bloedl*lquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:26 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Bij Lexie moet alles bloedmooi zijn, ook een pik
Ze blijven nu alle dagen zeveren over de stemmingen. Die moeten toch zelf daar horendol van wordenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:25 schreef puzziepie het volgende:
Ger wil Dil heel graag weg hebben want Dil stemt op Ger
Mylene wil hij heel graag houden
Maar dat kan hij wel willen, alleen bepalen anderen (Merel en Jessie) dat . Ger heeft helemaal niks te willen
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:25 schreef puzziepie het volgende:
Ger wil Dil heel graag weg hebben want Dil stemt op Ger
Mylene wil hij heel graag houden
Maar dat kan hij wel willen, alleen bepalen anderen (Merel en Jessie) dat . Ger heeft helemaal niks te willen
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:26 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Bij Lexie moet alles bloedmooi zijn, ook een pik
Ze staat nu al te knikken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:27 schreef puzziepie het volgende:
Tranny zegt uiteraard niets ....het zogenaamde onzekere meisje moet ook gewoon doen wat Jessie en Merel willen
[ afbeelding ]
Ik hoor ze ook over Dilquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
oh oh jorrie is nu de lul hoor ik?
Dat worden 8 wkn gezeik over het stemmem🤮.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Jessie tegen Ger:'Onderaan de streep heeft Dil op 1 van ons gestemd dus hij moet zo mogelijk geëlimineerd worden oid
De fuck?!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny checkt de camera, trekt haar string nog ff in haar naad: wil je nog checken of ik niet zwanger ben? Gerrit: nee!
Jordie is de kwaaie genius.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
oh oh jorrie is nu de lul hoor ik?
Die hele finale : wat een slappe zooiquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:30 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat worden 8 wkn gezeik over het stemmem🤮.
Jess moet maar oppassen dat ie niet zelf op enig moment onder aan de streep bungeltquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jordie is de kwaaie genius.![]()
Franny: misschien is het beter als Lex en ik iets anders stemmen, dan lijkt het alsof we niet samenspannen. Jessie zegt dat ze de anderen achter elkaar gaan elimineren, dus dat dat niet uitmaakt.
Nee daar is hij te dom voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:31 schreef MacDeMarco het volgende:
zou gerrit doorhebben dat hij wordt gebruikt door jessie en merel?
Nee, maar uiteindelijk gebruiken ze elkaar allemaal, want er kan er maar 1 de winnaar zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:31 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik denk het wel , hij is ook maar de loopjongen , en hij heeft ze zelf ook hard nodig om er zo lang mogelijk in te kunnen blijvenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:31 schreef MacDeMarco het volgende:
Een bloedlul dus.quote:
Ze hebben het nu ook al over een twist, want anders is het te makkelijk zo. Ik ben het daar mee eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:31 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Jess moet maar oppassen dat ie niet zelf op enig moment onder aan de streep bungelt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |