quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:25 schreef puzziepie het volgende:
Ger wil Dil heel graag weg hebben want Dil stemt op Ger
Mylene wil hij heel graag houden
Maar dat kan hij wel willen, alleen bepalen anderen (Merel en Jessie) dat . Ger heeft helemaal niks te willen
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:26 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Bij Lexie moet alles bloedmooi zijn, ook een pik
Ze staat nu al te knikken.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:27 schreef puzziepie het volgende:
Tranny zegt uiteraard niets ....het zogenaamde onzekere meisje moet ook gewoon doen wat Jessie en Merel willen
[ afbeelding ]
Ik hoor ze ook over Dilquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
oh oh jorrie is nu de lul hoor ik?
Dat worden 8 wkn gezeik over het stemmem🤮.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:28 schreef puzziepie het volgende:
Jessie tegen Ger:'Onderaan de streep heeft Dil op 1 van ons gestemd dus hij moet zo mogelijk geëlimineerd worden oid
De fuck?!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:12 schreef Sambalbaai het volgende:
Franny checkt de camera, trekt haar string nog ff in haar naad: wil je nog checken of ik niet zwanger ben? Gerrit: nee!
Jordie is de kwaaie genius.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
Die hele finale : wat een slappe zooiquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:30 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat worden 8 wkn gezeik over het stemmem🤮.
Jess moet maar oppassen dat ie niet zelf op enig moment onder aan de streep bungeltquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:30 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Jordie is de kwaaie genius.![]()
Franny: misschien is het beter als Lex en ik iets anders stemmen, dan lijkt het alsof we niet samenspannen. Jessie zegt dat ze de anderen achter elkaar gaan elimineren, dus dat dat niet uitmaakt.
Nee daar is hij te dom voor.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:31 schreef MacDeMarco het volgende:
zou gerrit doorhebben dat hij wordt gebruikt door jessie en merel?
Nee, maar uiteindelijk gebruiken ze elkaar allemaal, want er kan er maar 1 de winnaar zijn.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:31 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik denk het wel , hij is ook maar de loopjongen , en hij heeft ze zelf ook hard nodig om er zo lang mogelijk in te kunnen blijvenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:31 schreef MacDeMarco het volgende:
Een bloedlul dus.quote:
Ze hebben het nu ook al over een twist, want anders is het te makkelijk zo. Ik ben het daar mee eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:31 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Jess moet maar oppassen dat ie niet zelf op enig moment onder aan de streep bungelt
Ja!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Tranny heeft er niet zo over nagedacht
Kun je ook niet met zaagsel in sperma aan je hoofdquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:33 schreef puzziepie het volgende:
Tranny heeft er niet zo over nagedacht
let maar op.... ze zullen zichzelf naaienquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef sjampoeh het volgende:
respectloos: myl is de joker, die kunnen we nog inzetten als...
Het publiek moet zeker ingeschakeld worden, anders is dit een saaie, voorspelbare bedoening.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:34 schreef sjampoeh het volgende:
wat een ergernis, dat gelul de hele dagen over de stemmingen. laat t publiek stemmen ipv elkaar eruit werken
Avond!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:23 schreef Sambalbaai het volgende:
Lex tegen Jordie: vind jij Gerrit aantrekkelijk. Ik moet er niet aan denken. Volgens mij heeft hij ook geen mooie pik.![]()
![]()
ik hoop het van hartequote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
let maar op.... ze zullen zichzelf naaien
Nou echt ...ik mag het toch hopenquote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Avond!
Ik snap wel wat ze bedoelt. Lijkt me ook een slijmerig asperge.
Natuurlijk, minder stemmen op hem en Mylene die hij kan proberen in te lijven. Franny denkt hij vast al te hebben. Is ook handig als hij straks een eigen groepje moet vormen tegen de anderen uit posse.quote:
hoop zoquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
quote:
Van mij mag die boot onder water lopen, een invasie van spinnen en ratten krijgen en van de sokkel storten. Wat een vreselijk naar stel.quote:
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Hij heeft als puber vast ook last gehad van een spaanse kraag.
gewoon omduwenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van mij mag die boot onder water lopen, een invasie van spinnen en ratten krijgen en van de sokkel storten. Wat een vreselijk naar stel.![]()
![]()
Ik weet niet wat je bedoelt en wil het niet weten ook.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]![]()
Hij heeft als puber vast ook last gehad van een spaanse kraag.
Die ratten gaat alvast lukken. Die komen door die stinkwc waar de merel op piest, binnenkort naar binnen gekropenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:38 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
Van mij mag die boot onder water lopen, een invasie van spinnen en ratten krijgen en van de sokkel storten. Wat een vreselijk naar stel.![]()
![]()
Ik begrijp het wel. Eerst de mensen die vervelend kunnen zijn/worden. Jordy is ook zichtbaar met het spel bezig en dat zien ze ook. Vinden ze vast eng.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:28 schreef Schakeltopia het volgende:
goeie goeiequote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:40 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
Die ratten gaat alvast lukken. Die komen door die stinkwc waar de merel op piest, binnenkort naar binnen gekropen
nee hoor, gaat veel te mooi. toppunt was toch wel dat dj kelly (geen idee wie t is) haar mailde om haaaar dj les te geven. valse feboquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:35 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
hij slijmt wel weer , schatje, liefjequote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:40 schreef Sambalbaai het volgende:
Nou Merel, gezellig met Jessie kletsen.
stopt toch dus ja waarom nietquote:
Hij is de afspraak alweer vergeten.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:41 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
hij slijmt wel weer , schatje, liefje
Jessie baalt dat hij aan Merel vastzit hij vindt Shelly leuker hij wil wel met haar lopen😂. Maar hij heeft merel nodig voor de stemmingen.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:37 schreef Sambalbaai het volgende:
[..]
hoop zo![]()
![]()
Jessie: Hoi Shelly, hoe gaat het met je gevoelens.Merel: hahahaha
Hij ging toch met haar praten ? dat vroeg hij vanmiddagquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:41 schreef Schakeltopia het volgende:
jessie ligt al met zijn boek. dat word weer niks
ja zoiets dacht ik ookquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ging toch met haar praten ? dat vroeg hij vanmiddag
de bitcoin is gestegenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:43 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
nou kom maar op, dat kunnen ze niet
ZIJ wilde dat en hij stemde erin toe om vanavond te pratenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Hij ging toch met haar praten ? dat vroeg hij vanmiddag
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:42 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Jessie baalt dat hij aan Merel vastzit hij vindt Shelly leuker hij wil wel met haar lopen😂. Maar hij heeft merel nodig voor de stemmingen.
Dohquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:44 schreef dakpanlos het volgende:
[..]
ZIJ wilde dat en hij stemde erin toe om vanavond te praten
ik wil nieuwe stringsquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de bitcoin is gestegen![]()
mijn foundation is op![]()
....
Dan is hij zijn leven niet meer zeker. Merel wordt helemaal gek.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:42 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Jessie baalt dat hij aan Merel vastzit hij vindt Shelly leuker hij wil wel met haar lopen😂. Maar hij heeft merel nodig voor de stemmingen.
ook hooggevoelig denk ikquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:45 schreef Sambalbaai het volgende:
Een vriendin heeft allemaal flyers gemaakt met team Merel.
Hoe weet ze dat?
en dan hebben we dat meisje nog van t evenementquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan is hij zijn leven niet meer zeker. Merel wordt helemaal gek.
Sinds wanneer?quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:44 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
de bitcoin is gestegen![]()
mijn foundation is op![]()
....
Ja, helemaal met je eens.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:46 schreef Schakeltopia het volgende:
kunnen wij ons niet opgeven bij JDM om er een spannende finale van te maken![]()
heb zo'n idee dat er best wat leuke scenario's tussen zullen zitten
Schakel.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dan hebben we dat meisje nog van t evenementwie geeft die info ff door
Bij deze doe ik een oproep......quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:47 schreef sjampoeh het volgende:
[..]
en dan hebben we dat meisje nog van t evenementwie geeft die info ff door
oppervlakkige chitchatquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:47 schreef Poesjuh het volgende:
Poppenkast. Jessie was net al geirriteerd. Daarom doet hij nu poeslief. Maar het is een grote poppenkast dit gesprek. Hij ligt zo ver weg van Merel met zijn boek, hij valt nog net niet uit bed.
Ohhh poppenkast alweer voorbij? Jessie leest verder en Merel draait zich om en zegt Fantastisch... sl
Ze praten alweer verder.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:47 schreef Poesjuh het volgende:
Poppenkast. Jessie was net al geirriteerd. Daarom doet hij nu poeslief. Maar het is een grote poppenkast dit gesprek. Hij ligt zo ver weg van Merel met zijn boek, hij valt nog net niet uit bed.
Ohhh poppenkast alweer voorbij? Jessie leest verder en Merel draait zich om en zegt Fantastisch... sl
Hahaha,.. hoorde Jessie vandaag zeggen dat het gedaald was, vandaar. Ik dacht .. .. dat is ook snel veranderd!quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:47 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
weet ik veel , ik lul maar wat
Dat zijn wel leuke streams ipv stemming gezeik.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:46 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Dan is hij zijn leven niet meer zeker. Merel wordt helemaal gek.
Die gaat er dan op los meppen en dan kan ze vertrekkenquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:49 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
Dat zijn wel leuke streams ipv stemming gezeik.
Klopt, ik sla ze meerstal over of het geluid staat aan, terwijl ik wat anders aan het doen ben.quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:49 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
aah oke dat had ik gemistquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:49 schreef ThunderBitch het volgende:
[..]
Hahaha,.. hoorde Jessie vandaag zeggen dat het gedaald was, vandaar. Ik dacht .. .. dat is ook snel veranderd!
gaat niet gebeuren hoorquote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:49 schreef Labradoodle het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 oktober 2019 21:51 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
aah oke dat had ik gemist
-0.27% op dit moment
-20 dollar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |