Ja!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Tranny heeft er niet zo over nagedacht
Kun je ook niet met zaagsel in sperma aan je hoofdquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Tranny heeft er niet zo over nagedacht
let maar op.... ze zullen zichzelf naaienquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef sjampoeh het volgende:
respectloos: myl is de joker, die kunnen we nog inzetten als...
Het publiek moet zeker ingeschakeld worden, anders is dit een saaie, voorspelbare bedoening.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:34 schreef sjampoeh het volgende:
wat een ergernis, dat gelul de hele dagen over de stemmingen. laat t publiek stemmen ipv elkaar eruit werken
Avond!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:23 schreef Sambalbaai het volgende:
Lex tegen Jordie: vind jij Gerrit aantrekkelijk. Ik moet er niet aan denken. Volgens mij heeft hij ook geen mooie pik.![]()
![]()
ik hoop het van hartequote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
let maar op.... ze zullen zichzelf naaien
Nou echt ...ik mag het toch hopenquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Avond!
Ik snap wel wat ze bedoelt. Lijkt me ook een slijmerig asperge.
Natuurlijk, minder stemmen op hem en Mylene die hij kan proberen in te lijven. Franny denkt hij vast al te hebben. Is ook handig als hij straks een eigen groepje moet vormen tegen de anderen uit posse.quote:
hoop zoquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
let maar op.... ze zullen zichzelf naaien
quote:
Van mij mag die boot onder water lopen, een invasie van spinnen en ratten krijgen en van de sokkel storten. Wat een vreselijk naar stel.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Hij heeft als puber vast ook last gehad van een spaanse kraag.
gewoon omduwenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van mij mag die boot onder water lopen, een invasie van spinnen en ratten krijgen en van de sokkel storten. Wat een vreselijk naar stel.![]()
![]()
Ik weet niet wat je bedoelt en wil het niet weten ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Hij heeft als puber vast ook last gehad van een spaanse kraag.
Die ratten gaat alvast lukken. Die komen door die stinkwc waar de merel op piest, binnenkort naar binnen gekropenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van mij mag die boot onder water lopen, een invasie van spinnen en ratten krijgen en van de sokkel storten. Wat een vreselijk naar stel.![]()
![]()
Ik begrijp het wel. Eerst de mensen die vervelend kunnen zijn/worden. Jordy is ook zichtbaar met het spel bezig en dat zien ze ook. Vinden ze vast eng.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
oh oh jorrie is nu de lul hoor ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |