je zou denken dat ze bejaard waren.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:28 schreef formule het volgende:
Lekker slapenik ga nog lang niet naar bed
Op zijn insta ook, iedereen krijgt persoonlijk een antwoord....zal niet meer lang duren maar toch....netjes.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
heb je Tim nog gezien met zijn vriendin bij de poort bij het vertrek van Jens. Jens nam trouwens alle tijd voor de fans die daar stonden, erg leuk
Goh verrassend!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:31 schreef zodeju het volgende:
Mariska vertelt nu mijn vermoedens. hun drie kunnen er nog niet uit voor het feest want wij streden op.....
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar ze liegt niet hoor.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:33 schreef puzziepie het volgende:
Merel , het grootste schuimpje , doet alsof ze niets van Uto 1 weet
Hoe dikker ze wordt hoe meer ze gaat liegen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:33 schreef puzziepie het volgende:
Merel , het grootste schuimpje , doet alsof ze niets van Uto 1 weet
De Merel zou nog wel eens vies op de koffie kunnen komenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:40 schreef puzziepie het volgende:
Over dat ze straks arme Brandy wel goed moeten opvangen als 'zijn vrienden straks weggestemd zijn![]()
[ afbeelding ]
Ik hoop hetquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:41 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
De Merel zou nog wel eens vies op de koffie kunnen komen
Dit is de warming up voor straks in de bootquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Kijk dat bedoelde dat dikke kadaver: gezellig kletsen voor het slapen gaan.
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:40 schreef puzziepie het volgende:
Over dat ze straks arme Brandy wel goed moeten opvangen als 'zijn vrienden straks weggestemd zijn![]()
[ afbeelding ]
Alles wat uit die mond komt slaat op haarzelfquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:42 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: ik hoop dat ze geen spijt krijgt, ze moet nog wel naar buiten.![]()
![]()
![]()
Hoor wie het zegt.
Ja vast.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:42 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Dit is de warming up voor straks in de boot
zei de bully die iemands grens niet respecteerde en niet aan de kant gingquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:41 schreef Sambalbaai het volgende:
Merel: Shelly is een sterke meid, hoor.
Merel: Shelly is heel asociaal hoor.
Sjongejonge. Alsof je zo'n liegend, stelend kadaver in je bedrijf wil.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:43 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Alles wat uit die mond komt slaat op haarzelf
Echt he? De halve dag liegend en bedriegend doorbrengen en dan denken dat anderen zich voor gek zetten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
zei de bully die iemands grens niet respecteerde en niet aan de kant gingen nu myl is echt lief
en over shel: die krijgt t zwaar buiten hoor, hoe ze zich neerzet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |