Ziet er daar ook weer heel netjes uit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:12 schreef Schakeltopia het volgende:
mariska is maar beneden gaan computeren
best appart want ze doen geen reet.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Ze lopen allemaal te piepen dat ze zo moe zijn en naar bed gaan
Franny;Gaan we ervoor?quote:
Grapjas ...Er is niemand anders die wilquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:18 schreef Schakeltopia het volgende:
ik snap echt niet hoe die gerrit dat toch flinkt. dikke womanizer
Die is echt niet goed hoor.quote:
gewoon een makkelijke slet. Een ander woord is er niet voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:19 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Die is echt niet goed hoor.
daar heb je een goed puntquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:18 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Grapjas ...Er is niemand anders die wil
Morgen weer het misbruikte meisje.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:19 schreef mazaru het volgende:
[..]
gewoon een makkelijke slet. Een ander woord is er niet voor.
ja dat is dan wel weer een beetje jammerquote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Morgen weer het misbruikte meisje.
Ongewenst binnengedrongen door slechte Gerrit.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 20:20 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Morgen weer het misbruikte meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop